549schemert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:31:
Weet iemand hoeveel die S4 kostte?
Zo'n 550.schemert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:31:
http://www.saturn.nl/weba...ineshop&query=galaxy%20s4schemert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:31:
Op marktplaats voor 25€Nixo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:32:
Toch vind ik een heleboel aanbiedingen amper de moeite waard omdat er altijd wel 6 euro verzendkosten overheen komt. Dan is colonisten opeens nog maar 6 euro goedkoper. Dat is nu niet meteen een topaanbieding meer
How cute he screenshotted it
Je aantal reacties per pagina is een persoonlijke instelling sommige hebben dit default staan en sommige op max ( 100 reacties ) van daar het verschil in pagina nummering
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zag ze vandaag nog in de sidebar staan. Naja ze zijn weg helaas voor de medetweaker.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
(wachtend op deel 2)
Net zo duur als wat/waar?bobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:34:
Damn te laat weer voor die maglite maar was maar Minimag die is met verzendkosten net zo duur.
Bron Twitter: het moment dat de iBOODbox op de site kwam en iedereen begon te klikken! =( ow.ly/i/2eLb0
Wel echt een koopje als je de pricewatch mag geloven ... helaas is de witte mooier!Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:35:
Leuke koptelefoon alleen ziet die er niet echt uit
Ze doen echt beetje van "MdemiC schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:36:
(deel 2)
Bron Twitter: het moment dat de iBOODbox op de site kwam en iedereen begon te klikken! =( ow.ly/i/2eLb0
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Doe dat nou meteen een beetje netjes.MdemiC schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:36:
(deel 2)
da kost moeiteCaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:37:
[...]
Doe dat nou meteen een beetje netjes.
[afbeelding]
maar toch bedankt
Hmm ja misschien toch wel spijt van de aankoop die ik niet heb gedaan..Dutchone schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Toch aan het terug krabbelen voor de handdoeken?
Dat doen ze elke hunt. Ze schalen niet op, omdat het ze totaal niet interesseert wie de box in handen krijgt. Extra capaciteit kost geld en daar willen ze alleen maar genoeg van binnen krijgen en niet uitgeven.DennusB schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:37:
[...]
Ze doen echt beetje van "![]()
Wij konden er niks aan doen joh
". Opbokken, ze kunnen prima opschalen voor zoiets..
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Xbox Live: MarkH
Ja, en dat blijf ik zeer onprofessioneel en kinderachtig vinden. Ze mogen wel eens wat meer hun best doen, dat gejank constant van ze gaat me echt tegenstaan!thunder8 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:39:
[...]
Dat doen ze elke hunt. Ze schalen niet op, omdat het ze totaal niet interesseert wie de box in handen krijgt. Extra capaciteit kost geld en daar willen ze alleen maar genoeg van binnen krijgen en niet uitgeven.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
huh??? Je wilt zeggen dat iBood een commercieel bedrijf is? Ga weg!thunder8 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:39:
[...]
Dat doen ze elke hunt. Ze schalen niet op, omdat het ze totaal niet interesseert wie de box in handen krijgt. Extra capaciteit kost geld en daar willen ze alleen maar genoeg van binnen krijgen en niet uitgeven.
CISSP! Drop your encryption keys!
Bij de hunt van begin november een spel besteld. Na navragen half december blijkt het dat ze hem niet kunnen leveren. Toen alternatief aangeboden hier akkoord mee gegaan. Hele tijd nog niks gehoord dus begin februari weer gemaild en gebeld en toen hadden ze problemen met de leverancier en het zou allemaal goedkomen. Idd 3 Mei eindelijk het spel binnengekregen. Dus spellen bij iBood nooit maar dan nooit meer weer.
V&A aangeboden: Vogel's Evolution TwistDock voor PS3, PlayStation 3
zelfde leverdatum als de ibood leverdatum
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Mja je hebt gewoon pech, denk je nou echt dat je kans statistisch groter wordt als je opschaald ?DennusB schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:39:
[...]
Ja, en dat blijf ik zeer onprofessioneel en kinderachtig vinden. Ze mogen wel eens wat meer hun best doen, dat gejank constant van ze gaat me echt tegenstaan!
de halve wereld duikt op die doos (inc moi)
Dat heb je dus altijd helaasShadowBumble schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:42:
en de triestheid is al weer doorgeslagen :
vanuit een box zou ik het nog snappen..
Ook met precies dezelfde omschrijvingShadowBumble schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:42:
en de triestheid is al weer doorgeslagen :
Ja en JaYohino schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:43:
Weten jullie ook of je kunt annuleren voordat ze het item al gaan opsturen? Of kun je alleen annuleren door de bestelling weer te retourneren (waardoor je zelf alsnog wel verzendkosten kwijt bent)?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Kan gewoon voor de tijd al wel onder je account.Yohino schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:43:
Weten jullie ook of je kunt annuleren voordat ze het item al gaan opsturen? Of kun je alleen annuleren door de bestelling weer te retourneren (waardoor je zelf alsnog wel verzendkosten kwijt bent)?
Yep!Palm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:44:
ibood hangt?
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
van dat spelletje jaPalm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:45:
ik zie de box
Ah ok maar ik dacht dat ze dat misschien niet doen, omdat ze simpelweg alles zo snel mogelijk willen versturen en niet willen uitzoeken wie geannuleerd heeft.bobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:44:
[...]
Kan gewoon voor de tijd al wel onder je account.
Dus als je twijfelt kun je het gewoon bestellen en mocht je toch spijt hebben, kun je dus alsnog annuleren zonder extra kosten.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
*PAF* een galaxy tab
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
lul eens over 10000boxen die nu aangeboden worden danfish schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:47:
whehehhehe ik lulde maar wat uit mijn nek met "de galaxy"
*PAF* een galaxy tab
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
bobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:47:
Kookpauze!!!
link: http://www.consuwijzer.nl...-ik-verzendkosten-betalenYohino schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:43:
U krijgt de bezorgkosten terug
Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen? Dan krijgt u dit bedrag weer terug.
Ze moeten bij retourzending je verzendkosten naar hen betalen.
Edit: Toch wel betalen om terug naar hen te sturen
[ Voor 5% gewijzigd door DutchRam op 30-05-2013 14:51 ]
Ik ga nu de kleine op school ophalen dus komt er zo een box.paulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:47:
[...]
lul eens over 10000boxen die nu aangeboden worden dan
ennu koop er een voor me ja
Als je dus bezorgkosten betaald loop je geen risico... thx!DutchRam schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:48:
[...]
link: http://www.consuwijzer.nl...-ik-verzendkosten-betalen
U krijgt de bezorgkosten terug
Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen? Dan krijgt u dit bedrag weer terug.
Ze moeten bij retourzending zowel je verzendkosten naar hen als je initiele verzendkosten betalen.
Ze staan er pas een minuutje ofzo.xelior schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:49:
toe nou eens weggaan pannetjes
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Of met CCsegil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:50:
Freck, ik bedenk me ineens dat ik hier op werk zit (dat had ik al wel in de gaten) en geen reader bij heb van mijn bank... ik heb nog niets gekocht, maar ik denk dat je alleen maar kunt dokken via iDeal, right?
CCsegil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:50:
Freck, ik bedenk me ineens dat ik hier op werk zit (dat had ik al wel in de gaten) en geen reader bij heb van mijn bank... ik heb nog niets gekocht, maar ik denk dat je alleen maar kunt dokken via iDeal, right?
Verwijderd
Bestel even iets tot het betaalscherm, dan zie je alle opties.segil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:50: