mazzellaartje!!paulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:06:
[...]
Bevestiging van Ibood bestelling nummer xxxx
Ja Dus:)
via de mobiele site, op Chrome. Beetje spannend dat ik nog eerst moest inloggen.. maar het is gelukt!!!
1x De beruchte iBOOD BOX! € 39.99
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 45.94
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 6 juni 2013
ach frustratie is normaal als je er doorheen lijkt te komen maar toch weer word teruggegooid of de beloofde tussenstap in de vorm van captcha plaatje gewoon niet werkt.
Zelfs al klikte ik op het zwarte vlak was het hoppa een 405 of terug naar normale pagina.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Beetje overdreven reactie omdat je er niet door kon komen.....Megamind schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:06:
Ik had een Samsung S2 plus en de NAS besteld heb ze beide gecancelled, geen zin meer in deze troep.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je betaling is ontvangen.
De verwachte verzenddatum van dit product is 12 juni 2013.
Hoezo? Waarom zou ik zaken doen met een toko die hun dingen na zoveel hunts nogsteeds niet op order hebben? Misschien leren ze hier wel van.Nixo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:06:
[...]
Beetje overdreven reactie omdat je er niet door kon komen.....
Wie kan zich de Wehkamp hunt nog herinneren met de Galaxy Tab2? Die was binnen 8 seconden uitverkocht maar het werkte wel gewoon.
[ Voor 17% gewijzigd door Megamind op 30-05-2013 11:08 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
renzo4000 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:07:
ik was al aan het betalen met ideaal ... helaas, er zijn Scriptkiddies die sneller waren.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
als er oorbellen in zitten neem ik die hepaulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:07:
Bedankt voor je bestelling
Je betaling is ontvangen.
De verwachte verzenddatum van dit product is 12 juni 2013.
Ja, want als ie niet bevalt dan stuur je hem gewoon terug. (Jaja: is niet helemaal eerlijk, I know.)mydogisgone schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:07:
lol vraag me af of mensen ook zo snel zouden kopen als een BOX ineens 300 euro kostte
ora et labora
pven schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Ja, want als ie niet bevalt dan stuur je hem gewoon terug. (Jaja: is niet helemaal eerlijk, I know.)
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Xbox Live: MarkH
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
ik ook heb alles al klaar liggen voor de betalingEricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:09:
Ik koop een Box van 300,- wel. Zit nu zo vol adrenaline dat het me geen zak meer kan schelen xD
Ja, ivm koop-op-afstand.jimz93 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:09:
kan je de box terugsturen? xD
Welk merk heeft de AH dan?
IE lijkt me sowieso wel een No-Go, toch
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:10:
Stelletje gieren, geef mij ook een keer zo'n doos
ora et labora
Denk je dat de enige bent? Zit al 4 hunts te klikken en te doen, maar een box ho maar......Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:10:
Stelletje gieren, geef mij ook een keer zo'n doos
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
ze moeten gewoon een normale dag een box verkopen! kijken hoeveel ze er verkopen xD da is gewoon puur winst voor iboodthunder8 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Denk je dat de enige bent? Zit al 4 hunts te klikken en te doen, maar een box ho maar......
Euh... geen idee. Ze slapen lekker
9,95 ongeveer voor 2 stuks.
en draadloos! wat vind je daar vanPalm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:13:
hij is wel HD mensen
Ik ga toch voor die cinderella dingen, zijn anti-allergeen enzokeesheid schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Euh... geen idee. Ze slapen lekker
9,95 ongeveer voor 2 stuks.
Dan hebben ze geen enkele viewer meer voor de hunt. Dat is ook de reden dat er tijdens de hunt boxen zijn, zodat iedereen op de site blijven kijken.MdemiC schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:
[...]
ze moeten gewoon een normale dag een box verkopen! kijken hoeveel ze er verkopen xD da is gewoon puur winst voor ibood
Daarnaast zal een box verkoopdag zeer waarschijnlijk C2B boxen opleveren, ipv de goed gevulde boxen zoals ze nu de deur uit gaan.
Verwijderd
Ach weet je, ik vind het leuk om een keer een verrassingspakket te krijgen maar als het niet lukt boeit het me weinig. Vind het ergens wel jammer dat 90% van de hunt bezoekers normaal nooit op iBood komt (vooral Twitter publiek nu) en nu alles voor de neus van de trouwe bezoekers weg graait.MdemiC schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:
[...]
ze moeten gewoon een normale dag een box verkopen! kijken hoeveel ze er verkopen xD da is gewoon puur winst voor ibood
En natuurlijk de Box gemist, ook al kan ik de bestelling niet plaatsen op mijn werk
I'm an Ironman!
same here alleen kan ik wel bestellenMadstorm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:
Lol, ga even naar de wc, kom terug op tweakers. 100 nieuwe reactie geplaatst.. Say WUT..
En natuurlijk de Box gemist, ook al kan ik de bestelling niet plaatsen op mijn werk
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Je kunt nergens een bestelling plaatsen. Op werk niet, thuis niet, lukt gewoon nietMadstorm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:
Lol, ga even naar de wc, kom terug op tweakers. 100 nieuwe reactie geplaatst.. Say WUT..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
dat is het ergste ja!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:
[...]
Ach weet je, ik vind het leuk om een keer een verrassingspakket te krijgen maar als het niet lukt boeit het me weinig. Vind het ergens wel jammer dat 90% van de hunt bezoekers normaal nooit op iBood komt (vooral Twitter publiek nu) en nu alles voor de neus van de trouwe bezoekers weg graait.
Ik kijk dagelijks op ibood voor leuke dingen maar zie bijna nooit iets.
Met de hunt ben ik altijd maar naar 2 dingen opzoek, de BOX en oorbellen (voor me vriendin natuurlijk
Ding is 40,- in de pricewatch. Dus dat is nog een goeie dealNixo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:17:
wut wut de draaistandaard is terug van 125 nu voor maar 5 euro whoop whoop
Mijn naam is niet Peter!
het is erger geweest,
Gratis product alleen 5.95 verzendkosten
wie niet!PeterPanda schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:
baal nog steeds over de box ...
Ik niet
Ik kwam er door tot dat plaatje.. ik eerst niet goed lezen en klik niet op het vakaje maar gewoon het plaatje.. mocht meteen poging 2 doen.. dit maal goed, maar werd geredirect naar de hoofdpagina: box was uitverkocht.Bartske schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:04:
Als je geen vlakje hebt ben je gewoon te laat!
Mis ik die box op 2 minuten...
Ik niet, zit toch nooit in wat je zoekt
ora et labora
Alle vragen hebben een antwoord
Gisteren was er ook een Catan van 89,95 voor 39,95. Volgens mij is 39,95 juist de normale prijs.
daarom zei ik al van alles cancelen anders mis je iets leuks.
En ja ik heb weer gelijk

(Source: iBood forum)
Deze is van de vorige hunt zie ik nu
[ Voor 20% gewijzigd door The_Max op 30-05-2013 11:25 ]
Probeer de mobiele site.. Ik kreeg een error bij de gewone, en had de mobiele open op een volgende tab, daar ging de bestelling in 1x door.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:26:
Zo'n box lukt je dus nooit meer met die heerlijke captcha's die eruit klappen
ik heb de mobiele site ook open staan voor het geval dat!Phyc schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Probeer de mobiele site.. Ik kreeg een error bij de gewone, en had de mobiele open op een volgende tab, daar ging de bestelling in 1x door.
leuke kaart voor reizigers nu..
helaas ben ik nog niet zo'n reiziger xD
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Dat is wel een goed idee voor de volgende keerPhyc schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Probeer de mobiele site.. Ik kreeg een error bij de gewone, en had de mobiele open op een volgende tab, daar ging de bestelling in 1x door.
Verwijderd
Eentje zonder win kansen.Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:28:
Een kraskaart?