Idd, het lijkt meer nostalgie te worden dan dat er echt leuke aanbiedingen zijn.xenne schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:26:
[...]
klopt... als je ziet dat sommige producten nu aan hogere prijs worden aanboden dan bij vorige hunt ga ik me toch vragen stellen...ook het feit dat je op elk item dan nog eens een dure verzendkost moet betalen bederft de pret danig. 't is altijd zo geweest, maar tegenwoordig zijn er toch meer en meer shops die gratis leveren. ik koop tegenwoordig veel op amazon waar de prijzen heel erg schommelen en het kwestie is van het goeie moment af te wachten om te kopen.... voorlopig nog niets gekocht op de hunt, heb ook niet echt iets nodig, enige waar ik eventueel interesse in zou hebben is de ASUS Nexus 7 32GB, maar de saturn prijs is zodanig scherp dat ibood daar wellicht niet eens onder kan...
Heerlijk is dat hè.thomasie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:33:
Heerlijk. Ga ik om 3:42 naar bed, komt de box om 3:46. Natuurlijk overkomt mij dat
Zag om 3:41 een Olympus point 'n shoot camera verschijnen, toen heb ik m'n laptop afgesloten en ben naar bed gegaan.
5 minuutjes later: BAM, box.
Gister was ik 10 minuutjes te vroeg gaan slapen om een glimp van de box op te vangen.
Maar zoals ik hier lees heb ik toch niks gemist want waarchijnlijk werkte die Captcha toch weer niet.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Die komt zo vast weer. Of Cars
[ Voor 9% gewijzigd door ByteMe_ op 30-05-2013 10:42 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zie 'm niet in de geschiedenis staan, jammer.eggda schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:40:
Dora rugzak al langsgekomen?
Maar hij kan nog komen natuurlijk, hou de moed erin!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
een echte kleurenlicht ketting!
om jezelf met een kleurtje op te hangen? :-)
om jezelf met een kleurtje op te hangen? :-)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dat je heel makkelijk in 3D kan bestijgeren.Beverkiller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:44:
wat is nou weer 3D easy mounting.....
Led strip.. .jaaaa, heb ik nog in de kast liggen van de vorige keer. Snel nog een kopen om ernaast te leggen
dubbelzijdig plakband ^^ maar is leuk spul, heb er al 1 liggen voor onder de hoogslaper van n maat..
Lol'led
I'm an Ironman!
Voor 6 tientjes een koopje toch?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
"Omdat je er simpelweg nooit genoeg kunt hebben… Bieden we deze fantastische zaklamp met 750 lumen aan!"
Xbox Live: MarkH
"van darth vader geweest, geen vijand geraakt"
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:49:
"van darth vader geweest, altijd binnen gestaan"
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
ok even serieus...ibood WTF:
Zeepaardjes hoeven zich niet af te drogen na het douchen, want ze komen als het even kan het water niet uit. Maar ze zijn niet kinderachtig, ze denken graag mee over hoe wij landrotten snel droog worden nadat we bij ze op visite zijn geweest. Ontdek hoe succesvol het resultaat is met deze Seahorse set van 8 witte handdoeken van 100% gekamd katoen 50 x 100 cm!
Zeepaardjes hoeven zich niet af te drogen na het douchen, want ze komen als het even kan het water niet uit. Maar ze zijn niet kinderachtig, ze denken graag mee over hoe wij landrotten snel droog worden nadat we bij ze op visite zijn geweest. Ontdek hoe succesvol het resultaat is met deze Seahorse set van 8 witte handdoeken van 100% gekamd katoen 50 x 100 cm!
Kopen jongen, is mooi spul!petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:52:
Gekamd katoen???
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wie bedenkt die beschrijvingen daar 
"Zeepaardjes hoeven zich niet af te drogen na het douchen, want ze komen als het even kan het water niet uit. Maar ze zijn niet kinderachtig, ze denken graag mee over hoe wij landrotten snel droog worden nadat we bij ze op visite zijn geweest. Ontdek hoe succesvol het resultaat is met deze Seahorse set van 8 witte handdoeken van 100% gekamd katoen 50 x 100 cm!"
"Zeepaardjes hoeven zich niet af te drogen na het douchen, want ze komen als het even kan het water niet uit. Maar ze zijn niet kinderachtig, ze denken graag mee over hoe wij landrotten snel droog worden nadat we bij ze op visite zijn geweest. Ontdek hoe succesvol het resultaat is met deze Seahorse set van 8 witte handdoeken van 100% gekamd katoen 50 x 100 cm!"
nee, 100% gekamd katoenpetjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:52:
Gekamd katoen???
Als ik nou de plannen had om al op mezelf te gaan, dan maybe
Al vast sparen voor de uitzet?petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:55:
[...]
mooi voor thuis!petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:55:
[...]
cadeautje voor je ouders
Geen idee of dit nou een mooie aanbieding ervoor is
Als je van gekamd katoen houdt wel..petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:57:
[...]
is het dan met het katoen mee gekamd of tegen het katoen in?!
Wat is gekamd katoen?
Voor het spinnen worden eerst de garens gekamd. Wat is het voordeel hiervan? Door dit proces worden de kortste garens verwijdert en dat komt ten goede aan de kwaliteit; hoe langer de katoengarens hoe beter de kwaliteit. De stof wordt namelijk zachter, er ontstaan minder onzuiverheden en minder pluisjes na het wassen.
Voor het spinnen worden eerst de garens gekamd. Wat is het voordeel hiervan? Door dit proces worden de kortste garens verwijdert en dat komt ten goede aan de kwaliteit; hoe langer de katoengarens hoe beter de kwaliteit. De stof wordt namelijk zachter, er ontstaan minder onzuiverheden en minder pluisjes na het wassen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Koop handdoeken van ongekamd katoen en een kam en maak er gekamd katoen van?petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:57:
[...]
Zijn het goede handoeken, zoek nog fatoenlijken handoeken maar ik ken het merk Seahorse of zo niet en gekamt Katoen?! ..
dit spel garandeerd 45 min speeldtijd, maar de klok daar in tegen laat iets anders zien
katoenlijke handdoeken zijn het zeker!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
doos
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Sorry u you cant order at the moment.....
Gaat redelijk snel, maar niet zoals ik verwacht had...
..... and it's gone....
..... and it's gone....
Voor de mensen met Chrome heb ik maar even een mooie extensie in elkaar geflanst. Je bent een tenslotte en Tweaker of je bent het niet hè!
Ookhandig dat je kan instellen dat er automatisch een tabblad wordt geopend met de bestelpagina. als het product overeen komt met een zoekterm die je zelf kan instellen.
Link kan hier gevonden worden
Ookhandig dat je kan instellen dat er automatisch een tabblad wordt geopend met de bestelpagina. als het product overeen komt met een zoekterm die je zelf kan instellen.
Link kan hier gevonden worden
ik drukte 1000% op het zwarte vakje
FUUUUUU, ibood!!! '405'
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Plaatje laadt weer niet..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Klik ik goed in het vakje:
NOT ALLOWED
NOT ALLOWED
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
Mijn naam is niet Peter!
Hema hotelkwaliteit handdoeken. Zéér dik! Komen regelmatig ook in de aanbieding.MuVo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:59:
Zijn het goede handoeken, zoek nog fatoenlijken handoeken maar ik ken het merk Seahorse of zo niet en gekamt Katoen?! ..
Elke keer met de 'beruchte' doos, na het klikken op het plaatje van de doos -> 405 Not Allowed...
Verversen en "Sorry, you can't order at this moment".
Verversen en "Sorry, you can't order at this moment".
Marrik
GVD doet het plaatje het niet, doet hij het vervolgens wel klik je op donkere vlak krijg je 405
GVD!!!!
GVD!!!!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Echt jongen dit is te triest voor woorden. Of geen plaatje OF not allowed.
Ik ben het zat en ik ga mn ibood orders cancellen.
Ik ben het zat en ik ga mn ibood orders cancellen.
Blergh: twee keer tot het zwarte vierkant komen. De eerste keer klikte ik mis, de tweede keer was ik te laat.
serieus ibood maak het een keer wat eerlijker voor iedereen
heb zeker wel 20 keer het plaatje gezien maar steeds niet gewonnen
Besteld nu krijg ik bericht, na ideal betaling:
Tweede keer not allowed, gisteren ook al
http://specs.tweak.to/5253
Ik was aan het laden naar de betaal pagina, word ik terug gestuurd naar ibood zelf...
Tering, Eerst aantal keren geen captcha, krijg je er eindelijk 1, klik je goed, 405 error......
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zucht flutzooi, weer 100x refresh omdat er geen plaatje komt
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Je betaling wordt nu verwerkt.
Dit kan een paar minuten duren.
Dit kan een paar minuten duren.
Ik heb bestelling afgerond zij ideal iig
Met een mooie baksteen erin!Deagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:04:
IK HEB DE BOX :D:D:D
Als je geen vlakje hebt ben je gewoon te laat!
Wat zit erin dan?Deagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:04:
IK HEB DE BOX :D:D:D
dus je hebt een box? heb je ook een email?paulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:04:
Ik heb bestelling afgerond zij ideal iig
Ik drukte dus op het vlakje maar schijnbaar niet goed genoeg
Eerst een paar keer geen plaatje, toen wel maar 405 error pft wat een sloeber zooi
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
haha ben ik blij dat ik net ff druk aan de telefoon was
kan ik het tenminste iets de schuld geven dat ik de box niet heb.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
moet dat pokke plaatje wel zichtbaar zijn als je erdoor komt
Bevestiging van Ibood bestelling nummer xxxx
Ja Dus:)