[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:20

Jox444

Honestly....

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:
Wow, ze blijven wel gecomitteerd om de x1 te launchen in zwitserland.. Het zou er nog eens bij moeten komen zeg.. Jeez. Maar wat ik lees zou MP wel werken?
Nou of MP werkt, zou het niet weten. Meer info daarover ben ik nog niet tegengekomen. Maar als de financiele transacties niet werken en in principe is alles wat je op xboxlive download wat geen demo, video etc is, (dus DLC, betaalde games en volgens mij ook 'gratis DLC/Games') een transactie ondanks dat er niet altijd iets afgerekend wordt. Het zou dus wel eens kunnen dat in ieder geval MP mappacks en mogelijk bepaalde season passes etc allemaal niet werken.

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
DeGroteMuis schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:34:
Positief afsluiten: Meer tijd voor GTA V op de 360, je kan de Xone controller meteen gebruiken op je pc, niet pas na een paar maanden én we krijgen straks veel meer launchtitels dan bijvoorbeeld onze oosterburen... ;)
Andere kant, kijk eens hoe snel de spelers online verdwenen uit de huidige Forza's? Ik wil niet weten hoe Forza over een half jaar na launch is, laat staan de opgebouwde achterstand binnen Fifa of BF4 (ja, je mag je stats overnemen, maar wat heb je er aan als er niemand meer online te vinden is omdat die PC en next-gen zitten? :P).

Dat hij hier later komt door onze taal, tja shit happens, we hebben gewoon een klote taal. Maar dat ze dan ook er nog voor zorgen dat wij niet eens een UK versie (wij zijn toplopers in Engels wat dat betreft van niet-engelsen) en dat ding onspeelbaar maken.. nee, dat is gewoon trap tussen de benen. Geef dan gewoon de NL mensen die willen spelen zo'n engels ding en laat ze later updaten naar NL.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:04
Laat ze eerst eens een bezem halen door het managemant, ik heb zelf een ps4 ge pre-orded maar dit slaat echt alles (ik ben een plezier gamer, en elke console heeft zijn voor en nadelen ) qua communicatie, qua beleid en qua damage controle ...

alles wat ze opgebouwd hebben breken ze qua imago net zo snel af op het moment en dat is zonde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
Enige wat ik nu wil horen op de Gamescom is:

-Excuses voor alle fuck ups die ze de afgelopen maanden hebben gedaan.
-Release datum voor de 1e 13 landen en een concrete datum voor de overige landen die nu benadeeld zijn.
-Games, games en games.

Ben een xbox liefhebber (zoals wel duidelijk is uit mijn posts), maar ben vooral een games liefhebber, dus als ik in november/december geen x1 kan importeren en gewoon normaal kan gebruiken voor games en MP-ervaringen, dan komt die wel ergens halverwege of eind 2014 na een eerste prijsdaling. Ben er dan wel helemaal klaar mee en dat heeft MS echt aan zichzelf te danken. Hoe zo'n groot en sterk bedrijf als MS zo'n sterk merk als de xbox zo kan behandelen.. daar kan ik echt niet bij.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Nou lekker dan.. Nu verwacht ik eigenlijk een video van Sony waarin ze aangeven gewoon te lanceren in Europa. Zou wel de ultimate bash zijn in navolging van de andere bashes. Waar ik nu ook mee zit is namelijk het feit dat ik battlefield 4 op de xbox one wou gaan spelen en de 360 versie wou laten liggen.

Ga/kan ik zo lang wachten op dit spel terwijl een heleboel mensen dit spel al spelen en dan pas 5 maanden later is een keer kan inloggen en dan totaal gedomineerd word en geen enkele kans heb kunnen krijgen om mee te kunnen doen in rankings vanaf het begin ?

Als de Ps4 dit jaar nog uitkomt dan is het voor mij heel simpel. De rede is ook zo doorzichtig als het maar kan. Geef mensen dan een optie in ieder geval. Dit is gewoon niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:42:
Enige wat ik nu wil horen op de Gamescom is:

-Excuses voor alle fuck ups die ze de afgelopen maanden hebben gedaan.
-Release datum voor de 1e 13 landen en een concrete datum voor de overige landen die nu benadeeld zijn.
-Games, games en games.

Ben een xbox liefhebber (zoals wel duidelijk is uit mijn posts), maar ben vooral een games liefhebber, dus als ik in november/december geen x1 kan importeren en gewoon normaal kan gebruiken voor games en MP-ervaringen, dan komt die wel ergens halverwege of eind 2014 na een eerste prijsdaling. Ben er dan wel helemaal klaar mee.
Ik verwacht eigenlijk geen concrete datum voor de andere landen hoor, eerder Een kwartaal of mogelijk een maand.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, daar gaat btw GameMania ook met z'n actie om van current gen naar next-gen te ruilen voor de One, hebben de PS4 mensen vooralsnog nog mazzel.
innerchild schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:44:
Nou lekker dan.. Nu verwacht ik eigenlijk een video van Sony waarin ze aangeven gewoon te lanceren in Europa. Zou wel de ultimate bash zijn in navolging van de andere bashes.
MS released in Europa, maar gewoon in paar landen niet... Sony kan dit ook nog steeds doen. Kleinere kans, dit kan ze flinke punten verdienen, maargoed :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22
innerchild schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:44:
Nou lekker dan.. Nu verwacht ik eigenlijk een video van Sony waarin ze aangeven gewoon te lanceren in Europa. Zou wel de ultimate bash zijn in navolging van de andere bashes. Waar ik nu ook mee zit is namelijk het feit dat ik battlefield 4 op de xbox one wou gaan spelen en de 360 versie wou laten liggen.

Ga/kan ik zo lang wachten op dit spel terwijl een heleboel mensen dit spel al spelen en dan pas 5 maanden later is een keer kan inloggen en dan totaal gedomineerd word en geen enkele kans heb kunnen krijgen om mee te kunnen doen in rankings vanaf het begin ?

Als de Ps4 dit jaar nog uitkomt dan is het voor mij heel simpel. De rede is ook zo doorzichtig als het maar kan. Geef mensen dan een optie in ieder geval. Dit is gewoon niet ok.
BF4 komt hier voor next-gen. Of dat de X1 of de PS4 versie is, maakt me niet uit. Ik ga die game echt niet meer op current-gen doen. Daarvoor is die engine gewoon niet geschikt. Loopt regelmatig te horten en stoten, laat zaken vallen als audio (gungeluid of voetstappen) en is zo laggy als wat. Verder wil ik onderhand wel 64 spelers hebben en lijkt me de SP op next-gen gewoon 10x beter doordat alles veel vloeiender loopt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nou, een paar landen niet :P.

Welke nu nog bevestigd zijn:
•Austria
•France
•Germany
•Ireland
•Italy
•Spain
•United Kingdom

Welke naar achteren geschoven zijn:
•Belgium
•Denmark
•Finland
•Netherlands
•Norway
•Sweden
•Switzerland

En dit zijn natuurlijk niet eens alle landen waar die niet in 2013 gereleased wordt. Denk aan Portugal.

Natuurlijk hebben ze de landen met de meeste inwoners, maar als je als merk al hebt dat je voornamelijk usa minded bent, dan helpt dit totaal niet.

Edit:

@Martinspire, Austria als in Oostenrijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het is Australië, geen zwitserland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
Dus importeren uit Duitsland, taal zetten op US of UK en online gamen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NoFearz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:49:
En hopen dat er geen Duitse censuur op firmwareniveau zit ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 14:00
SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:39:
[...]

Andere kant, kijk eens hoe snel de spelers online verdwenen uit de huidige Forza's? Ik wil niet weten hoe Forza over een half jaar na launch is, laat staan de opgebouwde achterstand binnen Fifa of BF4 (ja, je mag je stats overnemen, maar wat heb je er aan als er niemand meer online te vinden is omdat die PC en next-gen zitten? :P).

Dat hij hier later komt door onze taal, tja shit happens, we hebben gewoon een klote taal. Maar dat ze dan ook er nog voor zorgen dat wij niet eens een UK versie (wij zijn toplopers in Engels wat dat betreft van niet-engelsen) en dat ding onspeelbaar maken.. nee, dat is gewoon trap tussen de benen. Geef dan gewoon de NL mensen die willen spelen zo'n engels ding en laat ze later updaten naar NL.
Helemaal eens! Ik mag dan ook hopen dat ook dit weer teruggedraaid wordt, of dat op zijn minst een grijs-import Xone direct werkt voor gamen en een werkende mp heeft. Zo niet, dan wordt zo'n apparaat van de concurrent wiens volgers zo trouw dit topic bezoeken ( :+ ) voor de hardcore gamer wel een stuk aantrekkelijker als die wel rond november in NL uitkomt.
Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:49:
Het is Australië, geen zwitserland toch?
Austria bedoel je? Da's Oostenrijk.

[ Voor 7% gewijzigd door DeGroteMuis op 14-08-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat meer info over de gamescom presentatie: http://www.ign.com/articl...one-exclusive-at-gamescom

Bulletpoints:
Korte presentatie
Enkele unieke features als demo
Exclusieve games als demo
Veel hands-on ervaringen

Had gehoopt dat er toch wat langere presentatie zou zijn, want nu moeten we weer lang gaan wachten op de reports van de diverse journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het feit dat de exclusive "Unique" is, impliceert een beetje dat het zo'n unieke game is, die uiteindelijk niemand gaat spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zou het feit dat ze een aantal zaken na de E3 hebben teruggedraaid, met name het DRM gedeelte, hebben kunnen leiden tot problemen bij de productie en het aantal consoles wat ze hebben kunnen produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar hoe. Saturn en Mediamarkt doen wel eens moeilijk als je een fake adres op geeft.
En je dient gelijk te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:56:
Zou het feit dat ze een aantal zaken na de E3 hebben teruggedraaid, met name het DRM gedeelte, hebben kunnen leiden tot problemen bij de productie en het aantal consoles wat ze hebben kunnen produceren?
Denk het niet. Volgens mij is door MS ook al aangegeven dat die aanpassing aan het OS heel erg mee bleek te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik ben nu erg aan het twijfelen: Haal ik een XboxOne uit Duitsland moet halen. Ik kan dan geen games downloaden, dus moet ik die ook uit Duitsland halen, er is dan een grote kans dat de games in het Duits zijn, hier heb ik totaal geen zin in.
Ik kan ook gewoon braaf wachten tot hij officieel in Nederland uitkomt, en kan ik in de tussentijd nog wel even vooruit p min Xbox360(GTA5 en een hoop andere games die ik nog moet uitspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Nee dat gaat niet zomaar want je schijnt dan niet zondermeer online te kunnen met dat ding en dat is nou net nodig vanwege de day one patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nvm, niet goed gelezen.

[ Voor 90% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
Ook nog de Day One versie gaat aan Nederland voorbij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Dit hele gebeuren is natuurlijk de atoombom die Sony kan gooien op Microsoft. Gewoon dit jaar nog overal in Europa lanceren. Ik zie iets aankomen volgende week op Gamescom. Als dit niet het paard voor het wagen spannen is dan weet ik het ook niet meer.

Ik las trouwens wel het volgende maar of dit betrouwbaar is....

http://www.nowgamer.com/n...r_reveal_at_gamescom.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon via Amazone bestellen, die verzenden gratis naar Nederland. En ze hebben een adres in Nederland voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:29:
Je kan toch gewoon via Amazone bestellen, die verzenden gratis naar Nederland. En ze hebben een adres in Nederland voor garantie.
Ik zou zeggen lees ff de info van hier tot een paar pagina's terug over het kopen van een xbox one buiten nederland.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:
[...]

Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...
My thoughts exactly. Als het echt alleen vertaalproblemen zijn, lijkt dit wel op te lossen met gewoon een softwarematige update.

ALS er een andere reden is, zullen we die hopelijk snel weten via bv. CBOAT.
Zie Asgaro in "[PS4 / Xbox One] Volgende generatie consoles" voor wie dit is.

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:34:
En dan moet ik duits praten tegen mijn xbox voor een paar maanden, nou en
Haha, Hoe Leer Ik Duits In 7 Dagen boeken, etc gaan zo goed verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:04
Dit is echt een grap. De 'vertaal'problemen moeten wel een simpel excuus zijn om een ander probleem niet bloot te leggen, aangezien niemand in NL de console in het Nederlands wil hebben..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Asgaro schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

My thoughts exactly. Als het echt alleen vertaalproblemen zijn, lijkt dit wel op te lossen met gewoon een softwarematige update.
De localisatie is als een van de redenen voor het uitstel genoemd, maar het was niet de enige reden. Ondersteuning van lokale partners en lokale apps was volgens MS ook een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20

PBP

beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

De localisatie is als een van de redenen voor het uitstel genoemd, maar het was niet de enige reden. Ondersteuning van lokale partners en lokale apps was volgens MS ook een reden.
Lijkt me ook gewoon bullshit. Nederland heeft altijd achter gelopen op dat soort dingen. Ik verwacht eerlijk gezegd nog nu niet ineens allerlei apps en ondersteuning met bijv. Fox sports oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

Dat kan ook later worden toegevoegd middels updates... :X

Daarom vind ik het ook een grap, en moet er gewoon een andere reden zijn waarom het wordt uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
PBP schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:52:
[...]

Lijkt me ook gewoon bullshit. Nederland heeft altijd achter gelopen op dat soort dingen. Ik verwacht eerlijk gezegd nog nu niet ineens allerlei apps en ondersteuning met bijv. Fox sports oid.
Ik geloof er ook niet zoveel van. Maar ze hebben het dus niet puur op de localisatie gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

GAIAjohan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:54:
[...]

Dat kan ook later worden toegevoegd middels updates... :X

Daarom vind ik het ook een grap, en moet er gewoon een andere reden zijn waarom het wordt uitgesteld.
Ik vermoed toch yield problems (zoals cboat al eerder aangaf) waardoor ze niet genoeg aantallen klaar hebben voor een launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Er zullen heus meerdere redenen zijn.
Maar ik blijf hopen dat de release nu januari of februari wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:56:
Er zullen heus meerdere redenen zijn.
Maar ik blijf hopen dat de release nu januari of februari wordt
Mja Boris van Gamekings heeft het zelf al over maart april. Nou daar ga ik mooi niet op wachten. PS4 is het dan maar vanaf heden. Jammer want ik vond de Xbox 1 echt een mooi ding maar 5 tot 6 maanden uistel is echt teveel van het goede. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dit gaat voor MS gewoon problemen opleveren. Zoals iemand al eerder zei volgen ze de PS3 in hoe het verloop van de nieuwe console is. Rommelig, fouten en uitstel.

Verschil is:
Sony had een veel grotere userbase bij de PS2
Sony had en kreeg destijds veel meer vertrouwen van consumenten dan MS nu heeft
De exclusives van MS zijn over het algemeen iets minder aansprekend dan die van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:29:
Dat is wel een goed plan ja.
belast Amazon je kaart direct of pas bij shippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Blijft toch vreemd dat we dit vanmiddag zagen. Dan denk ik, zeg dan niks als het wel waar blijkt te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YpQpPKU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik weet niet eat er precies in dat bericht staat, maar er zullen heus verschillen zijn.
Wellicht zullen op gamescom verzachtende omstandigheden bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De Xbox One had egenlijk de console moeten zijn waarmee Microsoft kon "oogsten". De Xbox was een probeersel, de Xbox 360 de doorbraak en de X1 had het grote succes moeten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:05:
Ik weet niet eat er precies in dat bericht staat, maar er zullen heus verschillen zijn.
Wellicht zullen op gamescom verzachtende omstandigheden bekend gemaakt worden.
In dat bericht stond dat de Xbone waarschijnlijk uitgesteld word tot 2014. Dan zegt hij dat ze met Gamescom met meer informatie komen. Om even later toch met dit statement te komen wat Microsoft net naar buiten heeft gebracht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm pre-order op Amazon.de lijkt zonder problemen te kunnen.
507,- inclusief shipping, creditcard belasting pas bij verzending.

Morgen mijn kaart dus maar even opzoeken :)

Games zijn er wel duur Zeg, 69,95 elke titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:05:
De Xbox One had egenlijk de console moeten zijn waarmee Microsoft kon "oogsten". De Xbox was een probeersel, de Xbox 360 de doorbraak en de X1 had het grote succes moeten brengen.
Bij Sony, Sega en Nintendo ging het net zo:
PS1 probeersel (en succes)
PS2 - Extreem succes
PS3 - downfall

Nintendo
NES - Succes
SNES - Extreem succes
N64 downfall
GC - Nog verder naar beneden
Wii - Extreem succes
Wii U - :')

Sega:
Sega Master System - Succes
Mega Drive - Extreem succes
Saturn - Downfall
Dreamcast - Dood

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Uitgesteld, maar niet voor alle landen.
In het bericht wordt gesproken over Europa, heel Europa. Er zijn nu nog steeds een aantal EU landen die m wel krijgen, zeker een groot gedeelte van de EU-bevolking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zo lijkt het wel dat iedere 3e generatie een downfall betekent...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:11:
Uitgesteld, maar niet voor alle landen.
In het bericht wordt gesproken over Europa, heel Europa. Er zijn nu nog steeds een aantal EU landen die m wel krijgen, zeker een groot gedeelte van de EU-bevolking.
Dan is het ook maar de vraag hoeveel ze krijgen, er gaan geruchten dat MS een minimaal in Europa (buiten UK) wil uitbrengen en ze zich volledig willen focussen op US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Jackal131 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:11:
Hoogtij komt voor de val, zullen we maar zeggen.
Succes dat het bedrijf een beetje te veel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jackal131 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:11:
Atari voldoet niet aan die stelling
2600 - :D d:)b
5200 - :') :') :')
7800 - :')
Jaguar - :') :') :') :') Dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:18
Dit is toch wel een hele grote doodsteek voor de Xbox. Ik weet niet wat ze nog voor de Gamescon hebben liggen, maar ze moeten nu toch wel iets doen. Dit gaat je echt veel klanten kosten. En dan kun je wel zeggen dat de landen niet belangrijk zijn. Het is toch 60 miljoen potentiële klanten die je laat barsten. Dat is net zoveel als Frankrijk. En daarnaast zijn het landen die hoog opgeleid en veel geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

GAIAjohan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

Bij Sony, Sega en Nintendo ging het net zo:
PS1 probeersel (en succes)
PS2 - Extreem succes
PS3 - downfall
Dus Ps3, die meer dan de Xbox360 verkocht is, is de downfall, terwijl de 360 de doorbraak is :')? Ik gok dat de Ps4 weer een "extreem succes" zal zijn.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
witeken schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:26:
[...]

Dus Ps3, die meer dan de Xbox360 verkocht is, is de downfall, terwijl de 360 de doorbraak is :')? Ik gok dat de Ps4 weer een "extreem succes" zal zijn.
PS3 is stukken minder succesvol dan de PS2. Dus downfall. Sterker nog, het is de minst succesvolle Playstation ooit..
De X360 is stukken succesvoller dan de XBOX -> Groot succes.

Lijkt me logisch..
Als jij je verkopen 3x ziet stijgen (X360) tov vorige generatie lijkt me dat enorm goed.
Als je je verkopen de helft ziet dalen (PS3 tov PS2) is dat gewoon slecht..

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Minder succesvol kun je eigenlijk nooit als "downfall" aanmerken. Dat woord kun je alleen gebruiken bij een totale ondergang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:43:
Minder succesvol kun je eigenlijk nooit als "downfall" aanmerken. Dat woord kun je alleen gebruiken bij een totale ondergang.
Hoe zou jij de Sega Saturn dan noemen? Niet het moment dat Sega dood ging, maar wel een grote aanleiding lijkt me zo.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:18
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:43:
PlayStation 2: 157m units
Xbox: 24m

Oftewel: 1 Xbox staat gelijk aan 6,5 PlayStation.

PlayStation 3: 78m units
Xbox 360: 78m units

Oftewel 1:1.

Je kan veel zeggen, maar ontkennen dat dit een downfall is, is gewoon dom. Ze zijn niet dominant op de markt, verkopen 50% minder consoles. Xbox 360 heeft gewoon een goede run gehad. En het is jammer dat ze dat nu gewoon hard verkloten.

• Donstil
  • Niet online
Misschien een handige tip voor de pre-orderraars onder ons.
De games zijn bij Amazon.co.UK maar €59,-

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
"Laat de vergelijkingen met andere consoles en met name de PS4 achterwege."
Deze geldt ook voor de PS3.

On:

Ik vind de vertraging niet erg. Was toch al niet van plan om een launchconsole te halen en te wachten op de eerste prijsverlaging, wel erg spijtig dat ze nu weer negatief in het nieuws komen.

• Martinspire
Nette videoblog van Boris over het nieuws van vandaag: http://www.gamekings.tv/v...tstellen-van-de-xbox-one/

Verliezers: Microsoft en 3rd party publishers (die gaan echt miljoenen verliezen).
Winnaars: Sony (natuurlijk, al zal de tekorten ze ook niet in dank worden afgenomen), Nintendo (geen PS4 beschikbaar, geen X1 beschikbaar, dan maar een Wii U) en Rockstar (jaja, gewoon goed gegokt met current-gen).

Ik denk dat ie daar wel gelijk in gaat krijgen.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ze hebben daar wel vaker goede artikelen inderdaad, die Boris is in mijn ogen dan iemand die precies snapt hoe het wereldje in elkaar zit maar hij zit er dan al een tijdje(lang) in en wat ze daar zeggen klopt feitelijk vaak wel.
Wat ik wel wat bizar vond om te horen is voor elke Xbox one er 8 pre orders van de PS4 zouden staan, 1 op 3 tot 1 op 4 heb ik wel gelezen maar 1 op 8?
Dank voor de link!

[ Voor 36% gewijzigd door pino85 op 15-08-2013 00:30 ]

Liefhebber van Tweakers

• SinergyX
GT6, Fifa, GTA5, het is allemaal nog niet zo slecht op current-gen :)

Maar kijk je dan de current-gen lineup, zou je ipv next-gen nog eerder een PS3 kopen (mocht je nog niets hebben), al zou het maar enkel voor GT6 zijn.

Maarja, dezelfde klap was er bij de vorige console, toen konden bedrijven het nog permiteren, maar vandaag de dag is het gewoon een nekschot :P

Ik heb geen idee hoe ze dit op gamescom willen brengen, zeker als Boris gelijk gaat krijgen met die lage oplage in de EU landen die wel een console krijgen.

• GAIAjohan
Je hebt vergelijkingn en vergelijkingen.
Vergelijkingen:
Ongefundeerde vergelijkingen, en domme hardwarevergelijkingen tussen de huidige consoles.

Of daadwerkelijk naar het verleden kijken en zien hoe het toen ging.
Ik zie met het tweede helemaal niks verkeerds, zeker niet met hoe MS nu steeds in eht nieuws komt. Het lijkt me juist nuttig en interessant om te zien of het verleden zich herhaalt.. Het is bovendien wel 'grappig' om te constateren dat juist steeds de 3e generatie minder verkoopt dan de vorige 2..

Ten tweede ben jij geen modje, dus ik zie niet in waarom JIJ er commentaar op levert,

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2013 00:20 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Lekker wakker worden zo :/ Microsoft mag wel met een fatsoenlijke verklaring komen op de Gamescon. Moet nog even bedenken wat ik ga doen. Preorder in NL blijft iig voorlopig staan tot er volledige duidelijkheid is over de 'risicos' als ik er 1 in Duitsland zou oppikken. Online gaming is wel een minimale eis, en aankopen doen was ook wel zo prettig geweest.... Ga er van uit dat er de komende dagen wel weer meer informatie en nuanceringen zullen komen, dat is tot nu toe nog altijd zo geweest na een aankondiging van MS, de informatie achteraf is altijd beter dan het persbericht zelf....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

BM schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:57:
Ga er van uit dat er de komende dagen wel weer meer informatie en nuanceringen zullen komen, dat is tot nu toe nog altijd zo geweest na een aankondiging van MS, de informatie achteraf is altijd beter dan het persbericht zelf....
MS is straks zo geschrokken van de commotie dat ze het weer deels terugdraaien en wel leveren maar een kleiner aantal dan eerst was gepland :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:08:
[...]

MS is straks zo geschrokken van de commotie dat ze het weer deels terugdraaien en wel leveren maar een kleiner aantal dan eerst was gepland :+
Laat maar komen, volgens mij heb ik 1 of 2 dagen na aankondiging een preorder geplaatst. Maar hoewel dat leuk zou zijn, verwacht ik er niet veel van :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Wow, dat is wel echt slecht nieuws. Erg jammer. Zoals Boris in het gamekings fimpje zegt begint PS4 nu met een grote voorsprong en door de inzet op social en spelen met vrienden zal daardoor de xbox one verkoop nog verder achter blijven, omdat mensen eerder geneigd zijn het systeem te kopen waar ook vrienden op spelen.. Of het zo gaat lopen is niet zeker, maar klinkt aannemelijk.

Maar ik denk dat we niet moeten vergeten dat er, behalve geruchten, nog 'niks' bekend is over de release van de PS4, of de release van de PS4 in Nederland.. Ook die kan nog uitgesteld worden..

Hoe dan ook, positief nieuws voor Microsoft is het niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
BM schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:57:
Lekker wakker worden zo :/ Microsoft mag wel met een fatsoenlijke verklaring komen op de Gamescon. Moet nog even bedenken wat ik ga doen. Preorder in NL blijft iig voorlopig staan tot er volledige duidelijkheid is over de 'risicos' als ik er 1 in Duitsland zou oppikken. Online gaming is wel een minimale eis, en aankopen doen was ook wel zo prettig geweest.... Ga er van uit dat er de komende dagen wel weer meer informatie en nuanceringen zullen komen, dat is tot nu toe nog altijd zo geweest na een aankondiging van MS, de informatie achteraf is altijd beter dan het persbericht zelf....
Ik denk dat Boris er niet ver van af zit met zijn idee, dit is hier op Tweakers ook al een paar keer voorbij gekomen aan suggesties. Vergeleken met de USA en de UK zijn wij maar marginaal, als het dan toch yield problemen zijn is het zakelijk gezien heel goed te verklaren. De Taal en/of Localisatie settings zijn rasechte Bullshit redenen, wij Nederlanders zijn immer meesters aan het aanpassen in alles. Over Apps al helemaal niets te zeggen aangezien het gros van de 360 Apps die wij gehad hebben slappe aftreksels waren van de Apps in de USA. Een paar maandjes zonder die troep hadden we makkelijk kunnen doorstaan.

Het laat wel even zien hoe keihard het wereldje maar weer is, Don Matrick heeft blijkbaar de welbekende schoen onder de kont gekregen, en toch heeft hij het geruime tijd goed gedaan. Ben ook wel benieuwd of ome Bill ook nog aan de deur heeft gestaan om zijn ongezouten mening te geven......

Ik ga het ook allemaal maar een beetje afwachten, als het import gebeuren een beetje duidelijk is rij ik wel een keer naar Duitsland of een gezellig weekendje London is ook wel leuk. Tot die tijd ga ik me bezig houden met een nieuw huis.

Gelukkig ben ik niet zo hardcore meer als vroeger zeg........

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Jammer dat hij uitgesteld is tot volgend jaar, maar aan de andere kant komt het mij ook wel beter uit. In oktober gaan we verhuizen, dus die €500 kan ik op dat moment ook wel aan wat anders besteden :) Dan maar even kijken wanneer de re-design hier eindelijk een keer in de winkels komt te liggen. Dan koop ik die wel :P

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Erg slecht nieuws voor mij dat ie is uitgesteld.

Ik dacht over 3 maanden ff lekker te gaan nextgennen.

Ik heb mijn gameroom al voorbereid op de Xbox One.
(Nieuwe LedTV en kastruimte gemaakt)

Ik wou al voor de PS4 gaan toen ik dit nieuws hoorde.

Ik wacht nog even op meer nieuws.

Wanneer is de Gamescon beurs?

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Kan me toch niet voorstellen dat Microsoft deze beslissing licht genomen heeft.
Ik was al bang dat de meeste vrienden een ps4 gingen halen (overstap van x360), maar nu weet ik het wel zeker dat iedereen die twijfelt voor de sony gaat. Jammer dus want ik hing wel echt naar
de Xone, maar ik wacht denk nu tot er een pack komt met Halo volgend jaar.

• McBoom

McBoom

Broem

Sony heeft anders helemaal nog geen datum voor de launch gegeven en landen waar hij op de markt komt. Dat de console in oktober/november op de markt komt is op dit moment nog een gerucht. Dus zeggen dat de mensen nu voor een PS4 zullen gaan, terwijl ze anders voor een XBox One zouden zijn gegaan is nogal voorbarig. Het kan ook net zo goed zo zijn dat de PS4 hier ook pas volgend jaar te koop is.

• Chrosser
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@McBoom, Tot nu toe heb ik Microsoft altijd verdedigd, en mijn inziens ook terecht. Ik wil het apparaat nog steeds heel graag hebben. Ik ga echter de nieuwe generatie games niet op de huidige consoles spelen, zoals watchdogs en AC4 etc. Dan kan je 2 dingen doen, wachten tot de xbox uit is (aanname maart 2014 ongeveer)
Of deze games spelen op een PS4. Nu heb ik persoonlijk gelukkig nog een beetje een 3e optie. Ik woon namelijk vlakbij een mediamarkt in duitsland. Ik rij op releasedag naar duitsland om te kijken of ik een xbox kan scoren (alleen als er geen beperkingen zijn) Zo niet dan ga ik toch echt zwaar neigen naar een PS4, dan hebben de exclusives maar pech (Ryse, Forza, Titanfall). Ik ben gewoon klaar met de ps3 en 360. Meer dan af en toe een potje fifa doe ik er niet meer op.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Chrosser schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:38:
@McBoom, Tot nu toe heb ik Microsoft altijd verdedigd, en mijn inziens ook terecht. Ik wil het apparaat nog steeds heel graag hebben. Ik ga echter de nieuwe generatie games niet op de huidige consoles spelen, zoals watchdogs en AC4 etc. Dan kan je 2 dingen doen, wachten tot de xbox uit is (aanname maart 2014 ongeveer)
Of deze games spelen op een PS4. Nu heb ik persoonlijk gelukkig nog een beetje een 3e optie. Ik woon namelijk vlakbij een mediamarkt in duitsland. Ik rij op releasedag naar duitsland om te kijken of ik een xbox kan scoren (alleen als er geen beperkingen zijn) Zo niet dan ga ik toch echt zwaar neigen naar een PS4, dan hebben de exclusives maar pech (Ryse, Forza, Titanfall). Ik ben gewoon klaar met de ps3 en 360. Meer dan af en toe een potje fifa doe ik er niet meer op.
Waarom verwacht jij dat een nextgen console je dan een nieuwe game ervaring gaat geven? Ik verwacht zeker een upgrade met de huidige consoles, maar het is niet zo dat de ervaring compleet zal veranderen. Overigens heeft Sony nog steeds niet officieel aangegeven dat de PS4 ook echt dit jaar bij ons in de winkel zal liggen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• McBoom

McBoom

Broem

Maar je weet nog niet wanneer de PS4 (in NL) uitkomt toch? Dus je kan niet zeggen 'oh, maar dan haal ik wel een PS4'?

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Bullet NL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:41:
[...]

Waarom verwacht jij dat een nextgen console je dan een nieuwe game ervaring gaat geven? Ik verwacht zeker een upgrade met de huidige consoles, maar het is niet zo dat de ervaring compleet zal veranderen. Overigens heeft Sony nog steeds niet officieel aangegeven dat de PS4 ook echt dit jaar bij ons in de winkel zal liggen.
Het is waar dat Sony nog niets officieels heeft aangegeven. Maar Sony heeft wel aangegeven aan bol, wehkamp en Gamemania hoeveel pre-orders ze konden geven. Dat is mijnziens toch wel hoopvol dat de ps4 wel in 2013 gelaunched wordt.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
McBoom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:42:
Maar je weet nog niet wanneer de PS4 (in NL) uitkomt toch? Dus je kan niet zeggen 'oh, maar dan haal ik wel een PS4'?
Daar komt bij dat Sony waarschijnlijk niet aan de vraag kan voldoen (vraag overstijgt wss het aanbod). Dus zomaar even een PS4 halen zal waarschijnlijk lastig worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mensen, het is Gamescom en niet Gamescon. :)

Nope, maar je kunt er voor 95% vanuit gaan dat het dit jaar is. Er zijn inmiddels al geruchten dat het oktober zal zijn, de Sony NL site heeft als placeholder december 2013 staan, en Game Mania heeft in een officiëel statement naar buiten gebracht dat pre-orders van vóór 7 augustus gegarandeerd zijn van hun launch exemplaar, en daaraan toegevoegd dat latere pre-orders moeten rekenen op december of later. Dat ga je niet doen als je geen inside info van Sony hebt gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 15-08-2013 09:53 ]

• Chrosser

Chrosser

Daarnaast denk ik ook nog dat Sony er alles aan doet om Microsoft voor te zijn qua lancering. Als de ps4 in december komt wacht ik nog wel op de release van de Xbox, anders ga ik me toch eens serieus bedenken. (mits een ps4 leverbaar is)

Maar vooralsnog ga ik wel naar de mm in duitsland om te kijken of ik er daar een kan scoren. Ik erger me gewoon op dit moment, mag dat? :P

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:
Mensen, het is Gamescom en niet Gamescon. :)

Nope, maar je kunt er voor 95% vanuit gaan dat het dit jaar is. Er zijn inmiddels al geruchten dat het oktober zal zijn, de Sony NL site heeft als placeholder december 2013 staan, en Game Mania heeft in een officiëel statement naar buiten gebracht dat pre-orders van vóór 7 augustus gegarandeerd zijn van hun launch exemplaar, en daaraan toegevoegd dat latere pre-orders moeten rekenen op december of later. Dat ga je niet doen als je geen inside info van Sony hebt gekregen.
Fout het moet zijn voor 24-06 op launch en 07-08 een exemplaar in 2013: http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=118&iid=676 NL site van gamemania NL zelfde

• beantherio
Robkazoe schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

PlayStation 2: 157m units
Xbox: 24m

Oftewel: 1 Xbox staat gelijk aan 6,5 PlayStation.

PlayStation 3: 78m units
Xbox 360: 78m units

Oftewel 1:1.

Je kan veel zeggen, maar ontkennen dat dit een downfall is, is gewoon dom. Ze zijn niet dominant op de markt, verkopen 50% minder consoles. Xbox 360 heeft gewoon een goede run gehad. En het is jammer dat ze dat nu gewoon hard verkloten.
Het gaat me meer om de term "downfall". Dat woord betekend ondergang. Maar we krijgen een PS4 dus dan kun je het geen ondergang noemen.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Drama natuurlijk dit nieuws. Ik zat zelf nog te twijfelen wat en wanneer ik dit ging kopen. Nu hoef ik daar niet over na te denken. Te laat voor PS4 dit jaar, misschien nog een Xbox in Duitsland. Hopelijk dan geen 'Tag Eins' tekst op de controller, daar kan ik echt geen 7 jaar tegen aan kijken (--> weet iemand dit?).

Ene kleine pluspuntje op de lange termijn: Als Kinect inderdaad NL gaat ondersteunen en er komen inderdaad gelokaliseerde toepassingen betekent dit dat MS deze keer zeer serieus is voor de NL markt op langere termijn (al lijkt dit nu niet zo). Aangezien bijna alle coole features in het verleden uberhaupt niet naar NL kwamen zou dat al een hele verbetering zijn. Het geeft hoop dat er wellicht meer kan dan ik eerder verwachtte.

Maar het kan ook gewoon een hoop onzin zijn om tekorten te verbloemen en te focussen op belangrijkere landen.

Overigens bevestigt dit min of meer eigenlijk al wat ik al eerder schreef na de dramatische en vooral onduidelijke communicatie: ze zijn er gewoon nog niet klaar voor. Ze moeten wel leveren ivm de PS4 release en de feestdagen, maar aan alles merk je dat ze zelf ook nog zoekende zijn.

• Bullet NL
Goed, nu het duidelijk is dat je allerminst zeker is dat Sony de PS4 ook echt dit jaar in Nederland gaat voeren zullen we het hier dan weer over de Xbox One gaan hebben? De PS4 heeft natuurlijk een eigen topic.

• uchiha tijntje
Voor het eerst sinds de aankondiging van de X1 heb ik eigenlijk totaal geen goed gevoel meer. Ieder positief nieuws wordt weer overschaduwd door negatief, waarbij het geen 2 stappen vooruit, 1 stap terug is, maar eerder 1 stap vooruit, 2 stappen terug.

Ik ben uitgekeken op de huidige generatie en was echt toe aan iets nieuws. Het feit dat dit nog maar 3 maanden zou duren, daar werd ik echt oprecht blij van en keek er ook ontzettend naar uit. Elke dag wat nieuwssites afstruinen, wat gameplayvideos kijken... Het is nu afwachten wat er de komende dagen en op de Gamescom wordt gecommuniceerd over mogelijke import en de eventuele beperkingen, maar ik ben, na volgens mij 10 jaar trouwe aanhanger van het Xbox merk en Live!, nu wel echt op het punt waarop ik denk, heb ik nog wel vertrouwen in deze toko?

Het systeem moet als entertainment console verdraaid goed worden, waarbij ondersteuning van apps zoals VLC eigenlijk nu wel noodzakelijk worden... Daarnaast moeten Dead Rising, Quantum Break en Titanfall verdraaid goed worden... wil ik in maart dan alsnog een x1 aanschaffen.

Ze hebben de fun voor mij nu echt verpest.

Verwijderd

Mijn preorder zojuist gecancelled. Ik heb elke Xbox gehad, zelfs meerdere 360's vandaar dat ik heel graag een XB1 wilde.

Maar nu ze dit flikken heb ik gegeken of die extra maanden het waard zijn om te wachten... als je naar de launch titles kijkt en de exclusives dan is alleen dead rising voor mijn interessant...

Bij de PS4 nog geen enkele maar je weet nu al dat Last of Us 2, uncharted 4 enzo daar wel op gaan komen... verder speel ik alleen maar fifa..

Tsja dan is eigenlijk de keus wel gemaakt en ik zoek nu een PS4 preorder

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hoop echt dat een Duitse console gewoon gaat werken hier, anders ben ik gewoon verplicht een PS4 aan te schaffen. Of ik dan daarna nog een Xbox One aanschaf hangt er vanaf wat Sony ervan gemaakt heeft.

Ik kon eerst niet wachten op Gamescom, lekker mezelf verheerlijken met al die next gen goodness. Nu wordt het meer mezelf pijnigen met games die ik waarschijnlijk pas over 7 maanden kan spelen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik zit nog in dubio afbestellen of niet .... ik zou hem als hoofdreden voor Forza kopen, maar als ik een half jaar er op moet wachten .... Natuurlijk kan ik me er eentje uit de UK laten komen, maar het risico dat er het 1 en ander niet werkt is me iets te groot. Wss houd ik mij pre-order aan voorlopig, maar de interesse is wel een stuk minder geworden vooral ook omdat ik een PS4 koop (heb hem op release) en ik niet zie wat voor een voordeel de xbox me op dit moment brengt behalve sommige games dan.

Verwijderd

Buitenlandse consoles gaan niet werken in de NL. Is gisteren al gecommuniceerd. Je XB1 moet worden geactiveerd via XB Live en laat die service nou niet beschikbaar zijn in de NL voor de XB1...

Je koopt dus een dooie XB1

• uchiha tijntje
Graag even officiele bron. :)

Verwijderd

Stond hier, site nu down maar struin twitter maar af

http://www.xbox.com/en-US/en-US...order-xbox-one/disclaimer

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:25:
Buitenlandse consoles gaan niet werken in de NL. Is gisteren al gecommuniceerd. Je XB1 moet worden geactiveerd via XB Live en laat die service nou niet beschikbaar zijn in de NL voor de XB1...

Je koopt dus een dooie XB1
Dat is niet waar, buitenlandse consoles gaan gewoon in ons land werken, Xbox Live gaat dan ook gewoon werken. Echter het probleem zit hem in de games, in ons land komen geen games uit voor de Xbox One tot dat hij daadwerkelijk op de markt is (logies natuurlijk) je bent dus aangewezen op games uit het buitenland, koop je bijvoorbeeld een Forza 5 in Duitsland kan je vast zitten aan de Duitse taal.
Moet dus een fout zijn, een medewerker die verantwoordelijk is voor de marketing in NL heeft dit bevestigd. Dat het bericht waar jij naar verwijst off-line is gehaald zegt al weer genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 15-08-2013 10:32 ]

• uchiha tijntje
Ik heb twitter afgestruind, maar kom daar geen concrete bevestiging tegen. Lees de eerdere reacties van Martinspire en van mij maar even, dan is daar nog wel wat onduidelijkheid over. Dus zo stellig dat het een dode X1 wordt is volgens mij net te kort door de bocht.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
SeamusXanthus schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:01:
Hopelijk dan geen 'Tag Eins' tekst op de controller, daar kan ik echt geen 7 jaar tegen aan kijken (--> weet iemand dit?).
Daarvoor heeft Microsoft een mooie sticker in de doos gedaan, die kan je hier overheen plakken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chrosser

Chrosser

@uchiha tijntje, Dat is ook mijn enige hoop. De games die komen er wel, die laat ik wel komen uit UK ofzo. Duits is wat dat betreft indd bagger. Deze week maar een pre-order in duitsland gaan maken als bekend is of het gaat werken

• To_Tall
  • Laatst online: 17-09 16:33
XL voor de One zal in nederland niet beschikaar zijn. MS activeer deze dienst niet in NLD. Kost geld om dat systeem in een land actief te houden. Laat nou in NLD Amsterdam zelfs de servers te staan voor Live. Die gaan echt niet actief worden voor niet betalende klanten.

Vergeet niet de dienst moet onderhouden worden en gemonitord worden.

Dus tot de X1 beschikbaar wordt of iig een aantal weken voor de X1 beschikbaar word zal de dienst niet beschikbaar zijn. je zult dus of een proxy naar een land waar de X1 beschikbaar is moeten openen. En mogelijk een account hebben in dat land.

Dus ja grote kans dat je gewoon een online brik koopt tot XL services beschikbaar worden in NLD.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

McBoom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:26:
Sony heeft anders helemaal nog geen datum voor de launch gegeven en landen waar hij op de markt komt. Dat de console in oktober/november op de markt komt is op dit moment nog een gerucht. Dus zeggen dat de mensen nu voor een PS4 zullen gaan, terwijl ze anders voor een XBox One zouden zijn gegaan is nogal voorbarig. Het kan ook net zo goed zo zijn dat de PS4 hier ook pas volgend jaar te koop is.
Grappig dat mensen dit soort dingen pas beginnen zeggen nadat bekend is gemaakt hun eigen console vertraagd uitkomt.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:48
Ik heb een pre order staan bij de Mediamarkt (en betaalt... :( ) hoop een beetje dat ze aanbieden om een Duits exemplaar te ontvangen, MM is tenslotte een Duits bedrijf...

Xbox Live Knalle Arie

• McBoom

McBoom

Broem

witeken schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Grappig dat mensen dit soort dingen pas beginnen zeggen nadat bekend is gemaakt hun eigen console vertraagd uitkomt.
Nee hoor, ik zei het ook al voordat het uitstel voor de XBox One bekend werd. Het feit blijft gewoon dat Sony helemaal niets over releasedata/landen bekend heeft gemaakt. Wat dat aangaat was Microsoft al verder. Ik probeer er alleen maar mee te zeggen dat je nergens vanuit kan gaan, bij Microsoft niet, bij Sony niet.

• Martinspire
Ik denk dat Jedigeub dit linkje bedoelt: http://www.xbox.com/en-US...order-xbox-one/disclaimer met bijbehorende tekst:
Xbox One-Supported Xbox Live Countries
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Ireland
  • Italy
  • Mexico
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Russia
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • United Kingdom
  • United States
Xbox One Day One Edition entertainment system & Xbox One Day One Edition games:
Available in limited quantities at select retailers while supplies last.
Ofwel, je zou wel gewoon gebruik kunnen maken van Xbox Live, maar er komen geen consoles deze kant op. Dat zou op zich nog best kunnen natuurlijk. Laten we het hopen en even wachten wat ze op gamescom te vertellen hebben.

Al zou ik er ook niet verbaasd van staan als dit nog oude tekst is

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2013 10:54 ]

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:30:
[...]

Dat is niet waar, buitenlandse consoles gaan gewoon in ons land werken, Xbox Live gaat dan ook gewoon werken. Echter het probleem zit hem in de games, in ons land komen geen games uit voor de Xbox One tot dat hij daadwerkelijk op de markt is (logies natuurlijk) je bent dus aangewezen op games uit het buitenland, koop je bijvoorbeeld een Forza 5 in Duitsland kan je vast zitten aan de Duitse taal.

[...]

Moet dus een fout zijn, een medewerker die verantwoordelijk is voor de marketing in NL heeft dit bevestigd. Dat het bericht waar jij naar verwijst off-line is gehaald zegt al weer genoeg.
Wat ben je heerlijk fanatiek... Ik deel ook alleen wat ik op twitter lees... beetje sneu

/ontopic
Laten we even afwachten wat MS zegt de komende tijd. De laatste 2 maanden waren al wat onrustig. Al maakt het me geen reet meer uit wat ze doen ik heb zojuist mijn PS4 aanbetaald.

• uchiha tijntje
To_Tall schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:37:
XL voor de One zal in nederland niet beschikaar zijn. MS activeer deze dienst niet in NLD. Kost geld om dat systeem in een land actief te houden. Laat nou in NLD Amsterdam zelfs de servers te staan voor Live. Die gaan echt niet actief worden voor niet betalende klanten.

Vergeet niet de dienst moet onderhouden worden en gemonitord worden.

Dus tot de X1 beschikbaar wordt of iig een aantal weken voor de X1 beschikbaar word zal de dienst niet beschikbaar zijn. je zult dus of een proxy naar een land waar de X1 beschikbaar is moeten openen. En mogelijk een account hebben in dat land.

Dus ja grote kans dat je gewoon een online brik koopt tot XL services beschikbaar worden in NLD.
Ik vind dat je wel erg stellig bent, zonder daadwerkelijke bronnen. Ik zeg niet dat het niet zo zal zijn, maar je brengt het als feitelijkheden terwijl die nog niet bevestigd of ontkracht zijn.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
McBoom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:45:
[...]

Nee hoor, ik zei het ook al voordat het uitstel voor de XBox One bekend werd. Het feit blijft gewoon dat Sony helemaal niets over releasedata/landen bekend heeft gemaakt. Wat dat aangaat was Microsoft al verder. Ik probeer er alleen maar mee te zeggen dat je nergens vanuit kan gaan, bij Microsoft niet, bij Sony niet.
Voor de 10e keer: zie alleen al het officiële statement van Game Mania. Denk je dat ze dat ter plekke verzonnen hebben?

• McBoom

McBoom

Broem

bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

Voor de 10e keer: zie alleen al het officiële statement van Game Mania. Denk je dat ze dat ter plekke verzonnen hebben?
Voor de 10 keer... Hebben ze al een releasedatum gemeld en in welke landen hij dan zijn launch beleeft? Zonder officieel bericht van de fabrikant (die zijn nogal essentieel, die fabrikanten) kan je nog nergens van uitgaan. En zelfs dan kan het nog veranderen.

Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.