[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

meer fotos van de headset
X-Fighter: De releasedatum is officieel 'ergens in november'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
X-Fighter schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:16:
[...]

Het share gedeelte, het alles richting digitaal gaan, het meer steunen van de developers tegenover tweede hands winkels. Ik had geen enkel probleem met het online DRM 24u gedoe, want ik woon in west-europa, ik heb altijd internet. Het feit dat ik nooit meer games zou moeten mee sleuren naar vrienden, maar gewoon even inloggen met mijn account om dan aan heel mijn library te kunnen, vond ik FANTASTISCH. Maarja door al dat geklaag van mensen die niet verder kijken dan hun neus lang zitten we daar nu zonder.

Want ik vraag me wel nog iets af. Ik ben van plan mijn games enkel nog digitaal te kopen, als ik dan inlog op andermans console, kan ik ze wel terug downloaden en spelen? Zal wrs wat moeite kosten allemaal...

Nu over de games die voorgesteld zijn voor de Xbox One vond ik ze beter als de ps4, veruit zelfs. Quantum Break, Titanfall, Forza Motorsport, om er maar paar op te noemen. Met breder gamma bedoel ik vooral de manier van games spelen. PS Eye allemaal mooi en wel, maar komt niet tot aan de knieën van de Kinect. Dus dat is een ander soort manier van game. Als ik gedronken heb is Dance Central té gek! :)

En dat gaat nu nog meer en meer worden. Nu de Kinect er standaard altijd bij zit, is het logischer voor developers om er meer mee te doen en in te investeren dus dat gaat nog veel moois opleveren.

Enja dan als multimedia systeem zal ik wel niet moeten uitleggen waarom het beter is dan de ps4 zeker? Ja het is betalend maar dat maakt me niet uit
Omdat jij de enige bent die inhoudelijk en met goed fatsoen reageert, ga ik op de rest ook verder niet in.

Okay, stukje gemak dus. Maar uiteindelijk speel je gewoon games, dat bedoel ik. En daarin zit 'm het allergrootste verschil (want hoe vaak sleep jij 20 games, die niet eens allemaal op een 500GB HDD passen) mee naar een vriend? Maar verder eens: het principe is erg mooi. En toch ben ik heel benieuwd of met name het sharen net zo mooi was als gezegd, maar daar hebben we het al over gehad.

Als je straks een game met de grafische kracht van The Division begint te spelen, dan valt je mond toch gewoon open. Dat bedoel ik met echte next gen shit.

Okay, ik dacht dat je het soort games bedoelde. Ja Kinect is een stuk nauwkeuriger dan de Eye, dat klopt inderdaad, evenals je stelling in dat geval. Als motion gaming een core vereiste voor je is, dan kun je inderdaad het beste voor X1 gaan. En op dit moment geef ik je gelijk als je zegt dat de X1 interessantere exclusives heeft laten zien op de E3, hoewel ik niet bang ben dat dit redelijk gelijk getrokken zal gaan worden binnen nu en een aantal jaar, gezien het verleden (ook weer persoonlijk).
beuker19 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Geld is toch best belangrijk en elke euro die te veel uitgeeft is toch een euro te veel.
Kijk er zijn ook mensen die op het geld letten omdat ze kinderen , andere hobby's , een huis , een auto en een vrouw hebben ;)
En als het alleen de adapter was voor je headset viel het wel mee , maar alles bij MS kost gewoon meer geld.
Nou ja wat jammer is, is dat er geen goede reden voor sommige dingen wordt gegeven, maar die verzinnen de gebruikers er vaak wel bij. Want waarom werken oude headsets nu precies niet bijvoorbeeld? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
bram1984 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:32:
[...]

Omdat jij de enige bent die inhoudelijk en met goed fatsoen reageert, ga ik op de rest ook verder niet in.

Okay, stukje gemak dus. Maar uiteindelijk speel je gewoon games, dat bedoel ik. En daarin zit 'm het allergrootste verschil (want hoe vaak sleep jij 20 games, die niet eens allemaal op een 500GB HDD passen) mee naar een vriend? Maar verder eens: het principe is erg mooi. En toch ben ik heel benieuwd of met name het sharen net zo mooi was als gezegd, maar daar hebben we het al over gehad.

Als je straks een game met de grafische kracht van The Division begint te spelen, dan valt je mond toch gewoon open. Dat bedoel ik met echte next gen shit.

Okay, ik dacht dat je het soort games bedoelde. Ja Kinect is een stuk nauwkeuriger dan de Eye, dat klopt inderdaad, evenals je stelling in dat geval. Als motion gaming een core vereiste voor je is, dan kun je inderdaad het beste voor X1 gaan. En op dit moment geef ik je gelijk als je zegt dat de X1 interessantere exclusives heeft laten zien op de E3, hoewel ik niet bang ben dat dit redelijk gelijk getrokken zal gaan worden binnen nu en een aantal jaar, gezien het verleden (ook weer persoonlijk).
Ja dat die 20 games er niet op passen maakt niet uit hoor, ik gebruik dan wel nog een externe harde schijf gewoon...

En next-gen gaat niet perse over graphics meer, eerder over hoeveelheid. Daar is Ubisoft heel goed aan het op in spelen. Ja voor gewone single player games in gesloten werelden gaat het om gfx en verhaal. Maar The Crew, The Division, etc draaien om die single player ervaringen in multiplayer werelden. En daar komt veel rekenkracht bij kijken, en op dat vlak zit het ook goed met de Xbox en hun 300.000 (veel virtuele) servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bel microsoft en vraag het. Het boeit hier echt niemand. Aangezien 98% met de standaard headset gaat gamen. Als je ingame geluid over je dure headset wil laten lopen moet die sowieso anders aangesloten worden via versterker etc. En die 2% die koopt dan echt wel een adaptertje.

Overal zitten maar 2 gedachtes achter: kwaliteit en geld. Of microsoft wil een bepaalde kwaliteit garanderen, of, en dat denk ik eerder, geld verdienen, alhoewel nu overal standaard een headset bijleveren spreekt dat weer een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In de basis wel, hoewel dit voor de een meer geldt als voor de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

In de basis ook niet. In de basis zijn het entertainment-apparaten. Dat is hetzelfde als zeggen dat de PC een tekstverwerker is in de basis, maar dat is allang niet meer de kerntaak van een PC.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn Xbox draait 40% op games. De rest is YouTube, RTL XL en wat andere zaken die handig te bedienen zijn. Ook de foto's en filmpjes van vakantie e.d. staan op de Xbox. Alleen als papa 's avonds tijd heeft is het weer een hardcore gaming machine :p De PS3 is zelfs voor 90% in gebruik geweest als Blu-Ray speler.

Wat dat betreft is voor mij persoonlijk het totale plaatje belangrijk. Hardcore gamen wanneer het kan, apps, foto's en andere Leisure wanneer het moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik heb trouwens genoten van de unboxing video. Er zit dus wel een headset bij, wat nogal belangrijk wat voor sommigen en gelukkig een externe voeding. Scheelt een warmtebron in de console (en lawaai :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bram1984 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:55:
[...]

Nee in een nieuwe auto zitten al matten. 8)7
En de Xbox One heeft standaard een headset. Problem solved.

Sinds wanneer hebben headsets trouwens een universele standaard :S Heb er hier zo 5 liggen, elke met een andere plug.

Weet je wat ook een universele standaard is? AA Batterijen, maar dat blijkt dan weer geen goede oplossing te zijn :+

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 08-08-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen headset die zich kan meten met een duur betaalde turtle beach. En overigens kun je je oude matten ook gewoon meenemen. :+

USB, jack of bluetooth. Vrij standaard voor een console toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Aangezien het toch om de games draait:

Project Spark to receive live hands-on demonstration via Twitch tonight

http://www.oxm.co.uk/6001...ation-via-twitch-tonight/

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-08-2013 22:54 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10
Dat is over 2,5 uur, beetje ongunstige tijd :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Een hoop vergelijkings posts tussen de PS4 en de Xbox one verwijderd, Dit is niet het vergelijkings topic. Ook zijn er een aantal users die moedwillig na al meerdere malen hun mening te hebben geuit in dit topic betreft hun afkeer voor de Xbox one. Laat dit achterwege. Met een discussie is niks mis maar het begint een beetje op een kruistocht te lijken om een console dat niet jou keus is onderuit te halen.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 08-08-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
bram1984 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:26:
Geen headset die zich kan meten met een duur betaalde turtle beach. En overigens kun je je oude matten ook gewoon meenemen. :+

USB, jack of bluetooth. Vrij standaard voor een console toch?
Stond er op de doos van jouw TB 'Compatible with XBox One ?'
Niet ? Wat is het probleem dan ?
Koop wel een adapter voor mijn Warhead, mocht dat niet werken dan gooi ik dat ding op marktplaats en leg een paar tientjes bij voor een xbox one certified headset, boeien...
Vernieuwing kost nu eenmaal geld.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 08:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

justifire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:00:
[...]

Stond er op de doos van jouw TB 'Compatible with XBox One ?'
Niet ? Wat is het probleem dan ?
Koop wel een adapter voor mijn Warhead, mocht dat niet werken dan gooi ik dat ding op marktplaats en leg een paar tientjes bij voor een xbox one certified headset, boeien...
Vernieuwing kost nu eenmaal geld.
Maar wat is de vernieuwing dan ?
Heb je dolby surround , wireless of een andere kleur nee.
Het zijn gewoon extra kosten die je moet maken zonder toegevoegde waarde.
En als je toevallig ook nog een stuurtje hebt liggen ben je al 2 adapters nodig.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Ik heb hem zojuist gepreorderd bij Bol.com! Ik wil gewoon een Xbox en geen PlayStation dikke vette . uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
Toch wel wat nieuwswaardig denk ik?
I’ve Seen a Real Xbox One Kinect Game in Action, and…

If you’d have asked me last year, I would’ve never guessed that Zumba Fitness: World Party would kill two career mini-milestones at once for me: the first time I got to physically pick up and hold a real Xbox One, and the first time I got to see a Kinect 2.0 motion-controlled game in action.*

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2013/08/ZFWPBrazil1-610x343.jpg

And yet there I was in the IGN demo room last week with publisher Majesco, staring at the “liquid black” new console on the ground and the next-gen Kinect sensor sitting in front of the TV. Though I played Xbox One games at E3, I never got to actually touch the console or the Kinect, as they were each always locked behind glass or otherwise inaccessible. So now, finally given the chance, I picked each of them up and was surprised by how solid and well-built the Xbox One feels compared to the first-generation Xbox 360. And believe the hype: the new Xbox is almost inaudibly quiet when running. Meanwhile, the new Kinect has plenty of heft; it feels like a serious piece of machinery, but it too feels iron-tough (unlike its flimsy predecessor), so that if it happened to take a tumble off your TV, odds are it would brush off the fall and get right back to work.

The art style is an interesting mix of live-action and animation.
The art style is an interesting mix of live-action and animation.

And work it does. The response time on Kinect 2.0 is very obviously much faster than the first Kinect, which Majesco made obvious by switching back and forth on-the-fly between Xbox 360 and Xbox One builds of the game (because certain sections they wanted to show me didn’t work properly on the One yet). Seeing the two Kinects work at the same time in the exact same space was telling. Input lag is no longer noticeable – that’s not to say it isn’t there because, well, of course it is – but it no longer feels like you’re fighting the Kinect to get it to read what you’re doing.

Kinect 2.0’s 1080p also makes a huge difference. As I sat on the couch behind the Majesco demo guide who was playing the game, Kinect 1 didn’t know I existed. But to Kinect 2.0, I was a fully recognizable person, sitting with one leg crossed over the other on the couch in the background. It’s very impressive. Quite frankly, Kinect 2.0 seems to be what the original Kinect should’ve been.

As for Zumba Fitness itself, you may know the story. The Latin-born, DVD-based workout craze brings a simple philosophy to its “exercise in disguise”: you do the same simple moves with the song’s chorus, and another set of actions during the verses. The idea is simply to move rather than be doing specific choreographed dances a la Dance Central, and you know what? It seems fun. Everything from Lady Gaga’s “Born This Way” (seemingly required in any dance/fitness game) to Hawaiian luau music is here, resulting in varied workouts that end up working different muscles.

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2013/08/Zumba-World-Party-Hawaii-1-610x343.jpg

Should you get hooked on the Zumba craze, the game will even go so far as to tell you where the nearest real-life Zumba classes are available in your area.

The Xbox One version, for what it’s worth, will include extras besides a vastly superior Kinect camera. Additional songs and dance styles will be included in the next-gen edition, though you’ll have to wait a bit longer for it. It’ll ship sometime “within the Xbox One launch window,” but after the 360, Wii, and Wii U editions drop this October.

Kinect 2.0’s first real hands-on test is expected to take place at Gamescom, where I’ll be playing Kinect Sports Rivals. More on Zumba Fitness and Kinect 2.0 very soon.

*Just to prove how weird I am that I tend to remember these little bits of personal video game trivia, the very first Xbox 360 game I played was an alpha development kit build of Top Spin 2 in 2005. You'd never guess that game, right?
Jammer van die game, al is dat natuurlijk wel een belangrijke game voor de vrouwelijke gamers onder ons (of het vrouwvolk wat ook wel eens een game wil doen), maar toch aardige info imo. Kinect werkt erg mooi (al was dat ook wel eerder bekend, maar dat was niet meer dan tech-demo's dacht ik) en de Xbox One is fluisterstil.

Nog wat andere promovideo's:
Op de een of andere manier vind ik die pookjes wel gaaf eruit zien. Hoop dat ze wat slijtvaster zijn dan de huidige pookjes want na een jaar (of 2) gamen gaan ze toch wel langzaamaan stuk (rubber gaat scheuren).

Prima met ledjes lijkt me en verder ziet het er wel prima uit. Volgens mij ook de eerste keer dat we zien hoe die batterij erin gaat en de controller er dus van binnen uit ziet.

Ziet er niet verkeerd uit (al is ie niet zo boeiend). Wel fijn is het lampje om aan te geven of Mute aan of uit is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2013 01:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ook het lampje op de play and charge kit ziet er allemaal een stuk slicker uit. Wat dat betreft zagen die dingen er bij de 360 een beetje speelgoedachtig uit. (komt denk ik ook omdat we ondertussen 6/7 jaar verder zijn). Moet zeggen dat de styling van apparaat tot controller tot accessoires er mooi uitzien, stuk voor stuk.

edit: trouwens wat ik ook echt een pluspunt vind lijken, is de bediening van de headset die nu op de controller wordt geklikt. Ik heb zo vaak dat het volume wieltje tijdens het gamen harder of zachter gaat doordat het langs mij afschuurt tijdens het gamen

[ Voor 28% gewijzigd door Chrosser op 09-08-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit ziet er ook netjes uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3gi524oHR5iPXmVntIcFjP3b/full.png

Better dan zo'n pieletje wat er nu in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij de eerste generatie 360 headsets zaten de voice controls ook vastgeklikt aan de controller, geen idee waarom ze dit toen veranderd hebben, maar goed om te zien dat ze terug naar het originele concept gaan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PWM schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:22:
Dit ziet er ook netjes uit:

[afbeelding]

Better dan zo'n pieletje wat er nu in gaat.
Stiekem had ik die grote linker knop ook willen zien als push-to-talk, nog steeds iets dat is mis bij de consoles. PC heeft dit bijna standaard (danwel via vent/TS of Skype) in de game zitten, maar bij console is het nog steeds niet aanwezig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Hmzzz, hier ging iets fout.... Excuus

[ Voor 90% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@SinergyX Min of meer werkt het zo, gewoon de headset op mute zetten, en zodra je wil spreken even het knopje inrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Xbone heeft weer een exclusive minder: nieuws: Below blijft geen exclusieve Xbox One-titel

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:26:
[...]

Stiekem had ik die grote linker knop ook willen zien als push-to-talk, nog steeds iets dat is mis bij de consoles. PC heeft dit bijna standaard (danwel via vent/TS of Skype) in de game zitten, maar bij console is het nog steeds niet aanwezig.
Push to talk lijkt me op een console uitermate onhandig, ik hou mijn handen liever aan de controller als ik aan het gamen ben :p
Helemaal hierheen gekomen om dit 'slechte nieuws' te komen melden?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
Hoe kan iets minder worden als het nooit als exclusive is aangekondigd? of prober je gewoon simple te bashen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
BM schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:23:
[...]

Push to talk lijkt me op een console uitermate onhandig, ik hou mijn handen liever aan de controller als ik aan het gamen ben :p
Klopt, de aller eerste Xbox had in sommige games ook het Push-To-Talk zitten, Ghost Recon Island Thunder, De eerste die op de Xbox uit kwam....... En het werkte onhandig, steeds weer het witte knopje indrukken..... Das inmiddels al wel meer dan 10 jaar geleden ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Sowieso is een titel als Below niet eens een systemseller. Als het bijvoorbeeld Titanfall was geweest (ja die komt ook op de PC), was het een ander verhaal natuurlijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:29:
Sowieso is een titel als Below niet eens een systemseller. Als het bijvoorbeeld Titanfall was geweest (ja die komt ook op de PC), was het een ander verhaal natuurlijk.
Ik had er ook nog nooit van gehoord, even gekeken, maar ook niet mijn spel....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik vind die indie scene sowieso lichtelijk gehyped tegenwoordig. Natuurlijk zitten er wel eens goede spellen bij. Persoonlijk wil ik zo'n spellen liever op een handheld of m'n ipad spelen dan op mijn nieuwe xbox. Eigenlijk kocht ik alleen AAA titels als ik me dat zo bedenk (voor de 360 en ps3 dan).

Ik heb me ook voorgenomen om maar 2 spellen te kopen voor de X1 tot het einde van het jaar, Assassins creed black flag en watchdogs. Als ik die heb uitgespeeld ga ik pas weer andere games kopen :) (ja ok miss BF4 nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was nooit gemeld op de E3 als Xbox one exclusive. Het werd door de aanwezige pers aangenomen omdat het op de Xbox one werd gedemonstreerd.

beetje non nieuws dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Die nieuwe controller ziet er echt strak uit. Ook de headset is best wel netjes.

De power supply is echt een facepalm. Microsoft zal dit wel uit kosten overwegingen gedaan hebben (xbox omruilen zonder powersupply is goedkoper), maar dat maakt je xbox meteen een stuk minder mobiel en ik moet dat toch weer weg zien te werken in mijn kast.

Over 2 weken richting de Gamescom om maar even een feeling te krijgen bij de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik denk dat het gedaan is omdat een voeding nogal een grote hittebron is en hierdoor wordt een stille console gerealiseerd, tenminste, als ik de berichten mag geloven. Als de voeding wel intern had gezeten had de console waarschijnlijk meer lawaai gemaakt en was de kans op een RROD (of het XBox One equivalent hiervan) aanwezig geweest. Of het nu wel of niet verdwenen is kunnen we niet zeggen, maar het is (naar mijn mening) wel te merken dat MS lering heeft getrokken uit de 360. De One zal daarom ook wel zo groot zijn, om een goede, stille airflow door het apparaat te krijgen.

Ik heb nog nooit last gehad van een RROD (Jasper Elite) en heb me nog nooit echt gestoord aan het geluid, maar het kan zijn dat de (verwachte) stilte van de One mij in positieve zin opvalt.

Als ik dan de PS4 bekijk die (volgens de geruchten) hoger geklokt is, een interne voeding heeft en toch een stuk kleiner is hoop ik voor ze dat ze het geluid en de temperatuur binnen de perken weten te houden :) Maar daar is op dit moment geen pijl op te trekken, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS over het 12GB RAM gerucht, was dus pertinent niet waar :

http://www.oxm.co.uk/6005...-is-false-says-microsoft/
Glad you all like headset. We’re not going to 12gb, just to be clear. Feeling great about game performance – stuff is looking killer.
en
I would like to pose this question to the audience," he wrote. "There are several months until the consoles launch, and [as] any student of the industry will remember, specs change," he wrote on NeoGAF.

"Given the rumored specs for both systems, can anyone conceive of a circumstance or decision one platform holder could make, where despite the theoretical performance benchmarks of the components, the box that appears "weaker" could actually be more powerful?

"I believe the debate on this could give some light to why we don't want to engage in a specification debate until both boxes are final and shipping."
De quote in het Zuma artikel dat de one echt zo goed als geruisloos is is een goeie zaak, ik gebruikte de slim eigenlijk nooit om films te streamen omdat die toch duidelijk hoorbaar is. Als die echt zo stil (en mkv's afspeelt) is kan mijn blu ray ook de deur uit, die gebruik ik nu als media streamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Aparte actie van gamestop: http://microsoft-news.com...for-xbox-one-video-games/
Voor 10 dollar als bijbetaling voor het kopen van de 360 versies van CoDGhosts, Madden NFL25, Fifa 14, BF4 en AC4, kun je de game upgraden naar de X1 versie als hij eenmaal uit is. Wel een aparte manier om gemakkelijk over te stappen.
Het lijkt er dan wel op dat er aardig wat dagen verschil zal zitten tussen de 360 release en X1 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:17:
Aparte actie van gamestop: http://microsoft-news.com...for-xbox-one-video-games/
Voor 10 dollar als bijbetaling voor het kopen van de 360 versies van CoDGhosts, Madden NFL25, Fifa 14, BF4 en AC4, kun je de game upgraden naar de X1 versie als hij eenmaal uit is. Wel een aparte manier om gemakkelijk over te stappen.
Het lijkt er dan wel op dat er aardig wat dagen verschil zal zitten tussen de 360 release en X1 release.
FIFA 14 is september he... Dus begrijp wel dat ze dit doen. Voor CoD zal dat maar enkele weken zijn.

Wel goeie actie, hoop dat ze dat hier ook ergens gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Trouwens ik moet zeggen dat ik de prijzen voor losse controllers reuze mee vind vallen.

Op de site van mediamarkt koop je voor 54,99 controller incl play and chargekit. Voor een losse controller 49,99. Goede prijzen hoor.

Kosten bij sony toch 59,99 op site van hun in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:17:
Vind ik wel een aardige actie moet ik zeggen! Ik heb de laatste jaren trouw ieder jaar de nieuwe Fifa gekocht, maar wil hem dit jaar overslaan, tenminste voor de 360 dan. BF4 gaat ook nog niet in oktober komen.

Aangezien EA is gestopt met de online pass zou je nu dus kunnen beginnen aan Fifa 14 / BF4, bij de X1 de next gen versie krijgen en dan deze versie verkopen... Toch?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zitten wel wat kanttekeningen aan, kan blijkbaar enkel US en je moet een PUR zijn (PowerUp) member.

Zou wel zoiets graag willen zien in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Chrosser schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:04:
Trouwens ik moet zeggen dat ik de prijzen voor losse controllers reuze mee vind vallen.

Op de site van mediamarkt koop je voor 54,99 controller incl play and chargekit. Voor een losse controller 49,99. Goede prijzen hoor.

Kosten bij sony toch 59,99 op site van hun in ieder geval.
Nice! Op dit soort aanbiedingen zat ik te wachten. De Play and Charge Kit is erg handig, en een 2e controller ook. Deze koop ik er dan ook mooi direct bij. Heb al een console pre-order lopen bij de mediamarkt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
joffrey19 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:49:
Die nieuwe controller ziet er echt strak uit. Ook de headset is best wel netjes.

De power supply is echt een facepalm. Microsoft zal dit wel uit kosten overwegingen gedaan hebben (xbox omruilen zonder powersupply is goedkoper), maar dat maakt je xbox meteen een stuk minder mobiel en ik moet dat toch weer weg zien te werken in mijn kast.

Over 2 weken richting de Gamescom om maar even een feeling te krijgen bij de console.
Ik had verwacht dat de Xbox One zo groot was omdat de power supply erin zou zitten.
Maar nu... ja, nu snap ik er helemaal niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 08:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

SinergyX schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:43:
Zitten wel wat kanttekeningen aan, kan blijkbaar enkel US en je moet een PUR zijn (PowerUp) member.

Zou wel zoiets graag willen zien in Nederland :)
Je hebt ook zo'n acktie bij gamemania
http://www.gamemania.nl/D...id=119&iid=745&source=hpc

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53
Iemand die weet of je al ergens de Madcatz fightstick kan bestellen ?

[ Voor 108% gewijzigd door justifire op 09-08-2013 17:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waar alleen net de gouda locatie dicht is gegaan, heb ik het even niet zo op GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Journalist van IGN die zegt dat de Xbox One zo goed als niet hoorbaar is terwijl hij aan het draaien is!

Vandaar wrs dat hij zo groot ook is :)

Maar goed nieuws alvast, dan hebben ze dus ook gedacht aan het comfort tijdens het game en dergelijk, altijd belangrijk

http://www.ign.com/articl...kinect-game-in-action-and

[ Voor 14% gewijzigd door X-Fighter op 09-08-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
X-Fighter schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:36:
Journalist van IGN die zegt dat de Xbox One zo goed als niet hoorbaar is terwijl hij aan het draaien is!
Dat horen we graag! Oke slechte woordgrap, i know :P
Kan echt niet meer wachten op de Xbox One. Zit te twijfelen of ik hem zal gaan bewonderen bij de gamescom in Duitsland.

[ Voor 17% gewijzigd door Sydney08 op 09-08-2013 18:46 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Trollen / uitlokken, dacht het toch niet.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2013 21:00 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
witeken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:47:
Low-end hardware is nu niet echt moeilijk om te koelen...
Apart dat de PS3 en 360 dan nog een flinke herrie maken.. als er inmiddels iets bizar low-end is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Xbox One: Sharing Digital Games and Gold

Today Marc Whitten has posted details on how Xbox One will expand how you share your games and outlines some of the benefits that Gold members will be getting at no additional cost.

Here are the highlights:

Sharing Digital Games
Everyone in your home can share digital games with each other. Your Xbox One can become your virtual game library filled with digital games that different people in the home bought. Anyone can pick any digital game on your Xbox One, sign in with their own gamertag and play – even if the owner is not signed in. Like physical media, you can also play many digitally downloaded games without being online, although experiences will be best when connected to the internet and Xbox Live. Finally, when you purchase a digital game, you can start playing even before the entire game downloads.

Because your digital games go with you, you can also use and share digital games when you sign in to another console. And, if you happen to buy a digital game when you are signed in on your friend’s console, your game will also be available on your Home Xbox One console for anyone to use.

Sharing digital games is a great feature of Xbox One, and we’re also making it possible for Xbox Live Gold members to share some of the best benefits of Gold.

Sharing Xbox Live Gold benefits
At E3 this year, we briefly highlighted a new benefit we’re bringing to Xbox Live Gold members on Xbox One. We’re calling it Home Gold. It will enable any Xbox Live Gold member on Xbox One to extend many Gold features to others at no additional cost. One Xbox Live Gold account delivering great benefits to everyone in the home.

Here’s how Xbox Live Gold members can extend Gold benefits including multiplayer gaming, Game DVR, SmartMatch and access to entertainment apps and experiences, including The NFL on Xbox, Skype, Internet Explorer:

At home. You can set up your console at home so that anyone who uses that console will enjoy multiplayer gaming and access to entertainment apps – even if you are not home or logged in.
On the go. You can log in at a friend’s house and everyone there can enjoy multiplayer gaming and access to entertainment apps while you are logged in.

At Home with Xbox One
If you’re an Xbox Live Gold member, an unlimited number of people can enjoy many benefits of Xbox Live Gold while they are using your Home Xbox One console. Friends and family will simply create their own account and gamertag and be able to enjoy Xbox Live online multiplayer gaming and access to entertainment apps.

Friends coming over to play? No problem. They can log in with their own gamertag and play online multiplayer. Even if you sign off, your friends and family can enjoy multiplayer gaming while they are playing on your Home Xbox One console.

At a Friend’s House with Xbox One
On Xbox One if you are an Xbox Live Gold member, you will be able to go to a friend’s house and play co-op multiplayer– even if your friend is not a Gold subscriber. Once you log in with your Xbox Live Gold account, everyone using that console can access multiplayer and entertainment apps for as long as you are logged in.

At Home with Xbox 360 and Xbox One
If you are an Xbox Live Gold member today, you are already set for Xbox One. Your Xbox Live Gold membership for Xbox 360 will seamlessly become an Xbox Live Gold account on your Xbox One and you will be able to enjoy Xbox Live Gold features on either console. You can even be logged in to Xbox 360 and Xbox One at the same time. Home Gold benefits are exclusively for Xbox One.

What Home Gold Means for the Xbox One Experience
With Xbox One everyone in your home has a personalized account, which will enable powerful and personal experiences, and that’s one of the reasons why we wanted to create Home Gold. It means that your account and your gamertag are truly yours. You don’t have to share your gamertag for multiplayer gaming with others in your home, or see recommendations for your kid’s cartoons next to the recommended first-person shooter for you. It also means that you can introduce new games and enjoy multiplayer with friends while they are at your house. Last but not least, it also means that when you buy one Xbox Live Gold membership, multiple people can enjoy the best benefits of Xbox Live Gold on your Xbox One at no additional charge.

Ik ben zelf nu nog nieuwsgieriger geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedeeltes hiervan waren al bekend (home gold en dat je overal bij je digital library kunt), maar het stuk over inloggen bij iemand anders en dat je dan daar kan spelen terwijl thuis op de xbox hetzelfde spel gespeeld kan worden is wel super, das in ieder geval een klein stukje wat terug is van voor de drm reversal.

Overigens is de skype die met live gold meekomt voorzien van wat premium functies (3 way calling onder andere) dus das ook weer een bonus :)

Ik zou wel wat meer willen weten over dat sharen op een console, aangezien ik spellen speel die niet geschikt zijn voor andere (kleine) mensen in huis. Dat wil ik wel op de een of andere manier afschermen. Worden de leeftijdsopties ook uitgebreid?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

SinergyX schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:10:
[...]

Apart dat de PS3 en 360 dan nog een flinke herrie maken.. als er inmiddels iets bizar low-end is :P
Inderdaad. Volgend jaar zal er 1 Kepler-SMX zitten in Tegra 5, die volgens Nvidia dubbel zo snel als de Ps3 zou zijn (400gflops), met een TDP van <2W.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Dan gaat de PS4 me toch een takkeherrie maken.... :+

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Van the Verge:

Despite the changes not being very different to how things are today with the Xbox 360, Microsoft says it still wants to bring the improved digital sharing features, that it has retreated from, to the Xbox One in time. "We are completely committed to the digital vision we laid out, and we plan and intend to deliver all the things we said before," Microsoft's Yusuf Mehdi tells us. Mehdi explains that Microsoft wants to and "can do it," but it's seeking feedback before any future changes are made. "You're going to see more of the things that we talked about with digital," he confirms, including a Family Sharing feature that Microsoft previously revealed as an option to share digital content with family members regardless of console or location. Mehdi says Microsoft still has "creative pricing models" for games, and trial games on their list for post-launch. For now, Microsoft is clearly approaching any potential changes with caution to avoid a backlash over policy changes that have left consumers confused by its Xbox One launch so far.

Dit blijft een killer feature, ik blijf hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Je TR is genoeg, user bashen werkt enkel averechts.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
onzin, het ligt totaal aan het wattage verbruik.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2013 21:03 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

Over koeling gesproken: Op de frontpage postte iemand een foto van het koelsysteem voor de X1, maar als ik het zo zag leek het alsof de fan de warme lucht van de heatsinks opzoog. Dat is toch helemaal niet zo effectief :?

Dit plaatje dus: http://i6.minus.com/iPhTQgAhk1rjU.jpg

Een totaal andere montage van een fan zoals ik ken van andere koelers.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vrijdag schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:59:
Over koeling gesproken: Op de frontpage postte iemand een foto van het koelsysteem voor de X1, maar als ik het zo zag leek het alsof de fan de warme lucht van de heatsinks opzoog. Dat is toch helemaal niet zo effectief :?

Dit plaatje dus: http://i6.minus.com/iPhTQgAhk1rjU.jpg

Een totaal andere montage van een fan zoals ik ken van andere koelers.
Dat is best gebruikelijk hoor! :)

Door de aanzuiging krijg je meer laminaire stroming langs het blok. Als je er tegenaan blaast dan krijg je veel turbulentie (=geluid) en stofophopingen. Qua netto koelvermogen maakt het volgens mij niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

Bartjuh schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:04:
[...]

Dat is best gebruikelijk hoor! :)

Door de aanzuiging krijg je meer laminaire stroming langs het blok. Als je er tegenaan blaast dan krijg je veel turbulentie (=geluid) en stofophopingen. Qua netto koelvermogen maakt het volgens mij niet zoveel uit...
:$ Dawissiknie

Ik dacht dat om effectief te zijn fans juist over de sinks moesten blazen. Weer wat geleerd :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 20:53:
Van the Verge:

Despite the changes not being very different to how things are today with the Xbox 360, Microsoft says it still wants to bring the improved digital sharing features, that it has retreated from, to the Xbox One in time. "We are completely committed to the digital vision we laid out, and we plan and intend to deliver all the things we said before," Microsoft's Yusuf Mehdi tells us. Mehdi explains that Microsoft wants to and "can do it," but it's seeking feedback before any future changes are made. "You're going to see more of the things that we talked about with digital," he confirms, including a Family Sharing feature that Microsoft previously revealed as an option to share digital content with family members regardless of console or location. Mehdi says Microsoft still has "creative pricing models" for games, and trial games on their list for post-launch. For now, Microsoft is clearly approaching any potential changes with caution to avoid a backlash over policy changes that have left consumers confused by its Xbox One launch so far.

Dit blijft een killer feature, ik blijf hopen!
Ik ook!! voorlopig ben ik al blij met de mogelijkheid om je digitale library bij iemand anders te kunnen spelen terwijl bij jou thuis je family gewoon bij jouw library kan en hetzelfde spel tegelijk spelen. Vraag is echter of je dan ook op multiplayer kunt? opent een hoop coop opties :)

Overigens op gamespot : http://uk.gamespot.com/ne...ox-live-explained-6412775
Whitten also addressed the situation where players own an Xbox 360 and an Xbox One. He said all existing Xbox Live Gold memberships will "seamlessly" become an Xbox Live Gold account on Xbox One. Players will then have access to the suite of Gold-benefits on both consoles. Gamers can even be logged into the Xbox 360 and Xbox One at the same time, Whitten said.
Tegelijk ingelog zijn op 360 en Xbox 1 :) das wel apart

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dan kan de 360 ergens anders staan en toch van entertainment voorzien (bv voor streamen of diverse apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet? Ik doe mijn 360 niet weg als de X1 er is, het is altijd handig als ik op de een kan spelen en online en iemand anders in huis oip de ander zonder dat je eruit gemikt wordt (wat nu het geval is, als ik inlog op een andere 360 met mijn live account wordt je uitgelogd op de andere)

Zal voor veel mensen verschillend zijn maar het feit dat het kan is gewoon meegenomen. Het zou nog mooier zijn als de live gold sharing ook op de 360 gaat werken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is inderdaad wel mooi. Dan kan de 360 naar de slaapkamer, en dienst doen als Pathe Thuis/RTL XL/Netflix machine.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 10-08-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik vindt het ook makkelijk ik switch nog wel eens tussen consoles ... dan staat er 1 gewoon even niets te doen als ik dan switch dan wordt ik niet meteen uitgelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Een nieuwtje van Major Nelson: http://majornelson.com/20...points-to-local-currency/
De Microsoft Points gaan inderdaad de deur uit, zoals al was gemeld, maar er blijven wel Gift Cards in de winkel om toch makkelijker je aankopen te doen. Dus in feite worden Microsoft Points vervangen door Gift Cards met normale valuta en behoud je dus wel de mogelijkheid om een bedrag op voorraad te hebben voor toekomstige aankopen. Imo een goede zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 20:48
Ik zit er aan te denken om te wachten met de aanschaf totdat er een interessante package wordt uitgebracht met 1 of 2 gave games. Zo heb ik destijds de xbox360 gekocht in combinatie met Halo 3. Kan iemand zich nog herinneren hoe lang het bij 360 heeft geduurd voordat een dergelijke package op de markt werd gebracht? Ik ben nogal ongeduldig namelijk :+
En hoe zat het destijds qua prijs? Het heeft natuurlijk weinig zin om een te wachten op een package dat 560 euro kost met 1 spel want dat levert geen voordeel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Er zijn bij launch (of vrij snel daarna) ook al combinaties met games, maar die zijn wat duurder dan de kale console. Forza, Ryse en Dead Rising hebben als het goed is een console met daarin ook de game. Daar krijg je ook wat extra's bij. Weet het effe niet uit mn hoofd, maar het komt straks ook in de nieuwe TS te staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karun
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-09 09:06
http://www.neck.nl/produk...37&m4n_aid=13119&_df=true

Neckermann heeft de Xbox one voor 350 euro online staan.
Ik heb er een besteld, en gezegd dat ik later via Accept Giro wil betalen
Nu maar kijken of de order wordt geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 16:12
Voordat mensen zielig gaan doen en denken dat ze recht hebben op die prijs lees even de algemene voorwaarden door. Daar staat in dat ze bij een fout de prijs alsnog omhoog kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karun
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-09 09:06
Ruben0s schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:08:
Voordat mensen zielig gaan doen en denken dat ze recht hebben op die prijs lees even de algemene voorwaarden door. Daar staat in dat ze bij een fout de prijs alsnog omhoog kunnen doen.
Maar je kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:30
Heb het ook maar even geprobeerd, hopen dat hij voor die prijs weggaat, maar denk het haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wehkamp heeft wel vaker van dit soort fouten maar ze zijn ook nooit de snelste met uitleveren. De kans is groot dat ze je order dan gaan annuleren.

Voor sommige shops is dit overigens ook een taktiek. Pre-order is erg goedkoop, maar als het product er eenmaal is, gaat de prijs omhoog. Mailtje erbij van whoops, sorry en je hebt er toch weer wat sales bij.

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Dan hopen we dat Neckermann sneller is :+

Mocht ie wel duurder/de originele prijs worden gaat ie toch geannuleerd worden of linea recta weer terug. Ik heb elders al een pre-order uitstaan. Niet dat het mijn bedoeling is om overal maar pre-orders te plaatsen, maar hier is het niet geschoten, altijd mis ;)

[ Voor 76% gewijzigd door McBoom op 10-08-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is €350,- nou zo onwaarschijnlijk? Dat is een hoop geld, alsof de Xbox One nooit verkocht zal worden voor dat bedrag. Anderhalf jaar geleden had ik een Xbox 360 gekocht bij de Dixons voor €100,- dat was €300,- onder de launch prijs. Ik heb er maar één ge-preordered via Accept Giro op de Neckmann site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

heb er ook een besteld bij neckerman, staat wel in de omschrijving iets van 'day one edition' dus dan mag ik aannemen dat de x1 ook dag 1 geleverd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat een rechter hier van vind eigenlijk. Een tv van 2000,- aanbieden voor 200,- is duidelijk een foutje en dan staat de shop prima in zijn recht de prijs aan te passen en/of de order te annuleren.

Nu echter gaat het om een lagere prijs dan advies verkoop en daar is helemaal niets mis mee. In elke product groep worden producten op launch verkocht onder advies verkoop dus waarom zou dit bij consoles niet kunnen? Ik als "consument" weet toch niet dat de marge klein is?

Daar bij komt ook nog eens dat dit eigenlijk niet om een fout kan gaan. 200,- ipv 2000,- is een lullige tikfout en kan dus als dusdanig aangedragen worden maar 349,95 intikken ipv 499,99 (of 499,00) heeft niets met een tikfout te maken. Dat is gewoon bewust zo ingevuld, misschien om klanten te lokken maar dan zou het weer onder misleiding kunnen vallen.

Leuk wel, ik hou het even in de gaten en heb er voor het experiment ook maar eentje besteld :D
Mochten ze hem leveren (ik heb al een Pre-order bij GameMania) ben ik hem in mijn vrienden groep voor 350,- zo kwijt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Donstil schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:32:

Leuk wel, ik hou het even in de gaten en heb er voor het experiment ook maar eentje besteld :D
Mochten ze hem leveren (ik heb al een Pre-order bij GameMania) ben ik hem in mijn vrienden groep voor 350,- zo kwijt.
Dus je koopt er 1 voor 499 en 1 voor 350 en dan geef je er 1 aan je vrienden weg voor 350? Dus degene die dan echt geluk heeft is 1 van je vrienden? :? Je bent wel heel gul of maakt hier een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ze zullen hem hoogstwaarschijnlijk niet voor die prijs leveren ;).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik gok voor 'foutje extra klanten' geval. Er is geen aannemelijk bedrag, gezien dat ding uit gaat komen voor een vaste prijs die al lang is aangekondigd zonder enige vorm van korting (zoals via surfnet).

Ze missen wat pre-orders, zo even wat binnen halen, mailtje erbij dat ze 20-25 euro korting krijgen, hoppa extra klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

dus volgens jou is dit bewuste zwendel van neckerman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:35:
Ik gok voor 'foutje extra klanten' geval. Er is geen aannemelijk bedrag, gezien dat ding uit gaat komen voor een vaste prijs die al lang is aangekondigd zonder enige vorm van korting (zoals via surfnet).

Ze missen wat pre-orders, zo even wat binnen halen, mailtje erbij dat ze 20-25 euro korting krijgen, hoppa extra klanten :)
Vaste prijzen bestaan niet in deze brance, Microsoft kan willen dat je de console aanbied voor 499,- (ARP) maar zodra er een overschot komt zal ook op launch de prijs toch echt lager zijn.

Microsoft kan niemand verplichten voor die prijs te verkopen natuurlijk, ze kunnen wel de inkoop hoog houden zodat de marge om te zakken lager is maar zelfs dan staat het een winkel vrij hem te dumpen.
Kaasje123 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:35:
[...]

Dus je koopt er 1 voor 499 en 1 voor 350 en dan geef je er 1 aan je vrienden weg voor 350? Dus degene die dan echt geluk heeft is 1 van je vrienden? :? Je bent wel heel gul of maakt hier een foutje?
Nou ik geef niets weg, ze mogen hem voor 350,- van me kopen.

Ik verwacht eigenlijk dat de Nekkerman niet kan leveren voor die prijs, of dat het weken later zal worden.
Dan game ik dus al op mijn GameMania bestelling van 499,-. Dus dan is hij over en zie ik niet in waarom een vriend of kennis het gelukje niet zou mogen hebben. Terug sturen of annuleren kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ben benieuwd, zojuist besteld bij De Neckerman. Verwacht van niet, maar de prijs is niet onwaarschijnlijk laag. Betaling natuurlijk via acceptgiro.

Kan hem altijd nog retouren, want ben er eigenlijk ook nog niet helemaal over uit of ik de Xbox wel wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
En besteld. Lecker mann!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 22:44
Eerst besteld vervolgens account aangemaakt. Nu staat er dit in mijn account, bij bestellingen:
Uw overzicht is niet beschikbaar.

Heeft iemand anders dit ook?

Overigens betaald via ideal, acceptgiro wuiven ze meestal weg en de directe betalingen worden meestal wel uitgeleverd *ervaring*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ook de one voor 349 op acceptgiro besteld. Verwacht er niks van maar proberen kan geen kwaad :)
Vraag me wel af voor hoelang hij voor die prijs aangeboden blijft staan, ze kunnen het niet maken lijkt me om tig klanten bij te laten betalen en/of nee te verkopen over x tijd.

@xminator; zelfde hier, net een nieuw account gemaakt en geen klantnummer of iets. Overzicht werkt niet.
Hele systeem van hen werkt ruk, want na 14 keer mijn gegevens ingevuld te hebben gooit hij hem nog op de naam van mijn broertje omdat die ook hier woont en daar vaker besteld...

[ Voor 34% gewijzigd door Wackoz op 10-08-2013 19:21 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:07:
Eerst besteld vervolgens account aangemaakt. Nu staat er dit in mijn account, bij bestellingen:
Uw overzicht is niet beschikbaar.

Heeft iemand anders dit ook?

Overigens betaald via ideal, acceptgiro wuiven ze meestal weg en de directe betalingen worden meestal wel uitgeleverd *ervaring*.
Dit heb ik ook.

Zojuist heb ik aan de Klantenservice gevraagd of de prijs juist is? Als dit positief wordt beantwoord, dan is de prijs pas echt zoals die daar staat. Ik verwacht het eigenlijk niet.

[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 10-08-2013 19:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien een rare suggestie, maar kunnen we de hele discussie over wie waar voor welke prijs bestelt, misschien in een apart topic regelen? Vind het niet erg dat men het daar over wil hebben, maar lijkt me weinig om hier de komende 3 maanden nog over door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Lol nog een leuke eens kijken of die bij Neckerman België ook zo laag staat .... geen xbox one te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ja idd, liever splitsen naar een X1 levertijden topic ofzo. Neckermann gaat ze toch niet uitleveren, dit bedrijf staat wel bekend om zijn 'per ongeluk' prijsfouten. Zoek maar naar Neckermann in het shopping forum. Denken dat het een bewuste stunt is van Neckermann is gewoon wishfull thinking, want bij launch van een nieuwe console waarvan men schaarste verwacht (en MS ook al zelf aangegeven heeft..) zijn kortingen van 150 euro op 499 wat dus overeenkomt met ongeveer 30% korting ondenkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Die 350 euro is volgens mij onder de inkoopsprijs. Lijkt me dus sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D-TECH schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:37:
Die 350 euro is volgens mij onder de inkoopsprijs. Lijkt me dus sterk.
Die 499 is waarschijnlijk al op of onder de inkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 22:44
Topic aangemaakt over de neckermann deal:
[AANBIEDING] Xbox One - 349 Neckermann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja natuurlijk geeft Microsoft aan dat er schaarste verwacht wordt. Dat is een van de eerste regels in de marketing van een dergelijk product.

Gewoon heel hard roepen dat het een succes is.

De eerste zending van de One voor Nederland is nog niet uit verkocht op het moment.
bram1984 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:15:
[...]

Die 499 is waarschijnlijk al op of onder de inkoopprijs.
Nee dat niet hoor, heb de inkoop van een kleine retailer gezien en zelfs die kon er gewoon op verdienen.
De grote jongens verdienen er dus echt wel iets op. Geen 150,- maar ook niet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Ben al sinds de originele MS presentatie enorm weigerachtig tegenover de XOne.

Titanfall, dedicated servers, Gears of War, verbeterde audio codec hebben mij over de streep getrokken.

Ook al is de PS4 qua hardware beter, zonet preorder Xbox geplaatst & betaald. PS4 zal voor binnen een jaartje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

offtopic:
Dedicated servers heeft de Ps4 ook. Hoe goed de audio is hangt volgens mij enkel van de devs af, en de Ps4 zal waarschijnlijk even goede audio hebben. Titanfall zal voor de pc verkrijgbaar zijn. Maar is je eigen keuze natuurlijk.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
huyanglee schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:07:
Ben al sinds de originele MS presentatie enorm weigerachtig tegenover de XOne.

Titanfall, dedicated servers, Gears of War, verbeterde audio codec hebben mij over de streep getrokken.

Ook al is de PS4 qua hardware beter, zonet preorder Xbox geplaatst & betaald. PS4 zal voor binnen een jaartje zijn.
Verstandige keuze, zeker gezien de games die jij gaat spelen. Online gaming op een Playstation bevalt mij een stuk minder als op een Xbox. Misschien dat dat op de nieuwe generatie anders, maar die kans acht ik zeer klein.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Sony heeft veel meer first party devs, dus in verband met games is het net een slechte keuze.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Hij noemt 2 games op die hij graag wil spelen, namelijk titanfall en gears of war. Volgens mij zit je voor die games goed bij de x1.

Nvm verder...

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
witeken schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:00:
Sony heeft veel meer first party devs, dus in verband met games is het net een slechte keuze.
Zucht het gaat NIET om het AANTAL, maar om de games die je graag speelt. Bv ik speel graag Forza daarom koop ik me een xbox (oa). Zie jij Forza op PS4 verschijnen .... dacht het dus niet.
Pagina: 1 ... 54 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.