[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:27:
[...]

@asgaro
Ik raad je aan om eens sword art online te kijken, misschien krijg je dan een nadere mening over VR :)
Offtopic: Zou mij juist super vet zijn om in een dergelijke VR wereld te zitten. Ik zou zeggen kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Remmetje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:44:
[...]

Offtopic: Zou mij juist super vet zijn om in een dergelijke VR wereld te zitten. Ik zou zeggen kom maar op :P
Ze zijn ook bezig om SAO te maken voor de occulus, maar ik vond de randvoorwaarden zeg maar minder(je weet wel met doodgaan zodra je character doodgaat, niet kunnen uitloggen enzo).

[ Voor 10% gewijzigd door xAnarchyBaS op 13-08-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Als de Kinect toch niet nodig is, en in de kast stof ligt te happen, haal hem dan maar van het pakket af en 500 - 100 euro = 400 voor de console.

Ik hoef die Kinect niet, en het is ook zonde van de ruimte in men kast.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Aan de andere kant gebruik je hem nu mss niet, maar hoe denk je er over een half jaar na launch of zo over nadat je van alles hebt gezien mbt de kinect?

[ Voor 3% gewijzigd door Johan tb op 13-08-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:48:
Als de Kinect toch niet nodig is, en in de kast stof ligt te happen, haal hem dan maar van het pakket af en 500 - 100 euro = 400 voor de console.

Ik hoef die Kinect niet, en het is ook zonde van de ruimte in men kast.
Echt...

Je hebt de kinect nog altijd nodig! Iedere game mag de kinect vereisen en delen van de Xbox One werken niet zonder kinect. Het enige dat verandert is dat je xbox one nog altijd (beperkt) bruikbaar is wanneer je hem ontkoppelt. Zodra je echter iets wil doen dat kinect nodig heeft (en dat is best veel) moet je hem weer inpluggen. Het is een maatregel om de alu hoedjes te sussen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@boe2; persoonlijk wil ik gewoon geen lelijk ding voor men tv, net zoals die Wii sensor bar. Niks alu hoedjes....

En ik zie niet in hoe best veel dingen Kinect nodig hebben? Is toch van de zotte, dat als ik een potje Killer Instinct wil doen op mijn arcade cabinet, dat ik dat die Kinect shit moet aansluiten?

En niet nodig is niet nodig, dus dan maar van het pakket afhalen toch? Geld is geld. Ruimte is ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:56:
@boe2; persoonlijk wil ik gewoon geen lelijk ding voor men tv, net zoals die Wii sensor bar. Niks alu hoedjes....

En ik zie niet in hoe best veel dingen Kinect nodig hebben? Is toch van de zotte, dat als ik een potje Killer Instinct wil doen op mijn arcade cabinet, dat ik dat die Kinect shit moet aansluiten?

En niet nodig is niet nodig, dus dan maar van het pakket afhalen toch? Geld is geld. Ruimte is ruimte.
Kinect is een in de Xbox1 geïntegreerd systeem, je kan zonder maar dan zullen een hoop functies niet meer werken. dat is waarom hij erbij geleverd wordt. Veel handelingen in het menu worden nu op basis van kinect, en dingen zoals snap en skype werken gewoon niet zonder kinect.
Er is dus gekozen om alles uit te kunnen zetten, en de kinect los te koppelen, voor mensen die niet dat kastje willen hebben staan omwille van design of angst om afgeluisterd/gefilmd te worden
Met een beetje geluk zullen devs ook gaan inzien hoeveel dingen je kan met kinect en zal kinect ook meer geïmplementeerd worden in de grotere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ik snap het helemaal echt waar.... maar als ik nou gewoon bepaal dat ik hem niet nodig heb... en ze bieden nu de mogelijkheid om hem helemaal af te koppelen, waarom dat niet zonder verkopen?

Dat is toch mijn keuze dan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Dan koop je de Xbox niet en wacht je tot hij (misschien nieuws op GC) zonder te koop is :)

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2013 12:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Daar gaat het toch niet om... beetje kort door de bocht je reactie SinergyX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:08:
Ik snap het helemaal echt waar.... maar als ik nou gewoon bepaal dat ik hem niet nodig heb... en ze bieden nu de mogelijkheid om hem helemaal af te koppelen, waarom dat niet zonder verkopen?

Of je verkoopt de Kinect. Durf te wedden dat er vast wel luitjes zijn die m binnen een week hebben gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36

Microsoft wilt de garantie geven aan gamestudio's dat iedereen die een Xbox One heeft een Kinect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Het is de keuze van MS om te gaan beginnen met het verkopen van console zonder kinect.
Maar het hele idee van kinect leveren bij de console, is zodat iedereen een kinect heeft, en devs daarop kunnen inspringen.
Het feit dat er weinig (goede) kinect only of better with kinect games zijn is omdat slechts een klein gedeelte van de gamers een kinect module hebben.
Als straks iedereen een kinect heeft, is het makkelijker om kinect features aan de game toe te voegen dan nu, want nu maak je kosten voor slechts een klein gedeelte van de gamers, terwijl straks iedereen er gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Jaja jongens, maar ze hebben erzelf voor gekozen, omdat ding nu OPTIONEEL te maken.

En zoals ik al eerder aangaf; 2 dingen die tegenstaan, controllers (360, arcade sticks) en die Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
boe2 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:52:
[...]

Echt...

Je hebt de kinect nog altijd nodig! Iedere game mag de kinect vereisen en delen van de Xbox One werken niet zonder kinect. Het enige dat verandert is dat je xbox one nog altijd (beperkt) bruikbaar is wanneer je hem ontkoppelt. Zodra je echter iets wil doen dat kinect nodig heeft (en dat is best veel) moet je hem weer inpluggen. Het is een maatregel om de alu hoedjes te sussen.
Ik ben dan wel benieuwd waar je kinect perse voor nodig hebt als je zegt dat het best veel is.
En daar vooral op het gebied van gaming. Dus functies die je niet met een controller af kan. Functies die uitsluitend via kinect werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:13:
Jaja jongens, maar ze hebben erzelf voor gekozen, omdat ding nu OPTIONEEL te maken.

En zoals ik al eerder aangaf; 2 dingen die tegenstaan, controllers (360, arcade sticks) en die Kinect.
Nee, want hij wordt er standaard bijgeleverd, dus ben je "verplicht" om hem te "kopen".
Er waren alleen een hoop reacties omdat je wel al de kinect helemaal kon uitschakelen, maar hem nog altijd verplicht aangekoppeld moest laten(of dit ooit officieel gezegd is weet ik niet zeker). nu kun je m dus loskoppelen als je m niet gebruikt, maar je hebt hem toch ergens thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Dat is het probleem, ik moet hem kopen, maar ik gebruik hem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Asgaro schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Omdat MS blijft investeren in een gimmick die nooit lang geleefd heeft: Motion gaming...
Ik geef nu een voorbeeld van iets dat duidelijk wel genoeg interesse wekt, ook van hardcore gamers die Motion gaming dan weer niet zien zitten.

Als MS slim zou zijn, zouden ze investeren in de Oculus Rift en zorgen dat de Xbox One ASAP de Oculus Rift zal ondersteunen.
Wat op zich niet echt moeilijk is: de SDK doet al veel van het werk voor het gamedevelopers. Vereiste is wel dat de games waarop het wordt toegepast in 60 FPS draaien, maar vele next-gen games gaan toch op 60 FPS focussen.
Motion gaming is niet dood en heeft al aardig wat succes gehad met de Wii. Verder zijn de Kinect games echt super populair. Een Far Cry 3 verkocht bv minder dan een Just Dance game. Ook andere games zijn er erg populair mee en dat zal nu niet anders zijn.

Ze hebben nu echter de grote nadelen van de Kinect (vrijwel) weggewerkt, waardoor het ook op grote schaal toegepast kan worden binnen de normale games. Er waren vooral problemen met de latency en dat lijkt nu vrijwel over
Asgaro schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:19:
[...]

De schuld ligt bij Microsoft. Ze hebben zelf nog geen enkele volwaardige Kinect game klaarstaan? Dat slaat toch nergens op?
Is het ook niet verdacht dat oorspronkelijke Kinect-only games (Ryse) opeens wel met een controller werken?

Als MS nog niet zelf voor first-party Kinect games kan zorgen, hoe zouden ze dan in godsnaam third-party developers overhalen? :+

Kortom: we have to stop beating a dead horse. Motion gaming, hoewel leuk, trekt gewoon niet de aandacht van developers om een variatie van redenen. Voor casual gamers zou het leuk zijn, maar hardcore gamers blijven er angstig voor.

Wat wel een totale revolutie zal zijn over een klein jaar?
De Oculus Rift.
[video]

- Virtual Reality wordt eindelijk betaalbaar en bijgevolg mainstream
- Onlangs 16 miljoen dollar opgestreken in een 1ste investeringsronde
- Carmack werkt sinds kort actief mee
- Developers staan letterlijk in wachtrijen om een Developer Kit te krijgen
- De feedback van werkelijk iedereen is fenomenaal. Zelfs mensen van Best Buy - die de console markt zeer belangrijk vinden - grapten al dat ze geen Xbox One / PS4 meer wilden en dat dit de toekomst is.
(vanaf 1:20)
[video]
- Ook hardcore gamers staan te popelen om dit te hebben.

Terug roller coaster, nu in bureaustoel:
(vanaf 1:21)
[video]
Oculus Rift is inderdaad erg gaaf, maar als je die combineert met de Kinect is dat toch nog gaver? Dan kun je je eigen armen en benen ook in die game zien en daar ook dingen mee doen. Een Dragon Ball Z game lijkt me bv erg tof daar en ook andere genres zullen er van profiteren.

Het grote nadeel van zo'n OR is dat je er snel misselijk van kunt worden en ook geen lange speelsessies kunt doen. Dat is met Kinect geen probleem. Bovendien is de instap bij Kinect vele malen lager en kun je er veel meer mee doen. Menubesturing, voice recognision etc. Hoe goed die PS Eye ook gaat zijn, die stemherkenning van MS is echt mijlen vooruit. Daarnaast blijft de X1 een all-in-one systeem en daar is een Kinect gewoon erg handig voor.

Vergeet overigens ook niet dat een OR veel prijziger gaat zijn dan een Kinect. Overigens verwacht ik binnenkort (misschien op gamescom?) wel een samenwerking tussen MS en OR.
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Ik ben dan wel benieuwd waar je kinect perse voor nodig hebt als je zegt dat het best veel is.
En daar vooral op het gebied van gaming. Dus functies die je niet met een controller af kan. Functies die uitsluitend via kinect werken
Dingen die nu ook al kunnen met Kinect 1.0 is stemherkenning (bv in Fifa de tactiek doorgeven of spelers wisselen), head tracking (in forza kun je zo de bocht in kijken) en snelle gebaren doen (dekking nemen door je controller omhoog te houden bv).

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2013 12:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
joffrey19 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:39:
Ze hebben gewoon op een verkeerd moment gegokt. Stel je voor dat de de xbox one een jaar voordat de PS4 gereleasd is werd aangekondigd met die features.

Dan was er geen vergelijking met de PS4 en was het massaal geaccepteerd.
Nu heb je een concurrent die alles bij het oude laat en daar houden games blijkbaar van. Dat heeft MS genekt en draaien ze nu terug.

De enige feature die ze helaas niet meer terug kunnen draaien is de power van de console. Daar lijkt PS4 onverslaanbaar mee. (dat de vraag is of dit werkelijk tot uitwerking komt in de Games is een andere discussie).
Dat kan, maar ik schat die kans eerlijk gezegd klein in.
De Kinect en PS Move: hoewel ze veel verkochten (vooral in de US), hoor ik niet echt gamers die snakken naar games voor die accessoires. Er zijn nog problemen zoals latency maar vooral accuratie: gamers houden van controllers waarmee ze nauwkeurig bewegingen kunnen maken. En veel games vereisen ook die accuratie.
Als je dan games maakt rond motion gaming, moet je de gameplay zo ontwikkelen dat accuractie niet belangrijk is en daar wringt het schoentje... Je verliest al direct een groot deel van de fun-factor.

De PS Move is qua accuratie iets beter dan de Kinect omdat daar die lichtgevende bollen degelijke tracking bieden, maar zelfs voor de PS Move staat men nauwelijks nog in de wachtrijen.
En ook Sony komt niet echt met big first-party titles. De enigste die ik me kan bedenken is die game waar je met een toverstaf kan toveren. Ze doen het dus even slecht als MS.
SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:40:
[...]

Daarom gaat Sony er ook nog mee verder?
Ik vind het ook niet goed dat Sony blijft in hun PS Move investeren. Als ze er echt voor de volle 100% achter stonden, zouden ze op de PS3 veel meer Move games uitgebracht moeten hebben.
Sony heeft een hoop first-party studio's maar ze slaagden er toch niet in PS Move te pushen bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:17:
Dat is het probleem, ik moet hem kopen, maar ik gebruik hem niet ;)
Je gebruikt hem NOG niet, ik zeg niet dat het zo zal zijn, maar ALS straks de kinect veel gebruikt gaat worden in oa AAA titles en verschillende handige apps en voordelen met het navigeren door menu's, is er dan een kans dat je m toch gaat aansluiten. als straks het volledige potentieel duidelijk wordt denk ik dat er toch nog mensen overstag gaan en de kinect alsnog zullen aansluiten, maar je hebt altijd nog de mensen die er perse geen willen, die mogen m dan wegstoppen in een kast ergens.

[ Voor 42% gewijzigd door xAnarchyBaS op 13-08-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@xAnarchyBaS; ik koop toch ook nu al geen dakdragers voor men auto, omdat ik misschien een keer wel op wintersport ga en ze dan nodig heb ofzo?!

Is toch simpel nu 400 zonder Kinect, en straks 150 euro voor een Kinect pakket.

Nou mocht ik hem dan toch nodig hebben, waar ik op DIT moment niet van uit ga, dan kan ik hem altijd nog aanschaffen.

En vergeet niet... hij is nu OPTIONEEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar je koopt toch wel winterbanden in de hoop dat je die in de winter nodig gaat hebben? Nou de een heeft voldoende aan zijn all-season banden en een enkeling ploetert verder met zijn zomerbanden. Echter, wil je de beste oplossing, dan zul je wel winterbanden moeten nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@GOUDSBS als je een console wil zonder kinect, dan moet je gewoon vooralsnog voor de ps4 kiezen.
Als op de gamescom een pakket wordt aangekondigd zonder kinect moet je die kopen. Verder valt er nu niet veel meer over te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:24:
@xAnarchyBaS; ik koop toch ook nu al geen dakdragers voor men auto, omdat ik misschien een keer wel op wintersport ga en ze dan nodig heb ofzo?!

Nou mocht ik hem dan toch nodig hebben, waar ik op DIT moment niet van uit ga, dan kan ik hem altijd nog aanschaffen.

Rare gedachte dat een Xbox One goedkoper zou kunnen zijn, heb jij inzage in het ontwikkelingsbudget wat over de jaren die nog voor ons liggen terug verdiend te worden?

Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat een Xbox goedkoper wordt zonder Kinect, sterker.... Door dat MS, en de ontwikkelaars die games voor de Kinect ontwikkel er nu van uit kunnen gaan dat iedereen met een Xbox ook direct een Kinect heeft is de prospect-base veel groter.... Iets wat mee kansen geeft om games te verkopen die ook daadwerkelijk in ontwikkeling zijn.

Je maakt simpel de fout om er vanuit te gaan dat een Xbox One zonder Kinect zomaar goedkoper zou zijn..... Natuurlijk, er valt wel iets voor te zeggen, maar zolang je dit niet kan aantonen is het wederom niets meer dan een aanname die nergens op is gebaseerd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@Chrosser; daar gaat het niet om.. het gaat erom dat ik hem betaal en niet hoef te gebruiken, en ook niet ga doen.

Ik wil gewoon een xbox, maar nu Microsoft bepaald heeft dat ie niet nodig is, dan hoef ik hem gewoon helemaal niet.

Dit heeft niks met PS4 of wat dan ook te maken.

@Martinspire; een dakdrager of winterbanden is nogal een verschil....

Maar jullie gebruiken die Kinect, dus ja jullie maakt het niet uit. Ik heb genoeg geld, maar geen geld over, voor iets dat ik NIET gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Albert Penello, lead planner for Xbox One op neogaf:
This thread got very interesting.

I expected some commentary on this, but the direction it went surprised me.

The part that surprised me the most is the belief that we've somehow "lost our vision" or that we are "radically different" from what we announced.

Are we listening and adjusting the plans? We are. Are we making some concessions in areas where people have strong feelings? We are.

Are we altering our vision or losing faith? No.

We made one policy decision that was a major reversal around digital rights vs. physical media. It was the only time major features were changed, like family sharing, and some of the online check-in stuff that was related to it. It was the right call.

If you go back to the Unveil and E3 conferences, today's announcement doesn't change or diminish what we've said we were doing at all. All we said today is that we weren't going to brick the box if Kinect was unplugged. People making a leap thinking that means we've completely disconnected Kinect from the system would be wrong.

Once you guys experience the console, some of the criticisms may be valid, and many won't. The controller will not be the best way to navigate the dash - things like instant switching, snap mode, sign-in, and search are going to be vastly superior with Kinect. There is no controller UI that will beat "Xbox, Snap Skype", or "Xbox, Go to Killer Instinct".

The idea that the controller is the best way to navigate makes sense in reference to Xbox 360, but it's not true in Xbox One. You can completely control the dash with a controller, but many cases are deprecated versions of how it will work with voice.

If we were to remove Kinect from the bundle, then THAT would be a 180... but it's not going to happen. This was a very minor policy change, for people who had privacy concerns or repair issues. As someone earlier stated, my guess is that very few people will take advantage of the feature. But knowing it's there as an option is important.

Anyway, that's all my commentary on this. Bowing out for the evening.

en

We still believe in Kinect. We aren’t interested in splitting the development base. The more demos I’ve seen, the more I’ve used it – the more impressed I am. The team feels strongly about Kinect, and I hope we’re able to prove that when you use it.

We also have a ton of privacy settings to allow people to turn off the camera, or microphones, or put it in a state just for “Xbox On” and IR blasting – there will be a lot of user control for that.

The thing we all understood, and hence this change, is that there are some scenarios where people just may not be comfortable. We wanted people to be 100% comfortable, so we allow the sensor to be unplugged. And clearly the “it dropped” scenario is possible.

The most obvious thing is watching a DVD/BD, or streaming a movie, or HDMI pass-through, your experience isn’t impacted (except you miss voice and IR blasting)

There is no “gotcha”, but obviously, if there is a game that REQUIRES Kinect (like Rivals), or something where Kinect IS the experience (like Skype), those won’t work.

That said, for people who have privacy concerns there are user control settings, which we believe are great.

GOUDSBS: Als je enkel een xbox koopt voor Killer Instinct begrijp ik je frustratie volledig. De realiteit is echter dat dit niet gaat veranderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:24:

Je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag. :)
Stel.................. zou je m dan alsnog aansluiten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@xAnarchyBaS; als ik vind dat hij echt een meerwaarde heeft; ja.... maar niet om door stomme menutjes te scrollen en te skypen; nee :)

@Bullet NL; Ik denk inderdaad dat je voor de Kinect betaal en ja zelfs voor de mooie sticker ;)

@boe2; ff lezen hoor :P

[ Voor 31% gewijzigd door DLX op 13-08-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Nou dan hoop ik dat misschien demo's en trailers op gamescom je kunnen overhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Martinspire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:18:
[...]

Motion gaming is niet dood en heeft al aardig wat succes gehad met de Wii. Verder zijn de Kinect games echt super populair. Een Far Cry 3 verkocht bv minder dan een Just Dance game. Ook andere games zijn er erg populair mee en dat zal nu niet anders zijn.

Ze hebben nu echter de grote nadelen van de Kinect (vrijwel) weggewerkt, waardoor het ook op grote schaal toegepast kan worden binnen de normale games. Er waren vooral problemen met de latency en dat lijkt nu vrijwel over
Just Dance en paar andere Kinect games verkochten inderdaad zeer goed, maar het valt wel op dat het casual games zijn...
Gamers zijn bang dat die Kinect een kat in een zak is: er zullen wel games voor uitkomen, maar als die casual games zijn zoals altijd het geval is, zullen nauwelijks hardcore gamers er wat aan hebben.
Ik kan me nauwelijks hardcore games rond Motion gaming bedenken, grote uitzondering zijnde Red Steel voor de Wii.

Uit oogpunt van de casual markt is MS natuurlijk wel slim en innovatief bezig. Maarja, ik vind dat MS niet tegelijk kan focussen op én de casual markt én de hardcore markt met één en dezelfde console. Zo verlies je uiteindelijk wel dan weer de ene, dan weer de andere doelgroep uit het oog...
Wat leuk is voor de ene groep, is niet leuk voor de andere.
[...]

Oculus Rift is inderdaad erg gaaf, maar als je die combineert met de Kinect is dat toch nog gaver? Dan kun je je eigen armen en benen ook in die game zien en daar ook dingen mee doen. Een Dragon Ball Z game lijkt me bv erg tof daar en ook andere genres zullen er van profiteren.

Het grote nadeel van zo'n OR is dat je er snel misselijk van kunt worden en ook geen lange speelsessies kunt doen. Dat is met Kinect geen probleem. Bovendien is de instap bij Kinect vele malen lager en kun je er veel meer mee doen. Menubesturing, voice recognision etc. Hoe goed die PS Eye ook gaat zijn, die stemherkenning van MS is echt mijlen vooruit. Daarnaast blijft de X1 een all-in-one systeem en daar is een Kinect gewoon erg handig voor.

Vergeet overigens ook niet dat een OR veel prijziger gaat zijn dan een Kinect. Overigens verwacht ik binnenkort (misschien op gamescom?) wel een samenwerking tussen MS en OR.
Klopt, hier zijn ze mee aan het experimenteren. Hier zie je iemand handen en benen al:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_ras3eF0JMw]
Ik weet de technologie erachter niet maar dit zou inderdaad goed werken met de Kinect!

Langs de andere kant is daar ook een beperking: je zou een ganse kamer nodig moeten hebben om te kunnen rondstappen. :P
Daarom werken ze nu hieraan:
Oculus Rift + Virtuix Omni
Dit lost alles op.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iUkjaNQlZO8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FxwknXZ_fR0]
[...]

Dingen die nu ook al kunnen met Kinect 1.0 is stemherkenning (bv in Fifa de tactiek doorgeven of spelers wisselen), head tracking (in forza kun je zo de bocht in kijken) en snelle gebaren doen (dekking nemen door je controller omhoog te houden bv).
Kinect + Oculus Rift + Virtuix Omni = the ultimate experience :D

Betreffende de misselijkheid: inderdaad, mensen die snel zeeziek worden bv gaan ook met de Oculus Rift meer moeite hebben.
Langs de andere kant is er wel gewenning:
Many people find that over multiple play sessions they become used to the effects - they get their "VR legs" - and can play for longer without feeling unwell.
http://wiki.teamfortress.com/wiki/Oculus_Rift_User_Guide

Feit is: onderzoek en prototypes rond de Virtual Reality zijn er al sinds meer dan 25 jaar, maar nu zijn er eindelijk major breakthroughs.
- doordat men nu een 1080p scherm in zo'n kleine oppervlakte kan proppen.
- doordat 3D verbeterd is waardoor eye strain bijna volledig al gereduceerd is

En prijs: Oculus Rift zal onder de 300 dollar zijn. Dit noem ik wel goedkoop voor Virtual Reality :)

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 13-08-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:30:

The part that surprised me the most is the belief that we've somehow "lost our vision" or that we are "radically different" from what we announced.

Are we listening and adjusting the plans? We are. Are we making some concessions in areas where people have strong feelings? We are.

We made one policy decision that was a major reversal around digital rights vs. physical media. It was the only time major features were changed, like family sharing, and some of the online check-in stuff that was related to it. It was the right call.

If you go back to the Unveil and E3 conferences, today's announcement doesn't change or diminish what we've said we were doing at all. All we said today is that we weren't going to brick the box if Kinect was unplugged. People making a leap thinking that means we've completely disconnected Kinect from the system would be wrong.

Once you guys experience the console, some of the criticisms may be valid, and many won't. The controller will not be the best way to navigate the dash - things like instant switching, snap mode, sign-in, and search are going to be vastly superior with Kinect. There is no controller UI that will beat "Xbox, Snap Skype", or "Xbox, Go to Killer Instinct".

The idea that the controller is the best way to navigate makes sense in reference to Xbox 360, but it's not true in Xbox One. You can completely control the dash with a controller, but many cases are deprecated versions of how it will work with voice.

If we were to remove Kinect from the bundle, then THAT would be a 180... but it's not going to happen. This was a very minor policy change, for people who had privacy concerns or repair issues. As someone earlier stated, my guess is that very few people will take advantage of the feature. But knowing it's there as an option is important.

en

We still believe in Kinect. We aren’t interested in splitting the development base. The more demos I’ve seen, the more I’ve used it – the more impressed I am. The team feels strongly about Kinect, and I hope we’re able to prove that when you use it.

We also have a ton of privacy settings to allow people to turn off the camera, or microphones, or put it in a state just for “Xbox On” and IR blasting – there will be a lot of user control for that.

The thing we all understood, and hence this change, is that there are some scenarios where people just may not be comfortable. We wanted people to be 100% comfortable, so we allow the sensor to be unplugged. And clearly the “it dropped” scenario is possible.

The most obvious thing is watching a DVD/BD, or streaming a movie, or HDMI pass-through, your experience isn’t impacted (except you miss voice and IR blasting)

There is no “gotcha”, but obviously, if there is a game that REQUIRES Kinect (like Rivals), or something where Kinect IS the experience (like Skype), those won’t work.

That said, for people who have privacy concerns there are user control settings, which we believe are great.

GOUDSBS: Als je enkel een xbox koopt voor Killer Instict begrijp ik je frustratie volledig. De realiteit is echter dat dit niet gaat veranderen.
Precies wat ik aangaf in het andere topic, de enige policy die veranderd is is de digitale library en alle checks die daaraan vast hingen.

De kinect heeft mi wel meerwaarde, maar (ben ik wel eens met mensen hierboven) nog weinig voor de "hardcore" gamer. Ik zie me ook niet in COD, BF4 of titan fall springen of zwaaien, echter zaken als reloaden, ander wapen kiezen, andere kant op kijken, team commando's geven met je stem in zulke spellen zou best wel eens handig kunnen zijn. Mits goed geimplementeerd verdiept het echt wel de speelervaring. Als inderdaad na een jaar blijkt dat ontwikkelaars zich blijven richten op "kiddie" games met de kinect is het niet meer dan een eenvoudiger afstandbediening voor luie mensen :) (waar ook niets mis mee is trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ik blijf bij mijn standpunt... eerst zien, dan geloven, en dan pas betalen :)

@boe2; ik speel ook wel andere games dan Killer Instinct hoor, nee geen Just Dance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
boe2 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:30:

en

GOUDSBS: Als je enkel een xbox koopt voor Killer Instict begrijp ik je frustratie volledig. De realiteit is echter dat dit niet gaat veranderen.
Wat praat hij er toch lekker om heen.

Ik bedoel, ze hebben geen Kinect verplicht gebundeld met de Xbox One zodat we het Dashboard kunnen navigeren of wel? Ze hebben het gebundeld om er voor te zorgen dat iedere Xbox One een Kinect aangesloten heeft zitten zodat developers er vanuit kunnen gaan dat iedereen er een heeft en daardoor meer gaan ontwikkelen voor het systeem. Dat was hun visie op next gen, dat hebben ze zelf ook aangegeven, en dat trekken ze nu dus weer terug, want nu kunnen developers er niet meer vanuit gaan dat elke X1 een Kinect aangesloten heeft zitten.

Tijd voor een poll? Wie houdt zijn Kinect constant aangesloten en wie zet hem ergens in een kastje te verstoffen?

Dat hij dit probeert goed te praten met Dashboard navigatie en apps als Skype is leuk en aardig, maar Microsoft vergeet weer dat het een GAMEconsole is. Het is wederom een change in hun policy en je weet onderhand niet meer waar je aan toe bent. Bovendien wordt het steeds lastiger om de waarde van die 100 euro extra bovenop de PS4 in te zien.

En ja, het is niet specifiek een change in hun policy, maar deze beslissing zal waarschijnlijk de hele visie van next gen gaming op de X1 veranderen.

@Boe2 hieronder: Heb ik gedaan?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat was hun visie op next gen, dat hebben ze zelf ook aangegeven, en dat trekken ze nu dus weer terug, want nu kunnen developers er niet meer vanuit gaan dat elke X1 een Kinect aangesloten heeft zitten.
Wat als je nu eens een quote leest alvorens hem af te breken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Bullet NL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Laat me raden, omdat er veel meer jeugd een PS4 gaat halen? Dat de Xbox One vooral oudere gamers gaat trekken?
Waarom denk je dat? Shooters lijken me juist een jongere generatie aantrekken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:56:

KI is juist 1 van de titels die uitstekend gebruik maakt van Kinect :)
Herkend de individuele spelers en past daarop de controls, instellingen en voorkeuren aan.
Reuze handig als vrienden ook op je arcade cabinet spelen, inderdaad minder interressant als je enkel alleen speelt.
Vind het ideaal, potje spelen, arcadestick doorschuiven naar vriend/vriendin/familie en die kan dan moeiteloos doorspelen met zijn/haar favoriete character/artstyle/controls/ultra/stage/whatever _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op OXM wat meer uitleg over kinect en dat de one wel zo ontworpen is dat de kinect aangesloten is en dus eigenlijk toch een deel van de console.

http://www.oxm.co.uk/6030...till-part-of-the-package/

- Met kinect hoef je controllers niet te "pairen", gaan automatisch als de spelen een controller vast heeft, ook als deze controller nog nooit aan de xbox is gepaired
- Spelers profiel wordt automatisch ingelogd (handig als je meerdere users op je box hebt)
- Controller settings automatisch aan speler gekoppeld, je hoeft niets in te stellen
- volledig voicecontrol over alle functies van de xbox, controller in principe niet nodig als je op het dashboard zit
Xbox One is designed to work with Kinect plugged in," Whitten told IGN. "It makes gaming better in many ways - from the ability to say "Xbox On" and get right to your personalized homescreen, to the ability to control your TV through voice, Smartglass and more.

"Kinect allows you to search for your content, instantly move between games and your personalized dash and more with just your voice. Kinect helps you pick up and play by automatically knowing which controller you have in your hands. No more need to interrupt your friends game or navigate through multiple UI screens to sign in and tell the system which controller you are holding.

"It will even bind the controller to the console if its currently unbound - no searching for special buttons! Of course - these are just a few of the system wide benefits of having Kinect. Games use Kinect in a variety of amazing ways from adding voice to control your squad mates to adding lean and other simple controls beyond the controller to full immersive gameplay.
Het zijn toch zaken die handig zijn, ook buiten games om. En de Xbox one wordt nog steeds vermarkt als een all in one entertainment console, dus inderdaad niet alleen voor games (hoewel die dat wel gewoon aankan uiteraard)

Voordat de hele discussie "ik gebruik dit niet, is het 100 euro extra waard" etc weer op gang komt, voice control in bijvoorbeeld autos is nog steeds een premium ( en kost over het algemeen meer dan 100 euro), en wordt gezien als een "feature" en een bonus en er wordt grof geld voor neergeteld. Echter op een gameconsole is het een "gimmick" en "niet nodig"?

Persoonlijk zou ik het helemaal geweldig vinden als ik tegen mijn auto kom roepen "start" en het gebeurt :) Maar misschien ben ik wel vreemd ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Asgaro schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:36:
[...]

Just Dance en paar andere Kinect games verkochten inderdaad zeer goed, maar het valt wel op dat het casual games zijn...
Gamers zijn bang dat die Kinect een kat in een zak is: er zullen wel games voor uitkomen, maar als die casual games zijn zoals altijd het geval is, zullen nauwelijks hardcore gamers er wat aan hebben.
Ik kan me nauwelijks hardcore games rond Motion gaming bedenken, grote uitzondering zijnde Red Steel voor de Wii.

Uit oogpunt van de casual markt is MS natuurlijk wel slim en innovatief bezig. Maarja, ik vind dat MS niet tegelijk kan focussen op én de casual markt én de hardcore markt met één en dezelfde console. Zo verlies je uiteindelijk wel dan weer de ene, dan weer de andere doelgroep uit het oog...
Wat leuk is voor de ene groep, is niet leuk voor de andere.

[...]
Dat het voornamelijk casual-games zijn is inderdaad jammer, maar mogen die niet leuk zijn? Hoewel ik elke avond Battlefield 3 zit te doen, ben ik wel om de zoveel tijd aan het lachen met Kinect Sports. Bowlen en golven wordt hier regelmatig nog gedaan en ik heb daar dan ook enorm veel plezier in. Of moet ik doordat ik een fanatiek hardcore-gamer ben alleen maar hardcore games gaan spelen? En zijn casual-gamers geen gamers dan? Die hebben toch ook een console gekocht en doen daar games op? Of telt dat niet mee omdat het geen AAA game is?

Zoals hierboven ook weer wordt gemeld is Kinect voornamelijk een hulpmiddel en daar lijkt het toch wel erg veel mee te verschillen van de PS4.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:32:
@xAnarchyBaS; als ik vind dat hij echt een meerwaarde heeft; ja.... maar niet om door stomme menutjes te scrollen en te skypen; nee :)
Dan ga je Kinect geweldig vinden want het hele idee is juist dat je NIET meer door stomme menuutjes zit te scrollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Er is een teaser uit voor de MP reveal van CoD Ghosts:
offtopic:
Opvallend veel Xbox Marketing imo

Ben stiekem toch nog wel benieuwd naar wat ze gaan laten zien. Heb overigens wel het idee dat er aardig wat SP-footage in die trailer verwerkt is, maar we zullen zien. Zou fijn zijn als ze weer wat nieuws gaan proberen.

En wat denken jullie eigenlijk over het GTA 5 nieuws van vandaag. Gaat die ook (dit jaar) nog voor de X1 komen?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Er komt geen poll.
zoals ook al gequote is, is er alleen een mogelijkheid om losgekoppeld te worden. Hij wordt nog steeds bij elke console verkocht. met de redenen die ook al vaker gequote zijn. Als je niet overtuigd bent dan koop je of een xbox voor 499 en ligt je kinect stof te happen. Of je koopt m niet en dan heb je niks. Meer keuzes zijn er niet op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Martinspire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:23:
En wat denken jullie eigenlijk over het GTA 5 nieuws van vandaag. Gaat die ook (dit jaar) nog voor de X1 komen?
NEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

boe2 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

We kunnen moeilijk blijven herhalen dat kinect -niet- gebruiken geen mogelijkheid is. Beetje hersendood?
nieuws: Xbox One werkt ook als Kinect niet aangesloten is

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

We hebben zonet de hele nuancering bediscussieerd. Hoe groot is dat bord voor je kop juist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Misschien een beetje foute woordkeuze, dus even opnieuw.
X1 werkt niet (zoals de bedoeling is, en zoals hij ontworpen en ontwikkeld is) zonder kinect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zozo, wordt een drukke 2 dagen. Morgen avond de MP reveal van CoD Ghosts, overmorgen de MP reveal van GTA 5 en morgen blijkbaar ook info over de MP van Watchdogs

Overigens kun je bij die laatste titel helaas niet vliegen, maar ik denk dat die game al aardig wat content heeft als je de stad zelf kunt gaan verkennen. Ben echter wel benieuwd naar de MP want daar hebben we eigenlijk alleen nog maar een kleine variant van gezien (iemand joined ongezien je game en gaat je proberen te hacken. Dat lukt of je achtervolgt hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Er is toch al 1 persoon die Kinect niet zal gebruiken :Y)

Edit @modbreak: Mag poll verhuizen naar ander topic?

[ Voor 32% gewijzigd door witeken op 13-08-2013 13:39 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Een poll gaan we dus niet doen want daar kan het publiek, wat in dit en gerelateerde topics komt, niet goed mee overweg en komt enkel weer een PS4 vs Xbox One discussie van.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

witeken schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:37:
Er is toch al 1 persoon die Kinect niet zal gebruiken :Y)
No shit, die persoon loopt dat al de hele ochtend te verkondigen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ondanks dat we geen Poll gaan doen, waarom staat er in godsnaam ik gaan geen xbox one kopen.
Dat heeft toch niks met de relevantie te maken van de kinect te gebruiken wel of niet.
Bovendien kan ik ook op 2 handen tellen wie gestemd hebben ik ga geen xbox halen.
Wat een kul dat hier door ps4 fanboys een poll aangemaakt wordt waarvan de uitkomst al vaststaat.
Ik wil graag de mod dan ook echt serieus vragen om een ban voor witeken, bram en beuker in dit topic, ze leren het gewoonweg niet. spuien kunnen ze in het ps4 vs xbox one topic

laat maar ik hou de eer aan mezelf. Ik taai m hier

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 13-08-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Persoonlijk vond ik het helemaal geen slechte poll opzich... als je 1 puntje weg haalde :)

Ik heb ook wel gezien dat ik duidelijk niet in de meerderheid ben.... maar goed ik vind het wel mooi statistisch om te zien, hoeveel mensen dat ding dus nu niet aansluiten, nu de optie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GOUDSBS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:52:
Persoonlijk vond ik het helemaal geen slechte poll opzich... als je 1 puntje weg haalde :)

Ik heb ook wel gezien dat ik duidelijk niet in de meerderheid ben.... maar goed ik vind het wel mooi statistisch om te zien, hoeveel mensen dat ding dus nu niet aansluiten, nu de optie er is.
De steekproef is veel te klein om goed statistisch te kunnen toetsen, dus je mag er geen uitspraken over doen, een van de basisregels van statistiek.
En het hangt er maar van af wie op dat moment op het forum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@xAnarchyBaS; mee eens, dit was een moment opname in dit topic... goed wel grappig om te zien :) Maar inderdaad het zou groters gepolld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Associatie

Dat is volgens mij het probleem. Vrijwel alles wat we van Kinect 2 hebben gezien is dat het nu gebruikt wordt om dingen makkelijker en sneller te maken. Snelle navigatie, auto signin, tv channel switchen, dat soort dingen.

Maar we associeren nog steeds Kinect 1 met ouders en kinderen die met hun armen staan te wapperen.

Vergeet niet, vroegere controllers waren ook niet geschikt om een shooter mee te spelen. Hell, er zijn nu nog steeds mensen die beweren dat je een shooter alleen met muis werkt.

Vroegere tablets waren ook dramatisch om op te gamen, ook hier zie je dat dit snel verandert. Ik weet nog hoe werd gelachen om de iPad. Nog steeds is het geen volwaardige hardcore game machine, maar sommige type games werken prima of zelfs beter op de iPad (of andere tablet)

Ik ga dus zeker niet Kinect 2 afschrijven, ondanks dat ik in Kinect 1 uiteindelijk teleur was gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kinect 1 is (voor wat het kost) echt technisch gezien een prachtig apparaat. Implementatie voor de 360 is jammerlijk (ondanks dat er 24 miljoen zijn verkocht) de mist in gegaan juist vanwege nauwkeurigheids issues en kinderziektes. Dit zie je overigens wel vaker bij nieuwe techniek.

Ik verwacht dan ook dat alle issues van de kinect 1 zijn opgelost in versie 2, dat voicecontrol gewoon goed werkt, snappen en zoomen en browsen naadloos werkt (hebben we al gezien op de e3) en dat mulit user skypen naast gamen ook ooit nog eens gaat werken :)

combinatie kinect/smartglass en je hebt je controller niet nodig voor een beetje lui op de bank een casual game (aka angry birds) te spelen :)

/edit
Als er een pol was geweest, ja ik sluit hem aan. :) kinect 1 verhuist naar boven voor de kleine

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Als Microsoft dit soort berichten nu gewoon eens als officiele communicatie naar buiten bracht :) Dit is een helder verhaal wat de standpunten (imho) duidelijk uitlegt. Helaas komen dit soort berichten pas achteraf als de shitstorm al op gang is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Laten we een heel simpel voorbeeld nemen.
Ken je de eerste smartphones nog die op Windows mobile draaiden(Q-tech, of zoiets)? niemand wou ze hebben omdat het niet fatsoenlijk werkte en er niks echt lekker op draaide.
Toen kwamen de iPhones en android toestellen uit, en wou iedereen ze hebben.
Ik kan me nog herinneren toen ik 7 jaar geleden zei dat ik een smartphone ging kopen werd ik uitgelachen, nu wordt je uitgelachen als je geen smartphone hebt.
Dit is wellicht een beetje kort door de bocht, maar ik hoop dat het ongeveer zo gaat werken voor de kinect2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Smartphones hebben wel veel meer invloeden gehad waardoor ze nu standaard zijn geworden, voor de Kinect denk ik eerder dat 3D TV's een aardig voorbeeld is. Concept bestaat al jaren (uit de 2e generatie Nvidia's, net zoals de PS2 EyeToy), maar het is pas recent groot opgepakt, doordat het op andere vlakken en technieken wordt toegepast.

Het is een cirkel waar MS niet makkelijk uit kwam, Kinect succes was afhankelijk van games, games werden gemaakt op basis van succes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Alleen is de 3Dtv nu langzaamaan aan het doodgaan, en ik hoop dat dit niet gebeurt met kinect2.
en hoezo hebben smartphones meer invloed gehad, opeens waren ze er en wilden mensen ze massaal hebben, omdat ze iets misten wat ze tot kort daarvoor niet eens kenden

Exact, door nu een kinect2 te leveren bij elke X1 is de doelgroep voor kinect2 even groot als de doelgroep voor X1, dus zal (hopelijk) meer tijd en geld gestoken worden in het ontwikkelen van games die (in welke mate dan ook) gebruik maken van kinect.

[ Voor 34% gewijzigd door xAnarchyBaS op 13-08-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:16:
De kinect 1 is (voor wat het kost) echt technisch gezien een prachtig apparaat. Implementatie voor de 360 is jammerlijk (ondanks dat er 24 miljoen zijn verkocht) de mist in gegaan juist vanwege nauwkeurigheids issues en kinderziektes. Dit zie je overigens wel vaker bij nieuwe techniek.

Ik verwacht dan ook dat alle issues van de kinect 1 zijn opgelost in versie 2, dat voicecontrol gewoon goed werkt, snappen en zoomen en browsen naadloos werkt (hebben we al gezien op de e3) en dat mulit user skypen naast gamen ook ooit nog eens gaat werken :)

combinatie kinect/smartglass en je hebt je controller niet nodig voor een beetje lui op de bank een casual game (aka angry birds) te spelen :)

/edit
Als er een pol was geweest, ja ik sluit hem aan. :) kinect 1 verhuist naar boven voor de kleine
Ha je weet dat heel die e3 presentatie met een fake UI was en dat die snap feature volgens insiders nog voor geen meter werkte (delay van aantal seconden), ook al lossen ze dat vast op voor launch.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Chrosser schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:48:
Ondanks dat we geen Poll gaan doen, waarom staat er in godsnaam ik gaan geen xbox one kopen.
Dat heeft toch niks met de relevantie te maken van de kinect te gebruiken wel of niet.
Bovendien kan ik ook op 2 handen tellen wie gestemd hebben ik ga geen xbox halen.
Wat een kul dat hier door ps4 fanboys een poll aangemaakt wordt waarvan de uitkomst al vaststaat.
Ik wil graag de mod dan ook echt serieus vragen om een ban voor witeken, bram en beuker in dit topic, ze leren het gewoonweg niet. spuien kunnen ze in het ps4 vs xbox one topic

laat maar ik hou de eer aan mezelf. Ik taai m hier
Ik wou niemand discrimineren :).

(je kan nog steeds de stemmen van de 2 andere antwoorden apart met elkaar vergelijken...)

[ Voor 9% gewijzigd door witeken op 13-08-2013 15:16 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goed nieuws zeg, ik wilde die kinect bar al niet in het zicht hebben en ben nu helemaal gered :)

Daarbij komt ook nog dat ik niet echt enthousiast was van de batterijen, nu ik het filmpje heb gezien (waarin de controler wordt besproken) ben ik daar ook tevreden mee, ik was bang dat er weer een blok onder zou hangen zoals nu met de 360 maar dit lijkt mooi opgelost bij de One controler.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik zie als ik op de bank zit en naar voren kijk een TV, 3 speakers, een mediaplayer, een UPC box, een 360, PS3, Wii en een gigantische Onkyo receiver, dan kan een Kinect er ook nog wel bij :)

Overigens valt de Kinect niet op als je hem op een plankje zet net boven ooghoogte. Hij valt me zo minder op dan de kleine Wii sensor bar als je die direct op je TV zet. Ik stoor me er in elk geval niet aan tijdens TV kijken (en ik stoor me vrij snel aan dingen in mijn beeld)
Ik heb dat plankje gemaakt toen ik Kinect 1 kreeg , en zo kon ik meteen ook mooi de center speaker kwijt. Als je hem direct boven de TV zet kan ik me meer irritaties voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:32:
Ik zie als ik op de bank zit en naar voren kijk een TV, 3 speakers, een mediaplayer, een UPC box, een 360, PS3, Wii en een gigantische Onkyo receiver, dan kan een Kinect er ook nog wel bij :)

Overigens valt de Kinect niet op als je hem op een plankje zet net boven ooghoogte. Hij valt me zo minder op dan de kleine Wii sensor bar als je die direct op je TV zet. Ik stoor me er in elk geval niet aan tijdens TV kijken (en ik stoor me vrij snel aan dingen in mijn beeld)
Ik heb dat plankje gemaakt toen ik Kinect 1 kreeg , en zo kon ik meteen ook mooi de center speaker kwijt. Als je hem direct boven de TV zet kan ik me meer irritaties voorstellen.
Hier kies je natuurlijk zelf voor he voor de 3 speakers, mediaspeler, upc, xbox, ps3, onkyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34
Mensen die nog voorspellingen hebben voor onaangekondigde x1 titels die op Gamescom worden aangekondigd als launchtitel of als titel met release in 1e helft 2014.

Mijn zeer zeer hoopvol wensenlijstje :P

Fable 4 en Crackdown 3 :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Red dead redemption opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:33:
Mensen die nog voorspellingen hebben voor onaangekondigde x1 titels die op Gamescom worden aangekondigd als launchtitel of als titel met release in 1e helft 2014.

Gears 4 (door Epic aub), meer info over Sunset Overdrive, wellicht meer info over de game van Black Tusk Studios? Volgens de geruchten zou er een nieuwe exclusive aangekondigt worden, dus die krijgen we d'r gratis bij.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 13-08-2013 19:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:33:

Ik geef Crackdown een kleine kans. Of ze moeten helemaal overnieuw starten.

Wel hoop ik dat Black Tusk Studios (van die korte E3 teaser) nog wat af heeft, een nieuwe Kinect game wordt getoond (we moeten die tenslotte nog ergens voor kunnen gebruiken en ik heb ook nog steeds hoop op een nieuwe game van Epic Games.

Sunset overdrive zou ook niet verkeerd zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dat lijkt me tof, wel graag als deel 1, deel 2 trok me minder eigenlijk.
De eerste stapjes binnen de CrackDown wereld waren verder ook niet echt positief, een vriend van me overtuigde me toch door te spelen en toen heb ik me er echt super lang mee vermaakt.

Geweldige game!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:32:
Haha dan wel idd.

Ik zie een tv hangen (65" Panasonic, geen kabels zichtbaar).
Marantz versterker op het tv meubels (geen kabels zichtbaar).
AppleMini als Mediacenter (geen kabels zichtbaar)
3 speakers, 2 aan beugels aan de muur (geen kabels zichtbaar)
1 in het meubel (alleen zichtbaar als ik het deurtje open zet)
2 woofers naast het meubel (wederom geen kabels zichtbaar)
Playstation in het meubel en dus niet zichtbaar.

Oftewel alles mooi weg gewerkt en niets is zichbaar tenzij het echt nodig is.

Een Kinect (Die ik al niet wil gebruiken) had dus echt een doorn in het oog geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Interessant:
The Xbox One Can Tell When It's Overheating, and Adjusts to Fix It
So here's a cool thing the Xbox One can do: It automatically recognizes when it's overheating—probably because you're an idiot and left a pizza box on top of it—and can adjust on the fly. In fact, it's designed with extra room to make those adjustments.

In our chat with Xbox's General Manager of Console Development Leo del Castillo, I asked how Microsoft can account for the unknowns it's facing with the new design—much more Blu-ray player-ish than its predecessors, which invites people to set things on top of it. That's never really been a problem for weirdo designs like the SNES or N64, or even the concave Xbox 360.

“We can’t prevent misuse of the product," del Castillo says, "but we can certainly anticipate it." That's done by the Xbox being aware of the temperature it's running at, and having the capacity to cool itself down in a few ways. "The way we designed the box, we don’t actually intend it to ever have to go to maximum speed under normal environmental conditions. But there is overhead. So we’ll allow the fan to go all the way up to its maximum speed and if that solves the condition without the user having to do anything."

It goes a little further than that, though. The Xbox One actually has the ability to ramp down its power usage, so that it's using next to no power when it feels it's under total thermal duress. This keeps it from melting the plastic in its body, and also from experiencing critical overheating errors, but at the cost of performance, most likely. These are old news to PCs in general, but fairly new developments for consoles, which can't reinvent themselves as often.

"One thing that we have more flexibility with," del Castillo says, "With the architecture of the Xbox One, is that we can dial back the power of the box considerably. We had a little less flexibility with the 360. And so basically, if we couldn’t dissipate the heat, there wasn’t a whole lot of leverage we could pull to keep the heat from being generated, so we had a limited amount of time before it just shut down. Xbox One can actually dial it back to a lower power state, so low in fact that it can in a mode that uses virtually no air flow."

He wasn't clear about if we'd see that lowest power state in games themselves, or only in apps or other functions, like watching movies, but it's an interesting addition—one that will need to be closely monitored and balanced, because the last thing you want is to be losing framerates on your game because your Xbox One decides it doesn't want the fan to wake up. There's a give and take, and it probably won't be tinkerable for the user. In fact, it's not really clear how it'll show up at all on your end.

"I don’t know the exact details of how it’ll show up to the user," del Castillo explains. "But we try to be as transparent to the user as possible. We’ll allow the fan to go all the way up to maximum speed. They might notice the extra noise, and that will help to self-correct the condition."

Using the audio cue of the fan is actually a half-decent natural design. And if the usually quiet fan gets loud as hell and no one bothers to move the 24-pack of diapers from on top of the console? "If we get to the point where that is no longer enough, we have the mechanism, the interface, to deal with that," del Castillo says. That means pop-up or banner alert, probably, which sounds annoying, but it's better than your Xbox melting to death.
Goed dat de console zelf al maatregelen kan nemen en dat je niet meteen alles kwijt zult zijn als ie wat warm aan het worden is :P . Niet heel nieuw uiteraard, maar toch wel handig. Ik vraag me af hoe de performance is als ie overgaat in een modus waar geen fan voor koeling nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Waarschijnlijk niet zo hoog. Het verbruik zal grofweg tot 10 keer lager moeten zijn om passief gekoeld te kunnen worden. In die modus zal je dus geen games kunnen spelen.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Kon de SLIM toch ook al? Hoewel, die schakelde het hele systeem uit als het te heet werd.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witeken schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:05:
Waarschijnlijk niet zo hoog. Het verbruik zal grofweg tot 10 keer lager moeten zijn om passief gekoeld te kunnen worden. In die modus zal je dus geen games kunnen spelen.
Beetje video streamen of browsen is het wel zo prettig dat je console nul herrie maakt. Zoals al gemeld in het artikel is speedstep in PC's en laptops allang gemeengoed, werd een keer tijd dat het ook in een console komt.

Ook prettig dat de het zo onmogelijk is om de console te laten oververhitten, het lijkt erop dat z egeleerd hebben van de RROD episode.

@hierboven de slim schakelt zich inderdaad gewoon uit als deze te heet wordt, heb 2 slims staan en bij mij is het echter nog nooit gebeurd, terwijl de lucht die uit te console komt wel behoorlijk heet kan worden. Tolerantie van de chips qua hitte is dus blijkbaar erg hoog. Misschien eens testen door iets op de fan te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Mijn slim heeft zich ook nooit uitgeschakeld, zelfs niet als ik hem 24 uur aan had staan...

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Heftig nieuws van onze Franstalige collega's uit België. De nieuwssite Lesoir.be meldt namelijk dat de Xbox One dit jaar niet geleverd gaat worden in België. Volgens de site heeft Microsoft hiertoe besloten omdat de Nederlandse spraakherkenning nog niet klaar zou zijn. Dit geldt overigens ook voor de Scandinavische gebieden. Een andere Belgische site, 4gamers.be, zegt zelf bronnen te hebben die dit ook bevestigen en zij zeggen dat dit ook voor Nederland zou gelden. Wij hopen vanuit de grond van ons hart dat dit lulkoek is en we gaan het ongetwijfeld horen tijdens de Gamescom volgende week.
Ik hoop hééééél erg dat dit niet waar is en wordt ontkracht op gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:11:
[...]

Ik hoop hééééél erg dat dit niet waar is en wordt ontkracht op gamescom.
Er gaan een hoop geruchten nu, ook over de PS4. Gewoon ff wachten tot de gamescom. IK heb er geen last van aangezien ik de mijne in UK haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm ik zag het op Twitter ook al voorbij komen.

Cancelen om een functie die toch niemand gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Donstil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:39:

Niemand, da's wel een beetje erg kort door de bocht.
Maar het is inderdaad onzin om m alleen daarvoor uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
xAnarchyBaS schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:46:
[...]

Niemand, da's wel een beetje erg kort door de bocht.
Maar het is inderdaad onzin om m alleen daarvoor uit te stellen.
Nou laat ik het anders Zeggen. Niemand laat hem er voor staan als het er niet op zou zitten.

Ik ken in ieder geval niemand die het gebruikt bij welke device dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 17-09 22:44
Anders is de kinect waar je extra voor betaalt onbruikbaar, goed van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:40:
Anders is de kinect waar je extra voor betaalt onbruikbaar, goed van microsoft.
Onbruikbaar? Dat ding verstaat wel engels toch neem ik aan?
(Ook als de console op Nederlands staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Idd als dat de enige reden is stuur me dan maar een Engels exemplaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Donstil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:47:
[...]

Onbruikbaar? Dat ding verstaat wel engels toch neem ik aan?
(Ook als de console op Nederlands staat).
Dat is niet de belevenis die microsoft wil leveren, microsoft denkt aan hun klanten en de toekomst _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gewoon een stel Walen die de Vlamen proberen te fucken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien wel handig om even te melden. De CoD Ghosts Livestream: MP YouTube: Splinter Cell: Blacklist Video Review (overigens een exclusive docu aan het eind als je via Xbox Live kijkt. Staat een melding bij dashboard home)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Donstil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:39:

Ik zou die functie gewoon gebruiken hoor... Nu ja ik zou die ook in het engels kunnen gebruiken, daar niet van. Maar de functie an sich ga ik zeker gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Uitstel confirmed:
Our priority is ensuring our customers get the best Xbox One experience the first day it is available. To do that, and in order to meet demand, we have adjusted the number of markets that will receive Xbox One in November to 13 markets, including Australia, Austria, Brazil, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, Spain, United Kingdom, United States and New Zealand, in November.

We remain committed to launching Xbox One in Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Russia, Sweden, Switzerland, as soon as possible in 2014.
Vreemde actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
Maar dan kunnen ze toch hetzelfde doen als wat samsung heeft gedaan met hun ES7000 en ES8000 series tv's. Ze brachten die gewoon op de Nederlandse markt, met engelse spraakherkenning en brachten later een update uit zodat Nederlands ook begrepen werd door de tv. Dat kan MS ook makkelijk doen. Op de markt brengen, en drie maanden later een update uitrollen. Er zijn toch maar heel weinig mensen in NL die geen Engels kunnen...

edit: zie net de tekst hierboven, jammer..

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 14-08-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Mensen die nu nog voor een xbox one zullen gaan, moeten in de toekomst niet huilen als er weinig mensen online zijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
PWM schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:26:
Uitstel confirmed:

[...]

Vreemde actie
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 17:53

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik geef MS Nederland de schuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 17-09 16:33
Ik denk dat MS dit niet kan maken.. Eerst is er ophef over verplicht online dat heel wat boe geroep heeft opgeleverd. Ik kon me BTW wel vinden daarin.
Toen ging MS overstag door de Kinect niet verplicht te stellen om aan te sluiten omdat er weer andere mensen BOEE riepen omdat ze graag met ALU hoedjes oplopen.

En nu gaat MS tegen de tenen van miljoenen mensen aanschoppen omdat spraak herkening nog niet af is..

Goed niet netjes. Maar je kan dan alsnog je console uitbrengen en dan in de komende maanden de spraak herkening alsnog uitrollen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ik wou net nieuwstip insturen, maar het bevindt zich al in de wachtrij :(.

De zoveelste tegenslag voor Xbox...

[ Voor 6% gewijzigd door witeken op 14-08-2013 19:34 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
Haha, lekker dan, had bijna een One besteld, nu hang ik 'm nog even lekker aan de wilgen, ook gezien die slechte support die ik momenteel van MS krijg bij mijn problemen met Live... jammer hoor!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 17-09 16:33
Ach e krijgen als pleister wel een pack-in game.. Wat dat inhoud geen idee.. maar we zullen het mee maken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is voor mij wel echt onbestaanbaar dat een miljarden project (letterlijk!), blijft hangen op dit soort dingen.
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:27:
Mensen die nu nog voor een xbox one zullen gaan, moeten in de toekomst niet huilen als er weinig mensen online zijn e.d.
Dat zal wel meevallen, aangezien de grootste landen gewoon wel op tijd komen, en Xbox Live mondiaal werkt. Dat de PS4 hiermee een voorsprong krijgt in verkopen is natuurlijk wel duidelijk, maar de Xbox One basis zal echt gegarandeerd voldoende zijn om direct online een willekeurige game te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 14-08-2013 19:36 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.