Oranje uitshirt van 2006? Ja die had ik gekocht als ik er Iniesta
(of Messi) bedrukking voor kon vinden iirc maar dat kon ik niet meer
(had toen ook nog een hoog nummer). Weer een tijd verder wilde ik hem toch nog wel hebben en wilde er Oleguer bedrukking voor halen die ik ergens gezien had maar die was tegen die tijd ook al weer weg
(of iig de nummers, kon wel de naam alleen krijgen; alleen Gudjohnson was geloof ik nog compleet over)
Die mintgroene van een paar jaar terug moet ik wel nog halen iig ongeacht bedrukking! Maar deze die ik gehaald heb viel me zeker mee toen ik hem in het echt zag bij de outlet afgelopen januari (? iirc ...). Was er nog voor gaan kijken die keer dat ik met die Adidas shirts terugkwam vorige maand maar waren toen allemaal weg
(in januari ook longsleeves maar alleen XL iirc)
Benieuwd hoe het nieuwe uitshirt er in het echt uit komt te zien, kleur zou 'Mango' moeten zijn ...
Denemarken (Techfit) is wel wat ja, alleen de prijs niet

, eerst nog een goedkope Formotion op de kop tikken van het vorige (WK 2010) model : ) En het nieuwe uitshirt vind ik wel wat hebben ...
Dit wilde ik nog posten trouwens, kwaliteit van het logo wordt steeds minder imo:
Zat te kijken naar dat shirt aan de hanger en dat logo zag er echt
te clean uit. Viel me op zich al op bij het nieuwe thuisshirt van m'n neefje maar dat was nog een kindermaat ...
[
Voor 22% gewijzigd door
apis29 op 28-05-2014 00:53
]