Longsleeve ook? Die is idd zeker mooi, viel me ook al opGraizie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:03:
Binnenkort kan ik dit prachtige shirt aan mijn collectie toevoegen! Kan niet wachten!
Toronto FC
[afbeelding]

Longsleeve ook? Die is idd zeker mooi, viel me ook al opGraizie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:03:
Binnenkort kan ik dit prachtige shirt aan mijn collectie toevoegen! Kan niet wachten!
Toronto FC
[afbeelding]
Ik moet nu eerlijk toegeven dat ik voor het eerst van mijn principes ben af gestapt en niet de bedrukking heb waar de speler mee rond loopt. Sergio achter op het shirt vind ik te lelijk, daar weiger ik mee rond te lopen. Vandaar Busquets #16. Nu is alleen de vrees dat het zo kan zijn dat hij #4 krijgt omdat Cesc vertrokken is.apis29 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:
Niet veel keus alleen, Newcastle is wel lekker goedkoop en wel een aardig shirt, derde ook wel(gezien dit Puma template het max wat er uit te halen valt
)
[...]
"Sergio #16" neem ik aan? Wel mooi keuze ja; ik gooi mezelf erop deze keer
(altijd al voorgenomen om dat bij een perfectie naderend thuisshirt te doen). Vaak heb ik ook in gedachten een opkomende speler te nemen (meestal op een aansprekend uitshirt); wilde ook oorspronkelijk Messi met #19 of 30 op het neongele shirt en Iniesta met #16 iirc op die oranje die erna kwam. Maar beiden niet gelukt en die neongele is die Xavi geworden en oranje is er nooit gekomen ... Iniesta ontbreekt ook nog maar moet nog steeds die gele van 2008-10 worden
Uitshirt van vorig jaar wilde ik eigenlijk Tello doen maar aangezien ik nog geen Messi had en met het seizoen dat hij had wordt het Messi zoals al gezegd.
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 13-06-2014 12:08 ]
Longsleeve inderdaad! Ik koop de laatste tijd niks anders meer, ik vind longsleeve shirts verreweg het mooist.apis29 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:04:
[...]
Longsleeve ook? Die is idd zeker mooi, viel me ook al op. Zitten af en toe wel een paar juweeltjes tussen die MLS shirts, Vancouver ook van een paar seizoenen terug en was binnen no-time uitverkocht
(/te lage productie
)
Groningen
Daarom ja. Het is ook omdat ik hem niet ken als Sergio, zoals ik Xavi bijvoorbeeld wel bij zijn voornaam ken. Voor Cesc Fabregas kwam was er een seizoen lang geen #4, daarvoor heeft Rafa Marquez (wat een held was dat!) het nummer 7 jaar lang gedragenapis29 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:01:
Volledig mee eens. "Sergio" is netzoiets als Gordon erop zetten
... (wie had er #4 dan dan toen Busquets vast in het eerste kwam?)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Idd, kaal is die veel mooier zoTerryb47 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:02:
dit is wel typisch een shirt wat erg kaal lijkt zo zonder nummer/naam, maar ja wie ga je bedrukken van dit nederlands elftal (judas komt er niet op...)
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 02:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 12:40 ]
[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2014 11:32 ]
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 15-06-2014 16:40 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Catorce op 15-06-2014 17:30 ]
Ja die brede banden heb ik nog het grootste 'probleem' meeCatorce schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:30:
Ik dacht er nog aan om thuisshirt PSV te halen, maar na dat vreemde graident effect er in laat ik hem lekker links liggen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal, mooi gestreept shirt te maken? Het lukte ze eerder wel bij Porto...
Je merkt dat de laatste jaren heel erg bepaalde 'trends' er door gedrukt worden. Brede banden bij de mouwen (zie hierboven, maar ook bij Barcelona en Atletico eerder in 2012-2013), nu deze gradient bij PSV en Atletico. Ik word oprecht nogal triest van marketingfiguren bij Nike die niet traditioneel kunnen blijven.
@Apis: shirt kost bij het stadion 85, daar heb ik 'm iig vandaan. Nog niets in de uitverkoop gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-06-2014 20:29 ]
1+Terryb47 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:54:
Lijkt zo wel op een rauwband, erg creatief zijn ze daar niet bij nike. Adidas ook niet de laatste jaren, het is een beetje kleurtjes recyclen op.dezelfde template.
Die zwarte van Inter vind ik wel weer mooi.
Tegenvaller? Zolang zij het netjes vermelden, wat ze blijkbaar doen, is er niets tegenvallends aan lijkt me?Mosin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:40:
[...]
1+
Er komt niet veel meer bijzonders..
Hier moest ik trouwens wel nog even om lachen: http://www.classicfootbal...iger-7-as-new-s-boys.html
Ik zie de laatste tijd wel eens meer van die fout bedrukte shirts.. tegenvaller van de site eerlijk gezegd.
Ik heb nog niks van die nieuwe Dortmund tenue's vernomen. Ik wil die graag zien! Ze hebben altijd wel wat leuks erbij zitten.
Zeker, mooi kleurtje ook in het echt ... Staat op het lijstje: #9 FalcaoCatorce schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:43:
Serieus, ik vind dit dus een enorm gaaf shirt:
Tezamen met het shirt van Japan wel echt mijn favorieten van de kleinere landen. Erg gaaf
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 22-06-2014 00:16 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Momentumlol op 22-06-2014 00:48 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Idiocracy: it is real!
Heb ik al
Die goedkope-voetbalshirts.com lijkt me een gevalletje namaakshirts.. Zijn soms best leuk om te hebben.. maar tis niet helemaal the real deal.Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:50:
Ik heb sinds een paar weken een NL WK shirt en ben nu ook op zoek naar een Mexicaans shirt. Als ik google kom ik wel eea tegen waarbij er nogal een groot verschil zit in prijs: €70+ bij wat winkels en €20-€30 bij wat andere (goedkope-voetbalshirts.com bv). Is dit een gevalletje too good to be true? Of weet iemand anders nog een winkel die heeft? Niet persé goedkopie maar tot zeg €50.
Ik heb van NL een "officiele replica". dat bevalt me wel. Good is in dit geval enoughMomentumlol schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:10:
[...]
Die goedkope-voetbalshirts.com lijkt me een gevalletje namaakshirts.. Zijn soms best leuk om te hebben.. maar tis niet helemaal the real deal.
Het is dus maar net wat je verwacht onder ''good''
Idiocracy: it is real!
Die zijn inderdaad wss gelijk aan de 70 euro shirts. Die goedkopere shirts zijn vaak van een wat goedkoper stofje, en de badges zijn er dan niet opgenaaid maar dan gewoon in het shirt geprint zou maar zeggen.Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:31:
[...]
Ik heb van NL een "officiele replica". dat bevalt me wel. Good is in dit geval enoughMaar ik vermoed dat die vergelijkbaar is met de €70 mexico shirts dan.
[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 24-06-2014 07:49 ]
Mejor así
100% Too good to be trueInvestig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:50:
Ik heb sinds een paar weken een NL WK shirt en ben nu ook op zoek naar een Mexicaans shirt. Als ik google kom ik wel eea tegen waarbij er nogal een groot verschil zit in prijs: €70+ bij wat winkels en €20-€30 bij wat andere (goedkope-voetbalshirts.com bv). Is dit een gevalletje too good to be true? Of weet iemand anders nog een winkel die heeft? Niet persé goedkopie maar tot zeg €50.
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 24-06-2014 15:24 ]
Haha, dat zou je wel zeggen. Als je goed kijkt zie je het HSV logo erin. Erg mooi gedaan!Resteleiro schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 07:58:
De rechter heeft wel wat weg van het Olympique Lyon shirtDe linker is zeer fraai imo.
Jij bent meer van de retro en Barca shirts natuurlijkCatorce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:54:
Vind ze alledrie maar bijzonder matig om eerlijk te zijn, totaal niet mijn ding.
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 25-06-2014 00:05 ]
[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 11:54 ]
Die zwarte Adidas-strepenapis29 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:23:
Goed bewaard gebleven (of zo weinig interesse)
Had hem bijna precies hetzelfde (ff opgraven), iig het template wat ik wel verwacht had. Vond die van mij mooier maar misschien net iets minder praktisch voor de productie ...
[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 11:55 ]
PSN: Finally_Chris
Ziet er zoals gewoonlijk weer zeer slecht uit. Sommige shirts kunnen het hebben (vooral egale shirts), maar daar heeft het vaak ook te maken met gewenning. Jammer, vind het maar niks dit shirt van Feyenoord.
Welkom bij Adidas..chim0 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:28:
Nieuwe Ajax trainingsshirt ziet er ook niet uit. Lijkt wel Bayern of zo.
[afbeelding]
Dat rode is inderdaad jammer maar niet omheen te raken, is 1 vlak. Herrinerde net dat ik het handmatig moest inkleuren om de ene kant wit te krijgen en die mouwomslag moest ik ook handmatig veranderen voor de ene kant bij m'n plaatje van daarboven.CR1691 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:56:
Het is jammer dat het rood op de witte mouw overloopt, dat doet toch een beetje afbreuk aan de clubkleuren imo. Ook het Opel logo had wel iets kleiner gekund, zeker omdat die ook nog aanwezig zijn op in ieder geval 1 mouw, op die andere komt het Eredivisie logo? Verder een heel strak en professioneel shirt waar Feyenoord zich niet voor hoeft te schamen. Ben benieuwd naar het uit tenue. Gezien de keepers groen en geel krijgen vallen die kleuren in ieder geval al af.
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 22:43 ]
Arsenal krijgt een mega 5-jarig contract van 30 miljoen pond per jaar. Daar zeg je zeker geen nee tegen, helaas heb ik ook liever Nike.Mosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:36:
Ik heb toch liever Nike voor Arsenal.. Ik snap niet waarom Arsenal voor Puma is gegaan, volgens mij spelen zij al jaren in Nike.
[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 17:27 ]
Nee oke, dat begrijp ik wel. Tegen veel meer geld zeg je natuurlijk geen nee, maar ik vind het gewoon niet Arsenal waardig. Zo'n club zie ik toch liever in Nike of Adidas. Puma heeft daarintegen leuke shirts, maar dit is wel minderiPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:26:
[...]
Arsenal krijgt een mega 5-jarig contract van 30 miljoen pond per jaar. Daar zeg je zeker geen nee tegen, helaas heb ik ook liever Nike.
http://www.dailymail.co.u...l-Puma-years-2013-14.html
puma schoenen in arsenal kleuren:
http://www.footyheadlines...vospeed-tricks-boots.html
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 28-06-2014 21:13 ]
Hun oude deal met Nike is gewoon bijna ripoff (vandaag de dag) Arsenal kreeg maar 8m pond per jaar. Uiteraard was het wel een topdeal toen het 10 jaar terug werd ondertekend, maar het kan snel gaan in de voetbalwereldMosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Nee oke, dat begrijp ik wel. Tegen veel meer geld zeg je natuurlijk geen nee, maar ik vind het gewoon niet Arsenal waardig. Zo'n club zie ik toch liever in Nike of Adidas. Puma heeft daarintegen leuke shirts, maar dit is wel minder
Daar gebruiken ze ook witte bedrukking voor, denk dat je gewoon gerust de normale BPL bedrukking kunt pakken van het thuistenue.Mosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Heb jij misschien enig idee, waar een Özil printing te verkrijgen is, voor dat derde (paarse) shirt ?
Idd, Nike en Adidas zijn niet meer zoals ze voorheen waren, teveel C&C, geen gedurfde designs..Terryb47 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:31:
[...]
Vind dat Nike en Adidas hele saaie shirtjes maakt tegenwoordig, allemaal dezelfde template met een ander kleurtje en als je pech hebt staat er overal Fly Emirates op
[ Voor 35% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 21:38 ]
[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 29-06-2014 01:38 ]
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 29-06-2014 02:25 ]
Nou ja goed, dat klopt ook wel weer, haha.Terryb47 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:31:
[...]
Hun oude deal met Nike is gewoon bijna ripoff (vandaag de dag) Arsenal kreeg maar 8m pond per jaar. Uiteraard was het wel een topdeal toen het 10 jaar terug werd ondertekend, maar het kan snel gaan in de voetbalwereldLiverpool speelt ook gewoon in Warrior shirts, die krijgen daar even 25m per jaar voor.
Vind dat Nike en Adidas hele saaie shirtjes maakt tegenwoordig, allemaal dezelfde template met een ander kleurtje en als je pech hebt staat er overal Fly Emirates op
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 29-06-2014 10:42 ]
[ Voor 106% gewijzigd door Mosin op 29-06-2014 10:42 ]
Dat zijn toch ook maar uitzonderingen? Snap wel wat je bedoelt maar of het nou meer of minder is geworden ... Lyon en Marseille hebben echt wel unieke shirts gehad de laatste jaren en bij aardig wat clubs hebben supporters ook invloed op het ontwerp gehad. Marseille komend seizoen valt dan wel zwaar tegen overigensiPodKiller schreef op zondag 29 juni 2014 @ 02:24:
Tja, dat templates copy paste krijgen is niks nieuws, maar een gewaagd design ervan maken op basis van het copy paste template, mag zeker vaker voorkomen.
Ik vond dit bijv. een hele leuke frisse design,http://static.bolavip.com/wp-content/uploads/camiseta-werder-bremen-local-2010-11.jpg
of dit:
http://cdn.soccerbible.com/images/archive/Juve_away10_m.jpg
Gewoon standaard templates, maar dan het 'eigen' maken, niet alleen een kleurtje geven en klaar, dat soort shirts mis ik.Niet eens zozeer kleuren, gewaagde kleurcombinaties zie je ook zelden meer.
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 00:11 ]
[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 00:38 ]
http://footballfashion.or...-nike-home-and-away-kits/The classic home kit idesign features the club’s traditional red and black stripes – boasting thinner stripes on the body and the sleeves – with a deep black cuff at the sleeve. The stripes on the front have a tonal chevron graphic in the background to add a modern flourish – replicating the chevron stitching found on the club’s shirts from the early 1960s.
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 03-07-2014 11:32 ]
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Vind dat shirt echt niet mooi.iPodKiller schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:02:
10mil zeg je zeker geen nee tegen als je toch al sponsors aanneemt, kun je weer salaris van betalen.
En het 3e tenue(in het echt).. :
[afbeelding]
Vind hem maar normaal.
Die van Fulham dan weer wel! Jammer dat de sponsor niet 'in' het shirt past.apis29 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:54:
wat een marketing mumbo-jumbo bij het nieuwe Eintrach Frankfurt shirt (zelfde model als PSV thuis zo te zien):
[...]
http://footballfashion.or...-nike-home-and-away-kits/
Dat BEKO bij Barca is iig niet zo opvallend (10 milj. per jaar is echt belachelijk veel daarvoor), hoop alleen niet dat ze het nu alsnog op de replica shirts gaan drukken
https://farm3.staticflick...58192048_5eb80b5503_b.jpg
Niet slecht![]()
[afbeelding]
Nieuwe Leeds macron shirt zonder overbodige macron logo's, misschien een voorbode voor de andere macron clubs(waaronder blijkbaar Sporting Lissabon)
http://footballfashion.or...d-201415-macron-home-kit/.
Nieuwe West Ham ook uit (van afgelopen seizoen vreemd genoeg bijna nergens tegengekomen)
[afbeelding]
Da heb ik ook zooo vaak, dan geen 100 pond, maar de helft. Er komen, dan wel 2/3 shirts die ik zeer graag wilCatorce schreef op zondag 06 juli 2014 @ 08:00:
Damn, is precies het shirt dat ik al jaren zoek op CFS nu in excellent conditie te koop, als laatste toegevoegd... Alleen 100 pond, terwijl ik even een tijdje geen geld wilde uitgeven aan shirts.
Afgelopen anderhalf jaar wel een euro of 600 uitgegeven aan voetbalshirts, die ik alleen aan heb tijdens het kijken van wedstrijden. Eigenlijk een belachelijke som geld: aan 1 shirt heb je genoeg. Echter, nu ik dan een shirt of 9 van Barcelona heb wil ik er meer, veel meerMosin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:56:
[...]
Da heb ik ook zooo vaak, dan geen 100 pond, maar de helft. Er komen, dan wel 2/3 shirts die ik zeer graag wil
Verwijderd
VInd dat zwart geen porum voor een voetbalshirt. Houdt Ajax dat voor gezien gaat Feyenoord daar mee verder het komende seizoen in.
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 06-07-2014 22:31 ]
dat zei ik vorig jaar ook: "uit protest ga ik geen enkele arsenal shirt halen!"iPodKiller schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:18:
Uitshirt van 13/14 vind ik ook niet mis, alleen moet ik niet teveel uitgeven aan shirtjes
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Eens, net als die shirtjes van Uruguay op het WK, veel te strak.KW25 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:47:
Vind die Puma shirtjes veel te strak, helemaal niet mooi met het broekje samen, vond dat op dit wk ook al heel erg lelijk.
Nice! Wil het uitshirt ook graag hebbenMosin schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:06:
Dit kan als fan natuurlijk niet uitblijven!
Ik ga vandaag bedrukking bestellen en voor dit shirt wordt dat Kroos en voor het andere 2012 uit shirt, Gomez.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 12-07-2014 11:19 ]
Mooi shirt!iPodKiller schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:43:
En hijs officieel, die komt de komende maanden in huis denk ik
[afbeelding]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Idd opletten geblazen de komende dagen. Op = opiPodKiller schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:54:
Hoop juist dat DFB shirts met 3 sterren nu afgeprijsd zullen gaan worden! Uitshirt wil ik graag hebben!
[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 14-07-2014 13:09 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq