Idd flikker maar achter in de auto.Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:45:
Sjo heb nu de bit en boorset van makita al besteld en deze mannesman ook maar, zet ik wel in de auto, is altijd makkelijk om bij je te hebben.
Kun je lopen patsen dat je bouwvakker bent, maar eigenlijk ligt het er om meer grip op de weg te krijgen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Geld is op voor verbouwingen.z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:46:
kennelijk heeft niemand zin in klussen.
Whaha heel slecht iddZelfs met het kleinste schroevendraaiertje valt een grootse prestatie te leveren,
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Pechhulp bel ik de lease mij gewoon, maar is altijd makkelijk om wat gereedschap bij je te hebben, en dit is prima voor-3x-per-jaar gereedschap, misschien dat ik het greedschap eruit mik en mijn gedore gereedschap erin doe.crazymonkey87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:46:
Stel ik kom langs de weg te staan met pech dan heb ik iig nog een boorhaha
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
[ Voor 80% gewijzigd door cc12 op 29-05-2013 15:52 ]
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
een wasstraat is toch voor de auto wassen?TECHcrime schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:53:
Hé.. is dat niet zo'n ding om de auto mee te wassen? xD
Ik al een paar keer :-) Nu wel een gescoordAdmiralSnipe schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:51:
Was er niet iemand die de GoPro gemist had?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Netjes.
grattzzz ik heb de HD2 dus twijfel de hele tijd
Edit: Gaat hard hier!
[ Voor 13% gewijzigd door Redshark op 29-05-2013 15:56 ]
- een tablet
- een tv
- een box
- smartphone
nee, weet je wat, ik koop een stofzuiger, want ik spaar stofzuigers
Ideal.
Moest zelfs van de ING mijn wachtwoord eerst wijzigen.
Dat heb ik weer dacht ik nog.
Toch snel genoeg geweest blijkbaar!
zit me af te vragen of je idd niet beter kan bestellen met cc. misschien sneller als ideal?Redshark schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:56:
Ik heb nog geen GoPro dus meteen maar een leuke gehaaldbesteld met CC @ Smekkos
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
aiaiai, wat zul je het zweet los hebben gehadWackyWindsurfer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]
Ideal.
Is ook een logische optie, maar als je het bij ibood zou uitgeven, zou ik het aan een stofzuiger uitgeven..... NOT!Palm schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
op vakantie gaan
Xbox Live: MarkH
gebruik em voor motor en duiken. wel vet voor hobby'sMarkH NL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:58:
Gopro lijkt me ook erg vet om te hebben, maar heeft voor nu geen prio..
Zodra je in iDeal proces zit is het artikel al voor een bepaalde tijd gereserveerd voor je. Zou lullig zijn als 100 man een box koopt en er maar 10 een uitgeleverd krijgenWackyWindsurfer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]
Ideal.
Met cc was ik ongetwijfeld sneller geweest, maar volgens mij telt het als je in de afreken scherm zit. Lees mijn laatste reactie maar.smekkos schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]
zit me af te vragen of je idd niet beter kan bestellen met cc. misschien sneller als ideal?
Ik hoorde namelijk zelfs het geluid van uitverkocht al, toen ik nog moest inloggen bij de bank.
Voor die ene keer dat ik ga skiien lijkt het me niet echt nodig.. maar je weet maar nooitz0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
[...]
gebruik em voor motor en duiken. wel vet voor hobby's
Mar niet waar heren blij van worden.....watercoolertje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
Dit zuigt...
Inderdaad anders had ie wel mogen betalen maar krijg je niks...arniejj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Zodra je in iDeal proces zit is het artikel al voor een bepaalde tijd gereserveerd voor je. Zou lullig zijn als 100 man een box koopt en er maar 10 een uitgeleverd krijgen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik geloof dat je dan zelfs 15 minuten de tijd hebt, volgens faq's.watercoolertje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Inderdaad anders had ie wel mogen betalen maar krijg je niks...
En de bevestigings email is binnen...
Klopt helemaal. In betaalproces voor een paar minuten gereserveerd voor je. Eerder dan betaalscherm niet.WackyWindsurfer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Met cc was ik ongetwijfeld sneller geweest, maar volgens mij telt het als je in de afreken scherm zit. Lees mijn laatste reactie maar.
Moet ik nu gaan want moet werken tot en met 8
Dus als er nog steeds een Tweaker is die voor mij de oorbellen wilt kopen hoor ik het graag in een DM als ze gekocht zijn.
Klopt, ik heb twee browsers openstaan hier. In Chrome was ik aan het afrekenen en in IE stond ie al op uitverkocht. Ging prima dus volgens mij heb je het product als je in het afrekenscherm zit.WackyWindsurfer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
[...]
Met cc was ik ongetwijfeld sneller geweest, maar volgens mij telt het als je in de afreken scherm zit. Lees mijn laatste reactie maar.
Ik hoorde namelijk zelfs het geluid van uitverkocht al, toen ik nog moest inloggen bij de bank.
oorbellen?MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:01:
Hoe gezellig ik het ook vind en baal dat er nog geen oorbellen voorbij gekomen zijn.
Moet ik nu gaan want moet werken tot en met 8ben net klaar hier en dan gaan we door naar de volgende.
Dus als er nog steeds een Tweaker is die voor mij de oorbellen wilt kopen hoor ik het graag in een DM als ze gekocht zijn.
de swarovski oorbellen.
Had ik een paar pagina's ook gevraagd.
Precies! Net getest en bewezen.Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:01:
[...]
Klopt helemaal. In betaalproces voor een paar minuten gereserveerd voor je. Eerder dan betaalscherm niet.
Als ze je pas DM'en na aankoop, heb je kans op een heleboel DM'etjes en dus een sieradenkist vol...MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:01:
En gratis verzending...
Zekers binnen voordat het weer lekker weer wordt!
Werken overigens top, heb er twee in gebruik.
/edit:
Mocht iemand alsnog deze lamp goedkoop willen:
http://www.buyincoins.com...amp-01-product-16439.html
[ Voor 54% gewijzigd door WackyWindsurfer op 29-05-2013 16:16 ]
ideaal voor in een schuur waar geen stroom isVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:03:
een solar ding, weer
True dus als 1 iemand mij een DM kan sturen dat hij/zij het wil doen dan zie ik het wel.Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:03:
[...]
Als ze je pas DM'en na aankoop, heb je kans op een heleboel DM'etjes en dus een sieradenkist vol...
IN een schuur waar geen zon schijnt?
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Een solar lamp in een schuur? uhm
omg.. klopt. deze heeft geen extern paneeltje. my bad
Tweaker ziet crap
Klik op 'Ik neem er een'
Gaat naar betaal pagina
Blijft op de betaalpagina staan tot dat crap ding pleite is van de homepage
Klikt de betaalpagina weg
Ga verder met wachten op een box
[ Voor 7% gewijzigd door TECHcrime op 29-05-2013 16:06 ]
Je bent ook niet bepaalt een licht, niet?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik zou het met alle plezier voor je doen, maar kan het beter aan iemand anders overlaten, want moet straks weg van werk en vanavond avondvierdaagse lopen met mijn dochter....MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:04:
[...]
True dus als 1 iemand mij een DM kan sturen dat hij/zij het wil doen dan zie ik het wel.
Hopelijk mis ik niet te veel. Wil nog een koffiezetter met tutskrien.
De zon? Die schijnt al maanden niet (ok vooruit gisteren even)
Volgens mij zit er in zijn "schuur" ook geen "stroom".
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
hahahaha
En ik zit hier zonder betaalmogelijkheid
[ Voor 88% gewijzigd door ed-oorklep op 29-05-2013 16:09 ]
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
Sorry, you can't order at this moment