Ja van dat sentimentele ben ik (wellicht helaas

) allang genezen sinds een eerste bezoekje aan de fanshop in Nou Camp al aardig wat jaren geleden. Weet nog dat ik voor de vakantie hier de prijs van het nieuwe shirt had gezien en daar aangekomen eigenlijk wel een bedrukt shirt wilde halen met eigen naam om er achter te komen dat a.) het shirt gewoon duurder was dan de volle prijs in NL en b.) ik de prijs van bedrukken echt belachelijk vond (maar toen nog niet op de hoogte was van de gangbare prijzen

). Volle prijs betaal ik in ieder geval eigenlijk nooit meer voor een shirt (in de wetenschap dat ze binnen een jaar, of twee, voor een derde of minder van de oorspronkelijke prijs gaan) ...
In 2006 zat ik in Azie tijdens het WK (wel nieuwe shirt van Oekraine gekocht toen), 2010 was ik wel in Frankfurt op bezoek en Servie-Duitsland gekeken geloof ik (winst Servie

) en ook nog op wat schermen in het winkelcentrum Nederland-Japan (Japan werd aangemoedigd

). Kan me eigenlijk niet herinneren het duitse shirt gezien te hebben in de Adidas store (wel die van Mexico en Liverpool). Dit jaar niet die kant op geweest ... Niet dat ik er speciaal voor een EK/WK naartoe ga overigens, eerder toeval

.
Ondertussen ...
(echt een mooi ding eigenlijk wel; mooie kleur rood en zilveren strepen)
(ook "Rossiya" achterop; gelukkig de goede variant shirt)
Deze foto werd voor de website gebruikt (en deed in het begin de ronde). Was al "bijna" een reden om voor de adizero variant te gaan al blijkt die niet eens te koop achteraf ...
Blijft wel jammer hoe dat donker- en lichtblauwe niet precies aansluiten bij de mouwen
[
Voor 5% gewijzigd door
apis29 op 23-07-2014 12:01
]