[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.947 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Zijn er nog mensen die wat uitgebreidere filmpjes of beschrijvingen tegen zijn gekomen over de UI en/of Kinect. Ik lees wat tegenstrijdige reacties. Ben erg benieuwd hoe zo'n kinect werkt in een thuisomgeving. Hoop dat daar snel wat extra hands on filmpjes etc van komen. :)

Is het misschien handig om een apart topic met leveringen en bestellingen etc te hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2013 15:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:04:
[...]

Daar hebben ze het blijkbaar ook over.

Edit: Ghostery blokkeerde de chat functie in Chrome. Dus vandaar dat ik de optie niet zag.

Sie: Thank you, Will the xbox be send on launch day or later?
Markus L.: It will be sent on the lauch day.
Daar hebben ze het ook over. Op Microsoft.de staat dat je gegarandeerd been van een
xbox op launch, maar die medewerkers geeft aan dat dat niet zeker is.

Ik denk dat die medewerker gewoon voorzichtig is en niets garandeert. Verwacht dat microsoft
het wel in de gaten houdt. Als je vandaag besteld zal je hem echt wel op tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
joffrey19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:24:
[...]

Daar hebben ze het ook over. Op Microsoft.de staat dat je gegarandeerd been van een
xbox op launch, maar die medewerkers geeft aan dat dat niet zeker is.

Ik denk dat die medewerker gewoon voorzichtig is en niets garandeert. Verwacht dat microsoft
het wel in de gaten houdt. Als je vandaag besteld zal je hem echt wel op tijd hebben.
Ik heb net één order laten annuleren heb er nog een van gisteren en nog een van amazon.de. Deze medewerker gaf dus wel aan dat hij met launch day verzonden wordt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Wat een knakensite van MS.de Had net een chat te pakken, die stopt er mee, en nu verschijnt de hele chatoptie niet meer op de site :/

Uiteindelijk toch gelukt :)

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 23-08-2013 15:39 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Ik heb net één order laten annuleren heb er nog een van gisteren en nog een van amazon.de. Deze medewerker gaf dus wel aan dat hij met launch day verzonden wordt.
Hmmm wordt een gok voor mij dan. Ik zie namelijk dat hij op Amazon.de niet meer te bestellen
is. Wordt op Amazon je creditcard meteen belast, of ook pas bij verzenden zoals microsoft.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
joffrey19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:31:
[...]

Hmmm wordt een gok voor mij dan. Ik zie namelijk dat hij op Amazon.de niet meer te bestellen
is. Wordt op Amazon je creditcard meteen belast, of ook pas bij verzenden zoals microsoft.de.
Pas bij verzenden.

Bij Amazon.co.uk is de day one edition weer te krijgen volgens mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:32:
[...]

Pas bij verzenden.

Bij Amazon.co.uk is de day one edition weer te krijgen volgens mij.
Ow ook maar even gereserveerd bij de UK, die hebben ook opslag in NL had ik ergens
gezien toch. :-)

Wacht ik even microsoft.de af hoe dat loopt, kan ze beide annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
BM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:30:
Wat een knakensite van MS.de Had net een chat te pakken, die stopt er mee, en nu verschijnt de hele chatoptie niet meer op de site :/

Uiteindelijk toch gelukt :)
Ben je er nog steeds niet vanaf? :P

Ah, ik zie je edit. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:18:
Zijn er nog mensen die wat uitgebreidere filmpjes of beschrijvingen tegen zijn gekomen over de UI en/of Kinect. Ik lees wat tegenstrijdige reacties. Ben erg benieuwd hoe zo'n kinect werkt in een thuisomgeving. Hoop dat daar snel wat extra hands on filmpjes etc van komen. :)

Is het misschien handig om een apart topic met leveringen en bestellingen etc te hebben?
Enige wat ik zo kan vinden is dit: YouTube: Gamescom Flash: Xbox One interface

Edit: deze laat nog wat van upload studio zien. Als ik de X1 en Kinect daar zo zie liggen vind ik het formaat nog wel meevallen....
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Ben je er nog steeds niet vanaf? :P
Nu wel :p

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 23-08-2013 15:51 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11
Zo, net in een vlaag van verstandverbijstering (bij het lezen dat betaling pas bij levering is) toch maar via MS.de besteld. En nu is het hopen begonnen dat die levering ook echt rond november is en niet in het zeer vage “early 2014” via de “officiële” manier.

Voor welke launch games gaan jullie? Mijn voornaamste reden is eigenlijk enkel BF4.

Voor de mensen die van autorijden houden, wil ik er voor de vorm nog even op wijzen dat de saturn(s) in Keulen nog een mooie gamescom aktie hebben. Day-one + keuze uit gratis game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Welke launchgames. Sowieso BF4, Dead Rising 3 en wellicht Watch Dogs.

En dan in maart/april Titanfall!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Is het nu daadwerkelijk bevestigd door ms dat als je fysiek een game koopt en installeerd, je de schijf niet meer in de one hoeft te hebben om te spelen?

Zit namelijk nog te twijfelen om in ms points te investeren, scheelt weer wat euro's zodra ze in euro worden omgezet;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik wrs enkel Watch Dogs, omdat ik eerst ook FIFA 14 wou kopen, maar die krijgen we nu toch gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
LuisjeNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:50:
Is het nu daadwerkelijk bevestigd door ms dat als je fysiek een game koopt en installeerd, je de schijf niet meer in de one hoeft te hebben om te spelen?

Zit namelijk nog te twijfelen om in ms points te investeren, scheelt weer wat euro's zodra ze in euro worden omgezet;)
Ik dacht dat dit eerst het geval was, maar toen kwam al dat kabaal en die zever waardoor ze veel hebben terug gedraaid, en dus ook deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
LuisjeNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:50:

Dat was onderdeel van het family share en 24u check, maar dat is dus volledig teruggedraaid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zal MS alle bandbreedte hebben toegewezen aan GamesCom? Ik download nu gratis Dead Rising 2, met 64kbit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:23:
Zal MS alle bandbreedte hebben toegewezen aan GamesCom? Ik download nu gratis Dead Rising 2, met 64kbit :+
Dat ligt dan aan jou connectie, ik haal World of tanks beta binnen met 1.2 megabyte per seconden (maximaal wat ik haal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
SinergyX schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:14:
[...]

Dat was onderdeel van het family share en 24u check, maar dat is dus volledig teruggedraaid.
Wat balen zeg, dan denk ik toch alles maar online te kopen, loop ik niet meer te kloten met schijfjes 8)

Miss handig voor andere mensen: nu nog microsoft points kopen, dan heb je straks extra euro's als ms het points systeem omzet;)

Online bestellen en dan krijg je meteen de code in je mailbox, kan bijna 10,- schelen als je 4200 points koopt

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Rockvee2 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:15:
[...]

Dat ligt dan aan jou connectie, ik haal World of tanks beta binnen met 1.2 megabyte per seconden (maximaal wat ik haal)
Mja hier ging ie ook aardig snel. Net nog even gedaan en ziet er vrij gelijk uit aan de PC versie. Wel jammer dat je de gold van je pc account niet kunt sharen met de 360 versie. Is een volledig andere account (wat ik wel heel jammer vind)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:41:
Welke launchgames. Sowieso BF4, Dead Rising 3 en wellicht Watch Dogs.

En dan in maart/april Titanfall!!!
Titanfall komt pas in Maart/april? Dan kunnen we die tenminste tegelijk met de rest van de wereld beginnen te spelen. Als die in November kwam en wij kunnen hem pas in maart spelen kun je bijna niet meekomen met de rest van de wereld. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat wij niet Battlefield 4, CoD Ghosts en vooral Forza 5 gelijk kunnen spelen. Tegen de tijd dat iedereen er al hartstikke goed in is mogen wij nog een keer gaan meedoen :?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Robolokotobo schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

Titanfall komt pas in Maart/april? Dan kunnen we die tenminste tegelijk met de rest van de wereld beginnen te spelen. Als die in November kwam en wij kunnen hem pas in maart spelen kun je bijna niet meekomen met de rest van de wereld. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat wij niet Battlefield 4, CoD Ghosts en vooral Forza 5 gelijk kunnen spelen. Tegen de tijd dat iedereen er al hartstikke goed in is mogen wij nog een keer gaan meedoen :?
Niets houd je tegen hem gewoon bij launch al te kopen hoor. Is net zo duur alleen komt het dan uit een ander land. Online bestellen is vaak exact even duur als in NL, afhankelijk waar je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, volgens mij is dat wel nieuw: als je de X1 controller met USB aansluit aan je console, dan wordt ook de data verzonden. Dus aansluiten doet meer dan alleen opladen (voor de hardcore gamers is dat dus handig want die willen elke milliseconde winst pakken). Ook minder mechanische elementen in de controller (bv bij de triggers), wat dus ook minder slijtage heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Titanfall wordt echt bizar goed ontvangen door de media...

http://uk.ign.com/article...anfall-for-the-first-time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja inderdaad erg goed. Ik kan me best voorstellen dat Titanfall (naast Forza) de grote systemseller is en mogelijk ook de redding kan zijn van de Console voor begin 2014 als hij breder beschikbaar is in landen die later komen.
Wat ik zelf wel fijn vindt is dat je hem als een AI kunt laten volgen zodat je toch nog gewoon overal naar binnen kunt en lekker met de jetpack kunt spelen.
Ook wel een geinige bash richting de hond van CoD Ghosts natuurlijk :+

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 24-08-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
SeamusXanthus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:27:
[...]

Niets houd je tegen hem gewoon bij launch al te kopen hoor. Is net zo duur alleen komt het dan uit een ander land. Online bestellen is vaak exact even duur als in NL, afhankelijk waar je hem koopt.
Daar zitten toch ook nadelen aan? Geen Xbox Live totdat de console hier verkocht wordt, of zelfs helemaal niet? Dus sowieso kan je dan geen multiplayer games spelen. Dat vind ik toch best treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:57:
Mja inderdaad erg goed. Ik kan me best voorstellen dat Titanfall (naast Forza) de grote systemseller is en mogelijk ook de redding kan zijn van de Console voor begin 2014 als hij breder beschikbaar is in landen die later komen.
Had pas een echt grote stap geweest als ze ook nog eens crossplatform zouden gaan, mensen die al een flinke PC hebben, zullen toch eerder geneigd zijn de PC versie te nemen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Dan krijg je toch weer het controller vs muis verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah dat hij goed door de pers wordt ontvangen zegt niets, er zijn vaak genoeg games geweest die hoge cijfers kregen en positieve reviews maar vervolgens voor geen meter verkochten.

Titanfall moet het opnemen tegen COD en BF4... geen gemakkelijke opgave, mensen kiezen vaak 1 shooter en spelen die langere tijd online.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Xbox one heeft geen region lock, dus elke xbox one zal overal xlive kunnen benaderen.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Thanks. In eerste instantie werd namelijk door velen beweerd dat dit niet het geval zou zijn. Nog een mooi artikel gevonden die in details vertelt hoe het in zijn werk gaat: http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Robolokotobo schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:00:
[...]

Daar zitten toch ook nadelen aan? Geen Xbox Live totdat de console hier verkocht wordt, of zelfs helemaal niet? Dus sowieso kan je dan geen multiplayer games spelen. Dat vind ik toch best treurig.
Neen, Een buitenlandse Xbox One gaat gewoon werken op een Nederland Xbox Live account met een Nederlandse verbinding. Het enige wat de Xbox niet heeft is de Nederlandse taal ondersteuning, je zou dus moeten kiezen uit Spaans, Frans, Duits of Engels.

Er is geen enkel reden waarom een in het buitenland gekochte Xbox niet in ons land zou werken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Gisteren de Day One editie besteld op Amazon.co.uk, was daar sinds gisterochtend weer te bestellen.
Misschien doordat mensen hun pre-order geannuleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:02:
Tjah dat hij goed door de pers wordt ontvangen zegt niets, er zijn vaak genoeg games geweest die hoge cijfers kregen en positieve reviews maar vervolgens voor geen meter verkochten.
Dat is vaak het geval bij genres die gewoon sowieso niet zo goed in de markt liggen voor de zeer grote verkopen. Een FPS game is toegankelijker en ligt gewoon beter in de markt dan zeg pak hem beet een 3rd person action adventure horor game.

Maar nu ik erover nadenk, wat brengt je tot de opmerking om te zeggen dat een goede ontvangst niets zegt? Ik zie niet 123 op wie je reageert. En het lijkt me als gamers toch fijn als men enthousiast is over een game die binnenkort uitkomt? :)
Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:02:Titanfall moet het opnemen tegen COD en BF4... geen gemakkelijke opgave, mensen kiezen vaak 1 shooter en spelen die langere tijd online.
Als Titanfall uitkomt zijn COD en BF4 alweer circa 4 maanden uit. Daar zit in mijn optiek voldoende tijd tussen om weer eens afwisseling in je gamecollectie te krijgen :P.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RDMA schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:04:
Gisteren de Day One editie besteld op Amazon.co.uk, was daar sinds gisterochtend weer te bestellen.
Misschien doordat mensen hun pre-order geannuleerd hebben?
Er zijn sowieso natuurlijk Day-Ones beschikbaar gekomen door de vertraging in andere landen. Die zullen nu wel weer in de bestelsystemen in de andere landen terecht gekomen zijn.
Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:02:
Titanfall moet het opnemen tegen COD en BF4... geen gemakkelijke opgave, mensen kiezen vaak 1 shooter en spelen die langere tijd online.
Heeft BF4 (of BF3 want dat is tenminste bekend) een HC modus net zoals CoD heeft? Die BF4 filmpjes zien er retestrak uit, maar ik zie wel weer mensen een kogel of 10 pakken voordat ze dood zijn. Ik kan daar niet zo goed tegen :p Dat is het voordeel van de HC in CoD. 1 schot boven de middel, en je bent dood. Net zoals het echte leven zeg maar :p (dood hoeft niet, uitgeschakeld ben je natuurlijk wel)

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 24-08-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PWM schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:17:
[...]

Er zijn sowieso natuurlijk Day-Ones beschikbaar gekomen door de vertraging in andere landen. Die zullen nu wel weer in de bestelsystemen in de andere landen terecht gekomen zijn.
Mogelijk, maar de kans is groot dat de vraag nog steeds het aanbod overstijgt.
[...]

Heeft BF4 (of BF3 want dat is tenminste bekend) een HC modus net zoals CoD heeft? Die BF4 filmpjes zien er retestrak uit, maar ik zie wel weer mensen een kogel of 10 pakken voordat ze dood zijn. Ik kan daar niet zo goed tegen :p Dat is het voordeel van de HC in CoD. 1 schot boven de middel, en je bent dood. Net zoals het echte leven zeg maar :p (dood hoeft niet, uitgeschakeld ben je natuurlijk wel)
BF3 had ook hardcore mode ja, dus dat kan prima. Maar de damage staat denk ik (net als op de E3) wat lager waardoor het wat meer kogels vereist eer iemand dood is.
Overigens vind ik het altijd maar muf dat je dan ook iemand in zijn hand kunt schieten bij hardcore waarna ie dood gaat. Sowieso is het hele systeem bugged want je bent niet meteen dood als je hart doorboort wordt of als je in je lever geraakt wordt. Alleen headshots zorgen voor een insta-death. Niet dat je als rambo door kunt gaan met een schot in alles behalve je hoofd, maar een kogel terugschieten moet te doen zijn.
Het zal wel even duren voordat we weer een upgrade krijgen van het huidige systeem.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-08-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hooguit een verklaring, niet de verklaring.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:24:
Hooguit een verklaring, niet de verklaring.
Klopt , maar beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25
Hier ook een persbericht over het logistieke verhaal ten tijde van de xbox 360. http://www.marketwire.com...wide-logistics-584123.htm

Bijna 90 vluchten met Boeing 747's gedaan.....

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 24-08-2013 13:37 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Alhoewel ik de frustratie echt wel begrijp over het feit dat de xbox one in zoveel landen is uitgesteld vraag ik me af of dat over plusminus 2 jaar (als de "echte" nextgen games uitkomen) nog balangrijk is..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, PS3 was hetzelfde verhaal, als februari daadwerkelijk leverdatum gaat worden, is het nog een kortere periode dan toen (november -> maart). Tussentijd kunnen ze de huidige games meteen wat patchen, mischien al wat nieuwe features en hebben we al wat bugfixes gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
Vind het eigenlijk nog wel meevallen, dat uitstel van de X1. Het zijn nou niet de grootste markten waar de X1 uitgesteld is. Een land als bijv. Noorwegen heeft nog niet eens een derde van het aantal inwoners in Nederland. Voordeel voor de NL'ers is wel dat ze meteen flink wat DLC enz gelijk kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Plus dat het anno 2013 alleen een uitstel op papier is. In de praktijk is het net zo simpel en duur om de Xbox Online te bestellen.

Alleen de extensie van de website waar je hem bestelt is niet meer .NL. En je moet je even goed in de lokalisatie regels verdiepen mocht je DLC willen kopen.

De winkeliers lijken voorlopig het meest de dupe die nu veel pre-orders gaan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Interessant filmpje over Project Spark. Ben hem hier nog niet tegengekomen, dus bij deze.

Edit :P

YouTube: Project Spark Level Creation Demo - Gamescom 2013

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb je ook een link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:59:
Interessant filmpje over Project Spark. Ben hem hier nog niet tegengekomen, dus bij deze.

Edit :P

YouTube: Project Spark Level Creation Demo - Gamescom 2013
En dan nog zijn er mensen die Project Spark afdoen als een gimmick, bizar eigenlijk.
Ik heb me opgegeven voor de beta, die over een paar maanden van start zou moeten gaan, ben heel benieuwd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zijn die mensen er ja? dat valt toch wel mee Boe2? ik heb ze nog niet gezien maar goed ik vind het een zeer innovatieve game met extreem veel opties en gameplay, je eigen wereld en verhaal creëren doet het altijd goed en als ik deze demo bekeek dan zitten er wel diepe elementen in de opties, te veel voor woorden.

Ben wel benieuwd of hij alleen voor xbox one blijft of bv ook richting de pc gaat komen( heb dat niet zo gevolgd) en of wat we hebben gezien ook echt allemaal gratis is, want de game was dacht ik gratis voor xbox one? dan ook meteen benieuwd hoe veel je dan kan doen en wat nu elementen zijn waar je voor zal moeten gaan betalen/aanschaffen via microtransacties.
Ook al is het niet mijn ding deze game omdat ik gewoon weg niet het geduld er voor heb vind ik het wel een toffe game om te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 25-08-2013 12:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
@pino85.

Hij komt zowel voor Windows 8, X1 en X360. Alles wat je op 1 van die platformen maakt, kun je spelen op de andere platformen. Dus sharing van levels etc is multiplatform. Hoe het betaalmodel eruit ziet, geen idee. Daar is nog weinig tot niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ah dat is wel helemaal mooi, sowieso vind ik cross platforming iets wat hopelijk vanaf nu ook wat meer gebruikt zal gaan worden.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:45:
@pino85.

Hij komt zowel voor Windows 8, X1 en X360. Alles wat je op 1 van die platformen maakt, kun je spelen op de andere platformen. Dus sharing van levels etc is multiplatform. Hoe het betaalmodel eruit ziet, geen idee. Daar is nog weinig tot niets over bekend.
Hoorde ik net ook, lijkt me dus een bizar groot bereik van spelers te hebben :)

Maar het lijkt gelimiteerd tot 'characters'? Bedoel, zou je er ook mee racers kunnen bouwen?

De kinect recording is trouwens wel erg vet, zou je zelfs je eigen vecht-animaties kunnen opnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Als je besteld bij Microsoft germany, en je betaald met creditcard.
Wanneer wordt het geld dan afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ehm, van wat ik begrijp biedt het enorm veel vrijheid om verschillende genres te creeren. We zien nu veelal een soort 3rd person action adventure concept, maar het kan ook een 2d platformer zijn of een FPS, en heb ook gelezen dat er games zoals Geometry Wars te creeren zijn. Het beperkende ligt denk ik eerder in de creativiteit en de skills van de mensen die zich ermee bezig houden dan met de software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:17
Linkje3 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:22:
Als je besteld bij Microsoft germany, en je betaald met creditcard.
Wanneer wordt het geld dan afgeschreven?
Zodra de Xbox One verzonden wordt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Niet verrassend, maar ook tweakers.net is enthousiast over Titanfall:
reviews: Titanfall - elkaar te lijf met metershoge mechs

Ik vond vooral dit leuk om te lezen:
Er drong zich een haast melancholisch gevoel op, zoals we dat al lang niet meer hadden ervaren. Na wat graven in het geheugen was de vergelijking gevonden; het spelen van Titanfall deed ons terugdenken aan de tijd waarin we zwaar verslaafd waren aan de intensiteit van Quake III: Arena.
Dat is namelijk precies wat ik ook had toen ik een paar dagen geleden een video van Titanfall aan het kijken was. Die sprongen deden me echt aan de snelle gameplay met jump pads van Quake denken.

Nog een interessant interview met Respawn:
http://www.eurogamer.net/...n-the-titanfall-interview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
^Inderdaad een interessant artikel. Ze bevestigen in dat interview dat ze de MS cloud gebruiken voor een gedeelte van de AI en physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat nu de NL release datum bekend gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 20:10

McBoom

Broem

Je wilt een releasedatum van de releasedatum? Maar wanneer wordt die bekend gemaakt? :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:19:
Je wilt een releasedatum van de releasedatum? Maar wanneer wordt die bekend gemaakt? :P
Voor mij is het nog niet bekend wanneer de NL release datum is.

Ik bedoel trouwens van de Xbox One zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 20:10

McBoom

Broem

Ik bedoel ook een releasedatum van de releasedatum de verteld wat de releasedatum van de XBox One is.

[ Voor 4% gewijzigd door McBoom op 25-08-2013 15:46 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks definitiefs bekend dus.
Ik baal hier wel erg van.
Ik was al helemaal voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nog niets bekend, maar de laatste geruchten (lees: Jan van de PU) melden 20 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:57

nFo

En wanneer in de USA denken jullie ?

Game Scoop: Let's Talk PS4, Xbox One Release Date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:17
Hoop echt op 5 november in USA en de overige landen in Europa (UK, Duitsland etc).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:41:
Nog niets bekend, maar de laatste geruchten (lees: Jan van de PU) melden 20 februari.
Bedankt voor de info , februari is nog te doen.

Ik verwacht er wel wat extra's bij ter vergoeding voor het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

Bedankt voor de info , februari is nog te doen.

Ik verwacht er wel wat extra's bij ter vergoeding voor het lange wachten.
2 gratis games krijg je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi , is het al bekend welke dat gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:16:
[...]

Mooi , is het al bekend welke dat gaan worden?
Nee, er gaan geruchten dat het gaat om Forza 5 + een andere game .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Nee, er gaan geruchten dat het gaat om Forza 5 + een andere game .
Goed nieuws dus en even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Titanfall gaat super multiplayer geven, maar zit er eigenlijk beetje een degelijk verhaal achter? Zoals bij Halo is. Hebben ze daar al iets van gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Er zit een verhaal verweven in de Multiplayer, maar ga er maar vanuit dat er niet een heel diepgaand verhaal in zit :). Er zit naar mijn weten geen aparte SP in.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Dat is wel jammer, dan ga ik hem wrs niet kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
X-Fighter schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:06:
Titanfall gaat super multiplayer geven.
Das toch al wel een reden om het te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:08:
[...]
Ik ben eerder iemand die een top verhaal wilt in de SP, om dan nog wat voor de fun MP te doen. Bij Halo was dat ook altijd, dat ik SP uitspeel op meerdere niveau's, en dan pas MP voor paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
uchiha tijntje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:08:
[...]

Nou ja , hij komt ook op de 360 zoals de meeste games dot najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://www.gameinformer.c...-multiplayer-matters.aspx

X-fighter: Wellicht interessant leesvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
We'll see. Na Xbox One met FIFA 14 en dan Watch Dogs nog te kopen zal ik wel even zoet zijn. Tegen dan is Titanfall uit dus wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog een artikel over Titanfall, Dead Rising 3 en Project Spark. Vooral Titanfall krijgt weeral niets dan lof :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ben ik de enige die Titanfall overhypet vindt?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
witeken schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:47:
Getuige je eerdere uitspraken over de Xbox One valt ook deze stelling van je niet echt op.....

Koop gewoon lekker een PS4, dan hoef jij je ook niet druk te maken over de wel of geen hype die Titanfall zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:50:
[...]

Getuige je eerdere uitspraken over de Xbox One valt ook deze stelling van je niet echt op.....

Koop gewoon lekker een PS4, dan hoef jij je ook niet druk te maken over de wel of geen hype die Titanfall zou zijn.
Nounou...
Het zal me wel even ontgaan zijn dat dit het Xbox One lofzang topic is...
Ook ik vind titanfall overhyped en ik lurk hier alleen een beetje, maar dat dit soort statements van nota bene een moderator komen vind ik jammer..
Het leest hier in mijn optiek, en ook in het Xbone/PS4 discussietopic een beetje alsof er niets dan positiefs gezegd mag worden over de Xbone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kijk zijn reacties anders effe na. Ik moet zijn eerste positieve bericht over de X1 nog tegenkomen.

Dat wil niet zeggen dat ie geen gelijk heeft, je hoort die game tenslotte nu overal goede reacties krijgen. Maar omdat het ook kritieke pers is die de game daadwerkelijk gespeeld heeft, vind ik het onterecht om te spreken over overhyped. De game zal nog wel even op zich laten wachten voor we er weer wat van vernemen, maar is het erg dat er nu even een Xbox One game in de schijnwerpers staat? Ook als het een multiplatform titel was of als ie alleen op de PS4 kwam, was ie ook wel in de picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:09:
Kijk zijn reacties anders effe na. Ik moet zijn eerste positieve bericht over de X1 nog tegenkomen.

Dat wil niet zeggen dat ie geen gelijk heeft, je hoort die game tenslotte nu overal goede reacties krijgen. Maar omdat het ook kritieke pers is die de game daadwerkelijk gespeeld heeft, vind ik het onterecht om te spreken over overhyped. De game zal nog wel even op zich laten wachten voor we er weer wat van vernemen, maar is het erg dat er nu even een Xbox One game in de schijnwerpers staat? Ook als het een multiplatform titel was of als ie alleen op de PS4 kwam, was ie ook wel in de picture.
Ben net inderdaad even reacties terug gaan kijken, maar binnen de vorige 7 pagina's vond ik niet veel posts...
En als "kritieke pers" de game speelt, mag ik het toch nog steeds overhyped vinden? Dat het een goed spel is/zal worden, daar twijfel ik niet aan. Het is alleen niet voor mij, en ik vind dat er erg veel aandacht naar uitgaat, en dat vind ik deels onterecht. Ja het is een tof spel, maar ik lees niks als iedere keer maar titanfall dit, titanfall dat... En van mij mag een Xbone game best in de spotlights staan, maar moet at dan titanfall zijn, en niet bijvoorbeeld project spark die imo wél écht iets nieuws doet?
Afsluitend, al was het een PS4 exclusive of een multiplat, dan had ik het nog steeds onnodig veel aandacht gevonden voor wat imo niet zó veel aandacht verdient.

Dus ja, ik vind hem overhyped, en ik vind het ook jammer dat zoiets blijkbaar niet gezegd mag worden, ook al komt er uit diegene dan misschien alleen maar negativiteit m.b.t. Xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Zeer rare reactie van een moderator. Gaarna verwacht ik dan ook dat of je zelf of een andere moderator je post een beetje aanpast zodat het niet als een flame overkomt ook al is het wel zo bedoeld.

OT: Is er ook een kans dat titanfall in de toekomst naar de PC komt? Of zelfs naar de PS4? Hoe exclusief is exclusief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Wat heeft dit spel met de Xbox One te maken? Hij komt ook uit op de PC (en later de Ps4?), en misschien koop ik 'm dan. Ik vind het gewoon niets bijzonders. Dit soort gameplay heb je al jaren in CoD, alleen zijn hier wat mechs en andere prullaria toegevoegd. Het lijkt me wel een erg goede game, alleen best veel overhypet.

@AtlAntA: Hij komt uit voor Xbox360, One en Windows.

[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 25-08-2013 23:31 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb het ook niet over het feit dat Titanfall een hype of niet zou zijn.... Ik heb het over het gegeven dat hij op meerdere topic's op het forum zijn in mijn ogen ovendreven en zeer kritische anti-xbox geluid laat horen. Ik zeg ook niet dat hij dat niet mag doen, ik zeg alleen dat de opmerking zoals hij deze heeft gedaan ook typisch één is die we uit zijn mond konden verwachten.

Ik beschuldig hem ook niet van trollen, maar iets zegt mij dat hij dit soort opmerkingen wel zeer bewust plaatst in dit topic. Bijna overal, in de soort van onafhankelijke media, valt te lezen dat men behoorlijk positief is over Titanfall. Iedereen staat zijn mening vrij, maar juist uit de mond van witeken valt het extra op.

Het zou omgekeerd het zelfde zijn dat ik als Xbox360 user in een PS3 topic waar Killzone wordt besproken zou schrijven dat Killzone een hype is.
witeken schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:30:
[...]

Wat heeft dit spel met de Xbox One te maken? Hij komt ook uit op de PC (en later de Ps4?), en misschien koop ik 'm dan. Ik vind het gewoon niets bijzonders. Dit soort gameplay heb je al jaren in CoD, alleen zijn hier wat mechs en andere prullaria toegevoegd. Het lijkt me wel een erg goede game, alleen best veel overhypet.

@AtlAntA: Hij komt uit voor Xbox360, One en Windows.
Je post dit toch zelf in een Xbox One topic? Wat doet de PC en/of PS4 versie er dan toe? Waar ik een probleem mee heb is dat jij als PS3/PS4 klant juist deze opmerking moet maken. Ik zie een patroon, namelijk als PS4 klant zoveel mogelijk negatieve roering in een Xbox One topic. Ik wil je zeer zeker niet beletten om je mening te geven. Nogmaals, je gestook gaat er bij mij niet in, ik vindt het vreemd waarom jij als PS3/PS4 koper zo veel moeite doet om de toon in een Xbox One topic zo negatief mogelijk te laten zijn.

Zinvol in een discussie mee doen is prima, maar kom op.... Een dergelijke mening uit jou mond in een Xbox topic.... Dat is een bewustje....

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 25-08-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:31:
Ik heb het ook niet over het feit dat Titanfall een hype of niet zou zijn.... Ik heb het over het gegeven dat hij op meerdere topic's op het forum zijn in mijn ogen ovendreven en zeer kritische anti-xbox geluid laat horen. Ik zeg ook niet dat hij dat niet mag doen, ik zeg alleen dat de opmerking zoals hij deze heeft gedaan ook typisch één is die we uit zijn mond konden verwachten.

Ik beschuldig hem ook niet van trollen, maar iets zegt mij dat hij dit soort opmerkingen wel zeer bewust plaatst in dit topic. Bijna overal, in de soort van onafhankelijke media, valt te lezen dat men behoorlijk positief is over Titanfall. Iedereen staat zijn mening vrij, maar juist uit de mond van witeken valt het extra op.

Het zou omgekeerd het zelfde zijn dat ik als Xbox360 user in een PS3 topic waar Killzone wordt besproken zou schrijven dat Killzone een hype is.
Jij zou dan schrijven dat het een hype is. Hij schrijft dat hij het een hype vindt. Groot verschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Dames, heren, laten we nog wel beleefd naar elkaar toe blijven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
boe2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

En dan nog zijn er mensen die Project Spark afdoen als een gimmick, bizar eigenlijk.
Check! Ik zie het gewoon niet, het voelt een beetje aan als "kijk wat we kunnen" demo.
Een beetje zoals de Playstation 3 had met die ene platformer (waar ik nu de naam ff niet van weer), iedereen zou er levels voor kunnen maken, dat gebeurde ook wel maar was na een aantal weken (misschien maanden) over.

Edit: Het voelt als een kruising tussen die ene Sony titel van hierboven, Viva Piñata en Spore.
witeken schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:47:
Nope.

Edit: Het lijkt me COD, Battlefield meets Iron Man, dat is dan niet perse een vervelende combo maar lijkt me gewoon in real life ongebalanceerd. Straks krijg je dus games die als een malle naar die Robot gaan rennen en de rest hopeloos achter omdat de games in de robot niet aan team play doet.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 26-08-2013 00:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:31:
Bijna overal, in de soort van onafhankelijke media, valt te lezen dat men behoorlijk positief is over Titanfall.
Dat is exact zijn punt geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
vaagisdenaam schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:01:
[...]

Dat is exact zijn punt geloof ik?
Ben ik niet helemaal met je eens, door het te kwalificeren als "over hype(t)" zeg je eigenlijk dat het spel de aandacht niet helemaal waard is. Dat is iets anders wanneer ik schrijf dat de media zo goed als allemaal positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 19-09 07:36
Nou ja. Ik moet wel zeggen dat er erg veel pers is voor Titanfal.

Maar dat is ook logisch omdat dit een systemseller titel zal zijn.
veel aandacht wordt daarom juist op Titanfal gezet, waardoor de pers wel een hype veroorzaakt.

MS hoopt ook met deze game hogen ogen te vangen en ook mensen over de streep te laten terkken voor de X1.

Forza 5 is leuk. maar ik denk echt dat de grootste groep gamers toch liever Titanfal spelen dan Forza.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het is ook een vrij gelijke taktiek als met de eerste Xbox als de Xbox 360. Die hadden bij de launch of vlak daarna ook shooters die het systeem goed lieten verkopen. Bovendien is het eigenlijk wel fijn om weer wat negativiteit weg te halen. Een consolewar is toch vooral leuker om te volgen als het ene na het andere positieve bericht over de beide (of alle) consoles langskomen. Een strijd waarbij de ene hard de grond in getrapt wordt is gewoon niet leuk. Tenzij je enorm kicked op het leed van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:23:
Het is ook een vrij gelijke taktiek als met de eerste Xbox als de Xbox 360. Die hadden bij de launch of vlak daarna ook shooters die het systeem goed lieten verkopen. Bovendien is het eigenlijk wel fijn om weer wat negativiteit weg te halen. Een consolewar is toch vooral leuker om te volgen als het ene na het andere positieve bericht over de beide (of alle) consoles langskomen. Een strijd waarbij de ene hard de grond in getrapt wordt is gewoon niet leuk. Tenzij je enorm kicked op het leed van anderen.
Ik vind het dan weer leuker als alle voors en tegens in een gebalanceerd beeld naar voren komen. En je kent je pappenheimers echt wel, sommigen zitten al eeuwen in een van de twee kampen, andere dwarrelen er wat meer tussen. Het is alleen wel zo dat de Xbox One naar mijn smaak inderdaad de laatste tijd wat al teveel negatieve pers heeft gehad en dat de voors van het systeem nu wel weer aan de beurt zijn.

Overigens hoop ik nog steeds dat het DRM systeem met alle extraatjes toch weer terug kan komen. Al is het maar op aangeven van de eigenaar, die daar dan expliciet voor kan kiezen. Lijkt mij nog steeds ideaal: eenmalig de disc aanmelden en dan de digitale versie direct krijgen. En alhoewel ik dan weer niet dolenthousiast ben over de Kinect in spellen, vind ik de IR blasting ermee dan wel weer geniaal klinken.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Vergeet niet dat in het geval van Respawn Entertainment als ontwikkelaar achter Titanfall zit, niet de minste mensen als je het aan mijn zou vragen ;) De mensen die nu bij Respawn Entertainment zitten waren voorheen werkzaam bij Infinity Ward en waren verantwoordelijk voor het succes van CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:59
AtlAntA schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:29:
[...]

OT: Is er ook een kans dat titanfall in de toekomst naar de PC komt? Of zelfs naar de PS4? Hoe exclusief is exclusief?
Volgens mij is het een timed exclusieve voor een jaar, al wordt dat door de dev´s niet zo hard gesteld.
Wel geven ze aan dat Titanfall wellicht in de toekomst naar de PS4 komt. De IP is niet van Microsoft.
Zijn er al mensen die Titanfall met de Xbox controller hebben gespeeld? Ik lees nu veel hands on met toetsenbord en muis op een dikke PC.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ach, als het een grote systemseller wordt, dan is de kans natuurlijk groot dat er een hoop geld tegenaan gegooid wordt om het exclusive te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:59
uchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:44:
Ach, als het een grote systemseller wordt, dan is de kans natuurlijk groot dat er een hoop geld tegenaan gegooid wordt om het exclusive te houden.
Daar is Microsoft niet vies van nee. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mij lijkt titanfall interessanter dan Killzone. Lijkt me wel leuke snelle actie..
Als een game me overhyped lijkt is het watch dogs wel. Ik denk dat die heel erg tegen gaat vallen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou echte fans van het soort Titanfall gameplay willen deze game op de pc toch ?
Hij is nu als in Origin te pre-orderen dus ik denk dat het niet veel fans van het genre zal overhalen om dan toch maar voor de X1 te kopen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:57:
Nou echte fans van het soort Titanfall gameplay willen deze game op de pc toch ?
Hij is nu als in Origin te pre-orderen dus ik denk dat het niet veel fans van het genre zal overhalen om dan toch maar voor de X1 te kopen.
Denk je dat? CoD heeft een grotere fanbase op de consoles dan op de pc. Dit gaat mensen dus zeker wel overhalen. Battlefield is inderdaad meer voor op de pc, maar dit spel is van de makers van CoD.

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.