Sorry, maar je hebt zelf geen zin om er uren aan te besteden, maar verwacht wel hulp? En dan kom je dat via privé bericht nog vragen ook? Dit sterkt me helemaal in m'n beslissing om m'n handen een tijd van OC af te trekken, aan m'n eigen # sjorren heb ik meer aan.
'Overclocking' doe je omdat je het leuk vind, als je te lui bent om goed te testen en werkelijk uit te vinden wat stabiliteit is dan hoor je hier niet thuis, en al helemaal niet van mij hulp te krijgen. Het moet ook voor mij leuk zijn, toch?, Toch????
Right...
Je hoeft geen pro te zijn om goed te testen, maar 'stabiel' zou op een forum als deze een vast begrip moeten zijn, jullie maken er maar wat van.. zucht.. luie flikkers blijven lui.. en ik maar uren spenderen aan dit soort BS.
Vertel eens aan mij waarom je/jullie mijn hulp verdienen dan? Overtuig mij!
'Overclocking' doe je omdat je het leuk vind, als je te lui bent om goed te testen en werkelijk uit te vinden wat stabiliteit is dan hoor je hier niet thuis, en al helemaal niet van mij hulp te krijgen. Het moet ook voor mij leuk zijn, toch?, Toch????
Right...
Je hoeft geen pro te zijn om goed te testen, maar 'stabiel' zou op een forum als deze een vast begrip moeten zijn, jullie maken er maar wat van.. zucht.. luie flikkers blijven lui.. en ik maar uren spenderen aan dit soort BS.
Vertel eens aan mij waarom je/jullie mijn hulp verdienen dan? Overtuig mij!
[ Voor 22% gewijzigd door millman op 11-03-2019 05:22 ]
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

:strip_exif()/f/image/l9lcz4vjOQiOsPVSw9X94qXj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oj1iJCydnwVQwBostZhfg5mj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qCon0Xz5y0Ipl8eki8EqU4o0.png?f=fotoalbum_medium)