“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Er kan en mag toch geen enkele reden zijn waarom mensen wél een XBox One kopen?Spacey23 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Denk je dat? CoD heeft een grotere fanbase op de consoles dan op de pc. Dit gaat mensen dus zeker wel overhalen. Battlefield is inderdaad meer voor op de pc, maar dit spel is van de makers van CoD.
The ramblings of an idiot
De verdere reacties slaan ook weer nergens op, ''ja ik vind het overhypt omdat het veel aandacht krijgt'', '' het zal wel een tof spel zijn, maar het krijgt veel media aandacht'' Dat is toch de essentie lijkt mij?!? Krijgt GTA V zoveel aandacht omdat het slecht is?? nee tuurlijk niet?
Ik snap dan ook niet dat die mensen niet eens gemijt kunnen worden in dit topic. Blijkbaar mogen ze wel mensen wegjagen die dit topic te irritant vinden worden om te lezen door al het gebash, maar ze komen er steeds met een waarschuwinkje vanaf. Als er dan op gereageerd wordt komt weer een waarschuwing dat het hele topic gesloten moet worden. Erg scheef vind ik dat.
En kom nu niet met het kul verhaal dat je hier niks negatiefs mag zeggen. Als Titanfall jou game niet is, wil dit niet zeggen dat het een slechte game is. De setting of gameplay spreken jou misschien persoonlijk niet aan. Goede onderbouwde mening waarom een spel niet goed is hoor ik in ieder geval ook graag. Maar neit eerst zeiken, en dan zeggen ja het spel is wel goed maar het is gewoon niet mijn ding
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dat komt misschien niet omdat IW/Activision de ''PCgamers" sinds MW2 gewoon niet meer serieus neemt.Spacey23 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Denk je dat? CoD heeft een grotere fanbase op de consoles dan op de pc. Dit gaat mensen dus zeker wel overhalen. Battlefield is inderdaad meer voor op de pc, maar dit spel is van de makers van CoD.
Maar laat ik het zo zeggen ik heb een goede pc een koop Titanfall dus op de pc .
Er is dus geen enkele reden voor mij om een X1 te kopen zoals dat bij Halo of Gears wel het geval is.
Dat is natuurlijk niet voor iedereen van toepassing maar voor mensen met een pc wel.
Plus dat Titanfall grafisch niet de allermooiste game is kan dat ook betekenen dat heel veel mensen hem nog voor de 360 halen aangezien dat nog de enigste game is die nog een beetje exclusief voor de 360 uitkomt.
[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2013 10:49 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Wanneer je iets overhypte noemt impliceer je iets negatiefs, zoals ik eerder schreef, je legt er een negatieve lading in.witeken schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:29:
Het is niet omdat een game overhypet is, dat het daarom een slecht spel is.
Iets wat uit jou mond, zonder enige onderbouwing alleen als heel discutabel is gezien je kritieken over alles wat met de Xbox One te maken heeft. Zoals je hier boven ook kan lezen valt het niet alleen mij op. Je hebt ettelijke keren aangegeven dat je een Playstation-gamer bent, ga dan ook niet een totaal ongefundeerde maar negatieve toon zetten in een Xbox topic.
Dit is allemaal toch niet zo moeilijk te begrijpen? Nogmaals, prima dat je mee wil doen in een discussie over de Xbox One, maar realiseer je wel dat bashen op alles wat met een Xbox One te maken heeft niet wordt gewaardeerd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Zo leg je het goed uit en klopt het zeker. Zo'n groep mensen zal er zeer zeker zijn, alleen wordt het nu zo geadverteerd dat het lijkt alsof hij alleen op de One komt. Bij ons Tweakers is het duidelijk dat hij ook op de pc komt, maar de gewone consument weet dit waarschijnlijk niet eens en zal dan alsnog de One aanschaffen.beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:46:
[...]
Dat komt misschien niet omdat IW/Activision de ''PCgamers" sinds MW2 gewoon niet meer serieus neemt.
Maar laat ik het zo zeggen ik heb een goede pc een koop Titanfall dus op de pc .
Er is dus geen enkele reden voor mij om een X1 te kopen zoals dat bij Halo of Gears wel het geval is.
Dat is natuurlijk niet voor iedereen van toepassing maar voor mensen met een pc wel.
Plus dat Titanfall grafisch niet de allermooiste game is kan dat ook betekenen dat heel veel mensen hem nog voor de 360 halen aangezien dat nog de enigste game is die nog een beetje exclusief voor de 360 uitkomt.
Tomorrow is not today!
Mijn reactie had helemaal niets met de Xbox te maken...Bullet NL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:04:
Iets wat uit jou mond, zonder enige onderbouwing alleen als heel discutabel is gezien je kritieken over alles wat met de Xbox One te maken heeft. Zoals je hier boven ook kan lezen valt het niet alleen mij op. Je hebt ettelijke keren aangegeven dat je een Playstation-gamer bent, ga dan ook niet een totaal ongefundeerde maar negatieve toon zetten in een Xbox topic.
Dit is allemaal toch niet zo moeilijk te begrijpen? Nogmaals, prima dat je mee wil doen in een discussie over de Xbox One, maar realiseer je wel dat bashen op alles wat met een Xbox One te maken heeft niet wordt gewaardeerd.
Tweakblog van de maand
Waarom de fuck is dit in hemelsnaam een console-titel?

De gewone consument heeft dan waarschijnlijk geen game PC staan. PC gamers weten net zo goed wat er voor de PC uitkomt als console gamers dat weten voor hun console.Spacey23 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Zo leg je het goed uit en klopt het zeker. Zo'n groep mensen zal er zeer zeker zijn, alleen wordt het nu zo geadverteerd dat het lijkt alsof hij alleen op de One komt. Bij ons Tweakers is het duidelijk dat hij ook op de pc komt, maar de gewone consument weet dit waarschijnlijk niet eens en zal dan alsnog de One aanschaffen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik vond Peggle anders best een leuke game op PSN haha. Ook al had ik hem voor mijn dochter gedownload.Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:39:
Oh god why: http://www.ign.com/videos...y-offscreen-gamescom-2013
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Prima als ie op PSN/XBLA komt, maar waarom wordt dit een lauchgame voor de X1 en een disc-game?zwembroek schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:44:
[...]
Ik vond Peggle anders best een leuke game op PSN haha. Ook al had ik hem voor mijn dochter gedownload.
Omdat Peggle één van de beste XBLA games is van afgelopen generatie?Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:39:
En hij komt op disc om dezelfde reden als dat Angry Birds op disc te vinden is. Blijkbaar zijn er mensen die dat soort spellen op disc kopen.
Deze post stond voor mijn initiële reactie waar ik me afvroeg of ik de enige was die Titanfall overhypet vindt:
boe2 in "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic"
boe2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:14:
Nog een artikel over Titanfall, Dead Rising 3 en Project Spark. Vooral Titanfall krijgt weeral niets dan lof
Tweakblog van de maand
Ik wou zeggen: Omdat hij geweldig is en ik hem veel gespeeld heb op de 360Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:39:
Als jij met de dame in de winkel staat om uit te moeten leggen waarom jij 600 euro moet uitgeven voor zo'n 'spelleding', pak je pebble 2 uit de schappen.. hoppa, instant succesPWM schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:30:
Ik wou zeggen: Omdat hij geweldig is en ik hem veel gespeeld heb op de 360Maar dat was voordat ik verderop las dat het een disc titel is
Nee, dat lijkt me een beetje vreemd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Overigens is Poker Smash een ondergewaardeerde game. Het is een soort tetris, maar dan moet je poker combinaties maken. Erg vemakelijk:

Dus het heeft wel met de XBox te maken.witeken schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:22:
[...]
[...]
Deze post stond voor mijn initiële reactie waar ik me afvroeg of ik de enige was die Titanfall overhypet vindt:
boe2 in "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic"
[...]
Mja dat is wat ik bedoel. Het is geen goedkope Arcade game, maar een best prijzige game. Net als Angry Birds en die Garden Warfare toch erg duur zijn imo. Dát vind ik niet echt goed te praten en dát is wat ik nou juist bedoel. Dat die game best leuk is om te doen en dat er heus een publiek voor is begrijp ik wel, maar ik vind de manier waarop ze die games nu proberen uit te brengen erg fout.PWM schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Ik wou zeggen: Omdat hij geweldig is en ik hem veel gespeeld heb op de 360Maar dat was voordat ik verderop las dat het een disc titel is
Nee, dat lijkt me een beetje vreemd.
http://majornelson.com/2013/08/23/xbox-meet-up-in-seattle/
Xbox Live Knalle Arie
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Liefhebber van Tweakers
Ja zeker netjes, je krijgt ook de 35,- als je "kosteloos" annuleert en ze hem niet leveren voor 349,- (en ik neem aan de 2 games? Voor de late release..) dus al met al een prima deal.pino85 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:28:
Netjes dat ze dit gaan proberen( na druk van de consumentenbond), ben benieuwd of het lukt maar zo niet krijg je alsnog een waardebon van 35 euro als ik me niet vergis, die kan je dan ook inzetten (denk ik) zodat de xbox one 35 euro goedkoper is dan de officiële prijs.
Dang, heb ik toch weer allebei de consoles dus in de pre-order staan...iNFiNiTY- schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:25:
Neckermann gaat toch proberen de xOne voor 349,- te leveren..
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Jammer dat je de PDF versie niet zomaar kunt downloaden aldaar, maar misschien duikt er ergens anders nog wel een bron op. In ieder geval is het wel handig om de precieze kleuren te verkrijgen (door compressie heb je vaak niet de juiste kleuren bv)
[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 26-08-2013 20:18 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Neeuchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:26:
Die is wel nice. Alleen had de kinect wellicht ook een lakje kunnen gebruiken aan de voorzijde?
Ze mogen onderhand wel de datum bekend maken... Weet ik wanneer ik een paar vrije dagen in kan plannen
Nog altijd benieuwd of ik de kinect op mijn tv monteer of wellicht een apart plankje ga maken. De bezel van mijn tv is nog geen cm dik, dus das wellicht even creatief zijn
[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2013 20:32 ]

Zie ik dat nou goed? 8GB Flash? Of bedoelen ze daar een soort extra geheugen mee zoals ze ook bij Windows doen als je er een USB stick in doet?
15 special purpose processors offload CPU&GPU? huh?
204GB/Sec peak Bandwith. Das denk ik die 32 eSram?
Any Dram .... can be coherent with CPU Cache?
1.71G (of Q?) Primiteves per second?
1.31 TFlops
GPGPU kan dus wel?
Jammer dat de resolutie zo brak is, maar gezien de camera's zal het binnenkort ook wel online staan denk ik. Nu nog iemand met verstand die het even gaat ontleden
Wel apart dat zo'n modern moederbord nog gebruik maakt van sata2, hoewel dat bij games nauwelijks merkbaar zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 26-08-2013 21:27 ]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=661973kazuka schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:32:
Voor de techies, een overzicht van wat er allemaal in de Xbox One zit:
Verder nog een onzinnige thread, maar wel met wat interessante context in de openingpost:
Msoft XBox One supports shared coherent memory between 8 AMD Jaguar cores and DX 11.1+ GPU like @hsafoundation
https://twitter.com/rickbmerritt/sta...42121777541120
XBox One SOC has a CPU, GPU, and 15 special-purpose processors. Total of 47MB of storage on-chip. #HC25
https://twitter.com/Daniel_Bowers/st...39785453346816
Hot Chips: At 363mm2 with over 5b transistors the Xbox One SoC designed by Microsoft and AMD is a very complex SoC.
https://twitter.com/TekStrategist/st...41324871946240
Audio offload processor in XBox One SoC are "completely designed by Microsoft" and have "more than a CPU core worth of processing" #HC25
https://twitter.com/Daniel_Bowers/st...41578639929345
XBox One CPU has eight "modified" AMD Jaguar x86-64 cores, in two clusters of four cores. Modifiations to memory sharing & bandwidth. #HC25
https://twitter.com/Daniel_Bowers/st...40673618182144
Vooral de eerste vind ik heel interessant met het coherent memory, dat dus vergelijkbaar is met het 'echte' hUMA van de PS4. Waarschijnlijk kan dit geen hUMA genoemd worden, omdat ook het ESram hier onderdeel van zou uitmaken.
Eerste plaatje: Mandatory Kinect, maar optional Xbox controller, CONFIRMED!kazuka schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:32:
Voor de techies, een overzicht van wat er allemaal in de Xbox One zit:
[afbeelding]
Op welk plaatje zie je dat staan? Daarnaast is al aangekondigd dat de Kinect niet verplicht is: nieuws: Xbox One werkt ook als Kinect niet aangesloten isSeamusXanthus schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Eerste plaatje: Mandatory Kinect, maar optional Xbox controller, CONFIRMED!
Heeft dat niet meer te maken met de manier van aansluiten? In dit geval de Kinect dus met draad en controller draadloos?SeamusXanthus schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Eerste plaatje: Mandatory Kinect, maar optional Xbox controller, CONFIRMED!
n.a.
NEW ANSWERS ADDED 8/26:
Q: What happens day one when I buy the system? I bring it home, plug it into my TV and outlet then what? I realize there is going to be a setup for my TV, my language, etc. Can I just bring my profile over on a flash drive? Do I have to recover my profile over Xbox Live?
MARC WHITTEN, CHIEF XBOX ONE PLATFORM ARCHITECT: There is a quick setup to get your system connected and up-to-date. After that, getting your profile is as simple as entering your account’s email address and password.
Will I be able to get pre-order bonuses and special edition versions on digitally downloaded games?
WHITTEN: Yes! You’ll see more details here in the future.
Will Xbox One have any TV DVR functionality? Or is the DVR just for games?
WHITTEN: It’s easy to use your current DVR with Xbox One. Our focus is on making the TV experience great – with favorite channels, voice control (including play, pause, fast forward and rewind with your DVR) and more. This is an area where you’ll see us drive more innovation over the years to come.
Will a top-of-the-TV mounting clip be sold for Kinect?
WHITTEN: We recommend locating Kinect in the middle of your television, either above or below the screen on a secure surface. We anticipate there will be some third party mounting offerings in the future.
Will the Kinect sync to your voice? Let's say your friends want to mess with you by saying" Xbox Off." Will we be able to make it only respond to our voice?
WHITTEN: We are focused on ensuring that we have great voice support which includes understanding which person is speaking in the room. Additionally, for actions that are potentially destructive, we have a confirmation dialog which will be the case for “Xbox Off.”
Previous Answers
http://kotaku.com/the-xbox-one-might-be-out-on-november-8-1204282442
Ergens hoop ik dat MS tijdens de Pax Prime "eindelijk" de officiele releases datum bekend maakt. Want hoe langer het duurt hoe meer ik denk dat MS met enorme productieproblemen zit.
Verwijderd
http://www.gamespot.com/f...413655/?tag=Topslot;Slot1
- tot 6 mensen kunnen op 1 xbox ingelogd staan
- 2 applicaties tegelijk kunnen draaien
- IR blaster schijnt meerdere devices aan te kunnen sturen tegelijkertijd, dus kan werken als universal remote
- individuele speech profiles, kinect herkent dus ook je stem en hangt dit aan je profile, als jij aan het spelen bent zullen commands van anderen geen invloed hebben op jouw sessies
Niet lijkt me, heel het tv gebeuren zal zal via die hdmi-in gaan of evt op ip-tv basis later verwacht ikRDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:34:
Hoe gaat dat hele tv gebeuren eigenlijk werken als je digitale televisie hebt door middel van een CI+ module?
Nou dat zou lekker zijn dan. Niet bepaald innovatief van Microsoft.Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:39:
[...]
Niet lijkt me, heel het tv gebeuren zal zal via die hdmi-in gaan of evt op ip-tv basis later verwacht ik
Je kunt de tv nog wel bedienen via de IR blaster, maar ik denk dat dat ook alles is.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:34:
Hoe gaat dat hele tv gebeuren eigenlijk werken als je digitale televisie hebt door middel van een CI+ module?
Hoe moet de xbox dan ooit verbinding maken met de CI+ module?RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:40:
[...]
Nou dat zou lekker zijn dan. Niet bepaald innovatief van Microsoft.
[ Voor 29% gewijzigd door xAnarchyBaS op 27-08-2013 11:42 ]
Dan is ook nog de vraag of de HDMI-in ook een passthrough heeft als je XO uit staat, zonder die functie wordt hele systeem beetje nutteloos.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen idee, maar je zou toch mogen verwachten dat een bedrijf als Microsoft inspeelt op nieuwe technieken zoals CI+ (hetgeen steeds vaker in televisies wordt geïmplementeerd) met het apparaat dat het de komende 8-10 jaar voor ze moet gaan doen.xAnarchyBaS schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:41:
Hoe moet de xbox dan ooit verbinding maken met de CI+ module?
We gaan het zien. Ben nu wel echt benieuwd naar de release-date, 8 november zou mooi zijn!
[ Voor 74% gewijzigd door RDMA op 27-08-2013 11:54 ]
Ik denk dat we nog steeds goedkoop kaarten kunnen krijgen als straks de nieuwe kaarten in de winkel liggen.Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:55:
Heeft het volgens jullie nog zin om te "investeren" in microsoft points met oog op de xbox 360 / one? Met online keys van bv cdkeys.com kan je volgens mij relatief goedkoper nog aan die punten ( & live abbo trouwens) komen nl
Ik weet eigenlijk nooit welke sites te vertrouwen en welke niet. Is cdkeys.com te vertrouwen op dat vlak?Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:55:
Heeft het volgens jullie nog zin om te "investeren" in microsoft points met oog op de xbox 360 / one? Met online keys van bv cdkeys.com kan je volgens mij relatief goedkoper nog aan die punten ( & live abbo trouwens) komen nl
Een rekensom van 80 punten voor 1 euro, levert bij 4200 punten van 34,94 toch bijna 17,50 "extra" op, en dat zou een leuke "korting" kunnen zijn als ik dat weer kan gebruiken om digitale games te kopen via de duurdere ms store.
Heb mijn vorige live abbo verlenging ook gedaan via cdkeys.com, scheelt echt een hoop
game-card.net gebruik ik nu een tijdje, is een van de goedkoopste, en heeft een geweldige service. Ik kan m aanraden.X-Fighter schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:13:
[...]
Ik weet eigenlijk nooit welke sites te vertrouwen en welke niet. Is cdkeys.com te vertrouwen op dat vlak?
Als ik alles online koop hoef ik iig geen cd's meer te wisselen
Deze heb ik gevonden, waren positieve reviews op:
http://livecheap360codes.com
Lichtpuntje...
Ik probeer het vanavond wel even met 2100 punten als probeersel.
[ Voor 17% gewijzigd door Stefmeister op 27-08-2013 12:43 ]
Er zit een hdmi ingang op die volgens mij bedoeld is om set-top boxen op aan te sluiten = set-top box integratie. Op elke (ziggo) ontvanger zit een hdmi uitgang die je aansluit op de x1.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:34:
Zo gaan ze dat volgens mij realiseren.
Dat is juist mijn hele punt, ik heb geen set-top box maar een CI+ module (smartcard integratie in de televisie zelf).mowa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
Er zit een hdmi ingang op die volgens mij bedoeld is om set-top boxen op aan te sluiten = set-top box integratie. Op elke (ziggo) ontvanger zit een hdmi uitgang die je aansluit op de x1.
Zo gaan ze dat volgens mij realiseren.
Verwijderd
Dat gaat helaas niet lukken.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:55:
[...]
Dat is juist mijn hele punt, ik heb geen set-top box maar een CI+ module (smartcard integratie in de televisie zelf).
Even binnen Tweakers gezocht op set-top box.
'k ga nog even naar wat bronnen zoeken.
Technisch gezien zou je daar geen gebruik van kunnen maken, of je hebt een TV met smartlink (of dergelijke) waarmee de Xbox kan communiceren via de HDMI kabel, het principe blijft dan hetzelfde als bediening van een setup-box. Maar dan kan je Xbox nog steeds geen Tv-beelden ontvangen.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:55:
Dat is juist mijn hele punt, ik heb geen set-top box maar een CI+ module (smartcard integratie in de televisie zelf).
Ik heb geen idee wat de 'normale Europeaan' hiermee kan gaan doen, vooralsnog zie ik het enkel als extra HMDI-ingang (ik heb er maar 3).
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2013 13:02 ]
Maar wat wil je dan juist dat MS doet? Dat ze een DVB-C decoder mee in de xbox steken? Waarom dan niet meteen ook een DVB-S decoder voor de satellietkijkers? Bouw er dan ook een DVB-T antenne voor de landen die het ondersteunen en er is vast ook nog wel ergens plaats voor een analoge tuner, zowel voor kabel als antenne.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:55:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het gaat me er meer om dat Microsoft het tv gebeuren tijdens de E3 zo prominent op de voorgrond plaatst terwijl mensen met nieuwe technieken zoals een ingebouwde CI+ module er blijkbaar helemaal niets mee kunnen.boe2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:00:
[...]
Maar wat wil je dan juist dat MS doet? Dat ze een DVB-C decoder mee in de xbox steken? Waarom dan niet meteen ook een DVB-S decoder voor de satellietkijkers? Bouw er dan ook een DVB-T antenne voor de landen die het ondersteunen en er is vast ook nog wel ergens plaats voor een analoge tuner, zowel voor kabel als antenne.
Ook op sites als amazon staat er de disclaimer ": Supported television tuner or cable/satellite set top box with HDMI output and HDMI cable required (all sold separately)."
Ik verwacht eigelijk ook niet dat de humax/cisco/samsung decoders die we in ons rare land nodig hebben uberhaubt ooit "supported" zullen worden.
Dat is dus wat ik al aangaf.Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:11:
Volgens MS heb je voor tv gebruik een "supported reciever device met HDMI-output" nodig voor tv gebruik en werkt het bij launch alleen in US.
Bovendien staat dat gewoon op de xbox site.
MS is momenteel in Nederland met de kabelproviders bezig omdat te laten werken. Hoe is nog niet duidelijk.
Ik verwacht dat de huidige set-top boxen dus de ontvangers die jij noemde gewoon werken.
Het is ook mogelijk dat ze met de providers bezig zijn een uniforme oplossing te bedenken zoals een set-top box die geschikt is voor alle aanbieders.
Nogmaals de bron binnen Tweakers voor wanneer iemand dat zo snel heeft gemist.
Ik heb ergens gelezen (moet ik even opzoeken) dat het via de hdmi-ingang ook mogelijk moet zijn om de xbox 360 op de x1 aan te sluiten. Het nut daarvan is me echter ontgaan.
[ Voor 18% gewijzigd door mowa op 27-08-2013 13:25 ]
Ik ben persoonlijk al heel gelukkig als hij als een soort Logitech Harmony werkt bij launch voor al je apparaten.
Op grafisch gebied was er nu in ieder geval nog nauwelijks verschil te zien, althans niet wanneer je de spellen naast elkaar ziet spelen. Als je echt in details gaat vergelijk zie je wellicht wel kleine verschillen.
Toppers van de beurs waren voor mij Titanfall, Watch Dogs en Dying Light (alhoewel deze volgens mij op de vloer niet speelbaar was?) Als je meer wil lezen over mijn ervaringen verwijs ik je graag naar www.level30.nl waarop ik een aantal artikelen heb geschreven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
te checken op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub
Beetje verontrustend dat het voor MS nu lijkt alsof ik hem onder NL voorwaarden heb besteld oid, dat wekt voor mij het vermoeden dat ze dus met verzenden dus ook gaan wachten op officiele release oid.
ik ga even kijken of ik dat via de helpdesk kan ophelderen, wordt vervolgd...
Staat bij mij ook op Nederland inderdaad. Er staat wel al betaald. Dus dat komt wel goed uit, haha. Een staat nog in behandeling.Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:33:
Even een vraag voor de mensen die via microsoft.de hebben gepre-orderd, staat jullie order ook op jullie nederlandse rekening ipv duitse rekening?
te checken op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub
Beetje verontrustend dat het voor MS nu lijkt alsof ik hem onder NL voorwaarden heb besteld oid, dat wekt voor mij het vermoeden dat ze dus met verzenden dus ook gaan wachten op officiele release oid.
ik ga even kijken of ik dat via de helpdesk kan ophelderen, wordt vervolgd...
Ik had per ongeluk 2 xbox One's besteld. Een heb ik laten annuleren. Dat zal bij dit overzicht wel de gene zijn die in behandeling staat.
Edit: In de Nederlandse Microsoft store staan niet mijn aankopen, die staan alleen in de Duitse Microsoft store.
[ Voor 6% gewijzigd door MrBlueEyes op 27-08-2013 13:41 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Sie: hi, i've got a question about the delivery of the german xbox one. Ive ordered one while being located in the netherlands
Sie: is it being shipped on the german release of dutch release date?
Markus L.: Yes, our warehouse is in Eindhoven, NL, so you will receive as soon as possible on the launch date.
Sie: no word yet on a official releasedate?, and is that still "november 2013"?
Markus L.: No, only November 2013.
Sie: super, my last question is about my account
Markus L.: Yes please.
Sie: my personlisches konto is empty, and my xbox order is somehow on my NL - Personal account
Sie: will this not interfere with the november release for me?
Markus L.: That is not problem. The order has been placed on the german store and that is all that
[ Voor 80% gewijzigd door Stefmeister op 27-08-2013 13:55 ]
http://www.pu.nl/artikele...ne-op-8-november-te-koop/
Hopelijk geldt dat ook voor Duitsland/UK.
[ Voor 41% gewijzigd door RDMA op 27-08-2013 14:01 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
VPN? Of is dit nieuws alweer achterhaald en teruggetrokken door MS?
Er moet niets geactiveerd worden, XBL content is van over de hele wereld beschikbaar. Niet de content voor NL regio, maar wel DE regio wat niets uit maakt, want je moet niet in DE zelf zitten om toch gebruik te maken van hun marketplace.McPoowl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:15:
Ik lees veel reacties van mensen die hem toch gaan halen in bv Duitsland, maar hoe gaan jullie dat doen met activeren dan? Hoorde dat je hiervoor in een 'launchland' moest zijn?
Dit is allang achterhaald. Vandaar dat iedereen fanatiek de xbox in de UK,DE of FR besteld.McPoowl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:15:
Ik lees veel reacties van mensen die hem toch gaan halen in bv Duitsland, maar hoe gaan jullie dat doen met activeren dan? Hoorde dat je hiervoor in een 'launchland' moest zijn?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Klopt inderdaad. Heb sinds vorige week een pre-order bij Amazon.co.uk en Amazon.fr staan. Twijfel nog om een pre-order bij MS.de te plaatsen.MrBlueEyes schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
Dit is allang achterhaald. Vandaar dat iedereen fanatiek de xbox in de UK,DE of FR besteld.
Hier Amazon.de en microsoft.de, co.uk is toch wat vervelender met losse stekker. Niet dat het een enorm probleem is.RDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Klopt inderdaad. Heb sinds vorige week een pre-order bij Amazon.co.uk en Amazon.fr staan. Twijfel nog om een pre-order bij MS.de te plaatsen.
Maarja ik heb er maar één nodig. Dus amazon.de gaat sowieso wel lukken en anders microsoft.de die beloofde mij ook dat ik met de release hem heb/verstuurd wordt.
Ik check ook regelmatig Amazon.de of de Day One pre-order weer (tijdelijk) terug is, inderdaad vanwege de stekker. Mocht dat niet baten dan laat ik hem gewoon via .co.uk of .fr komen.MrBlueEyes schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:49:
[...]
Hier Amazon.de en microsoft.de, co.uk is toch wat vervelender met losse stekker. Niet dat het een enorm probleem is.
Maarja ik heb er maar één nodig. Dus amazon.de gaat sowieso wel lukken en anders microsoft.de die beloofde mij ook dat ik met de release hem heb/verstuurd wordt.

Die gaat dus niet passen in ons stopcontact, hoe kan je die dan aansluiten op ons stroomnet? Zal dit met een soort verloopstekker moeten lukken waar aan de ene kant de engelse stekker ingaat en de output zeg maar gewoon een europese stekker is die wij gebruiken?
Dit is wat je nodig hebt:Negative schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:32:
Wat ik me afvroeg is als ik een Xbox One uit Engeland haal, hoe zit het dan met de stroomtoevoer die je erbij krijgt? Als ik op Google zoek zie ik dat ze in Engeland het zogehete type G gebruiken, die ziet er zo uit: [afbeelding]
Die gaat dus niet passen in ons stopcontact, hoe kan je die dan aansluiten op ons stroomnet? Zal dit met een soort verloopstekker moeten lukken waar aan de ene kant de engelse stekker ingaat en de output zeg maar gewoon een europese stekker is die wij gebruiken?
http://www.ebay.co.uk/itm...es_RL&hash=item2ec76b8110
Zie hierboven
[ Voor 52% gewijzigd door cypher21 op 27-08-2013 15:35 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Thanks voor de snelle reactie, voorkomt dat ik raar op me neus kijk als me Xbox One binnen komt hahahRDMA schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:34:
[...]
Dit is wat je nodig hebt:
http://www.ebay.co.uk/itm...es_RL&hash=item2ec76b8110
Als je kijkt bij de duim & wijsvinger (rechts op de foto), is dit een stekker die in de brick zit;

Deze kun je gewoon vervangen door;

[ Voor 59% gewijzigd door Axelfoley007 op 27-08-2013 16:07 ]
Ik baal er dus ernstig van dat mijn Razer controller en Turtlebeach headset niet compatibel zullen zijn met de x1.
Dat zijn toch absurde strategieën om geld uit je zak te kloppen. Kan je weer opnieuw een headset aanschaffen a €150+
Het is althans nog afwachten of Turtlebeach headsets compatibel zijn volgens dit bericht op hun site. Razer heeft zelfs nog helemaal geen woord hierover gerept.
Dat van een verloopstekker heb ik idd ook gelezen maar is nog niet bevestigd.
Van Turtlebeach heb ik wel volgende X1 headsets gevonden. Zijn nog niet te koop en prijzen zijn nog niet bekend.
O en hier wat 3rd party accessoires (zie hierboven)
[ Voor 57% gewijzigd door mowa op 27-08-2013 16:53 ]
Mijn zoontje wilt volgende maand de nieuwe Skylanders Swap Force, komt met een nieuwe "portal" maar nergens kan ik vinden of die portal voor de 360 ook op de X1 werkt, of dat dit twee verschillende portals zijn. Ik voel er weinig voor om 2 x € 70 uit te moeten geven.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Je ziet me toch nergens zeggen dat het voor headsets logisch is?mowa schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:34:
Wat betreft headsets vind ik dat helemaal niet logisch. Een usb headset is over het algemeen cross-platform compatibel dus waarom niet op een nieuwe generatie?
Dat van een verloopstekker heb ik idd ook gelezen maar is nog niet bevestigd.
Van Turtlebeach heb ik wel volgende X1 headsets gevonden. Zijn nog niet te koop en prijzen zijn nog niet bekend.
O en hier wat 3rd party accessoires (zie hierboven)
Heb zelf een Turtle Beach, maar die is op zich ook wel aan vervanging toe, dus wacht nog even op de launch en de dan beschikbare headsets en dan kies ik er wel eentje die goed ontvangen wordt.
Verder is er van 1 TB de prijs (in dollars bekend) zoals ik het zie op de site:
XO SEVEN: PREMIUM XBOX ONE®: SURROUND SOUND GAMING HEADSET
The Ear Force XO SEVEN is the perfect match for the all-in-one entertainment system, Xbox One®. From games and music to TV and movies, be immersed in surround sound and stay connected with friends like never before with a state-of-the-art headset that delivers unparalleled audio quality. Price: $159.95
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2013 17:15 ]
Die prijzen heb ik dan over het hoofd gezien maar ik zal dat alvast onder voorbehoud incalculeren boven op de prijs van de X1 en zeer wel mogelijk ook de PS4
Mijn X41 was ook iets van 150 euro dacht ik, maar heb er onwijs veel plezier van gehad (niet alleen voor games, maar ook voor films en series). Wil daarom best wel weer investeren in een goede headset, want deze heeft zijn rust onderhand wel verdiend
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2013 17:42 ]
Sinds ik die Sharkoon heb, game ik nooit meer zonder koptelefoon
Hopelijk zijn ze in oktober beschikbaar, dan ben ik in de US. Scheelt weer.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 27-08-2013 19:15 ]
en deze post:Phusebox schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:31:
Punten waar ik dan naar kijk om die beslissing te maken zijn: exclusives, third party support en de prijs. Microsoft verliest voor mijn gevoel op die laatste twee punten, plus de verplichting dat er een Kinect aangesloten moet zijn doet mij momenteel voor mijn gevoel 70% neigen naar de PS4, terwijl dit eerst 80% in het voordeel van Xbox One was.
Ben benieuwd wat je nu anders heeft doen besluiten. Toch een soort merktrouw?Phusebox schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:13:
Ik heb in gisteren mijn pre-orders geannuleerd op die in de Mediamarkt na dan. Nu maar fingers crossed dat ik hem daar gewoon op de release kan ophalen en er niks raars gebeurd.
Hoop dat ie in november komt hopelijk op 8 november volgens de geruchten nu kijken hoe ik Cod:Ghost voor de X1 kan krijgen.
Je neemt je account en je gold mee naar de nieuwe xbox (kan je tevens nog op de oude gebruiken) dus ik neem aan dat je punten dan ook meekomen. Je kunt tot nader order al je rendeem codes gebruiken, de punten zijn wel enkel tot juni 2015 te gebruiken.Stefmeister schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:18:
Live abbo kaarten waarschijnlijk wel, maar aangezien ze dus stoppen met die ms punten vroeg ik me af of het gaat werken om dus relatief goedkoper ms prepaid cash te krijgen.
Een rekensom van 80 punten voor 1 euro, levert bij 4200 punten van 34,94 toch bijna 17,50 "extra" op, en dat zou een leuke "korting" kunnen zijn als ik dat weer kan gebruiken om digitale games te kopen via de duurdere ms store.
Heb mijn vorige live abbo verlenging ook gedaan via cdkeys.com, scheelt echt een hoop
Genoeg tijd voor goede games
Lichtpuntje...
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.