[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik zit even te kijken wat dit allemaal concreet betekent voor mij persoonlijk. Mocht ik willen bestellen kan dat van amazon.de bijvoorbeeld en dat zo te zien zonder verzendkosten?

Dan maakt het nieuws toch eigenlijk geen drol uit als je day one wilt gamen? Tuurlijk, in nl zal de komende tijd de xbox one een rol in de marge hebben, maar individueel gezien heeft het geen enkel effect deze aankondiging. Alleen de plek van preorder is elders...

Enige wat ik niet snap is dat ik bij amazon op 507,39 kom. Dat snap ik niet helemaal , waar die 8,40 vandaan komt als verzendkosten gratis zijn. Mocht iemand een idee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:15

danplo

The Force is strong with me

Ik zie ook die 8,40 erbij komen, misschien omdat het buiten Duitsland geleverd moet worden ?
Verder zie ik geen Paypal mogelijkheden klopt dit ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Dan zou ik die 8,40 bij de verzendkosten moeten zien. Het lijkt erop dat de btw meer is. Misschien een verborgen milieu belasting of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
SeamusXanthus schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:39:
Dan zou ik die 8,40 bij de verzendkosten moeten zien. Het lijkt erop dat de btw meer is. Misschien een verborgen milieu belasting of zo?
Dat was mijn idee ook, een verwijderingsbijdrage! Echter wel raar dat er geen specificatie op de nota van is dan......

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50
Werkt xboxlive Marketplace en online gamen straks nu wel of niet met een geimporteerde xbox ?
Games, dlc en patches schijnen regio-vrij te zijn.
Hoe werkt dat dan precies als je vanuit NL online gaat ?
Kan nu met mijn x360 toch ook niet op de duitse of engelse Marketplace komen of wel ?
Lijkt mij dat er gekeken word naar je IP-adres en op basis daarvan de juiste live service word geboden ? (wat in NL dus op dat moment 0,0 is)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
2-3 dagen en 8,40 meer kwijt dus eigenlijk valt het wel mee allemaal, mocht ik hem willen bestellen.
En zo te zien staat er niet Tag Eins op de controller maar Day One dus uiterlijk verschil is er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jammer dat ze geen 1 of 2 dagen shipping aanbieden voor de One, Amazon.de 2-3 dagen wil nog al eens langer duren namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Je hebt een NL IP en een Localisatie op je xbox live account. Lijkt me extreem onwaarschijnlijk dat dit hard op de xbox staat voorgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

SeamusXanthus schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:45:
2-3 dagen en 8,40 meer kwijt dus eigenlijk valt het wel mee allemaal, mocht ik hem willen bestellen.
En zo te zien staat er niet Tag Eins op de controller maar Day One dus uiterlijk verschil is er ook niet.
Ik heb hem ook besteld :9
Tot wanneer kan je het artikel eigenlijk annuleren ?
Ow ik zie het al staan: U kunt uw reservering annuleren op elk gewenst moment. :)

[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 16-08-2013 10:54 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

GmR

Bunta schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Dat was mijn idee ook, een verwijderingsbijdrage! Echter wel raar dat er geen specificatie op de nota van is dan......
We hebben hier een hoger BTW percentage (21%) dan in Duitsland (19%).
De prijs is dus (499/119) * 121.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:38
Geen idee of dit al gepost is, kon helaas niet het orginele bericht vinden(pro Google searchers miss?)

Geeft wel een duidelijk beeld wat je kan verwachten qua import en xbl 8)

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=653023

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Geen probleem dus, locale is ten alle tijden te switchen en content blijft werken. Alleen als je bijvoorbeeld in duitsland iets koopt maar het is niet beschikbaar in nederland, kan je het niet in de nl store opnieuw downloaden. Maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ziet er dus nog veelbelovend uit :D Ben blij alvast een pre-order te hebben geplaatst. Binnenkort zal er nog genoeg informatie langs komen over het importeren, dan kunnen we altijd nog beslissen wat we gaan doen. Tot nu toe gaat het lekker. De spellen kan ik beter in Engeland bestellen toch ? want ik heb geen zin in secuur in spellen en welke winkel is daar goed voor ?

[ Voor 21% gewijzigd door danplo op 16-08-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
http://www.gamer.nl/nieuw...-ieder-land-te-downloaden

Als je toch een xbox 360 hebt, gooi je op dat account ms points erop, vervolgens betaal je ermee op je One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

SeamusXanthus schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:03:
Geen probleem dus, locale is ten alle tijden te switchen en content blijft werken. Alleen als je bijvoorbeeld in duitsland iets koopt maar het is niet beschikbaar in nederland, kan je het niet in de nl store opnieuw downloaden. Maar dat is logisch.
Dus een duitse xbone kan gewoon op engels gezet worden. Gore en violence restricties e.d. zijn niet console gebonden maar local en IP gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
LuisjeNL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:54:
Geen idee of dit al gepost is, kon helaas niet het orginele bericht vinden(pro Google searchers miss?)

Geeft wel een duidelijk beeld wat je kan verwachten qua import en xbl 8)

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=653023
Kijk dit is de informatie die ik zocht _/-\o_
Word dus een duiste xbox one, locale op engels zetten dus engelse Marketplace zonder duitse censuur en dan games aanschaffen via ms-points.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:36
MaakmeGek schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

Dus een duitse xbone kan gewoon op engels gezet worden. Gore en violence restricties e.d. zijn niet console gebonden maar local en IP gebonden?
Ik denk eerder dat de duitse games een kleine update hebben tov de overige landen. en dus de gore hellemaal is uitgeschakeld.

Veel duitsers kopen hun games dan ook in NLD of Belgie.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:59
Dat zijn de berichten die ik zocht :).
Ik heb nog 1 vraag voor de ervarings deskundige onder ons.
Hoe zit het met de garantie ( gaan we niet vanuit nodig te hebben, maar toch), kan ik bij een probleem gewoon Microsoft NL contacten of moet ik terug naar Amazon DE?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Kijk dit is de informatie die ik zocht _/-\o_
Word dus een duiste xbox one, locale op engels zetten dus engelse Marketplace zonder duitse censuur en dan games aanschaffen via ms-points.
Dit is niet helemaal waar volgens mij. Op mijn Nederlandse 360 stonden mijn Locale settings ook op Engels, maar je wordt dan nog steeds dood gegooid met nederlandse teksten en beschrijvingen in de Marketplace en door de menu's heen. Dit komt volgens mij door de Gamertag registratie informatie, heb je een USA account is dit gewoon Engels, heb je een Nederlandse account krijg je die slappe hap voorgeschoteld. (Corrigeer mij waar nodig a.u.b.)

Nou wil ik anderen niet op een dwaalspoor zetten maar dit zit maar te knagen bij mij en ben dan ook terughouden om te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Besteld bij Amazon.de
BF4 wil ik digitaal aanschaffen, UK of US versie dan.
Nu nog de ergens nieuwe fightstick zien te vinden voor KI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Bunta schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Dit is niet helemaal waar volgens mij. Op mijn Nederlandse 360 stonden mijn Locale settings ook op Engels, maar je wordt dan nog steeds dood gegooid met nederlandse teksten en beschrijvingen in de Marketplace en door de menu's heen. Dit komt volgens mij door de Gamertag registratie informatie, heb je een USA account is dit gewoon Engels, heb je een Nederlandse account krijg je die slappe hap voorgeschoteld. (Corrigeer mij waar nodig a.u.b.)

Nou wil ik anderen niet op een dwaalspoor zetten maar dit zit maar te knagen bij mij en ben dan ook terughouden om te pre-orderen.
Dit is bij de Xbox One dus niet meer van toepassing (zie posting op neogaf)
Locale settings regelen alles ipv xbox account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
'User must select local on setup'
'Locale can be changed at any time'
'User will see console expercience based on locale (home, dash, Marketplace, offers, etc)'

Alleen enkele services kunnen uit staan op basis van locatie. Bijvoorbeeld stel, we mogen hier geen Netflix zien, dan lukt dat niet in English locale, ondanks dat dat wel lukt als je Xbox fysiek in Engeland staat.

Er vanuit gaande dat dit document waarvan dit komt echt is, is dit extreem goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Dit is bij de Xbox One dus niet meer van toepassing (zie posting op neogaf)
Locale settings regelen alles ipv xbox account.
Ok dit is nieuws voor mij, blijkbaar iets over het hoofd gezien. Heb je een link naar die informatie? Mijn gedachten waren ook altijd dat het bestaande XBL platform ook voor de X1 ging fungeren, al dan niet in aangepaste vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:03
Zucht, en dan heb ik geen CC meer... Nah, ff aanvragen dan maar...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/xb1vux7q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/xb2evltq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/xb3uxuv0.jpg

Schijnbaar van CBOAT de lekker van Neogaf.
Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/2008684/6/25#130122030

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat een poser is die kerel toch. Dit is gewoon een samenvatting van alles dat al geweten was :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

boe2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:57:
[...]

Wat een poser is die kerel toch. Dit is gewoon een samenvatting van alles dat al geweten was :z
Ik heb het jou niet netjes op een rijtje zien zetten.
Poser of niet, wel helder en informatief. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Is het nu zo dat je met een microusb->usb kabel gewoon kan gamen zonder batterijen in de controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

justifire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:59:
Is het nu zo dat je met een microusb->usb kabel gewoon kan gamen zonder batterijen in de controller ?
Ja, ze hebben de nieuwe controller zowel bedraad als draadloos gemaakt.
Wanneer jij je usb kabel erin doet, dan schakelt hij draadloos uit.
Bedraad heeft minder lag en MS hoeft niet verschillende controller uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Iemand een idee wanneer Amazon.de het hele bedrag incasseert van je creditkaart? Ik heb een Prepaid creditkaart en zal deze dus eerst moeten opwaarderen. Zie dit helaas niet op hun website en verwacht rond de verzenddatum.

[ Voor 18% gewijzigd door Sydney08 op 16-08-2013 12:06 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas als hij verzonden gaat worden, dus dat duurt nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:07:
Pas als hij verzonden gaat worden, dus dat duurt nog even.
Thanks, dan wacht ik wel met opwaarderen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is Locale hetzelfde als language? Dus als ik wil inloggen of content wil kopen moet ik Locale op The Netherlands zetten, maar wordt de taal dan verandert in het Nederlands? Of kan ik de taal gewoon op Engels houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
Heb van de week, na het bekendmaken van het nieuws, meteen een One kunnen preorderen in Duitsland bij een winkel. In tegenstelling tot veel Nederlandse winkels/etailers, kon dit digitaal, zonder 1 Euro aan te betalen, mit herzliche GruBe en binnen 5 minuten geregeld. Tja, enige nadeel is dat ik dus de console moet gaan ophalen maar liever even autorijden dan maanden moeten wachten op een officiele release hier.

Op basis van het eerder geplaatste documentje hierboven, ga ik er dus redelijkerwijs vanuit dat 21 november de One dus gewoon kan worden aangeslingerd en dat er in ieder geval singleplayer Forza 5 (ook al preordered in UK) gespeeld kan worden met een mooie Engelse interface. Als de game wederom zo uitgebreid is als FM4, ben je sowieso wel 150 tot 200 uur zoet met de singleplayer.

Eventuele aankopen via XBL kan ik alsnog wel doen; afgezien van de eventuele benodigde VPN's, heb ik ook de luxe om een billing address te hebben in zowel de UK als Duitsland met bijbehorende creditcard.

En voor de momenten dat ik nog even oldstyle wil gamen; de 360 blijft er gewoon naast staan met GTA:V, F1 2013 en GRID2 aangezien mijn vaste game-maatjes niet allemaal kapitaalkrachtig genoeg zijn om direct een One te kopen.

Ach, we hebben nog 3 maanden tot de launch en ongetwijfeld zal er in die tijd nog wel het e.e.a. bekend worden gemaakt over hoe je een import-One kan gebruiken en welke beperkingen wel/niet aktief gaan zijn in ons kikkerlandje.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2013 12:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik ben ook nog niet klaar met de 360, maar de kans is groot dat ik een Stingray aanschaf. Dan kan m'n Elite met Kinect naar boven, we hebben straks toch nog een kamer over :) Voor de One zijn toch nog niet genoeg spellen die mij/ons kunnen bekoren, FM5 is voor mij een instant buy en mijn vriendin leek Quantum Break wel wat. Voor de 360 heb ik nog genoeg spellen liggen + de gratis games die Goldmembers ontvangen :X

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Enige wat ik me afvraag, wat is een CSV als betalingsmethode? Ik ken het namelijk wel als excelsheet (comma separated values) maar niet als betaling. Bedoelen ze daar Paypal mee?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Martinspire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:35:
Enige wat ik me afvraag, wat is een CSV als betalingsmethode? Ik ken het namelijk wel als excelsheet (comma separated values) maar niet als betaling. Bedoelen ze daar Paypal mee?
Voor zover ik weet zijn dat die nieuwe giftcards die geintroduceerd worden binnenkort. Soort van prepaid-kaartje voor XBL; je moet dan dus wel een kaartje in Euro's kopen wil je in NL ermee kunnen opwaarderen. Dus een kaartje uit de UK (goedkoop via eBay) zit er niet meer in.

/edit: helemaal vergeten - vanaf vandaag gratis Dead Rising 2 & Dead Rising Case Zero voor Gold-members :9

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Begrijp in in bovenstaande Q&A dat als ik mijn Xbox op Engels zet, dat ik met mijn huidige live acc kan inloggen en de britse store krijg, en dat als de Xbox hier uitkomt, ik de Xbox op NL kan zetten en dan de NL store krijg. Betekent dit ook dat ik voor de NL launch gewoon online kan met mijn huidige live acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Linkje3 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:53:
Begrijp in in bovenstaande Q&A dat als ik mijn Xbox op Engels zet, dat ik met mijn huidige live acc kan inloggen en de britse store krijg, en dat als de Xbox hier uitkomt, ik de Xbox op NL kan zetten en dan de NL store krijg. Betekent dit ook dat ik voor de NL launch gewoon online kan met mijn huidige live acc?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Nee; voor zover ik het begrijp kan je in de Britse store niets kopen mits ....; voor de rest kan je met je account wel gewoon online etc.

Wil je dus wel iets kopen online, zal je een Britse CSV moeten aanschaffen en deze inwisselen voor XBL "credit" en dan pas iets kopen. Met de kans dat de aankoop dus vervalt als je later omschakelt naar NL omdat die specifieke aankoop puur voor Engeland bedoeld is geweest.

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
MAX3400 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:55:
[...]

Nee; voor zover ik het begrijp kan je in de Britse store niets kopen mits ....; voor de rest kan je met je account wel gewoon online etc.

Wil je dus wel iets kopen online, zal je een Britse CSV moeten aanschaffen en deze inwisselen voor XBL "credit" en dan pas iets kopen. Met de kans dat de aankoop dus vervalt als je later omschakelt naar NL omdat die specifieke aankoop puur voor Engeland bedoeld is geweest.
Euh....dat was zijn vraag toch helemaal niet :?

En wat jij hierboven zegt is ook niet waar, je kan betalen met MS tegoed, te verkrijgen bij retailers of je huidig opgebouwde tegoed gebruiken.
Aankopen vanuit een andere regio komen niet te vervallen, kans is wel aanwezig dat je ze niet in een andere regio (dus NL als je later overschakelt naar NL) kunt downloaden door restricites, maar die zijn er dan ook niet in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Overigens ik zou sowieso niet vooruit betalen het kan namelijk zijn dat als er nog tekorten dreigen op te treden in de leveringen in de VS dat de lijst van november release landen nog terug gebracht wordt ... dat zou me totaal niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:
Dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Zeer zeker niet aangezien ze koste wat kost in de VS de grootste willen blijven, maar goed we zullen wel zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Johan tb op 16-08-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:16:
[...]

Zeer zeker niet aangezien ze koste wat kost in de VS de grootste willen blijven.
MS heeft zelf aangegeven dat ze geen tekorten hebben en dat dat dus ook niet de reden van uitstellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:16:
[...]

Zeer zeker niet aangezien ze koste wat kost in de VS de grootste willen blijven, maar goed we zullen wel zien.
Ok dan :)

[ Voor 92% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Doughty schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

MS heeft zelf aangegeven dat ze geen tekorten hebben en dat dat dus ook niet de reden van uitstellen is.
Onzin. Pre-orders waren eerst gesloten in USA. Vervolgens worden ze weer open gezet en wordt er kort daarna bekendgemaakt dat in minder landen wordt gereleased.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Doughty schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

En je gelooft dat ze minimaal 2 (wss 5) maanden extra nodig hebben voor wat vertalingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Mijn idee is om gewoon te wachten tot de release in NLD.

Wel moet ik voor werk in de UK zijn wanneer de launch is in de UK. dat houd in dat ik daar dan een console kan kopen. De Stroom kabel is geen probleem gewoon een nieuwe kop op zetten of een losse kopen heb nog genoeg standaard stekkers hier liggen en ook voor laptop adapters :+ dat zal geen probleem zijn dus. Mijn MacBook Pro uit de US werkt zo ook al ruim 5 jaar en mijn MacMini niet anders..

je NLD account zal gewoon werken alleen MP niet. Sterker nog de hele omgeving is al gereed en de testers zitten al op de final omgeving. hooguit nog wat aanpassingen voor go live :)

Dus games en consoles zullen in NLD volledig werken. alleen de market place nog niet. Hardcopy van games zal je dan wel willen hebben omdat je nog niets kan kopen onder je eigen account op de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat geloof ik ook niet, echter ik geloof ook niet dat ze na deze aankondiging alsnog het totaal van 13 landen in november gaan verlagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:19:
Onzin. Pre-orders waren eerst gesloten in USA. Vervolgens worden ze weer open gezet en wordt er kort daarna bekendgemaakt dat in minder landen wordt gereleased.
Dit dus, ze zagen dat er niet genoeg US modellen beschikbaar waren, trekken er gewoon een paar miljoen uit Europa en stellen ze beschikbaar voor US. Verhaaltje over vertaling bla bla, en hun core-markt is ook weer gered. Ze zullen altijd ten koste van Europa aan de vraag van US te willen blijven voldoen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2013 13:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:19:
[...]

En je gelooft dat ze minimaal 2 (wss 5) maanden extra nodig hebben voor wat vertalingen ...
Nou ja, Als er problemen zijn met de vertaal software of de interpertatie daarvan. kan ik best begrijpen dat het systeem vertraging oploopt. Hebben ze het werkend zal er nog vanalles getest moeten worden. testen van een voice app kan behoorlijk wat tijd in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Het kan natuurlijk zijn maar het is wel toevallig dat er een pre-order stop wordt afgekondigd en daarna dat er weer gepre-ordered mag worden en vervolgens het aantal overige november release landen omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

To_Tall schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:24:
[...]

Nou ja, Als er problemen zijn met de vertaal software of de interpertatie daarvan. kan ik best begrijpen dat het systeem vertraging oploopt. Hebben ze het werkend zal er nog vanalles getest moeten worden. testen van een voice app kan behoorlijk wat tijd in gaan zitten.
Nouja, Nederlands is een van de moeilijkste talen die er zijn, er zijn een hoop synoniemen, en een hoop accenten. Vergeet niet de software moet zo werken dat IEDEREEN goed te verstaan is, van de limburgers tot de friezen en van de tukkers tot de hagenezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Denk je dat bv in Duitsland anders is? De taal an sich is mss wel makkelijker maar het aantal accenten en dialecten is nog groter dan in NL ... ik bedoel ik ben in regio's geweest in Duitsland waar ik dacht is dat Duits of ...

[ Voor 71% gewijzigd door Johan tb op 16-08-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:
Denk je dat bv in Duitsland anders is?
Nee, maar Duitsland is groter, er zijn veel meer mensen die duits spreken, dan er mensen zijn de nederlands spreken. Dus zal de prioriteit daar wellicht hoger hebben gelezen, en de duitse taal si een stuk eenvoudiger dan het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik denk dat er nu wel genoeg is gesproken over het uitstel en de reden van uitstel van de x1 in NL. Het zuigt, maar de beschikbare informatie over importeren (zie de laatste paar pagina's) geeft voldoende houvast om een console uit Duitsland te halen, zonder dat dit heel veel impact heeft de 1e paar maanden.

Dus wellicht kan het weer dadelijk gaan over de features en de games :)

@phusebox

Mocht je er 1 tegen komen, ben ik erg benieuwd waar ;). Moet nog een hele tijd wachten totdat ik weer een CC heb... Na overstap na een andere bank nooit meer behoefte gehad... Tot nu :+

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Grrmph, geen enkele winkel hier waar je zo'n ding in Duitsland kan reserveren zonder vooraf deels te betalen. En dan ook nog eens geen garanties krijgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:43:
Grrmph, geen enkele winkel hier waar je zo'n ding in Duitsland kan reserveren zonder vooraf deels te betalen. En dan ook nog eens geen garanties krijgen.
Ik denk eerder tegen eind van het jaar gewoon richting Duitsland of UK te gaan, daar eentje in de winkel te kopen, als de uitstel van NL enkel verder gaat (maart vind ik nog gangbaar).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:43:
Amazon.de (met cc, word pas afgeschreven als het verstuurd word) zelf ook gedaan :)

Toevallig iemand een goede site om games te pre orderen uit de uk?

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LuisjeNL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Amazon.de (met cc, word pas afgeschreven als het verstuurd word) zelf ook gedaan :)

Ja maar Amazon garandeert geen levering op releasedatum, de eerste levering was al enige tijd geleden uitverkocht.
SinergyX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Ik denk eerder tegen eind van het jaar gewoon richting Duitsland of UK te gaan, daar eentje in de winkel te kopen, als de uitstel van NL enkel verder gaat (maart vind ik nog gangbaar).
Verwacht niet dat je er dan nog eentje gaat vinden in de winkel.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 16-08-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:52:
[...]

Ja maar Amazon garandeert geen levering op releasedatum, de eerste levering was al enige tijd geleden uitverkocht.

[...]

Ah, even niet meegekregen, iig sneller dan op de nl versie wachten, ik hoor het graag als je wat vind :P

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

[...]

[...]

Als het uitverkocht is geweest dan bied het toch geen First Day Editon meer aan ?
LuisjeNL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Vraag ik me af ? Iemand tips

[ Voor 22% gewijzigd door danplo op 16-08-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tijd zal het vertellen :) Als de Xbox echt 8:1 gaat verkopen tov PS4, dan zou dus de PS4 het komend jaar niet meer te koop zijn met die logica? Productie tussen die 2 zal wel redelijk gelijk lopen.

First day boeit me ook niet bijzonder, was het nu met 2 controllers, was het leuk :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
danplo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Als het uitverkocht is geweest dan bied het toch geen First Day Editon meer aan ?
Zwar nimmt Amazon auch weiterhin Vorbestellungen an, es wird jedoch keine Garantie mehr dafür übernommen, dass die neuen Besteller ihre PlayStation 4 oder Xbox One auch am Launchtag erhalten werden. Der Online-Händler rechnet aber damit, bis zum Verkaufsstart noch zusätzliche Kontingente für Vorbesteller zu erhalten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ok, toch blijft het vreemd dat ze de Day One versie blijven aanbieden, want die moet dan uitverkocht zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

danplo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:00:
Ok, toch blijft het vreemd dat ze de Day One versie blijven aanbieden, want die moet dan uitverkocht zijn lijkt me.
Ik begreep uit een MajorNelson podcast dat ze de Day One Edition blijven maken tot de launch dag. Dat betekent dat er nog verse ladingen Day Ones binnenkomen tot 2-3 weken na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

PWM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:01:
[...]

Ik begreep uit een MajorNelson podcast dat ze de Day One Edition blijven maken tot de launch dag. Dat betekent dat er nog verse ladingen Day Ones binnenkomen tot 2-3 weken na launch.
Ow nice :) Dat wist ik nog niet en maakt het allemaal duidelijk.
Wat mij nog niet duidelijk is of je nu wel of niet met je bestaande account MP kan spelen ?

[ Voor 10% gewijzigd door danplo op 16-08-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb net op microsoft.de een bestelling gedaan :)

Oh toch gelukt dus:
Sehr geehrte(r) Phusebox,

die folgenden von Ihnen bestellten Artikel sind momentan nicht verfügbar und wurden als Nachlieferung vermerkt.

Produktname: Xbox ONE Day One
Gekaufte Menge: 1
Menge der noch ausstehenden Artikel: 1
Betrag: 413,21 €

[ Voor 88% gewijzigd door Phusebox op 16-08-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:40:
Ik denk dat er nu wel genoeg is gesproken over het uitstel en de reden van uitstel van de x1 in NL. Het zuigt, maar de beschikbare informatie over importeren (zie de laatste paar pagina's) geeft voldoende houvast om een console uit Duitsland te halen, zonder dat dit heel veel impact heeft de 1e paar maanden.

Dus wellicht kan het weer dadelijk gaan over de features en de games :)
Nog een klein weekje, dan is het GC tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:06:
Ik heb net op microsoft.de een bestelling gedaan :)

Oh toch gelukt dus:

[...]
Hmmz, hoe komt ie aan die prijs?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:14:
[...]

Hmmz, hoe komt ie aan die prijs?
Excl BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat vroeg ik me ook af :P

:)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wordt met UPS verstuurd de dag voordat ie uitkomt lijkt me, dus dan heb ik hem waarschijnlijk 1 a 2 dagen later. Ik vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben er nog niet uit wat ik ga doen. Aan de ene kant wil ik wel wachten, aan de andere kant neig ik er naar om rond de launch dag een tripje richting DE te doen (als er tenminste nog enigszins berichten zijn dat er wat te krijgen is).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:16:
Wordt met UPS verstuurd de dag voordat ie uitkomt lijkt me, dus dan heb ik hem waarschijnlijk 1 a 2 dagen later. Ik vind het prima.
Alleen mogelijk met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens mij ook Paypal, weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Phusebox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:16:
Hoorde berichten uit de buurt dat er aantal mensen dit gezamenlijk willen gaan doen, gewoon een zwikkie Ones kopen en +reiskosten verkopen in NL. Wacht dat wel rustig af, even 500km rijden gaat de One wel erg snel richting de 600 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

Hoorde berichten uit de buurt dat er aantal mensen dit gezamenlijk willen gaan doen, gewoon een zwikkie Ones kopen en +reiskosten verkopen in NL. Wacht dat wel rustig af, even 500km rijden gaat de One wel erg snel richting de 600 euro :P
Ja ik ben binnen 15 minuten in Duitsland dus voor mij is het geen probleem. Maar Microsoft.de verzend dus ook gewoon naar Nederland, weet ik nog van mensen die een Surface kochten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
danplo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:02:
[...]

Ow nice :) Dat wist ik nog niet en maakt het allemaal duidelijk.
Wat mij nog niet duidelijk is of je nu wel of niet met je bestaande account MP kan spelen ?
Als het goed is wel.
Aangezien de boxen regio vrij zijn maakt het niet uit waar jij je bevind op de aardbol, je account is je account enkel de regio moet je even aanpassen op de console.
Dat is ook de reden dat je gewoon je 'oude' (x360) tegoed kan gebruiken op de Xbox One
Hoop dat er op de gamescom een officiele bevestiging word gedaan want niemand hier weet het eigenlijk echt 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat ik wel opvallend vond is dat dus kennelijk de region van je account moet matchen met de ingestelde locale om aankopen op live te doen. Dat betekend dus dat je straks in NL met een NL account dus niks kunt kopen als je Locale op engels staat (om de brakke NL vertalingen te omzeilen). Wel puntje om rekening mee te houden :)(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
BM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:03:
Wat ik wel opvallend vond is dat dus kennelijk de region van je account moet matchen met de ingestelde locale om aankopen op live te doen. Dat betekend dus dat je straks in NL met een NL account dus niks kunt kopen als je Locale op engels staat (om de brakke NL vertalingen te omzeilen). Wel puntje om rekening mee te houden :)(
Huh? Volgens mij is locale veranderen toch voldoende? Of heb ik weer wat gemist?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

BM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:03:
Nee alleen je billing adres moet hetzelfde zijn als je ingestelde locale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Doughty schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Nee alleen je billing adres moet hetzelfde zijn als je ingestelde locale.
Of dus de welbekende MS-points / valuta gebruiken ;)
Gaan ook geruchten over PayPal, dan is het helemaal appeltje-eitje.

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 16-08-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

justifire schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:18:
[...]

Of dus de welbekende MS-points / valuta gebruiken ;)
Gaan ook geruchten over PayPal, dan is het helemaal appeltje-eitje.
Ja, idd. Credit card werkt pas vanaf release in NL.

Ik hoop alleen wel echt dat ik locale op NL kan zetten en taal op Engels.
Want ik erger me kapot aan de vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat het dan om een aankoop of bijvullen van je 'wallet' (zoals Sony em noemt ipv de MS points)?

Je zou je wallet dan toch ook gewoon via een 360 bijvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik probeerde ook via de duitse MS site te bestellen maar krijg steeds deze melding:

Es tut uns Leid! Es ist etwas schief gelaufen. Während wir uns mit der Behebung des Problems beschäftigen, klicken Sie bitte auf die Taste „Zurück“ Ihres Browsers, oder aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.

Een uur geleden of zo kwam ik tot en met de PayPal betaling en toen kreeg ik na betaling een foutmelding.
Sindsdien kom ik niet meer langs stap één. Iemand anders nog gelukt afgelopen uur of zo, of is hij net uitverkocht en was ik een paar seconden te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:41
Wat is nu eigenlijk de reden waarom NL later is. NL is toch een redelijke afzetmarkt voor Microsoft's Xbox?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
NL is qua pure aantallen natuurlijk een beperkte markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Ook nog een exemplaar besteld via Microsoft.de
Ging gewoon in één keer goed. :)

Nu bij Amazon.de én Microsoft.de besteld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen dank voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Xbox One in de huiskamer met Ryse. Opvallend zijn de lichtjes op de console + kinect zelf.

Afbeeldingslocatie: http://medialib.oxm.co.uk/screens/dir_363/image_36300_thumb_wide620.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dankje voor de tip! O+

Ook enig idee hoelang die verzending duurde ten tijde van de Surface als je 'm daar besteld?

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 16-08-2013 15:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Tot zover alleen frustratie dat ik niet kan bestellen, maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

1 ding snap ik niet als er dan geen problemen zijn om de Xbox te importeren/er mee te kunnen spelen
en wij als land een niet al te grote afzet markt zijn .
Waarom dan niet gewoon in NLD uitbrengen 8)7
Er moet dan toch een beperking zijn behalve de taal ?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Rivanov schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:41:
Ook nog een exemplaar besteld via Microsoft.de
Ging gewoon in één keer goed. :)

Nu bij Amazon.de én Microsoft.de besteld.
Betaal je ook pas op microsoft.de op de dag van verzending? Ik heb ook 1 bij Amazon besteld, maar als ze daar niet vooradig zijn. Bij Microsoft.de hebben ze het daar helemaal niet over.

[ Voor 17% gewijzigd door mobygo76 op 16-08-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zag een zinnetje staan: Won't charge card.

Dus zal wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:16:
1 ding snap ik niet als er dan geen problemen zijn om de Xbox te importeren/er mee te kunnen spelen
Aantallen dan blijkbaar, gezien het feit dat retailers in de UK en Duitsland uitverkocht raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:16:
Zullen niet genoeg Xbox One's geproduceerd krijgen om aan de pre-orders te voldoen, omdat er mss problemen zijn met de productie. Dus dan krijgen de grote afzetmarkten voordeel, aangezien er daar meer verkocht kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:53:
[...]

Dankje voor de tip! O+

Ook enig idee hoelang die verzending duurde ten tijde van de Surface als je 'm daar besteld?
vrijdag verzonden, maandag afgeleverd.

Pagina: 1 ... 60 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.