[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

Was het de game afdeling? Zo niet zeiden ze misschien 31 december? Vanwege de nog onbekende datum?

Saturn in Aken had nog 15 open plekken ofzo. Ook Gamestop.
Ja ik volg het nu ook niet meer helemaal :9

Maandag bel ik nog wel even met Saturn Kleve om het te controleren, maar aangezien het via PayPal al is betaald (aangemeld) ga ik er vanuit dat het wel in orde is. Al willen ze perse die 30 euro voorschot dan betaal ik dat ook wel hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als ik in de 'gewone' NL microsoft store kijk, zie ik GEEN bestelling staan onder mijn account.
Als ik in de duitse store kijk zie ik WEL een bestelling staan onder mijn account.

Hiermee heb ik in elk geval vertrouwen dat dit twee aparte entiteiten binnen MS zijn en dus gewoon de Xbox ga krijgen. En niet dat het stiekem onderwater onder de NL levering gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Net terug uit Krefeld en samen met een maat van me een X1 gereserveerd. We waren nummer 17 en 18 op de lijst, en volgens de man die ons hielp moest dat geen probleem zijn op de releasedag.

Dat is dus ook geregeld :)

Edit: nu alleen ff kijken hoe ik bij ms.de m'n order kan annuleren :X
Edit2: dat wil nog niet echt, woeps :p

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 17-08-2013 19:10 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:13

danplo

The Force is strong with me

BM schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:03:

Edit: nu alleen ff kijken hoe ik bij ms.de m'n order kan annuleren :X
Edit2: dat wil nog niet echt, woeps :p
Je moet naar Microsoft bellen om je bestelling te annuleren.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
danplo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:22:
[...]

Je moet naar Microsoft bellen om je bestelling te annuleren.
Bellen? Crap, ik spreek geen duits :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19
BM schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:03:
Net terug uit Krefeld en samen met een maat van me een X1 gereserveerd. We waren nummer 17 en 18 op de lijst, en volgens de man die ons hielp moest dat geen probleem zijn op de releasedag.

Dat is dus ook geregeld :)
Dat is inderdaad mooi geregeld. Nu is het nog even afwachten en op release even 1.5 uurtje rijden naar Krefeld! :P Heb er zin in! Dus ook in Krefeld zijn er nog mogelijkheden voor een launch console!

Hopelijk nu gewoon een mooie Gamescom en dan aan het einde van het jaar lekker gamen!

Dinsdag is zo. Benieuwd naar 'nieuwe' aankondigingen :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2013 19:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Je kunt toch gewoon annuleren via de site?

Anders een mailtje moet ook werken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:01:
Hoop alleen dat de spellen multilingual zijn. Want wil natuurlijk wel ook op de dag zelf een spel en liefst niet Duits.
Hoop ik ook op. Heb op Amazon.co.uk twee spellen met besteld met One Day Delivery to Netherlands, maar wil natuurlijk bij thuiskomst met de console wel kunnen gamen!
Maar denk dat Engels er altijd wel bij zit. Nederlandse taal wil ik sowieso niet!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:52:
Je kunt toch gewoon annuleren via de site?

Anders een mailtje moet ook werken.
Dit staat op de site:

"Vorbestellung stornieren:

Sie können Ihre Vorbestellung jederzeit stornieren, sofern das Produkt noch nicht freigegeben wurde, indem Sie sich an den Kundendienst unter der entsprechenden Nummer auf der Seite Vertrieb und Support wenden. Sobald die Bestellung als Download zur Verfügung steht oder verschickt wurde, gelten die üblichen Rückgabebedingungen."

U kunt uw reservering annuleren op elk gewenst moment, op voorwaarde dat het product nog niet is vrijgegeven, rechtstreeks contact opnemen kan met de klantenservice via het nummer op de zijkant van de verkoop en ondersteuning.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:42
Weet er iemand of het een probleem zal geven met de Day One extra's (achievement en andere dingen) als je een console koopt in bv Duitsland en achteraf de regio terug naar België/Nederland zet? Ook vroeg ik me af of de Day One tekst in het Duits is op de controller of gewoon zoals op de sites te zien is, in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Eikelman schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:31:
Weet er iemand of het een probleem zal geven met de Day One extra's (achievement en andere dingen) als je een console koopt in bv Duitsland en achteraf de regio terug naar België/Nederland zet? Ook vroeg ik me af of de Day One tekst in het Duits is op de controller of gewoon zoals op de sites te zien is, in het Engels?
Achievement staat op je profiel en kan nooit terug getrokken worden lijkt me.
De tekst op de controller is een goede vraag, dat durf ik ook niet te zeggen.
Sta bij die Duitsers nergens van te kijken, alles moet daar vertaald worden naar Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
danplo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:35:
[...]

Achievement staat op je profiel en kan nooit terug getrokken worden lijkt me.
De tekst op de controller is een goede vraag, dat durf ik ook niet te zeggen.
Sta bij die Duitsers nergens van te kijken, alles moet daar vertaald worden naar Duits.
Daarom net, het lijk me ook nog zo, dat de achievements in het Duits zouden zijn (of is dit afhankelijk van je profiel?) Heb de vraag maar even snel op Twitter gezet bij Xbox Support, hopelijk krijg ik een duidelijk antwoord zodat ik een Duitse Xbox kan proberen te vinden.

Ook zit ik wel met het probleem dat ik bij de Ubishop 2x een pre-order voor de X1 heb staan... Lijkt me kut dat ik een xbox heb, maar de games pas krijg als hij hier uit is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

In Nederland verwacht ik geen spellen totdat de Xbox One is uitgekomen. Dat wordt ergens anders een pre-order plaatsen zoals Engeland, maar daar ben ik zelf ook nog niet over uit. Ik heb weinig ervaring met spellen bestellen vanuit Engeland. Hoe gaan jullie Pre-orders dit allemaal doen ? Toch via de marketplace bestellen of via online webwinkels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik haal ze ter plekke in de duitse mediamarkt. Ik ga er vanuit dat die wel genoeg op voorraad zijn. Zou wel jammer zijn als Titanfall duitstalig blijkt te zijn :p
Fifa14 koop ik eerst voor de 360 en heel misschien voor de One.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
Ik heb 2x de Ubishop Edition als pre-order, anders was het geen probleem voor ergens anders. In Duitsland gok ik op veel Duits-talige games, net zoals in Frankrijk, die zijn nogal op hun taal gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Spacey23 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:54:
Ik haal ze ter plekke in de duitse mediamarkt. Ik ga er vanuit dat die wel genoeg op voorraad zijn. Zou wel jammer zijn als Titanfall duitstalig blijkt te zijn :p
Fifa14 koop ik eerst voor de 360 en heel misschien voor de One.
Houd er rekening mee dat in Duitsland ook een streng censuur beleid geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
danplo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

Houd er rekening mee dat in Duitsland ook een streng censuur beleid geld ;)
Haha klopt, zoals groen bloed ipv rood. Ach, als de Duitsers zich hiermee vermaken zal mij dat ook wel lukken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eikelman schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:31:
Ik heb een DualShock controller uit Japan. Daar was hij eerslder uit dan hier. Alle text behalve PlayStation is Japans.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
danplo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:48:
In Nederland verwacht ik geen spellen totdat de Xbox One is uitgekomen. Dat wordt ergens anders een pre-order plaatsen zoals Engeland, maar daar ben ik zelf ook nog niet over uit. Ik heb weinig ervaring met spellen bestellen vanuit Engeland. Hoe gaan jullie Pre-orders dit allemaal doen ? Toch via de marketplace bestellen of via online webwinkels ?
Amazon UK.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gameshub
Amazon
Play

Allemaal shops waar je zo games vandaan kan halen. Vooral de eerste is goedkoop.
(Althans voor de ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.shopto.net is redelijk voordelig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10
Ik verwacht mijn spellen digitaal aan te schaffen via de uk marketplace.
Geen zin om discs te swappen en handig met smartmatch om ondertussen een andere game te spelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Bedankt voor de tips !
Daar kan ik wel wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hoe bevalt het nieuws hier eigenlijk dat Microsoft toch niet echt een persconferentie houdt op Gamescom?

Ze hebben nu een kleine, invite-only media event zonder livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Uniciteit schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:01:
Hoe bevalt het nieuws hier eigenlijk dat Microsoft toch niet echt een persconferentie houdt op Gamescom?

Ze hebben nu een kleine, invite-only media event zonder livestream.
Dat nieuws bevalt me prima.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik neem aan dat de beelden die we willen zien sowieso online gaan verschijnen. Of dat nu in een livestream gebeurd of niet zal daar niet veel aan af doen. Wel had ik het leuk gevonden als ze weer een livestream hadden gehad :) Maar das meer omdat dan alles in 1 show zit en ik lekker onderuitgezakt kan gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

uchiha tijntje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:02:
Ik neem aan dat de beelden die we willen zien sowieso online gaan verschijnen. Of dat nu in een livestream gebeurd of niet zal daar niet veel aan af doen. Wel had ik het leuk gevonden als ze weer een livestream hadden gehad :) Maar das meer omdat dan alles in 1 show zit en ik lekker onderuitgezakt kan gaan kijken :P
Nope, wordt helemaal niet online gezet. Het is echt een invite-only media briefing. We krijgen wel beelden van de beursvloer zelf te zien, gedurende de dag.
Microsoft won't live stream their GamesCom 2013 media briefing next week as per the details revealed by Microsoft Studios boss Phil Spencer in a recent Major Nelson podcast.

Xbox One at GamesCom 2013 Spencer further stated that the approach Microsoft was taking didn't allow GamesCom 2013 media briefing to be live-streamed, however there will be a short stage presentation.

On Major Nelson Podcast, Spencer said, "Most of the time will be spent with the press getting time with the developers and their games. You should think about this as a room with a lot of hands-on.”

“The nice thing about the way the showcase is shaping up is people at home will have access to it. Streaming is probably not the way to do it because it will be like watching a party that you’re not at,” Spencer said, adding, “So what we’re going to do is, throughout the day, we’re going to take video snippets from the floor and release them on the Xbox Wire.
Ik vind het persoonlijk wel jammer, maar ik snap het wel: Microsoft wacht nu gewoon op Sony af. Als Sony dadelijk zegt dat de lancering, ik noem maar wat, 16 november is, dan zal MIcrosoft later aankondigen dat ze er iets voor gaan zitten. :)

Daarnaast zal het ook wel uit angst voor negatieve reacties zijn: de E3 presentatie werd niet goed ontvangen en toen de prijs + releasemaand werd aangekondigd bleef het best stil. Later bijvoorbeeld op EVO en Comic-Con reageerde het publiek met 'boe' toen het over de Xbox One ging.
Ik denk dat ze zo'n "boe"-reactie zeker willen voorkomen op een groot event zoals Gamescom.

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 18-08-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Uniciteit schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Nope, wordt helemaal niet online gezet. Het is echt een invite-only media briefing. We krijgen wel beelden van de beursvloer zelf te zien, gedurende de dag.
Ik neem aan dat relevante gameplaybeelden online worden gezet? Daar gaat het mij uiteindelijk om. Die presentaties waarbij er weer leuke zogenaamde bekende mensen worden ingezet om iets te promoten hoef ik niet zo direct te zien :).
Ik vind het persoonlijk wel jammer, maar ik snap het wel: Microsoft wacht nu gewoon op Sony af. Als Sony dadelijk zegt dat de lancering, ik noem maar wat, 16 november is, dan zal MIcrosoft later aankondigen dat ze er iets voor gaan zitten. :)

Daarnaast zal het ook wel uit angst voor negatieve reacties zijn: de E3 presentatie werd niet goed ontvangen en toen de prijs + releasemaand werd aangekondigd bleef het best stil. Later bijvoorbeeld op EVO en Comic-Con reageerde het publiek met 'boe' toen het over de Xbox One ging.
Ik denk dat ze zo'n "boe"-reactie zeker willen voorkomen op een groot event zoals Gamescom.
Ik snap nog steeds niet goed waarom de E3 presentatie niet goed werd ontvangen. De E3 presentatie stond compleet in het teken van games. Dat er toen al helaas een negatieve vibe was, tja dan vinden mensen het blijkbaar leuk om mee in die vibe te gaan. Zelf vond ik het een prima presentatie dat deed wat ze beloofden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

justifire schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:19:
Ik verwacht mijn spellen digitaal aan te schaffen via de uk marketplace.
Geen zin om discs te swappen en handig met smartmatch om ondertussen een andere game te spelen.
Gaat niet zonder Prepaidcard uit de UK.
Want juist 1 van de beperkingen was dat je een xbox nodig het uit een land met de zelfde valuta volgens mij.
Dus de € of zoiets

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:54:
[...]

Want juist 1 van de beperkingen was dat je een xbox nodig het uit een land met de zelfde valuta volgens mij.
Dus de € of zoiets
Klopt dat had ik ook gelezen ;)
En ik vind het ook jammer dat Gamescom niet met een live stream van Microsoft komt, maar dat heeft Microsoft nog nooit gedaan vanaf Gamescom, dus dit keer doen ze het weer niet en heeft volgens mij niks te maken met de Xbox One of hun slechte imago voor de nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Dus de € of zoiets
Een creditcard en PayPal werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
Kan ja ook online op de webshop van MediaMartk Aken een pre-order plaatsen voor af te halen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Eikelman schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:35:
Kan ja ook online op de webshop van MediaMartk Aken een pre-order plaatsen voor af te halen in de winkel?
Dan zul je zelf echt even op de website van http://www.mediamarkt.de moeten kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 08:37:
[...]

Een creditcard en PayPal werken ook.
Moeten de CC en PayPal niet een adres uit één van de launchgebieden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja inderdaad en die prepaid kaarten zijn er nog niet. Anders kun je die vast online scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rgras schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:42:
[...]

Moeten de CC en PayPal niet een adres uit één van de launchgebieden hebben?
Nee. Het gaat er om dat je in de juiste valuta kunt betalen, er is geen restrictie op het land van de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
ProfoundValue schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:40:
[...]

Dan zul je zelf echt even op de website van http://www.mediamarkt.de moeten kijken ;)
Ja, mijn Duits is ni zoals het moet, toch zeker niet om te lezen :D En Google Translate werkt niet voor heel de site, maar zal eens zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eikelman schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:58:
[...]

Ja, mijn Duits is ni zoals het moet, toch zeker niet om te lezen :D En Google Translate werkt niet voor heel de site, maar zal eens zoeken :D
Je moet in het filiaal reserveren en 30 euro aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We gaat het gewoon meemaken. In november even een tochtje naar Duitsland. Duurt nog maar 3 maandjes.... :P

Nu bezig met Dead Rising 2. Heb echt veel zin in deeltje 3 :)

@ Eikelman. Krefeld, net over de grens bij Venlo had nog wel wat ruimte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:01:
[...]

Je moet in het filiaal reserveren en 30 euro aanbetalen.
uchiha tijntje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:02:@ Eikelman. Krefeld, net over de grens bij Venlo had nog wel wat ruimte :).
Bedankt, het lijkt me dat ik op mijn vrije dag volgende week een tripje naar Venlo en/of Aken ga maken =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:58:
[...]

Nee. Het gaat er om dat je in de juiste valuta kunt betalen, er is geen restrictie op het land van de creditcard.
Mooi! Via Paypal kan je ook met Buitenlandse valute betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:58:
[...]

Volgens mij moet in het geval van een CC het billing adres matchen met de locale van je console. In dat geval kun je met een Nederlandse CC dus niet veel de 1e maanden na de release, domweg omdat de NL Locale wss niet beschikbaar is. Met prepaidkaarten hoeft (afaik) alleen de valuta te matchen. Dat is voor nu ook de manier die ik voor ogen heb om de 1e paar maanden gewoon gebruik te kunnen maken van de marketplace. Prepaidkaarten zijn binnenkort ook in NL te krijgen (aangezien de MSP er uit gaan), en volgens mij zijn er dan geen grote problemen meer om een geimporteerde X1 in NL te gebruiken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hier een duidelijk stukje over betalen en improrteren :

Bij het aanschaffen van producten via Xbox Live Marketplace, zijn wel wat kleine obstakels. Betalen met een creditcard is eigenlijk geen optie. De creditcard moet namelijk een geldig factuuradres hebben in het land van de regio die je op je Xbox One hebt ingesteld. En aangezien we de kans klein achten dat je een Engelse of Duitse creditcard hebt, valt die optie voor bijna iedereen af. Betalen met prepaid kaarten is wel mogelijk, maar ook daar zien we wat problemen. Je hebt dan namelijk prepaidkaarten nodig met de valuta van de regio die je in je Xbox hebt ingesteld. Heb je dus Engeland als regio gekozen vanwege de systeemtaal, dan heb je ook prepaidkaarten met ponden nodig. Duitsland of Frankrijk zijn dan weer handigere regio’s, omdat dan een prepaidkaart met euro’s volstaat. Deze kaart hoeft dus niet per sé uit Duitsland of Frankrijk te komen, iedere kaart met euro’s volstaat. Eurokaarten moeten binnenkort ook hier bij de lokale gameboer beschikbaar zijn, omdat ook de Xbox 360 overgaat van Microsoft Points naar ‘echt’ geld. Maar ja, dan zit je dus wel met Duits of Frans als systeemtaal. Het is misschien gewoon het verstandigst om Marketplace-aankopen even uit te stellen en gewoon retailgames te spelen tot de Xbox One ook hier officieel beschikbaar is.

Wat me wel opvalt is dat ze het niet over paypal hebben.

Bron: http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kwestie van de boel op engels zetten voor normaal gebruik, en bij aankoop even switchen naar duits. Niet ideaal, maar ook niet dramatisch.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:32:
Kwestie van de boel op engels zetten voor normaal gebruik, en bij aankoop even switchen naar duits. Niet ideaal, maar ook niet dramatisch.
Gaat dus niet, je dashboard wordt gebaseerd op de locale die je instelt en je kunt dan zelf geen taal kiezen.

Wat je wel zou kunnen doen is locale van je account op UK zetten, en daarna points redeemen. Die worden dan automatisch omgezet in ponden omdat je locale UK is. Dit kun je wel maar 1x per drie maanden doen (het switchen van land) en bij het switchen verdwijnen je overgebleven punten/tegoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben wel benieuwd of de localisation voor Nederland, die nu is uitgesteld, middels een software-update gewoon wordt uitgerold over de geïmporteerde Xbox One's. Lijkt me wel.. want de software op iedere Xbox One zal gewoon gelijk zijn..

Niet dat ik m'n taal in het Nederlands wil hebben (gebruik áltijd Engels) maar met name de integratie van UPC/Ziggo etc zou wel handig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Gaat dus niet, je dashboard wordt gebaseerd op de locale die je instelt en je kunt dan zelf geen taal kiezen.

Wat je wel zou kunnen doen is locale van je account op UK zetten, en daarna points redeemen. Die worden dan automatisch omgezet in ponden omdat je locale UK is. Dit kun je wel maar 1x per drie maanden doen (het switchen van land) en bij het switchen verdwijnen je overgebleven punten/tegoeden.
Zover ik begrijp kun je de locale toch gewoon wisselen? Daar doelde ik eigenlijk op. Tijdelijk naar duitse locale, aankoop doen, en terug naar engels. Dat zou toch gewoon moeten werken?

*knip* Een topic report zou beter, veel beter, zijn geweest. ;) - Uniciteit

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 18-08-2013 10:54 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

[mbr]*knip* Een topic report zou beter, veel beter, zijn geweest. ;) - Uniciteit[/mbr]
Word er ook een beetje moe van....
Iets met bel en klepel.....en dan zo draaien dat het in je eigen ps straatje valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
[...]

Dus de € of zoiets
En ? Kan toch gewoon prepaid kaart importeren uit de uk ?
Als je opgelet had dan wist je ook dat je je x360 account meeneemt naar de xbox one, inclusief ms-tegoed
En voor de duidelijkheid in de uk betaal je met ponden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Overigens heb je ook met MS tegoed een betaalmiddel met juiste betaal-adres nodig toch? Zo is het op de 360 in ieder geval wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

justifire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

En ? Kan toch gewoon prepaid kaart importeren uit de uk ?
Als je opgelet had dan wist je ook dat je je x360 account meeneemt naar de xbox one, [b]inclusief ms-tegoed[\b]
En voor de duidelijkheid in de uk betaal je met ponden ;)
Volgens mij staat hier boven een behoorlijk duidelijk stukje tekst over het betalen op de X1 ;)
En waarom zo boos over de reactie over ziggo/upc ?
Ten 1e kun je out of the box je digitale ontvanger gewoon aansluiten .
Ten 2e weet niemand wanneer er iets van ziggo/upc komt als het al komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:08:
.
Ten 2e weet niemand wanneer er iets van ziggo/upc komt als het al komt.
Nee, dus jij ook niet :+ Dat is een beetje het hele probleem met jouw reacties ;)
Het stuk in het artikel over Creditcards is niet in lijn met wat Microsoft officieel communiceert. Microsoft heeft het zelf over betalen in de juiste valuta, niet over het adres van de CC. Aangezien dat een officiele bron is, en het stuk van Inside Gamer niet vermeld waar hun info vandaan komt, ga ik maar gewoon voor de officiële bron.

EDIT:

Nou, voor de duidelijkheid maar even Microsofts bron erbij pakken:
"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries.
"A valid payment instrument" dus. Jouw Mastercard/Visa is zo'n "A valid payment instrument" in de UK, evenals PayPal dat is. Nergens staat dat het adres ook in dat land moet zijn. De reden dat je bij Amazon UK kan bestellen met je NL creditcard is omdat het TROMGEROFFEL een "A valid payment instrument" in de UK is.

Het slechte lezen van gewoon simpele uitspraken is al maanden een probleem bij Xbox One nieuws, en gaat hier dus ook gewoon door.

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 18-08-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

Nee, dus jij ook niet :+ Dat is een beetje het hele probleem met jouw reacties ;)

[...]

Het stuk in het artikel over Creditcards is niet in lijn met wat Microsoft officieel communiceert. Microsoft heeft het zelf over betalen in de juiste valuta, niet over het adres van de CC. Aangezien dat een officiele bron is, en het stuk van Inside Gamer niet vermeld waar hun info vandaan komt, ga ik maar gewoon voor de officiële bron.

EDIT:

Nou, voor de duidelijkheid maar even Microsofts bron erbij pakken:

[...]

"A valid payment instrument" dus. Jouw Mastercard/Visa is zo'n "A valid payment instrument" in de UK, evenals PayPal dat is. Nergens staat dat het adres ook in dat land moet zijn. De reden dat je bij Amazon UK kan bestellen met je NL creditcard is omdat het TROMGEROFFEL een "A valid payment instrument" in de UK is.
Maar er staat niet over het ''billing adress'' want een valide CC in Nederland heeft ook een Nederlands adres nodig.
Amazon is MS niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 18-08-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe moeilijk is ' a valid payment instrument for those countries'..?

Waarom denk jij dingen die er niet staan te lezen? Duidelijker dan dit kunnen ze niet communiceren, en dan nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Maar er staat niet over het ''billing adress'' want een valide CC in Nederland heeft ook een Nederlands adres nodig.
Amazon is MS niet ;)
Wat dacht je van geen "feiten" te verkondigen over dingen waar je niets over weet? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Maar je neemt toch de points / credits mee vanaf je Xbox360 naar de Xbox One ? Is het niet mogelijk dat je gewoon credits koopt via de Xbox360, zodat ze steeds automatisch worden bijgeschreven op de Xbox One ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mij maakt het niets uit maar voor die 25 mensen die de X1 uit Duitsland is halen is het wel belangrijk dat het in ieder geval duidelijk is tegen welke ''problemen''je aan kunt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:47:
Mij maakt het niets uit maar voor die 25 mensen die de X1 uit Duitsland is halen is het wel belangrijk dat het in ieder geval duidelijk is tegen welke ''problemen''je aan kunt lopen.
En tot nu toe ben jij hun enige echte probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:49:
[...]

En tot nu toe ben jij hun enige echte probleem.
;) Maar heb je misschien wel een linkje naar de bron ?

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 18-08-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:47:
25 mensen ? jij doelt dan op alleen GOT leden neem ik aan, want het loopt juist storm in de betreffende landen waar de Xbox One wel word uitgebracht door buitenlandse klanten waaronder wij ook vallen.
En jij ziet volgens mij meer problemen dan dat er daadwerkelijk zijn of zullen optreden. Lees op je gemak nogmaals de 3 uitgelekte import FAQ documenten door en je zult zien dat alles goed komt en er nog maar kleine onduidelijkheden zijn, die we hopelijk op Gamescom uitgelegd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechup.com/wp-content/uploads/2013/08/xbox-one-user-locale-country-faq.jpg
Volgens mij staat er dat je billing adress van je CC overeen moet komen met het land waar je de console op hebt staan.

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 18-08-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De bron: http://www.eurogamer.net/...-one-importing-could-work
beuker19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:58:
[afbeelding]
Volgens mij staat er dat je billing adress van je CC overeen moet komen met het land waar je de console op hebt staan.
Nee, het billing address wat je op je console/account instelt moet op een Frans adres staan. Net zoals mijn console geregistreerd staat op US postcode 90210.

[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 18-08-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De beste optie is dus gewoon uk kiezen en dan prepaid kaarten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:47:
Maar je neemt toch de points / credits mee vanaf je Xbox360 naar de Xbox One ? Is het niet mogelijk dat je gewoon credits koopt via de Xbox360, zodat ze steeds automatisch worden bijgeschreven op de Xbox One ?
Jij snapt het tenminste :)
MS-tegoed blijft geldig tot juni 2015 op zowel x360 als x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk verplicht om de Xbox One te kopen nu.

Ik heb 212 euro op mijn Xbox account gezet voor 170 euro aan bonnen via een goedkope site.
Daarvan wil ik Watch dogs , Battlefield 4 en CoD : Ghosts kopen.

Ik heb Xbox Gold genomen tot en met 30-09-2016 voor weinig geld.

En nu is het ***** ding vertraagd , ik dacht in november lekker te gaan spelen.
Mijn preorder voor de day one edition en play en charge kit laat ik gewoon zo staan.

Ik wil een datum voor NL weten , ik hoop zo snel mogelijk , dat ie in januari uitkomt zou mooi zijn.

Gamescon komt eraan gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp koop ik de console op microsoft.de en kan ik de marktplaats van de UK gebruiken en als ik de games koop van amazon.co.uk dan is alles ok ?

Het enige probleem is, ik heb geen creditcard, wel paypal waar ik geld op stort via ideal, en hij moet een creditcard hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:33:
Dus als ik het goed begrijp koop ik de console op microsoft.de en kan ik de marktplaats van de UK gebruiken en als ik de games koop van amazon.co.uk dan is alles ok ?

Het enige probleem is, ik heb geen creditcard, wel paypal waar ik geld op stort via ideal, en hij moet een creditcard hebben....
ebay kun je met paypal betalen, ook de meeste UK webshops accepteren nu Paypal, ik heb mijn preoprders ook via paypal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelman
Voor alle zekerheid even dubbelchecken voor ik iets fout doe en het importeren kan vergeten;
Verhuisplannen? Neem Xbox LIVE met je mee.

Verhuis je Xbox-lidmaatschap van de regio waaraan dit momenteel is gekoppeld, naar een andere door Xbox LIVE ondersteunde regio.

Dit verhuist met je mee:

Je gamerscore, ontgrendelde prestaties en de rest van je Xbox LIVE-profiel
Any Microsoft Points already in your account
De resterende duur van je Gold-lidmaatschap
Je kunt maar één keer om de drie maanden veranderen (verhuizen) van Xbox LIVE-regio.

Dit verhuist niet mee:

Bepaalde services die je momenteel gebruikt en die mogelijk niet beschikbaar zijn in je nieuwe regio.
Voor meer informatie over de services die beschikbaar zijn in een bepaalde regio, zoals tv-provider, ga je naar de Xbox.com-website voor die regio. (Klik op de naam van je huidige regio onder aan een Xbox.com-pagina om de website van de andere regio te vinden.)
Xbox Music-abonnementen kunnen niet worden verplaatst.
Als je momenteel een Xbox Music Pass hebt, wordt dit geannuleerd als onderdeel van de verhuizing. Je verzameling blijft dezelfde en is onderhevig aan de beschikbaarheid en regiospecifieke licentieregels, als je je opnieuw abonneert op Xbox Music Pass nadat je naar een nieuwe regio bent verhuisd. Wanneer je je abonneert in een nieuwe regio en je je Xbox Music Pass gebruikt op een Windows Phone, moet je de fabriekinstellingen van je telefoon herstellen.
Bepaalde content wordt mogelijk geblokkeerd in je nieuwe regio door wettelijke verplichtingen of regionale beperkingen.
Voordat je je regio verandert, controleer je of de gekochte content die je wilt houden, zoals films of muziek, hebt gedownload. Gekochte content kan niet worden terugbetaald.
Dit moet ik veranderen naar UK en dan kan ik alles doen buiten ingame inkopen met een CC, nadat hij officieel uit is, verander ik dit terug naar België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hands on metd e nieuwe controller voor de xbox

http://uk.ign.com/article...-with-call-of-duty-ghosts

lijkt erop dat ze niet te veel veranderd hebben en het nog steeds zo speelt als het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:42:
[...]

ebay kun je met paypal betalen, ook de meeste UK webshops accepteren nu Paypal, ik heb mijn preoprders ook via paypal betaald.
Maar ik kan de console niet bestellen op microsoft DE store omdat ik een creditcard moet hebben volgens paypal , of moet ik het tegoed op paypal aanvullen tot 500 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:33:

Consoles en games bij de One zijn regio free dus dit is inderdaad zoals het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:44:
[...]

Maar ik kan de console niet bestellen op microsoft DE store omdat ik een creditcard moet hebben volgens paypal , of moet ik het tegoed op paypal aanvullen tot 500 euro ?
paypal moet een vorm van garantie hebben zodat ze het adres kunnen verifieren, dus dat is dan inderdaad een creditcard of een bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:44:
[...]

Je kan PayPal toch koppellen aan je bankrekening ?
Dan word het bedrag van je rekening afgeschreven zodra je een betaling doet met PayPal.
Hoef je ook niet telkens te gaan zitten kloten met ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zijn er overigens mensen hier uit de regio van Sittard die verzendkosten willen sparen en samen games spellen bij Amazon met one day delivery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik zie overigens nog een leuk addertje zitten in die faq ... je kunt maar eens per 3 maand veranderen dus als de xbox bv 22 november in de schappen ligt kun je je regio niet veranderen voor 22 februari ... als de xbox begin februari uitkomt (wat ik niet verwacht) kun je een probleem krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Johan tb schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:39:
Ik zie overigens nog een leuk addertje zitten in die faq ... je kunt maar eens per 3 maand veranderen dus als de xbox bv 22 november in de schappen ligt kun je je regio niet veranderen voor 22 januari ... als de xbox begin januari uitkomt (wat ik niet verwacht) kun je een probleem krijgen.
22 Februari bedoel je ;)
Klopt dat is een Xbox Live beperking, maar dat zie ik niet als een beperking en ik verwacht de Xbox One ook niet eerder dan Maart 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
heb het al veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zag trouwens dit op de amazon site :

Xbox One Console Standard Edition--Stock Update
Please note--due to high demand, orders placed for this Xbox One Standard Edition console from August 15 will be received after release date. We will ship orders as soon as we receive inventory.

Is dus vrijwel zeker dat iedereen met een day one pre-order zijn xbox krijgt op launchday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ben benieuwd of Microsoft dit ook binnenkort zal vermelden, maar kan ook zijn dat ze zelf meer pre-orders kunnen aannemen dan de andere retailers. Wel goed nieuws voor de meeste mensen hier op GOT :D

Niks speelt lekkerder dan met een Xbox controller, dus waarom ook niet voor mensen met een Windows Phone :D

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/16gbjtw.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door danplo op 18-08-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:44:
Zag trouwens dit op de amazon site :

Xbox One Console Standard Edition--Stock Update
Please note--due to high demand, orders placed for this Xbox One Standard Edition console from August 15 will be received after release date. We will ship orders as soon as we receive inventory.

Is dus vrijwel zeker dat iedereen met een day one pre-order zijn xbox krijgt op launchday.
Dit is de Amazon UK site. Op Amazon DE staat nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:35:
Zijn er overigens mensen hier uit de regio van Sittard die verzendkosten willen sparen en samen games spellen bij Amazon met one day delivery?
Ik kon bij Amazon.de niet kiezen voor One day delivery helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hij bedoeld ook games bestellen via Amazon.co.uk
Die moet je namelijk sowieso niet bestellen via Amazon.de ;)

Heb ook twee games besteld bij Amazon UK met One Day Delivery. Ben benieuwd of die op zaterdag binnenkomen als ze vrijdag's verzonden worden (bijvoorbeeld).
Stuurt Amazon met FedEx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh er stond niet bij dat het om .co.UK ging.

Geen idee eigenlijk of ze met Fedex sturen.
Zou wel het mooiste zijn want Dhl express en UPS komen niet op zaterdag dus daar zou je niets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Komt FedEx wel op zaterdag? :+
Staat op Amazon namelijk 1 Business Day

Dus grote kans dat het alsnog op maandag binnenkomt. Vandaar dat ik denk ik maar gewoon een game meeneem bij de Mediamarkt (als de release op een vrijdag is). Een weekend naar de console kijken zonder een game kan niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik vind het lastig want ik heb geen zekerheid dat de Xbox One rond de lancering ook bij mij afgeleverd word.
Dan heb ik dadelijk 3 Xbox One spellen voor me liggen en heb ik pas over paar maanden een Xbox One, dan wordt je ook niet vrolijk natuurlijk. Dus ik wacht nog even op verdere informatie omtrent de beschikbaarheid van de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ongetwijfeld komt een grote jongen als Media Markt met een dikke launch aanbieding als het zover is. Ik wacht wel en kijk dan wat de beste deal wordt.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Met one day delivery ga ik er vanuit dat ze op de dag van de release binnen zijn, aangezien spellen altijd een dag voor releaseverstuurdworden.

Maar ik twijfel ook nog, ga er toch vanuit dat een spel als Forza 5 gewoon meertalig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RobV schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:12:
Ongetwijfeld komt een grote jongen als Media Markt met een dikke launch aanbieding als het zover is. Ik wacht wel en kijk dan wat de beste deal wordt.
Lijkt me sterk eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Lijkt me sterk eerlijk gezegd.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:15:
Met one day delivery ga ik er vanuit dat ze op de dag van de release binnen zijn, aangezien spellen altijd een dag voor releaseverstuurdworden.

Maar ik twijfel ook nog, ga er toch vanuit dat een spel als Forza 5 gewoon meertalig is.
Inderdaad. Een Forza 5 durf ik denk ik wel in Duitsland te kopen gezien de Engelse taal. Een actie game koop ik daar niet gezien de censuur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik was van plan alles digitaal aan te kopen, maar nu vraag ik me af. Ik zal locale eerst instellen op Frankrijk of Duitsland om met euro een game te kunnen kopen. Dan uiteindelijk locale naar USA wrs, voor de kinect en dergelijk. Maar dat spel zal dat dan ook in het Frans/Duits zijn, of kan je taal altijd gewoon aanpassen? Want meestal staat het in het Engels dus dan ga ik nooit kijken bij instellingen of het anders gaat...

Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:15:

Heb even op de chat gezeten met Amazon UK en die gaf aan dat releaseday delivery alleen van toepassing is binnen de UK. Wij zullen dus één dag langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:10:
[...]

Heb even op de chat gezeten met Amazon UK en die gaf aan dat releaseday delivery alleen van toepassing is binnen de UK. Wij zullen dus één dag langer moeten wachten.
Ja en met release op vrijdag zou dat betekenen na het weekend. Zou zuur zijn. Snap niet waarom ze de spellen in de UK wel een dag voor release kunnen versturen maar daarbuiten niet. Ontgaat mij even voorstellen logica van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nu Battlefield 4, Ryse en Forza 5 in de order staan bij Amazon UK. Misschien dat ik Forza 5 eruit haal en die in Aachen direct meeneem. Echter, wanneer ik Forza 4 op zoek op Amazon DE dan staat er zowel bij Text als Instructions: German ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Maar als ik een game via uk account koop en in maart mijn account terug zet in NL behoud ik wel de game of niet.

Dat is me nog niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb Amazon UK ook gewoon op zaterdag aan de deur gehad. Weet niet met wie ze tegenwoordig werken, maar veel pakketdiensten leveren gewoon op zaterdag. En volgens mij is een console launch nooit op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:08
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:22:
Ik heb Amazon UK ook gewoon op zaterdag aan de deur gehad. Weet niet met wie ze tegenwoordig werken, maar veel pakketdiensten leveren gewoon op zaterdag. En volgens mij is een console launch nooit op vrijdag.
Volgens wiki was de Xbox 360 op 2 december 2005 uitgekomen in Europa, dit was op een vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De normale pakket dienst komt idd ook op zaterdag. Sommige DHL zendingen ook.

Dhl express en UPS express niet. Veel FedEx zendingen ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:22:
PostNL volgens mij maar niet bij 1 day delivery. Maar als ik 20 pond betaal verwacht ik eigenlijk ook echt next day en niet dat ze het dan een dag later versturen dan de rest want dan kan je net zo goed voor normale verzending gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Muffinn schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Volgens wiki was de Xbox 360 op 2 december 2005 uitgekomen in Europa, dit was op een vrijdag.
Wii U ook op vrijdag.

Pagina: 1 ... 62 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.