[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:54
Oké. Dit zuigt enorm. Dit is voor mij de 1e keer sinds de presentatie dat ik zwaar teleurgesteld ben en de keuze totaal niet snap. Als er een paar landen zijn die prima even zonder localization kan zijn het NL en Scandinavië wel. Wat een faal. :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik koop hem wel hier over de grens in Duitsland.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
En Call of Duty ghost laat ik lekker liggen. Wat ik nu zie kan me totaal niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De vraag is wat het voor een faal is. Je krijgt er dus een game voor terug. Stel dat hij in januari komt met een AAA game in de doos, dan is het prima. Komt hij in maart/april met een matige game, dan is het natuurlijk wel een faal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22
Gezien Kinect Sports Rivals is uitgesteld, zal die game er wel inzitten denk ik

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Helaas heb ik er geen vertrouwen meer in dat hij in januari komt. Als ze na zoveel jaren Kinect en de ontwikkeltijd van de x1 dit niet eens op orde hebben kunnen krijgen...Op de gamescom mogen ze hier wel echt duidelijkheid over geven. Ik vind dit eigenlijk wel respectloos naar de community in deze landen.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 16:33
ik denk dan dat deze eind januarie komt.. Gelukkig voor MS is nederland niet heel erg happig op holiday season inkopen.. Sinterklaas oke. Maar veel ouders kopen geen Xbox voor hun kroost tot 5/6 jaar.
Hooguit een speletje.

De console krijgen ze wel met hun verjaardag :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad onvoorstelbaar, ze geven dus gewoon de voorkeur aan hun grootste huidige markten en laten de rest wachten. Ben blij dat ik in de uk woon dus heb em zowieso launchday, maar dit zuigt wel behoorlihk voor nl en belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Kinect Sports als bundel game is alleen een trap na....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm balen zeg.

Dat wordt importeren dan maar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
De vraag die ik dan heb is of importeren überhaupt gaat werken... goh we zien dat je in NL woont, sorry helaas kunt u pas online in 2014... wtf heeft MS NL de laatste jaren gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gezien er geen regio-lock op zit, lijkt me dat prima. Maar desnoods even met een UK adres en als het echt moet via een proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:47:
De vraag die ik dan heb is of importeren überhaupt gaat werken... goh we zien dat je in NL woont, sorry helaas kunt u pas online in 2014
Microsoft heeft al rap na E3 geconfirmed dat die lock er niet op zit, importeren werkt dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:31

TheVMaster

Moderator WOS
Maar betekend dit dan wel dat we in het Nederlands kunnen praten tegen de Xbox? Als ik dit zo mag geloven wel...
While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches. This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat is dus het probleem. Ze zijn daar dus nog niet mee klaar en wachten daar dus op...

Nu moeten ze echt gaan knallen op gamescom. Ben hierin wel teleurgesteld. Als ze nu wat duidelijkheid hadden gegeven dan enkel, goh zo snel mogelijk in 2014... Dadelijk is titanfall al eerder uit dan de x1 in NL

[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:48:
Dat is dus het probleem. Ze zijn daar dus nog niet mee klaar en wachten daar dus op...
Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja is ook vaag. Of desnoods met een day-one patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Snap dat dan is gewoon een coverup voor de yieldproblemen die ze gewoon hebben. Dit klinkt stukje minder negatief dan we hebben problemen met genoeg xbone's te produceren. Ze proberen er een positieve draai aan te geven na al dat negatieve nieuws :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

arnoutzw schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:52:
Snap dat dan is gewoon een coverup voor de yieldproblemen die ze gewoon hebben. Dit klinkt stukje minder negatief dan we hebben problemen met genoeg xbone's te produceren. Ze proberen er een positieve draai aan te geven na al dat negatieve nieuws :z
Denk dat Yield problemen positiever ontvangen zouden worden dan dit ;)

Een yield probleem is uit te leggen, dit eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:
[...]

Ik snap het niet, breng dat ding gewoon in het Engels uit, en doe die NL update later. Of ze hebben de deals met de Apps nog niet helemaal rond....Ziggo...UPC.....etc..etc...
Mja, snap het wel. Anders lever je maar een half product tov waar je je mee hebt geprofileerd. Maar het had gewoon klaar moeten zijn. Punt.

Iemand verder nog de cod reveal aan het kijken? Met deze gfx kunnen ze toch niet meer aankomen, of het moet huidige consolebeelden zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

[...]

Helemaal mee eens, de keuze die ze nu maken daar ga je toch wat potentiële klanten door verliezen ben ik bang.
Aan andere kant dan lever je wel iets wat niet helemaal af is, dat is voor ons wellicht niet erg maar genoeg mensen die dat vervelend vinden.
Wel balen voor de mensen die er sowieso 1 wilden halen of hebben gepre-orderd. Toch vind ik dat puntje bij paaltje dit wel een fail is van Microsoft, en dan maakt het even niet uit waar het nu verkeerd is gegaan maar dit kan je eigenlijk niet echt uitleggen ben ik bang,

[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 14-08-2013 19:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Spacey23 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:37:
Gezien de reden dat Nederland pas later komt qua localisatie lijkt het me dat je dan een duitstalige console krijgt. Maar ik verwacht dan wel dat je die op zijn minst op Engels kan instellen, anders ben je alsnog de klos.
Zou je de console dan wel kunnen activeren eigenlijk? of zeg ik nu iets heel doms?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
pino85 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Helemaal mee eens, de keuze die ze nu maken daar ga je toch wat potentiële klanten door verliezen ben ik bang.
Aan andere kant dan lever je wel iets wat niet helemaal af is, dat is voor ons wellicht niet erg maar genoeg mensen die dat vervelend vinden.
Wel balen voor de mensen die er sowieso 1 wilden halen of hebben gepre-orderd.
Ze verliezen mij niet als klant, maar nu moet ik naar Duitsland rijden om er een te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
En dan hopen dat je een Engels menu kunt selecteren inderdaad... kan ik mijn preorder dus wel annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:59:
En dan hopen dat je een Engels menu kunt selecteren inderdaad... kan ik mijn preorder dus wel annuleren.
Mja wel hopen dat het hele installatie-menu ook op Engels is te zetten, gaat wat lastig als je alles in het Duits moet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dit heeft wel echt grote gevolgen denk ik voor de sales in NL. Een aantal maanden later lanceren, want daar hebben we het volgens mij wel over, ten opzichte van de ps4 die de wind volledig meegeeft is gewoon killing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 11:58
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''

Hmmh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mwoah valt mee, de sales van de PS3 kwamen mogelijk wat langzaam op gang, maar ging verder prima. Denk alleen wel dat er dan mogelijk meer PS4s verkocht worden in NL om daarna nog een X1 erbij te nemen.

Maar MS zal het zeker wel merken. Toch zijn die landen niet zo heel groot waardoor het totaal aantal gemiste consoles niet zo heel groot is. Ik denk dat het later lanceren in Azië ze meer doet.

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
*Xbox zu hause* ? Geintje natuurlijk.. vind het serieus niet grappig voor de gamers die hier al een tijd op hebben gewacht. Hopelijk komt ie dan zsm in januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Volgens mij moeten we dan allemaal naar Mitra om te activeren en te updaten ;) waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spacey23 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:37:
Ooh daar had ik niet eens aan gedacht.

Dat is idd de mooiste oplossing, gewoon ff naar een Saturn knallen en ophalen.
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:47:
De vraag die ik dan heb is of importeren überhaupt gaat werken... goh we zien dat je in NL woont, sorry helaas kunt u pas online in 2014... wtf heeft MS NL de laatste jaren gedaan.
Kan ik me heel slecht voorstellen eigenlijk, die ellende kunnen ze zich niet op de hals halen na al de andere problemen.

Laat ze blij zijn dat ik die moeite überhaupt wil nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Het gaat ervan afhangen, wanner de eerste en volgende ladingen PS4's zullen komen, redelijke kans dat de tweede lading ook pas in 2014 zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat is er mis met de Belgische Xbox website? :P (http://xbox.be/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

PixelShooter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:06:
Wat is er mis met de Belgische Xbox website? :P (http://xbox.be/)
Een countdown naar gamescom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''

'Initial set-up and updates require broadband internet and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country (not all Xbox Live countries); ISP fees apply.'

http://www.xbox.com/en-US...order-xbox-one/disclaimer

Dus via Duitsland of andere land halen en in Nederland spelen zal een beetje lastig gaan :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het aantal verkocht consoles tijdens een launch periode is relatief gezien te verwaarlozen. Minder dan 1% van de verkopen vind tijdens de launchperiode plaats.

Het risico is een negatieve vibe. Ondanks wat sommige hier denken, valt die reuze mee voor de Xbox, aangezien 99% van de gamers überhaupt pas na launch naar een nieuwe console gaat kijken. Deze kunnen dus wel een negatief idee krijgen bij de Xbox als deze pas in Q2 komt oid.

Aan de andere kant, de PS3 heeft er ook geen last van gehad blijkt nu.
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:

Dus via Duitsland of andere land halen en in Nederland spelen zal een beetje lastig gaan :)).
Xbox One-Supported Xbox Live Countries

•Netherlands

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 14-08-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nu, ja :P Ik kreeg een (kort) tijdje een 403. Vroeg me af of dit iets te maken had met het recente nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dat is nog een oud lijstje met landen waarin het initieel gelanceerd zou worden, gezien de xbox one in Nederland pas later gelanceerd gaat worden zal dat dus niet meer het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een XboxOne halen in het buitenland is inderdaad niet zo'n probleem, maar zou ik dat doen, wat zijn dan de gevolgen op lange termijn?

Kunnen updates en Apps van MS die geoptimaliseerd zijn om samen te werken met Ziggo, UPC, etc (iets waar MS toch ook veel mee wilt doen) dan gewoon niet gedownload/gebruikt worden omdat je een Duitse of UK XboxOne hebt?

Ik hoop dat hier meer nieuws over komt de komende dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:11:
[...]

Dat is nog een oud lijstje met landen waarin het initieel gelanceerd zou worden, gezien de xbox one in Nederland pas later gelanceerd gaat worden zal dat dus niet meer het geval zijn.
Dat zeg jij ;) Die activatieservers staan hier in principe los van. Ik heb nog niet gezien dat dit is aangepast. Ik zeg niet dat dat niet gaat gebeuren, maar dit is de informatie zoals hij nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
En anders kun je hem wel via een vpn activeren neem ik aan.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:

'Initial set-up and updates require broadband internet and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country (not all Xbox Live countries); ISP fees apply.'

Inderdaad, maar Xbox Live is toch gewoon supported in Nederland?

Lijkt me wel raar als je wel je huidige Xbox Live account kunt gebruiken straks op de console, maar hem niet voor de activatie kunt toepassen. Lijkt mij dat dit niet uit elkaar getrokken gaat worden voor de X1 launch?

Als het gaat om een ip-block, dan kun je dat met een proxy wel oplossen overigens. Maar we zullen zien. Voorlopig heeft het toch weinig zin om hem te pre-orderen in het buitenland omdat er nog teveel vragen zijn. Ik wil hem in ieder geval wel zo snel mogelijk gaan halen en niet pas bij Nederlandse launch. Als ik echter geen BF4 kan spelen in NL bij de Duitse launch, ga ik toch wel eerst een PS4 halen denk ik (die X1 komt er dan later wel bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Stel dat het waar is dat importeren niet gaat en we daadwerkelijk moeten wachten tot ergens in 2014 (waar ze voor mij binnen nu en einde gamescom duidelijkheid over moeten verschaffen). De gamers in NL willen toch gewoon BF4 spelen rondom de launch van die game en niet maanden later? Als importeren niet gaat en de x1 niet begin januari in de winkel ligt, staat er bij mij gewoon een ps4. Dat was altijd de bedoeling, maar dan veel verder in de tijd. De vraag is dan nog of ik de x1 ga gebruiken als multiplatform console, of enkel voor exclusieve. Iets wat ik tot een uur geleden niet voor mogelijk hield....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vind het wel amusant dat Microsoft eigenlijk nu volledig de PS3 launch begint te volgen :p Slechte communicatie, marketing fuckups, uitrol terugdraaien, domme uitspraken van hoger management, the lot :p

Ik maak me er zelf niet heel druk om, de tijd dat ik hardcore gamer was ligt (helaas) iets achter me, maar kan me voorstellen dat mensen er goed ziek van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:
Vind het wel amusant dat Microsoft eigenlijk nu volledig de PS3 launch begint te volgen :p Slechte communicatie, marketing fuckups, uitrol terugdraaien, domme uitspraken van hoger management, the lot :p

Ik maak me er zelf niet heel druk om, de tijd dat ik hardcore gamer was ligt (helaas) iets achter me, maar kan me voorstellen dat mensen er goed ziek van zijn.
Jij wilde hem ook niet gaan halen dan...? Ik ben zelf ook geen hardcore gamer, maar de multimedia zaken spreken mij dan wel weer super aan :) Vind het ook wel erg jammer dat hij in NL uitgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wacht nog even tot er meer info bekend is over wat er gebeurd met consoles die je in het buitenland haalt en in NL activeert. Als dat verder weinig uitmaakt, zal het me een worst wezen wanneer hij officieel uitkomt. Ik had bv ook een Windows Phone voordat ie hier in Nederland gelanceerd werd en dat ging ook prima.

Het lijkt me sterk dat er een ip-block komt, maar ik snap het ook niet meer. Ze flateren overigens ook met andere zaken. Windows Phone heeft nog steeds geen Nederlandse spraakherkenning en hele brakke Bing ondersteuning. Windows 8 werd gelanceerd zonder fatsoenlijke hulp voor nieuwe gebruikers en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:23:
[...]

Jij wilde hem ook niet gaan halen dan...? Ik ben zelf ook geen hardcore gamer, maar de multimedia zaken spreken mij dan wel weer super aan :) Vind het ook wel erg jammer dat hij in NL uitgesteld is.
Zeker wel :) Heb ook gewoon een pre-order staan. Maar of hij in november komt of februari is mij om het even. Ik ben ook in de US in november, wellicht prop ik er 1 in mijn koffer.

De tijd dat ik echter niet kon slapen bij een console release (laatste keer de Xbox 360), ligt wel achter me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Pff, ik zei tegen een vriend van me dat Dark Souls 2 veel te laat komt, want hoeveel mensen gaan dat nog kopen als er al 4 maanden een x1 uit is... nou, sta ik nu mooi voor lul...

Nu maar wachten op nieuws over importeren. Iemand een Twitter account die dit wil vragen aan de mensen die hier wat over kunnen zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:28:
Pff, ik zei tegen een vriend van me dat Dark Souls 2 veel te laat komt, want hoeveel mensen gaan dat nog kopen als er al 4 maanden een x1 uit is... nou, sta ik nu mooi voor lul...

Nu maar wachten op nieuws over importeren. Iemand een Twitter account die dit wil vragen aan de mensen die hier wat over kunnen zeggen :p
Ik heb een twitter acccount maar jemoet je xbox activeren in het land van aankoop... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Even voor de duidelijkheid: je kunt wel een console halen bij launch maar hebt dan niet alle features:
@martinspire
@XboxSupport since Xbox One is delayed in the Netherlands. Can i still get one in Germany and use my current Gamertag?

‏@XboxSupport
@martinspire You won't have the full experience from launch, but it will function, yes ^JN
Jan (van de PU) is overigens gebeld net door MS en heeft blijkbaar meer info. Zal wel een NDA op zitten, maar grote kans dat het gaat om te weinig units bij launch die nu naar UK of DU gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:29:
Even voor de duidelijkheid: je kunt wel een console halen bij launch maar hebt dan niet alle features:

[...]
Hmmm, das wel een tripje waard(lang leve limburg, in 5 min over de grens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator

[...]
Welke features heb je niet dan?

Telt het afspelen van dvd filmpjes ook als functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Teleurstellend ja. De oorzaak zou trouwens deels liggen aan het polishen van de voice recognition verschillende talen. Ze willen dat die ervaring zo naadloos mogelijk is voor iedereen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:32:
[...]

Welke features heb je niet dan?

Telt het afspelen van dvd filmpjes ook als functioneren?
DVD afspelen kan altijd wel, maar ik gok dat ze vooral spraakherkenning en vertalen bedoelen, maar dat boeit verder weinig. Om toch nog wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik er een tweet achteraan gezet of je wel gewoon MP kunt doen van bv BF4, Forza 5 en Watchdogs. Wordt vervolgd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al een beetje goed nieuws, Thanks Martinspire.

Ben nog wel benieuwd welke functies dit dan zijn, blijft dit beperkt tot de stemherkenning, taal en de apps voor providers e.d.? En wordt dit dan later wel rechtgetrokken middels een update?
Of zullen er meer beperkingen zijn.

Zie net bovenstaande post, nice! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Martinspire Held!!!!

Als je nu toch bezig bent, vraag gelijk hoe het zit met taal instelling op een Duitse X1. Kan je hem op Engels zetten en dan gewoon Engels lullen tegen dat apparaat!?!?!?!?!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

En dan moet ik duits praten tegen mijn xbox voor een paar maanden, nou en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
DVD afspelen kan altijd wel, maar ik gok dat ze vooral spraakherkenning en vertalen bedoelen, maar dat boeit verder weinig. Om toch nog wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik er een tweet achteraan gezet of je wel gewoon MP kunt doen van bv BF4, Forza 5 en Watchdogs. Wordt vervolgd dus
Onze grote held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bunta schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:34:
Martinspire Held!!!!

Als je nu toch bezig bent, vraag gelijk hoe het zit met taal instelling op een Duitse X1. Kan je hem op Engels zetten en dan gewoon Engels lullen tegen dat apparaat!?!?!?!?!
Ik vermoed dat de Xbox by default ook gewoon Engels ondersteund. Zou wel lullig zijn zeg....de 360 kan toch ook alle talen aan...en Windows....dus zou wel vreemd zijn als de One dat niet zou kunnen. Neem ook aan dat als land ook gewoon Nederland kunt kiezen, alleen zit het NL taal gebeuren er (nog) niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Weer een update:
@martinspire Can't guarantee that online functionality will work, but the console itself will as the games are not region locked ^JN
Vraag over taal komt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn 360 staat op op Locale Engels. Anders gaat Viva Pinata Nederlands tegen je spreken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[...]
Jan (van de PU) is overigens gebeld net door MS en heeft blijkbaar meer info. Zal wel een NDA op zitten, maar grote kans dat het gaat om te weinig units bij launch die nu naar UK of DU gaan.
Oftewel lekker gamen enz werkt wel (Enige wat ik er mee ga doen) rest later.

Oftewel een import console is gewoon ook echt een Console, en geen media ding wat spelletjes speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
TheVMaster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:36:
[...]

Ik vermoed dat de Xbox by default ook gewoon Engels ondersteund. Zou wel lullig zijn zeg....de 360 kan toch ook alle talen aan...en Windows....dus zou wel vreemd zijn als de One dat niet zou kunnen. Neem ook aan dat als land ook gewoon Nederland kunt kiezen, alleen zit het NL taal gebeuren er (nog) niet in.
Je weet het maar nooit met die gekke Duitsers, alles gedubbed enzo bah........ 8)7

*Mompelt iets van alles over 1 kam scheren*

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bunta schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:40:
[...]

Je weet het maar nooit met die gekke Duitsers, alles gedubbed enzo bah........ 8)7

*Mompelt iets van alles over 1 kam scheren*
xbox one is geen film :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dus of we online kunnen is nog niet duidelijk. Heb sinds mei nog alle vertrouwen gehad in MS en de X1, maar dit is wel een klap in het gezicht van de communities in deze landen, die ze nu afkopen met een gratis game bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:42:
[...]

Dus of we online kunnen is nog niet duidelijk. Heb sinds mei nog alle vertrouwen gehad in MS en de X1, maar dit is wel een klap in het gezicht van de communities in deze landen, die ze nu afkopen met een gratis game bij de launch.
Nouja ze hadden de game er niet bij hoeven doen, dus ik vind het redelijk positief van ze, het minste dat ze konden doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

Nouja ze hadden de game er niet bij hoeven doen, dus ik vind het redelijk positief van ze, het minste dat ze konden doen
Is het dalijk een boutgame(Kinect Rivals ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nou, ze komen hun beloftes gewoon niet na die ze op E3 hadden gedaan. 21 landen in november. Nu nog maar 13. En het heeft volgens mij alleen met de hoeveelheid consoles te maken. Of althans niet met de talen...

Waarom Frankrijk, Italië en Duitsland wel, maar Zwitserland niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jammer, dat wordt wachten op meer info:
@martinspire Don't have that specific info at this time. Stay tuned for more details on that ^JN
Wel weer netjes dat de support een beetje rap reageert. Valt me niet tegen. Maar goed, die kunnen er nu ook weinig aan doen.

Voorlopig in ieder geval nog even de tijd om het 1 en ander uit te zoeken. Ben stiekem toch nog wel benieuwd wat er verder gemeld gaat worden op gamescom :)

[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:
Nou, ze komen hun beloftes gewoon niet na die ze op E3 hadden gedaan. 21 landen in november. Nu nog maar 13. En het heeft volgens mij alleen met de hoeveelheid consoles te maken.

Heb je ooit Zwitsers gehoord, een verdraaid moeilijk taaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:
Omdat Zwitsers anders klinken ;) De Kinect stemherkenning voor Belgie is ook anders dan die voor Nederland (en die van Wallonië, anders dan de Franse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ehm, volgens mijn zijn Duits, frans en Italiaans de hoofdtalen? Of mis ik iets...

Ok dan :)

Dat dit nieuws best wel een impact heeft op me uit zich in het feit dat ik me weer eens heb aangemeld voor twitter :o Zelfde antwoord als op de vraag van Martinspire

taijyn ‏@taijyn 15m
@XboxSupport Unfortunately no x1 in the Netherlands in november. Can i import one and play BF4 online in november in the Netherlands

Xbox Support ‏@XboxSupport3 9m
@taijyn We can't guarantee the online functionality, or content availability. But the game and console will be playable, yes ^JN

[ Voor 81% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
Ehm, volgens mijn zijn Duits, frans en Italiaans de hoofdtalen? Of mis ik iets...
Nee, niet voor stemherkenning. "Belgisch" en Nederlands zijn dan 2 verschillende talen.

Ok dan :p

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 14-08-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

De nationale en officiële talen van Zwitserland zijn:
Duits, als hoofdtaal gesproken door 63,7 procent van de bevolking [8]
Frans, als hoofdtaal gesproken door 20,4% van de bevolking
Italiaans, als hoofdtaal gesproken door 6,5% van de bevolking
Reto-Romaans, als hoofdtaal gesproken door 0,5% van de bevolking
Dus die moeten ze allemaal los van elkaar kunne onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Dit kan veel netter!

[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 15-08-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
PWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:
Dat was eigenlijk ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de aankondiging van vandaag las. De gelijkenis is inderdaad heel treffend. En Sony heeft echt flink moeten knokken om de schade te repareren: het heeft jaren geduurd voordat ze de achterstand op Xbox ingehaald hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 12:22

Ok dan :)

Dat dit nieuws best wel een impact heeft op me uit zich in het feit dat ik me weer eens heb aangemeld voor twitter :o Zelfde antwoord als op de vraag van Martinspire

taijyn ‏@taijyn 15m
@XboxSupport Unfortunately no x1 in the Netherlands in november. Can i import one and play BF4 online in november in the Netherlands

Xbox Support ‏@XboxSupport3 9m
@taijyn We can't guarantee the online functionality, or content availability. But the game and console will be playable, yes ^JN
Lekker SP spelen van BF4. YES! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zucht. Nvm. Nou maar gewoon weer wachten op Gamescom en hopen dat ze dit keer eens duidelijk, open en eerlijk zijn. Openen met een excuus over de communicatie en gebroken beloftes zou al heel wat zijn...

[ Voor 93% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 01:18

Xun

Jammer van de lauch date, maar ach het is gelukkig niet alsof de wereld vergaat. Vraag me alleen of hoe de bestellingen bij winkels zoals de Mediamarkt worden afgehandeld. Ze geven in het persbericht dat je voor een bepaalde dag iets moet hebben besteld, maar bij mijn vestiging (waar ik ook besteld heb:P) houden ze gewoon een Word bestand bij en dat is het :P

Vraag me dan ook af of het nog de Day One versie is of niet die we nu krijgen. Ik hoop het stiekum niet want ik vond die tekst foeilelijk op de controller :P (de rest van de bonussen mag natuurlijk altijd nog.. O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Overigens zal het ook geen pretje zijn als de consoles in zo weinig landen lanceert. Met online-games zul je dan al snel met Amerikanen of andere laggers gekoppeld worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Echt jammer dit, aangezien in mijn ogen alle negativiteit ongeveer wel over was en ze op de positieve toer waren :). Maarja, ze hebben nu weer bewezen dat het altijd slechter kan :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
PWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:49:
[...]

Omdat Zwitsers anders klinken ;) De Kinect stemherkenning voor Belgie is ook anders dan die voor Nederland (en die van Wallonië, anders dan de Franse).
'n Limburger klink ook anders dan een Groninger.. De provincie die het meest ABN spreek krijgt voorrang :9

Vind dit echt een gigantische teleurstelling had zo op gehoopt dit jaar er mee te kunnen gamen. Ik laat m'n pre-order wel staan maar of ik 'm in 2014 ga halen is nog maar de vraag.
Dit voelt voor mij gewoon aan dat ze niet genoeg kunnen produceren en laat ik daar nu door de release/pre-order van de Nokia Lumia 920 daar een hekel aan hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Even snel in Duitsland pre-orderen bij de Saturn of de MediaMarkt lijkt er niet bij te zijn.

Ophalen in de winkel is geen probleem maar ik loop toch steeds tegen een betaal muur aan.
Toch jammer, 2 uur rijden zonder zekerheid is het me nou ook weer niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
ONgeloofelijk dit zeg. Ik heb ze tot elk moment gesteund ik heb hem gepreorderd en nu krijg je dit te horen. De PS4 is al uitverkocht dus dat kan ik ook wel vergeten en dus kan ik tijdens de kerst niet meer van watch dogs assasin creed en weet ik nog wat meer genieten.

Ik ga mijn preorder cancelen en nog kijken of er ergens een PS4 te scoren is dit jaar. Microsoft mag nu echt ophoepelen. Wat een vette aderlating. Ik hoop dat ze kapot geconcureerd worden door de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
Denk dat alle consoles in NL gewoon een bon bijgestoken krijgen met daarop de unlock code voor Killer Instinct, problem solved voor kopers van de eerste batch consoles.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
En dat is de doodstrap die in Nederland nodig was voor de One.

Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maart, ik zeg je nu al, maart voor de One.

Zegt niet dat de PS4 dan nog op tijd hier uit gaat komen, immers kunnen zij het lijntje ook nog volgen (ik kijk naar normale beschikbaarheid, niet pre-order zut).

Andere kant, was het een probleem op de PS3 toendertijd? Niet voor mij, ik kocht hem zelf pas ergens april 2007 (GT pack). GT6 op de PS3, berg PC games in aankomst, ik overleef het wel. Tot die tijd lekker de consoles hun ding laten doen, zien we dan wel weer.

Maar dit is op dit moment, behoorlijke omslag richting de PS4. Maarja, die blijven stil, daar eerst maar eens op wachten.

Het had pas hilarisch geweest als MS aangaf One pas in heel europa 2014 te gaan leveren, kunnen ze meteen inpakken op de GC. Sony moet nu wel met een definitieve datum gaan komen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maartjuni, ik zeg je nu al, maartjuni voor de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
En dat is de doodstrap die in Nederland nodig was voor de One.

Goed, rest van europa boeit het weinig (onze 'verkoopaantallen' vallen in het niets tov buurlanden), maar dit is gewoon PS3. November launch, Nederland in maart, ik zeg je nu al, maart voor de One.
Maar in de rest van Europa lagen ze ook al achter op de PS4 dus dit uitstel gaat ze daar zeker niet in helpen want het is niet dat ze de gemiste verkopen snel inhalen. Komen ze pas in maart of zo dan is de PS4 waarschijnlijk gewoon goed leverbaar en zullen de twijfelaars al een PS4 hebben en de X1 pas veel later of niet meer gaan halen.
Erg jammer dit van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Ik denkt niet dat ze hem voor 2 of 3 maandjes uitstellen. Zomer 2014 zal het misschien niet worden maar minimaal april of mei. En als het wel later wordt dan kunnen ze misschien beter meteen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Info van Major Nelson over de diverse season passes van games: http://majornelson.com/20...me-game-on-xbox-one-free/

Imo wel mooi dat je een season pass kunt kopen voor current gen die dan ook op next-gen werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:24:
Maar in de rest van Europa lagen ze ook al achter op de PS4 dus dit uitstel gaat ze daar zeker niet in helpen want het is niet dat ze de gemiste verkopen snel inhalen. Komen ze pas in maart of zo dan is de PS4 waarschijnlijk gewoon goed leverbaar en zullen de twijfelaars al een PS4 hebben en de X1 pas veel later of niet meer gaan halen.
Erg jammer dit van MS.
Eerst de PS4 in de winkel zien, dan pas maak ik een oordeel ;)

Moet eerlijk zijn, ik had er toch dit jaar geen 1 meer gekocht, PS4 of One, komt nog genoeg naar current-gen en PC, was het nog even iet van plan. En voor ons even mooie tijd de kinderziektes te laten verhelpen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Balen nu ja ik krijg toch beide consoles dus ik ga me wel vermaken met de PS4, maar MS heeft wel afgedaan voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:20

Jox444

Honestly....

Voor de mensen die de XboxOne in het buitenland (de/uk/whatever) gaan halen...iets om rekening mee te houden; Transacties op XBL gaan niet werken met een 'buitenlandse console':

Afbeeldingslocatie: https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/584/3223/original.jpg

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wow, ze blijven wel gecomitteerd om de x1 te launchen in zwitserland.. Het zou er nog eens bij moeten komen zeg.. Jeez. Maar wat ik lees zou MP wel werken?

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar is dat niet omdat de Marketplace dan nog niet werkt daar? Ivm licenties e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Hmm hoe moet je dan aan games komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Inkopen doen in Duitsland :o Of even een treintje pakken naar Engeland. 7(8)7

Lang leve :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 14:00
Tja, eerst een ramp-voorprogramma met bergen onduidelijikheden en negatieve publiciteit, dan net als er ook positieve dingen over het regelmatig online moeten zijn naar buiten komen een totale ommekeer in beleid, dan een paar positieve dingen, nu dit weer.

Niet zo handig als je de console nog bij launch goed wil verkopen lijkt me. Niet als de die-hard gamers hem al eerder uit het buitenland naar binnen kunnen trekken en hij nu na de feestdagen komt en je dus ook de bevoorrechte kindertjes die er normaal een van de Sint kregen misloopt. Als het echt alleen om spraakherkenning en wat NL content/apps gaat, vind ik het geen handige zet. Past wel prima in de rest van de marketingcampagne voor de Xone, met veel misverstanden, onduidelijkheden en veranderingen.

Tot nu toe ook niet zo veel vertrouwen in de Twitter support, dus nog steeds hoop op een bruikbare uit Duitsland of zo. Nog maar even aanzien hoe het verder gaat en of we straks evt met een buitenlandse Xone online kunnen gamen en online games/DLC kunnen kopen/downloaden, maar anders kan het nog even duren voor ik er een koop.

Dit nodigt voorlopig niet uit om het ding straks een paar maanden later tegen launchprijs te halen.
Bij bijvoorbeeld Forza was het juist leuk om met de community mee te groeien, redelijk gelijk op met de grote groep. Om nu met maanden 'achterstand' nog de hoofdprijs te betalen, zeker al er dan nog een NL LCE komt, nee bedankt. Dan kan een paar maanden langer wachten op de eerste prijsdalingen ook nog wel.

Positief afsluiten: Meer tijd voor GTA V op de 360, je kan de Xone controller meteen gebruiken op je pc, niet pas na een paar maanden én we krijgen straks veel meer launchtitels dan bijvoorbeeld onze oosterburen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:34:
Inkopen doen in Duitsland :o Of even een treintje pakken naar Engeland. 7(8)7

Lang leve :)F
En dan duitstalige games spelen, ik wacht liever!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Gratis game die je erbij krijgt peggle 2.

Afbeeldingslocatie: https://static.squarespace.com/static/51b3dc8ee4b051b96ceb10de/51ce6099e4b0d911b4489b79/51ce6190e4b0d911b449877e/1371157989843/1000w/awesomely-awkward-e3-announcement-for-peggle-2-header.jpg
Pagina: 1 ... 57 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.