Een zaak als GM kan al de datum hebben doorgekregen en ook hoeveel ze hebben gekregen, lijkt me niet dat Sony alsnog gaat zeggen nee sorry we hebben er toch niet genoeg.McBoom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:07:
[...]
Voor de 10 keer... Hebben ze al een releasedatum gemeld en in welke landen hij dan zijn launch beleeft? Zonder officieel bericht van de fabrikant (die zijn nogal essentieel, die fabrikanten) kan je nog nergens van uitgaan. En zelfs dan kan het nog veranderen.
Nee, dat doen ze meestal op grotere evenementen en niet via Twitter of lafjes op de website, zoals MS dat nu gedaan heeft.
Echter hebben ze blijkbaar wel winkels als Game Mania ingelicht dat later geplaatste pre-orders pas in december of in 2014 geleverd worden. Of denk je, nogmaals, dat GM dit ter plekke staat te verzinnen? Dit is per SMS en e-mail gecommuniceerd.
Echter hebben ze blijkbaar wel winkels als Game Mania ingelicht dat later geplaatste pre-orders pas in december of in 2014 geleverd worden. Of denk je, nogmaals, dat GM dit ter plekke staat te verzinnen? Dit is per SMS en e-mail gecommuniceerd.
Geen enkele retailer heet een datum doorgekregen... Ze hebben alleen de mogelijkheid om pre-orders te plaatsen bij hun distributeurs, die overigens ook niet weten wanneer hij nou werkelijk komt.... Bij alle consoles is dit zo.
Cogitationis poenam nemo patitur
Retailers kunnen al melden dat sommige bij een 2e of 3e levering zitten. Lijkt me dan wel vrij duidelijk dat hij dit jaar gaat komen. Dan doet het er niet toe of hij in oktober/november/december uitkomt.McBoom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:07:
[...]
Voor de 10 keer... Hebben ze al een releasedatum gemeld en in welke landen hij dan zijn launch beleeft? Zonder officieel bericht van de fabrikant (die zijn nogal essentieel, die fabrikanten) kan je nog nergens van uitgaan. En zelfs dan kan het nog veranderen.
Verwijderd
Al eerder aangegeven maar MS is gewoon aan het zorgen dat hun grote markten (en waar day ones overal zijn uitverkocht) te kunnen beleveren om geen terrein te verliezen aan sony. Vooral de US en UK worden voorgetrokken, ik denk niet dat het veel met yield problemen of apps te maken heeft maar meer met marktaandeel behouden) Voor de mensen in NL wel gewoon zwaar balen.
Game Uk heeft nog day one editions, echter gaan ze wel hard (overigens hebben ze ook nog PS4 day one bundles voor preorder) Amazon geeft geen garantie meer op beide consoles dat je ze op tijd krijgt. Beiden accepteren paypal, en met beiden valt denk ik te praten over levering in NL. De UK box gaat gewoon overal werken waar live beschikbaar is (zegt de franchiseholder van game store bij mij in de buurt), hij geeft aan dat vraag overigens al gesteld is over buitenland leveringen, nog voor dit nieuws naar buiten kwam
Game Uk heeft nog day one editions, echter gaan ze wel hard (overigens hebben ze ook nog PS4 day one bundles voor preorder) Amazon geeft geen garantie meer op beide consoles dat je ze op tijd krijgt. Beiden accepteren paypal, en met beiden valt denk ik te praten over levering in NL. De UK box gaat gewoon overal werken waar live beschikbaar is (zegt de franchiseholder van game store bij mij in de buurt), hij geeft aan dat vraag overigens al gesteld is over buitenland leveringen, nog voor dit nieuws naar buiten kwam
Levert Microsoft echter een powerbrick met vaste kabel ben je de sjaak als je in de UK besteld. Ja er zijn verloopstukken, maar toch minder praktisch en lastiger met verkopen als je er vanaf wil.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:27:
Al eerder aangegeven maar MS is gewoon aan het zorgen dat hun grote markten (en waar day ones overal zijn uitverkocht) te kunnen beleveren om geen terrein te verliezen aan sony. Vooral de US en UK worden voorgetrokken, ik denk niet dat het veel met yield problemen of apps te maken heeft maar meer met marktaandeel behouden) Voor de mensen in NL wel gewoon zwaar balen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan nog lijkt het me verstandiger om per land minder units te leveren, maar wel over alle landen gespreid. Een tekort aan units vanwege "grote vraag" naar je product, kan nog altijd op meer symapthie rekenen dan wat men nu doet. Vooral op de lange termijn.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:27:
Beetje tweakert heeft standaard zo'n wereldstekker-kitjePhusebox schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:33:
Levert Microsoft echter een powerbrick met vaste kabel ben je de sjaak als je in de UK besteld. Ja er zijn verloopstukken, maar toch minder praktisch en lastiger met verkopen als je er vanaf wil.
Daarnaast zal de input van de console gelijk zijn, kan je volgend jaar altijd nog een NL powerbrick kopen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gok dat de kabel tot aan de brick gewoon weer los te halen is, als bij de huidige Xbox. Zo'n kabel kan je bij iedere willekeurige pc-zaak (of de Gamma) zo los kopen.SinergyX schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:38:
[...]
Beetje tweakert heeft standaard zo'n wereldstekker-kitje
Daarnaast zal de input van de console gelijk zijn, kan je volgend jaar altijd nog een NL powerbrick kopen.
PSN: KeaveXL
Als je dan toch al met geld aan het smijten bent, kan dat er ook nog wel bij.SinergyX schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:38:
[...]
Beetje tweakert heeft standaard zo'n wereldstekker-kitje
Na de eerste teleurstelling en met de gedachte te hebben gespeeld om uit principe een PS4 te halen blijf ik toch bij de Xbox.
Op 1 of andere manier trekt de PS4 mij nog steeds niet en vind ik nog steeds het idee van MS (alle entertainment in de woonkamer samenbrengen) mij toch het meest aanspreken.
Voordeel van het wachten is wel dat je de kat uit de boom kan kijken hoe alle functies gaan werken, bugjes met updates gladgestreken zullen gaan worden en bij "launch" zijn er meer games beschikbaar (en nog goedkoper ook als je de echte launchgames gaat importeren) en ik heb langer de tijd om te sparen.
Op 1 of andere manier trekt de PS4 mij nog steeds niet en vind ik nog steeds het idee van MS (alle entertainment in de woonkamer samenbrengen) mij toch het meest aanspreken.
Voordeel van het wachten is wel dat je de kat uit de boom kan kijken hoe alle functies gaan werken, bugjes met updates gladgestreken zullen gaan worden en bij "launch" zijn er meer games beschikbaar (en nog goedkoper ook als je de echte launchgames gaat importeren) en ik heb langer de tijd om te sparen.
Tja, genoeg mensen die flink extra betalen om toch iets met launch te krijgen. Ook al zou die op toch hier uitkomen en ze komen zonder voorraad (wat kan bij PS4), rijden er ook mensen richting duitsland om zo'n ding te kopen. Kijk maar naar de iPhone, waar mensen ~500km naar duitsland gingen om dat ding toch op launchdag te krijgen.bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:57:
Als je dan toch al met geld aan het smijten bent, kan dat er ook nog wel bij.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zal dit bij elke next-gen game zijn?Donstil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:09:
Mm pre-order op Amazon.de lijkt zonder problemen te kunnen.
507,- inclusief shipping, creditcard belasting pas bij verzending.
Morgen mijn kaart dus maar even opzoeken![]()
Games zijn er wel duur Zeg, 69,95 elke titel.
PC gaming was al goedkoper dan console gaming als je je aankopen wat uitstelt: na een jaar vind je elke AAA game al voor rond de 15 euro.
Ik ben PC gamer en heb gisteren
• Dead Space
• Burnout Paradise: The Ultimate Box
• Crysis 2 Ultimate Edition
• Mirror's Edge
• Dead Space 3
• Medal Of Honor
• Battlefield 3
• The Sims 3 + Starter Pack
voor 5 dollar gekocht via https://www.humblebundle.com/
PC gaming is duur, zegt men dan...
Prijzen zijn altijd hoger met de launch. Iedereen wil toch games kopen dus dan houden alle winkels de prijzen lekker hoog. Was met de launch van de PS3/360 ook.
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat als je 'n Duitse X1 gaat halen, je enkel Duitse games hierop kan spelen? De X1 is toch regiovrij? Dus kan je toch evengoed je spul halen in bv. de UK?
Duitsland is wat makkelijker te komen met de autoPixelShooter schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:46:
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat als je 'n Duitse X1 gaat halen, je enkel Duitse games hierop kan spelen? De X1 is toch regiovrij? Dus kan je toch evengoed je spul halen in bv. de UK?
Bwah, aangezien op amazon.co.uk de games staan voor €59, kan je ze toch laten verzenden? Hoef je je zetel helemaal niet meer uit te komenSinergyX schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
Duitsland is wat makkelijker te komen met de auto
Greenberg hint er toch wel op dat je gewoon een Xbox kan importeren:
Greenberg zijn Twitter fuckup van gisteren lijkt wel mee te vallen. De tweet waar hij op reageerde ging over een wereldwijde delay van de Xbox naar minimaal maart 2014. Dat klopt dus nietAaron Greenberg @aarongreenberg 16u
@Gamingaddict88 This is still most markets we have ever launched in. Also as many have noted, there is no region locking this time.
Duitse console heeft Europese (en dus ook Nederlandse) stekker. Games kan wel uit de UK en waarschijnlijk doe ik dat ook, maar omdat die Duitse meer lijkt op de Nederlandse, lijkt me dat wel een belangrijke reden.PixelShooter schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:46:
Verder is het voor velen inderdaad makkelijker en sneller.
Jawel, maar het gaat er volgens mij om dat ze wel of niet zeker weten of Live hier ook werkt. Dus online aankopen en multiplayer (correct me if I'm wrong).PixelShooter schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:46:
Single player moet gewoon werken.
Nieuwsberichten of live wel of niet werkt zijn nogal conflicterend. Via de Xbox Support zeiden ze gisteravond nog van niet, op de Xbox Site staat van wel en inmiddels geeft Support geen antwoord meer.bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:57:
[...]
Jawel, maar het gaat er volgens mij om dat ze wel of niet zeker weten of Live hier ook werkt. Dus online aankopen en multiplayer (correct me if I'm wrong).
Single player moet gewoon werken.
Het lijkt me echter wel raar dat het allemaal niet gaat werken. Dan moeten ze dat wel heel goed dichttimmeren wil het helemaal niet kunnen. Het is inderdaad mogelijk dat je problemen gaat krijgen met de Xbox Marketplace, maar ik zie niet waarom je niet met een Battlefield 4 online zou kunnen gamen. Zeker nu die geen online-pass meer gaat gebruiken.
Het zou jammer zijn als ze controleren op de regio van je profiel, want dat betekend dat je dan een buitenlandse account moet aanmaken wat natuurlijk wel wat problemen mee kan brengen. Maar we zullen zien. Ik verwacht eigenlijk weinig problemen en gok dat het vooral zal draaien om de beschikbaarheid van de consoles, dan of het wel/niet werkt met Xbox Live.
Of je wacht gewoon die paar extra maanden. Het is niet dat je plots niet meer kan gamen op de huidige generatie xbox, en met 2 gratis games per maand kan je je wel bezighouden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ik ben voorlopig toch met laptop gaming bezig.boe2 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:07:
Of je wacht gewoon die paar extra maanden. Het is niet dat je plots niet meer kan gamen op de huidige generatie xbox, en met 2 gratis games per maand kan je je wel bezighouden
Arma 3 , Battlefield 4 etc...
Ik vind het gewoon nu erg jammer dat er in oktober en november games uitkomen op zowel current als next gen die ik graag wil spelen. En ik vertik het om die games op current gen te spelen. Dan rest er maar 2 opties, of importeren of een ps4boe2 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:07:
Oja, een derde optie, wachten
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2013 13:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Pas wel op voor de zeer strenge duitse game cencuur ivm. games en zo.Martinspire schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
Duitse console heeft Europese (en dus ook Nederlandse) stekker. Games kan wel uit de UK en waarschijnlijk doe ik dat ook, maar omdat die Duitse meer lijkt op de Nederlandse, lijkt me dat wel een belangrijke reden.
Ik persoonlijk zal dan liever een console uit de UK bestellen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
De spellen moet je inderdaad veelal niet kopen in Duitsland. Hoop dat de Xbox er geen problemen mee heeft. Ben eens benieuwd, ga er ook eentje importeren uit Duitsland zodra bekend is of het over de grens ook goed werkt vanaf het begin.
Precies wat ik gedaan heb.Martinspire schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
Duitse console heeft Europese (en dus ook Nederlandse) stekker. Games kan wel uit de UK en waarschijnlijk doe ik dat ook, maar omdat die Duitse meer lijkt op de Nederlandse, lijkt me dat wel een belangrijke reden.
Games via Amazon.co.uk en console van Amazon.de.
Voor €8,- verzending ga ik niet naar Duitsland rijden, zelfs niet met de auto van de zaak.
Onzin, dit is helemaal niet bevestigd. De medewerker van Microsoft gaf juist aan dat gamen gewoon kan.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:25:
Buitenlandse consoles gaan niet werken in de NL. Is gisteren al gecommuniceerd. Je XB1 moet worden geactiveerd via XB Live en laat die service nou niet beschikbaar zijn in de NL voor de XB1...
Je koopt dus een dooie XB1
Activeren via een VPN verbinding is trouwens ook absoluut geen moeite, dat moet een tweaker toch wel kunnen lijkt me?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mja het hangt wel van de games af. Forza, AC4 en BF4 zullen normaal zijn, maar Dead Rising 3 zal waarschijnlijk wel gecensureerd worden.beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:13:
[...]
Pas wel op voor de zeer strenge duitse game cencuur ivm. games en zo.
Ik persoonlijk zal dan liever een console uit de UK bestellen.
Dead Rising met groen bloed... eeek!
Ben niet zozeer bang voor de censuur, als wel de taal. Maar dat zal wel loslopen. Even afwachten nog op de bevestigingen dat bepaalde features wel/niet gaan werken, en dan zou het zomaar kunnen dat ik rond releasedag een ritje naar duitsland op de planning krijg...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb 'm ook maar besteld op Amazon.de
Heb 'm nu op 3 plaatsen gereserveerd.
Gamemania, Bol.com en Amazon.de
Heb 'm nu op 3 plaatsen gereserveerd.
Gamemania, Bol.com en Amazon.de
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Fake or real?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou sterker nog Ik kon Dead Rising 3 niet eens vinden op Amazon.deMartinspire schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Mja het hangt wel van de games af. Forza, AC4 en BF4 zullen normaal zijn, maar Dead Rising 3 zal waarschijnlijk wel gecensureerd worden.
(de Beslissing om voor een One te gaan ipv een PS4 was voor mij DeadRising3)
Dus we krijgen 2 gratis games als "vergoeding"?
Ligt er aan waar je deze screenshot vandaan hebt.
Of ben jezelf creatief geweest
Xbox Live Knalle Arie
Staat op Xboxworld.nl en op NeoGAF. Dus gok dat hij overal wel rondzwerft.
Bij game mania zijn ze ook niet echt snel hij staat nog steeds op 11-2013 ... je zou toch denken dat ze het tenminste aanpassen naar 2014
Kheb ook bij Amazon.de besteld. Je kunt altijd nog annuleren
. Maar nu wel weer verzekerd van 1. Games bestel ik wel in de UK. De restricties zitten eerder in het profiel dan in de hardware. Veel te veel gedoe.
Amazon.de heeft geen day one editions meer toch? tenminste ze nemen nu geen orders meer aan?
Wat vreemd, ik ben net naar amazon.de gegaan, gezocht op xbox one, en hij gaf aan dat deze versies niet meer leverbaar waren. Voor de zekerheid ook even naar uk gegaan en ook daar gaf de site hetzelfde aan.
Kon uiteraard wel de normale versie bestellen.
Wat vreemd, ik ben net naar amazon.de gegaan, gezocht op xbox one, en hij gaf aan dat deze versies niet meer leverbaar waren. Voor de zekerheid ook even naar uk gegaan en ook daar gaf de site hetzelfde aan.
Kon uiteraard wel de normale versie bestellen.
[ Voor 58% gewijzigd door Chrosser op 15-08-2013 15:15 ]
Jawel hoor,Chrosser schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:02:
Amazon.de heeft geen day one editions meer toch? tenminste ze nemen nu geen orders meer aan?
Jetzt vorbestellen
Je kunt de Day One Edition nog steeds bestellen op Amazon.de
Bij .co.uk is hij wel uitverkocht.
Bij .co.uk is hij wel uitverkocht.
Wel opvallend dat de play&charge kit niet onder zubehör staan
Verwijderd
Gamemania loopt vooruit op de persconferentie van MS van volgende weekJohan tb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:32:
Bij game mania zijn ze ook niet echt snel hij staat nog steeds op 11-2013 ... je zou toch denken dat ze het tenminste aanpassen naar 2014
En toch sta ik er niet van te kijken dat er voor kerst gewoon op de een of andere manier, al dan niet beperkt, X1's te koop zullen zijn hier.
Verwijderd
compleet ander nieuws : Season passes aangeschaft voor de 360 kun je ook downloaden op de one zonder extra kosten.
http://uk.gamespot.com/ne...guarantee-program-6412985
Das toch weer een beetje beter nieuwsMajor publishers like Activision, Electronic Arts, and Ubisoft have signed on for the program, Microsoft said. Confirmed titles for the program thus far are Call of Duty: Ghosts and Battlefield 4.
"Season Pass Guarantee makes transitioning from Xbox 360 to Xbox One an easier and smoother process, so you don’t have to worry about which console you're playing games on or repurchasing your existing add-ons on Xbox One," Microsoft said.
Hoeveel mensen zijn uberhaupt van plan een spel en op de xbox360 te halen, en op de xbox one te halen?Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:38:
compleet ander nieuws : Season passes aangeschaft voor de 360 kun je ook downloaden op de one zonder extra kosten.
[...]
Das toch weer een beetje beter nieuws
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik niet, geen dubbele spellen, alle games die ik next gen kan halen, ga ik ook next gen halen
Verwijderd
game.co.uk heeft nog day ones. (een paar)mobygo76 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:39:
Ik heb een day one besteld via amazon.de. Bij co.uk inderdaad niet meer mogelijk.
Verwijderd
Lijkt me niet compleet nutteloss? COD ghost bijvoorbveeld komt uit voor de release van zowel PS4 als X1 (zoals het er nu uitziet). Er zijn zat mensen die deze meteen willen halen en alle season pass dlc willen hebben. Als ze leter (afhankelijk waar ze wonen) een x1 halen met COD ghosts hoeven ze geen nieuwe season pass aan te schaffen.Chester schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:45:
[...]
Hoeveel mensen zijn uberhaupt van plan een spel en op de xbox360 te halen, en op de xbox one te halen?
Idem voor battlefield 4
Meer info over de versies van FM5: Klik
Er komt dus ook een LE
Dan moet daar ook maar een pre-order voor geplaatst worden
Er komt dus ook een LE
The ramblings of an idiot
Om de pijn te verlichten heeft Rockstar de MP van GTA "wat" uitgebreid
Fucking hell zeg, wat een briljante MP gaat dat worden, gezien het filmpje
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2013 16:33 ]
Die link leidt naar een aantal andere filmpjes Deze werkt wel http://www.gamersnet.nl/m...uto-5/gta_online_trailer/Martinspire schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:
Om de pijn te verlichten heeft Rockstar de MP van GTA "wat" uitgebreidFucking hell zeg, wat een briljante MP gaat dat worden, gezien het filmpje
Waauw, dat belooft heel wat die MP. Ik ga me zeker niet vervelen wachtend op de X1.
[ Voor 7% gewijzigd door xAnarchyBaS op 15-08-2013 16:34 ]
Ik heb al lastig gedaan bij ubisoft om mijn versie van AC4 om te zetten van X360 naar X1. Ik ga m nu niet meer terugzetten.Martinspire schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:34:
Excuus, fixed it. Maar in ieder geval denk ik dat ik me daar ook wel een tijd mee zoet kan houden. Enige punt is wel dat ik de eindejaarsgames wel wil gaan doen op next-gen. Dus een BF4, Forza 5, Watchdogs en AC4. Nouja, we zien wel. Eerst even genieten dankzij Rockstar
Offtopic... GTA 5 MP ziet er wel een stuk beter uit dan de MP uit deeltje 4. Hmzzz http://www.oxm.co.uk/6050...t-be-available-at-launch/. MP mode niet bij launch
Wat vonden mensen trouwens van de COD Ghosts reveal? Ik heb precies genoeg gezien om te weten dat ik het niet ga kopen
Forza LE: http://www.gamespot.com/n...-edition-revealed-6413035
Gameinformer:
Update: Microsoft has provided clarification, confirming that the removal of region-locking will not prevent people from importing. "When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets," a Microsoft spokesperson told us. "That said, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One. There are no technical restrictions on games or Xbox Ones that would prevent use anywhere."
Echter nog steeds geen harde info over mogelijke Multiplayer consequenties.
Wat vonden mensen trouwens van de COD Ghosts reveal? Ik heb precies genoeg gezien om te weten dat ik het niet ga kopen
Gameinformer:
Update: Microsoft has provided clarification, confirming that the removal of region-locking will not prevent people from importing. "When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets," a Microsoft spokesperson told us. "That said, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One. There are no technical restrictions on games or Xbox Ones that would prevent use anywhere."
[ Voor 72% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2013 16:56 ]
Naja de game doet waar de game de laatste jaren goed in is zullen we maar zeggen, ik heb vroeger de oudere COD"s veel gespeeld en me er enorm mee vermaakt( op de pc zeg ik erbij). Maar de laatste games tja ik weet niet het pakte me niet meer echt en ik ging me irriteren aan allerlei zaken en dan vooral het sociale aspect. Natuurlijk kan je mensen muten maar serieus wat is het toch tegenwoordig bij COD online? schelden tieren en weet ik niet allemaal wat.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:46:
Geen idee of dit op de consoles ook zo is maar toen ik naar BF3 ging dacht ik echt van ok zo kan het dus ook. Ik heb het gevoel/idee dat meer jongere gamers op de pc voor COD kiezen ipv BF3 maar goed harde feiten of cijfers heb ik niet.
Voor nu als ik kijk naar wat ik heb gezien van de nieuwe COD heeft een andere shooter BF4 mijn voorkeur maar wie weet dat Ghost me alsnog gaat kunnen overtuigen,het is niet zo dat ik de nieuwe COD geen kans zou willen geven maar ben gewoon niet zo overtuigt waar ik dat bij BF4 wel weer ben.
[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 15-08-2013 17:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Beste dennis ,
Hebt u het al gehoord? Microsoft stelt de releasedatum van de Xbox One in Nederland uit naar 2014. Balen! Dat vinden wij ook.
Wat betekent dit voor u?
Uw pre-order blijft gewoon staan, zodat u alsnog de eerste in Nederland bent die los kan gaan op deze console. Het schijnt dat Microsoft iedereen die de console al heeft gepre-orderd tegemoet wil komen met een gratis game. Op Consoleshop.nl houden we u op de hoogte over het laatste Xbox One-nieuws.
Hebt u in de tussentijd nog vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Hebt u het al gehoord? Microsoft stelt de releasedatum van de Xbox One in Nederland uit naar 2014. Balen! Dat vinden wij ook.
Wat betekent dit voor u?
Uw pre-order blijft gewoon staan, zodat u alsnog de eerste in Nederland bent die los kan gaan op deze console. Het schijnt dat Microsoft iedereen die de console al heeft gepre-orderd tegemoet wil komen met een gratis game. Op Consoleshop.nl houden we u op de hoogte over het laatste Xbox One-nieuws.
Hebt u in de tussentijd nog vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Dat is toch al bekend Dennis ?
Liefhebber van Tweakers
Heb niet de hele reveal gezien, maar het viel mij niet tegen. Grafisch niet heel sterk, maar verder wel wat aardige gameplayvebeteringen imho. Neig nog wel wat meer richting BF4 (zou mijn 1e BF worden dan), maar Ghosts zag er prima uit imhopino85 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:09:
[...]
Naja de game doet waar de game de laatste jaren goed in is zullen we maar zeggen, ik heb vroeger de oudere COD"s veel gespeeld en me er enorm mee vermaakt( op de pc zeg ik erbij). Maar de laatste games tja ik weet niet het pakte me niet meer echt en ik ging me irriteren aan allerlei zaken en dan vooral het sociale aspect. Natuurlijk kan je mensen muten maar serieus wat is het toch tegenwoordig bij COD online? schelden tieren en weet ik niet allemaal wat.
Geen idee of dit op de consoles ook zo is maar toen ik naar BF3 ging dacht ik echt van ok zo kan het dus ook. Ik heb het gevoel/idee dat meer jongere gamers op de pc voor COD kiezen ipv BF3 maar goed harde feiten of cijfers heb ik niet.
Voor nu als ik kijk naar wat ik heb gezien van de nieuwe COD heeft een andere shooter BF4 mijn voorkeur maar wie weet dat Ghost me alsnog gaat kunnen overtuigen,het is niet zo dat ik de nieuwe COD geen kans zou willen geven maar ben gewoon niet zo overtuigt waar ik dat bij BF4 wel weer ben.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Dit is een email die ik kreeg van coolblue/consoleshop.nl.pino85 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:14:
Dat is toch al bekend Dennis ?
Een gratis game is genoemd nu.
Heel vet om weer eens een nieuwe CoD te zijn! Grafisch echter een beetje tegenvallend jammer genoeg, het kan aan mij liggen maar ik zie nog niet veel verschil met de huidige releasesuchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:46:
Offtopic... GTA 5 MP ziet er wel een stuk beter uit dan de MP uit deeltje 4. Hmzzz http://www.oxm.co.uk/6050...t-be-available-at-launch/. MP mode niet bij launch
Gameinformer:
Die LTD Edition is ook wel weer gaaf hoor, ze weten het maar toch weer te verzinnen. Helaas gaat het allemaal een beetje lastig voor ons worden op launchday

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ghosts ziet er nu meer uit als een MW4 maar dan met weer een iets anders uitgangspunt. Vond het weinig spectaculair eigenlijk en zit nou niet echt te springen. Dynamic events zijn vaak eenmalig, handvol nieuwe modussen die vrij weinig toevoegen, squads met bots vormen is geinig, maar lijkt me niet echt iets om op te gaan wachten en qua gameplay vond ik hem maar matig. Van de live-uitzending vond ik het opvallend om te zien dat ze zo vaak doodgingen (vrijwel niemand zat ver boven de k/d 1) en vond ik het allemaal wel wat te snel gaan (ook zonder boost).
Nee, Ghosts slaan we voorlopig even over. Ik ben alleen nog benieuwd naar het verhaal van de SP, maar het is zeker niet de belangrijkste titel eind dit jaar voor mij. En als ze bij Activision ook volgend jaar weinig veranderen, denk ik dat ook die franchise langzaam uit gaat sterven.
Nee, Ghosts slaan we voorlopig even over. Ik ben alleen nog benieuwd naar het verhaal van de SP, maar het is zeker niet de belangrijkste titel eind dit jaar voor mij. En als ze bij Activision ook volgend jaar weinig veranderen, denk ik dat ook die franchise langzaam uit gaat sterven.
Uhu, met name de snelheid vond ik erg opvallen. De gameplay van Cod is altijd snel, maar nu leek het Cod on steroids
. Vond het geen prettige gameplay om naar te kijken. En wederom de kleine maps van 20m2 met 15 grenades per seconde
Dus nee, weinig innoverends en overtuigend.
Ik sla cod ook voor het eerst over. Waar gaan jullie trouwens je Xbox One games halen in de UK?
Amazon en Zavvi zijn nog flink aan de prijs.
Net Fifa en Battlefield gekocht voor 47 pond per stuk. 117 euro incl. Verzending.
Amazon en Zavvi zijn nog flink aan de prijs.
Net Fifa en Battlefield gekocht voor 47 pond per stuk. 117 euro incl. Verzending.
[ Voor 25% gewijzigd door mobygo76 op 15-08-2013 18:30 ]
Dit kan ook interressant zijn:
http://www.game.co.uk/en/...News-_-Overview-_-Headset
http://www.game.co.uk/en/...News-_-Overview-_-Headset
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is hier al te bestellen, ik ben alleen niet op de hoogte of NL dit zo kan bestellen in US en of er verder restricties zijn.
http://xbox.microsoftstor...e.PDP/productID.282262700
Vond het ook wel interessant maar durf het nog niet aan...
[ Voor 12% gewijzigd door Marvie op 15-08-2013 19:49 ]
Xbox Live Knalle Arie
Mediamarkt (waar mijn pre order staat) wel 31-12-2014, mag het niet hopenJohan tb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:32:
Heb verder nog geen communicatie ontvangen over mijn pre order en de vertraging.
Xbox Live Knalle Arie
Neem aan dat dat gewoon de KI is met enkel Jago en Shadow Jago als speelbare personages, wil je meer moet je de full game kopen ?Marvie schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:49:
Is hier al te bestellen, ik ben alleen niet op de hoogte of NL dit zo kan bestellen in US en of er verder restricties zijn.
Dus eigenlijk krijg je als bonus Shadow Jago, net als bij de day one console.
Beetje misleidend met dat free game (KI:round one)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Slechts een fictieve datum. Toen hij in 2013 zou uitkomen stond er 31-12-2013, nu hij in 2014 uitkomt staat er automatisch 31-12-2014.Marvie schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:52:
[...]
Mediamarkt (waar mijn pre order staat) wel 31-12-2014, mag het niet hopen![]()
Heb verder nog geen communicatie ontvangen over mijn pre order en de vertraging.
Tomorrow is not today!
I know maar geeft zo'n k.. Gevoel die datum.Spacey23 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:55:
[...]
Slechts een fictieve datum. Toen hij in 2013 zou uitkomen stond er 31-12-2013, nu hij in 2014 uitkomt staat er automatisch 31-12-2014.
Xbox Live Knalle Arie
Als MS niet heel snel over de brug komt met een def datum dan zullen er heel veel preorders gecanceld worden. Dat betekend niet automatisch dat mensen dan overstappen naar PS4.
Maar de kans is erg groot dat het natuurlijk wel gaat gebeuren. Beste kans voor MS is dat ze alsnog de X1 plaatsen in de shop in november. En omdat de taal functie nog niet goed werkt om dan een gratis game er bij te doen. Zodat als de functionaliteit wel beschikbaar is iedereen gewoon netjes nederlands kan lullen tegen zijn X1.
BTW. Dit natuurlijk afzien van het feit dat dit dus de bariere is waar MS tegen aan loopt. Zou best kunnen zijn dat er andere problemen spelen die ze niet zeggen.
BTW2:
Op http://www.xboxworld.nl/article/1358 Staat een collega van mij, hij is beta tester voor MS op
Anyway. Hij legt daar ook wat dingen uit. Al kan hij niet te veel in detail treden gezien zijn NDA
Maar de kans is erg groot dat het natuurlijk wel gaat gebeuren. Beste kans voor MS is dat ze alsnog de X1 plaatsen in de shop in november. En omdat de taal functie nog niet goed werkt om dan een gratis game er bij te doen. Zodat als de functionaliteit wel beschikbaar is iedereen gewoon netjes nederlands kan lullen tegen zijn X1.
BTW. Dit natuurlijk afzien van het feit dat dit dus de bariere is waar MS tegen aan loopt. Zou best kunnen zijn dat er andere problemen spelen die ze niet zeggen.
BTW2:
Anyway. Hij legt daar ook wat dingen uit. Al kan hij niet te veel in detail treden gezien zijn NDA
[ Voor 19% gewijzigd door To_Tall op 15-08-2013 21:51 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Microsoft legt uit hoe het importeren van een Xbox One werkt.
http://www.eurogamer.net/...-one-importing-could-work
http://www.eurogamer.net/...-one-importing-could-work
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Zegt mijns inziens nog niet heel veel.
Drie dingen die ik wil weten:
Kan ik gewoon mijn gamertag gebruiken
Kan ik met mijn gamertag online gamen out of the package (dus nee niet op mappacks via DLC ofzo).
Kan ik gewoon een eigen taal kiezen (in mijn geval engels. Dit lijkt me wel, maarja)
Ze zeggen niet dat het niet kan, maar ze zeggen ook niet dat het wel kan, dus vandaar
Kan ik met mijn gamertag online gamen out of the package (dus nee niet op mappacks via DLC ofzo).
Kan ik gewoon een eigen taal kiezen (in mijn geval engels. Dit lijkt me wel, maarja)
Ze zeggen niet dat het niet kan, maar ze zeggen ook niet dat het wel kan, dus vandaar
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2013 22:01 ]
Lijkt mij op alle 3 je punten een ja.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:59:
Zegt mijns inziens nog niet heel veel.Drie dingen die ik wil weten:
Importeren kan tijdelijk je transacties op Xbox live weigeren en de marketplace zal beperkt zijn om te gebruiken, maar spellen op een schijfje kan je erop spelen, dus ik ga er van uit met je huidige profiel anders kan je ook niet op Xbox Live en ook MP.
PS:
De Xbox One is volgens IGN krachtiger dan de PS4
http://www.ign.com/blogs/...hics-showdown-the-rematch
[ Voor 12% gewijzigd door danplo op 15-08-2013 22:07 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
probleemloos niet je kan bv geen gebruik maken van de store en ja je kunt games wel kopen in de Uk granted, maar bv NIET de dlc voor bv Forza 5PWM schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:58:
Gewoon probleemloos importeren dus. Ook weer opgelost
En hoe zit het met updates/patches ?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Houd er rekening mee dat het tijdelijk is, zodra de Xbox One in Nederland te koop is dan zal de store weer volledig werken.Johan tb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:06:
[...]
probleemloos niet je kan bv geen gebruik maken van de store en ja je kunt games wel kopen in de Uk granted, maar bv NIET de dlc voor bv Forza 5
right 5 maand dat zijn 5 maandelijkse dlc's dan kan ik net zo goed wachten. Nee ik wacht wel heb ook nog een PS4 in bestelling dus ik vermaak me wel met de rest (pc, xbox 360, ps3, ps4)danplo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:08:
[...]
Houd er rekening mee dat het tijdelijk is, zodra de Xbox One in Nederland te koop is dan zal de store weer volledig werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Johan tb op 15-08-2013 22:14 ]
Als je alleen van plan bent Forza te gaan spelen dan misschien welJohan tb schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:12:
[...]
right 5 maand dat zijn 5 maandelijke dlc's dan kan ik net zo goed wachten.
Alles is wat duidelijker nu, toch ben ik nog steeds een beetje huiverig om een Duitse console te importeren, ben echt de dood dat de Duitse taal er diep ingebakken zit. En de games zelf, ook maar de vraag in hoeverre die gedubbed zijn. Uiteraard is er wel een uitwijk naar de UK voor de games zelf, console ook natuurlijk maar even naar Duitsland rijden is toch een stuk makkelijker.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Correctie: volgens een blog op IGN, en niet geschreven door IGN zelf. Met een flinke hap zout te nemen dus.danplo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
Lijkt mij op alle 3 je punten een ja.
Importeren kan tijdelijk je transacties op Xbox live weigeren en de marketplace zal beperkt zijn om te gebruiken, maar spellen op een schijfje kan je erop spelen, dus ik ga er van uit met je huidige profiel anders kan je ook niet op Xbox Live en ook MP.
PS:
Netjes dat je wel gewoon geïmporteerde consoles kan gebruiken trouwens. Nu maar hopen dat kopers er eentje op de kop kunnen tikken.
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 15-08-2013 23:02 ]
Wat een onzin. Ze hebben het niet eens over de gpu, zitten alleen maar naar memory en cpu te kijken.danplo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:03:
PS:

Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik kom niet zo vaak op IGN, maar is dit niet gewoon een blog van een user en niet van de redactie van IGN?danplo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
PS:
Edit: iemand was me al voor.
[ Voor 3% gewijzigd door Muffinn op 15-08-2013 23:02 ]
Verwijderd
Nou ik ben wel gerustgesteld met de informatie die gepost is ondertussen
Ik ga hem pre-orderen in Duitsland. 5 maandjes wachten op DLC en volledige Marketplace functionaliteit vind ik niet zo erg. Een Xbox in het Duits wel uiteraard, maar het lijkt mij erg sterk dat de Xbox niet in Engels te zetten is.
Zou dit later toch nog bekend worden gemaakt, en het blijkt dat een Duitse console niet in het Engels te zetten is, dan houdt het op... maar voor nu ben ik nog wel positief!
Zou dit later toch nog bekend worden gemaakt, en het blijkt dat een Duitse console niet in het Engels te zetten is, dan houdt het op... maar voor nu ben ik nog wel positief!
Nou ik heb de gok ook maar genomen en een pre order in Duitsland gedaan...
Mocht blijken in de komende tijd dat het toch niet verstandig is om de Xbox te importeren dan annuleren we hem wel weer.
Nu alleen nog opzoek naar een goedkopere controller (99 euro bij Amazon de) en Forza
Mocht blijken in de komende tijd dat het toch niet verstandig is om de Xbox te importeren dan annuleren we hem wel weer.
Nu alleen nog opzoek naar een goedkopere controller (99 euro bij Amazon de) en Forza
Xbox Live Knalle Arie
DLC downloaden gaat dus niet maar gaan updates en patches wel werken?
Want anders kun je nog niet veel, aangezien je altijd de nieuwste versie moet hebben om online te kunnen spelen.
Want anders kun je nog niet veel, aangezien je altijd de nieuwste versie moet hebben om online te kunnen spelen.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Om alvast in de stemming te komen voor de nieuwe Dead Rising :
PS. dit is nu een gratis game voor Xbox Live Gold leden..
Enjoy...
PS. dit is nu een gratis game voor Xbox Live Gold leden..
Enjoy...
Volgens mij wordt er meerdere malen gezegd dat ze juist even krachtig zijn? Wat ik eigenlijk ook wel denk... ik denk dat je nauwelijks verschil gaat zien.danplo schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
PS:
Zelfde verhaal als X360 vs PS3. De PS3 is 3,5x zo krachtig ofzo. Nauwelijks verschil bij multiplatform games. Nu is de PS4 0,5x zo krachtig dan de XB1 en is de hele wereld in rep en roer, terwijl het niets gaat uitmaken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De 'Nederlandse' Xbox360 kun je toch ook gewoon in meerdere talen zetten dan alleen NL of Engels? Het zal gewoon hetzelfde gaan als met de iPad. Die kun je ook uit ieder land halen en op de gewenste taal zetten.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:22:
Nou ik ben wel gerustgesteld met de informatie die gepost is ondertussenIk ga hem pre-orderen in Duitsland. 5 maandjes wachten op DLC en volledige Marketplace functionaliteit vind ik niet zo erg. Een Xbox in het Duits wel uiteraard, maar het lijkt mij erg sterk dat de Xbox niet in Engels te zetten is.
Toen ik de iPad 1 importeerde uit de USA, bestond in Nederland ook nog geen App Store. Moest toen met een Amerikaans Apple ID apps downloaden aan de US App Store. Toen de iPad in Nederland lanceerde (paar maanden later) kwam de App Store in Nederland ook vrij en was deze te gebruiken op m'n geïmporteerde iPad.
Laat dus mooi m'n bestelling bij Amazon.de staan.
Waarom gaat iedereen er vanuit dat DLC niet werkt?
PayPal, Creditcard e.d. zijn dus toegestaan"That said, there needs to be a valid payment method corresponding to a supported launch country in order for any transactions to occur over Xbox Live,
Sommige game ontwikkelaars kunnen het dus tegenaan. De kans lijkt me zeer klein dat de uitgevers van de launchgames dit blokkeren.and some content may not be accessible outside launch markets due to geographic content restrictions imposed by content right holders."
Totdat ik dit soort dingen zwart op wit door Microsoft bevestigt zie ga ik nog nergens van uit. Teveel gekke dingen zien gebeuren afgelopen tijdPWM schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:35:
Waarom gaat iedereen er vanuit dat DLC niet werkt?
[...]
PayPal, Creditcard e.d. zijn dus toegestaan
[...]
Sommige game ontwikkelaars kunnen het dus tegenaan. De kans lijkt me zeer klein dat de uitgevers van de launchgames dit blokkeren.
Zou MS sieren als ze voor NL (en andere landen die nu geskipt worden) XBL wel volledig beschikbaar maken na de launch in de rest van de wereld.
Xbox
Meer korte hands on info over de controller:
http://uk.ign.com/article...-with-call-of-duty-ghosts
Helaas was de rumble functie in de triggers nog disabled.
http://uk.ign.com/article...-with-call-of-duty-ghosts
Helaas was de rumble functie in de triggers nog disabled.
Waar plaatsen jullie een pre-order in Duitsland ? Amazon DE zeker ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.