474caanova1984 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:
475 meldingen gemist hoeveel boxen zijn er langs gekomen
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Dat wordt dus dweilendriel24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:
moet pissen..... maar ik durf niet
Alsof je snel genoeg bentdriel24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:
Misschien kan die pannenset je helpen ?driel24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nondeju.
Alle vragen hebben een antwoord
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
definieer net?EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:56:
Is er serieus net een box geweest? Ik zie hem niet terug in de geschiedenis...
om 13.40.44 ja
[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 30-05-2013 14:58 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oRjjVtvxRMs]driel24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:
Gelukkig, daar was ik inderdaad bij en die heb ik ook "heel fijn" voorbij zien gaan.
Dan heb ik niets gemist
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Wat nou als ie een grote boodschap moet?Palm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:57:
afraid to miss the ibood box, better drink my own piss
egt jammer dat die site het niet doet bij mij (1dk)
Dat je midden in de nacht een betere aanbieding geeft op een twistdock dan overdag kan nog net, maar ook een geheugen kaart die de ene keer 19,95 en de andere 18,95 vind ik al vreemd.
Tja, je hoeft het natuurlijk niet te kopen heChrizzly schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:59:
Echt belachelijk dat hetzelfde product meerdere keren langs komt met verschillende prijzen. Kolonisten van de lage landen was gisteren 39,95 en vandaag 24,95.
Dat je midden in de nacht een betere aanbieding geeft op een twistdock dan overdag kan nog net, maar ook een geheugen kaart die de ene keer 19,95 en de andere 18,95 vind ik al vreemd.
hippe zonnebril
Niet Hip, Geen Zon
Stom is het wel want je moet dan gewoon opnieuw kopen en je andere bestelling cancellen.paulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Tja, je hoeft het natuurlijk niet te kopen he
Nee hoor als je oplet pakt die elke keer de prijsen van het product dat er dan in de aanbieding isVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:59:
Hmm... Op m.ibood zijn alle prijzen 149,95... Dus ook die glazen op Home&Living ect...
en werkt weerbobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Nee hoor als je oplet pakt die elke keer de prijsen van het product dat er dan in de aanbieding is
Verwijderd
Het is nu weer terug gesprongen, hij pakte net ook weer voor alles de prijs van de zonnebril. Als het nog eens gebeurt maak ik ss.bobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Nee hoor als je oplet pakt die elke keer de prijsen van het product dat er dan in de aanbieding is
Wel HD glazen he!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:03:
Ik was al bang... 12 glazen voor 150 euries in de aanbieding ook nog
Naja voor zover ik weet is de grafisch ontwerper ook van slag in de banner " Ibood voor de 5de keer website van het jaar" kijkt naar links bovenbobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:02:
Duurt altijd even waarom kan ik niet verklaren die nieuwe PHP Programmeur snapt het denk ik nog niet helemaal
Website van het jaar '09 '10 '11 '12
Verwijderd
"maak deze headline waar"...ShadowBumble schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:04:
[...]
Naja voor zover ik weet is de grafisch ontwerper ook van slag in de banner " Ibood voor de 5de keer website van het jaar" kijkt naar links boven
Website van het jaar '09 '10 '11 '12
Met ingebouwde verlichting en pratende instructies !
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
I'm an Ironman!
Shit missed that part
Staat me ook iets van bij inderdaadFastclaimer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:06:
Was die theebak gisteren niet 40,- ?
Gezien de promotie pagina van Samsung zou ik zeggen van welkid1988 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:05:
Geld die cashback actie van samsung ook op de ibood verkoop? of is die actie al afgelopen?
http://www.samsung.com/nl...xy-tablet-50-euro-retour/
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Zou me trouwens niks verbazen als ze bij iBOOD buitenlandse modellen hebben waardoor je alsnog geen cashback krijgt.thunderlight schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:07:
[...]
Gezien de promotie pagina van Samsung zou ik zeggen van wel
http://www.samsung.com/nl...xy-tablet-50-euro-retour/
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
jij mag helemaal niet spelenVisophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:07:
Hier zit de uitbreiding voor zes personen ook in verwerkt. Staat niet in de omschrijving, maar ik heb dit een vorige hunt gekocht en was blij verrast toen we met vijf man wilde spelen.
Spelers: 3-6 jaar
Krijg je 50 roebelsAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Zou me trouwens niks verbazen als ze bij iBOOD buitenlandse modellen hebben waardoor je alsnog geen cashback krijgt.
Nee hoor was exact dezelfde editie voor dezelfde prijs gisteren rond 16:00 langsgekomen.Fastclaimer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:06:
Was die theebak gisteren niet 40,- ?
Je bedoelt de andere editie die is wat later langsgekomen
[ Voor 22% gewijzigd door bobsquad op 30-05-2013 15:11 ]
zou maar zo kunnen maar laten we hopen van welAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Zou me trouwens niks verbazen als ze bij iBOOD buitenlandse modellen hebben waardoor je alsnog geen cashback krijgt.
Even de wisselkoers erbij gehaald.
Maar dat scheelt je dan toch weer 1 euro een 22 cent!!
Hahaha! En daar lees ik dan overheen.
Sorry had de verkeerde gequotePalm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:10:
ging om de 30 euro versie
Maar op de bon staat dan als het goed is de aankoopdatum.Isniedood schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:11:
Heb de Tab gescoord! Stond duidelijk vermeld 50€ retour, dus wie weetNu hopen dat het niet verzonden wordt wanneer de actie is verstreken.
Het activeren kan daarna nog.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tijd zat dus.
Mooie bijkomstigheid lijkt mearniejj schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:15:
Verzenddatum klopte vorige hunt ook niet, zou pas 2 weken na de hunt verzonden worden en ik kreeg het dezelfde week binnen..
Hoeveel dagen opzeg tijd heb je eigenlijk?
Valt wel mee vorige keer kon ik zelfs tot 5 dagen later na de hunt annuleren en kreeg verzendkosten ook nog terug.MdemiC schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:16:
Ik neem aan dat ze de adressen al aan het printen zijn zodat het kunnen opsturen!
Hoeveel dagen opzeg tijd heb je eigenlijk?