Is er al wat bekend over de NL release datum?
Zo nee , wanneer wel?
Zo nee , wanneer wel?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ga 'm uiteraard ook halen in Aachen. Heb 'm niet voor niets gereserveerd bij MM Aachen. Sta daar ook netjes om 10:00 voor de deur. Maar de bestellingen bij Amazon.de en Microsoft.de laat ik ook gewoon staan.Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:01:
[...]
Ga je voor twee exemplaren dan?
Ik ga hem liever halen, is toch leuker dan wachten op UPS, plus ik heb hem dan om 10u ipv 17u want dan komt ups hier meestal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens Martinspire in februari.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 06:05:
Is er al wat bekend over de NL release datum?
Zo nee , wanneer wel?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dit soort berichten zijn inderdaad leuk on te lezen. Ben echt benieuwd hoe dit allemaal in de praktijk gaat uitpakken.SeamusXanthus schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:59:
Dit soort artikelen is waarom ik een Xbox One heb gepre-ordered.
http://www.theverge.com/2...e-dashboard-gamescom-2013
"There's good news for home theater enthusiasts, too. Microsoft is taking advantage of the console's IR blaster in a big way. The Xbox One can control individual components of your living room setup — a TV, receiver, etc. — recognizing commands like "Xbox, volume up" to make quick changes. The configuration process reportedly resembles that of a Harmony remote; you simply search for a device in your home theater chain rather than dealing with codes or other cumbersome menus."
Het lijkt erop dat dit soort remote functionaliteit dus toch naar NL gaat komen, itt wat veel mensen hoopten dachten. De Harmony is al de beste uitvinding ooit voor iemand met veel apparaten, hiermee wordt het leven nog wat makkelijker hopelijk. Hopelijk kan je bijvoorbeeld ook woorden koppelen aan nummers, zoals "RTL4" aan 4. Anders ben je afhankelijk van NL localisatie, en daar heb ik minder vertrouwen in.
Ook leuke details:
"It starts with logging in; Pocket-lint reports that Xbox One permits up to six accounts to be signed in simultaneously, with Kinect able to distinguish between those users by the sound of their voice. You can tell the console to display your friends list, for example, and if another player makes the same request moments later, Xbox One is smart enough to know which list should be on screen"
Op zichzelf geen killer feature, maar dat soort kleine dingen geeft het allemaal echt een next-gen gevoel.
Nu nog de Windows 8 store open zetten en XBMC achtige initiatieven mogelijk maken en dan heb je echt een alleskunner in huis.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb zelf een Harmony Touch, maar als ik bovenstaande goed begrijp, kun je straks dus hetzelfde, maar dan met je stem? Klopt dat? En als je straks tegen je wederhelft zegt: "goh schat, vanavond een leuke film op RTL4", of "ik wil een nieuwe mediaplayer". Zet de X1 je zooi nu dan ook op RTL4 of op je mediaplayer ingangen omdat je dat woord toevallig gebruikt heb? En dan nog vraag ik me af hoe lang dit je dit actief blijft gebruiken. Ik kan nu ook allerhande shit met mijn smart TV (foto's vanaf mijn telefoon naar de TV swipen, Facebooken etc.), maar echt, ik gebruik het werkelijk nooit en ken ook verder niemand die het wel actief gebruikt (ik verkoop die dingen, dus zit redelijk dicht op het vuur). Ik kan me wel voorstellen dat "XBOX - WATCH A MOVIE" handig kan zijn, als het ding dan je hele setup omgooit zodat je AV ingangen goed staan en je mediaplayer aan gaat, maar dan nog ben ik met een AB in mijn hand sneller. Gave gimmick, maar ik krijg er totaal geen next-gen gevoel van, maar dat komt omdat mijn main focus gaming is waarschijnlijk. De hoeveelheid zombies in Dead Rising 3 en de graphics van The Division zijn voor mij de dingen die een echt next-gen gevoel geven, maar geheel persoonlijk natuurlijk.SeamusXanthus schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:59:
Dit soort artikelen is waarom ik een Xbox One heb gepre-ordered.
http://www.theverge.com/2...e-dashboard-gamescom-2013
"There's good news for home theater enthusiasts, too. Microsoft is taking advantage of the console's IR blaster in a big way. The Xbox One can control individual components of your living room setup — a TV, receiver, etc. — recognizing commands like "Xbox, volume up" to make quick changes. The configuration process reportedly resembles that of a Harmony remote; you simply search for a device in your home theater chain rather than dealing with codes or other cumbersome menus."
Het lijkt erop dat dit soort remote functionaliteit dus toch naar NL gaat komen, itt wat veel mensen hoopten dachten. De Harmony is al de beste uitvinding ooit voor iemand met veel apparaten, hiermee wordt het leven nog wat makkelijker hopelijk. Hopelijk kan je bijvoorbeeld ook woorden koppelen aan nummers, zoals "RTL4" aan 4. Anders ben je afhankelijk van NL localisatie, en daar heb ik minder vertrouwen in.
Ook leuke details:
"It starts with logging in; Pocket-lint reports that Xbox One permits up to six accounts to be signed in simultaneously, with Kinect able to distinguish between those users by the sound of their voice. You can tell the console to display your friends list, for example, and if another player makes the same request moments later, Xbox One is smart enough to know which list should be on screen"
Op zichzelf geen killer feature, maar dat soort kleine dingen geeft het allemaal echt een next-gen gevoel.
Nu nog de Windows 8 store open zetten en XBMC achtige initiatieven mogelijk maken en dan heb je echt een alleskunner in huis.
LoL... Alleen daarvoor? Die kabel is zo makkelijk aan te passen, of een soort gelijke kabel te kopen bij een electro boer op de hoekMartinspire schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 02:35:
[...]
Duitse Xbox = Europese stroomkabel/adapter
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik haald hem vooral uit duitsland omdat ik de ervaring heb dat vanuit Engeland het allemaal langer duurt.To_Tall schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:32:
[...]
LoL... Alleen daarvoor? Die kabel is zo makkelijk aan te passen, of een soort gelijke kabel te kopen bij een electro boer op de hoek![]()
Nee dat zal niet mijn keuzen zijn.. Ik heb middels ook een Macbook Pro en Mac Mini gekocht op vakantie in de US.. Gewoon kabel aangepastwerkt net zo makkelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Moet je wel twee keer naar Duitsland tuffen. Eigenlijk niet zo zin in.EgMaf schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:48:
Als je bij de grens woont is garantie om de hoek ook makkelijker dan per international verzending....
Dus mijn vraag zou eerder zijn: Waarom bij Amazon.co.uk kopen, als het ook om de hoek in Duitsland kan?
Nee Xbox is de keyword en alles daarna wordt dan een commando dus xbox turn on mediaplayer zou dan de actie voltooien, maar had ook ergens gelezen dat meeste commando's wel een paar seconde vertraging hebben zodat je de actie kan annuleren. De commando die je hebt gegeven krijg je dan ook in het scherm te zien ergens in de hoek zodat je weet welke commando je hebt gegeven.bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:29:
[...]
Ik heb zelf een Harmony Touch, maar als ik bovenstaande goed begrijp, kun je straks dus hetzelfde, maar dan met je stem? Klopt dat? En als je straks tegen je wederhelft zegt: "goh schat, vanavond een leuke film op RTL4", of "ik wil een nieuwe mediaplayer". Zet de X1 je zooi nu dan ook op RTL4 of op je mediaplayer ingangen omdat je dat woord toevallig gebruikt heb? En dan nog vraag ik me af hoe lang dit je dit actief blijft gebruiken. Ik kan nu ook allerhande shit met mijn smart TV (foto's vanaf mijn telefoon naar de TV swipen, Facebooken etc.), maar echt, ik gebruik het werkelijk nooit en ken ook verder niemand die het wel actief gebruikt (ik verkoop die dingen, dus zit redelijk dicht op het vuur). Ik kan me wel voorstellen dat "XBOX - WATCH A MOVIE" handig kan zijn, als het ding dan je hele setup omgooit zodat je AV ingangen goed staan en je mediaplayer aan gaat, maar dan nog ben ik met een AB in mijn hand sneller. Gave gimmick, maar ik krijg er totaal geen next-gen gevoel van, maar dat komt omdat mijn main focus gaming is waarschijnlijk. De hoeveelheid zombies in Dead Rising 3 en de graphics van The Division zijn voor mij de dingen die een echt next-gen gevoel geven, maar geheel persoonlijk natuurlijk.
Kinect's not just about the visual, it's also what you're going to be talking to when it comes to those voice commands. Something many will no doubt be curious about. Well, we got to see quite a few being thrown out. "Xbox, record that," was called, and the game we were being shown suddenly drops into record mode. The last 30 seconds of gameplay are buffered, and can be pulled back for recording (at 720p, in 30fps). "Xbox snap upload," and we see the upload app snap to the side of the game screen. This can be done for all apps, including Netflix etc., if you really want to catch up on Arrested Development while playing Watch Dogs.
This same control is, of course, available in-game. If you're bored of what you're playing, say "Xbox open Ryse," and it will duly oblige, thanks to it already knowing what games you own. You'll also likely be interested to know that it does so, but with a short, intentional delay. In the corner of the screen, you'll have a few seconds to cancel the command. This is to prevent you losing your game status, incorrect commands, or of course, mischievous little brothers. The IR-blaster also got some use. Pre-matched to the TV, we saw it being used to mute, and change volume etc. with ease. We have to say, it all worked pretty well, with all the voice commands responding correctly first time. Likewise, we got to see Kinect recognizing a second player, with their commands bringing up their specific content (showing their friends etc).
[ Voor 31% gewijzigd door MaakmeGek op 22-08-2013 11:14 ]
The ramblings of an idiot
Uhmm ik heb ook een Logitech Harmony thuis liggen, call me lazy maar als dit goed werkt dan vind ik dit een nog makkelijkere oplossing?bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:39:
Okay duidelijk. Maar dat is toch redelijk tijdrovend als je een Harmony hebt en je kan ook gewoon op TV Kijken drukken? Toffe gimmick hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat veel mensen die al een complete home theater chain hebben staan, al lang een passende oplossing hebben die sneller werkt.
Tja € 100,- voor een AB of voor Kinect.McBoom schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:56:
Ik niet. Scheelt me weer een aanschaf van 100+ euro voor een HarmonyOp deze manier biedt hij nog meer waar voor z'n geld
Dat kan natuurlijk. Ik blijf liever bij mijn Harmony, daar ik de relatief grote Kinect unit sowieso niet mooi kwijt zou kunnen i.v.m. de center speaker.MaakmeGek schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:57:
[...]
Uhmm ik heb ook een Logitech Harmony thuis liggen, call me lazy maar als dit goed werkt dan vind ik dit een nog makkelijkere oplossing?
Voor de mensen die alleen een mooie tv hebben en een mediabox en dan alleen de Xbox One is dit toch ook een mooie oplossing? Hoeven ze geen Harmony meer aan te schaffen (wat ze waarschijnlijk ook geeneens kennen) en bedienen zo hun mediabox en tv via de Kinect. Niet iedereen is zo into de home theater scene dat ze alles goed hebben geregeld. Dat lijkt me een kleine percentage.
MS heeft al te kennen gegeven geen Xbox uit te brengen zonder Kinect. Als blijkt dat de kinect als nog niet zal aanslaan. Zou het kunnen na 2 jaar of zo dat ze de kinect niet mee uitbrengen met nieuwe versies van de Xbox. Maar ga daar voorlopig maar niet van uit.bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
Tja € 100,- voor een AB of voor Kinect.![]()
[...]
Dat kan natuurlijk. Ik blijf liever bij mijn Harmony, daar ik de relatief grote Kinect unit sowieso niet mooi kwijt zou kunnen i.v.m. de center speaker.
En ja, dan is het zeker een mooie oplossing. Ik ben dan ook zeer benieuwd of MS een Kinectloze versie gaat uitbrengen voor die (wilde gok) miljoenen mensen die hun console op de slaapkamer / bijkamer hebben staan, en niet in de huiskamer.
Als ik het zo lees zal de X1 echt voor 20 Feb geleverd worden. Altans uitgaande van de kortings code..Beste klant,
Wij waarderen het zeer dat je de Xbox Day One-editie hebt voorbesteld in de Microsoft online store. Helaas moeten wij je laten weten dat de Xbox Day One-editie in Nederland pas begin 2014 verkrijgbaar zal zijn.
We begrijpen dat dit teleurstellend nieuws is en het spijt ons dan ook zeer. Als teken van waardering voor je geduld, hebben we twee verassingen voor je: eentje voor nu, en eentje voor later. Allereerst bieden we je een kortingsbon van € 25 aan, die je meteen kunt gebruiken voor je volgende aankoop van € 25 of meer bij ons. Voor later, wanneer je de Xbox One Day One-editie ontvangt, ontvang je een gratis game in je pakket. Op deze manier willen wij je bedanken voor je geduld en wij waarderen je begrip.
Als je de kortingsbon van € 25 wilt inwisselen, ga je naar de Microsoft online store, kies je de artikel die je graag zou willen en gebruik je bij de kassa de promocode ********. Je krijgt dan € 25 korting op je aankoop van € 25 of meer.
Mocht je nog vragen hebben, bel ons dan op 0800 020 5934.
Wij stellen jouw klandizie zeer op prijs en willen je bedanken voor je aankopen in de Microsoft online store.
*Kortingsbon alleen geldig van 20 augustus 2013 tot 20 februari 2014. Alleen inwisselbaar in de Microsoft-onlinewinkel in Nederland. Niet geldig voor eerdere orders of aankopen; niet overdraagbaar of op een andere wijze inwisselbaar voor een geldbedrag of andere kortingsbon. Niet in combinatie met andere aanbiedingen. Beperkt tot 1 code per klant, per transactie, voor eenmalig gebruik. Reproducties van codes worden niet geaccepteerd.
**Voor gratis game is een volledige aankoop vereist. Gametitel zal worden bepaald door Microsoft.
To_Tall schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:41:
Krijg net een mailtje van de MS store
[...]
Als ik het zo lees zal de X1 echt voor 20 Feb geleverd worden. Altans uitgaande van de kortings code..
Scheelt toch weer 25 Euro op een game
Daarnaast ga ik er van uit dat ook wij FIFA 14 zullen krijgen + een extra game. en niet FIFA en 2 extra games.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
oh oke grrrrrSinergyX schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Nee hoor, dat is gewoon de standaard 6 maanden korting-actie.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2013 16:56 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 22-08-2013 17:19 ]
Dat die nu toevallig nog voor die datum uit gaat komen, leuk, maar dat ze nu echt op elke 'logische datum in 2014' gaan zitten gokken? Had toch wel meer van IGN verwacht.SinergyX schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Nee hoor, dat is gewoon de standaard 6 maanden korting-actie.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2013 17:17 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zou toch wel cool zijn als ze nu hier de release date bekend maken en een weekje voor Sony gaan zitten.Martinspire schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:41:
Straks een livestream van Xbox van hun Gamescom booth. Te bekijken via je xbox of: http://tech.uk.msn.com/features/the-best-of-gamescom-live
Begint om 18u Nederlandse tijd
Zou wel heel sneaky zijn jaDonstil schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:25:
[...]
Zou toch wel cool zijn als ze nu hier de release date bekend maken en een weekje voor Sony gaan zitten.
Spelletjes van Vlambeer?To_Tall schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:41:
Krijg net een mailtje van de MS store
"hebben we twee verassingen voor je"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik dacht dat hij in 2014 uitkwam?Donstil schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:25:
[...]
Zou toch wel cool zijn als ze nu hier de release date bekend maken en een weekje voor Sony gaan zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door iSpaceman op 22-08-2013 18:08 ]
De andere release, in de eerste 13 landeniSpaceman schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:06:
[...]
Ik dacht dat hij in 2014 uitkwam?
PS Stream werkt hier niet? ah nu wel
Die man is ook al in 50 volgens mijX-Fighter schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:04:
Major Nelson die constant op zijn papierke kijkt vind ik beke storend
Hoe zouden wij dat moeten weten? Dit soort vragen zijn toch prima zelf op te lossen door in contact te treden met het bedrijf achter de website die je aangeeft.RDMA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:42:
Als je via Microsoftstore.de besteld en je kiest een afleveradres in NL, krijg je hem dan in november of pas bij de Nederlandse release?
Cogitationis poenam nemo patitur
Dan krijg je hem in November. Maar let wel op, je hebt geen Nederlandse stemherkenning en geen van de tv functionaliteit van bijv. KPN en Ziggo (interactieve tv).RDMA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:42:
Als je via Microsoftstore.de besteld en je kiest een afleveradres in NL, krijg je hem dan in november of pas bij de Nederlandse release?
[ Voor 5% gewijzigd door D-TECH op 22-08-2013 19:45 ]
Bedankt voor je reactie, duidelijk!D-TECH schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:44:
[...]
Dan krijg je hem in November. Maar let wel op, je hebt geen Nederlandse stemherkenning en geen van de tv functionaliteit.
Je vergeet er dan alleen bij te zeggen (als MS zijn NL ondersteuning klaar hebt krijg je wel deze functies)D-TECH schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:44:
[...]
Dan krijg je hem in November. Maar let wel op, je hebt geen Nederlandse stemherkenning en geen van de tv functionaliteit van bijv. KPN en Ziggo (interactieve tv).
Kans bestaat natuurlijk gezien dit de MS store is dat MS alle NL en BE bestellingen via DE gewoon cancel/uitstel tot NL releaseRDMA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:42:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Kreeg ik ook, de vrouw van de helpdesk zei tegen mij dat ik even nieuwe account moest aanmaken anders. Maar daar heb ik geen zin in, ik ga met andere krediet kaart betalen gewoon...MrBlueEyes schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:37:
Ik krijg de volgende melding bij microsoft.de
Diese Zahlungsmethode kann nicht hinzugefügt werden, da sie für Ihr Konto bereits vorhanden ist. Geben Sie eine andere Zahlungsmethode an.
Ik heb wel al op dat microsoft account een credit card toegevoegd. Alleen ik moet toch nog een credit card toevoegen bij het bestel proces.
Ik heb al bij Amazon.de betaald. Maar omdat ik nu zoveel positieve informatie hoor dat microsoft meteen verzend vanuit Eindhoven leek mij dat wel handig.X-Fighter schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:39:
[...]
Kreeg ik ook, de vrouw van de helpdesk zei tegen mij dat ik even nieuwe account moest aanmaken anders. Maar daar heb ik geen zin in, ik ga met andere krediet kaart betalen gewoon...
[ Voor 10% gewijzigd door MrBlueEyes op 22-08-2013 20:55 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Heel veel Amazon.de bestellingen komen ook vanuit een centraal magazijn wat in Nederland staatMrBlueEyes schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:41:
[...]
Ik heb al bij Amazon.de betaald. Maar omdat ik nu zoveel positieve informatie hoor dat microsoft meteen verzend vanuit Eindhoven leek mij dat wel handig.
Waarom bestaat die kans?To_Tall schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:11:
[...]
Kans bestaat natuurlijk gezien dit de MS store is dat MS alle NL en BE bestellingen via DE gewoon cancel/uitstel tot NL release![]()
Zou wel een vervelende actie zijn. Maar kans bestaat wel ;-)
[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 22-08-2013 21:01 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 22-08-2013 21:01 ]
Heb ik ook nog aan zitten denken, verkopen op marktplaats is een eitje in de Release week.Rivanov schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:02:
Zou leuk zijn. Heb ik 3 Xbox One's op launchday.
Ja, dat heb ik nu ook.Rivanov schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:02:
Zou leuk zijn. Heb ik 3 Xbox One's op launchday.
Ziet er goed uit. Ik heb Halo nog nooit gespeeld, maar het lijkt me leuk om in deze nieuw IP van Bungie te springenuchiha tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:23:
YouTube: Destiny: Behind Closed Doors at Gamescom 2013
Destiny wordt ook een tof spel als ik moet afgaan op de gameplaybeelden die ik tot nu toe heb gezien
Xbox Live Knalle Arie
Xbox One Day One - U plaatst een voorbestelling voor een nieuw Xbox
One-entertainmentsysteem en/of gerelateerde accessoires of games die naar
verwachting in november 2013 uitkomen
Youtube speelt zover ik weet video's op 30fps af. Ik hoop trouwens dat HEVC/H.265 of VP9 snel in gebruik wordt genomen, en dat ze daarmee de kwaliteit van de video's verbeteren (bitrate 1080p video's is 3 à 6Mbit/s).McBoom schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:07:
Waarom zijn zowat al die filmpjes in 720p? We gaan nu naar een tijd van 1080p@60fps, je mag toch wel verwachten dat ze dat in al zijn glorie willen laten zien.... Niet de (relatieve) blokkenbrij die je krijgt als je 720p fullscreen oprekt op je 1080p scherm...
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Doe ik op gamer.nl maar tot nu toe nog niks...BM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:54:
Klik de eerste de beste gamesite open en kijk of er nieuws is...
Ja, daar is al meer duidelijkheid over geschept.RDMA schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:32:
Gaat Xbox Live werken bij een geïmporteerde One denken jullie? Op Microsoft.de staat Nederland niet in het lijstje met Xbox Live landen namelijk..
Misschien is dit dan iets voor de openingpost? Denk dat deze vraag nog heel vaak gesteld gaat worden.X-Fighter schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:16:
[...]
Ja, daar is al meer duidelijkheid over geschept.
Dit legt het allemaal goed uit:
http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten
Zeer duidelijk artikel, goed idee om een linkje te plaatsen in de OP.X-Fighter schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:16:
[...]
Ja, daar is al meer duidelijkheid over geschept.
Dit legt het allemaal goed uit:
http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten
Misschien win ik dan nog eens watRazr schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:40:
blijft dat spel dan niet gewoon Duits?
Het is geen fysieke game maar een voucher voor download uit hun store, je zal de taal dus normaliter wel kunnen kiezen. Ik vermoed dat deze zal afhangen van je regio settings.Razr schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:40:
Het enige wat ik nog mis in dat artikel is een antwoord op gelokaliseerde games. Stel de Fifa 14 die bij de consoles wordt geleverd. Is het Duitse commentaar hier niet 'ingebakken'? Dus ook al zou je later je locatie-instelling naar Nederland wijzigen, blijft dat spel dan niet gewoon Duits?
Of zouden ze meerdere talen op dezelfde disc zetten, en is alleen het hoesje in de taal van het land van verkoop gedrukt?
[ Voor 19% gewijzigd door Chrosser op 23-08-2013 10:13 ]
Inderdaad. Je kan zelfs ook gewoon die kaarten online kopen en ook al je andere games digitaal aankopen via de Ierse marketplace. Gewoon niet via je credit card (behalve als het adres van die kaart toevallig ook Ierland isChrosser schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:11:
Dus als ik het goed begrijp en ik koop een xbox one in duitsland, en zet de regio op ierland, Dan kan ik overal een xbox live kaart kopen online en deze code gewoon invoeren?
Fifa wordt dan in feite uit de ierse xbox live marketplace gehaald? Als ik naderhand mijn account op Nederlands zet kan ik dus nog gewoon fifa blijven spelen?
De rest van de games koop ik dan gewoon fysiek, totdat de console in nederland gelaunched wordt
Ze zeggen alvast van wel... Je kan het gewoon eens proberen als je de Xbox hebt he, tis niet dat je er iets mee verliest...Donstil schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:48:
Komt er echt een check op je creditcard adres?
Ik zie wel meer website's en diensten die dat beweren te doen maar als ik dan betaal met mijn Nederlandse kaart (en een verzonnen adres uit dat land op geef) werkt het prima.
Dan zal er wel geen nieuws zijn he?Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:09:
[...]
Doe ik op gamer.nl maar tot nu toe nog niks...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Afgelopen maandag daar nog 3 pre-orders gedaan, neem aan dat er nog genoeg aanwezig zijn!Linkje3 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:59:
Weet iemand toevallig of je in Herzogenrath nog kunt pre-ordenen voor de day one edition?
Bedank me nogmaals want heb in totaal 4 pre-orders.Linkje3 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:22:
Net even gegoogled, en iemand op Xboxworld zei woensdag dat er geen day one's meer konden worden gereserveerd in Herzogenrath.Kan ik onder andere jou voor bedanken met je 3 pre-orders![]()
.
Bears and Bulls
Waarom bel of chat je niet met de klantenservice van microsoft om dit na te vragen.xNikobellicx schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:13:
ik ga gewoon voor paypal kan ook niet anders ook al is de vervaldatum de 17 september ik ga er gewoon vannuit dat alles goed gaat want neem aan dat microsoft zoiets toch niet verkloot door dat ze niet weten hoe ze met paypal moeten werken kwaar betalingen.
[ Voor 5% gewijzigd door RDMA op 23-08-2013 14:01 ]
Hmm, waar heb je die chat gevonden? Ik vond alleen een xbox chat en die wilde niet werken.RDMA schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:01:
Even gechat met een medewerker op MS.de en gevraagd of je verzekerd bent van levering op releaseday als je vandaag een pre-order plaatst via MS.de. Kreeg het volgende antwoord:
"That cannot be guaranteed because there will be large numbers of orders. The delivery might be delayed by a couple of weeks."
Say whut?!RDMA schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:01:
"That cannot be guaranteed because there will be large numbers of orders. The delivery might be delayed by a couple of weeks."
Lichtpuntje...
Lichtpuntje...
Stond bovenaan de pagina ergens 'Live chat'.MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:14:
[...]
Hmm, waar heb je die chat gevonden? Ik vond alleen een xbox chat en die wilde niet werken.
Ik heb namelijk 2 orders er staan, wil er een cancelen.
Daar hebben ze het blijkbaar ook over.LuisjeNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:23:
Even niet goed gelezen, staat dus als je vandaag besteld;)
Ik dacht even dat ze het over de day one orders hadden
[ Voor 27% gewijzigd door MrBlueEyes op 23-08-2013 15:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq