Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tomorrow is not today!
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:42 ]
Hooguit een speletje.
De console krijgen ze wel met hun verjaardag
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Microsoft heeft al rap na E3 geconfirmed dat die lock er niet op zit, importeren werkt dus gewoon.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:47:
De vraag die ik dan heb is of importeren überhaupt gaat werken... goh we zien dat je in NL woont, sorry helaas kunt u pas online in 2014
While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches. This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country.
Nu moeten ze echt gaan knallen op gamescom. Ben hierin wel teleurgesteld. Als ze nu wat duidelijkheid hadden gegeven dan enkel, goh zo snel mogelijk in 2014... Dadelijk is titanfall al eerder uit dan de x1 in NL
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:53 ]
Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:48:
Dat is dus het probleem. Ze zijn daar dus nog niet mee klaar en wachten daar dus op...

Denk dat Yield problemen positiever ontvangen zouden worden dan ditarnoutzw schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:52:
Snap dat dan is gewoon een coverup voor de yieldproblemen die ze gewoon hebben. Dit klinkt stukje minder negatief dan we hebben problemen met genoeg xbone's te produceren. Ze proberen er een positieve draai aan te geven na al dat negatieve nieuws
Een yield probleem is uit te leggen, dit eigenlijk niet.
Mja, snap het wel. Anders lever je maar een half product tov waar je je mee hebt geprofileerd. Maar het had gewoon klaar moeten zijn. Punt.TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:
[...]
Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...
Iemand verder nog de cod reveal aan het kijken? Met deze gfx kunnen ze toch niet meer aankomen, of het moet huidige consolebeelden zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:57 ]
Helemaal mee eens, de keuze die ze nu maken daar ga je toch wat potentiële klanten door verliezen ben ik bang.TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:
[...]
Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...
Aan andere kant dan lever je wel iets wat niet helemaal af is, dat is voor ons wellicht niet erg maar genoeg mensen die dat vervelend vinden.
Wel balen voor de mensen die er sowieso 1 wilden halen of hebben gepre-orderd. Toch vind ik dat puntje bij paaltje dit wel een fail is van Microsoft, en dan maakt het even niet uit waar het nu verkeerd is gegaan maar dit kan je eigenlijk niet echt uitleggen ben ik bang,
[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 14-08-2013 19:58 ]
Liefhebber van Tweakers
Gezien de reden dat Nederland pas later komt qua localisatie lijkt het me dat je dan een duitstalige console krijgt. Maar ik verwacht dan wel dat je die op zijn minst op Engels kan instellen, anders ben je alsnog de klos.Spacey23 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:37:
Ik koop hem wel hier over de grens in Duitsland.
Zou je de console dan wel kunnen activeren eigenlijk? of zeg ik nu iets heel doms?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ze verliezen mij niet als klant, maar nu moet ik naar Duitsland rijden om er een te halenpino85 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:56:
[...]
Helemaal mee eens, de keuze die ze nu maken daar ga je toch wat potentiële klanten door verliezen ben ik bang.
Aan andere kant dan lever je wel iets wat niet helemaal af is, dat is voor ons wellicht niet erg maar genoeg mensen die dat vervelend vinden.
Wel balen voor de mensen die er sowieso 1 wilden halen of hebben gepre-orderd.
Mja wel hopen dat het hele installatie-menu ook op Engels is te zetten, gaat wat lastig als je alles in het Duits moet doenuchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:59:
En dan hopen dat je een Engels menu kunt selecteren inderdaad... kan ik mijn preorder dus wel annuleren.
Hmmh?
Maar MS zal het zeker wel merken. Toch zijn die landen niet zo heel groot waardoor het totaal aantal gemiste consoles niet zo heel groot is. Ik denk dat het later lanceren in Azië ze meer doet.
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:03 ]
Ooh daar had ik niet eens aan gedacht.Spacey23 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:37:
Ik koop hem wel hier over de grens in Duitsland.
Dat is idd de mooiste oplossing, gewoon ff naar een Saturn knallen en ophalen.
Kan ik me heel slecht voorstellen eigenlijk, die ellende kunnen ze zich niet op de hals halen na al de andere problemen.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:47:
De vraag die ik dan heb is of importeren überhaupt gaat werken... goh we zien dat je in NL woont, sorry helaas kunt u pas online in 2014... wtf heeft MS NL de laatste jaren gedaan.
Laat ze blij zijn dat ik die moeite überhaupt wil nemen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Een countdown naar gamescom?PixelShooter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:06:
Wat is er mis met de Belgische Xbox website?(http://xbox.be/)
'Initial set-up and updates require broadband internet and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country (not all Xbox Live countries); ISP fees apply.'
http://www.xbox.com/en-US...order-xbox-one/disclaimer
Dus via Duitsland of andere land halen en in Nederland spelen zal een beetje lastig gaan
Het risico is een negatieve vibe. Ondanks wat sommige hier denken, valt die reuze mee voor de Xbox, aangezien 99% van de gamers überhaupt pas na launch naar een nieuwe console gaat kijken. Deze kunnen dus wel een negatief idee krijgen bij de Xbox als deze pas in Q2 komt oid.
Aan de andere kant, de PS3 heeft er ook geen last van gehad blijkt nu.
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:
Dus via Duitsland of andere land halen en in Nederland spelen zal een beetje lastig gaan).
Xbox One-Supported Xbox Live Countries
•Netherlands
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 14-08-2013 20:09 ]
Nu, ja
Dat is nog een oud lijstje met landen waarin het initieel gelanceerd zou worden, gezien de xbox one in Nederland pas later gelanceerd gaat worden zal dat dus niet meer het geval zijn.
Verwijderd
Een XboxOne halen in het buitenland is inderdaad niet zo'n probleem, maar zou ik dat doen, wat zijn dan de gevolgen op lange termijn?TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:
[...]
Kunnen updates en Apps van MS die geoptimaliseerd zijn om samen te werken met Ziggo, UPC, etc (iets waar MS toch ook veel mee wilt doen) dan gewoon niet gedownload/gebruikt worden omdat je een Duitse of UK XboxOne hebt?
Ik hoop dat hier meer nieuws over komt de komende dagen...
Dat zeg jijxminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:11:
[...]
Dat is nog een oud lijstje met landen waarin het initieel gelanceerd zou worden, gezien de xbox one in Nederland pas later gelanceerd gaat worden zal dat dus niet meer het geval zijn.
Tomorrow is not today!
Inderdaad, maar Xbox Live is toch gewoon supported in Nederland?xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''
'Initial set-up and updates require broadband internet and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country (not all Xbox Live countries); ISP fees apply.'
Dus via Duitsland of andere land halen en in Nederland spelen zal een beetje lastig gaan).
Lijkt me wel raar als je wel je huidige Xbox Live account kunt gebruiken straks op de console, maar hem niet voor de activatie kunt toepassen. Lijkt mij dat dit niet uit elkaar getrokken gaat worden voor de X1 launch?
Als het gaat om een ip-block, dan kun je dat met een proxy wel oplossen overigens. Maar we zullen zien. Voorlopig heeft het toch weinig zin om hem te pre-orderen in het buitenland omdat er nog teveel vragen zijn. Ik wil hem in ieder geval wel zo snel mogelijk gaan halen en niet pas bij Nederlandse launch. Als ik echter geen BF4 kan spelen in NL bij de Duitse launch, ga ik toch wel eerst een PS4 halen denk ik (die X1 komt er dan later wel bij).
Ik maak me er zelf niet heel druk om, de tijd dat ik hardcore gamer was ligt (helaas) iets achter me, maar kan me voorstellen dat mensen er goed ziek van zijn.
Jij wilde hem ook niet gaan halen dan...? Ik ben zelf ook geen hardcore gamer, maar de multimedia zaken spreken mij dan wel weer super aanPWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:
Vind het wel amusant dat Microsoft eigenlijk nu volledig de PS3 launch begint te volgenSlechte communicatie, marketing fuckups, uitrol terugdraaien, domme uitspraken van hoger management, the lot
Ik maak me er zelf niet heel druk om, de tijd dat ik hardcore gamer was ligt (helaas) iets achter me, maar kan me voorstellen dat mensen er goed ziek van zijn.
Het lijkt me sterk dat er een ip-block komt, maar ik snap het ook niet meer. Ze flateren overigens ook met andere zaken. Windows Phone heeft nog steeds geen Nederlandse spraakherkenning en hele brakke Bing ondersteuning. Windows 8 werd gelanceerd zonder fatsoenlijke hulp voor nieuwe gebruikers en ga zo maar door.
Zeker welTheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:23:
[...]
Jij wilde hem ook niet gaan halen dan...? Ik ben zelf ook geen hardcore gamer, maar de multimedia zaken spreken mij dan wel weer super aanVind het ook wel erg jammer dat hij in NL uitgesteld is.
De tijd dat ik echter niet kon slapen bij een console release (laatste keer de Xbox 360), ligt wel achter me
Nu maar wachten op nieuws over importeren. Iemand een Twitter account die dit wil vragen aan de mensen die hier wat over kunnen zeggen
Ik heb een twitter acccount maar jemoet je xbox activeren in het land van aankoop...uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:28:
Pff, ik zei tegen een vriend van me dat Dark Souls 2 veel te laat komt, want hoeveel mensen gaan dat nog kopen als er al 4 maanden een x1 uit is... nou, sta ik nu mooi voor lul...
Nu maar wachten op nieuws over importeren. Iemand een Twitter account die dit wil vragen aan de mensen die hier wat over kunnen zeggen
Jan (van de PU) is overigens gebeld net door MS en heeft blijkbaar meer info. Zal wel een NDA op zitten, maar grote kans dat het gaat om te weinig units bij launch die nu naar UK of DU gaan.@martinspire
@XboxSupport since Xbox One is delayed in the Netherlands. Can i still get one in Germany and use my current Gamertag?
@XboxSupport
@martinspire You won't have the full experience from launch, but it will function, yes ^JN
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:31 ]
Hmmm, das wel een tripje waard(lang leve limburg, in 5 min over de grens)Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:29:
Even voor de duidelijkheid: je kunt wel een console halen bij launch maar hebt dan niet alle features:
[...]
Welke features heb je niet dan?Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:29:
Even voor de duidelijkheid: je kunt wel een console halen bij launch maar hebt dan niet alle features:
[...]
Telt het afspelen van dvd filmpjes ook als functioneren?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
DVD afspelen kan altijd wel, maar ik gok dat ze vooral spraakherkenning en vertalen bedoelen, maar dat boeit verder weinig. Om toch nog wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik er een tweet achteraan gezet of je wel gewoon MP kunt doen van bv BF4, Forza 5 en Watchdogs. Wordt vervolgd dusxminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:32:
[...]
Welke features heb je niet dan?
Telt het afspelen van dvd filmpjes ook als functioneren?
Verwijderd
Ben nog wel benieuwd welke functies dit dan zijn, blijft dit beperkt tot de stemherkenning, taal en de apps voor providers e.d.? En wordt dit dan later wel rechtgetrokken middels een update?
Of zullen er meer beperkingen zijn.
Zie net bovenstaande post, nice!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 20:34 ]
Als je nu toch bezig bent, vraag gelijk hoe het zit met taal instelling op een Duitse X1. Kan je hem op Engels zetten en dan gewoon Engels lullen tegen dat apparaat!?!?!?!?!
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Onze grote heldMartinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
DVD afspelen kan altijd wel, maar ik gok dat ze vooral spraakherkenning en vertalen bedoelen, maar dat boeit verder weinig. Om toch nog wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik er een tweet achteraan gezet of je wel gewoon MP kunt doen van bv BF4, Forza 5 en Watchdogs. Wordt vervolgd dus
Ik vermoed dat de Xbox by default ook gewoon Engels ondersteund. Zou wel lullig zijn zeg....de 360 kan toch ook alle talen aan...en Windows....dus zou wel vreemd zijn als de One dat niet zou kunnen. Neem ook aan dat als land ook gewoon Nederland kunt kiezen, alleen zit het NL taal gebeuren er (nog) niet in.Bunta schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:34:
Martinspire Held!!!!
Als je nu toch bezig bent, vraag gelijk hoe het zit met taal instelling op een Duitse X1. Kan je hem op Engels zetten en dan gewoon Engels lullen tegen dat apparaat!?!?!?!?!
Oftewel lekker gamen enz werkt wel (Enige wat ik er mee ga doen) rest later.Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:29:
[...]
Jan (van de PU) is overigens gebeld net door MS en heeft blijkbaar meer info. Zal wel een NDA op zitten, maar grote kans dat het gaat om te weinig units bij launch die nu naar UK of DU gaan.
Oftewel een import console is gewoon ook echt een Console, en geen media ding wat spelletjes speelt.
Je weet het maar nooit met die gekke Duitsers, alles gedubbed enzo bah........TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:36:
[...]
Ik vermoed dat de Xbox by default ook gewoon Engels ondersteund. Zou wel lullig zijn zeg....de 360 kan toch ook alle talen aan...en Windows....dus zou wel vreemd zijn als de One dat niet zou kunnen. Neem ook aan dat als land ook gewoon Nederland kunt kiezen, alleen zit het NL taal gebeuren er (nog) niet in.

*Mompelt iets van alles over 1 kam scheren*
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
xbox one is geen filmBunta schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:40:
[...]
Je weet het maar nooit met die gekke Duitsers, alles gedubbed enzo bah........![]()
*Mompelt iets van alles over 1 kam scheren*
Dus of we online kunnen is nog niet duidelijk. Heb sinds mei nog alle vertrouwen gehad in MS en de X1, maar dit is wel een klap in het gezicht van de communities in deze landen, die ze nu afkopen met een gratis game bij de launch.Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:37:
Weer een update:
Nouja ze hadden de game er niet bij hoeven doen, dus ik vind het redelijk positief van ze, het minste dat ze konden doenuchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:42:
[...]
Dus of we online kunnen is nog niet duidelijk. Heb sinds mei nog alle vertrouwen gehad in MS en de X1, maar dit is wel een klap in het gezicht van de communities in deze landen, die ze nu afkopen met een gratis game bij de launch.
Is het dalijk een boutgame(Kinect Rivals ofzo)xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:44:
[...]
Nouja ze hadden de game er niet bij hoeven doen, dus ik vind het redelijk positief van ze, het minste dat ze konden doen
Waarom Frankrijk, Italië en Duitsland wel, maar Zwitserland niet
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 20:47 ]
Wel weer netjes dat de support een beetje rap reageert. Valt me niet tegen. Maar goed, die kunnen er nu ook weinig aan doen.@martinspire Don't have that specific info at this time. Stay tuned for more details on that ^JN
Voorlopig in ieder geval nog even de tijd om het 1 en ander uit te zoeken. Ben stiekem toch nog wel benieuwd wat er verder gemeld gaat worden op gamescom
[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:48 ]
Heb je ooit Zwitsers gehoord, een verdraaid moeilijk taaltje.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:
Nou, ze komen hun beloftes gewoon niet na die ze op E3 hadden gedaan. 21 landen in november. Nu nog maar 13. En het heeft volgens mij alleen met de hoeveelheid consoles te maken.
Omdat Zwitsers anders klinkenuchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:
Ok dan
Dat dit nieuws best wel een impact heeft op me uit zich in het feit dat ik me weer eens heb aangemeld voor twitter
taijyn @taijyn 15m
@XboxSupport Unfortunately no x1 in the Netherlands in november. Can i import one and play BF4 online in november in the Netherlands
Xbox Support @XboxSupport3 9m
@taijyn We can't guarantee the online functionality, or content availability. But the game and console will be playable, yes ^JN
[ Voor 81% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 20:52 ]
Nee, niet voor stemherkenning. "Belgisch" en Nederlands zijn dan 2 verschillende talen.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
Ehm, volgens mijn zijn Duits, frans en Italiaans de hoofdtalen? Of mis ik iets...
Ok dan
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 14-08-2013 20:50 ]
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
Ehm, volgens mijn zijn Duits, frans en Italiaans de hoofdtalen? Of mis ik iets...
Dus die moeten ze allemaal los van elkaar kunne onderscheiden.De nationale en officiële talen van Zwitserland zijn:
Duits, als hoofdtaal gesproken door 63,7 procent van de bevolking [8]
Frans, als hoofdtaal gesproken door 20,4% van de bevolking
Italiaans, als hoofdtaal gesproken door 6,5% van de bevolking
Reto-Romaans, als hoofdtaal gesproken door 0,5% van de bevolking
[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 15-08-2013 08:19 ]
Dat was eigenlijk ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de aankondiging van vandaag las. De gelijkenis is inderdaad heel treffend. En Sony heeft echt flink moeten knokken om de schade te repareren: het heeft jaren geduurd voordat ze de achterstand op Xbox ingehaald hadden.PWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:
Vind het wel amusant dat Microsoft eigenlijk nu volledig de PS3 launch begint te volgenSlechte communicatie, marketing fuckups, uitrol terugdraaien, domme uitspraken van hoger management, the lot
Lekker SP spelen van BF4. YES!uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
Ok dan
Dat dit nieuws best wel een impact heeft op me uit zich in het feit dat ik me weer eens heb aangemeld voor twitterZelfde antwoord als op de vraag van Martinspire
taijyn @taijyn 15m
@XboxSupport Unfortunately no x1 in the Netherlands in november. Can i import one and play BF4 online in november in the Netherlands
Xbox Support @XboxSupport3 9m
@taijyn We can't guarantee the online functionality, or content availability. But the game and console will be playable, yes ^JN

[ Voor 93% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:04 ]
Vraag me dan ook af of het nog de Day One versie is of niet die we nu krijgen. Ik hoop het stiekum niet want ik vond die tekst foeilelijk op de controller

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:16 ]
'n Limburger klink ook anders dan een Groninger.. De provincie die het meest ABN spreek krijgt voorrangPWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
[...]
Omdat Zwitsers anders klinkenDe Kinect stemherkenning voor Belgie is ook anders dan die voor Nederland (en die van Wallonië, anders dan de Franse).
Vind dit echt een gigantische teleurstelling had zo op gehoopt dit jaar er mee te kunnen gamen. Ik laat m'n pre-order wel staan maar of ik 'm in 2014 ga halen is nog maar de vraag.
Dit voelt voor mij gewoon aan dat ze niet genoeg kunnen produceren en laat ik daar nu door de release/pre-order van de Nokia Lumia 920 daar een hekel aan hebben gekregen.
Ophalen in de winkel is geen probleem maar ik loop toch steeds tegen een betaal muur aan.
Toch jammer, 2 uur rijden zonder zekerheid is het me nou ook weer niet waard.
Ik ga mijn preorder cancelen en nog kijken of er ergens een PS4 te scoren is dit jaar. Microsoft mag nu echt ophoepelen. Wat een vette aderlating. Ik hoop dat ze kapot geconcureerd worden door de PS4.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maart, ik zeg je nu al, maart voor de One.
Zegt niet dat de PS4 dan nog op tijd hier uit gaat komen, immers kunnen zij het lijntje ook nog volgen (ik kijk naar normale beschikbaarheid, niet pre-order zut).
Andere kant, was het een probleem op de PS3 toendertijd? Niet voor mij, ik kocht hem zelf pas ergens april 2007 (GT pack). GT6 op de PS3, berg PC games in aankomst, ik overleef het wel. Tot die tijd lekker de consoles hun ding laten doen, zien we dan wel weer.
Maar dit is op dit moment, behoorlijke omslag richting de PS4. Maarja, die blijven stil, daar eerst maar eens op wachten.
Het had pas hilarisch geweest als MS aangaf One pas in heel europa 2014 te gaan leveren, kunnen ze meteen inpakken op de GC. Sony moet nu wel met een definitieve datum gaan komen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maartjuni, ik zeg je nu al, maartjuni voor de One.
Verwijderd
Maar in de rest van Europa lagen ze ook al achter op de PS4 dus dit uitstel gaat ze daar zeker niet in helpen want het is niet dat ze de gemiste verkopen snel inhalen. Komen ze pas in maart of zo dan is de PS4 waarschijnlijk gewoon goed leverbaar en zullen de twijfelaars al een PS4 hebben en de X1 pas veel later of niet meer gaan halen.SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
En dat is de doodstrap die in Nederland nodig was voor de One.
Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maart, ik zeg je nu al, maart voor de One.
Erg jammer dit van MS.
Imo wel mooi dat je een season pass kunt kopen voor current gen die dan ook op next-gen werkt
Eerst de PS4 in de winkel zien, dan pas maak ik een oordeelVerwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:24:
Maar in de rest van Europa lagen ze ook al achter op de PS4 dus dit uitstel gaat ze daar zeker niet in helpen want het is niet dat ze de gemiste verkopen snel inhalen. Komen ze pas in maart of zo dan is de PS4 waarschijnlijk gewoon goed leverbaar en zullen de twijfelaars al een PS4 hebben en de X1 pas veel later of niet meer gaan halen.
Erg jammer dit van MS.
Moet eerlijk zijn, ik had er toch dit jaar geen 1 meer gekocht, PS4 of One, komt nog genoeg naar current-gen en PC, was het nog even iet van plan. En voor ons even mooie tijd de kinderziektes te laten verhelpen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Het is FRIET!
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:31 ]

Lang leve

Niet zo handig als je de console nog bij launch goed wil verkopen lijkt me. Niet als de die-hard gamers hem al eerder uit het buitenland naar binnen kunnen trekken en hij nu na de feestdagen komt en je dus ook de bevoorrechte kindertjes die er normaal een van de Sint kregen misloopt. Als het echt alleen om spraakherkenning en wat NL content/apps gaat, vind ik het geen handige zet. Past wel prima in de rest van de marketingcampagne voor de Xone, met veel misverstanden, onduidelijkheden en veranderingen.
Tot nu toe ook niet zo veel vertrouwen in de Twitter support, dus nog steeds hoop op een bruikbare uit Duitsland of zo. Nog maar even aanzien hoe het verder gaat en of we straks evt met een buitenlandse Xone online kunnen gamen en online games/DLC kunnen kopen/downloaden, maar anders kan het nog even duren voor ik er een koop.
Dit nodigt voorlopig niet uit om het ding straks een paar maanden later tegen launchprijs te halen.
Bij bijvoorbeeld Forza was het juist leuk om met de community mee te groeien, redelijk gelijk op met de grote groep. Om nu met maanden 'achterstand' nog de hoofdprijs te betalen, zeker al er dan nog een NL LCE komt, nee bedankt. Dan kan een paar maanden langer wachten op de eerste prijsdalingen ook nog wel.
Positief afsluiten: Meer tijd voor GTA V op de 360, je kan de Xone controller meteen gebruiken op je pc, niet pas na een paar maanden én we krijgen straks veel meer launchtitels dan bijvoorbeeld onze oosterburen...
En dan duitstalige games spelen, ik wacht liever!!uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:34:
Inkopen doen in DuitslandOf even een treintje pakken naar Engeland.
![]()
Lang leve
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.