[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste
Acties:
  • 228.205 views

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:05
joffrey19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:22:
Maar als ik een game via uk account koop en in maart mijn account terug zet in NL behoud ik wel de game of niet.

Dat is me nog niet echt duidelijk.
De game hou je gewoon.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wat ik begrepen heb kan het een probleem geven als je in een restricted country woont.
Stel je koopt dead rising in uk, en speelt dat in nederland, geen probleem, kan hem van de schijf wissen en later weer opnieuw downloaden.
Verhuis je echter naar duitsland (stel dat hij daar niet verkocht mag worden) dan kan je hem niet opnieuw downloaden want restricted in duitsland. (Dit is een voorbeeld he, crackdown is momenteel bijv ook niet te downloaden in duitsland)
Heb je echter de game in nl gedownload en staat hij op je harddisk dan kan je hem wel gewoon spelen in duitsland, totdat je hem van de harddisk verwijderd.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Ja en met release op vrijdag zou dat betekenen na het weekend. Zou zuur zijn. Snap niet waarom ze de spellen in de UK wel een dag voor release kunnen versturen maar daarbuiten niet. Ontgaat mij even voorstellen logica van.
Dat is het denk ik niet, ze zullen de games op hetzelfde moment versturen maar one day delivery kan vaak alleen bij nationale verzendingen. Wij zullen dus hier 1 dag langer moeten wachten, zoals Amazon aangeeft, omdat de verzending 1 dag langer duurt. ;)

En dat is dan helaas na het weekend, maar dat is toch net zo goed met de Xbox? (voor mij in ieder geval).
Ik verwacht mijn Xbox ook pas na het weekend, net als de games.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:26
Je kunt er wel 20 pond voor betalen, maar ze doen het niet? Dat is vaag.

Ach ik koop Forza 5 wel in Duitsland en dan importeer ik de rest uit de UK.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Eikelman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 17:59
Voor de geïnteresseerde; Xbox Support Chat heeft bevestigd dat ALLE Day One Edities in het Engels zijn. Nu ga ik horen of de DLC van CE's ook regio free zijn. Wat nu niet het geval is met Xbox 360.

[ Voor 83% gewijzigd door Eikelman op 18-08-2013 20:29 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Afbeeldingslocatie: https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/602046_689180947766180_453562615_n.jpg

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:54:
[...]

Wat ik begrepen heb kan het een probleem geven als je in een restricted country woont.
Stel je koopt dead rising in uk, en speelt dat in nederland, geen probleem, kan hem van de schijf wissen en later weer opnieuw downloaden.
Verhuis je echter naar duitsland (stel dat hij daar niet verkocht mag worden) dan kan je hem niet opnieuw downloaden want restricted in duitsland.
Je kan toch gewoon de schijf gebruiken? Zo doen heel veel Duitsers het nu ook.
Kan me niet voorstellen dat Microsoft dit gaat blokkeren eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• justifire
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:32:
[...]

Je kan toch gewoon de schijf gebruiken? Zo doen heel veel Duitsers het nu ook.
Kan me niet voorstellen dat Microsoft dit gaat blokkeren eigenlijk.
Ja, doelde op digitale aankopen.
Volgens mij had joffrey19 het hier ook over.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 18-08-2013 21:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Donstil
  • Niet online
Digitaal aankopen lijkt me niet mega handig. Je kunt beter op veilig spelen door gewoon de schijven te importeren lijkt me.

• justifire
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:02:
Digitaal aankopen lijkt me niet mega handig. Je kunt beter op veilig spelen door gewoon de schijven te importeren lijkt me.
Zou niet uit moeten maken als de games gewoon regio free zijn.
Xbox One is ontworpen met digitale aankopen in gedachten, als je steeds discs moet wissellen loop je toch een aantal innovaties mis.

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:17:
[...]

Zou niet uit moeten maken als de games gewoon regio free zijn.
Xbox One is ontworpen met digitale aankopen in gedachten, als je steeds discs moet wissellen loop je toch een aantal innovaties mis.
Ja in de toekomst. Nu zolang de console nog niet overal uit is bedoel ik.

Zolang games in de Market duurder zijn dan retail disks loop ik graag "een aantal" innovaties mis trouwens.

Verschil op de Playstation3 is nu ruim 20,- (en ik speel ze dagen eerder). Ik verwacht eigenlijk niet dat de One hier verandering in gaat brengen.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
justifire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:50:
[...]

Ja, doelde op digitale aankopen.
Volgens mij had joffrey19 het hier ook over.
T gaat mij idd om digitale aankopen.

Als ik de one via Microsoft.de binnen krijg , moet ik ook een spel uit de uk importeren, heb geen zin in Duitse censuur.
Maar denk dat ik de eerste dan (bf4) gewoon online koop.

[ Voor 6% gewijzigd door joffrey19 op 18-08-2013 22:29 ]

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jammer dat je 'fysieke' aankopen niet aan je account/xbox kan binden zodat je de disc niet meer nodig hebt.

• joffrey19
rgras schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:
Jammer dat je 'fysieke' aankopen niet aan je account/xbox kan binden zodat je de disc niet meer nodig hebt.
Ja dat was eerst wel :-(

• justifire
  • Nu online
joffrey19 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:27:
[...]

T gaat mij idd om digitale aankopen.

Als ik de one via Microsoft.de binnen krijg , moet ik ook een spel uit de uk importeren, heb geen zin in Duitse censuur.
Maar denk dat ik de eerste dan (bf4) gewoon online koop.
Precies wat ik ga doen.
Duitse console, engelse marketplace (of franse indien je perse met ponden moet betalen ???)
BF4 en KI worden mijn day one aankopen.
Hoop wel dat binnenkort de fightstick op amazon staat, kan die mooi meegestuurd worden met de console.

Verwijderd

Verbaast mij eigenlijk dat ik bijna niemand hoor over Watch Dogs.
BF4 wordt voor mij ook een day one aankoop, maar Watch Dogs ben ik net zo benieuwd naar. Dead Rising 3 en Ryse of Rome vallen bij mij net buiten de boot, maar had ik ook wel graag gewild.

Niet meer mensen die hier voor Watch Dogs gaan?

• Phusebox
Jep ik ook. Forza 5 en Watchdogs, maar goed eerst rns uitproberen op Gamescom.

• joffrey19
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:42:
BF4 wordt voor mij ook een day one aankoop, maar Watch Dogs ben ik net zo benieuwd naar. Dead Rising 3 en Ryse of Rome vallen bij mij net buiten de boot, maar had ik ook wel graag gewild.

Ik weet t ook nog niet hoor. Eerst effe testen op de gamescom op beide consoles.

• justifire
  • Nu online
Ben stiekem ook wel benieuwd naar Crimson Dragon.
Panzer Dragoon helemaal kapot gespeeld op de Saturn destijds.
Ooooh en de Elder Scrolls Online natuurlijk !

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 19-08-2013 00:10 ]

• rgras
  • Niet online
Als ik een Xbox One haal wordt het waarschijnlijk Madden 25, Forza 5 en misschien Ryse (mits de QTE niet een te grote rol speelt).

[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 18-08-2013 23:06 ]

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:42:

De eerste keer dat ik die E3 2012 trailer zag van Watch Dogs (met wat gameplay erin) was ik echt weggeblazen. Die game moest ik als eerste hebben op de nieuwe Next-gen console.

Dat sloeg alleen jammerlijk om op de E3 van dit jaar, de gameplay daar zag er ineens een heel stuk minder spannend uit dan een jaartje terug.

Ik ben daarom ook bang dat Watchdogs pas echt fet wordt bij de 2e of 3e game. Een beetje zoals bij Assassins creed toen der tijd.

Voor nu ga ik voor Forza 5 en DeadRising3, voornamelijk voor Dead Rising 3 trouwens.

WatchDogs bestel ik online wel als hij wat gezakt is in prijs, ik game zeer weinig (3 uurtjes per week max) dus heb mijn handen vol aan twee games bij Launch.

Edit: Ik ben ook erg benieuwd naar The Division trouwens.

• justifire
  • Nu online
Als levertijd niet van belang is kan videogamesplus.ca ook interressant zijn, x-one games voor €45,-

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:14:
Als levertijd niet van belang is kan videogamesplus.ca ook interressant zijn, x-one games voor €45,-
Keurige shop idd, bestelde ik vroeger regelmatig games.

Helaas zijn games wel snel een weekje onderweg, optie voor Express shipping lijken ze niet meer aan te bieden als ik de CheckOut options zo zie.

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:04:
[...]
De eerste keer dat ik die E3 2012 trailer zag van Watch Dogs (met wat gameplay erin) was ik echt weggeblazen. Die game moest ik als eerste hebben op de nieuwe Next-gen console.

Dat sloeg alleen jammerlijk om op de E3 van dit jaar, de gameplay daar zag er ineens een heel stuk minder spannend uit dan een jaartje terug.

Ik ben daarom ook bang dat Watchdogs pas echt fet wordt bij de 2e of 3e game. Een beetje zoals bij Assassins creed toen der tijd.

Voor nu ga ik voor Forza 5 en DeadRising3, voornamelijk voor Dead Rising 3 trouwens.

WatchDogs bestel ik online wel als hij wat gezakt is in prijs, ik game zeer weinig (3 uurtjes per week max) dus heb mijn handen vol aan twee games bij Launch.

Edit: Ik ben ook erg benieuwd naar The Division trouwens.
Hmm ik weet niet, misschien heb ik wel een andere conclusie na de gamescom. Want ook Forza lijkt mij erg boeiend, en die QTE's bij Ryse kunnen inderdaad wel de game breken. En daarnaast, alleen Battlefield 4 is al genoeg voor een paar weken/maanden plezier. Kan dan altijd nog beslissen of ik er een extra game bij wil.

Maar inderdaad, The Division is iets waar ik enorm naar uit kijk! Kan niet wachten op meer gameplay er van te zien want het eerste filmpje ervan was erg indrukwekkend. _/-\o_

• Chrosser
  • Laatst online: 11-11 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Voor mij watchdogs en assassins creed Black flag. Ik twijfel nog of ik battlefield 4 op de pc of next gen ga halen. Fifa moet ik trouwens ook meteen halen.. Hmmm.. Wordt toch een duur grapje.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27
Chrosser schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:31:
Hmmm.. Wordt toch een duur grapje.
Ja, helaas is dat het geval met multiplatform-gaming... Voor zover het er nu uitziet, moet een dag eerst worden omgezet naar 35 uur of meer per etmaal; daarna kan ik een planning maken voor GRID2/F1 2013/GTA:V op de 360, BF4 op de PC en Forza5 op de XBOX ONE.

BF4 wordt gewoon een PC-release voor mij. Ondanks dat het op de console mogelijk fijner gamen is omdat men vaak een groter scherm / betere receiver heeft, weet ik gewoon dat 90% van mijn kennissen geen zin heeft om achter de console te zitten.

Tip voor Forza-liefhebbers: game.co.uk heeft al verschillende edities voor FM5 in de preorder :)

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 19-08-2013 08:38 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-10 22:06
Iemand enig idee wat de nadelen kunnen zijn aan het bestellen van de Xbone bij microsoftstore.com?
Ik overweeg voor deze optie te gaan, dan ben ik zeker van de Day one edition, is natuurlijk wel iets trager aangezien er een tussenpartij in 't spel is die deze moet forwarden richting Belgie.

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond de Xbox One pre-ordered bij Amazon.fr. Daar nemen ze nog bestellingen aan blijkbaar voor de Day On Edition. Ongeveer tientje verzendkosten erbij, ach dat mag de pret niet drukken!

• TenaciousC
XeNoBiTe schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:44:
Gisteravond de Xbox One pre-ordered bij Amazon.fr. Daar nemen ze nog bestellingen aan blijkbaar voor de Day On Edition. Ongeveer tientje verzendkosten erbij, ach dat mag de pret niet drukken!
Besteld! Bedankt voor de tip!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-11 12:39
TenaciousC schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:28:
Iemand enig idee wat de nadelen kunnen zijn aan het bestellen van de Xbone bij microsoftstore.com?
Ik overweeg voor deze optie te gaan, dan ben ik zeker van de Day one edition, is natuurlijk wel iets trager aangezien er een tussenpartij in 't spel is die deze moet forwarden richting Belgie.
Wat bedoel je met tussen partij? MS is gewoon eigen distributeur daar zit geen tussen partij tussen.
Zij doen zaken met een koerier, of je nu in NLD Belgie of DE woont. Dat maakt verder voor de MS store niet uit. Wel moet je rekening houden dat MS niet direct in BE zal leveren. Gezien de 13 landen die niet mee doen.

Wel zou je dan de Franse MS store kunnen kiezen of de Duitse store.

Voorraad ligt in NLD :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• TenaciousC
To_Tall schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:07:
[...]

Wat bedoel je met tussen partij? MS is gewoon eigen distributeur daar zit geen tussen partij tussen.
Zij doen zaken met een koerier, of je nu in NLD Belgie of DE woont. Dat maakt verder voor de MS store niet uit. Wel moet je rekening houden dat MS niet direct in BE zal leveren. Gezien de 13 landen die niet mee doen.

Wel zou je dan de Franse MS store kunnen kiezen of de Duitse store.

Voorraad ligt in NLD :)
Ik bedoelde bestellen in us store om zeker te zijn van de stock en laten leveren via MyUs... achteraf bekeken is dit natuurlijk niet zo'n beste oplossing want hier komen vele extra kosten bij (douane, verzendkosten).

amazon.fr is momnteel denk ik de beste oplossing, deze hebben hun warehouse trouwens in Belgie als ik me niet vergis, dus levertijden zullen wel lekker kort zijn (ze beloven binnen 1 dag).

Nu nog effe verder checken waar we best onze games kunne bestellen want een xdoos zonder games is natuurlijk ook waardeloos. Ik heb de indruk dat de prijzen voor games bij amazon.fr nogal aan de hoge kant zijn, iemand weet van of de games gewoon in november '13 in Belgie en Nederland beschikbaar gaan zijn, ookal is de console hier pas in 2014 beschikbaar?

[ Voor 15% gewijzigd door TenaciousC op 19-08-2013 11:16 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Gave Dead Rising 3 CGI trailer:
Sure het is CGI, maar toch nog wel tof. Als dit de main-char is, dan lijkt me dat verder wel prima denk ik. Heeft in ieder geval wat humor (iets wat ik in DR2 wel vond ontbreken)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:58
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:37:
Gave Dead Rising 3 CGI trailer:[video]Sure het is CGI, maar toch nog wel tof. Als dit de main-char is, dan lijkt me dat verder wel prima denk ik. Heeft in ieder geval wat humor (iets wat ik in DR2 wel vond ontbreken)
Heb het filmpje nog niet gezien, bewaar ik voor vanavond, maar DR2 geen humor? :) Ben het nu aan het spelen via die Gold actie. Vind dat het spel toch redelijk wat komische elementen bevat, met name de psychopaths en de verschillende wapens en kleren :). Maar qua hoofdpersoon heeft hij, na wat leuke one liners, inderdaad niet zo heel veel komisch.

Maar DR3 is echt de game waar ik het meeste naar uitkijk eigenlijk. Erg benieuwd of ze nog een beetje dezelfde gamemechanics hanteren, zoals de psychopaths, de survivors die je moet redden, etc. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MAX3400
Tja, je zou bijna hopen dat de next-gen games er inderdaad alleen maar zo uitzien; dat het inderdaad gameplay is in plaats van alleen maar een pre-rendered trailer. Neemt niet weg dat ik uitkijk naar DR3 maar deze niet op release-date zal aanschaffen.

Dying Light is dan een game die me iets meer aanspreekt in het zombie-genre.

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:43:
[...]

Heb het filmpje nog niet gezien, bewaar ik voor vanavond, maar DR2 geen humor? :) Ben het nu aan het spelen via die Gold actie. Vind dat het spel toch redelijk wat komische elementen bevat, met name de psychopaths en de verschillende wapens en kleren :). Maar qua hoofdpersoon heeft hij, na wat leuke one liners, inderdaad niet zo heel veel komisch.

Maar DR3 is echt de game waar ik het meeste naar uitkijk eigenlijk. Erg benieuwd of ze nog een beetje dezelfde gamemechanics hanteren, zoals de psychopaths, de survivors die je moet redden, etc. :)
Ik bedoel van het hoofdpersonage zelf ja.

Maar ik mag hopen dat ze toch wel wat dingen op de schop gaan gooien. Als ze nou bv moeilijkheidsgraden toevoegen, dan zou een easy-mode meer savepunten bevatten en whatnot. Ik haat het om een tijdje mooi punten te scoren en dan vervolgens ergens uit te komen met een psycho (onverwacht) om vervolgens dood te gaan en alles te verliezen. Ook moeten er meer wapen-combo's komen en moet het duidelijker zijn wat je met elkaar kunt combineren. Verder ben je als nieuwe speler zo gehandicapt qua health en inventory. Dat het eigenlijk geen zin heeft om aan het verhaal te beginnen, want daar moet je echt veel sterker voor zijn met meer wapens.
En wie er verzonnen heeft dat je een gehele case maar beperkt kunt doen, moeten ze ook afschieten. Hoe vaak ik wel niet op een minuut of minder een case miste en weer overnieuw kon beginnen, is niet op 1 hand te tellen. Je moet dan echt full-time met het verhaal bezig zijn, want anders red je het gewoon niet. De tijd loopt namelijk gewoon door terwijl je met de case bezig bent en als je er dus 4 achter elkaar hebt, dan moet je die in een vaste tijd voltooien waardoor je meer met ontwijken en rushen bezig bent dan lekker een game te spelen met zombies. Er is geen enkele mogelijkheid om zowel aan te kutten in free roam en wat survivors te redden en tegelijkertijd het verhaal te doen. Oja, wie heeft verzonnen dat je zo'n ongelofelijke kut-route moet afleggen naar je safehouse? In DR2 lag ie in ieder geval nog wat in het midden, maar bij deze ligt ie echt helemaal aan de zijkant met ook nog eens een lange route en dikke laadschermen als je even wat survivors wilt dumpen.
En als laatste vind ik het irritant dat je op sommige plekken geforceerd wordt om psycho's af te maken. Ik heb daar helemaal niets mee. Net als dat ze veranderen als het nacht wordt. Ik wil in een leuke sandbox wat zombies killen. Het gaat al snel de Resident Evil kant op met die zombies en dat is erg jammer (ofwel dat ze vervolgens veranderen in rare monsters e.d.).

Verhaal van DR2 vond ik overigens ook niet echt sterk, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Had al snel een hekel aan die dochter.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-08-2013 12:08 ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
TenaciousC schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

amazon.fr is momnteel denk ik de beste oplossing, deze hebben hun warehouse trouwens in Belgie als ik me niet vergis, dus levertijden zullen wel lekker kort zijn (ze beloven binnen 1 dag).
De duitse MS store lijkt me 'beter'? Misschien niet binnen 1 dag (hoewel ik betwijfel of amazon.fr dat wel kan) maar ik neem aan dat zij het minste kans op vertraging hebben?

(in theorie dan, praktijk moet het maar blijken)

• TenaciousC
SeamusXanthus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:12:
[...]

De duitse MS store lijkt me 'beter'? Misschien niet binnen 1 dag (hoewel ik betwijfel of amazon.fr dat wel kan) maar ik neem aan dat zij het minste kans op vertraging hebben?

(in theorie dan, praktijk moet het maar blijken)
Probleem met de Duitse is het risico op censuur in games dacht ik :?

Dead Rising 3 ziet er in elk geval bijzonder veelbelovend uit, ik hoop me hier op hetzelfde niveau als indertijd bij Dead Rising 1 te kunnen vermaken (versie 2 vond ik maar niets). Battlefield is naast DR3 sowiso ook een day one aankoop waardig

• SeamusXanthus
TenaciousC schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:16:
[...]

Probleem met de Duitse is het risico op censuur in games dacht ik :?
Zitten er tieten op de Xbox One dan?

• Martinspire
SeamusXanthus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:18:
[...]

Nee tuurlijk niet, maar de games die ze mogelijk meeleveren wel. Overigens gaat het bij Duitsland altijd om bloed en geweld, nooit om naaktheid dacht ik?

• joffrey19
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:21:
[...]
Nee tuurlijk niet, maar de games die ze mogelijk meeleveren wel. Overigens gaat het bij Duitsland altijd om bloed en geweld, nooit om naaktheid dacht ik?
Daarom haal ik dus geen games in DE, en doe ik mijn eerste game via UK online kopen.

Bij MS.de heb ik nog hoop dat ze hem een dag voor launch op de post doen en dan alsnog op launch datum leveren.

• SeamusXanthus
Ik wil alleen maar zeggen, dat je niet je Xbox uit frankrijk moet halen om de censuur in games te vermijden. Dat zijn twee aparte dingen.

BTW de trailer is echt schitterend!

[ Voor 12% gewijzigd door SeamusXanthus op 19-08-2013 12:25 ]

• justifire
  • Nu online
Dit ziet er toch ook wel fantastisch uit !

Bijgezet op mijn lijstje :)

• TenaciousC
SeamusXanthus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:18:
[...]

dat zou nog een een über extraatje zijn, tieten op de xdoos! Mag hopen dat de kinect uit te schakelen is dan of die spionnen van de NSA zitten binnen de kortste keren ergens in een klein kamertje, met zachte muren, hun hoofd tegen de muur aan te kloppen "I did not see that, I did not see that...." :+

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:26:
[video]
Ja, maar verder gewoon een cinematic trailer, dus geen gameplay.

Ik wilde vragen wanneer de MS persco is, maar ik zie het hier nu boven staan. Wellicht een idee om dit in het Gamescom topic te zetten.

• rgras
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:25:
Ik wil alleen maar zeggen, dat je niet je Xbox uit frankrijk moet halen om de censuur in games te vermijden. Dat zijn twee aparte dingen.
Je kan toch wel een Xbox One uit Frankrijk halen en deze vervolgens op UK locale zetten om eventuele censuur in games te omzeilen?

• justifire
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:31:
[...]

Ja, maar verder gewoon een cinematic trailer, dus geen gameplay.

Ik wilde vragen wanneer de MS persco is, maar ik zie het hier nu boven staan. Wellicht een idee om dit in het Gamescom topic te zetten.
Aan het eind krijg je een link naar gameplay trailer, natuurlijk niet zo gelikt als deze promo-trailer maar imho niets mis mee :9

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

justifire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:26:
[video]
Ja, mooie trailer! :D

• MAX3400
TenaciousC schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

dat zou nog een een über extraatje zijn, tieten op de xdoos!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nuzLrgv.jpg

Weet alleen niet of je er een achievement voor krijgt.

• uchiha tijntje
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:06:
[...]
Ik bedoel van het hoofdpersonage zelf ja.

Maar ik mag hopen dat ze toch wel wat dingen op de schop gaan gooien. Als ze nou bv moeilijkheidsgraden toevoegen, dan zou een easy-mode meer savepunten bevatten en whatnot. Ik haat het om een tijdje mooi punten te scoren en dan vervolgens ergens uit te komen met een psycho (onverwacht) om vervolgens dood te gaan en alles te verliezen. Ook moeten er meer wapen-combo's komen en moet het duidelijker zijn wat je met elkaar kunt combineren. Verder ben je als nieuwe speler zo gehandicapt qua health en inventory. Dat het eigenlijk geen zin heeft om aan het verhaal te beginnen, want daar moet je echt veel sterker voor zijn met meer wapens.
En wie er verzonnen heeft dat je een gehele case maar beperkt kunt doen, moeten ze ook afschieten. Hoe vaak ik wel niet op een minuut of minder een case miste en weer overnieuw kon beginnen, is niet op 1 hand te tellen. Je moet dan echt full-time met het verhaal bezig zijn, want anders red je het gewoon niet. De tijd loopt namelijk gewoon door terwijl je met de case bezig bent en als je er dus 4 achter elkaar hebt, dan moet je die in een vaste tijd voltooien waardoor je meer met ontwijken en rushen bezig bent dan lekker een game te spelen met zombies. Er is geen enkele mogelijkheid om zowel aan te kutten in free roam en wat survivors te redden en tegelijkertijd het verhaal te doen. Oja, wie heeft verzonnen dat je zo'n ongelofelijke kut-route moet afleggen naar je safehouse? In DR2 lag ie in ieder geval nog wat in het midden, maar bij deze ligt ie echt helemaal aan de zijkant met ook nog eens een lange route en dikke laadschermen als je even wat survivors wilt dumpen.
En als laatste vind ik het irritant dat je op sommige plekken geforceerd wordt om psycho's af te maken. Ik heb daar helemaal niets mee. Net als dat ze veranderen als het nacht wordt. Ik wil in een leuke sandbox wat zombies killen. Het gaat al snel de Resident Evil kant op met die zombies en dat is erg jammer (ofwel dat ze vervolgens veranderen in rare monsters e.d.).

Verhaal van DR2 vond ik overigens ook niet echt sterk, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Had al snel een hekel aan die dochter.
We zijn het vaak met elkaar eens, maar nu totaaaaaaaaaaaal niet :P.

Juist de tijdsdruk en het gebrek aan logische savemomenten zorgen voor de spanning en druk die je continue ervaart. Ga ik nog even verder met het risico een psycho tegen te komen, of ga ik toch even saven, maar verlies ik wel wat tijd voor mijn cases. :) Al die dingen waarvan jij hoopt dat ze aanpassen maakt nu juist Dead Rising zo bijzonder. En het systeem dat je redelijk zwak bent in het begin, en ten alle tijden opnieuw kunt beginnen met het verhaal met behoud van exp, skills etc vind ik ook tof :).

Als je wilt aankloten moet je gewoon een andere playthrough pakken dan als je iedereen wilt redden. Het is natuurlijk wel een zombieapocalypse.... en niet een dagje uit naar het strand :P. Vind het ook altijd zo bijzonder dat als je een gameobjective hebt van... HELP, ga snel naar punt B want meneer X wordt zo vermoord.... en dat je dan een half uur andere missies of sideobjectives kunt gaan doen... En meneer X dan?!?! :P

En Psycho's? Dat zijn de leukste gevechten van het hele spel :P. Beetje de ouderwetse eindbazen die er tegenwoordig amper meer zijn in games.

Al met al vraag ik me af of Dead Rising wel iets voor jou is :P

• Martinspire
Ik zeg niet dat ze het er helemaal uit moeten slopen, maar geef gamers de keuze om het lekker op hun eigen manier te doen. Nu vind jij het leuk als je zo geforceerd wordt alles in een specifieke playthrough te doen, ikzelf heb daar een hekel aan maar vind het ook geen probleem om een easy-mode aan te zetten en daar lekker mijn ding te doen.

Mijn grootste probleem (was ik even vergeten te melden) is overigens dat je wapens zo ongelofelijk snel stuk gaan. Je kunt er verder ook weinig aan doen (ja een magazine meenemen maar die vind je niet overal en nemen ook weer inventory in). Ik snap niet dat ze er niet voor kiezen om in te voeren dat je je wapen (bv een honkbalknuppel met spikes) even schoon moet maken waarna je weer verder kunt. Na een horde zombies ben je alweer door al je wapens heen (ook al neem je er 8 mee) waardoor je ook weer constant op zoek moet naar voorwerpen. Naast voedsel, psychos, surviors, cases moet je dus aardig wat doen en dat haalt voor mij de fun uit de free roaming. Je kunt niet (zoals in GTA) gewoon even lekker je eigen ding doen en dat is gewoon jammer. Stop desnoods de tijd (of laat hem heel langzaam gaan) als je bezig bent met een missie, maar geef me wel de mogelijkheid om hem te halen, ook al heb ik wat vertraging opgelopen omdat ik niet van wat zombies afkom.

• uchiha tijntje
Dat zou dan inderdaad een easy mode zijn. En die komt er volgens mij in Dead Rising 3 van wat ik heb begrepen :P

• Phusebox
Sinds wanneer heeft Amazon UK overigens geen free shipping meer?

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:02:
Dat zou dan inderdaad een easy mode zijn. En die komt er volgens mij in Dead Rising 3 van wat ik heb begrepen :P
Oja? Dat zou mooi zijn namelijk. Ik ben nu hij gratis is deze maand met iemand anders bezig en eigenlijk hebben we het verhaal ook al laten varen (net als een paar gebieden waar je die psychos krijgt), puur omdat je dan niet lekker aan kunt kloten. Missies zouden overigens ook (meer) PP op moeten leveren

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 19-08-2013 13:17 ]

• To_Tall
rgras schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Je kan toch wel een Xbox One uit Frankrijk halen en deze vervolgens op UK locale zetten om eventuele censuur in games te omzeilen?
LoL.. Er zit geen hardware matige Cencuur op de Xbox :) Weet niet wie dat de wereld in heeft geholpen.

Alle Xbox One's zijn hetzelfde. Anders kopen de duitsers wel hun X1 in Frankrijk of een ander land waar een Xbox is uitgekomen.

Cencuur zit in de Games. Somige games hebben in DE een verplichte patch dat het Gore Level naar beneden brengt. Of compleet censuur doordat het spel niet in DE te koop is. Maar dan kan je altijd nog games ergens anders vandaan halen.

Wel zullen enkele games al de verplichte patch al hebben. Embeded on disk. Om iig aan de overheid eisen te voldoen om te mogen verkopen :) ..

• rgras
  • Niet online
Dat bedoelde ik ook met mijn vraag. Eventuele restricties hangen af van de door jezelf ingestelde locale.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:17
Phusebox schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:09:
Sinds wanneer heeft Amazon UK overigens geen free shipping meer?
Ik las op Xboxworld dat dat een foutje is:

http://forum.xboxworld.nl...read.php?t=157987&page=93

• To_Tall
rgras schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:53:
Dat bedoelde ik ook met mijn vraag. Eventuele restricties hangen af van de door jezelf ingestelde locale.
Dan maakt het toch niet uit of je een Console in de UK, DE of FR haal? De consoles zijn technisch gelijk aanelkaar :)

Daarnaast waarom zou je een andere local ingeven? Live voor X1 werkt informeel ook in NLD. Alleen Games kan je niet aanschaffen via de MP.. Ik zou dan gewoon Games fysiek kopen, om geouwehoer met je profiel te voorkomen. Local in je X1 instellen heeft echt geen nut. Dat is alleen om lokale content te tonen en niet of je wel of geen gebruik mag maken van Live :) MP werkt alleen op je Profiel, en ik zou niet zomaar mn profiel locatie willen aan passen naar de UK. Kan daar behoorlijk wat gezeur mee krijgen door telkens je profiel te veranderen.

• joffrey19
To_Tall schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

Dan maakt het toch niet uit of je een Console in de UK, DE of FR haal? De consoles zijn technisch gelijk aanelkaar :)

Daarnaast waarom zou je een andere local ingeven? Live voor X1 werkt informeel ook in NLD. Alleen Games kan je niet aanschaffen via de MP.. Ik zou dan gewoon Games fysiek kopen, om geouwehoer met je profiel te voorkomen. Local in je X1 instellen heeft echt geen nut. Dat is alleen om lokale content te tonen en niet of je wel of geen gebruik mag maken van Live :) MP werkt alleen op je Profiel, en ik zou niet zomaar mn profiel locatie willen aan passen naar de UK. Kan daar behoorlijk wat gezeur mee krijgen door telkens je profiel te veranderen.
Ik denk dat je voor de Day One Patch een UK account nodig hebt of niet.

• rgras
  • Niet online
Ik zie net ik dat het bericht waar ik op reageerde verkeerd gelezen heb:
Dit is makkelijk op twee manieren te lezen. ;)

Overigens is er bij de launch nog geen sprake van een Nederlandse marketplace, dus moet je voor digitale aankopen wel bij een locale van één van de launch-landen zijn.

• Phusebox
joffrey19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:10:
[...]

Nee, zodra je de Xbox One aanzet moet je een locale kiezen, en dat kan alleen één van de launchgebieden zijn. Het maakt dan niet uit waar je account "geregistreerd" staat, alleen voor DLC en MP content kun je dan tegen problemen aanlopen.

• To_Tall
joffrey19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:10:
[...]

Nee hoor.. Die zal gewoon via live werken. Ben er pas achter gekomen dat MS geen verschil maakt in de EU.. Alleen de betaal zone geblokeerd is.

Mocht de patch niet door komen kan je altijd nog een proxy openzetten naar 1 van de landen waar wel de console uitgebracht wordt..

Patches kan je zien op de X1 als Windows Update Service.. Hij zal connectie maken naar een WSUS server die het dichtbij jou locatie is..
Nee ik ben niet bang dat het niet zal werken. Zo ja dan zijn er altijd nog andere mogelijkheden..

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30

• bram1984
Goh, dit is gelukkig niet al bekend sinds vrijdag. En om daar nu een compleet nieuw topic voor te openen.

• joffrey19
To_Tall schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Nee hoor.. Die zal gewoon via live werken. Ben er pas achter gekomen dat MS geen verschil maakt in de EU.. Alleen de betaal zone geblokeerd is.

Mocht de patch niet door komen kan je altijd nog een proxy openzetten naar 1 van de landen waar wel de console uitgebracht wordt..

Patches kan je zien op de X1 als Windows Update Service.. Hij zal connectie maken naar een WSUS server die het dichtbij jou locatie is..
Nee ik ben niet bang dat het niet zal werken. Zo ja dan zijn er altijd nog andere mogelijkheden..
Ok, dus resumé.

Als ik een microsoft.de xbox one (day one editie) haal kan ik op mijn NL live account:
- Day one patch installeren
- Op Xbox live online spelen met mijn Gold account
- Eventueel patches die voor games worden uitgebracht downloaden en installeren.

Maar niet:
- DLC aanschaffen (doe ik sowieso nooit)
- Marketp. gebruiken (dus geen apps downloaden c.q. games kopen)

• Phusebox
joffrey19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:33:
[...]

Ok, dus resumé.

Als ik een microsoft.de xbox one (day one editie) haal kan ik op mijn NL live account:
- Eventueel patches die voor games worden uitgebracht downloaden en installeren.

Maar niet:
Ja daar lijkt het vooralsnog wel op. Wijzigingen in de policy van Microsoft kunnen dat natuurlijk veranderen maar wellicht dat we na Gamescom meer duidelijkheid hebben.

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Waar denk je dat de xbox one en xboxone/ps4 topics atm over gaan?

• zoro007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 13:33
sorry, ik had het zelf nog niet gelezen

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Topic "Xbox one pas in 2014 in Benelux" samengevoegd met "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic"

• To_Tall
joffrey19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:33:
[...]

Ok, dus resumé.

Maar niet:
Dat klopt, Gezien MP niet aan je Xbox account gekoppeld is maar aan je MS account en die zich in NLD bevind zal je geen games kunnen aanschaffen.

Alles waarvoor je moet betalen zal niet werken, maar Live gebruikt exact dezelfde omgeving als voor de 360. Waarbij extra diensten e.d. gereserveerd zijn voor de X1.

• joffrey19
To_Tall schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:40:
[...]

Dat klopt, Gezien MP niet aan je Xbox account gekoppeld is maar aan je MS account en die zich in NLD bevind zal je geen games kunnen aanschaffen.

Alles waarvoor je moet betalen zal niet werken, maar Live gebruikt exact dezelfde omgeving als voor de 360. Waarbij extra diensten e.d. gereserveerd zijn voor de X1.
Ok, dat zou super zijn dan. Maar dan zou je ivm Kinect, de taal van de one op engels moeten zetten bij initialiseren o.i.d.

• To_Tall
joffrey19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

Ok, dat zou super zijn dan. Maar dan zou je ivm Kinect, de taal van de one op engels moeten zetten bij initialiseren o.i.d.
Ik denk dat Nederlands hellemaal niet aanwezig is in eerste instantie of gebrekkig. Dat betekend dat je automatisch Engels zal kiezen :)

Verwijderd

Wat nieuws naar buiten gebracht van MS voor de Gamescom over de games. Ze zijn behoorlijk agressief :

38% van de Xbox games zijn exclusives
37% is een nieuwe IP
44% is een timed exclusive of heeft DLC exlusief voor de xbox

http://www.oxm.co.uk/6072...-exclusive-37-are-new-ip/

Verder nieuws over eengame voor de kinect die niet valt onder de "gimmick" games :

http://www.oxm.co.uk/6068...kinect-game-for-xbox-one/

total body fighting game voor de kinect van ubisoft,
Discover Fighter Within, the next-gen game that provides you the excitement of a real fight, throwing you into the most immersive total-body combat experience ever made. Enter a world of sweat, timing and training thanks to kick-ass motion recognition. Brawling with your friends will never feel the same again.

- Test your real fighting skills thanks to the next gen of motion recognition. The new Kinect technology arms Fighter Within with realistic fighting moves using unprecedented 1 to 1 precision movement tracking.

- Enter a brutal, physical and liberating world. New-gen jaw-dropping graphics, real-time wounds, sweat & facial impacts, extreme arenas environments, primal animations... The new Xbox One Kinect allows you to dive into a unique realistic experience and feel the fight. All you expect from a next gen fighting game is there.
en wat meer nieuws over titanfall :

http://www.oxm.co.uk/6071...-the-apple-of-videogames/

de beslissing om exclusief voor xbox te gaan wordt er ook in uitgelegd
I feel that, in terms of multiplayer and communal gaming, Microsoft is like the Apple of videogames. You can just start your game without finding your disc, you can go to your friend's place and your saves are all there, and with the cloud servers you don't ever have to worry about transferring between hosts or bad latency."
Jammer dat titanfall pas in 2014 uitkomt, is voor mij de reden naast DR3 om een X1 aan te schaffen

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:18:
Wat nieuws naar buiten gebracht van MS voor de Gamescom over de games. Ze zijn behoorlijk agressief :

38% van de Xbox games zijn exclusives
37% is een nieuwe IP
44% is een timed exclusive of heeft DLC exlusief voor de xbox
En wat ik dan raar vind is dat ze het niet live uitzenden (of is daar al een reden voor gegeven, niet gezien, sorry).
de beslissing om exclusief voor xbox te gaan wordt er ook in uitgelegd
Dat zal het zijn ja. Een grote zak poen zal er wel niets mee te maken hebben. ;)

• uchiha tijntje
Het heeft toch altijd te maken met een zak geld? Of je nu studio's opricht, koopt of betaalt voor exclusiviteit. :P

Verwijderd

Geld zal er ook zeker mee te maken hebben, maar het aantal servers en de cloudfunctionaliteit van xbox live wordt in dit geval als reden gegeven. Ze zullen het heus niet voor niets doen nee, duh.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 12:51
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
En wat ik dan raar vind is dat ze het niet live uitzenden (of is daar al een reden voor gegeven, niet gezien, sorry).
Volgens mij waren de Microsoft Persco's nooit live op Gamescom.

Weet niet of deze al voorbijgekomen was in dit topic.
Presentatie van Crytek op Autodesk Anaheim conference over Xbox One ontwikkeling en wat technische info over Ryse: klik

Computer says no

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:30:
Het heeft toch altijd te maken met een zak geld? Of je nu studio's opricht, koopt of betaalt voor exclusiviteit. :P
naughty dog ontwikkelt alleen voor sony omdat ze zo lief zijn ;) levert ze uiteraard niets op :P

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:49:
[...]

naughty dog ontwikkelt alleen voor sony omdat ze zo lief zijn ;) levert ze uiteraard niets op :P
Naughty Dog is toch een Sony studio?

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-11 08:53
Gaan geruchten rond dat er een gratis game in de xbox one bundel komt.

http://www.mcvuk.com/news/read/fifa-14xbox-one-bundle-set-for-gamescom-reveal/0120326

en nog een Quote from CVG:

"Microsoft has signed a landmark deal to bundle a "major third-party title" free with every Xbox One launch system across Europe, CVG understands.
Each new Xbox One console sold in Europe (and perhaps the US) will come free with the title that alone will retail at £40 or higher, in an attempt to kick away at the £80 premium Xbox One has over Sony's PS4.

A source with knowledge of the deal, who wished to remain anonymous, said the developments were part of Microsoft's goal of adding value to its system without lowering its £429 release day price.

The specific game set to be bundled with Xbox One launch systems was not named, although it's understood to be a "major" Christmas release.
Striking a deal of this magnitude is thought to have cost Microsoft further millions in budget as it prepares to launch its next-generation Xbox around the world.

This major game, the source said, is the "unique Xbox One exclusive" that Microsoft executive Phil Spencer said was being saved for a Gamescom announceme

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
xNikobellicx schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:00:
Gaan geruchten rond dat er een gratis game in de xbox one bundel komt.

http://www.mcvuk.com/news/read/fifa-14xbox-one-bundle-set-for-gamescom-reveal/0120326

en nog een Quote from CVG:

"Microsoft has signed a landmark deal to bundle a "major third-party title" free with every Xbox One launch system across Europe, CVG understands.
Each new Xbox One console sold in Europe (and perhaps the US) will come free with the title that alone will retail at £40 or higher, in an attempt to kick away at the £80 premium Xbox One has over Sony's PS4.

A source with knowledge of the deal, who wished to remain anonymous, said the developments were part of Microsoft's goal of adding value to its system without lowering its £429 release day price.

The specific game set to be bundled with Xbox One launch systems was not named, although it's understood to be a "major" Christmas release.
Striking a deal of this magnitude is thought to have cost Microsoft further millions in budget as it prepares to launch its next-generation Xbox around the world.

This major game, the source said, is the "unique Xbox One exclusive" that Microsoft executive Phil Spencer said was being saved for a Gamescom announceme
Dat zou erg fijn zijn. Hopelijk geen game die ik al in pre-order heb staan :P
De Xbox One is voor mij al 'the best bang for buck' en dit maakt het alleen maar interessanter.

Tomorrow is not today!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Ik lees dat iedereen de Locale op Duitsland of Frankrijk wil zetten.. maar Ierland is toch de beste optie? Engels (soort van) + Euro.

• bram1984
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:59:
[...]

Naughty Dog is toch een Sony studio?
Klopt. Is eigendom van Sony, dus heeft niet veel met geld te maken. ;)

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Klopt ik wilde het ook net vermelden :)
Stond namelijk ook op deze site vermeld:

Rumour: Every Xbox One in Europe comes with a free "major third-party game", possibly FIFA 14 http://bit.ly/16DcsLJ

Klasse nieuws natuurlijk :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Prachtig die paniek bij Xbox

• danplo

danplo

Prachtig voor ons ja :P
Voor mij had het niet speciaal gehoeven allemaal, maar ik zeg hier geen nee tegen als we het toch aangeboden krijgen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Martinspire
Hoezo is dat paniek dan? MS heeft een mooie deal getekend met EA. Lijkt me alleen maar mooi?

Al is het natuurlijk niet de eerste keer in dit topic dat er een positief X1 bericht weer wordt gebracht als een negatief punt :')

• justifire
  • Nu online
Beter doen ze project spark erbij.

• Phusebox
C-BAS33 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:
Ik lees dat iedereen de Locale op Duitsland of Frankrijk wil zetten.. maar Ierland is toch de beste optie? Engels (soort van) + Euro.
Hmm niet aan gedacht maar is dat wel launch territory dan?

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:16:
[...]
Hoezo is dat paniek dan? MS heeft een mooie deal getekend met EA. Lijkt me alleen maar mooi?

Al is het natuurlijk niet de eerste keer in dit topic dat er een positief X1 bericht weer wordt gebracht als een negatief punt :')
Zieltjes winnen he, ik mag toch gewoon mijn mening geven over zoiets.
Goed voor de gamers.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:24

McBoom

Broem

danplo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Rumour: Every Xbox One in Europe comes with a free "major third-party game", possibly FIFA 14 http://bit.ly/16DcsLJ
Ik hoop echt niet dat het Fifa wordt.... Nog niet eens aan de straatstenen kwijt te raken omdat iedereen 'm al heeft :X

* McBoom heeft een hekel aan voetbal.
Origins schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:17:
[...]

Zieltjes winnen he, ik mag toch gewoon mijn mening geven over zoiets.
:')

[ Voor 15% gewijzigd door McBoom op 19-08-2013 19:19 ]

The ramblings of an idiot

• Phusebox
justifire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:16:
Als ik het goed lees gaat het dus om een nog niet aangekondigde exclusieve titel.

• danplo

danplo

Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:16:
[...]

Hoezo ?
Het is wel heel toevallig dat ze hier nu nog mee aankomen.
Wie zeg dat ze dit juist nu nog hebben geregeld om de negativiteit weg te nemen.
Is toch ook niks verkeerd aan, alleen ik snap zijn reactie wel en een mooi gebaar van MS.

• Martinspire
justifire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:16:
Die game is al gratis (of nouja, Free 2 Play met ingame aankopen waarschijnlijk)
danplo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:19:
[...]

Hoezo ?
Wie zeg dat ze dit juist nu nog hebben geregeld om de negativiteit weg te nemen.
Is toch ook niks verkeerd aan, alleen ik snap zijn reactie wel.
Als het een exclusieve next-gen Fifa is, dan is dat wel een behoorlijke sneer richting PS4 imo. Maar we zullen zien.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02

Xbox Live Knalle Arie

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:24

McBoom

Broem

danplo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:19:
[...]

Hoezo ?
Is toch ook niks verkeerd aan, alleen ik snap zijn reactie wel.
Bij de meeste negatievelingen hoeven ze niet eens de moeite te doen om de negativiteit weg te nemen, dat lukt ze toch niet. Ik ben nog niets negatiefs tegengekomen, alleen jammer dat ie hier is uitgesteld, maar daarvan gaat mijn onderbroek niet strakker zitten. Het wordt je in ieder geval niet onmogelijk gemaakt om 'm toch te importeren.

The ramblings of an idiot

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:20:
[...]

Die game is al gratis (of nouja, Free 2 Play met ingame aankopen waarschijnlijk)
[...]
Als het een exclusieve next-gen Fifa is, dan is dat wel een behoorlijke sneer richting PS4 imo. Maar we zullen zien.
Fifa 14 is al bevestigd voor PS4...

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:39

PBP

FIFA zal nooit exclusive worden nee. Wel een mooie deal. Alleen Nederland heeft er vrij weinig aan, de FIFA diehards gaan daar niet op wachten vrees ik.

• danplo

danplo

McBoom schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:24:
[...]

Bij de meeste negatievelingen hoeven ze niet eens de moeite te doen om de negativiteit weg te nemen, dat lukt ze toch niet. Ik ben nog niets negatiefs tegengekomen, alleen jammer dat ie hier is uitgesteld, maar daarvan gaat mijn onderbroek niet strakker zitten. Het wordt je in ieder geval niet onmogelijk gemaakt om 'm toch te importeren.
Misschien heb je gelijk, maar het kan ook mensen die nog twijfelen tussen beide consoles ze net over de streep helpen. Ik heb ook niks tegen de Xbox One en mijn pre-order staat ook al in Duitsland, dus voor ons zou het alleen maar een prettige bijkomstigheid zijn :D

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-11 08:53
Btw iemand op Gamescom..

Citaat:
And i do not know where to put it because not related to playstation but there is for sure something going on with EA/MS and FIFA. They are not only located directly beside of each other but EA(!) has a huge XBONE banner on their booth and are showing FIFA banner only with XBONE on it. And the text on them is hidden with black fabric.
Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.