Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Graizie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:03:
Binnenkort kan ik dit prachtige shirt aan mijn collectie toevoegen! Kan niet wachten! :9~

Toronto FC
[afbeelding]
Longsleeve ook? Die is idd zeker mooi, viel me ook al op :) . Zitten af en toe wel een paar juweeltjes tussen die MLS shirts, Vancouver ook van een paar seizoenen terug en was binnen no-time uitverkocht :/ (/te lage productie :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
apis29 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:
Niet veel keus alleen :/ , Newcastle is wel lekker goedkoop en wel een aardig shirt, derde ook wel(gezien dit Puma template het max wat er uit te halen valt :+ )

[...]

"Sergio #16" neem ik aan ;) ? Wel mooi keuze ja; ik gooi mezelf erop deze keer :D (altijd al voorgenomen om dat bij een perfectie naderend thuisshirt te doen). Vaak heb ik ook in gedachten een opkomende speler te nemen (meestal op een aansprekend uitshirt); wilde ook oorspronkelijk Messi met #19 of 30 op het neongele shirt en Iniesta met #16 iirc op die oranje die erna kwam. Maar beiden niet gelukt en die neongele is die Xavi geworden en oranje is er nooit gekomen ... Iniesta ontbreekt ook nog maar moet nog steeds die gele van 2008-10 worden
Uitshirt van vorig jaar wilde ik eigenlijk Tello doen maar aangezien ik nog geen Messi had en met het seizoen dat hij had wordt het Messi zoals al gezegd.
Ik moet nu eerlijk toegeven dat ik voor het eerst van mijn principes ben af gestapt en niet de bedrukking heb waar de speler mee rond loopt. Sergio achter op het shirt vind ik te lelijk, daar weiger ik mee rond te lopen. Vandaar Busquets #16. Nu is alleen de vrees dat het zo kan zijn dat hij #4 krijgt omdat Cesc vertrokken is. :X (maakt me niet minder blij met het shirt, ik vind hem fantastich. Goede pasvorm en mooie details, trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Volledig mee eens. "Sergio" is netzoiets als Gordon erop zetten :D ... (wie had er #4 dan dan toen Busquets vast in het eerste kwam?)

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 13-06-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 22:40
apis29 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:04:
[...]
Longsleeve ook? Die is idd zeker mooi, viel me ook al op :) . Zitten af en toe wel een paar juweeltjes tussen die MLS shirts, Vancouver ook van een paar seizoenen terug en was binnen no-time uitverkocht :/ (/te lage productie :D )
Longsleeve inderdaad! Ik koop de laatste tijd niks anders meer, ik vind longsleeve shirts verreweg het mooist. :)

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
apis29 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:01:
:*) Volledig mee eens. "Sergio" is netzoiets als Gordon erop zetten :D ... (wie had er #4 dan dan toen Busquets vast in het eerste kwam?)
Daarom ja. Het is ook omdat ik hem niet ken als Sergio, zoals ik Xavi bijvoorbeeld wel bij zijn voornaam ken. Voor Cesc Fabregas kwam was er een seizoen lang geen #4, daarvoor heeft Rafa Marquez (wat een held was dat!) het nummer 7 jaar lang gedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
van m'n vriendin gekregen :)

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2919/14433293163_4e082a0d1e_o.jpg

had em waarschijnlijk zelf niet gehaald maar ben er toch wel blij mee.
dit is wel typisch een shirt wat erg kaal lijkt zo zonder nummer/naam, maar ja wie ga je bedrukken van dit nederlands elftal (judas komt er niet op...) :P

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
Leuk shirtje. De bedrukking op deze shirts vind ik wel echt origineel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Terryb47 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:02:
dit is wel typisch een shirt wat erg kaal lijkt zo zonder nummer/naam, maar ja wie ga je bedrukken van dit nederlands elftal (judas komt er niet op...) :P
Idd, kaal is die veel mooier zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
kan ik em toch aandoen zonder me ervoor te hoeven schamen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Nu wel ja xd

Maar kaal, blijft die toch het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ Las vanmiddag nog op AD van dat de shirts nu al in de uitverkoop waren bij sommige winkels en idd waren ze al van ergens in de 40 euro te krijgen. Had uit en thuis in mandje gedaan maar niet besteld verder (had paar andere shirts eerder op het oog) ...
Robben zou op thuis komen en v.Persie op uit; achteraf te doen dan aangezien alleen "het trio" zo te zien los te krijgen is qua bedrukking. Bij zo'n aanbieding incl. "gratis" bedrukking is Strootman een interessante optie, na het WK krijgt ie vast gewoon weer #8.

Los van de speler (en positie) zag "13 Veltman" er wel goed uit op het (uit)shirt ;) .

Wel beroerd dat Nike helemaal niks qua aktie heeft, geen kortingscodes of gratis bedrukking of wat dan ook :+ .

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

Gisterenmiddag het nieuwe uitshirt van Nederland besteld.
Ik vind 'm erg mooi, dus wilde 'm sowieso hebben (ongeacht de resultaten op het WK).
Bedrukking heb ik niet genomen omdat ik de cijfers niet echt mooi vind.
Gisteren nog besteld voor 59 euro, vandaag is ie alweer 75 :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:) Gister was ie 44,95 bij Decathlon en gratis verzending (waarschijnlijk price match met Zalando) maar toen ik na de wedstrijd weer keek was ie 59,95; op de overzichtpagina stond echter nog steeds "vanaf 44,95" :+ (en bij meerdere winkels was ie eerder op de dag ook 60 euro ja). Inmiddels op overzichtpagina ook 59,95 ... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

59 euro is geen verkeerde deal.
Zeker niet als je bedenkt dat ie bij veel andere shops 75-85 euro kost.
Gisteren nog wel even te twijfelen om 'm bij de KNVB te bestellen; daar kan je de
Spanje-Nederland badge erop laten drukken ook :)
Als ik toen toch al wist wat ik gisteren gezien heb... :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
59 is idd gewoon een nette prijs voor een shirt wat nog een jaar (of twee) mee moet. Kon gister niet kiezen tussen thuis en uit :+ : allebei was toch weer teveel van het goede in een keer (met nog andere dingen op het oog) en daarnaast nog kiezen tussen shirt incl. gratis bedrukking met naam en nummer naar keuze of los shirt + alleen keus uit bedrukking van de grote drie. Ging na de wedstrijd toch maar weer even kijken O-) alleen was de prijs alweer omhoog gebracht en had het geen 'haast' meer ...

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Hij is mooi! _/-\o_ Heeeel erg gedurfd want dit is traditiebreuk zonder hun beroemde strepen.

http://www.footyheadlines...inter-14-15-home-kit.html

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-SiuwpTmseTU/U51i3VFHGuI/AAAAAAAARUw/Sg58aAYkDiE/s500/Inter+14-15+Home+Kit+Leaked.jpg
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-AyaLGZDmtns/U51jVLNcU1I/AAAAAAAARU4/QHHcHFe11Lw/s550/Inter+14-15+Away+Kit+Leaked.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat is wel een aparte verandering ja :D ; alle Inter fans lopen straks nog in Atalanta shirtjes rond :P

Ondertussen ook ...

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-SF4geGW_DJ0/U5IyBuuP8HI/AAAAAAAARB4/qvZzUS8qVPA/s1600/PSV+14-15+Kits+(1).jpg

http://www.footyheadlines.com/2014/05/new-psv-14-15-kit.html

Barcelona template? ( >:) zouden ze al in de uitverkoop zijn http://www.fcbarcelona.co...t-2014-15?gallery_index=5 ?)

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 15-06-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik dacht er nog aan om thuisshirt PSV te halen, maar na dat vreemde graident effect er in laat ik hem lekker links liggen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal, mooi gestreept shirt te maken? Het lukte ze eerder wel bij Porto...

Je merkt dat de laatste jaren heel erg bepaalde 'trends' er door gedrukt worden. Brede banden bij de mouwen (zie hierboven, maar ook bij Barcelona en Atletico eerder in 2012-2013), nu deze gradient bij PSV en Atletico. Ik word oprecht nogal triest van marketingfiguren bij Nike die niet traditioneel kunnen blijven. :X

@Apis: shirt kost bij het stadion 85, daar heb ik 'm iig vandaan. Nog niets in de uitverkoop gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Catorce op 15-06-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Catorce schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:30:
Ik dacht er nog aan om thuisshirt PSV te halen, maar na dat vreemde graident effect er in laat ik hem lekker links liggen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal, mooi gestreept shirt te maken? Het lukte ze eerder wel bij Porto...

Je merkt dat de laatste jaren heel erg bepaalde 'trends' er door gedrukt worden. Brede banden bij de mouwen (zie hierboven, maar ook bij Barcelona en Atletico eerder in 2012-2013), nu deze gradient bij PSV en Atletico. Ik word oprecht nogal triest van marketingfiguren bij Nike die niet traditioneel kunnen blijven. :X

@Apis: shirt kost bij het stadion 85, daar heb ik 'm iig vandaan. Nog niets in de uitverkoop gezien.
Ja die brede banden heb ik nog het grootste 'probleem' mee :/ (en bij PSV altijd als ze zo'n rood vlak achterop hebben). Misschien komt er nog een simpelere budget versie zonder poespas ...

Uitverkoop van #4 Fabregas ;)

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-06-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Lijkt zo wel op een rauwband, erg creatief zijn ze daar niet bij nike. Adidas ook niet de laatste jaren, het is een beetje kleurtjes recyclen op.dezelfde template.

Die zwarte van Inter vind ik wel weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:54:
Lijkt zo wel op een rauwband, erg creatief zijn ze daar niet bij nike. Adidas ook niet de laatste jaren, het is een beetje kleurtjes recyclen op.dezelfde template.

Die zwarte van Inter vind ik wel weer mooi.
1+
Er komt niet veel meer bijzonders..

Hier moest ik trouwens wel nog even om lachen: http://www.classicfootbal...iger-7-as-new-s-boys.html
Ik zie de laatste tijd wel eens meer van die fout bedrukte shirts.. tegenvaller van de site eerlijk gezegd.

Ik heb nog niks van die nieuwe Dortmund tenue's vernomen. Ik wil die graag zien! Ze hebben altijd wel wat leuks erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:40:
[...]

1+
Er komt niet veel meer bijzonders..

Hier moest ik trouwens wel nog even om lachen: http://www.classicfootbal...iger-7-as-new-s-boys.html
Ik zie de laatste tijd wel eens meer van die fout bedrukte shirts.. tegenvaller van de site eerlijk gezegd.

Ik heb nog niks van die nieuwe Dortmund tenue's vernomen. Ik wil die graag zien! Ze hebben altijd wel wat leuks erbij zitten.
Tegenvaller? Zolang zij het netjes vermelden, wat ze blijkbaar doen, is er niets tegenvallends aan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ben het wel met Catorce eens, domme fout van de bedrukker, maar CFS doet niets fout, de prijs is juist, ze geven ook netjes aan dat er een typo inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Serieus, ik vind dit dus een enorm gaaf shirt:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3799/10740540804_0c7d327662_o.jpg

Tezamen met het shirt van Japan wel echt mijn favorieten van de kleinere landen. Erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Catorce schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:43:
Serieus, ik vind dit dus een enorm gaaf shirt:

Tezamen met het shirt van Japan wel echt mijn favorieten van de kleinere landen. Erg gaaf :)
Zeker, mooi kleurtje ook in het echt ... Staat op het lijstje: #9 Falcao 8) (mooie naam "Falcao"). Was er dichtbij om wat te bestellen via adidas, misschien zelfs die al, maar op mysterieuze wijze verdween de mogelijkheid tot bedrukken; bijna een week voor de actie met gratis bedrukking was afgelopen }:| .
Tweede naaistreek van adidas tijdens een actie (wel tegen het eind van de actie, die al een paar weken liep); vorige keer waren alle gangbare maten op en de dag na de actie was alles weer beschikbaar " d:)b ". Had nog wat in m'n mandje staan en viel me op dat er geen spelersnaam meer bij stond een dag later ...

Iets anders, wat me nu pas is opgevallen: dat uitshirt van Argentinie is '86 dat ze o.a. droegen in de wedstrijd tegen Engeland met de handsgoal had een zilveren glitter bedrukking :D . Ook kon je iets van verticale banen waarnemen ... Dat deed me denken aan dat shirt van 2010 die ik ge-DIYed had met Messi en vlgns mij is die gewoon op die van '86 gebaseerd :) (simpel als ie is verder) .

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 22-06-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Vandaag deze besteld :) Mooie club Rangers FC. Hopelijk zitten ze snel weer in de bovenste liga
Afbeeldingslocatie: http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSports/117531a?hei=475&wid=380&resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0&defaultImage=JDSports/sizeImageMissing

[ Voor 75% gewijzigd door Momentumlol op 22-06-2014 00:48 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dan heb ik liever deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2014/06/New-Celtic-Away-Kit-14-15.jpg

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Investig8or

What goes up, could come down

Ik heb sinds een paar weken een NL WK shirt en ben nu ook op zoek naar een Mexicaans shirt. Als ik google kom ik wel eea tegen waarbij er nogal een groot verschil zit in prijs: €70+ bij wat winkels en €20-€30 bij wat andere (goedkope-voetbalshirts.com bv). Is dit een gevalletje too good to be true? Of weet iemand anders nog een winkel die heeft? Niet persé goedkopie maar tot zeg €50.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Heb ik al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:50:
Ik heb sinds een paar weken een NL WK shirt en ben nu ook op zoek naar een Mexicaans shirt. Als ik google kom ik wel eea tegen waarbij er nogal een groot verschil zit in prijs: €70+ bij wat winkels en €20-€30 bij wat andere (goedkope-voetbalshirts.com bv). Is dit een gevalletje too good to be true? Of weet iemand anders nog een winkel die heeft? Niet persé goedkopie maar tot zeg €50.
Die goedkope-voetbalshirts.com lijkt me een gevalletje namaakshirts.. Zijn soms best leuk om te hebben.. maar tis niet helemaal the real deal.

Het is dus maar net wat je verwacht onder ''good'' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Investig8or

What goes up, could come down

Momentumlol schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:10:
[...]

Die goedkope-voetbalshirts.com lijkt me een gevalletje namaakshirts.. Zijn soms best leuk om te hebben.. maar tis niet helemaal the real deal.

Het is dus maar net wat je verwacht onder ''good'' ;)
Ik heb van NL een "officiele replica". dat bevalt me wel. Good is in dit geval enough ;) Maar ik vermoed dat die vergelijkbaar is met de €70 mexico shirts dan.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:31:
[...]

Ik heb van NL een "officiele replica". dat bevalt me wel. Good is in dit geval enough ;) Maar ik vermoed dat die vergelijkbaar is met de €70 mexico shirts dan.
Die zijn inderdaad wss gelijk aan de 70 euro shirts. Die goedkopere shirts zijn vaak van een wat goedkoper stofje, en de badges zijn er dan niet opgenaaid maar dan gewoon in het shirt geprint zou maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hier het nieuwe uit shirt van BMG.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/brvxMnK.jpg

Hier de nieuwe HSV kits.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FFXd88j.jpg

Die linker vind ik een zeer mooie!

[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 24-06-2014 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 22:57

Barbas

Gallego!

De rechter heeft wel wat weg van het Olympique Lyon shirt :P De linker is zeer fraai imo.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vind ze alledrie maar bijzonder matig om eerlijk te zijn, totaal niet mijn ding. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Investig8or schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:50:
100% Too good to be true :D . De 80 euro shirts zijn de officiele climacool replicas, niet de adizero wedstrijdshirts. In dit geval zijn het de wedstrijdshirts met gedrukte logos ipv opgenaaide.
Dan heb je nog Nike die het weer ingewikkeld moet maken: tegenwoordig zijn de replica shirts omgenaamd naar "stadium shirt" zoals die van dit WK (oorspronkelijk 85 euro). Vorig jaar waren stadium shirts nog de goedkoopste replica variant met een minder high tech stofje (een graad lager dan die van rond de 80 euro; Adidas heeft zulke shirts niet; nou ja "heeft niet: zoiets is er wel voor de grote landen http://www.adidas.nl/arge...irt-thuis/G75181_290.html dacht dat het gewoon katoen was maar blijkt een poly climalite)
Voor 50 euro ga je geen officiele Mexico Adidas vinden voorlopig ... (kindermaatje misschien ja :P )
8), Celtic verkoopt ze ook altijd zonder sponsoring erop ...

Op Subside.de nu overigens de Spanje shirts in de uitverkoop: 45 euro, 55 met bedrukking ;). Die zwarte zag er gister ook wel aardig uit met " David Villa 7" erop, en zonder die matchday transfer ziet het er een stuk minder druk uit ...
Misschien die van Mexico ook wel binnenkort maar denk dat het meer te maken heeft dat op deze shirts de wereldkampioenspatch zit en die er binnenkort af moet.

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 24-06-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Resteleiro schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 07:58:
De rechter heeft wel wat weg van het Olympique Lyon shirt :P De linker is zeer fraai imo.
Haha, dat zou je wel zeggen. Als je goed kijkt zie je het HSV logo erin. Erg mooi gedaan!
Catorce schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:54:
Vind ze alledrie maar bijzonder matig om eerlijk te zijn, totaal niet mijn ding. :9
Jij bent meer van de retro en Barca shirts natuurlijk :P

Hier voor de mensen die eventueel geintresseerd zijn in Bayern München kleding: http://shop.fcbayern.de/en/709/0/-fc-bayern-SALE_adidas--/

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 25-06-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Goed bewaard gebleven (of zo weinig interesse :D )

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2mxjpfk.jpg

Had hem bijna precies hetzelfde (ff opgraven; niet die ik hier eerder gepost had, toen waren die templates nog niet beschikbaar voor photoshop iirc), iig het template wat ik wel verwacht had 8) . Vond die van mij mooier maar misschien net iets minder praktisch voor de productie ...

http://www.footyheadlines...oord-14-15-kit-shirt.html (hier ook de achterkant te zien)

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:19
apis29 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:23:
Goed bewaard gebleven (of zo weinig interesse :D )

Had hem bijna precies hetzelfde (ff opgraven), iig het template wat ik wel verwacht had 8) . Vond die van mij mooier maar misschien net iets minder praktisch voor de productie ...
Die zwarte Adidas-strepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
: D Ja, op zich hoort het wel zo, al had wit hier wel makkelijk gekund, alleen zit er in de rest van het shirt helemaal geen zwart (buiten de sponsoring), dat had ik er zelf wel nog in bij de kleine details.
Ook niet de eerste keer: http://www.oldfootballshi...ootball-shirt-s12970.html

Blijkbaar was dit m'n laatste versie (uit maart). Was ik eindelijk klaar, kwam ik erachter dat ik die ster vergeten was en daarna geen trek meer om die opnieuw te doen dus nooit gepost hier verder:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1zwdjz7.jpg

Bij de kraag de kleuren omgedraaid, had het eerst ook hoe het uiteindelijk geworden was maar, na vele varianten, op rood boven, wit onder geeindigd. Valt me nu ook pas op hoe groot het Opel logo nu is bij de echte t.o.v. van vorig jaar, staat ook iets minder :D (laat dan gewoon "OPEL" weg).

[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:47

CR1691

Hero of Time

Het is jammer dat het rood op de witte mouw overloopt, dat doet toch een beetje afbreuk aan de clubkleuren imo. Ook het Opel logo had wel iets kleiner gekund, zeker omdat die ook nog aanwezig zijn op in ieder geval 1 mouw, op die andere komt het Eredivisie logo? Verder een heel strak en professioneel shirt waar Feyenoord zich niet voor hoeft te schamen. Ben benieuwd naar het uit tenue. Gezien de keepers groen en geel krijgen vallen die kleuren in ieder geval al af.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
mefjoew schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Die zwarte Adidas-strepen 8)7
Ziet er zoals gewoonlijk weer zeer slecht uit. Sommige shirts kunnen het hebben (vooral egale shirts), maar daar heeft het vaak ook te maken met gewenning. Jammer, vind het maar niks dit shirt van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Nieuwe Ajax trainingsshirt ziet er ook niet uit. Lijkt wel Bayern of zo. :S

Afbeeldingslocatie: http://www.ajax.nl/upload_mm/6/6/8/197200_2014-06-24%20Training%200350_600x338.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:28:
Nieuwe Ajax trainingsshirt ziet er ook niet uit. Lijkt wel Bayern of zo. :S

[afbeelding]
Welkom bij Adidas.. :z

Dat Feyenoord shirtje heeft wel wat moet ik eerlijk zeggen. Het had vele malen slechter gekund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:56:
Het is jammer dat het rood op de witte mouw overloopt, dat doet toch een beetje afbreuk aan de clubkleuren imo. Ook het Opel logo had wel iets kleiner gekund, zeker omdat die ook nog aanwezig zijn op in ieder geval 1 mouw, op die andere komt het Eredivisie logo? Verder een heel strak en professioneel shirt waar Feyenoord zich niet voor hoeft te schamen. Ben benieuwd naar het uit tenue. Gezien de keepers groen en geel krijgen vallen die kleuren in ieder geval al af.
Dat rode is inderdaad jammer maar niet omheen te raken, is 1 vlak. Herrinerde net dat ik het handmatig moest inkleuren om de ene kant wit te krijgen en die mouwomslag moest ik ook handmatig veranderen voor de ene kant bij m'n plaatje van daarboven.

Impressie echte shirt met witte strepen (binnenkant shirt is wit, logisch eigenlijk met zo'n tweekleurig shirt van buiten; sublimation techniek. En zonder die zwarte streep in de nek natuurlijk ook nog):

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2jcbwu8.jpg vs Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ak021j.jpg

Meer plaatjes van de echte: http://footballfashion.or...m-201415-adidas-home-kit/

En nog meer - achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2j48vpg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2hd66ie.jpg

(van http://t.co/CTR6mrlwhQ)

Zeker niet slecht al met al (best aardig eigenlijk en zwarte strepen staan zeker beter dan die witte nu de bedrukking er ook nog bij komt)

ADO thuis en uit: http://footballfashion.or...errea-home-and-away-kits/

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 25-06-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Het nieuwe shirt van Anderlecht: http://www.footyheadlines...anderlecht-14-15-kit.html

Hij ziet er strak uit. niet te veel poespas erop.

Heeft iemand nog iets leuks binnen gehaald ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kom net terug van londen... helaas niks bijzonders gespot in de Sports direct, alle 13-14 shirtjes en kleding zijn weggeroofd en maken plaats voor de 14-15 artikelen, de chelsea en liverpool kits zijn er al. Enigste wat er nog lag, was nog een enkele newcastle shirt, en een man utd shirt, maar die vind ik lelijk.. WK spul is ook 'duur' voor SD standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb toch liever Nike voor Arsenal.. Ik snap niet waarom Arsenal voor Puma is gegaan, volgens mij spelen zij al jaren in Nike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:36:
Ik heb toch liever Nike voor Arsenal.. Ik snap niet waarom Arsenal voor Puma is gegaan, volgens mij spelen zij al jaren in Nike.
Arsenal krijgt een mega 5-jarig contract van 30 miljoen pond per jaar. Daar zeg je zeker geen nee tegen, helaas heb ik ook liever Nike.

http://www.dailymail.co.u...l-Puma-years-2013-14.html

puma schoenen in arsenal kleuren:
http://www.footyheadlines...vospeed-tricks-boots.html

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:26:
[...]

Arsenal krijgt een mega 5-jarig contract van 30 miljoen pond per jaar. Daar zeg je zeker geen nee tegen, helaas heb ik ook liever Nike.

http://www.dailymail.co.u...l-Puma-years-2013-14.html

puma schoenen in arsenal kleuren:
http://www.footyheadlines...vospeed-tricks-boots.html
Nee oke, dat begrijp ik wel. Tegen veel meer geld zeg je natuurlijk geen nee, maar ik vind het gewoon niet Arsenal waardig. Zo'n club zie ik toch liever in Nike of Adidas. Puma heeft daarintegen leuke shirts, maar dit is wel minder :(

Die schoenen vind ik, dan ook weer minder, niet omdat er Arsenal opstaat, maar omdat het design me gewoon niet bevalt. Zeer jammer dit! Arsenal had toch wel altijd mooi spul!

Heb jij misschien enig idee, waar een Özil printing te verkrijgen is, voor dat derde (paarse) shirt ?

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 28-06-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Mosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]

Nee oke, dat begrijp ik wel. Tegen veel meer geld zeg je natuurlijk geen nee, maar ik vind het gewoon niet Arsenal waardig. Zo'n club zie ik toch liever in Nike of Adidas. Puma heeft daarintegen leuke shirts, maar dit is wel minder :(
Hun oude deal met Nike is gewoon bijna ripoff (vandaag de dag) Arsenal kreeg maar 8m pond per jaar. Uiteraard was het wel een topdeal toen het 10 jaar terug werd ondertekend, maar het kan snel gaan in de voetbalwereld :+ Liverpool speelt ook gewoon in Warrior shirts, die krijgen daar even 25m per jaar voor.

Vind dat Nike en Adidas hele saaie shirtjes maakt tegenwoordig, allemaal dezelfde template met een ander kleurtje en als je pech hebt staat er overal Fly Emirates op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mosin schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:12:
[...]

Heb jij misschien enig idee, waar een Özil printing te verkrijgen is, voor dat derde (paarse) shirt ?
Daar gebruiken ze ook witte bedrukking voor, denk dat je gewoon gerust de normale BPL bedrukking kunt pakken van het thuistenue.
Terryb47 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:31:
[...]

Vind dat Nike en Adidas hele saaie shirtjes maakt tegenwoordig, allemaal dezelfde template met een ander kleurtje en als je pech hebt staat er overal Fly Emirates op ;)
Idd, Nike en Adidas zijn niet meer zoals ze voorheen waren, teveel C&C, geen gedurfde designs..

[ Voor 35% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
>:) "tegenwoordig". Zoals al eerder aangetoond gebruiken ze al tientallen jaren dezelfde templates voor verschillende clubs en landen daar is echt niks nieuws aan ... Ben eigenlijk wel benieuwd welke "unieke" designs jullie in gedachten hebben daarbij? Alleen Duitsland misschien bij Adidas (al zou de basis template alsnog precies hetzelfde kunnen zijn) ...

http://www.oldfootballshi...ootball-shirt-s31467.html = http://www.oldfootballshi...football-shirt-s2729.html = http://www.oldfootballshi...ootball-shirt-s16202.html
om nog maar eens voorbeeld te geven naast die Ek shirts van '88

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 29-06-2014 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Tja, dat templates copy paste krijgen is niks nieuws, maar een gewaagd design ervan maken op basis van het copy paste template, mag zeker vaker voorkomen.

Ik vond dit bijv. een hele leuke frisse design,http://static.bolavip.com/wp-content/uploads/camiseta-werder-bremen-local-2010-11.jpg

of dit:

http://cdn.soccerbible.com/images/archive/Juve_away10_m.jpg

Gewoon standaard templates, maar dan het 'eigen' maken, niet alleen een kleurtje geven en klaar, dat soort shirts mis ik.Niet eens zozeer kleuren, gewaagde kleurcombinaties zie je ook zelden meer.

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 29-06-2014 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:31:
[...]

Hun oude deal met Nike is gewoon bijna ripoff (vandaag de dag) Arsenal kreeg maar 8m pond per jaar. Uiteraard was het wel een topdeal toen het 10 jaar terug werd ondertekend, maar het kan snel gaan in de voetbalwereld :+ Liverpool speelt ook gewoon in Warrior shirts, die krijgen daar even 25m per jaar voor.

Nou ja goed, dat klopt ook wel weer, haha.
In ieder geval maakt dat Puma shirt het allemaal niet beter. Erg jammer, dat ze nog maar zo weinig aandacht besteden aan een shirt. Het kan toch niet zo moeilijk zijn ?
Kunnen ze niet een team in elk land neerzetten, dat gewoon door inspiratie uit dat land en shirt maakt of doen ze zoiets al ?

Oke thanks Ipod. Ik zag ze toen tegen Bayern of ieder geval in de CL met rode/paarse bedrukking spelen, maar als die witte genoeg is, dan neem ik die wel :D

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 29-06-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Foutje

[ Voor 106% gewijzigd door Mosin op 29-06-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
iPodKiller schreef op zondag 29 juni 2014 @ 02:24:
Tja, dat templates copy paste krijgen is niks nieuws, maar een gewaagd design ervan maken op basis van het copy paste template, mag zeker vaker voorkomen.

Ik vond dit bijv. een hele leuke frisse design,http://static.bolavip.com/wp-content/uploads/camiseta-werder-bremen-local-2010-11.jpg

of dit:

http://cdn.soccerbible.com/images/archive/Juve_away10_m.jpg

Gewoon standaard templates, maar dan het 'eigen' maken, niet alleen een kleurtje geven en klaar, dat soort shirts mis ik.Niet eens zozeer kleuren, gewaagde kleurcombinaties zie je ook zelden meer.
Dat zijn toch ook maar uitzonderingen? Snap wel wat je bedoelt maar of het nou meer of minder is geworden ... Lyon en Marseille hebben echt wel unieke shirts gehad de laatste jaren en bij aardig wat clubs hebben supporters ook invloed op het ontwerp gehad. Marseille komend seizoen valt dan wel zwaar tegen overigens :D ...
Zag laatst weer eens dat witte Spartak shirt voorbij komen (alleen in de XL+ regio) met dat motief erin en toen pas zag ik wat het voor moest stellen :F . Had ik het eerder gezien dan was ik er misschien wel voor gegaan ipv op die zwarte te wachten. In eerste instantie bleef ik maar een link zoeken met de oliemaatschappij die shirtsponsor is (leek net een olieplatform ofzoiets) maar zag pas de laatste keer dat het een masker/helm moet voorstellen 8) .

Arsenal paars kan idd ook gewoon witte premier league bedrukking op al zal Ozil er nooit in gespeeld hebben zo(?) ... Die rode bedrukking ben ik niet meer tegengekomen overigens maar wel laatst blauwe CL bedrukking van afgelopen seizoen voor op het gele shirt.
Zelf nog aan het kijken voor CL bedrukking voor dat Chelsea shirt maar ook helemaal niks tegengekomen; alternatief kan er ook gewoon witte premier league op maar misschien moet ik er gewoon zo'n gouden op gooien :*)

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tja, die eigen bedrukking zal wel lastig te verkrijgen zijn en nu al helemaal, omdat ze overstappen naar Puma.
Maar goed, een witte kan er ook wel op en anders nemen we gewoon een Podolski of Wilshere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Je kan er natuurlijk ook rode premier league bedrukking op doen om het naar eigen smaak te doen (netzoals boven gouden ipv wit). Niet zeker of dat beter zou staan dan de witte overigens :D ...

Kom nu wel een rode CL stijl print van Podolski tegen trouwens: http://www.my-soccer.com/...d=560&search=arsenal+away

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Barcelona nieuwe/vervangende shirtsponsor. Beko, op de mouw, komt ipv TV3. Ik vind het maar niks, we beginnen zo wel op Braziliaanse teams te lijken met die shirtsponsors... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ja kzag het.. smerig.. Moet je pakweg 10 jaar geleden eens zien, ze wouden toen geen sponsor.. Money talks he?

Zit die intel sponsor ook nog in de binnenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Jup, Intel ook nog. Dat betekent dat er nu Nike (fabrikant), Qatar Airways, Unicef, Beko en Intel op of in het shirt staan. Hoe anders was dat toen er in 2006 de CL werd gewonnen met Ronaldinho...

Beko betaalt naar verluidt 10M per jaar voor een plekje op de mouw, best veel tbh. TV3 betaalde max 3M als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
10mil zeg je zeker geen nee tegen als je toch al sponsors aanneemt, kun je weer salaris van betalen.

En het 3e tenue(in het echt).. :

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BracVJWIgAAoUY-.jpg

Vind hem maar normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:') wat een marketing mumbo-jumbo bij het nieuwe Eintrach Frankfurt shirt (zelfde model als PSV thuis zo te zien):
The classic home kit idesign features the club’s traditional red and black stripes – boasting thinner stripes on the body and the sleeves – with a deep black cuff at the sleeve. The stripes on the front have a tonal chevron graphic in the background to add a modern flourish – replicating the chevron stitching found on the club’s shirts from the early 1960s.
http://footballfashion.or...-nike-home-and-away-kits/

_O-

Dat BEKO bij Barca is iig niet zo opvallend (10 milj. per jaar is echt belachelijk veel daarvoor :D ), hoop alleen niet dat ze het nu alsnog op de replica shirts gaan drukken

https://farm3.staticflick...58192048_5eb80b5503_b.jpg

Niet slecht :P

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/dhcpd0.jpg

Nieuwe Leeds macron shirt zonder overbodige macron logo's, misschien een voorbode voor de andere macron clubs :) (waaronder blijkbaar Sporting Lissabon)
http://footballfashion.or...d-201415-macron-home-kit/.

Nieuwe West Ham ook uit (van afgelopen seizoen vreemd genoeg bijna nergens tegengekomen :? )

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-FBb5OmS87Kk/U7UUZKFryVI/AAAAAAAASf4/DMYtaN0epTE/w738/West-Ham-United-14-15-Home-Kit+(5).jpg

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 03-07-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
Mooi shirt van West Ham wel zeg! Van Fulham ziet er ook goed uit.

Iemand trouwens nog een adresje waar de uitshirts van Nederland wat goedkoper zijn? Pas was er een actie op Zalando, maar schijnbaar is hij nu overal weer rond de 80 euro. Of moet ik maar gewoon wachten tot na het WK?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

iPodKiller schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:02:
10mil zeg je zeker geen nee tegen als je toch al sponsors aanneemt, kun je weer salaris van betalen.

En het 3e tenue(in het echt).. :

[afbeelding]

Vind hem maar normaal.
Vind dat shirt echt niet mooi.
apis29 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:54:
:') wat een marketing mumbo-jumbo bij het nieuwe Eintrach Frankfurt shirt (zelfde model als PSV thuis zo te zien):

[...]

http://footballfashion.or...-nike-home-and-away-kits/

_O-

Dat BEKO bij Barca is iig niet zo opvallend (10 milj. per jaar is echt belachelijk veel daarvoor :D ), hoop alleen niet dat ze het nu alsnog op de replica shirts gaan drukken

https://farm3.staticflick...58192048_5eb80b5503_b.jpg

Niet slecht :P

[afbeelding]

Nieuwe Leeds macron shirt zonder overbodige macron logo's, misschien een voorbode voor de andere macron clubs :) (waaronder blijkbaar Sporting Lissabon)
http://footballfashion.or...d-201415-macron-home-kit/.

Nieuwe West Ham ook uit (van afgelopen seizoen vreemd genoeg bijna nergens tegengekomen :? )

[afbeelding]
Die van Fulham dan weer wel! Jammer dat de sponsor niet 'in' het shirt past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Damn, is precies het shirt dat ik al jaren zoek op CFS nu in excellent conditie te koop, als laatste toegevoegd... Alleen 100 pond, terwijl ik even een tijdje geen geld wilde uitgeven aan shirts. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 06 juli 2014 @ 08:00:
Damn, is precies het shirt dat ik al jaren zoek op CFS nu in excellent conditie te koop, als laatste toegevoegd... Alleen 100 pond, terwijl ik even een tijdje geen geld wilde uitgeven aan shirts. :X
Da heb ik ook zooo vaak, dan geen 100 pond, maar de helft. Er komen, dan wel 2/3 shirts die ik zeer graag wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:56:
[...]

Da heb ik ook zooo vaak, dan geen 100 pond, maar de helft. Er komen, dan wel 2/3 shirts die ik zeer graag wil :(
Afgelopen anderhalf jaar wel een euro of 600 uitgegeven aan voetbalshirts, die ik alleen aan heb tijdens het kijken van wedstrijden. Eigenlijk een belachelijke som geld: aan 1 shirt heb je genoeg. Echter, nu ik dan een shirt of 9 van Barcelona heb wil ik er meer, veel meer :X Ik laat hem denk ik schieten, ondanks dat het echt precies is wat ik wil: 2005-2006, excellent conditie op CFS, en het allerbelangrijkste: met Ronaldinho #10 achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, maar je bent ook een verzamelaar, dan weet je dat er een hoop in gestopt gaat worden! Dat is gewoon een tweede zaak eigenlijk.

Ik zag het gister per toeval op CFS staan, ik tikte Ronaldinho in en zag hem inderdaad, maar die zal echt niet 1,2,3 weg lopen hoor! Mocht je nog een keer het geld bij een krijgen, dan kun je hem nog altijd nemen.
Ik zou graag (volgens mij ook van dat seizoen) het thuis shirt willen met lange mouwen en Ronaldinho printing, dat vind ik echt iets prachtigs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-DfnTi7Cpvu0/U7VTP90oHeI/AAAAAAAASiw/P6JnOiZKTtY/s1600/Feyenoord-14-15-Away-Kit-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VInd dat zwart geen porum voor een voetbalshirt. Houdt Ajax dat voor gezien gaat Feyenoord daar mee verder het komende seizoen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dit is gewoon oerlelijk :( zwarte strepen zijn ok, maar niet als dominante kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik vind dat Inter echt mooie shirtjes heeft, los van de traditiebreuk ziet het er echt nice uit, thuis en derde shirt zijn echt mooi.

Derde en uitshirt van Bayern zijn ook heerlijk.

http://www.footyheadlines...inter-14-15-home-kit.html

http://www.footyheadlines...rn-munchen-14-15-kit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die van Inter vind ik wel mooi hoor, heb altijd een zwak gehad voor het zwart/blauwe: dit is denk ik mijn favoriete shirt van vorig jaar :)

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2918/14588838592_a7e9d85ca2_o.jpg
(wel klote die kreukels over Pirelli heen, hoe krijg ik die weg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Uitshirt van 13/14 vind ik ook niet mis, alleen moet ik niet teveel uitgeven aan shirtjes :)

Ik zou echt niet weten hoe je die kreukels weg krijgt, zat te denken aan een strijkijzer maar dat is het niet waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Qua shirtjes is dat van Inter ook altijd een van mijn favo's. Was ook het tweede shirt ooit dat ik genomen had toen ik 12 ofzo was na een van Barcelona toen ik een jaar of 8 was. Beiden overigens geen officiele maar zo'n souvenir uitvoering; van Inter uit een souvenirwinkeltje vlakbij de Sagrada Familia :D . Van Barca uit een van die dorpjes bij de kust aan de Costa Brava iirc ....

Nieuwe derde lijkt wel een Lazio shirt ;) . AC Milan uit overigens ook niet slecht, ook weer een apart logo ipv het normale erop 8) .

Kan die kreukels niet zo goed zien maar denk gewoon strijken van binnenuit met een theedoek eroverheen (en daarna misschien nog een keer van buitenaf met nog steeds een theedoek eroverheen) ...

Het WK heeft overigens wel nog een voordeeltje: alle oudere shirts die ik op het oog had voor de korte termijn waren allemaal foetsie :+ .

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 06-07-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
iPodKiller schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:18:
Uitshirt van 13/14 vind ik ook niet mis, alleen moet ik niet teveel uitgeven aan shirtjes :)
dat zei ik vorig jaar ook: "uit protest ga ik geen enkele arsenal shirt halen!" :Z
uiteindelijk heb ik ze alle 3 + prematch.... maar goed dat is het einde van het tijdperk Nike, de nieuwe Puma shirtjes vind ik nu helemaal niets, maar gaandeweg kan dat zomaar veranderen natuurlijk.

apis: vanuit de binnenkant met theedoek - ga we proberen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Haha, als ik eerlijk ben he, dat witte geval waar Puma nu mee aan het adverteren mee is, is eigenlijk zo slecht nog niet als je het nu bekijkt :P Lekker all white :)

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-XpDw4iv-LDA/U7JZh41sepI/AAAAAAAASMY/yi37k9r2vWo/s600/Arsenal-14-15-Kits-1.jpg

Srsly... beter dan wat ik nu zie, helaas komt dit niet. Ik denk dat ik voor die derde tenue ga, moet hem wel in real life zien, dan ziet alles er anders uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
En hijs officieel, die komt de komende maanden in huis denk ik :)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-RccFQIbhOws/U7uw0elTgTI/AAAAAAAATGA/0D58Jr3KfZ0/s565/Nike-Inter-14-15-Home-Kit+(1).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
Vind die Puma shirtjes veel te strak, helemaal niet mooi met het broekje samen, vond dat op dit wk ook al heel erg lelijk.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat witte lijkt meer op ondergoed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

KW25 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:47:
Vind die Puma shirtjes veel te strak, helemaal niet mooi met het broekje samen, vond dat op dit wk ook al heel erg lelijk.
Eens, net als die shirtjes van Uruguay op het WK, veel te strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Maar ik hoop dat de normale replica shirtjes normaal zitten, die player issue shirtjes zijn ook niet gemaakt voor de normale consument uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zit er verschil in die pasvorm dan? Bij die van Nederland bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Sowieso zijn de broekjes tegenwoordig meer zwembroeken. Hoop dat ze gauw er een aantal cm van af halen en ze iets strakker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ncirgG4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dit kan als fan natuurlijk niet uitblijven!
Ik ga vandaag bedrukking bestellen en voor dit shirt wordt dat Kroos en voor het andere 2012 uit shirt, Gomez.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qkFSKaz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/telg2iP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DaBN2oR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mosin schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:06:
Dit kan als fan natuurlijk niet uitblijven!
Ik ga vandaag bedrukking bestellen en voor dit shirt wordt dat Kroos en voor het andere 2012 uit shirt, Gomez.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice! Wil het uitshirt ook graag hebben :9~

Kroos, mooie keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, het is ook echt een pracht shirt!!
De keuze voor Kroos spreekt voor zich natuurlijk. Ik begin meer en meer respect voor zijn voetbal te krijgen, ik lette nooit veel op hem, maar toch is het ook een klasse man.

Ik had eens voor de grap een S aan gedaan en dan ben ik bijna 2 meter lang en ietsjes breder. Ik moet zeggen, dat hij echt goed gevormd zat en volgens mij heb je dan meer zo'n techfit effect, het zat echt heerlijk tot mijn eigen verbazing, haha.
Maar goed, dan zal het verschil wel zijn, dat een Techfit tegen een stootje kan en niet zomaar uit scheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gehaald bij? Zat woensdag ook met dat shirt in het bestelmandje te spelen O-)
Na het WK worden ze uiteindelijk met 4 sterren gemaakt en zijn deze alweer zeldzaam ;)

Was best aardig wat aanbiedingen nog tegengekomen van uitgeschakelde teams dus het loont om rond te kijken (maar geen Mexico thuis voor onder de 50, wel het uitshirt voor 40 geloof ik. Japan uit ook ... Rusland)

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 12-07-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hij is gehaald bij de Intersport gehaald en er is natuurlijk de volle mep voor betaald denk ik. Maar goed, het is een cadeautje, omdat ik gister geslaagd ben, dus ik ben er blij mee :)
Ja, inderdaad, een vriend verklaarde me al voor gek en zei, knuppel, dalijk moet je een nieuwe met 4 sterren halen.

Ja, de teams die het langste blijven zullen ook wel het duurste zijn. Ik was eerst nog aan het twijfelen om een Duitsland 2008 tenue met broekje, sokken en Schweinsteiger shirt te halen, die kost compleet 90 euro meen ik. Maar goed, ik dacht als ze hier wereld kampioen in worden, heb ik 1 van de 2 shirts al thuis liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
@Bamboombots;

Ruil je Kroos toch maar om met Gotze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:43:
En hijs officieel, die komt de komende maanden in huis denk ik :)

[afbeelding]
Mooi shirt! 8)

Nu nog wachten op een leuke aanbieding, dat kan wel even duren... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Jongens, ik ben echt door het dolle heen. Al die tijd gezegd dat Götze gewoon een super speler is, komt erin hoppaaaaa maakt hem tenminste goed af.
Ik dacht een half jaar terug nog: het zou toch wat zijn als die Götze de winnende gaat scoren.

Ontopic:
Ja, ik ga toch maar voor een Götze inderdaad. Of ik koop een thuis volledig nieuw, met 4 sterren en World Champions patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Hoop juist dat DFB shirts met 3 sterren nu afgeprijsd zullen gaan worden! Uitshirt wil ik graag hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Ik twijfel nog welk Ajax shirt ik ga kopen. Het Ajax shirt met Aegon. Of na de winterstop met de nieuwe sponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Denk niet dat veel mensen hier dit shirt zullen gaan kopen, maar ik heb hem gisteren gehaald!

Afbeeldingslocatie: http://adodenhaag.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Uitshirt_2014_15_53ac246c4e2a3.jpg

Overigens zonder Wormgoor erin.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Eigen foto's posten? Zien we het shirt wat beter :) De eerste keer dat ik deze foto zag, leek het groen net zwart alsof er een Duitse vlag op stond >:) .
iPodKiller schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:54:
Hoop juist dat DFB shirts met 3 sterren nu afgeprijsd zullen gaan worden! Uitshirt wil ik graag hebben!
Idd opletten geblazen de komende dagen. Op = op :P Zie eigenlijk alleen de prijs omhoog gaan ... en de M/L zijn zeldzaam zo niet al op :/ . Of Subside in de gaten houden ... andere sites die ik ben tegengekomen met voorraad verzenden niet hiernaartoe. Op zich kan ik nog wel iemand in Duitsland voor me laten bestellen als het daarop aankomt ...
Die site waar ik woensdag op zat zou de 12e nieuwe voorraad krijgen (was daar 59,95) maar nu komen ze helemaal niet meer voor dus ik neem aan dat ze op de vier sterren variant wachten. Wilde uitshirt met Schweinsteiger maar die kon ik niet kiezen. Kitbag had ook nog een actie vorige week met gratis bedrukking maar zat net onder de limiet voor gratis verzending met het shirt alleen ...

Maar alsnog blijft alles duurder dan toen bij Adidas met gratis bedrukking en verzending en een 20% kortingscode O-) , zou 64 euro zijn geweest met alles erop en eraan ...

[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 14-07-2014 13:09 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste