Ik heb het ook niet over het feit dat Titanfall een hype of niet zou zijn.... Ik heb het over het gegeven dat hij op meerdere topic's op het forum zijn in mijn ogen ovendreven en zeer kritische anti-xbox geluid laat horen. Ik zeg ook niet dat hij dat niet mag doen, ik zeg alleen dat de opmerking zoals hij deze heeft gedaan ook typisch één is die we uit zijn mond konden verwachten.
Ik beschuldig hem ook niet van trollen, maar iets zegt mij dat hij dit soort opmerkingen wel zeer bewust plaatst in dit topic. Bijna overal, in de soort van onafhankelijke media, valt te lezen dat men behoorlijk positief is over Titanfall. Iedereen staat zijn mening vrij, maar juist uit de mond van witeken valt het extra op.
Het zou omgekeerd het zelfde zijn dat ik als Xbox360 user in een PS3 topic waar Killzone wordt besproken zou schrijven dat Killzone een hype is.
witeken schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:30:
[...]
Wat heeft dit spel met de Xbox One te maken? Hij komt ook uit op de PC (en later de Ps4?), en misschien koop ik 'm dan. Ik vind het gewoon niets bijzonders. Dit soort gameplay heb je al jaren in CoD, alleen zijn hier wat mechs en andere prullaria toegevoegd. Het lijkt me wel een erg goede game, alleen best veel overhypet.
@AtlAntA: Hij komt uit voor Xbox360, One en Windows.
Je post dit toch zelf in een Xbox One topic? Wat doet de PC en/of PS4 versie er dan toe? Waar ik een probleem mee heb is dat jij als PS3/PS4 klant juist deze opmerking moet maken. Ik zie een patroon, namelijk als PS4 klant zoveel mogelijk negatieve roering in een Xbox One topic. Ik wil je zeer zeker niet beletten om je mening te geven. Nogmaals, je gestook gaat er bij mij niet in, ik vindt het vreemd waarom jij als PS3/PS4 koper zo veel moeite doet om de toon in een Xbox One topic zo negatief mogelijk te laten zijn.
Zinvol in een discussie mee doen is prima, maar kom op.... Een dergelijke mening uit jou mond in een Xbox topic.... Dat is een bewustje....
[
Voor 40% gewijzigd door
Bullet NL op 25-08-2013 23:46
]