ora et labora
AdmiralSnipe schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:24:
Misschien ligt het nog steeds plat maar laten ze die kl*te USB stick staan zodat mensen afdruipen.
Stress van de servers halen toch??
Dan kunnen ze straks aan meer mensen (met name ik dus) een box geven!AdmiralSnipe schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:24:
Misschien ligt het nog steeds plat maar laten ze die kl*te USB stick staan zodat mensen afdruipen.
Stress van de servers halen toch??
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Dat topic is overigens best hilarisch:MarkH NL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:23:
Je kan er trouwens nog werken als PHP developer..
http://nl-nl.forum.ibood.com/category/inside-ibood/
> met al die php errors vandaag hebben jullie die wel nodig ja.
Beste,
Als vaste ibood gebruiker vind ik dit niet netjes om te posten.
Zet er dan een meme bij.
Met vriendelijke Groeten,
Bob de Vries
Dus kopen mensen!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Haha, en dan: Dat "licht" niet gevoelig, schrijven...theguyofdoom schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:26:
[...]
Dat topic is overigens best hilarisch:
[...]
Xbox Live: MarkH
[ Voor 95% gewijzigd door MarkH NL op 29-05-2013 15:31 ]
Lolwillyfreak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:31:
is een neppe iMac (kijk maar naar het logo op het plaatje)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Voor rappers zijn ze wel langzaam met bestellen.renzo4000 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:32:
Mooie ketting voor de rappers onder ons ..
*padum tsh*
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
1dk loopt opeens achter hierRonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:33:
Imac? Zit nog op 97% Transcend stiks
niet allen op 1dk kijken, ook gewoon ibood.nl in de gaten houdenRonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:33:
Imac? Zit nog op 97% Transcend stiks
tot de btw actie van saturn afloopt??DutchRam schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:33:
Was deze: pricewatch: Apple iMac 21,5" (najaar 2012) 2,7GHz toch? 1150 voor 1100 is nou ook niet wereldschokkend
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
hier gelezen over de mysteryboxen.
op jouwaanbieding.nl staat er ook een van http://www.replacedirect.nl iemand ervaring mee?
ReplaceDirect is bijna altijd overpriced. Ik zou er geen vertrouwen in hebben.HomePlayer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:35:
Via jouwaanbieding.nl de hunt gevonden, dus naar hier gekomen,
hier gelezen over de mysteryboxen.
op jouwaanbieding.nl staat er ook een van http://www.replacedirect.nl iemand ervaring mee?
Tjah, moet ook toegeven dat ik altijd na zo'n Hunt weer een week of twee meer begrip heb voor de shop/koopjes verslaving van mijn vriendinz0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:34:
omg ik vind het gewoon spannend. (ik heb een shop probleem denk ik)
Dit gaat ook nog wel even duren.
Als snijplank toch?RonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:
Fijn een muismat, kan ook te pas komen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LMk35s_yLLk]
een merkTECHcrime schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:
dafuq is een nextbook?
Een digitale snijplankTECHcrime schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:
dafuq is een nextbook?
_██_
(ಠ_ృ)
Dat echt niemand het wilt en spontaan NEXT roeptTECHcrime schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:
dafuq is een nextbook?
Zo zie je dat merendeel van de 'iBood aanbiedingen' ook niet echt spectaculair zijn.MarkH NL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:38:
die eReader net gekocht bij bol.com voor 99 euro in het zwart..
good one >.<Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:40:
Waarom is opeens alles HD als het bij lange na de HD resolutie niet haalt.
Om dezelfde reden dat alles 3D is..Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:40:
gewoon omdat hd en 3d de shit isVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:40:
Als iets niet logisch is, heeft het met geld te maken.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:40:
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

ikwillemikwillem!!
Ze bedoelen daarmee Heel Duur, wij interpreteren het gewoon andersVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:40:
laaaawl xDcrazymonkey87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:41:
Toolkit om die brakke tablet in elkaar te zetten haha
Een tablet heeft tenminste nog een bepaald gadget gehalte, ik zou nooit in een opwelling een gereedschapdoos kopen...Kjell! schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:42:
heb het idee dat deze langer duurt dan die nextbook lol
1080 Full-HD
zeggen "Ze"...
Behalve als je een gereedschapswinkel in loopt voor maar "1" boortje... hoe dan ook krijg ik het wel voor elkaar om meer te kopen...Tomassie91 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:43:
[...]
Een tablet heeft tenminste nog een bepaald gadget gehalte, ik zou nooit in een opwelling een gereedschapdoos kopen...
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
64.99 inclusief verzending.
Mannesmann kan wel goed gereedschap maken, maar dan moed je voor de Greenline gaan.
http://www.amazon.de/Mann...r=1-1&keywords=mannesmann
ik heb zelf deze koffer, en gebruik ze in combinatie met een deftige momentsleutel om zowat alle klussen aan de auto of de kart te doen waar geen speciaal gereedschap voor nodig is.
[ Voor 53% gewijzigd door FORZAM op 29-05-2013 15:46 ]
1024x768 is nog altijd XGAD-mone schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:43:
jah, 720 schijnt al HD te zijn..
1080 Full-HD
zeggen "Ze"...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
lol inderdaad, maar niet kopen zijn nog zat dingen te doen en dan heb ik geen excuus meerBlackBlood schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:45:
Als ik zo'n doos koop willen ze dadelijk ook nog dat ik ga klussen
Wat slecht zeg....Meer informatie
Als we de dames mogen geloven is er niet zo sexy als een vent die goed overweg kan met zijn gereedschap. Zelfs met het kleinste schroevendraaiertje valt een grootse prestatie te leveren, want “It doesn’t matter what size it is, it’s how you use it”.
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:45:
Sjo heb nu de bit en boorset van makita al besteld en deze mannesman ook maar, zet ik wel in de auto, is altijd makkelijk om bij je te hebben.