[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 82 Laatste
Acties:
  • 228.202 views

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:05
ook maar gepreorded bij microsoft.de, de grootste kans op het ontvangen op launch day. Of heeft iemand hier ook iets gevonden dat de 1e stack is uitverkocht?

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Maar komen er dus helemaal geen Day ones meer naar NLD ?
En ook geen day one forza ?
http://www.xgn.nl/xbox-on...-day-one-edition-onthuld/
Das wel balen en het feit dat je straks met een potje BF4/CoD Ghost al ver achterloopt op de UK/Ger.
Vliegen/tanken word een hel :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De eerste bundels in Nederland zijn gewoon Day One Edities.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:57
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:34:
[...]

vrijdag verzonden, maandag afgeleverd.
En de release van de Surface was toen op vrijdag?
Hopen dat de release van de Xbox One begin van de week is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:17
PWM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:38:
De eerste bundels in Nederland zijn gewoon Day One Edities.
Toch onlogisch? Ze blijven dus Day One consoles bouwen, maar die gaan ze expliciet apart houden voor die 12 landen die pas volgend jaar alles krijgen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:35:
Maar komen er dus helemaal geen Day ones meer naar NLD ?
En ook geen day one forza ?
http://www.xgn.nl/xbox-on...-day-one-edition-onthuld/
Das wel balen en het feit dat je straks met een potje BF4/CoD Ghost al ver achterloopt op de UK/Ger.
Vliegen/tanken word een hel :(
Dankje dat je zo met ons meeleeft ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Belangrijk voor de bestellers op microsoft.de!

Ik kon dus niet bestellen en vanalles geprobeerd (wisselen van browser/pc hielp allemaal niet)

Uiteindelijk zag ik dat mijn standaard lever adres een Xbox Live lever adres is. Hierbij had ik geen voornaam en achternaam. Alternatieve adressen opgeven had geen effect! Veranderen lukte ook niet. Uiteidenlijk is me dit wel gelukt via de NL site, hier bleek ook dat username van Xbox op mijn mail adres stond, dus dit moest ik ook aanpassen. Een 10 tal minuten later was dit valide adres beschikbaar op de DE site en kon ik wel bestellen.

Misschien bespaart deze informatie iemand anders een hoop gedoe!
Mochten er vreemde fouten optreden, controleer je account. Daar kunnen waarschijnlijk door foutieve migratie in het verleden (ik heb al heel lang een account) illegale adressen in staan waardoor je niks kan bestellen, ook al corrigeer je handmatig je persoonsgegevens tijdens de bestelprocedure.

Nu betaalde ik dus 499 euro, net zo veel in Nederland en goedkoper dus dan Amazon.de. Of dit de slimste manier van bestellen is zal de toekomst ons vertellen :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Hmm, dan lijkt het me net zo makkelijk om even met een andere account te bestellen. Maar is je afleveradres nu wel in Nederland dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mobygo76
Bedankt voor de tip! Ik ga ook even kijken naar het afleveradres ;).

• SinergyX
Heb je dan niet gewoon de .NL versie besteld en krijg je die pas ergens volgend jaar? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rivanov
Nee. Mensen die destijds de Surface hadden besteld kregen 'm ook gewoon. ;)
Die hoefden ook niet te wachten totdat deze in NL uit kwam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:48:
[...]

Dankje dat je zo met ons meeleeft ;)
Gamers onder elkaar ;)
Het is gewoon enorm kut dat je met spelen zoals Fifa,Bf4,CoD en Forza achter loopt op onze buurlanden.

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:18:
[...]Gamers onder elkaar ;)
Het is gewoon enorm kut dat je met spelen zoals Fifa,Bf4,CoD en Forza achter loopt op onze buurlanden.
En waarom heb ik het gevoel dat een duidelijk PS4 fanboy het leuk vindt dat de XBox One later in NL te koop is? Had je toch liever een XBox One gehad, maar kan je dat nu niet meer goed praten?

Niet als je 'm in Duitsland besteld. Dan ben je er gelijk bij. Kan net zo inderdaad zoals met het bestellen van de Surface RT in Duitsland. Netjes bezorgd op mijn huisadres in NL.
.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 17:25 ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Uiteraard via de duitse site besteld. Let op dat mijn verhaal alleen relevant is bij rare foutmeldingen. Dus is eerste instantie vooral normaal bestellen op de DE site

Mijn profiel was gewoon 'corrupt'

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

En waarom heb ik het gevoel dat een duidelijk PS4 fanboy het leuk vindt dat de XBox One later in NL te koop is? Had je toch liever een XBox One gehad, maar kan je dat nu niet meer goed praten?

Niet als je 'm in Duitsland besteld. Dan ben je er gelijk bij. Kan net zo inderdaad zoals met het bestellen van de Surface RT in Duitsland. Netjes bezorgd op mijn huisadres in NL.
.
Jeetje grow up 8)7

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

Niet als je 'm in Duitsland besteld.

Ten 1e ben ik geen fanboy :(
En ja ik heb even lopen gniffelen* maar dat neemt niet weg dat ik interesse heb in alles waar je op kunt gamen.
En het gewoon enorm kut is voor de mensen die wel een Xbox gepreorderd hebben.
En heel veel mensen weten dat toen Sony niet als eerste in Europa uit kwam ze een Xbox kochten ;)

*om het feit dat ik het bijna niet kon geloven dat dit waar was en waar MS nu mee bezig is

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 16-08-2013 17:43 ]

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Rivanov schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:14:
Nee. Mensen die destijds de Surface hadden besteld kregen 'm ook gewoon. ;)
Die hoefden ook niet te wachten totdat deze in NL uit kwam.
Klopt daar ben ik er ook 1 van. Heb destijds de Surface RT in Duitsland besteld en alles verliep toen vlot en garantie werkt ook vanuit Nederland, toevallig weet ik dit, omdat ik 1x mijn Surface RT heb moeten opsturen.

Ik heb naast Amazon de nu ook bij Microsoft de bestelling geplaatst, hoe kan je eventueel de pre-order bij Microsoft annuleren ? Dit is volgens mij niet via de website te regelen zoals ik nu kan zien.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
Kan er niks over vinden op de site bij Amazon.de, bij de ps4 staat wel duidelijk vermeld dat de console niet meer op launch day geleverd zal worden maar wel voor de kerstdagen. Dit staat niet specifiek vermeld bij de bestelpagina van de X1 Day One Edition.

Op Amazon.com en .co.uk kan je de Day One echt niet bestellen alleen maar aanmelden voor email alert wanneer deze weer te bestellen zijn.

Bij de MS.de site staat zelfs nog vermeld dat hij op dag 1 geleverd wordt... ( misschien daar ook nog maar een pre order doen :? )

Zal er een mailtje aan wagen naar Amazon.

[ Voor 11% gewijzigd door Marvie op 16-08-2013 17:53 ]

Xbox Live Knalle Arie

Verwijderd

Ik heb 'm ook maar gepre-ordered bij MS.de en mijn preorder bij bol gecancelled.

Had overigens een aparte order gemaakt voor een aantal games en accessoires bij bol, die staan nog op 21 Nov. 2013 - weet iemand of deze toevallig ook deze datum geleverd gaan worden (aka zullen de spellen wel gewoon in November in NL te krijgen zijn?)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03
Toch apart dat Microsoft de release in Nederland uitstelt en dan wel gewoon vanuit Duitsland naar NL verstuurd, ik zou toch een slag om de arm houden.
Was de surface destijds ook niet beschikbaar in NL ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-11 08:53
Als ik moet betalen bij microsoft.de via paypal staat er microsoft luxemborg klopt dit?
want als ik hem dan via microsoft luxemborg krijg heb ik hem nog niet dit jaar.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:28
Service van de Microsoft Store is echt heel goed. Je besteld iets in Duitsland en je krijgt hier gewoon garantie + gratis verzending etc.

• Marvie
http://www.gamesaktuell.d...Stop-Deutschland-1083144/

Nog niet uitverkocht zo te zien maar duurt niet lang meer...

Xbox Live Knalle Arie

• Martinspire
xNikobellicx schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:04:
Als ik moet betalen bij microsoft.de via paypal staat er microsoft luxemborg klopt dit?
De betalingen voor Windows Phone apps gaan ook via Microsoft Luxemburg, dus dat klopt wel denk ik

• Rivanov
justifire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:57:
Toch apart dat Microsoft de release in Nederland uitstelt en dan wel gewoon vanuit Duitsland naar NL verstuurd, ik zou toch een slag om de arm houden.
Was de surface destijds ook niet beschikbaar in NL ?
Die was toen niet beschikbaar in NL.

• uchiha tijntje
Zullen we afspreken dat degene die hem het eerste heeft een zeeeeer uitgebreide hands on zal schrijven ;)

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Even voor iedereen die de xbox one in Duitsland wil halen .

http://www.gamekings.tv/v...r-gta-online-en-xbox-one/
De eerste 2 a 3 minuten zijn zeer relevant

• Rivanov
Nou nee. Want wie zegt dat hij gelijk heeft?
In het statement van Penello staat dat het gewoon werkt.. en die is iets betrouwbaarder.

• danplo

danplo

xNikobellicx schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:04:
Yep klopt, dit was het zelfde als bij mijn Surface RT bestelling, die werd gewoon bij de Duitse lancering netjes in Nederland (mijn adres) afgeleverd.
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:37:

Dat roept hij al 1 week, maar hij heeft de informatie van vandaag niet gelezen denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door danplo op 16-08-2013 18:44 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:37:

Ik kan eigenlijk niet anders dan constateren dat Boris een belang heeft bij Nederlandse Retail verkoop.
Nu gaat het dan om de one maar er zijn wel vaker dingen waarin hij de Nederlandse detail enorm naar voren pushed.

Boris zijn game mening waardeer ik altijd wel maar op dat gebied zit hij er gewoon heel vaak naast.

Edit: Oke kompleet uit de lucht gegrepen dus. Gameking Martin begint nog over "slimme hackers" die met een VPN (zo noemt hij het niet, maar dat bedoelt hij) het ding activeren maar Gameking Boris schuift dat dan weg met:

"Je moet een Xbox Live acount maken in Duitsland en dan moet je betalen, DUS dat gaat sowieso niet werken"

Misschien kennen ze in Duitsland geen XboxLive Silver dat zou kunnen maar ik kan me niet voorstellen dat je moet betalen voor XboxLive en anders de DayOne patch niet kunt downloaden.

Edit: Heeft Boris misschien wat van doen met de GameShop welke Gamekings sponsort, BigU?
Misschien dat hij daarom zo tegen import is.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 16-08-2013 19:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mobygo76
Die Boris lult lekker, maar als je op een vrijdag deze horror verhalen in de wereld brengt zonder de feiten te checken. Jammer dit....

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Ik geloof er ook niks van dat Microsoft dit gaat tegenhouden. Het is maar een fractie van de verkopen.

Ga er zelf op Gamescom er eens naar vissen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

mobygo76 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:13:
Die Boris lult lekker, maar als je op een vrijdag deze horror verhalen in de wereld brengt zonder de feiten te checken. Jammer dit....
De Horror verhalen zijn natuurlijk Woensdag door MS zelf verteld ;)
Kijk dat er een paar zijn die de X1 uit Duitsland importeren betekend niet dat er op de heel veel mensen gewoon moeten wachten tot maart/april op de X1

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:25:
Ik geloof er ook niks van dat Microsoft dit gaat tegenhouden. Het is maar een fractie van de verkopen.

Ga er zelf op Gamescom er eens naar vissen.
Ik verwacht wel een leuke reportage van de gamescom op je site he ;)

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:27:
[...]

Ik verwacht wel een leuke reportage van de gamescom op je site he ;)
Uiteraard. Pers toegang is geregeld en ben er drie dagen.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Er komt geen Live stream van Microsoft :(
werd net gezegd bij gamekings.

• Rivanov
Durven ze niet. Zo kunnen ze nog knippen/editten. :+

• Origins
  • Niet online
Microsoft will not live stream its Gamescom media briefing next week, Microsoft Studios boss Phil Spencer has revealed.

Spencer gave details about Microsoft’s Gamescom briefing on Major Nelson’s podcast.

While Xbox will have its biggest booth ever at this year’s event, Spencer said the approach the company was taking didn’t allow for the event to be live-streamed.

While there will be a brief stage presentation, Spencer said, "Most of the time will be spent with the press getting time with the developers and their games. You should think about this as a room with a lot of hands-on.”

“The nice thing about the way the showcase is shaping up is people at home will have access to it. Streaming is probably not the way to do it because it will be like watching a party that you’re not at,” Spencer said, adding, “So what we’re going to do is, throughout the day, we’re going to take video snippets from the floor and release them on the Xbox Wire.”

• xminator
  • Laatst online: 23:12
Damage control :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Microsoft nog nooit zijn Gamescom pressconference uitgezonden. Grappig dat mensen daar nu wat achter zoeken.

• uchiha tijntje
Ben wel blij dat deze vier mensen hierboven zo grondig het x1 nieuws bijhouden. Zo blijven wij lekker snel op de hoogte! Super jongens :)

Grr. Zit PWM er net nog tussen....

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 19:48 ]

• xminator
  • Laatst online: 23:12
Het kan aan mij liggen, maar als consument zijnde verwacht ik dat microsoft een persconferentie geeft met meer uitleg over de releases in de overige europese landen (en dus Nederland).

Mja dat boeit microsoft dus niet, een dikke middelvinger naar Nederland en de overige landen die mogen wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door xminator op 16-08-2013 19:48 ]

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:46:
Ben wel blij dat deze vier mensen hierboven zo grondig het x1 nieuws bijhouden. Zo blijven wij lekker snel op de hoogte! Super jongens :)
Game nieuws he :) vind het wel jammer dat MS geen livestream geeft.

• Martinspire
Toch blijft het jammer, maar we krijgen wel via de Xbox Wire en de Xbox Dashboard op de hoogte van de grote berichten denk ik. Zal ongetwijfeld wel een trailer online verschijnen van de game die ze gaan onthullen. Maar wederom is dit wel weer een puntje voor Sony want die doen het (naast EA) wel. Nouja, we zullen het wel zien.

Via facebook verneem ik zojuist dat Project Spark om 2.00 uur nederlandse tijd (dus vannacht) weer een live-stream gaan doen. Dit keer gaan ze vanaf 0 een tower-defense game maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 16-08-2013 19:52 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik hoop ook echt op een nieuwe Crackdown. Maar dan wel een echte Crackdown 2, en niet een vervolg van die ramp die ze een paar jaar geleden als deel 2 brachten.

Crackdown 1 was top :)

• uchiha tijntje
Heb zelf deeltje 2 ook nooit gespeeld :) na wat reviews wilde ik het goede gevoel dat ik had met crackdown niet verpesten... Was een van de eerste games waarbij ik alle achievements haalde. Het zoeken van de orbs was nogal een uitdaging....

@martinspire. De vorige show vond ik wel interessant, maar 2 uur zal wat te laat zijn. :) Morgen maar ff kijken.

@Phusebox. 3 dagen. Nice :) In ieder geval veel plezier toegewenst!

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 20:08 ]

• Rivanov
Ook Xbox One komt netjes via UPS. :)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1s1S1e0W0t3v191i2y0Z/xboxone.png

• Donstil
  • Niet online
Mm ik twijfel nu wel een beetje of ik niet ook op de Microsoft.de boot moet springen?
Amazon is normaal ook wel een betrouwbare shop maar de officiële Microsoft Winkel lijkt me toch voorrang te krijgen.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

PWM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:44:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Microsoft nog nooit zijn Gamescom pressconference uitgezonden. Grappig dat mensen daar nu wat achter zoeken.
Klopt maar ze namen de gamescom dan ook nooit heel erg serieus als in dat is een prioriteit beurs voor ons en dat doen ze nu wel vanwege huidige ontwikkelingen of omdat ze dat al vanaf het begin van plan waren( geen idee). Wellicht Dat mensen daardoor ook hadden verwacht dat het een live stream zou worden, het is jammer maar ik vind het geen ramp eerlijk gezegd!

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 16-08-2013 20:59 ]

Liefhebber van Tweakers

• Rivanov
Voor de mensen die twijfelen wanneer de creditcard belast wordt als je besteld bij Microsoft.de
Dit staat op de website.
A credit card is required for pre-order, but your card will not be charged until your order is shipped or the product is made available for download. Note that we can't charge your card and complete your order if your card expires between the date you pre-ordered the item and the date the item becomes available. Please ensure that your billing and contact information is current at all times.
Bron: http://www.microsoftstore...rsShippingPage/#preOrders

• Phusebox
Ik vrees nog altijd dat ze gewoon alleen leveren aan de landen die ook de Xbox One krijgen in november.

Morgen mijn derde backup maar even regelen.

• danplo

danplo

Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:22:
Ik vrees nog altijd dat ze gewoon alleen leveren aan de landen die ook de Xbox One krijgen in november.

Vrees niet dat gebeurd echt niet.
Ik en vele andere hebben al verschillende producten besteld via Duitsland en worden gewoon op dezelfde datum geleverd naar Nederland. Dus ook de Xbox One, anders zouden ze dit vermelden bij je bestelling en of zou je bestelling naar Nederland geweigerd worden. Komt allemaal goed. Nu alleen nog geduld hebben. :P

Verwijderd

Ah nog een. Het is niet overduidelijk hoor 8)7

• Marvie
Hmmm ik twijfel nu ook of het niet beter is om een pre order te doen rechtstreeks bij Microsoft (DE) inplaats van de Amazon.de pre order....

En 2 pre orders is wel tricky als je net te laat bent met annuleren van 1 van de 2 er dus 2 hebt.

Xbox Live Knalle Arie

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:22:

Waarom? Bij de Surface RT was het een vergelijkbare situatie en de Surface RT werd gewoon netjes naar NL verstuurd.

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

Ah nog een. Het is niet overduidelijk hoor 8)7
Hij zei niets verkeerd, en je begon gelijk over een fanboy, gedraag je gewoon.

• Rivanov
danplo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:25:
[...]

Vrees niet dat gebeurd echt niet.
Ik en vele andere hebben al verschillende producten besteld via Duitsland en worden gewoon op dezelfde datum geleverd naar Nederland. Dus ook de Xbox One, anders zouden ze dit vermelden bij je bestelling en of zou je bestelling naar Nederland geweigerd worden. Komt allemaal goed. Nu alleen nog geduld hebben. :P
Maar zou hij op releasedag verzonden worden? Of wordt hij gewoon dag voor release verzonden zodat wij 'm ook gewoon op releasedag binnenkrijgen?

Want voor de Duitsers zelf zullen ze hem toch ook een dag van te voren verzenden.

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:06:
[...]

Maar zou hij op releasedag verzonden worden? Of wordt hij gewoon dag voor release verzonden zodat wij 'm ook gewoon op releasedag binnenkrijgen?

Want voor de Duitsers zelf zullen ze hem toch ook een dag van te voren verzenden.
Denk dat ze hem de dag ervoor verzenden. Als dat op donderdag is zal hij jammer genoeg pas op maandag in Nederland geleverd worden. UPS levert niet op zaterdag.

• Rivanov
Hopen dat de launch op een dinsdag is dan. :+

/edit: als de launch op een donderdag is, versturen ze op woensdag en is hij vrijdag binnen.
Was de launch van de 360 ook niet op een donderdag?

Crap.. Was een vrijdag. :(

[ Voor 69% gewijzigd door Rivanov op 16-08-2013 23:14 ]

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:51:
[...]
Hij zei niets verkeerd, en je begon gelijk over een fanboy, gedraag je gewoon.
Zoek zijn post geschiedenis er maar op na.
Zo jammer van de kwaliteit van de posts. Zo ook inderdaad mijn reactie :(

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:21:
[...]

Zoek zijn post geschiedenis er maar op na.
Zo jammer van de kwaliteit van de posts. Zo ook inderdaad mijn reactie :(
Wees wijs;)

• SinergyX
Waren dat groepje mensen dat maar en bleven ze gewoon in 'hun eigen topic' :)

• ShDT
  • Laatst online: 04-11 18:51
Gisterenavond 2x Xbox One gereserveerd bij Saturn Kleve, betaald met PayPal. Ging moeiteloos. Bij de release rijden wij naar Kleve, helemaal top.

• Phusebox
ShDT schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:58:
Gisterenavond 2x Xbox One gereserveerd bij Saturn Kleve, betaald met PayPal. Ging moeiteloos. Bij de release rijden wij naar Kleve, helemaal top.
Maar je moet dan wel 499 euro vooruitbetalen toch? En je hebt gewoon een vals adres opgegeven? Want je kunt alleen Duitse adressen opgeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2013 09:19 ]

• Rivanov
ShDT schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:58:
Ben je verzekerd van een model op de releasedag? Hebben ze dat aangegeven?

• ShDT
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:19:
[...]

Maar je moet dan wel 499 euro vooruitbetalen toch? En je hebt gewoon een vals adres opgegeven? Want je kunt alleen Duitse adressen opgeven.
Klopt. Via PayPal werkt dat prima. Als je het adres van de Saturn winkel invoert, dan accepteren ze dat meestal wel.

• ShDT
Rivanov schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Ben je verzekerd van een model op de releasedag? Hebben ze dat aangegeven?
Nee verzekerd ben je niet. Ik heb van de week contact gehad met Mediamark Duitsland. Daar kunnen ze pas 13 december de volgende lading leveren. Daar moet je dus echt niet bestellen. Ik denk dat je bij Amazon.de/uk er ook niet zeker van kan zijn. De bestellingen zijn daar explosief gestegen, aangezien ook veel Scandinavische en Oost-Europese consumenten via die sites bestellen.

Echter geeft Saturn nog steeds november aan, dus dan gaan we daar maar voor. Ik weet niet hoe het inkoopbeleid van Saturn is (zelfstandig of via het hoofdkantoor van Saturn/Mediamarkt/andere bv's), maar wees gewoon realistisch en ga er niet vanuit dat je in november de X1 heb, want dat kunnen ze alleen in USA garanderen. Laten we er maar gewoon het beste van hopen en dan zien we het wel! :)

• Marvie
Op Amazon.de is de Day One niet meer te bestellen!!!
Microsoft.de nog wel maar zal ook niet lang meer duren verwacht ik.

Xbox Live Knalle Arie

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-11 12:39
LoL.. vergeet maar dat je bij saturn op release dag je console kan ophalen. Misschien een enkeling.

En ja dat denk ik :+ Waarom? Veel mensen dat zie je in dit topic ook. Bestellen bij diverse winkels. De kans dat veel mensen afhaken in 1 winkel is groot. De kans is dus groot dat Saturn dit ook verwacht en dus veel backorders nu zal hebben en pas zal corrigeren bij de release.

Ik denk niet dat Saturn voldoende vooraad zal hebben. Maar de site niet aanpassen om zoveel mogelijk buitelandse klanten te houden. Indien er toch al vooruit betaald is. Is het voor een buitenlander iets moeilijker om de order te cancelen en geld terug te vragen. Al weet ik niet wat het beleid van PayPall is ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• ShDT
To_Tall schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:30:
LoL.. vergeet maar dat je bij saturn op release dag je console kan ophalen. Misschien een enkeling.

En ja dat denk ik :+ Waarom? Veel mensen dat zie je in dit topic ook. Bestellen bij diverse winkels. De kans dat veel mensen afhaken in 1 winkel is groot. De kans is dus groot dat Saturn dit ook verwacht en dus veel backorders nu zal hebben en pas zal corrigeren bij de release.

Ik denk niet dat Saturn voldoende vooraad zal hebben. Maar de site niet aanpassen om zoveel mogelijk buitelandse klanten te houden. Indien er toch al vooruit betaald is. Is het voor een buitenlander iets moeilijker om de order te cancelen en geld terug te vragen. Al weet ik niet wat het beleid van PayPall is ;)
Mee eens, maar wat moet je anders? Bij Microsoft of Amazon ben je nu sowieso kansloos :X
Orders annuleren in DE is als buitenlander is net zo makkelijk als in Nederland. Via PayPal kan je makkelijk je geld terugkrijgen, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (of over gehoord).

• Marvie
Gisteren nog even een mail naar Amazon.de gestuurd met de vraag of ze kunnen bevestigen dat de bestelling daad werkelijk een day one is en niet een latere levering zal zijn.
Vanacht de volgende reactie mail ontvangen:

Guten Tag,

wie ich auf der Produktseite sehe, ist der Artikel " Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition " noch nicht erschienen.

In diesem Fall versenden wir den Artikel so, dass sie ihn rechtzeitig am Erscheinungstag erhalten.

Erfahrungsgemäß kann es jedoch bei dem vom Hersteller angekündigten Erscheinungsdatum zeitliche Verschiebungen geben. Sollte sich das Datum verschieben, werden Sie von uns per E-Mail benachrichtigt.

Ausführliche Informationen zur Lieferung am Erscheinungstag finden Sie auf folgender Hilfeseite:

Mijn duits is niet heel goed maar wat ik er uit heb kunnen halen is dat het product nog niet leverbaar is (duh dat wisten we al..:) ) en in dit geval de bestelling optijd verstuurd zal worden op de release dag.
Ervaring heeft wel geleerd dat het voor kan komen dat de fabrikant de release dag verplaatst en dan zal ik op de hoogte gebracht worden van deze datum.

Opzich positief maar garandeerd nog niks...

Xbox Live Knalle Arie

• Rivanov
ShDT schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Nee verzekerd ben je niet. Ik heb van de week contact gehad met Mediamark Duitsland. Daar kunnen ze pas 13 december de volgende lading leveren. Daar moet je dus echt niet bestellen. Ik denk dat je bij Amazon.de/uk er ook niet zeker van kan zijn. De bestellingen zijn daar explosief gestegen, aangezien ook veel Scandinavische en Oost-Europese consumenten via die sites bestellen.

Echter geeft Saturn nog steeds november aan, dus dan gaan we daar maar voor. Ik weet niet hoe het inkoopbeleid van Saturn is (zelfstandig of via het hoofdkantoor van Saturn/Mediamarkt/andere bv's), maar wees gewoon realistisch en ga er niet vanuit dat je 22 november de X1 heb, want dat kunnen ze alleen in USA garanderen. Laten we er maar gewoon het beste van hopen en dan zien we het wel! :)
Hoe kom jij aan de releasedag van 22 november? Dat is toch nog niet bekend?

• justifire
Marvie schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:18:
Mooi, dan hebben ze toch een vast aantal xbox ones toegewezen gekregen waarvan de limiet nu bereikt is.
Vermoed dat de gewone xboxen de volgende batch zullen zijn ergens halverwege december.
Toen ik nog fanatiek pc-bouwer-tweaker-overclocker was bestelde ik geregeld de nieuwste hardware bij amazon.de, zij waren altijd de eerste die leverden in Europa, meestal maanden voor iets in Nederland beschikbaar was en enkele weken voor grote Duitse retailers zoals Alternate.de
Mijn ervaring is erg goed met deze zaak, goede indicatie van levertijden en snelle levering, ik zie het helemaal goed komen met de pre-orders van de one :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ShDT
Rivanov schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:47:
[...]

Hoe kom jij aan de releasedag van 22 november? Dat is toch nog niet bekend?
Foutje, nevermind! :)

• justifire
Even wat anders dan releasedates en importgetallen :)
Chief Thunder in Killer Instinct :

En Maximilian's Breakdown:

[ Voor 41% gewijzigd door justifire op 17-08-2013 12:07 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

To_Tall schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:30:

Denk juist dat dat wel meevalt. Ja, er zijn veel mensen die dubbel bestellen, iets wat ik zelf overigens niet zo netjes vind. Maar, de console is gloednieuw en begint nu net aan een lange levensduur. De Saturn zal dus niet bang zijn teveel consoles te hebben, die verkopen toch wel in de weken na de launch.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Zouden veel winkels zo een nachtrelease doen? Zoals ze soms met Halo en CoD doen.

Want vroeg me af of hij wel pre-orderd moet worden, kan misschien gewoon voor de deur wachten en de eerste mee nemen...

• uchiha tijntje
http://www.twitch.tv/project_spark/c/2765378

Linkje naar demo van Project Spark. 1 uur en 25 minuten. Van scratch een tower defense game maken. Zelf nog niet gezien, maar wilde jullie het nog niet onthouden.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
Net bij Mediamarkt Herzogenrath geweest, deze gaven aan alle preorders sowieso binnen te krijgen op launch. Aanbetaling was € 30.-

• Phusebox
Net ook in een mediamarkt filiaal een reservering gedaan met 30 euro aanbetaling. Was nummer 3 op de lijst dus gegarandeerd een exemplaar.

• Donstil
  • Niet online
Marvie schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:18:
Oke cool, dat zou dus kunnen betekenen dat ze door hun voorraad heen zijn en dat iedereen er een krijgt die hiervoor besteld heeft.
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:18:
Net ook in een mediamarkt filiaal een reservering gedaan met 30 euro aanbetaling. Was nummer 3 op de lijst dus gegarandeerd een exemplaar.
Kolere Nr3 op de lijst is toch best wel treurig voor een nieuwe console die al een paar maanden te reserveren is.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 17-08-2013 13:20 ]

• Phusebox
Ik ga mijn order op amazon.de in ieder geval annuleren. Weet niet of ie dan meteen vrij komt maar wellicht kan ik met iemand afspreken wanneer ik hem annuleer in de hoop dat er dan eentje vrij komt.

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:05:
http://www.twitch.tv/project_spark/c/2765378

Linkje naar demo van Project Spark. 1 uur en 25 minuten. Van scratch een tower defense game maken. Zelf nog niet gezien, maar wilde jullie het nog niet onthouden.
Die game is ongelooflijk. De technische diepgang die ze bieden heb ik nog nooit ergens gezien.

Ik ben totaal niet van dit type spellen, ik heb daar geen geduld en creativiteit voor. Ik kan me wel voorstellen dat de Minecraft generatie hier helemaal los op gaat.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:18:
Bij welke vestiging als ik vragen mag?

Tomorrow is not today!

• Phusebox
Aken

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dank je, zou mooi zijn als je hem dan inderdaad op de launchdag kunt ophalen. Twijfel nog om mijn order te annuleren bij amazon.

Tomorrow is not today!

• Phusebox
Spacey23 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

Dank je, zou mooi zijn als je hem dan inderdaad op de launchdag kunt ophalen. Twijfel nog om mijn order te annuleren bij amazon.
De verkoper zei dat het gegarandeerd was. Ga die dag vrij nemen en om 10u sta ik op de stoep.

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:21:
Ik ga mijn order op amazon.de in ieder geval annuleren. Weet niet of ie dan meteen vrij komt maar wellicht kan ik met iemand afspreken wanneer ik hem annuleer in de hoop dat er dan eentje vrij komt.
Die zal niet vrijkomen maar naar de eerst volgende met een reservering gaan.

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

De verkoper zei dat het gegarandeerd was. Ga die dag vrij nemen en om 10u sta ik op de stoep.
Nice :). Aachen ligt net wat te ver om er heen te rijden voor enkel en alleen te reserveren... Op launchday wil ik er graag naar toe rijden, dat heb ik er graag voor over.

Wil jij wellicht een reservering plaatsen indien je er deze week wellicht nog vlakbij komt. Maak graag alvast wat over voor de aanbetaling (en wat extras voor de service... :P)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
Twijfel twijfel, heb er nu 1 in preorder staan bij gamemania, en bij microsoft.de, maar van beiden weet ik nog niet goed wat ik er mee aan moet :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• uchiha tijntje
Nah, gaan we gewoon nu toch even naar Duitsland ;). Krefeld is wat dichter bij :P

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Btw hoorde van iemand die bij MS DE had besteld en vandaag een mail had gekregen waarin stond dat het als extra levering werd gemarkeerd ... weet niet wat dat nu exact betekend maar de persoon in kwestie zou maandag een telefoontje er over krijgen

• ShDT
Vreemd. Toen ik gisteren belde met Aken, zeiden ze dat mensen die nu bestellen pas 13 december de xbox kunnen ophalen. Toch raar dat twee medewerkers van hetzelfde filiaal elkaar tegenspreken. :X

Verwijderd

Hmm ik laat wel lekker mijn pre-order bij Amazon staan, heb wel vertrouwen in zo'n grote keten. Mediamarkt Nordhorn over de grens bij Enschede is mij iets te ver namelijk... Zou ik bericht van Amazon krijgen dat ik een latere levering krijg, waag ik wel even een ritje naar Nordhorn...en anders Münster.

• Rivanov
Zo, even op en neer gereden naar Mediamarkt in Aachen en Xbox One gereserveerd! Sta 5de op de lijst dus zeker een console op releasedag! Als de dag bekend is meteen vrij nemen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 17-08-2013 16:28 ]

• Rivanov
ShDT schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:23:
[...]

Vreemd. Toen ik gisteren belde met Aken, zeiden ze dat mensen die nu bestellen pas 13 december de xbox kunnen ophalen. Toch raar dat twee medewerkers van hetzelfde filiaal elkaar tegenspreken. :X
Had vanochtend eerst gemaild met het filiaal in Aachen en toen mailden ze me al terug dat ik gewoon kon reserveren in de winkel met garantie op een console op launchdag. Maar moest wel naar de winkel komen om € 30,- aan te betalen. Toen ik daar vanmiddag aankwam stonden er twee man op de game-afdeling en samen voerden ze m'n gegevens in.

In de la hebben ze een stapel kaarten liggen (ook voor de PS4). Op die kaarten staat een code die ze vervolgens weer noteren op je bon. Als die stapel op is, zul je niet meer kunnen reserveren gok ik. Maar die stapel was nog dik genoeg.

• Phusebox
Rivanov schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:48:
[...]

Had vanochtend eerst gemaild met het filiaal in Aachen en toen mailden ze me al terug dat ik gewoon kon reserveren in de winkel met garantie op een console op launchdag. Maar moest wel naar de winkel komen om € 30,- aan te betalen. Toen ik daar vanmiddag aankwam stonden er twee man op de game-afdeling en samen voerden ze m'n gegevens in.

In de la hebben ze een stapel kaarten liggen (ook voor de PS4). Op die kaarten staat een code die ze vervolgens weer noteren op je bon. Als die stapel op is, zul je niet meer kunnen reserveren gok ik. Maar die stapel was nog dik genoeg.
Heb je die kaart ook meegekregen? Heb niet gezien dat ze bij mij en code noteerden.

• Phusebox
ShDT schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:23:
[...]

Was het de game afdeling? Zo niet zeiden ze misschien 31 december? Vanwege de nog onbekende datum?

Saturn in Aken had nog 15 open plekken ofzo. Ook Gamestop.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2013 17:03 ]

• Rivanov
Phusebox schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:57:
[...]

Heb je die kaart ook meegekregen? Heb niet gezien dat ze bij mij en code noteerden.
Nee, vroeg wel om die kaart maar die hadden hun nodig. Bij mij hebben ze op de bon wel iets gekrabbeld, heb ik je ook even in een DM gestuurd. ;)

• Phusebox
Hoop alleen dat de spellen multilingual zijn. Want wil natuurlijk wel ook op de dag zelf een spel en liefst niet Duits.

Pagina: 1 ... 61 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.