[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:10

McBoom

Broem

Lees net dat het een digitale download is, dus de onderzetter-vlieger gaat niet op :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:51:

Die tendens heb ik nooit gemerkt hoor. Een telefoon is daarnaast portable. Alsof iedereen een laptop bij zich heeft. Slechte vergelijking verder. De input voor consoles werkt gewoon prima zoals deze nu is. Als iemand daar zijn stem of handgebaren voor wilt gebruiken, prima. Koop dan los de Kinect sensor erbij. Daar zou ik wel begrip voor hebben.

Wat ik al zei: eerst werd de ondersteuning voor devs met hand en tand als argument aangevoerd, maar daar is weinig meer van over zie ik. Nu is het alleen de input in de menu's nog. In dat geval vind ik dat je de mogelijkheid als optie zou moeten hebben. Maar blijkbaar vindt niet iedereen dat.
Nou die tendens heeft er anders wel voor gezorgd dat MS een aantal dingen heeft teruggedraaid en ja dat komt grotendeels door slechte communicatie maar ook omdat mensen het liever bij het oude willen laten.

Voorbeeld was misschien slecht maar je snapt vast wel wat ik ermee heb bedoeld.

En wat betreft Kinect is er nogsteeds veel mogelijk maar het is aan de devs om daar gebruik van te maken. Misschien dat de Indie's daar innovatiever in zullen zijn aangezien zij soms wat meer risico's durven te nemen en meer out of the box denken dan de grote publishers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:17

PBP

Kregen de Europese met een latere release sowieso niet Forza? Dan zal FIFA14 er dan toch ook niet nog eens bijzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Zojuist is bevestigd dat voor Nederlandse pre-orders Fifa niet wordt meegeleverd, maar dat kan dan goed een andere game worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Spa zit in FM5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

En wat betreft Kinect is er nogsteeds veel mogelijk maar het is aan de devs om daar gebruik van te maken. Misschien dat de Indie's daar innovatiever in zullen zijn aangezien zij soms wat meer risico's durven te nemen en meer out of the box denken dan de grote publishers.
Kinect hoeft niet meer verplicht aangesloten te zijn, dus waarom zouden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:02:
[...]

Omdat Kinect toch meegeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Fifa 14 niet voor de benelux? haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:01:
Zojuist is bevestigd dat voor Nederlandse pre-orders Fifa niet wordt meegeleverd, maar dat kan dan goed een andere game worden.
Dat zullen ze ook wel moeten nadat MS ons met de uitgestelde release on keihard heeft laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Launch lineup: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-launch
  • Assassin's Creed IV Black Flag (Ubisoft, Ubisoft)
  • Battlefield 4 (DICE, Electronic Arts)
  • Call of Duty: Ghosts (Infinity Ward, Activision)
  • Crimson Dragon (Grounding/Land Ho!, Microsoft Studios)
  • Dead Rising 3 (Capcom Vancouver, Microsoft)
  • FIFA 14 (EA Sports, Electronic Arts)
  • Fighter Within (AMA Ltd., Ubisoft)
  • Forza Motorsport 5 (Turn 10 Studios, Microsoft Studios)
  • Just Dance 2014 (Ubisoft Paris, Ubisoft)
  • Killer Instinct (Double Helix, Microsoft Studios)
  • LEGO Marvel Super Heroes (TT Games, Warner Bros. Interactive)
  • Lococycle (Twisted Pixel, Microsoft Studios)
  • Madden NFL 25 (EA Sports, Electronic Arts)
  • NBA 2K14 (Visual Concepts, 2K Sports)
  • NBA LIVE 14 (EA Sports, Electronic Arts)
  • Need for Speed: Rivals (Ghost Games, Electronic Arts)
  • Peggle 2 (Popcap, Electronic Arts)
  • Powerstar Golf (Zoe Mode, Microsoft Studios)
  • Ryse: Son of Rome (Crytek, Microsoft Studios)
  • Skylanders: Swap Force (Vicarious Visions, Activision)
  • Watch Dogs (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
  • Zoo Tycoon (Frontier Developments Ltd., Microsoft Studios)
  • Zumba Fitness: World Party (Zoë Mode, Majesco)
Overige info van vandaag: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-xbox-at-gamescom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:02:
[...]

Ja maar hij zit er wel bij en dat weten ze dus ze kunnen het gewoon inbouwen en dan is het aan de gamer om te bepalen of ze het inderdaad gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
McBoom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:57:
[...]

Lees net dat het een digitale download is, dus de onderzetter-vlieger gaat niet op :P
Damn dan is het dus echt 100 % useless :(
Misschien handig als het wc-papier op is :P of kan een coupon er ook niet meer af :?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-08-2013 12:05 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik vind het jammer, had eigenlijk meer van MS verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:
[...]

Ja maar hij zit er wel bij en dat weten ze dus ze kunnen het gewoon inbouwen en dan is het aan de gamer om te bepalen of ze het inderdaad gaan gebruiken.
Het zal ze minder snel overhalen om er iets mee te doen. En dan moet het gerucht over de Lite versie natuurlijk ook niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Johan tb schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:
[...]

Dat zullen ze ook wel moeten nadat MS ons met de uitgestelde release on keihard heeft laten vallen.
Nounou, het is ook weer niet nodig om er zo'n drama van te maken. Ik vind het ook jammer, maar niet het einde van de wereld. Je kan/mag 'm altijd nog importeren als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben zeer tevreden met de gratis Fifa 14. Is voor mij alleen al de reden om een nieuwe console te halen. Wel nog even afwachten waar deze gratis is, dus de Benelux of in bijvoorbeeld Duitsland. Sowieso heb ik meerdere pre-orders lopen, dus ga er vanuit dat ik fifa 14 mooi gratis krijg :-)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Als er geen problemen waren hadden ze zeker wel een datum genoemd. Vind dit behoorlijk slecht nieuws uit het xbox kamp.

Zeker als Sony vanavond wel met een concrete datum komt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:09:
Ben zeer tevreden met de gratis Fifa 14. Is voor mij alleen al de reden om een nieuwe console te halen. Wel nog even afwachten waar deze gratis is, dus de Benelux of in bijvoorbeeld Duitsland. Sowieso heb ik meerdere pre-orders lopen, dus ga er vanuit dat ik fifa 14 mooi gratis krijg :-)
Benelux telt niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
McBoom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:07:
[...]

Nounou, het is ook weer niet nodig om er zo'n drama van te maken. Ik vind het ook jammer, maar niet het einde van de wereld. Je kan mag 'm altijd nog importeren als je dat wilt.
Precies, je hebt waarschijnlijk een kale console ge-pre-ordered, ms moet helemaal niks.
Maar als ze nu FIFA bundelen zullen ze bij de volgende 'launch' ook heus wel een game bij de console bundelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Dan zal ik die pre-orders laten lopen. Wel wil ik dit eerst even bevestigd zien, voordat ik de verkeerde annuleer :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Maar hier krijgen we wrs sowieso al een compensatie voor de latere release date he. De mensen die de console kopen in Duitsland, zullen wrs toch locale op UK zetten, en zo toch FIFA 14 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:10:
Als er geen problemen waren hadden ze zeker wel een datum genoemd. Vind dit behoorlijk slecht nieuws uit het xbox kamp.

Ik verwacht dat Microsoft hetzelfde doet als wat Sony tijdens de E3 deed. Gewoon de informatie aanpassen aan dat van de concurrent. Ik denk dan ook dat Microsoft hem eerder released als sony. Slechts speculatie, maar toch.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verhaaltje over indie games: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-indie
Verhaaltje over Fable: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-fable
Verhaaltje over World of Tanks voor 360: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-wot (komt dit jaar nog)
Verhaaltje over Killer Instinct char: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-ki
Verhaaltje over vernieuwde Ryse: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-ryse
Verhaaltje over Dead Rising 3 (nu met voertuigen combo's): http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-dead-rising-3

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
mooie launch line up, ik ben ook blij met een gratis Fifa, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen met een gratis game. Nu kan ik nog een nieuwe extra game uitzoeken....Watchdogs, AC of toch Ryse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:12:
mooie launch line up, ik ben ook blij met een gratis Fifa, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen met een gratis game. Nu kan ik nog een nieuwe extra game uitzoeken....Watchdogs, AC of toch Ryse....
Inderdaad, dit scheelt mij toch snel weer 50-70 euro. Dit geld gaat mooi naar de aankoop van Watchdogs of Titanfall in 2014.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

Inderdaad, dit scheelt mij toch snel weer 50-70 euro. Dit geld gaat mooi naar de aankoop van Watchdogs of Titanfall in 2014.
Nederland krijgt GEEN gratis fifa

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:07:
[...]

Het zal ze minder snel overhalen om er iets mee te doen. En dan moet het gerucht over de Lite versie natuurlijk ook niet waar zijn.
Hoezo zal het minder zijn? Zij snappen ook wel dat de Kinect niet altijd aangesloten kan zijn als hij bijvoorbeeld stuk zou zijn en er natuurlijk altijd mensen zijn die een beetje paranoid zijn, maar hoe groot zal die groep zijn als die Kinect toch wordt meegeleverd? Velen zullen het toch aansluiten aangezien het er toch al bij zit?

En voorlopig zijn het nog geruchten en zit de Kinect er gewoon bij. Tot die tijd kunnen ze ervanuit gaan dat bij elke Xbone een Kinect zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Yes !!
Killer Instinct Ultra Edidition € 39,95 :9
Als dat de prijzen worden voor digitale content dan ziet het er rooskleurig uit.

[ Voor 39% gewijzigd door justifire op 20-08-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Yes !!
Als dat de prijzen worden voor digitale content dan ziet het er rooskleurig uit.
KI ziet er meer uit als een 1200 pts arcade game dan full retail.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Oxigeon schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

Nederland krijgt GEEN gratis fifa
Ik heb een Duitse pre order, hopelijk werkt de key dan ook in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:34
Local gewoon op UK zetten. ;)
Moeten we toch doen de eerste paar maanden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:10:

Misschien dat MS juist op de launchdatum van de PS4 wil inspelen en daarom nog niets zegt...
Aan de andere kant, als er echt productie problemen zijn dan kunnen ze sowieso al niet te veel schuiven met de datum.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2013 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:34
Daar hoop ik ook op. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

Hoezo zal het minder zijn? Zij snappen ook wel dat de Kinect niet altijd aangesloten kan zijn als hij bijvoorbeeld stuk zou zijn en er natuurlijk altijd mensen zijn die een beetje paranoid zijn, maar hoe groot zal die groep zijn als die Kinect toch wordt meegeleverd? Velen zullen het toch aansluiten aangezien het er toch al bij zit?

En voorlopig zijn het nog geruchten en zit de Kinect er gewoon bij. Tot die tijd kunnen ze ervanuit gaan dat bij elke Xbone een Kinect zit.
Omdat ze niet meer blind van 100% aanwezigheid uit kunnen gaan. Hoe groot die groep zal zijn? Ik weet het niet. Dat is maar net de vraag. Gamers die de console alleen in de slaapkamer of op zolder voor uitsluitend AAA games zullen gebruiken, zullen niet happig zijn op het koppelen van Kinect. Moeilijk te voorspellen dus. Gezien de grote weerstand die er was, zal het aantal niet te verwaarlozen zijn, denk ik. Maar het blijft giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Vind het sowieso bijzonder dat MS telkens net voor Sony gaat zitten. Je zou toch zeggen dat ze d'r onderhand wat van leren :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier de indie developer registratie: http://www.xbox.com/en-us/Developers/id Ziet eruit dat ze voorlopig nog even wachten met het groot uitrollen en voorlopig nog niet iedereen toegang heeft (maar dat is mogelijk wel logisch omdat de "iedere X1 is een devkit"-functie pas later komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:29:
Gamers die de console alleen in de slaapkamer of op zolder voor uitsluitend AAA games zullen gebruiken, zullen niet happig zijn op het koppelen van Kinect.
Waarom niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Omdat ze niet meer blind van 100% aanwezigheid uit kunnen gaan. Hoe groot die groep zal zijn? Ik weet het niet. Dat is maar net de vraag. Gamers die de console alleen in de slaapkamer of op zolder voor uitsluitend AAA games zullen gebruiken, zullen niet happig zijn op het koppelen van Kinect. Moeilijk te voorspellen dus. Gezien de grote weerstand die er was, zal het aantal niet te verwaarlozen zijn, denk ik. Maar het blijft giswerk.
Ze kunnen er wel blind vanuit gaan want ze worden 100% met elke Xbox geleverd. Of iedereen het gaat gebruiken is een 2de. Die groep zal uiteindelijk een kleine percentage zijn want de weerstand komt van de core gamer, misschien dat die groep bij de launch groot zal zijn maar gaat kleiner worden waarom? Niet alleen core gamers kopen een console, de gewone huismama met kindjes die sluiten dat ding gewoon aan zodat ze zumba of just dance kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Yes !!
:? 40 euro voor een fighter met 6 characters (+ 2 characters die later worden gereleased) vind ik nou niet bepaald goedkoop. Ben je echt zo op uitgekeken...

Ga er trouwens maar gewoon van uit dat de games bij XB1 gewoon weer even zo duur zijn als de 360. Anders hadden zij dat natuurlijk al lang bekend gemaakt (ze kunnen wel wat goed nieuws gebruiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

:? 40 euro voor een fighter met 6 characters (+ 2 characters die later worden gereleased) vind ik nou niet bepaald goedkoop. Ben je echt zo op uitgekeken...

Ga er trouwens maar gewoon van uit dat de games bij XB1 gewoon weer even zo duur zijn als de 360. Anders hadden zij dat natuurlijk al lang bekend gemaakt (ze kunnen wel wat goed nieuws gebruiken...)
Je hebt gelijk, was te hyped :P
Zie trouwens dat je voor 19.95 ook 8 characters krijgt enkel geen kleding en accesoires, dan heb je voor 2 tientjes toch heel wat uurtjes plezier (ja spreek voor mezelf)
Vraag me nu wel af wat je krijgt als je de disc-versie haalt voor € 60,-
Dus misschien willen ze digitale aankopen toch aantrekkelijker maken (wishfull thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:33
Digitale aankopen maken ze niet aantrekkelijk denk ik, omdat ze voor de verkoop toch voornamelijk afhankelijk zijn van reclames welke de retailers maken. Op het moment dat ze deze uit de markt prijzen is het daar snel mee gedaan.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59
SirDarkAngel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:
Digitale aankopen maken ze niet aantrekkelijk denk ik, omdat ze voor de verkoop toch voornamelijk afhankelijk zijn van reclames welke de retailers maken. Op het moment dat ze deze uit de markt prijzen is het daar snel mee gedaan.
Er was juist sprake van dat je juist games op elk moment digitaal kon gaan kopen. Een soort van pre-loaden als op Steam zodat je kan spelen op release-day i.p.v. dat je eerst naar de winkel moet of moet wachten op de postbode...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Project Spark Community Montage Gamescom 2013:

Fighter Within Teaser:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z0aV_JDeixs]

The Division Tablet Gaming
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vc86vZizE3g]

Ryse Gladiator (Coop?) mode:

Ryse Combat update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SirDarkAngel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:
Ik ga hier niet meer over discusieren ;)
Wat als MS zegt "Schijt aan de retailers, koop een console bij ons op Microsoft.com en schaf de spellen digitaal aan"
Scheelt een aantal schakels in de handel, spellen kunnen goedkoper en alles is voor Bassie euh...Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Microsoft moet gewoon gave dingen laten zien met de Kinect, dan sluit iedereen deze echt wel aan. Maar simpel fifa spelen en een wissel uitvoeren lijkt mij toch wel leuk.En kinect met BF4 lijkt me ook gaaf, iets met hand gebaren en spotten met je handen. Schreeuwen om een medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43
https://twitter.com/GKDennis/status/369769802501750784

Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels!

Hopelijk minimaal niveau van Fifa :P En of andere lompe RPG hoef ik niet te hebben :+

https://twitter.com/GKDen...69765701873303552/photo/1
Die was er zelfs :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2013 12:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:51:
Microsoft moet gewoon gave dingen laten zien met de Kinect, dan sluit iedereen deze echt wel aan. Maar simpel fifa spelen en een wissel uitvoeren lijkt mij toch wel leuk.En kinect met BF4 lijkt me ook gaaf, iets met hand gebaren en spotten met je handen. Schreeuwen om een medic.
Dat soort dingen zijn leuk. Alleen de vraag is of dat wel zo leuk blijft. Je moet dan je handen van de controller halen. Ik blijft het net als de Wii een beetje een gimmick vinden. Bij een paar titels is het perfect uitgevoerd en bij de rest is het een extratje die je na 3x niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
/care: moest zeker wat extra knaken scoren om de fiscus tevreden te stellen binnenkort... :+

Ik vind het heel fijn dat Dennis allerlei zaken roept maar het klinkt mij de oren van "je krijgt 2 gratis games want we vertellen nog lang niet of/wanneer de One naar Nederland komt".

Niet om het een of ander maar een console die ik graag wil hebben, koop ik z.s.m. Dat ik dan met 5 maanden (???) wachten er 2 games bij krijg, zal me heel weinig kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

Wat als MS zegt "Schijt aan de retailers, koop een console bij ons op Microsoft.com en schaf de spellen digitaal aan"
Scheelt een aantal schakels in de handel, spellen kunnen goedkoper en alles is voor Bassie euh...Microsoft.
Als Sony dit vervolgens niet doet en de Mediamarkt/Saturns etc. vol staan met Playstations en de bijbehorende spellen dan gaat een groot gedeelte van de markt naar Sony toe. Een groot gedeelte van de gamers zijn namelijk nog kinderen (jong en oud) welke consoles en spellen krijgen van ouders/grootouders met verjaardagen, Sinterklaas etc. Wanneer ouders gaan shoppen staan de kids op het demo console hun spelletjes te spelen en zichzelf lekker te maken.

Daarbij word (als je geen nee/nee sticker hebt) je overladen met folders van deze winkels waarin spellen in staan. Dit is gratis reclame voor Microsoft. Op het moment dat ze alleen nog maar aan online verkoop doen verdwijnt dit direct.

Het is niet zo dat Microsoft direct alle omzet kwijt raakt gaan ze naar online only, maar retail is zeer belangrijk om zoveel mogelijk consumenten vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:57:
Niet om het een of ander maar een console die ik graag wil hebben, koop ik z.s.m. Dat ik dan met 5 maanden (???) wachten er 2 games bij krijg, zal me heel weinig kunnen schelen.
PS3 vergeten? :) Dat was november -> maart, ook bijna 5 maanden, maar kreeg je niets extra bij.
SirDarkAngel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:59:
Het is niet zo dat Microsoft direct alle omzet kwijt raakt gaan ze naar online only, maar retail is zeer belangrijk om zoveel mogelijk consumenten vast te houden.
Online only kan gewoon met retail-keys, precies hoe PC het doet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

Jij vergist je echt flink in het aantal mensen dat gewoon een winkel in wilt lopen voor een console. Als Sony of MS doen wat jij nu zegt, dan is het echt afgelopen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:01:
Online only kan gewoon met retail-keys, precies hoe PC het doet.
Dat klopt, maar als je vervolgens online dezelfde spellen 20 euro goedkoper maakt, dan gaat de retail natuurlijk weinig energie in jouw product stoppen. (Daar begon de discussie mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Jij vergist je echt flink in het aantal mensen dat gewoon een winkel in wilt lopen voor een console. Als Sony of MS doen wat jij nu zegt, dan is het echt afgelopen met ze.
Puur omdat we te ouderwets met onze spullen omgaan in NL. Ja, we kunnen bijna allemaal 12 tot 200Mbit snelheden uit de muur krijgen. Allerlei VOD-diensten bij onze providers. 4G over the air. Tientallen pay-per-view opties. We schreeuwen moord & brand voor betere digitale diensten zoals TV-series en films. We willen ook lagere kosten "want anders is piraterij nog steeds een optie".

Nou komt er eindelijk, ja, in 2013, een leverancier die zegt: hier, online winkelen, online afrekenen, direct downloaden, spelen tijdens downloaden en dan is ineens de ouderwetse winkel de geslagen hond? Volgens mij heeft T.net de laatste maanden voldoende faillisementen besproken waar veel comments +2 kregen juist vanwege de toegenomen digitalisering van winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:05:
[...]

Puur omdat we te ouderwets met onze spullen omgaan in NL. Ja, we kunnen bijna allemaal 12 tot 200Mbit snelheden uit de muur krijgen. Allerlei VOD-diensten bij onze providers. 4G over the air. Tientallen pay-per-view opties. We schreeuwen moord & brand voor betere digitale diensten zoals TV-series en films. We willen ook lagere kosten "want anders is piraterij nog steeds een optie".

Nou komt er eindelijk, ja, in 2013, een leverancier die zegt: hier, online winkelen, online afrekenen, direct downloaden, spelen tijdens downloaden en dan is ineens de ouderwetse winkel de geslagen hond? Volgens mij heeft T.net de laatste maanden voldoende faillisementen besproken waar veel comments +2 kregen juist vanwege de toegenomen digitalisering van winkelen.
En toch is het zo. Vaders willen met de kids lekker naar de Intertoys waar ze de console misschien nog even kort kunnen proberen, om een voorbeeldje te noemen. Om nog maar te zwijgen over impuls aankopen. Veel mensen hechten ook waarde aan een winkel waar ze naartoe kunnen in verband met defecten en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:05:
[...]

Het is ook de toekomst om het op de manier te doen zoals jij zegt. Echter worden veel van deze apparaten nog gekocht door ouderen welke nog niet toe zijn aan deze stap. Daarbij zijn veel spellen kado's en dan is het voor veel mensen leuker een fysieke media te geven in plaats van een code via de mail.

Daarbij is Nederland maar een kleine afzetmarkt voor Microsoft. Veel landen in de wereld hebben nog geen internet waarbij digitaal only geen optie is. We gaan wel de kant op dat we alleen digitaal kunnen downloaden, maar hiervoor is het nu nog te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Welkom in 2013 waar opa en oma op hun ipad kijken waar games het goedkoopst te bestellen zijn.
Of kleinzoon lief zegt "opa en oma doe mij maar een gamecoupon met MS-tegoed voor mijn verjaardag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:08:
En toch is het zo. Vaders willen met de kids lekker naar de Intertoys waar ze de console misschien nog even kort kunnen proberen, om een voorbeeldje te noemen. Om nog maar te zwijgen over impuls aankopen. Veel mensen hechten ook waarde aan een winkel waar ze naartoe kunnen in verband met defecten en vragen.
Zonder enige vorm van absolute cijfers, is beide kanten gewoon gokwerk.

De enige maatstaven de beschikbaar zijn, zijn aan de PC kant (waar de online price gelijk of pietsie lager was), Pandaria was de eerste expension bv die digitaal meer verkocht dan boxed, Tera en Defiance hetzelfde verhaal, er is dus wel een verplaatsing naar digitaal, maar op de volledige game-markt breedte is daar niets over te zeggen.\

edit, linkje, dit zijn cijfers waar menig AAA titel nog steeds van droomt.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

+
SirDarkAngel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:10:
[...]

Het is ook de toekomst om het op de manier te doen zoals jij zegt. Echter worden veel van deze apparaten nog gekocht door ouderen welke nog niet toe zijn aan deze stap. Daarbij zijn veel spellen kado's en dan is het voor veel mensen leuker een fysieke media te geven in plaats van een code via de mail.

Daarbij is Nederland maar een kleine afzetmarkt voor Microsoft. Veel landen in de wereld hebben nog geen internet waarbij digitaal only geen optie is. We gaan wel de kant op dat we alleen digitaal kunnen downloaden, maar hiervoor is het nu nog te vroeg.
Cadeau's kopen? Microsoft heeft aangekondigd dat voor het komende ecosysteem Xbox Live (voor beide consoles) je gewoon giftcards kan kopen in de winkels en dat je die als cadeau kan geven. Niet anders dan dat we al 20 jaar VVV-bonnen krijgen of Free Records Shop bonnen. Zowel als cadeau is dit dus snel te regelen maar ook als impuls-aankoop kan je (hopelijk) even een gift-card scoren bij de lokale sigarenboer en thuis invullen & downloaden.

Dat defecten-gedoe lijkt me ook enigszins ver gezocht; als iemand heeft geleerd van defecten, dan is het Microsoft met de RROD en ondanks de horrorverhalen in het begin, heb je nu gewoon binnen 14 dagen een werkende console terug in huis. Stuur je 360 maar op volgens de regeltjes. De Consumentenbond hamert al jaren op heldere en eenzijdige regelgeving ten aanzien van alle digitale aankopen en garantie-claims; ik geloof niet dat er nog miljoenen mensen zijn die hier nog nooit van gehoord hebben in Nederland.

We hebben vorig jaar voor bijna 11 miljard Euro online besteld in Nederlandse webshops. Dit bedrag ligt dus aanzienlijk hoger door grijze import door particulieren vanuit andere winkels in Europa/wereld. Als je 11 miljard geen aantoonbaar bewijs vindt dat "we" regelmatig online kunnen & willen kopen... Vraag me af of dan een SNES geen fijne console voor je is; vooruitgang moet je aan meewerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Zonder enige vorm van absolute cijfers, is beide kanten gewoon gokwerk.

De enige maatstaven de beschikbaar zijn, zijn aan de PC kant (waar de online price gelijk of pietsie lager was), Pandaria was de eerste expension bv die digitaal meer verkocht dan boxed, Tera en Defiance hetzelfde verhaal, er is dus wel een verplaatsing naar digitaal, maar op de volledige game-markt breedte is daar niets over te zeggen.\

edit, linkje, dit zijn cijfers waar menig AAA titel nog steeds van droomt.
Maar een PC game retailer als Bart Smit verkoopt geen losse PC's. Er zijn geen deals tussen PC merken en uitgevers. Die prijzen kun je dus altijd laag houden.

En buiten dat gokwerk is het gewoon een feit dat je meer consoles verkoopt als je de verkoop zowel online (wat nu al gebeurt) plaats laat vinden, als middels fysieke winkels. Daar hoef je geen marktonderzoek voor te doen. Dit geldt ook voor games. Veel gamers (ik ben er 1 van) willen gewoon een doosje en een fysieke game. Ik hecht daar meer waarde aan als een download.
MAX3400 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

Dat defecten-gedoe lijkt me ook enigszins ver gezocht; als iemand heeft geleerd van defecten, dan is het Microsoft met de RROD en ondanks de horrorverhalen in het begin, heb je nu gewoon binnen 14 dagen een werkende console terug in huis. Stuur je 360 maar op volgens de regeltjes. De Consumentenbond hamert al jaren op heldere en eenzijdige regelgeving ten aanzien van alle digitale aankopen en garantie-claims; ik geloof niet dat er nog miljoenen mensen zijn die hier nog nooit van gehoord hebben in Nederland.

We hebben vorig jaar voor bijna 11 miljard Euro online besteld in Nederlandse webshops. Dit bedrag ligt dus aanzienlijk hoger door grijze import door particulieren vanuit andere winkels in Europa/wereld. Als je 11 miljard geen aantoonbaar bewijs vindt dat "we" regelmatig online kunnen & willen kopen... Vraag me af of dan een SNES geen fijne console voor je is; vooruitgang moet je aan meewerken...
Daar gaat het toch helemaal niet om? Er zijn zat mensen die elektronica nog gewoon liefst in de winkel kunnen kopen bij verkoper Pietje. Als ze iets niet snappen, of als er ooit iets kapot gaat (ja, ook de X1 is onderaan de streep nog gewoon een elektrisch apparaat dat stuk kan), dan willen ze gewoon op zaterdagochtend met het ding onder de arm bij Pietje langs, die de rest regelt. Ze zitten niet te wachten op "gecompliceerde" RMA procedures waarbij ze het ding zelf op moeten sturen.

En zeggen wij ergens dat mensen niks online kopen? Volgens mij lees je niet eens wat we zeggen, maar goed. De PS3 kun je ook online kopen, net als de 360. Wat is je punt? Maar ook die worden nog volop in de winkels verkocht. Ja dat zou een slimme zet zijn, om die hele markt dicht de draaien. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Wat ik wel zie (ook hoe ik er als klein jochie ingerold ben) is dat papa en mama aan het winkelen zijn, zoon of dochter in de speelgoedwinkel dropt om wat uit te mogen zoeken.
Vond het altijd geweldig lekker alle schappen af, kijken, uitzoeken, en uiteindelijk kwam je dan in de hoek met de consoles.
Heb wat uurtjes staan kijken hoe Sonic door zijn loopings vloog, totdat er thuis ook een console stond :)
Daar zie ik dus wel een belangrijke rol van de retailer, jeugd kennis laten maken met de consoles om zo papa en mama de kop gek te zeiken om er een te krijgen.
Wat een kind ziet wil een kind hebben ;)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-08-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:55:
https://twitter.com/GKDennis/status/369769802501750784

Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels!

Hopelijk minimaal niveau van Fifa :P En of andere lompe RPG hoef ik niet te hebben :+

https://twitter.com/GKDen...69765701873303552/photo/1
Die was er zelfs :P
Nederlanders die de xbox one NU al hebben gepreordered krijgen bij release 2 nog niet bekende games kado. #gamekings #update

Dus iedereen die NU zijn preorder al had gecancelled :+

Bron @GKBoris

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:26:
...
Daar zie ik dus wel een belangrijke rol van de retailer, jeugd kennis laten maken met de consoles om zo papa en mama de kop gek te zeiken om er een te krijgen.
Wat een kind ziet wil een kind hebben ;)
Aah, maar veel mensen die hier rond struinen zouden het alleen maar fijn vinden als hun kind een xbox/ps wil hebben. Alleen maar al dat pa/ma lief dan niet bij zijn/haar partner zich hoeft te verantwoorden voor de koop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Dat was op het forza forum al langer bekend niet echt nieuws

mss voor de geïnteresseerden wel leuk om door te nemen: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/6121253.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD Ghosts dedicated servers op de Xbox one :)

http://www.gamespot.com/n...dedicated-servers-6413211

Er komt ook een COD ghost bundle, dat zou betekenen dat de release date niet ver achter COD ghosts kan liggen. (21 november ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 16-09 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:58:
COD Ghosts dedicated servers op de Xbox one :)

http://www.gamespot.com/n...dedicated-servers-6413211

Er komt ook een COD ghost bundle, dat zou betekenen dat de release date niet ver achter COD ghosts kan liggen. (21 november ?)
Hoeft niet, bundels verschijnen vaak genoeg na de release date van een spel.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Nederlanders die de xbox one NU al hebben gepreordered krijgen bij release 2 nog niet bekende games kado. #gamekings #update

Bron @GKBoris
Ik heb zowel een reservering bij twee webshops met acceptgiro die ik nog niet gecancelled had. Maar goed, 5 maanden wachten vind ik heel lang, ondanks 2 gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Is er bekendgemaakt op welke datum de Xbox uitkomt? Stel dat Sony ook nog niks over de releasedatum zal zeggen :s.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kinect Sports Rivals devs:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Ben je er weer ?

ontopic:
Misschien toch deze bundel voor latere releaselanden dan ?
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/xbox-one_eui3bh1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op 02:16. Dat is hopelijk niet representatief voor het eindproduct. Ik zie een enorme latency als hij zijn hoofd beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:18
Ik zou ook wel willen weten wat de spellen die erbij komen zijn.....wil graag de LE van Forza...maar als die erbij geleverd gaat worden is het wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:18:
[...]

Ben je er weer ?

ontopic:
[afbeelding]
Dat zou een erg leuke deal zijn, aangezien ik die 2 games sowieso al wilde aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:18:
[...]

Ben je er weer ?

ontopic:
[afbeelding]
Volgens mij al bevestigd dat dit een user made fake is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Volgens mij al bevestigd dat dit een user made fake is.
Klopt, maar het zou wel ideaal zijn als die 2 games erbij zouden zitten, stukken beter dan fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:52:
[...]

Klopt, maar het zou wel ideaal zijn als die 2 games erbij zouden zitten, stukken beter dan fifa.
Je vindt dit stukken beter, Ik ben namelijk veel blijer met Fifa.En nogmaals het is toch nooit goed.

[ Voor 14% gewijzigd door mobygo76 op 20-08-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:03:
[...]

Je vindt dit stukken beter, Ik ben namelijk veel blijer met Fifa.En nogmaals het is toch nooit goed.
Je kunt inderdaad niet iedereen blij maken. De PS4 fans zullen nu vast ook wel gratis games wensen. Hoe dan ook, ik vind het erg netjes van Microsoft en alle extra's zijn mooi meegenomen. Ik kan niet wachten in ieder geval!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:09:
Je kunt inderdaad niet iedereen blij maken. De PS4 fans zullen nu vast ook wel gratis games wensen. Hoe dan ook, ik vind het erg netjes van Microsoft en alle extra's zijn mooi meegenomen. Ik kan niet wachten in ieder geval!
Maar gelijktijdig een grote middelvinger naar iedereen die na nieuws van vorige week alsnog hun order hebben gecanceled. Het klinkt leuk, maar je brengt enkel nóg meer negativiteit met je mee door het op deze manier in het nieuws te brengen.
(had dan aangegeven dat deze actie tot 30-08 loopt, om nog berg pre-orders binnen te slepen).

Het aantal pre-orders in de delay landen zal afgelopen week bizar hard zijn afgenomen, dus het is wel een goedkoop 'net gebaar' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:13:
[...]

Maar gelijktijdig een grote middelvinger naar iedereen die na nieuws van vorige week alsnog hun order hebben gecanceled. Het klinkt leuk, maar je brengt enkel nóg meer negativiteit met je mee door het op deze manier in het nieuws te brengen.
Daar heb je gelijk in. Er zijn nu wel mensen de dupe helaas. Beter was inderdaag geweest om ze deze week of maand nog de kans te geven. Gelukkig heb ik nog enkele pre- orders lopen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Die krijgen ze al met een PS+ abo. ;)

Lijkt me niet dat PS4 fans door dit (overigens zeer nette) gebaar van MS nu ook een gratis download verwachten, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de Amerikaanse preorders? Ik kan mij voorstellen dat die geen behoefte hebben aan Fifa 14 en liever Madden NFL 25 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
het geldt ook voor elke pre order, ze maken gewoon een aantal bundels. Het zal mij niks verbazen dat in april Titelfall oid erbij zit. Als je nu pre ordert heb je Fifa. Fifa kun je ook kiezen bij je nederlandse pre order.

all pre-order Xbox One consoles in Europe this holiday will include a digital version of a blockbuster game - the first of these bundles will be "FIFA 14." All pre-orders to date and orders from today will include "FIFA 14," while supplies last

Bron: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-xbox-at-gamescom

Dat de fifa bundel ook in nederland te verkrijgen is, deze bron kan ik even niet terugvinden.

[ Voor 48% gewijzigd door mobygo76 op 20-08-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00
mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:20:
het geldt ook voor elke pre order, ze maken gewoon een aantal bundels. Het zal mij niks verbazen dat in april Titelfall oid erbij zit. Als je nu pre ordert heb je Fifa. Fifa kun je ook kiezen bij je nederlandse pre order.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:16:
[...]

Daar heb je gelijk in. Er zijn nu wel mensen de dupe helaas. Beter was inderdaag geweest om ze deze week of maand nog de kans te geven. Gelukkig heb ik nog enkele pre- orders lopen.
Niet mee eens, dan wordt er direct misbruik van gemaakt. Ik heb bewust gewacht tot de gamescom met annuleren pre-order. En volgens mij waren er toen al geruchten dat er een actie of compensatie kwam toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
all pre-order Xbox One consoles in Europe this holiday will include a digital version of a blockbuster game - the first of these bundles will be "FIFA 14." All pre-orders to date and orders from today will include "FIFA 14," while supplies last

Bron: http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-xbox-at-gamescom

Dat de fifa bundel ook in nederland te verkrijgen is, deze bron kan ik even niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Denk niet dat Titanfall erbij zal zitten als wat er gebeurt met Fifa bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01
[quote]bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:16:
[...]

Lijkt me niet dat PS4 fans door dit (overigens zeer nette) gebaar van MS nu ook een gratis download verwachten, maar goed.
[/quote]

Daar hoor ik het PS+ abo weer. Inderdaad een zeer goed concept. Maar wie denkt er nu echt dat ze de lijn met PS+ (en alle gratis games) nu echt door gaan zetten zoals ze met de PS3 hebben gedaan? En dan bedoel ik dus games voor de PS4 en niet de Vita en de PS3.

De enige logische verklaring waarom Sony hun PS+ abo zo aantrekkelijk heeft gemaakt is de achterstand die ze hadden. Blijkbaar is die achterstand, gezien de pre-orders ruimschoots goed gemaakt. Als ik CFO was dan weet ik wel beter om zoveel gratis games weg te geven...

Het is eigenlijk t X1 topic, dus nvm..

Maar aankondiging dus van Fable. Ben wel weer toe aan een nieuw avontuur. Heeft alweer veel te lang geduurd :P

http://uk.ign.com/article...is-fable-but-with-friends

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 15:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
joffrey19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:22:
Niet mee eens, dan wordt er direct misbruik van gemaakt. Ik heb bewust gewacht tot de gamescom met annuleren pre-order. En volgens mij waren er toen al geruchten dat er een actie of compensatie kwam toch.
Misbruik of damage control? Wie gaat er nu nog een xbox pre-orderen zonder enige vorm van compensatie én nog eens 4-5 maanden langer wachten?
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:26:
Daar hoor ik het PS+ abo weer. Inderdaad een zeer goed concept. Maar wie denkt er nu echt dat ze de lijn met PS+ (en alle gratis games) nu echt door gaan zetten zoals ze met de PS3 hebben gedaan? En dan bedoel ik dus games voor de PS4 en niet de Vita en de PS3.
Eerste PS+ games voor PS4 worden PS2 en Driveclub :+

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ik laat mijn pre-order staan atm als ik hem echt niet wil kan ik hem nog altijd afbestellen, maar ik zou atm geen pre-order doen voor de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:16:
[...]

Met het ps+ abonnement krijg je dan de oudere games zoals fifa 12 of met wat geluk fifa 13. Geen nieuwe launchgames. Deze vergelijking raakt dus kant noch wal.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:26:
[...]

Misbruik of damage control? Wie gaat er nu nog een xbox pre-orderen zonder enige vorm van compensatie én nog eens 4-5 maanden langer wachten?

[...]

Eerste PS+ games voor PS4 worden PS2 en Driveclub :+
Ik denk toch niet dat ze naar pre-order datum kijken. Alle NL day-one-edities die krijgen gewoon een code voor 2 games. Als de day-one-edities op zijn is het voorbij.

Hoe moeten ze het anders monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
joffrey19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:31:
Ik denk toch niet dat ze naar pre-order datum kijken. Alle NL day-one-edities die krijgen gewoon een code voor 2 games. Als de day-one-edities op zijn is het voorbij.

Hoe moeten ze het anders monitoren.
Binnen MS zelf is dat nog te monitoren, maar inderdaad bij de webwinkels wordt het al een groter probleem, als zij de administratie van webwinkels moeten gaan nakijken (en waar je dus ook nog flink kan sjoemelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Als je geen pre-order doet omdat je geen gratis game krijgt snap ik niet waarom je überhaupt een pre-order zou doen ?
Gaat toch om de console, niet of er nu wel of geen game bij zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah, zou diverse overwegingen kunnen bedenken, 2 games is de 100 euro (tov PS4), een goed gebaar bij vertraging doet het altijd goed en de huidige stand van GC lineup en informatie.

Het gaat niet om de 2 games an sich, maar om de opeenstapeling van 'teleurstellingen' rond de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toch goed nieuws dat Ghosts dedi's krijgt op de X1. Dat er nog velen mogen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

Met het ps+ abonnement krijg je dan de oudere games zoals fifa 12 of met wat geluk fifa 13. Geen nieuwe launchgames. Deze vergelijking raakt dus kant noch wal.
Geheel off topic, maar Driveclub is toch echt een launch game. En FIFA14 komt in september al uit. Dat kun je in februari/maart volgend jaar ook niet echt meer een launch game noemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 10:39
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:44:
[...]

Geheel off topic, maar Driveclub is toch echt een launch game. En FIFA14 komt in september al uit. Dat kun je in februari/maart volgend jaar ook niet echt meer een launch game noemen. :+
Het is even uit m'n hoofd, maar de versie welke voor de PS+ leden werd aangeboden van Driveclub was niet de volledige game, maar een 'speciale versie'.

Verder hoop ik dat er snel meer duidelijkheid komt over de gratis games, als we zelf mogen kiezen, scheelt het een hoop dan ipv Fifa krijgen bijvoorbeeld... Maar, sowieso aardig van MS!

[ Voor 16% gewijzigd door FabianNL op 20-08-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:33:
Toch goed nieuws dat Ghosts dedi's krijgt op de X1. Dat er nog velen mogen volgen.
Dit kan de grote troef in de handen van Microsoft zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:44:
[...]

En zoals je kunt lezen komt de fifa 14 bundel in Duitsland uit. Deze bundel staat dan ook in mijn pre-order en zal ik gebruik van kunnen maken nog voor kerst als het goed is. Dus niks februari/maart :+

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Bozznl

GT: The Bozzz88

Spacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:39:
[...]

En zoals je kunt lezen komt de fifa 14 bundel in Duitsland uit. Deze bundel staat dan ook in mijn pre-order en zal ik gebruik van kunnen maken nog voor kerst als het goed is. Dus niks februari/maart :+
Toevallig op microsoftstore.de besteld? Ik ben ook van plan te importeren namelijk, twee opties de grens over gaan (woon wel in t westen van t land) of bestellen via internet en laten bezorgen. Hoe gaat dit meestal met garantieafhandelingen via buitenlandse shops? Ook via Microsoft NL uiteindelijk?

GT: The Bozzz88

Pagina: 1 ... 65 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.