[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.942 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

danplo

The Force is strong with me

xNikobellicx schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:40:
Btw iemand op Gamescom..

Citaat:
And i do not know where to put it because not related to playstation but there is for sure something going on with EA/MS and FIFA. They are not only located directly beside of each other but EA(!) has a huge XBONE banner on their booth and are showing FIFA banner only with XBONE on it. And the text on them is hidden with black fabric.
Nice! Ben erg benieuwd :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43
Dat is toch dubbelwinst voor EA? Gros koopt em nog op de current-gen, ze krijgen gratis de next-gen en geven nog meer bakken geld uit aan FUT. Ze hadden bij 13 al een enorme steiging aan omzet binnen FUT, ze weten denk ik wel waarop ze moeten gokken. MS gooit er nog een zak geld tegenaan, probleem opgelost :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Btw iemand op Gamescom..

Citaat:
And i do not know where to put it because not related to playstation but there is for sure something going on with EA/MS and FIFA. They are not only located directly beside of each other but EA(!) has a huge XBONE banner on their booth and are showing FIFA banner only with XBONE on it. And the text on them is hidden with black fabric.
Zal wel hetzelfde zijn als met CoD. Daar zijn reclames ook met 'on Xbox'. Volgens mij kreeg de Xbone wel exclusieve dlc voor ultimate team oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die Fifa game mogen ze houden hoor, daar zit ik totaal niet op te wachten.
Zelfs gratis boeit me dat eigenlijk geen zak :P

* Donstil Snapt de ophef rond Voetbal nooit zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-08-2013 20:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Het kan ook zijn dat Fifa gewoon gratis bij een Xbox One zit en ook nog exclusieve DLC heeft.

Nieuwtje van Major Nelson: Verwacht morgen vanaf 11 uur nieuws over Xbox bij Xbox Wire!

Nieuwtje 2: De lijst met (reeds aangekondigde) Xbox One games
http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-xbox-one-games-list

Als ze trouwens inderdaad Fifa mee bundelen, dan is dat wel weer een kleine goedmaker voor de Europese landen waar het is uitgesteld en geeft het wel weer aan dat ze Europa wel degelijk serieus nemen

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 19-08-2013 20:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Phusebox schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:17:
[...]

Hmm niet aan gedacht maar is dat wel launch territory dan?
Goed idee van C-BAS33
Heb het even opgezocht en Ierland zit inderdaad bij de day one release countries.
http://www.irishtimes.com...to-13-countries-1.1495118

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Btw iemand op Gamescom..

Citaat:
Volgens deze lijst (http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-xbox-one-games-list) krijgt de Fifa versie van XBox One (tijdelijk) exclusieve content. Dat zal dus EA/MS waarschijnlijk groots gaan onthullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:13:
Die Fifa game mogen ze houden hoor, daar zit ik totaal niet op te wachten.
Zelfs gratis boeit me dat eigenlijk geen zak :P

* Donstil Snapt de ophef rond Voetbal nooit zo.
Zal hier ook gebruikt worden als onderzettertje voor mijn koffie / biertje :P
Verkopen heeft ook geen zin als iedereen hem al gratis krijgt, blij...dode mus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat natuurlijk ook kan is dat ze niet iets met de normale Fifa doen, maar misschien iets met de World Cup versie die natuurlijk volgend jaar moet gaan komen. Misschien is het gratis DLC voor de X1, je weet het niet. Maar dat zou imo wel een grote oppepper zijn voor landen met launch-phase 2 (wat dus vooral Europa en Zuid Amerika zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
FabianNL schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:19:
[...]

Volgens deze lijst (http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-xbox-one-games-list) krijgt de Fifa versie van XBox One (tijdelijk) exclusieve content. Dat zal dus EA/MS waarschijnlijk groots gaan onthullen?
Dat is dat Ultimate team.. vinden kids erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Krijg ook een t-shirt en blu-ray bij m'n Xbox One Day One Edition. :)
Zojuist mail ontvangen van MM Aachen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:30:
Krijg ook een t-shirt en blu-ray bij m'n Xbox One Day One Edition. :)
Zojuist mail ontvangen van MM Aachen.
Keurig.

Ik kwam dat shirt van de 360 Launch kit laatst nog tegen toen ik ging verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Nieuw? Die lijst kan je al 3 maanden op Wikipedia vinden...

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
witeken schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:38:
[...]

Nieuw? Die lijst kan je al 3 maanden op Wikipedia vinden...
Maar dit is de officiële lijst. Das beter, jeweettoch :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:
[...]

Klopt. Is eigendom van Sony, dus heeft niet veel met geld te maken. ;)
Hoezo niet? Zijn ze in 2001 gratis onderdeel geworden van Sony? :)

Net CGI filmpje gezien van Dead Rising 3. Erg benieuwd naar meer info over deze game op Gamescom. De beelden en de interviews die ik tot nu toe gezien en gelezen heb stemmen me erg positief :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2013 20:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2dan4u0.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/13zpaq1.png

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 19-08-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Hmm als dat zo is wil een basic editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Als dit waar is. Incl het gerucht van ps4 in oktober dan gaat MS echt wel veel terrein verliezen. En aangezien de preorders al rond de 4:1 / 3:1 is in voordeel van ps4 dan denk ik dat ze het heel zwaar gaan krijgen. Al is het gerucht van kinect loze xbone wel weer positief en zal ze ook meer kopers opleveren ben ik van overtuigd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
v8power67 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:28:
Als dit waar is. Incl het gerucht van ps4 in oktober dan gaat MS echt wel veel terrein verliezen. En aangezien de preorders al rond de 4:1 / 3:1 is in voordeel van ps4 dan denk ik dat ze het heel zwaar gaan krijgen. Al is het gerucht van kinect loze xbone wel weer positief en zal ze ook meer kopers opleveren ben ik van overtuigd.
Meh, die 8 landen hebben maar marginaal invloed op de totale omzet, bovendien als je je volledige productie kunt verkopen maakt dat uiteindelijk niet uit in welk land je dat doet. Zelfde geld voor Sony, ze kunnen slechts zoveel verkopen als ze kunnen produceren. Tuurlijk heeft Sony dan een betere spreiding, maar of het aantal verkochte consoles theoretisch veel hoger zal liggen betwijfel ik.

Eerst maar eens zien of er uberhaupt waarheid in steekt, want ik verwacht eerder dat de PS4 ook in november komt en Xbox One in Nederland rond februari.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De PlayStation 3 stapte ook met een achterstand in, kwam allemaal ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mocht Microsoft echt een versie zonder Kinect uitbrengen, dan cancel ik alles meteen. Dan maar geen console in huis. Als de conservatieven gaan winnen, dan sla ik wel een generatie over.

/EDIT:

Sorry, zie nu pas dat het Gamekings is. Die hebben nog nooit een gerucht goed gehad.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 19-08-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
PWM schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:40:
Mocht Microsoft echt een versie zonder Kinect uitbrengen, dan cancel ik alles meteen. Dan maar geen console in huis. Als de conservatieven gaan winnen, dan sla ik wel een generatie over.
Inderdaad, al zeuren 10 miljoen mensen soms moet je gewoon vertrouwen in je product en je ideeën hebben. Een optionele Kinect gaat ervoor zorgen dat het niet goed ondersteunt wordt en je dus weer enkel een paar gimmick games gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze bieden de optie aan, ik vind het alleen maar goed PWM. Microsoft wilt altijd alles zo "forceren", dat gevoel heb ik bij Windows 8 ook. En MS snap ik ook wel, na zoveel negativiteit willen ze toch weer wat beter overkomen. Maar het is wel wat laat, een echt goed plan had natuurlijk deze risico's van Kinect e.d. al lang beschreven. En om dat te omzeilen moesten deze veranderingen geen veranderingen zijn, maar al toegepast zijn voordat alles rondom de Xbox One bekend gemaakt ging worden.

Aan de andere kant snap ik je reactie ook best wel hoor ;) Vernieuwing bij mensen gaat niet zo makkelijk, ik zelf heb niet echt een mening over Kinect. Ik wil het eerst ervaren voordat ik oordeel, maar ik snap best dat veel mensen denken dat het overbodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PWM schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:40:

/EDIT:

Sorry, zie nu pas dat het Gamekings is. Die hebben nog nooit een gerucht goed gehad.
Nou dat is niet helemaal waar hoor, Boris zit behoorlijk diep in de wereld en heeft wel vaker dingen goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kluutmaran schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:44:
[...]

Inderdaad, al zeuren 10 miljoen mensen soms moet je gewoon vertrouwen in je product en je ideeën hebben. Een optionele Kinect gaat ervoor zorgen dat het niet goed ondersteunt wordt en je dus weer enkel een paar gimmick games gaat krijgen.
Dat is zo idd. Net zoals met Windows8. Iedereen klaagt maar de helft daarvan heeft het nog nooit aangeraakt.

Gewoon door zetten en ze komen vanzelf. Dan maar wat markt aandeel inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Afbeeldingslocatie: https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/589/7191/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Als er echt Xbox zonder kinect gaat komen dan hebben ze zo weinig vertrouwen in hun product dat ze het beter over een paar jaar weer is kunnen gaan proberen. Gelukkig is het nog maar een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zo te merken is dit het games-filmpje wat ze willen gebruiken voor promotie (die ook bij bovenstaand plaatje hoort):

De meeste awards horen dus bij Titanfall en Watchdogs, dus dat is wel opvallend, maar (imo) deels ook wel terecht. En voor een eerstejaars lineup vind ik hem best netjes eigenlijk. Genoeg toppers om je even mee bezig te houden met daarnaast nog veel titels in het verschiet. Gok dat volgend jaar op de E3 Quantum Dream en The Division wel hoge ogen zullen gooien, maar dit jaar/begin-volgend-jaar zullen we ook weer watertandend achter de TV/Monitor plaatsnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
IGN heeft het ook over een xbox + gratis fifa bundel.
@IGN: FIFA 14 Allegedly Included in European Xbox One Bundle http://t.co/q5P8ybAfIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik denk ook echt dat iedereen in bijv, Nederland niet meer zit te wachten op Fifa 14 in April dan is de voetbal competitie bijna voorbij.
Maar in de UK is dit denk ik wel een meevaller al vind ik het wel raar want wat als je nou niet met voetbal/Fifa hebt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:11:
Nou ik denk ook echt dat iedereen in bijv, Nederland niet meer zit te wachten op Fifa 14 in April dan is de voetbal competitie bijna voorbij.
Maar in de UK is dit denk ik wel een meevaller al vind ik het wel raar want wat als je nou niet met voetbal/Fifa hebt.
En jij denkt dat er nu geen mensen zijn die op dit moment nog fifa 13 spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ja Fifa 14 kan mij ook gestolen worden, maar goed het is één van de best verkopende games, dus tja veel mensen zullen er wel blij mee zijn.

Maar dan nog snap ik niet dat ze het hadden over een exclusieve third-party titel, want exclusieve DLC maakt nog geen exclusieve titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:30:
Hmm ja Fifa 14 kan mij ook gestolen worden, maar goed het is één van de best verkopende games, dus tja veel mensen zullen er wel blij mee zijn.

Maar dan nog snap ik niet dat ze het hadden over een exclusieve third-party titel, want exclusieve DLC maakt nog geen exclusieve titel.
Dat weet ik inderdaad ook niet. We zullen in de loop van de dag wel wat meer horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gewoon een gratis download naar keuze, dat zou pas mooi zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Hier in Ierland eens bij de lokale Gamestop gekeken en een launchdate van 1 dec 2013 voor een 500 euro.
Forza 5 kost €65.
Ik wacht wel even tot het duidelijk is of er ook een versie komt zonder Kinect.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:42:
Gewoon een gratis download naar keuze, dat zou pas mooi zijn :D
Dat lijkt me een prima keuze. Desnoods een 'beperktere' selectie van 3/4 games. Meteen een manier om mensen 'lekker' te maken voor downloadable games :) Ben benieuwd wat er komende dagen naar buiten komt. Alleen de geruchten over een versie zonder Kinect staan me niet zo aan, maar goed, die geruchten zijn ook niet helemaal nieuw.

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 20-08-2013 08:53 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik hoop idd niet dat er een X1 zonder kinect uit komt. Enerzijds omdat het gewoon niet in lijn is met wat in de afgelopen periode diverse malen door MS concreet is bevestigd, maar anderzijds omdat het gewoon echt een mooie techniek waarvan de mogelijkheden die het allemaal kan bieden tot op dit moment nog niet tot zijn recht is gekomen. Een verplichte koppeling biedt kansen om deze mogelijkheden verder uit te kristalliseren. Een ontkoppeling zou een zware dobber zijn voor het kinect programma. Maarja, zoals PWM ook aan gaf, hopelijk winnen de conservatieven het op dit punt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:57:
Ik hoop idd niet dat er een X1 zonder kinect uit komt. Enerzijds omdat het gewoon niet in lijn is met wat in de afgelopen periode diverse malen door MS concreet is bevestigd, maar anderzijds omdat het gewoon echt een mooie techniek waarvan de mogelijkheden die het allemaal kan bieden tot op dit moment nog niet tot zijn recht is gekomen. Een verplichte koppeling biedt kansen om deze mogelijkheden verder uit te kristalliseren. Een ontkoppeling zou een zware dobber zijn voor het kinect programma. Maarja, zoals PWM ook aan gaf, hopelijk winnen de conservatieven het op dit punt niet :P
Mee eens, gewoon Xone met kinect. Liever dat ze er een game naar keuze bij doen, of een extra controller oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59
joffrey19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:03:
[...]

Mee eens, gewoon Xone met kinect. Liever dat ze er een game naar keuze bij doen, of een extra controller oid.
Even afgezien van de paranoide privacy-redeneringen maar wat is er nou precies mis met een Kinect als velengstuk van de XBOX?

- je kan Skypen (voice / video)
- je kan je XBOX ermee aansturen door wat voice-commands per game/onderdeel
- voor party-games is er betere detectie voor meer spelers in een kleinere ruimte
- je kan je media library makkelijk ermee bedienen

Persoonlijk zie ik geen reden om de Kinect niet aan te sluiten, eventueel afgezien van de genoemde 100 Euro die men er denkt ervoor te moeten rekenen (teminste, afgezet tegen een kale PS4).

Over die extra title die we gaan krijgen; ik hoop serieus dat het gewoon een download-code wordt in de doos en niet dat de game al pre-installed op de One staat ofzo. Een code is nog wel te slijten op V&A of op eBay. Ik zit niet te wachten op het gerucht FIFA14 want ik ben echt een debiel als het aankomt op dit soort spelletjes.
D.R. schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:48:
Hier in Ierland eens bij de lokale Gamestop gekeken en een launchdate van 1 dec 2013 voor een 500 euro.
Forza 5 kost €65.
Ik wacht wel even tot het duidelijk is of er ook een versie komt zonder Kinect.
Game.co.uk heeft een vergelijkbare prijs inderdaad; Forza is nooit echt goedkoop geweest maar dat zal ook wel komen omdat Turn 10 & Microsoft de hele dag elkaars handje vasthouden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 20-08-2013 09:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:22:
[...]

Even afgezien van de paranoide privacy-redeneringen maar wat is er nou precies mis met een Kinect als velengstuk van de XBOX?

- voor party-games is er betere detectie voor meer spelers in een kleinere ruimte

Persoonlijk zie ik geen reden om de Kinect niet aan te sluiten, eventueel afgezien van de genoemde 100 Euro die men er denkt ervoor te moeten rekenen (teminste, afgezet tegen een kale PS4).

[...]
Ik ben het met je eens, maar waar de meeste gamers tegen aan lopen is dat:

- Hij wel erg zichtbaar is. Hij moet ergens op een tv-kast staan, en niet iedereen zit daar op te wachten.
- Kinect 1.0 ook niet een heel erg succes was.
- Mensen niet willen betalen voor een optie die ze niet willen gebruiken. Het wordt nog steeds als een aanvulling gezien op de console die niet nodig is voor de meeste gamers. Maar je moet nu de xbox one met kinect als één zien en niet als losse componenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:22:
[...]

Er is weinig reden om hem niet aan te sluiten, maar er is ook geen reden om te verplichten hem wel aan te sluiten.. Dat ze hem er wel altijd bij verkopen kan ik begrijpen. Zo zorg je voor een hogere dekking, zodat er meer mee kan worden gedaan. Maar waarom verplicht aansluiten? Dit zorgt niet voor een hogere dekking, maar zo kunnen mensen, die hem niet in het zicht willen hebben, die hem toch niet gebruiken of wat voor reden ze hem niet aangesloten willen hebben, hem niet loskoppelen.
Zo lang daar geen reden voor is vind ik het een erg rare keuze.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

aicaramba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:41:
[...]

Er is weinig reden om hem niet aan te sluiten, maar er is ook geen reden om te verplichten hem wel aan te sluiten.. Dat ze hem er wel altijd bij verkopen kan ik begrijpen. Zo zorg je voor een hogere dekking, zodat er meer mee kan worden gedaan. Maar waarom verplicht aansluiten? Dit zorgt niet voor een hogere dekking, maar zo kunnen mensen, die hem niet in het zicht willen hebben, die hem toch niet gebruiken of wat voor reden ze hem niet aangesloten willen hebben, hem niet loskoppelen.
Ik blijf er bij MS heeft veel te weinig heeft laten zien van Kinect en waar het tot in staat is.
Ik geef ook niet graag 100€ uit voor iets waar ik niet eens zeker ben van wat het kan in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
aicaramba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:41:
[...]

Verplicht aansluiten is inmiddels al niet meer noodzakelijk. Dat heeft MS vorige week of 2 weken geleden bekend gemaakt. Als je hem niet aansluit kun je natuurlijk echter geen gebruik maken van de functies die het biedt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

Verplicht aansluiten is inmiddels al niet meer noodzakelijk. Dat heeft MS vorige week of 2 weken geleden bekend gemaakt. Als je hem niet aansluit kun je natuurlijk echter geen gebruik maken van de functies die het biedt :)
Weet ik.. Dat vind ik ook een goede keuze van MS.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 20:10

McBoom

Broem

Voor de liefhebbers. Op Forzacentral is een topic voor FM5 nieuws van Gamescom :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
aicaramba schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

Weet ik.. Dat vind ik ook een goede keuze van MS.
Daar is volgens mij wel ook gelijk bij aangegeven dat het eigenlijk alleen voor 'noodgevallen' is, als een kapotte Kinect unit. De user experience zal er vast niet beter op worden zonder Kinect :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Voordat de dag van start gaat, voor iedereen nog een herinneringsberichtje. We hebben een apart Gamescom-topic waarin je al het nieuws die vanaf de Gamescom of persconferenties binnenkomt kan bespreken.
Daarnaast hebben we vandaag een live chatbox, waarin je live met andere Tweakers kan chatten (om slowchat in de PS4/XBO/Gamescom topics te verminderen).

- \[LIVE: Microsoft] Gamescom 2013 - vandaag: persconferenties!
- IRC chatbox (Gamescom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

Ik blijf er bij MS heeft veel te weinig heeft laten zien van Kinect en waar het tot in staat is.
Ik geef ook niet graag 100€ uit voor iets waar ik niet eens zeker ben van wat het kan in games.
En zodra ze Kinect laten zien sta je vooraan om te zeggen dat ze de core-gamers verwaarlozen zeker :) .

Overigens is Kinect zeer uitgebreid aan bod gekomen op E3 en zijn er genoeg filmpjes en sessies met de pers geweest om een idee te krijgen hoe veel Kinect is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Voornamelijk tech demo's ja. Toegeven: indrukwekkend dat Kinect zelfs je vingers van elkaar kan zien, maar vooralsnog hebben we geen concrete voorbeelden gezien van wat de camera gaat toevoegen in AAA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

SeamusXanthus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:17:
[...]

En zodra ze Kinect laten zien sta je vooraan om te zeggen dat ze de core-gamers verwaarlozen zeker :) .

Overigens is Kinect zeer uitgebreid aan bod gekomen op E3 en zijn er genoeg filmpjes en sessies met de pers geweest om een idee te krijgen hoe veel Kinect is verbeterd.
???? Waar was dat dan ergens in een achterkamertje.
Ik heb het zowel het E3 en Reveal event gezien maar daar heb ik niet meer gezien dan Xbox on en swipen door de menu's.
Zelfs op alle grote game site's in de Kinect nog maar nauwelijks aanbod gekomen.
En zijn zelfs nog maar 2 titel aangekondigd met Kinect sport rivals en Just dance 2014.
Dat is toch weinig voor een accessoire van 100€ maar ik denk dat er gewoon geen betere toepassingen zijn voor kinect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
@Bram1984 Moet dat dan? Dat wilden 'we' toch juist niet?
Volgens mij positioneren ze het voornamelijk als additieve input, vooral door voice waardoor veel dingen sneller en efficienter gaan dan met controller. Dus niet in plaats van controller, met in combinatie met controller.

Dat was me vrij duidelijk tijdens de E3 eigenlijk. Daarnaast heb je traditionele Kinect games maar dat worden gewoon verbeterde versies van de vorige normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:48:
[...]

???? Waar was dat dan ergens in een achterkamertje.
Ik heb het zowel het E3 en Reveal event gezien maar daar heb ik niet meer gezien dan Xbox on en swipen door de menu's.
Zelfs op alle grote game site's in de Kinect nog maar nauwelijks aanbod gekomen.
En zijn zelfs nog maar 2 titel aangekondigd met Kinect sport rivals en Just dance 2014.
Dat is toch weinig voor een accessoire van 100€ maar ik de3nk dat er gewoon geen betere toepassingen zijn voor kinect ;)
Geen betere toepassingen voor Kinect? Ik heb toch op internet al wel leuke ideeen gezien; leanen in shooters, night vision aanzetten met een druk op je slaap, een helicopter aanwijzen in een shooter en zeggen dat je hem ziet om hem te laten markeren. Vind ik zelf supervette ideeen en vind ik ECHT vernieuwend. Alleen de specs van een machine opkrikken voor wat beter beeld is niet zo moeilijk...

Ik denk dat het belangrijkste kenmerk van de Kinect moet worden dat hij je normale controller ondersteunt en NIET vervangt, zoals met de 1 vaak wel wordt geprobeerd. Zwiepen met je armen is zoooo 2009 :+, maar bovenstaande voorbeelden, daar zou ik de One voor kiezen, dat is echt meerwaarde. Ik denk dat MS in de Kinect moet blijven geloven, want die kan echt iets toevoegen.

Ik dacht vroeger ook; 2 vingers om in te zoomen op een foto wanneer dat net zo makkelijk kan met - en +?? Maar nu ben ik niet anders gewend. Zo kan het met Kinect imho ook gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Sensei_D op 20-08-2013 10:58 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ach, er zijn mensen die verwachten dat Kinect (2.0) de afwas voor je doet. Voor minder doen ze het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het lijkt me ook niet onlogisch dat je straks met een simpele handgebaar het menu kunt openen, of de kaart of iets anders en dat je dan direct de juiste opent ipv dat je het menu opent en door tig tabbladen moet zitten bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Ik wil gewoon gamen met een controller in men hand, en niet alla Wii moeten werken voor men geld ;)

Ieder zen ding, maar ik hoef geen Kinect.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:03:
Het lijkt me ook niet onlogisch dat je straks met een simpele handgebaar het menu kunt openen, of de kaart of iets anders en dat je dan direct de juiste opent ipv dat je het menu opent en door tig tabbladen moet zitten bladeren.
Eerst zien dan geloven.
Kijk de ideeen zijn leuk maar wie zegt mij dat ze komen.
Ik wil het zien voor dat ik zoiets koop of zijn jullie kinect 1 vergeten daar werden deze voorbeelden al genoemd maar weten hoe dat is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Kinect 1 ben ik zeker niet vergeten, daar wordt al 2 jaar haast dagelijks gebruik van gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SeamusXanthus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:56:
@Bram1984 Moet dat dan? Dat wilden 'we' toch juist niet?
Volgens mij positioneren ze het voornamelijk als additieve input, vooral door voice waardoor veel dingen sneller en efficienter gaan dan met controller. Dus niet in plaats van controller, met in combinatie met controller.

Dat was me vrij duidelijk tijdens de E3 eigenlijk. Daarnaast heb je traditionele Kinect games maar dat worden gewoon verbeterde versies van de vorige normaal gesproken.
Oh, nu is het toch weer alleen additieve input? Ik dacht juist dat ze Kinect forceren zodat devs blind van de aanwezigheid ervan kunnen uitgaan. Dat werd althans van de daken geschreeuwd hier. Maar als dat zo is, waarom moet deze dan zo nauwkeurig zijn? TV's hebben dit ook, zonder dat deze zo nauwkeurig zijn. Ik kan me verder ook niet voorstellen dat voice commands per definitie sneller en efficiënter zijn. Voorbeeldjes: om je X1 de laatste 30 seconden te laten opslaan, moet je "XBOX, RECORD THAT" roepen. Op de PS4 hoef je alleen maar de share knop in te drukken. Ook het aanzetten van je Xbox/PS4 gaat sneller met een knop op de controller, dan tegen je console gaan schreeuwen. Als het echt alleen maar additieve input als voornaamste doel heeft, dan had MS al vanaf het begin een X1 Lite aangekondigd, want lang (lees: LANG) niet iedereen zit hier op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mij lijkt eerder dat je met Record That gewoon alleen het filmpje opneemt maar wel verder kunt en dat je met de Share knop ook echt moet gaan sharen naar welke media dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Knopjes indrukken is zoooo 2008....

Even een dooddoener 1e klas: Dan koop je toch geen XBox? Niemand verplicht je om er een te kopen. Ik heb ook zo m'n redenen om bepaalde consoles niet te kopen, maar daar hoor je mij toch ook niet over? Niemand verplicht het me, dus ga ik me daar ook niet over beklagen. Het leven kan zo simpel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Nieuwe Fable is zo te zien aangekondigd? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nieuwe Fable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nope, ben ik ook absoluut niet van plan op korte termijn. Ik haakte slechts in op de uitspraak dat ze al zat van Kinect hebben laten zien. Ik heb echter nog vrijwel niets gezien wat die € 100,- voor mij zelf zou goed praten, en voor iedereen die het ding alleen als gameconsole gaat gebruiken ook niet.

Niemand verplicht het jou nee. Dat is het hele punt met Kinect. Die is wel verplicht als je een X1 koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe Fable dus zojuist aangekondigd. Naast het nieuwe indie programma dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Oh, nu is het toch weer alleen additieve input? Ik dacht juist dat ze Kinect forceren zodat devs blind van de aanwezigheid ervan kunnen uitgaan. Dat werd althans van de daken geschreeuwd hier. Maar als dat zo is, waarom moet deze dan zo nauwkeurig zijn? TV's hebben dit ook, zonder dat deze zo nauwkeurig zijn. Ik kan me verder ook niet voorstellen dat voice commands per definitie sneller en efficiënter zijn. Voorbeeldjes: om je X1 de laatste 30 seconden te laten opslaan, moet je "XBOX, RECORD THAT" roepen. Op de PS4 hoef je alleen maar de share knop in te drukken. Ook het aanzetten van je Xbox/PS4 gaat sneller met een knop op de controller, dan tegen je console gaan schreeuwen. Als het echt alleen maar additieve input als voornaamste doel heeft, dan had MS al vanaf het begin een X1 Lite aangekondigd, want lang (lees: LANG) niet iedereen zit hier op te wachten.
Nou als ik mijn woonkamer in loop en dan al loop te schreeuwen ben ik toch echt sneller dan dat ik naar mijn console moet lopen en dan nog een knop in druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:23:
[...]

Nou als ik mijn woonkamer in loop en dan al loop te schreeuwen ben ik toch echt sneller dan dat ik naar mijn console moet lopen en dan nog een knop in druk ;)
Yep, maar je snapt mijn punt. :P

Ook bladeren door een menu gaat via een knopje sneller en nauwkeuriger, dan met je hand in het luchtledige veegbewegingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:22:
Nieuwe Fable dus zojuist aangekondigd. Naast het nieuwe indie programma dus
Meh... kunnen zie Fable zooi niet cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Ook bladeren door een menu gaat via een knopje sneller en nauwkeuriger, dan met je hand in het luchtledige veegbewegingen maken.
Toch zit je aan een beperkte hoeveelheid functies die je snel kunt bereiken. Als je in het menu voor de DVR zit en je wilt de game opstarten, dan is het sneller om Xbox Play game te roepen dan terug, nog een keer terug, dan switchen naar het games tabblad en dan de game te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Nou, ik weet wel dat mijn vriendin erg blij wordt van een nieuwe Fable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Je moet geen veegbewegingen maken, ja kan ook gewoon via je stem door menu bladeren.

Ik ben sneller te zeggen Xbox on, Xbox Play Call of Duty, dan dat ik console handmatig aanzet, en dan nog helemaal naar mijn games scroll. Oh wacht moet Call of Duty schijfje er eerst nog in stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
X-Fighter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Je moet geen veegbewegingen maken, ja kan ook gewoon via je stem door menu bladeren.

Ik ben sneller te zeggen Xbox on, Xbox Play Call of Duty, dan dat ik console handmatig aanzet, en dan nog helemaal naar mijn games scroll. Oh wacht moet Call of Duty schijfje er eerst nog in stoppen...
Ok ik snap je punt. Maar waarom dan niet gewoon een goede mic in de console zelf stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CoD Ghosts krijgt dedicated servers via Xbox Cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Oh, nu is het toch weer alleen additieve input? Ik dacht juist dat ze Kinect forceren zodat devs blind van de aanwezigheid ervan kunnen uitgaan.
Dat ze weten dat Kinect aan staat wil niet zeggen dat je blind alles maar met Kinect gaat doen! Je snapt toch ook wel dat er use-cases zijn waar de controller beter is, waar voice beter is, waar gebaren beter zijn? En als je dan een voice command implementeert bijvoorbeeld, ga je als dev toch niet de controller mogelijk weg halen.

Ik kan toch ook, of met muis, of met keyboard, of met controller gamen? Zo is Kinect nu een nieuwe input, waar iedere dev weet dat men het in huis heeft. Niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:30:
[...]

Ok ik snap je punt. Maar waarom dan niet gewoon een goede mic in de console zelf stoppen?
Waarom zou je dat doen als Kinect bij elke console geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

McBoom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

En er zijn toch een aantal mensen die een console achter een kastje wegstoppen en dan werkt de mic dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Fable Legends ziet er wel grappig uit. 4 player co-op...
Als het maar niet zoals de voorgaande 2 delen was want die waren echt crap. De eerste fable was baas. :)
Hier enkele images van fable legends.
https://pbs.twimg.com/media/BSGfCxZIgAACeQm.jpg:large
http://abload.de/img/111f8a31.jpeg

Wel weer heel erg jammer dat het "online only" is geworden. Een grote achteruitgang.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
[...]
Omdat je console helemaal niet altijd in het zicht staat... Bij mij alvast niet, kinect daarentegen is kleiner. Trouwens als je gaat doen alsof Kinect geen extra waarde met zich mee brengt ga dan maar terug naar het ps4 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

En er zijn toch een aantal mensen die een console achter een kastje wegstoppen en dan werkt de mic dus niet meer.
Mijn Kinect 1.0 werkt nog steeds vlekkeloos, qua speech, als ik 'm achter mijn TV & in een kartonnen doos heb gegooid. Er is alleen enige vervorming in mijn gesproken tekst maar de 360 reageert netjes op de commando's.

Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Kinect om mijzelf verstaanbaar te maken dan dat ik dat heb met die crappy headsets van Microsoft voor de 360; die hadden een stuk regelmatiger issues met verstaanbaarheid & kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Je kan je console ook met je controller aanzetten.... ja de meeste zijn hier Kinect-gebrainwashed.... snap het niet zo... want ik begrijp best dat jullie een Kinect willen... wel raar dat jullie niet snappen dat er mensen zijn die hem niet willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aargh, je krijgt inderdaad FIFA 14 erbij. Woeptiedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
FIFA 14 bij iedere pre-order. NICE! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

GOUDSBS schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:40:
Je kan je console ook met je controller aanzetten.... ja de meeste zijn hier Kinect-gebrainwashed.... snap het niet zo... want ik begrijp best dat jullie een Kinect willen... wel raar dat jullie niet snappen dat er mensen zijn die hem niet willen....
Alsof je je kamer inloopt met een controller in je hand. Vind het zo jammer dat mensen alleen denken in beperkingen of vasthouden aan het oude ipv kijken naar wat er allemaal wel niet mogelijk is.

Als de hele wereld zo dacht dan hadden we geen mobieltjes, of hadden we nu mobieltjes waarmee je nu nogsteeds alleen mee kon bellen en smsen, want jah internetten op een telefoon? Waarom? Kan toch ook op een pc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Mooie onderzetter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
GOUDSBS schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:40:
x2...

Er is een reden waarom Siri en de android/blackberry voice commando's absoluut niet hebben aangeslagen, ondanks de 10x sterkere branding van Apple.

By the way, On topic:
Hebben jullie net ook iets gehoord over Peggle 2 times exclusive voor de xbox
http://cdn.leviathyn.com/...013/06/chappelepeggle.jpg

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Iemand FIFA 14 kopen van me? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
En dat was het.. geen releasedatum?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:
Alsof je je kamer inloopt met een controller in je hand. Vind het zo jammer dat mensen alleen denken in beperkingen of vasthouden aan het oude ipv kijken naar wat er allemaal wel niet mogelijk is.
Nee inderdaad.... ik ga achter men XBOX zitten met men pik in men hand, in plaats van een controller?

Maar goed we komen er toch niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Realease datum zal moeilijk te bepalen zijn nog voor ze als je neogaf kan geloven.
1) architecture niet klaar voor live show
2) nieuwste sdk dropt performance 15 tot 20%

MS heeft volgens die rumors heel wat werk voor de boeg nog

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
[...]

Sjeez....c'mon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

GOUDSBS schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Nee inderdaad.... ik ga achter men XBOX zitten met men pik in men hand, in plaats van een controller?

Maar goed we komen er toch niet uit :)
haha uhmm ok weird, maar idd soms kom je er niet uit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen release datum? Dat is toch wel de grootste teleurstelling... Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:49:
Realease datum zal moeilijk te bepalen zijn nog voor ze als je neogaf kan geloven.
1) architecture niet klaar voor live show
2) nieuwste sdk dropt performance 15 tot 20%

MS heeft volgens die rumors heel wat werk voor de boeg nog
Dat is dan wel apart want alle games lijken op X1 hardware te draaien waar de pers nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
McBoom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

8)7

In plaats van Kinect bedoel ik natuurlijk. Verbazingwekkend dat het hier blijkbaar helemaal niet meer over de toegevoegde waarde in games gaat.
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

Een mic in de controller dan?
X-Fighter schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:40:
[...]

Omdat je console helemaal niet altijd in het zicht staat... Bij mij alvast niet, kinect daarentegen is kleiner. Trouwens als je gaat doen alsof Kinect geen extra waarde met zich mee brengt ga dan maar terug naar het ps4 topic
Zie mijn reactie hierboven. Even verder kijken dan de lengte van je neus. En nee: vooralsnog zie ik voor de (core) gamer geen enkele toegevoegde waarde (ja, € 100,- extra voor Bill Gates), Kinect-only games buiten beschouwing gelaten.
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Alsof je je kamer inloopt met een controller in je hand. Vind het zo jammer dat mensen alleen denken in beperkingen of vasthouden aan het oude ipv kijken naar wat er allemaal wel neit mogelijk is.

Als de hele wereld zo dacht dan hadden we geen mobieltjes, of hadden we nu mobieltjes waarmee je nu nogsteeds alleen mee kon bellen en smsen, want jah internetten op een telefoon? Waarom? Kan toch ook op een pc? :)
Die tendens heb ik nooit gemerkt hoor. Een telefoon is daarnaast portable. Alsof iedereen een laptop bij zich heeft. Slechte vergelijking verder. De input voor consoles werkt gewoon prima zoals deze nu is. Als iemand daar zijn stem of handgebaren voor wilt gebruiken, prima. Koop dan los de Kinect sensor erbij. Daar zou ik wel begrip voor hebben.

Wat ik al zei: eerst werd de ondersteuning voor devs met hand en tand als argument aangevoerd, maar daar is weinig meer van over zie ik. Nu is het alleen de input in de menu's nog. In dat geval vind ik dat je de mogelijkheid als optie zou moeten hebben. Maar blijkbaar vindt niet iedereen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:50:
[...]
Dat is dan wel apart want alle games lijken op X1 hardware te draaien waar de pers nu is
Vandaar ook dat ik het rumors noem. En geen enkele controle mogelijk of de laatste nieuwe SDK al dan niet installed is op die boxes lijkt me.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:51:
[...]
(ja, € 100,- extra voor Bill Gates)
Tja, als je zo ver achterloop, snap ik je redenering wel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Hebben wij in NL wel wat aan die gratis FIFA14 "Holiday '13" actie aangezien de console hier pas in Q1 2014 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Will it blend ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

oZy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:55:
Hebben wij in NL wel wat aan die gratis FIFA14 "Holiday '13" actie aangezien de console hier pas in Q1 2014 uitkomt?
Dat vraag ik mij ook af weer niet echt duidelijk.
Maar voor mensen die Fifa leuk vinden geweldig denk ik.

Pagina: 1 ... 64 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.