[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Bozznl schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:57:
[...]

Toevallig op microsoftstore.de besteld? Ik ben ook van plan te importeren namelijk, twee opties de grens over gaan (woon wel in t westen van t land) of bestellen via internet en laten bezorgen. Hoe gaat dit meestal met garantieafhandelingen via buitenlandse shops? Ook via Microsoft NL uiteindelijk?
Ja, maar daar annuleer ik hem waarschijnlijk. Ik woon wel aan de duitse grens en koop hem in een duitse media markt. Garantie gaat gewoon via Microsoft inderdaad, dus ook de Nederlandse.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, wil ik net MS bellen om mijn X1 preorder bij ms.de te cancellen, kun je vanuit Nederland geen duitse 0800 nummers bellen :/ Even verder zoeken hoe ik dat nu voor elkaar ga krijgen :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Gerucht van Twitter gamekings(JJ)
Met dank aan oplettende volger die goed luisterde toen MS medewerker iets te open was, releasedatum Xbox One NL wordt 14 februari. #GKGC
Zeker weten het pas als persbericht eruit is en dat wordt pas na launch in Dld, UK, etc, maar zou sneller zijn als ik had verwacht...
Wat denken jullie?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:59
BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:37:
Hmmz, wil ik net MS bellen om mijn X1 preorder bij ms.de te cancellen, kun je vanuit Nederland geen duitse 0800 nummers bellen :/ Even verder zoeken hoe ik dat nu voor elkaar ga krijgen :X
waarom ga je hem cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oh, alleen daar, heb 'm net over de grens bij de MM preordered, net wat makkelijker dan wachten op de post :) Geen denken aan dat ik de X1 totaal cancel :p

Maar heb nu een nummer wat werkt, alleen maar tot 18:00 bereikbaar, morgen ofzo nog eens proberen.

14-02 zou een hele aardige datum zijn, dan word het bijna de moeite om daar op te wachten, maar dat gaan we maar niet doen. Laat ze eerst de 'echte' releasedatum maar bekend maken

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 20-08-2013 18:43 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:42:
[...]

Oh, alleen daar, heb 'm net over de grens bij de MM preordered, net wat makkelijker dan wachten op de post :) Geen denken aan dat ik de X1 totaal cancel :p

Maar heb nu een nummer wat werkt, alleen maar tot 18:00 bereikbaar, morgen ofzo nog eens proberen.

14-02 zou een hele aardige datum zijn, dan word het bijna de moeite om daar op te wachten, maar dat gaan we maar niet doen. Laat ze eerst de 'echte' releasedatum maar bekend maken
Misschien kun je het nummer even delen voor de rest die nog wil cancellen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Alleen als ze ergens anders gepre-orderd hebben O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:56:
[...]

Misschien kun je het nummer even delen voor de rest die nog wil cancellen.
Sure, maar idd, alleen als je elders al gepreorderd hebt ;)

+49(0)1806672255

Hoop wel dat ik iemand aan de lijn kan krijgen die engels kan. Als ik het introbandje hoorde van een ander nummer wat ik eerder te pakken had zakt de moed me al in de schoenen :X

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 20-08-2013 19:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:05:
[...]

Sure, maar idd, alleen als je elders al gepreorderd hebt ;)

+49(0)1806672255

Hoop wel dat ik iemand aan de lijn kan krijgen die engels kan. Als ik het introbandje hoorde van een ander nummer wat ik eerder te pakken had zakt de moed me al in de schoenen :X
ik heb een keer een engels 0800 nr gebeld via skype ;) zal ook wel werken met een duits nr dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm geen datum genoemd door Microsoft? Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht, tenzij ze wachten op Sony natuurlijk en daar een dag voor gaan zitten :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Best valentine gift evah! :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké Sony komt 15 November met de Ps4.
Nu is het dus aan Microsoft om een weekje eerder te releasen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Donstil schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:45:
Oké Sony komt 15 November met de Ps4.
Nu is het dus aan Microsoft om een weekje eerder te releasen :D
Ik verwacht dat MS iig in Europa er een week voor gaat zitten, of ze <15-11 halen betwijfel ik. Heb wel het idee dat ze bij Sony hun zaakjes op dit moment wat beter voor elkaar hebben dan bij MS. Denk dus ook dat MS hun tijd harder nodig heeft.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zolang we onze X1 in november in Duitsland kunnen ophalen vind ik alles prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook een X1 gepreorderd bij een MM over de grens. Ik heb hem alvast met CC betaald, dus ik ben benieuwd! Ik hoef hem niet af te kunnen halen op de launch dag, maar ergens in november zou heel mooi zijn!

Stiekem ga ik er niet vanuit dat de voorraden al op zijn (als in verdeeld) en dat we nu al te laat zijn met onze preorders. Maar we zien het wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Razr op 20-08-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:52
Lijkt me niet. Afgelopen zaterdag bij MM Aachen m'n One gereserveerd en sta 5de op de lijst. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ah nice :). Iemand enig idee hoe dat het in zijn werk gaat qua voorraden? Krijgt elke winkel een x aantal consoles en die kunnen ze afstrepen tegen de lijst preorders, wat over is gaat de winkel in (als er wat over is :P). Of zal dit allemaal via een hoofdkantoor o.i.d. lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zal allemaal vanuit hoofdkantoor verdeeld worden. Maar ze weten precies hoeveel reserveringen ze overal hebben dus daar wordt uiteraard netjes naar gekeken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Razr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:05:
Ah nice :). Iemand enig idee hoe dat het in zijn werk gaat qua voorraden? Krijgt elke winkel een x aantal consoles en die kunnen ze afstrepen tegen de lijst preorders, wat over is gaat de winkel in (als er wat over is :P). Of zal dit allemaal via een hoofdkantoor o.i.d. lopen?
Uiteraard krijgen niet alle winkels de Zelfde voorraad, ze moeten zich intekenen op een bepaalde hoeveelheid.

Dan is het aan de groothandels om te kijken hoe er geleverd gaat worden. Of door het hoofdkantoor in geval van de MediaMarkt/Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:45

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:47:
[...]

Ik verwacht dat MS iig in Europa er een week voor gaat zitten, of ze <15-11 halen betwijfel ik. Heb wel het idee dat ze bij Sony hun zaakjes op dit moment wat beter voor elkaar hebben dan bij MS. Denk dus ook dat MS hun tijd harder nodig heeft.
Dit vraag ik me wel af. Microsoft heeft eerder de fysieke console getoond, de doos is inmiddels al ‘unboxed‘. Ik vermoed dat microsoft verder is met hardware productie.

Maar ik las laatst ook ergens dat het normaal is om ongeveer 1-3 miljoen units geproduceerd te hebben met een console launch. Als Sony nu op 1 miljoen pre-orders zit zou microsoft toch genoeg units in de winkels hebben liggen zou je zeggen als ze qua pre-order aantal tot nu toe flink onder Sony schijnen te zitten.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Danfoss schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:09:
[...]

Dit vraag ik me wel af. Microsoft heeft eerder de fysieke console getoond, de doos is inmiddels al ‘unboxed‘. Ik vermoed dat microsoft verder is met hardware productie.

Maar ik las laatst ook ergens dat het normaal is om ongeveer 1-3 miljoen units geproduceerd te hebben met een console launch. Als Sony nu op 1 miljoen pre-orders zit zou microsoft toch genoeg units in de winkels hebben liggen zou je zeggen als ze qua pre-order aantal tot nu toe flink onder Sony schijnen te zitten.
Dat klinkt ook wel logisch. Denk dat de 'problemen' die MS heeft voornamelijk softwarematig zijn. Ik verwacht ook een forse day one patch. Maar dat weerhoud ze d'r niet van om de hardware al volop te produceren nee.
Razr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:05:
Heb mijn X1 afgelopen zaterdag in Krefeld preorderd. Volgens die verkoper kregen ze het aantal preorders (18 stuks tot dan toe) + een stuk of 20/30 vrije voorraad voor de release. Denk dat grote zaken als de MM bij release redelijk wat binnen krijgt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:30
BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:47:
[...]

PS4 komt in Europa op 29 november, 15 is US.
Zou mooi zijn als de Xbox in Europa rond 15-20 november komt, hopelijk horen we deze week toch nog de release datum tijdens Gamecom 8)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En toch weer op en vrijdag. Ik verwacht de 22e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ben al met al wel tevreden met de 1e dag van de Gamescom. Zoveel nieuwtjes, zo kort voor de dag had ik eigenlijk ook niet verwacht. Wel jammer dat er naast Fable geen Crackdown is aangekondigd. Daar waren wel wat hints voor. Echter met BF4, Dead Rising 3, FIFA 14 O-) Watch Dogs of AC4 (afhankelijk van de reviews) kan ik me prima vermaken de maanden na launch. :)

http://uk.ign.com/article...-kinect-20-actually-works

Wellicht leuk om te lezen/kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Amazon.de heeft bij de Day One Editie (goed) nieuws geplaatst.

Hinweise zur Xbox One - Day One-Edition:
Alle bisherigen Vorbestellungen werden zum Erscheinungstag ausgeliefert. Jeder Xbox One - Day One-Edition liegt ein Code bei, mit dem Sie das Spiel FIFA 14 herunterladen können.

Wir arbeiten eng mit dem Hersteller zusammen, um bald weitere Vorbestellungen entgegennehmen zu können. Alternativ können Sie die Xbox One - Standard-Edition zum Erscheinungstag vorbestellen.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niet zeker of dit hier hoort, of in het 360 topic, maar aangezien dit topic wat actiever is maar hier.

Zoals men (wellicht) wel weet stopt Microsoft met de Microsoft Points, en stapt over naar 'normale' valuta. Klopt het dan dat als ik nu nog 'goedkoop' kaarten koop deze door MS omgezet worden naar euros (geloof dat 4200MSP, 43 euro, zo'n 50 euro zou worden dan?), en ik daarmee straks op de X1 games zou kunnen kopen?

Lees er her en der wat tegenstrijdige berichten over :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
BM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:53:
Niet zeker of dit hier hoort, of in het 360 topic, maar aangezien dit topic wat actiever is maar hier.

Zoals men (wellicht) wel weet stopt Microsoft met de Microsoft Points, en stapt over naar 'normale' valuta. Klopt het dan dat als ik nu nog 'goedkoop' kaarten koop deze door MS omgezet worden naar euros (geloof dat 4200MSP, 43 euro, zo'n 50 euro zou worden dan?), en ik daarmee straks op de X1 games zou kunnen kopen?

Lees er her en der wat tegenstrijdige berichten over :)
Zoek en gij zult vinden! :+

http://support.xbox.com/e...crosoft-points-retire-faq

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De xbox site.... tuurlijk... 8)7 Veel te logisch om daar als 1e te gaan zoeken, doh

Thanks

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:27:
Ben al met al wel tevreden met de 1e dag van de Gamescom. Zoveel nieuwtjes, zo kort voor de dag had ik eigenlijk ook niet verwacht. Wel jammer dat er naast Fable geen Crackdown is aangekondigd. Daar waren wel wat hints voor. Echter met BF4, Dead Rising 3, FIFA 14 O-) Watch Dogs of AC4 (afhankelijk van de reviews) kan ik me prima vermaken de maanden na launch. :)

http://uk.ign.com/article...-kinect-20-actually-works

Wellicht leuk om te lezen/kijken.
Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen tot nu toe.
Weinig echt nieuws op die ene game of release date na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:00
Ik heb vandaag besloten de One te gaan importeren, nu weet ik dat hij bij Amazon in Duitsland is uit verkocht ten tijde van de launch. Ik vroeg me af heeft iemand ervaring met de Franse Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennis_h12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:06:
Ik heb vandaag besloten de One te gaan importeren, nu weet ik dat hij bij Amazon in Duitsland is uit verkocht ten tijde van de launch. Ik vroeg me af heeft iemand ervaring met de Franse Amazon?
De Franse Amazon is als de Duitse maar dan in het Frans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Goede ervaring met Amazon.co.uk en .de, dus verwacht ook geen problemen met .fr. Daarom daar een preorder geplaatst begin deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat filmpje met kinect ziet er wel goed uit. Zowel de scan die de kinect maakt lijkt goed te werken alsook de registratie van de besturing. Moet trouwens ook zeggen dat het level er ook verdomd mooi uitziet. Niet dat ik deze meteen zou aanschaffen maar wellicht met vrienden over de vloer wel leuk om te doen!

Moet trouwens wel zeggen dat ondanks de vertraging de Xbox mij toch steeds meer over de streep begint te trekken. Dat Sony veel gaat doen met Indies mag nu duidelijk zijn, maar die games passen eigenlijk totaal niet bij mij. Dan speel ik dus nog liever kinect sports rivals met vrienden.

Nu nog een xbox aanschaffen in Duitsland :) Ben benieuwd of het me gaat lukken als ik de dag van release daar heen ga

[ Voor 40% gewijzigd door Chrosser op 21-08-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Dan ga ik een pre-order plaatsen bij de Franse Amazon, weten mensen nog of de Duitse Microsoft nu nog pre-orders aan neemt en deze ook levert rond de launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

SinergyX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:55:
https://twitter.com/GKDennis/status/369769802501750784

Breaking NEWS! Xbox One pre-orders in Nederland tot nu toe krijgen met release twee unconfirmed tripple A titels!
Ik begrijp hier helemaal niets van eerlijk gezegd. Wordt dit ook nog door een officiele bron bevestigd (MS NL zelf bijv)?
PWM schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:33:
Toch goed nieuws dat Ghosts dedi's krijgt op de X1. Dat er nog velen mogen volgen.
Is dit nu echt een onderscheidend iets voor de One? Ik zie het herhaaldelijk genoemd worden, maar betekent dat per definitie dat op de PS4 dit nog steeds peer-to-peer is? (overigens vond ik P2P al waanzinnig toen ik met mijn Xbox ("Original"? 1 kan ik nu niet meer gebruiken... :+ ) begon, met alleen online PC ervaring...)

[ Voor 38% gewijzigd door Armada op 21-08-2013 10:26 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Dennis_h12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:15:
Dan ga ik een pre-order plaatsen bij de Franse Amazon, weten mensen nog of de Duitse Microsoft nu nog pre-orders aan neemt en deze ook levert rond de launch?
En moet je de games dan ook uit Frankrijk halen? Zo niet ga ik dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

shoombak schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:27:
[...]

En moet je de games dan ook uit Frankrijk halen? Zo niet ga ik dat ook doen.
Microsoft has gone out of its way to please gaming fans after the unexpected kerfuffle around the original Xbox One announcement, but we all knew that couldn’t last forever. This week, the Xbox team is breaking its streak of good news with the announcement of launch delays in eight European countries. On the bright side, this bad news was quickly followed by confirmation that the Xbox One and its games will not be region-locked.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
mindcre8r schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:29:
[...]

Microsoft has gone out of its way to please gaming fans after the unexpected kerfuffle around the original Xbox One announcement, but we all knew that couldn’t last forever. This week, the Xbox team is breaking its streak of good news with the announcement of launch delays in eight European countries. On the bright side, this bad news was quickly followed by confirmation that the Xbox One and its games will not be region-locked.
Dat bedoelde hij niet. Hij vraagt of het mogelijk is om de games in Nederland te kopen. In retail zul je ze namelijk niet gaan vinden. Gaat de store beschikbaar worden gesteld voor gebruikers in Nederland? Of moet je dus zoals hij vraagt alles zonder zekerheid van beschikbare talen importeren vanuit Duitsland en Frankrijk?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Vinand schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:32:
[...]

Dat bedoelde hij niet. Hij vraagt of het mogelijk is om de games in Nederland te kopen. In retail zul je ze namelijk niet gaan vinden. Gaat de store beschikbaar worden gesteld voor gebruikers in Nederland? Of moet je dus zoals hij vraagt alles zonder zekerheid van beschikbare talen importeren vanuit Duitsland en Frankrijk?
Games importeren vanuit engeland of waar je ze maar ook vandaan wilt halen. Er zullen vast ook wel wat Nederlandse online shopjes zijn die games zullen gaan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Als ik het goed begrijp zit er geen regio lock op de fysieke games en de One zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat begrijp jij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8HGSOJJsJynZoZSCESijrLZb/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UGJuQdDojazaCoPI9qWg08Ik/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BubZEsKElmk15y6GT01egqSJ/full.jpg

Een keer raden waar ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dat ziet er wel super lekker uit qua drukte, het zou morgen wel iets drukker worden vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JMsjpSetvURIpuKZXHHrQnX5/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L2QuN5JX9EAAKRfaOqEAPg1Y/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Bij EA/Battlefield 4 is het veel drukker dan bij Activision/Call of Duty Ghosts.....

Echt opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Leuk hoe volwassen mannen zich kunnen gedragen als kleine kinderen bij het zien van 'spelletjes'. Ik heb er zelf ook last van haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bullet NL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:53:
Bij EA/Battlefield 4 is het veel drukker dan bij Activision/Call of Duty Ghosts.....

Echt opvallend.
Tsja. Ik ben meer een CoD dan een BF man. Ik speel CoD wel altijd op Hardcore, maar dan heb ik altijd zeer veel plezier. Ik moet nu echter zeggen dat ik ook meer interesse heb in BF4 dan in Ghosts. Misschien verandert dat nog, maar zelfs voor CoD begrippen is dit wel een hele kleine stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Vinand schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:32:
[...]

zijn vraag was of hij de games in Frankrijk moet kopen.. het anwoord wat ik geef is een quote waar in staat dat dat kreng regio vrij is, dus wat hij vraagt geef ik keurig antwoord op.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

PWM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Tsja. Ik ben meer een CoD dan een BF man. Ik speel CoD wel altijd op Hardcore, maar dan heb ik altijd zeer veel plezier. Ik moet nu echter zeggen dat ik ook meer interesse heb in BF4 dan in Ghosts. Misschien verandert dat nog, maar zelfs voor CoD begrippen is dit wel een hele kleine stap.
En vooral als je na gaat dat alle Gameplay beelden van de X1 zijn.(Tijdens het multiplayer reveal)
Het is niet zo dat je CoD Ghost aan je maten laat zien op de X1 dat ze weggeblazen gaan worden en denk nu moet ik ook de next-gen.
Maar met games als watch dogs is dat wel anders.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
PWM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

COD Ghosts is in mijn ogen een hele kleine upgrade van BO2, dat is gewoon jammer, ze houden zo krampachtig vast aan het gene wat ze al jaren doen. Het zou al heel anders worden als er ook een schademodel in de maps zou komen. COD is daarom in mijn optiek veel te boxie geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze houden vast aan wat ze doen omdat het gigantisch verkoopt. Met Ghosts denk ik toch wel dat ze weer miljoenen gaan verschepen dus de volgende COD wordt weer hetzelfde. Zolang mensen het blijven kopen zal het niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
Ze houden vast aan wat ze doen omdat het gigantisch verkoopt. Met Ghosts denk ik toch wel dat ze weer miljoenen gaan verschepen dus de volgende COD wordt weer hetzelfde. Zolang mensen het blijven kopen zal het niet veranderen.
Tot er iets veel beter is. Kijk naar FIFA, en PES. FIFA heeft ook even op hun lauweren gerust, waardoor PES veel beter was. Toen zijn ze bij EA vanaf 0 opnieuw begonnen, en sinds FIFA 2008-2009 is het duidelijk wie terug de betere is, ze laten zich ook niet meer vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
Ja ze durven het gewoon niet los te laten het COD concept en het verkoop gewoon. Ik erger me wel eens dat de meeste mensen die ik ken, die een gameconsole hebben, vaak alleen maar COD en Fifa spelen. Dit omdat er zoveel meer is. Maar wanneer er een nieuwe COD is kopen ze die.
Maar misschien is er toch een verschuiving naar BF4 en is iedereen een beetje COD moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:14
XeNoBiTe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 07:56:
Goede ervaring met Amazon.co.uk en .de, dus verwacht ook geen problemen met .fr. Daarom daar een preorder geplaatst begin deze week.
Laat het ons hopen want ik vind het tochwel vreemd dat ze op de .fr versie van amazon nog steeds november als leveringsdatum hebben... lijkt me nogal sterk dat ze nog steeds niet door hun voorziene voorraad heen zijn 8)7

Com'on Mickysoft, geef ons een vaste leveringsdatum zodat ik alvast een snipperdagje kan inplannen om te m'n nieuwe speelgoed te testen :+

Na De presentaties van Mickysoft en Sony ben ik zeker blij dat ik voor een pre-order van de xbone gegaan ben, het is een kwestie van persoonlijke smaak maar de xbone games sluiten meer aan bij mijn interesse gebied.... de PS4 komt er later ook wel in maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid zijn bij de launch van Uncharted 4 of een nieuwe game van de makers van Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
TenaciousC schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:04:
[...]

Laat het ons hopen want ik vind het tochwel vreemd dat ze op de .fr versie van amazon nog steeds november als leveringsdatum hebben... lijkt me nogal sterk dat ze nog steeds niet door hun voorziene voorraad heen zijn 8)7
Waarom is dat zo vreemd? Er zijn hierboven ook tweakers naar een MM net over de grens gegaan en die waren daar 5e o.i.d. op de lijst. Deze lijst zou ook wel de internet preorders bevatten, dus eigenlijk zijn er wat dat betreft juist weinig preorders (of de MM is gewoon niet zo populair?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een vriend van mij is manager bij een grote Intertoys vestiging in Nederland. Ik ga er nog wel eens op de koffie, beetje over games praten, kijken wat er is (en uiteindelijk een Duplo trein "voor de kleine" meenemen :p )

Aantal pre-orders X1: 0
Aantal pre-orders PS4: 0

Zo zie je maar :p Er zijn nog genoeg plekken in Nederland waar je hem zou moeten kunnen krijgen straks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Maar intertoys doet best vaag over zijn pre-orders heb er ook "gereserveerd" maar helemaal niks over een betaling ofzo iets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 19-09 07:36
Intertoys zal mogelijk niet weten hoeveel X1's ze precies gaan krijgen. Dus houden ze het liever op een laag pitje dan dadelijk klanten massaal gaan cancelen.

Ik zit bij Boll.com met 2 consoles en 1 bij MS.

Ik vraag me af hoeveel consoles er nog rond dwarelen hier en daar. Zonder preorder.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:59
X-Fighter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:22:
[...]

Tot er iets veel beter is. Kijk naar FIFA, en PES. FIFA heeft ook even op hun lauweren gerust, waardoor PES veel beter was. Toen zijn ze bij EA vanaf 0 opnieuw begonnen, en sinds FIFA 2008-2009 is het duidelijk wie terug de betere is, ze laten zich ook niet meer vangen.
Dat is nog steeds persoonlijk. ;)
Fifa boeit me totaal niet. Pes blijft mijn nummer 1.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb gepreordered bij de duitse MS store, ging redelijk gemakkelijk en kan met paypal betalen. Nu hopen op een goede datum. Gratis verzending en geen duits adres nodig, ik denk dat veel NL'ers dat doen ipv bij een mediamarkt oid preorderen(al mijn vrienden hebben op dezelfde manier gepreordered)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Pre-order bij Media Markt duitsland geplaatst. Ook daar staat nu dat je gratis Fifa 14 download code krijgt en de film The Bourne Legacy op blu-ray.

bron: http://www.mediamarkt.de/...e-vorbestellen#infoTabNav

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, telefoonnummer voor MS.de wat ik had lijkt toch niet de goeie te zijn.

Zijn er hier nog mensen die daar geannuleerd hebben en zo vriendelijk zouden willen zijn om het telefoonnumer te delen? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
BM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:32:
Hmmz, telefoonnummer voor MS.de wat ik had lijkt toch niet de goeie te zijn.

Zijn er hier nog mensen die daar geannuleerd hebben en zo vriendelijk zouden willen zijn om het telefoonnumer te delen? :)
Welk nummer heb je gedraaid dan? Het zou deze moeten zijn: 0800 8 088 014
Die draaien via Skype zou moeten werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sydney08 op 21-08-2013 17:46 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Weet iemand of de Forza game bij Amazon.de multi language is of hoofdtaal Duits?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wie bij Microsoft.de heeft besteld kan de Xbox One toch op release verwachten.
Het distributiecentrum staat gewoon in Eindhoven. :+

En iemand op Xboxworld had gechat met livechat van MS en die bevestigde dit:

Afbeeldingslocatie: http://i2.melfstatic.nl/posts/desktop/schermafbeelding-2013-08-21-om-162613.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Is er ook een mogelijkheid om je order bij Microsoft.de te cancelen zonder dat je hoeft te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat is de voornaamste reden om bij MS.de te cancelen, zodat je het eerder over de grens in Duitsland kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Het lijkt me dat Nederlandse winkels zoals Media Markt ook de X1 games niet meer gaan uitleveren vanaf 21-11, zoals nu nog wel op de website staat? Zou wel een bestelling bij amazon.co.uk schelen ;)
Battlefield 4
Battlefield 4 ELECTRONIC ARTS NEDERLAND BV
Zoomen & andere detailaanzichten
Fabrikant: DICE
Genre: Ego-shooter
Verkrijgbaar vanaf: 21-11-13
http://www.mediamarkt.nl/...10,841571.html?langId=-11

Ego-shooter :)

[ Voor 41% gewijzigd door S0epkip op 21-08-2013 18:14 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik haal 'm sowieso in Duitsland (gereserveerd bij Mediamarkt Aachen). Maar dat bericht dat het warenhuis in Eindhoven staat, stemt mij ook wel positief dat m'n MS.de order ook op de launchday binnenkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 21-08-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Heb vandaag pas besteld en er staat dat mijn bestelling als extra levering en dat ze hem na zullen leveren, of is dit het geval omdat de One sowieso nog niet te verkrijgen is? Mijn Duits is niet zo heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Dennis_h12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:18:
Heb vandaag pas besteld en er staat dat mijn bestelling als extra levering en dat ze hem na zullen leveren, of is dit het geval omdat de One sowieso nog niet te verkrijgen is? Mijn Duits is niet zo heel goed
Staat bij iedereen geloof ik. Bij mij ook en al een tijd geleden in pre-order gezet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Dennis_h12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:18:
Dat je bestelling in backorder is staat wel vaker bij pre-orders.
Heb ik ook eens gezien bij een nederlandse webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Thanks voor de info! dan laat ik hem gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Spacey23 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:45:
[...]

Welk nummer heb je gedraaid dan? Het zou deze moeten zijn: 0800 8 088 014
Die draaien via Skype zou moeten werken.
Dat nummer bellen werkt niet, en via Skype gebeurde er ook niet gek veel.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 21-08-2013 18:45 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hier nog een demo van rock climbing in Kinect Sports Rivals. Ziet er niet onaardig uit, maar lijkt me niet iets waar mensen voor in de rij gaan staan:
http://www.ign.com/videos...mbingdemomp41377081236961

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2013 18:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dennis_h12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:24:
Thanks voor de info! dan laat ik hem gewoon staan.
Krijg jij dan ook gratis Fifa 14 erbij of heb je pech omdat je na de announcement gepreordered hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
rgras schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:58:
[...]

Krijg jij dan ook gratis Fifa 14 erbij of heb je pech omdat je na de announcement gepreordered hebt?
Zolang de voorraad strekt, dus afwachten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Spacey23 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:09:
[...]

Zolang de voorraad strekt, dus afwachten.
Heb hem netjes met Fifia 14 erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Xbox Gamescom 2013 Showcase Briefing (officiële video van Xbox van de presentatie):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PjXdec5F-SY]
Snapt iemand eigenlijk nog waarom ze dit niet gewoon live hebben uitgezonden?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sowieso krijg je in de EU een game bij de Xbox One. FIFA is alleen de eerste bundel.
The deal, announced during the firm's Gamescom press briefing today, includes all console pre-orders from today and to date.

The FIFA 14 pack is described as "the first of these bundles", suggesting that a different game could be included in the promotion later on.
Martinspire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:42:
Geen idee. Die multiplayer met iemand op een tablet bij die Tom Clancy game is wel heel vet.

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 21-08-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als iemand geen FIFA code heeft kunnen ze me een DM sturen tegen die tijd.
Ik ga er absoluut niets mee doen.
Martinspire schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:42:
Xbox Gamescom 2013 Showcase Briefing (officiële video van Xbox van de presentatie):
[video]
Deden ze de afgelopen jaren ook niet toch?

[ Voor 64% gewijzigd door Donstil op 21-08-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:11:
Dan moet je dus even wachten :p Tijdens de press conference zeggen ze letterlijk dat er meer pre-order bundels gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oog nee die bundels maken me niet zoveel uit. Koop hem nu voor dead rising en forza.

Die wil ik gewoon op launch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://uk.ign.com/videos/...ll-demo-first-impressions

Ze zijn lovend over titanfall. Ben ook erg benieuwd. Nieuwe speler op de FPS markt :P Goed nieuws voor de X1 dus.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheVerge vind het al de beste titel van Gamescom :p

http://www.theverge.com/2...all-best-of-gamescom-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nice. Can't wait :)

Activision moet aan de bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dit soort artikelen is waarom ik een Xbox One heb gepre-ordered.

http://www.theverge.com/2...e-dashboard-gamescom-2013

"There's good news for home theater enthusiasts, too. Microsoft is taking advantage of the console's IR blaster in a big way. The Xbox One can control individual components of your living room setup — a TV, receiver, etc. — recognizing commands like "Xbox, volume up" to make quick changes. The configuration process reportedly resembles that of a Harmony remote; you simply search for a device in your home theater chain rather than dealing with codes or other cumbersome menus."

Het lijkt erop dat dit soort remote functionaliteit dus toch naar NL gaat komen, itt wat veel mensen hoopten dachten. De Harmony is al de beste uitvinding ooit voor iemand met veel apparaten, hiermee wordt het leven nog wat makkelijker hopelijk. Hopelijk kan je bijvoorbeeld ook woorden koppelen aan nummers, zoals "RTL4" aan 4. Anders ben je afhankelijk van NL localisatie, en daar heb ik minder vertrouwen in.

Ook leuke details:
"It starts with logging in; Pocket-lint reports that Xbox One permits up to six accounts to be signed in simultaneously, with Kinect able to distinguish between those users by the sound of their voice. You can tell the console to display your friends list, for example, and if another player makes the same request moments later, Xbox One is smart enough to know which list should be on screen"

Op zichzelf geen killer feature, maar dat soort kleine dingen geeft het allemaal echt een next-gen gevoel.

Nu nog de Windows 8 store open zetten en XBMC achtige initiatieven mogelijk maken en dan heb je echt een alleskunner in huis.

[ Voor 3% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-08-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:13:
Ik haal 'm sowieso in Duitsland (gereserveerd bij Mediamarkt Aachen). Maar dat bericht dat het warenhuis in Eindhoven staat, stemt mij ook wel positief dat m'n MS.de order ook op de launchday binnenkomt.
Ga je voor twee exemplaren dan?

Ik ga hem liever halen, is toch leuker dan wachten op UPS, plus ik heb hem dan om 10u ipv 17u want dan komt ups hier meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Is het al duidelijk hoe dat IR blasting precies werkt? Gaat er dan een draadje naar de plek waar de afstandbediening ontvanger zit van de apparaten. Ik heb daar eigenlijk niet zoveel van gezien. Ik las ook ergens dat de Kinect met het IR blasten te maken had, maar ik kon me niet echt goed voorstellen hoe dan precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Armada schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:11:
Is het al duidelijk hoe dat IR blasting precies werkt? Gaat er dan een draadje naar de plek waar de afstandbediening ontvanger zit van de apparaten. Ik heb daar eigenlijk niet zoveel van gezien. Ik las ook ergens dat de Kinect met het IR blasten te maken had, maar ik kon me niet echt goed voorstellen hoe dan precies.
Via IR blasten zend de kinect een IR signaal(afstandsbediening signaal) uit, deze weerkaatst tegen de muren en wordt ontvangen bij de IR ontvanger van her desbetreffende apparaat. De kinect sensor wordt dus een soort van logitech harmony.
Niks met kabels, alles draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:11:
Ik was ook al aan het zoeken:
http://reviews.cnet.com/8...control-your-living-room/

LOS ANGELES -- At first I thought I had misunderstood him, so I made sure to reply slowly. "So you're saying Kinect is going to blast IR signals at your living room, and they're going to reflect off walls and stuff and bounce back to control all of your devices?"

"That's correct," Marc Whitten said.

"Whoa," I replied.

"Kinect has a really powerful management of that energy," he explained. "It's just light," he went on, "but it just exists in a different spectrum." I looked more closely at the Kinect sensor and sure enough, I could make out the red-lensed blasters hiding behind the front tinted panel. "It's got at least three separate and very powerful IR blasters."

But what about people who keep their devices in cabinets? Or racks? Or in a different room? For those cases, Xbox One will offer a solution that would run a cabled IR blaster to the devices that need commands sent.

----
Zoals met alle nieuwe dingen, hoe goed het werkt zullen we in de praktijk zien, maar het idee is er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmm, dat klinkt inderdaad zeker niet gek. IR blasting is natuurlijk het lelijke neefje van het doorlinken van apparatuur geweest met die draadjes en plakkertjes en zo, maar dit is elegant. Ik kan me voorstellen dat je dan de Kinect erin wil blijven houden, anders moet je deze functionaliteit ook gedag zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
Armada schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:26:
Hmmm, dat klinkt inderdaad zeker niet gek. IR blasting is natuurlijk het lelijke neefje van het doorlinken van apparatuur geweest met die draadjes en plakkertjes en zo, maar dit is elegant. Ik kan me voorstellen dat je dan de Kinect erin wil blijven houden, anders moet je deze functionaliteit ook gedag zeggen....
Inderdaad en voor de apparaten in een kastje heb je dan nog een IR blaster (met kabeltje). Ik kan niet wachten om mijn Logitech Harmony One en huidige IR blaster aan de wilgen te hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:11:

[...]

Deden ze de afgelopen jaren ook niet toch?
Ik bedoel dat ik het filmpje prima genoeg vind om al live te hebben willen zien. De presentatie doet wat mij betreft niet onder voor die van Sony of EA. Daarom begrijp ik het ook niet echt, want deze had ik best live willen zien.

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
Waarom bestelt iedereen het hier in Duitsland en niet gewoon Amazon.co.uk? Lijkt mij dat veel mensen daar ook hun games halen...

• uchiha tijntje
Voor mensen die nog twijfelden over een kinect loze xbox. Bij deze wederom bevestigd dat er geen kinect loze versie komt.

http://www.gameinformer.c...-come-without-kinect.aspx

De enige logische keuze in mijn optiek :)

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2013 00:51 ]

• Martinspire
Ninto schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:33:
Waarom bestelt iedereen het hier in Duitsland en niet gewoon Amazon.co.uk? Lijkt mij dat veel mensen daar ook hun games halen...
Duitse Xbox = Europese stroomkabel/adapter

Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.