Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:14
De Xbox One voor 349 euro, via neckermann.com

http://www.neck.nl/produk...url=fh_secondid=156620503

Hoe gaat neckermann het aanpakken? Worden bestellingen geannuleerd? Graag updates hiervan in dit topic.

---
Anoniem: 533300 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:30:
Beste

Vanaf vrijdag 9 augustus 2013 is de X-Box One op onze website ten onrechte aangeboden voor
€ 349,00 in plaats van € 499,00. Zodra wij deze fout ontdekt hebben, is de X-Box One door ons offline gehaald en hebben we besloten om hem voorlopig niet meer aan te bieden.

Het spijt ons dat we de X-Box One helaas niet voor de aangeboden prijs kunnen uitleveren.
Heb je reeds betaald, dan wordt dit bedrag binnen een week teruggestort op je rekening.

Wij beroepen ons hierbij op onze algemene voorwaarden:

Zetfouten
Voor de gevolgen van kennelijke zet, typ en/of programmeer of programmafouten op de website, in de catalogus, in andere publicitaire mailings of op internet, kan neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden.

De aangeboden prijs is geen aannemelijke prijs voor de X-Box One, het is dus duidelijk dat het hier om een kennelijke vergissing gaat.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit voorval.

Groeten,

Françoise
Webcare, neckermann.com

[ Voor 71% gewijzigd door xminator op 13-08-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32
Zojuist heb ik aan de Klantenservice gevraagd of de prijs juist is? Als dit positief wordt beantwoord, dan is de prijs pas echt zoals die daar staat. Ik verwacht het eigenlijk niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-05 18:58
Een Xbox One voor 450,- zou al een relatief grote aanbieding zijn geweest. Geen reden om hem voor zo weinig te verkopen. Ik heb ook besteld maar ga er eigenlijk van uit dat het op niks uitloopt. Heb voor acceptgiro gekozen zodat er weinig mis kan gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door koen092 op 10-08-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 14:23
Zat ook te twijfelen om te bestellen... ik wacht even de reactie van Jumpman af. Maar verwacht het eigenlijk niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
koen092 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:27:
Een Xbox One voor 450,- zou al een relatief grote aanbieding zijn geweest. Geen reden om hem voor zo weinig te verkopen. Ik heb ook besteld maar ga er eigenlijk van uit dat het op niks uitloopt.
Je kan al een xbox one voor 475 euro in de winkel halen (althans wanneer die uitkomt). ;)

[ Voor 3% gewijzigd door xminator op 10-08-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:23
Ik heb het ook maar besteld! Heb wel is een nikon D90 voor 500 ipv 800 gekocht door foutje van Wehkamp, hopelijk is dit net zo'n succes. Ik laat hier nog wel weten wat de uitkomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Die prijs zal hoogstwaarschijnlijk fout zijn, en je kan er zeker van zijn dat je de Xbox niet voor die prijs geleverd zult krijgen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 16:46

Jack V

Snappie?

Ook maar besteld. Annuleren kan altijd.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34

Hupske

AFCA

Ook besteld. Ik zie wel hoe het afloopt. Zal wat zijn als ze er niks aan doen.

Echter lijkt me dit niet correct. Zal binnenkort wel bericht krijgen dat je meer moet betalen ofzo.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 14:49
Ook maar besteld onder het motto nooit geschoten is altijd mis. Betaling via acceptgiro na levering, kan me altijd nog eens bedenken of ik nou echt de One wil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
Toch wel gek dat de prijs er nog zo staat dan. Om half 5 ontstonden de eerste reacties. Zou dit pas op maandag worden gecorrigeerd? In dat geval krijgen ze nog heel wat bestellingen te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 15:14

Rub3s

+3 , omdat het kan

Moet je bij die bestelling direct betalen of niet? (ik weet niet hoe de Nederlandse tak van Neckerman erbij staat?)

[ Voor 6% gewijzigd door Rub3s op 10-08-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Kan met acceptgiro. Dus betalen na 14 dagen als je hem binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
hupske schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:56:
Kan met acceptgiro. Dus betalen na 14 dagen als je hem binnen hebt.
Bestellingen met acceptgiro worden sowieso direct geannuleerd, want die moeten handmatig gecontroleerd/geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 23:28
xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:59:
[...]

Bestellingen met acceptgiro worden sowieso direct geannuleerd, want die moeten handmatig gecontroleerd/geaccepteerd worden.
Nou, de mensen met acceptgiro hebben de zelfde rechten als met vooruitbetalen. Het is of iedereen krijgt het voor deze prijs of compensatie, of niemand krijgt het voor deze prijs.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-04 15:58
Is dit gegarandeerd de Day One uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 23:08
Hummed schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:33:
Is dit gegarandeerd de Day One uitvoering?
Je moet eerst vragen word het wel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb hem ook besteld, aangezien de prijs nog niet bekend is weet ik niet of het een goede deal is.. maar 350 euro voor een next gen console vind ik een prima prijs.. Heb btw ook voor de accept giro gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516607

''Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst, in dat geval heeft de consument het recht/de bevoegdheid om zijn bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.''

Namens de Consumentenbond: ''De leverancier kan in zijn algemene voorwaarden opnemen dat hij binnen 3 maanden na totstandkoming van de overeenkomst prijsverhogingen kan doorberekenen. Bij een dergelijke prijsverhoging heb je het recht om de overeenkomst te ontbinden''

[ Voor 121% gewijzigd door Anoniem: 516607 op 10-08-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:23
Anoniem: 516607 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:57:
''Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst, in dat geval heeft de consument het recht/de bevoegdheid om zijn bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.''
Wat een belachelijk recht is dat. Waarom na 3 maanden? Dat is bij mijn weten nergens wettelijk bepaald.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jorco schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Wat een belachelijk recht is dat. Waarom na 3 maanden? Dat is bij mijn weten nergens wettelijk bepaald.
Waarom zou zoiets wettelijk bepaald moeten zijn? Een bedrijf mag zelf voorwaarden verzinnen. Sowieso denk ik dat die clausule helemaal niet van belang gaat zijn, maar eerder de standaard "zet- en drukfouten voorbehouden"-clausule die ze vast hebben. Als je een beetje nadenkt kun je aan je water aanvoelen dat die prijs niet klopt en er niet geleverd gaat worden voor die prijs, maar over een paar dagen komt iedereen hier natuurlijk klagen wanneer de orders gecanceld worden.
Tjiwa schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:19:
[...]

Nou, de mensen met acceptgiro hebben de zelfde rechten als met vooruitbetalen. Het is of iedereen krijgt het voor deze prijs of compensatie, of niemand krijgt het voor deze prijs.
"compensatie" :?

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 10-08-2013 22:04 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
NMe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:03:
[...]

Waarom zou zoiets wettelijk bepaald moeten zijn? Een bedrijf mag zelf voorwaarden verzinnen. Sowieso denk ik dat die clausule helemaal niet van belang gaat zijn, maar eerder de standaard "zet- en drukfouten voorbehouden"-clausule die ze vast hebben. Als je een beetje nadenkt kun je aan je water aanvoelen dat die prijs niet klopt en er niet geleverd gaat worden voor die prijs, maar over een paar dagen komt iedereen hier natuurlijk klagen wanneer de orders gecanceld worden.
Dat zou jammer zijn en ik zou het niet erg vinden. Alleen moet de afwikkeling dan wel goed verlopen (geld zsm. terug, geen rare verhalen over een paar maanden met incassobureau's etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Als je een beetje nadenkt kun je aan je water aanvoelen dat die prijs niet klopt en er niet geleverd gaat worden voor die prijs, maar over een paar dagen komt iedereen hier natuurlijk klagen wanneer de orders gecanceld worden.
350 t.o.v. 500 vind ik niet zo'n groot verschil. 35%. Dat is precies wat je bij de albert heijn korting krijgt op spullen die de volgende dag weg moeten als na een bepaalde tijd winkelt.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alleen gaat dit niet over datum.

Het is gewoon afwachten nu. Maandag zullen we het pas weten en ws nog later hoe ze dit gaan oplossen.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:08
@Stef602
Ja, maar het gaat hier wel om een Xbox One op launch day waar hij overduidelijk overal voor 499,- wordt geleverd.

Ik ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

ook besteld, ik ben benieuwd.
Nog even ter voorbereiding nog het klantenservice nummer gevonden voor maandag, kosteloos via 0115 – 64 00 66 (alternatief voor het 0900 nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
keanu_ schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:19:
@Stef602
Ja, maar het gaat hier wel om een Xbox One op launch day waar hij overduidelijk overal voor 499,- wordt geleverd.
Wordt de 499 euro dan ook daadwerkelijk de introductie prijs? Het kan toch ook zijn dat MS z'n prijs verlaagt om meer bij de PS4 in de buurt te komen en neckmann al op de hoogte is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

rubenvanvliet schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:21:
[...]

Wordt de 499 euro dan ook daadwerkelijk de introductie prijs? Het kan toch ook zijn dat MS z'n prijs verlaagt om meer bij de PS4 in de buurt te komen en neckmann al op de hoogte is?
De xbox 380 ging toch voor 380 euro? Dus 350 euro... tja het kan maar ik denk niet dat er zon grote prijsverlaging komt vanuit MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Niet geschoten is altijd mis.
Heb dan ook besteld. Met acceptgiro betalen binnen 14 dagen na levering.
Dan is de bestelling altijd weer snel ongedaan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 23:28
Ja, zoals ik zei, of je krijgt het voor de prijs, of je krijgt een compensatie zoals een waardebon, of je krijgt helemaal niks :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een indicatie wanneer die geleverd wordt in Nederland? Volgens Neckermann dus meer dan 2 weken, maar bij Wehkamp staat er 1 week voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Anoniem: 516869 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:25:
Iemand een indicatie wanneer die geleverd wordt in Nederland? Volgens Neckermann dus meer dan 2 weken, maar bij Wehkamp staat er 1 week voor...
Verwachting is begin november.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spacey23 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:26:
[...]

Verwachting is begin november.
Thanks, nou dan ga ik voor de compensatie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

rubenvanvliet schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:46:
Heb hem ook besteld, aangezien de prijs nog niet bekend is weet ik niet of het een goede deal is.. maar 350 euro voor een next gen console vind ik een prima prijs.. Heb btw ook voor de accept giro gekozen.
De prijzen zijn wel al bekend...

Xbox: 500 euro
Ps4: 400 euro

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 370671

Het prijsverschil is met de in de prijswatch onderstaande Xbox One is ongeveer €150,- Bij de Nexus 10 is het prijsverschil is met de in de prijswatch onderstaande Nexus 10 +/- €220,- Dus het kan zijn dat ze de Xbox One verkopen voor 350,- Misschien verkopen ze die door hun zelfgemaakte fout uit coulance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stef602 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

350 t.o.v. 500 vind ik niet zo'n groot verschil. 35%. Dat is precies wat je bij de albert heijn korting krijgt op spullen die de volgende dag weg moeten als na een bepaalde tijd winkelt.
Albert Heijn moet die dingen weggooien als ze ze niet last-minute verkopen. Neckermann heeft deze consoles niet eens op voorraad. Waarom zouden ze zo'n Xbox One dan in hemelsnaam met verlies verkopen nog voordat die gereleased wordt?

If it sounds too good to be true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
NMe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:50:
[...]

Albert Heijn moet die dingen weggooien als ze ze niet last-minute verkopen. Neckermann heeft deze consoles niet eens op voorraad. Waarom zouden ze zo'n Xbox One dan in hemelsnaam met verlies verkopen nog voordat die gereleased wordt?

If it sounds too good to be true...
Tsjah, ik vind dat je als onderneming best wel wat verantwoordelijkheid mag dragen. De vraag is hoe is de prijs van de xbox one voor 349 euro ontstaan? Voordat de prijs wijzigt dienen er 4 dingen te gebeuren (althans in een goed werkende organisatie): 1 persoon moet doorgeven dat de prijs naar 349 euro gaat, 1 persoon moet de prijs controleren en autoriseren, vervolgens moet 1 persoon deze prijs invoeren en ten slotte moet 1 persoon een invoercontrole uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:
[...]

Tsjah, ik vind dat je als onderneming best wel wat verantwoordelijkheid mag dragen. De vraag is hoe is de prijs van de xbox one voor 349 euro ontstaan? Voordat de prijs wijzigt dienen er 4 dingen te gebeuren (althans in een goed werkende organisatie): 1 persoon moet doorgeven dat de prijs naar 349 euro gaat, 1 persoon moet de prijs controleren en autoriseren, vervolgens moet 1 persoon deze prijs invoeren en ten slotte moet 1 persoon een invoercontrole uitvoeren.
Human work is the problem of mistakes and failures, bof ik even 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:
[...]

Tsjah, ik vind dat je als onderneming best wel wat verantwoordelijkheid mag dragen.
En ik vind dat consumenten dat ook wel eens mogen. Elke keer als er een fout op zo'n website staat komt er hier weer een topic waar iedereen donders goed weet dat de prijs niet klopt vanwege de gigantische afwijking, en achteraf zijn ze verontwaardigd dat er niet geleverd wordt. Ik geef de winkel groot gelijk als ze niet leveren.
De vraag is hoe is de prijs van de xbox one voor 349 euro ontstaan? Voordat de prijs wijzigt dienen er 4 dingen te gebeuren (althans in een goed werkende organisatie): 1 persoon moet doorgeven dat de prijs naar 349 euro gaat, 1 persoon moet de prijs controleren en autoriseren, vervolgens moet 1 persoon deze prijs invoeren en ten slotte moet 1 persoon een invoercontrole uitvoeren.
Normaal gesproken is er bij bedrijven als Neckermann toch echt maar één actie: geautomatiseerd importeren van de prijzen die door distributeurs opgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
Je kunt ervan uitgaan dat de Xbox One net als de PS4 voor de launch het maximum aan pre-orders zal bereiken. Er is dus geen reden om nu al een prijsverlaging door te voeren. Laat staan een van 150 euro. Het betreft hier zeker een fout of een of andere gekke pr-stunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heb 'm ook maar besteld met acceptgiro als betaal methode, ben benieuwd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:04:
[...]

En ik vind dat consumenten dat ook wel eens mogen. Elke keer als er een fout op zo'n website staat komt er hier weer een topic waar iedereen donders goed weet dat de prijs niet klopt vanwege de gigantische afwijking, en achteraf zijn ze verontwaardigd dat er niet geleverd wordt. Ik geef de winkel groot gelijk als ze niet leveren.

[...]

Normaal gesproken is er bij bedrijven als Neckermann toch echt maar één actie: geautomatiseerd importeren van de prijzen die door distributeurs opgesteld worden.
Het valt mij juist op dat foute prijzen van shops die bij de pricewatch zijn aangesloten, na een plaatsing hier op het forum snel zijn gecorrigeerd.
En er zelden een appart topic voor komt.
Niet altijd maar wel opvallend vaak.

Ik verdenk dat tweakers.net zelf hun tipt over de foute prijs.
O-)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-05 16:58
Wilde ook bestellen maar betaal toch liever 50 euro meer voor een ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Supertip schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:13:
[...]

Het valt mij juist op dat foute prijzen van shops die bij de pricewatch zijn aangesloten, na een plaatsing hier op het forum snel zijn gecorrigeerd.
En er zelden een appart topic voor komt.
Niet altijd maar wel opvallend vaak.

Ik verdenk dat tweakers.net zelf hun tipt over de foute prijs.
O-)
Ik denk eerder dat na plaatsing opvallend veel dezelfde bestellingen (van tweakers) plaatsvinden dat er sowieso een lichtje gaat branden bij de webshop, de vraag is alleen hoe zij dit afhandelen. Vaak is het toch helaas pindakaas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-04 15:58
Anoniem: 370671 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:38:
Het prijsverschil is met de in de prijswatch onderstaande Xbox One is ongeveer €150,- Bij de Nexus 10 is het prijsverschil is met de in de prijswatch onderstaande Nexus 10 +/- €220,- Dus het kan zijn dat ze de Xbox One verkopen voor 350,- Misschien verkopen ze die door hun zelfgemaakte fout uit coulance.
Je vergelijkt nu twee compleet verschillende producten/bedrijven/apparaten met elkaar, compleet irrelevant dus.
koen092 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:05:
Je kunt ervan uitgaan dat de Xbox One net als de PS4 voor de launch het maximum aan pre-orders zal bereiken. Er is dus geen reden om nu al een prijsverlaging door te voeren. Laat staan een van 150 euro. Het betreft hier zeker een fout of een of andere gekke pr-stunt.
Dit. Ze zullen het natuurlijk weer op 'kennelijke prijsfout' gooien, voor mij reden genoeg om het te proberen en te reageren op hun correspondentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:56
hmm, verkeerde quote

[ Voor 98% gewijzigd door Dennism op 10-08-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
:X
Anoniem: 516869 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:20:
[...]

Ik denk eerder dat na plaatsing opvallend veel dezelfde bestellingen (van tweakers) plaatsvinden dat er sowieso een lichtje gaat branden bij de webshop, de vraag is alleen hoe zij dit afhandelen. Vaak is het toch helaas pindakaas 8)7
Nou in het geval van overdag kan ik er inkomen, maar op andere tijdstippen.
Soms gaan er maar minuten overheen.
Dan staat er al snip knip prijs gecorrigeerd, mi. echt te vlug.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D2FValinor schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:17:
Wilde ook bestellen maar betaal toch liever 50 euro meer voor een ps4...
Je was toch al bijna over ;)
Maakt niet uit, zo zal het met velen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-05 15:54
Ik heb hem ook besteld met acceptgiro. Kan altijd annuleren en vind het wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

xxxMaverick schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:28:
Ik heb hem ook besteld met acceptgiro. Kan altijd annuleren en vind het wel grappig...
Dus je besteld hem omdat het kan
Gewoon omdat je een koopjesjager bent. Leuk dat dit soort mensen toch nog bestaan. _/-\o_
Kijk je kan er natuurlijk een cadeaubon aan overhouden, net zoals wehkamp vaak geeft. Kijk maar bij die laptops laatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
Het kan natuurlijk ook gewoon een truuk zijn van Neckerman. Dat mensen die toch al een XBOX wilden, deze bij nu Neckerman bestellen. Neckerman geeft dan aan dat de prijs niet klopt waarbij veel mensen hun bestelling laten staan. Van tsja ik wilde de XBOX toch en heb nu al besteld...

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 10-08-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Grappig dat iedereen hier struikelt over een Xbone van 350 euro terwijl ie in de States gewoon 380 euro kost in de winkel...

Lijkt mij dan ook geen rare prijs, de EU versie is echt niet duurder om te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megamind schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:35:
Grappig dat iedereen hier struikelt over een Xbone van 350 euro terwijl ie in de States gewoon 380 euro kost in de winkel...

Lijkt mij dan ook geen rare prijs, de EU versie is echt niet duurder om te produceren.
Ja zo ken ik er nog wel een paar, alle Apple producten zijn in Azie en Amerika ook netto 100-150 euro goedkoper... kromme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Want? Ik weet niet wat de inkoopprijs is van de Xbox one maar waarschijnlijk minder dan 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Heb ook besteld.

Al een tijdje geleden zag net dit topic.

Lijkt mij geen rare prijs om eerlijk te zijn: op andere electronica geven ze ook prima 30% korting en ook op zo'n nieuwe Slim PS3 hebben ze op dit moment een aanbieding van 20% korting.

Als ze zich gaan beroepen op een fout lijkt het me sowieso interessant om te zien wat er gebeurt, Dit is namelijk een heel ander verhaal dan een komma verkeerd geplaatst. Dit is geen laptop voor 10% van de prijs of een TV voor 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 14:45

Fixer

FP ProMod
Was niet van plan om de Xbox One te kopen, maar voor deze prijs is het best interessant. Uit voorzorg maar bestelt, al ga ik er vanuit dat ze zich beroepen op een verkeerde prijs.
Het is echter geen absurd lage prijs, dus als "domme consument" zou je gewoon kunnen aannemen dat dit de juiste prijs is. Alle huidige consoles zitten immers ook rond die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megamind schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:38:
Want? Ik weet niet wat de inkoopprijs is van de Xbox one maar waarschijnlijk minder dan 350 euro.
De inkoopprijs doet er niet eens toe, het gaat erom dat de releaseprijs in de EU anders is als de releaseprijs in de US, is al jaren zo met zo'n beetje alle Amerikaanse producten.
itsgreen schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:38:
Heb ook besteld.

Al een tijdje geleden zag net dit topic.

Lijkt mij geen rare prijs om eerlijk te zijn: op andere electronica geven ze ook prima 30% korting en ook op zo'n nieuwe Slim PS3 hebben ze op dit moment een aanbieding van 20% korting.
Het gaat hier om een nog uit te komen Xbox, niet om restpartijen of slecht verkopende PS3'tjes die gedumpt moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
NMe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:04:
[...]

Verantwoordelijkheid. Die webshops mogen eens hun verantwoordelijkheid nemen en de prijzen controleren voordat ze die plaatsen. De xbox one wordt niet met een fout zoals 4,99 in plaats van 499 geplaatst maar voor een 'reële' prijs als 350 euro. Deze prijs is reëel voor een normale consument (dus niet een tweaker of consument).
Anoniem: 516869 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:43:

Het gaat hier om een nog uit te komen Xbox, niet om restpartijen of slecht verkopende PS3'tjes die gedumpt moeten worden...
Dus daarom mogen er geen kortingen verleend worden 8)7 Gewoon beschikbaar voor 475 euro bij de mediamarkt, net zoals de playstation 4 voor 380 euro daar beschikbaar is.

[ Voor 21% gewijzigd door xminator op 10-08-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Even in de gaten houden :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Misschien zeg ik nu iets doms, maar kan het zijn dat dit een versie zonder Kinect is? Op NeoGAF (gaming forum) is er een user die een Microsoft insider is en hij zei dat Microsoft in september "iets" aan gaat kondigen dat mensen "wowt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 12:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-05 12:17
Kun je dan eigenlijk niet beter per ideal betalen, zodat je in ieder geval een betaling hebt gedaan en ze zich meer verplicht zullen voelen hem te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
tanh92 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:10:
Kun je dan eigenlijk niet beter per ideal betalen, zodat je in ieder geval een betaling hebt gedaan en ze zich meer verplicht zullen voelen hem te leveren?
Als je het geld kan missen warom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:03
Onzin.

Betaald per ideal of nog niet betaald met achteraf acceptgiro, beide zijn juridisch identiek. Dus zou geen drol uit moeten maken. (Feit dat neck een leveringsplicht heeft bij beiden)

[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 11-08-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:14:
[...]

Onzin.

Betaald per ideal of nog niet betaald met achteraf acceptgiro, beide zijn juridisch identiek. Dus zou geen drol uit moeten maken. (Feit dat neck een leveringsplicht heeft bij beiden)
Euh, volgens mij op het moment dat je besteld en naar het betaalscherm wordt geleid staat er iets in de volgende trant gemeld (als je met acceptgiro betaalt):
Bestelling dient eerst handmatig gecontroleerd en geaccepteerd te worden door een medewerker, dus je hebt dan nog geen overeenkomst. Pas na controle/acceptatie door een medewerker komt de overeenkomst tot stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het geld terugstorten lijkt me geen drempel voor ze. Misschien als je er 1000 in 1x besteld dat ze dan een uitzondering voor je maken om te leveren ipv 349.000 euro retour te storten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 11:02
+1 bestelling

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
xminator schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:18:
[...]

Euh, volgens mij op het moment dat je besteld en naar het betaalscherm wordt geleid staat er iets in de volgende trant gemeld (als je met acceptgiro betaalt):
Bestelling dient eerst handmatig gecontroleerd en geaccepteerd te worden door een medewerker, dus je hebt dan nog geen overeenkomst. Pas na controle/acceptatie door een medewerker komt de overeenkomst tot stand.
Uhhm.. Ja en nee.
Die controle is voor je kredietwaardigheid.

Ze kunnen je niet zomaar afwijzen zonder grondige reden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Anoniem: 516869 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:19:
[...]

Het geld terugstorten lijkt me geen drempel voor ze. Misschien als je er 1000 in 1x besteld dat ze dan een uitzondering voor je maken om te leveren ipv 349.000 euro retour te storten 8)7
Ik denk dat de inkoop incl. Btw voor neckerman wel boven de349 euro zit. Dus wat de gedachte achter deze prijs is..

Ik denk haast foutief, wordt geen eens over 'actie' gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:21:
[...]

Uhhm.. Ja en nee.
Die controle is voor je kredietwaardigheid.

Ze kunnen je niet zomaar afwijzen zonder grondige reden..
'U bent niet kredietwaardig gebleken, derhalve moeten wij uw bestelling helaas annuleren. U kunt producten wel bestellen als u direct betaalt met ideal, visa of mastercard.

Met vriendelijke groeten,

Neckermann.'

Zo goed dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Wehkamp en bol.com een mailtje gestuurd of ze interesse hebben in een partij Xbox One voor de "inkoopprijs" aangezien ze daar verkocht worden voor 499 euro, order is al geplaatst met iDeal. Mochten ze niet geinteresseerd zijn, dan krijg ik de 349.000 euro wel teruggestort. Ik hou jullie op de hoogte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:44:
[...]
De xbox one wordt niet met een fout zoals 4,99 in plaats van 499 geplaatst maar voor een 'reële' prijs als 350 euro. Deze prijs is reëel voor een normale consument (dus niet een tweaker of consument).
Reëel is het alleen als je dan als doorsnee consument navraag hebt gedaan, bevestigend antwoord hebt ontvangen en je niet door nadere prijsonderzoek bij concurrenten er achter zou hebben kunnen komen redelijkerwijs dat 350 euro daar waar elk andere webshop de XB1 gewoon list voor 499 euro, best wel een fors verschil (-30%!) is voor een product wat nog uit moet komen (!) dit jaar. En daarmee heb je geen gerechtvaardigd vertrouwen mogen hebben (op grond van 3:35 BW) zodat je Neckermann niet aan de overeenkomst kunt houden ogv art. 3:33 BW.

Desondanks blijft staan: wie niet waagt, wie niet wint. :z Ik heb betaald met accept-giro en maar zien of ze (zoals ik verwacht) annuleren want foutieve prijs of n.a.v. Wehkamp deze week toch met een leuke compensatie op de proppen komen O-) Annuleren ze het, so be it, maken ze er wat leuks van: mooi meegenomen. Maar dat is sowieso mijn insteek met zulke prijspakkers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ervaring leert wel dat neckermann volgens mij altijd nog uitleverde voor een 'foutieve' prijs.

Zou me niks verbazen als dit een stunt is. Ze komen de laatste dagen steeds meer in het nieuws, ook hebben ze nieuwe reclame campagnes.

Maar ga er maar vanuit dat de prijs maandag 499€ is. Ik garandeer je het.

[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 11-08-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:29:
Ik heb de Wehkamp en bol.com een mailtje gestuurd of ze interesse hebben in een partij Xbox One voor de "inkoopprijs" aangezien ze daar verkocht worden voor 499 euro, order is al geplaatst met iDeal. Mochten ze niet geinteresseerd zijn, dan krijg ik de 349.000 euro wel teruggestort. Ik hou jullie op de hoogte 8)7
Trouwens via een cashback site besteld, 1% cashback, dus scheelt weer toch weer 3490 euro, mocht de deal doorgaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 516869 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:34:
[...]

Trouwens via een cashback site besteld, 1% cashback, dus scheelt weer toch weer 3490 euro, mocht de deal doorgaan 8)7
Gebruik spaarbron/shopkorting en pak 4% cashback :Y) Toch weer mooi 14 euro verdiend mocht het door gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joosie200 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:36:
[...]

Gebruik spaarbron/shopkorting en pak 4% cashback :Y) Toch weer mooi 14 euro verdiend mocht het door gaan :)
De 4% is helaas voor neckermann mode, kijk maar even, 1% voor elektronica. Ik heb de cashbackvergelijker al op los gelaten, helaas kom ik niet verder dan 1% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Staat de bestelling bij jullie tussen 'Mijn bestellingen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 516869 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:38:
[...]

De 4% is helaas voor neckermann mode, kijk maar even, 1% voor elektronica. Ik heb de cashbackvergelijker al op los gelaten, helaas kom ik niet verder dan 1% :/
Oh, hmm.. dan heb ik niks gezegd. Zag 4%, zonder te checken op welke categorie dat van toepassing was. Ah well.. ik wens de administratie van Neckermann een leuke maandagmorgenopstart toe. Geheid dat er aardig wat tweakers hier zijn die een bestelling hebben geplaatst inmiddels. Eens zien wie wakker op het werk bij Neckermann verschijnt O-) Slapende honden moet je namelijk niet wakker maken, tenzij ze uit zichzelf wakker worden uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:49

Piggen

Lekker bakkie

xminator schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:44:
[...]

Verantwoordelijkheid. Die webshops mogen eens hun verantwoordelijkheid nemen en de prijzen controleren voordat ze die plaatsen. De xbox one wordt niet met een fout zoals 4,99 in plaats van 499 geplaatst maar voor een 'reële' prijs als 350 euro. Deze prijs is reëel voor een normale consument (dus niet een tweaker of consument).
Die prijzen controleren ze ook, anders zouden er een stuk meer fouten plaatsvinden. Er werken daar in het magazijn en op de administratie ook maar mensen, en die kunnen fouten maken. Moet kunnen toch, als het maar netjes wordt opgelost. Een bedrijf is meer dan een directie met een stropdas en een Mercedes.
En wie weet wordt de prijs bij Neckermann wel 449, dan is de fout maar een 3 in plaats van een 4.

[...]
Dus daarom mogen er geen kortingen verleend worden 8)7 Gewoon beschikbaar voor 475 euro bij de mediamarkt, net zoals de playstation 4 voor 380 euro daar beschikbaar is.
475 Tegenover 349 (of 24 tegenover 150 euro onder de adviesprijs) is nogal een verschil, niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 11-08-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Peter_Aragorn schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:43:
Staat de bestelling bij jullie tussen 'Mijn bestellingen'?
Bij mij ook niet, had eerst besteld en daarna een account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Correctie ze praten over een day one editie, MAAR er wordt met geen woord gerept over of hij daadwerkelijk op day one wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
xminator schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:49:
[...]

Bij mij ook niet, had eerst besteld en daarna een account aangemaakt.
Kijk morgen nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Piggen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:45:

475 Tegenover 349 (of 24 tegenover 150 euro onder de adviesprijs) is nogal een verschil, niet.
Dat laatste ging meer om het feit dat de persoon voor dat berichtje van mij de schijn wekt dat korting niet mogelijk is omdat de xbox one een nieuwe console is. Mijn voorbeeld is om aan te tonen dat korting wel degelijk mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Mogelijk ja ... maar als je even doordenkt realistisch wss niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Johan tb schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:53:
Ach ja, time will tell. We kunnen nu alleen nog speculeren. Maandag zal wel bekend worden hoe neckermann het gaat aanpakken. Zou het niet erg vinden als de orders geannuleerd worden, wie wil er nou een xbox one :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johan tb schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:53:
25 euro korting hou je nog genoeg marge over, maar met 150 euro korting? 8)7
Zoveel korting bij een releaseproduct (grote vraag) niet reeël.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joosie200 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:43:
[...]

Oh, hmm.. dan heb ik niks gezegd. Zag 4%, zonder te checken op welke categorie dat van toepassing was. Ah well.. ik wens de administratie van Neckermann een leuke maandagmorgenopstart toe. Geheid dat er aardig wat tweakers hier zijn die een bestelling hebben geplaatst inmiddels. Eens zien wie wakker op het werk bij Neckermann verschijnt O-) Slapende honden moet je namelijk niet wakker maken, tenzij ze uit zichzelf wakker worden uiteraard :)
Ik denk ook wat aardig tweaker handelaartjes die er wel brood in zien, +100 bestellingen en up 8)7
Werkt er daar bij NM niemand achter de schermen in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
En, besteld. Ik zie wel of ik hem krijg of niet.
Hij staat nu wel ook voor 349 in de pricewatch.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
xminator schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:55:
[...]
Zou het niet erg vinden als de orders geannuleerd worden, wie wil er nou een xbox one :P.
Mja.. als ik zo en goedkoop aan een PS4 kom en goedkoop aan een XB1: waarom niet? ;)

offtopic:
Ik heb mijn PS4 al binnen voor 240 euro (640 betalen aan Wehkamp, 500 gekregen voor verkoop = 140 sowieso kwijt om 300 euro aan waardebonnen te krijgen + 100 bijbetalen = 400 euro retailprijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
rimave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:59:
En, besteld. Ik zie wel of ik hem krijg of niet.
Zo kwam ik er in eerste instantie achter, zag daarna pas dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joosie200 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:59:

offtopic:
Ik heb mijn PS4 al binnen voor 240 euro (640 betalen aan Wehkamp, 500 gekregen voor verkoop = 140 sowieso kwijt om 300 euro aan waardebonnen te krijgen + 100 bijbetalen = 400 euro retailprijs)
Netjes gedaan, heb je ook de wehkamp factuur van 340 euro meegegeven aan de koper? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:32:
Ervaring leert wel dat neckermann volgens mij altijd nog uitleverde voor een 'foutieve' prijs.
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515974

Mooie deal :-) ... Dus ook maar besteld. Nu maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
rimave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:59:
Dat betekent natuurllijk HELEMAAL niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
tinnef schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:33:
[...]

Dat betekent natuurllijk HELEMAAL niks
Duh, I know. Het was alleen maar een constatering.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:03:
[...]

Uiteraard mogen bedrijven niet zomaar dingen verzinnen, dit moet wel degelijk wettelijk geregeld zijn.
Anders krijgen we South Par taferelen, "Bedrijf x mag jou in je been schieten want je hebt hun overeenkomst geaccepteerd." 8)7

Alles staat of valt met gezond verstand, een tv van 2000,- voor 200,- aanbieden klopt niet en dan moet je er als klant vanuit gaan dat het om een foutje gaat.

Een console van 499,- aanbieden voor 350,- is helemaal zo gek niet in de ogen van een consument. Alles in die wereld wordt op launch veel goedkoper geleverd. Kijk naar de games zelf 69,- advies, 47,- online, dat is ook ruim 30% korting.

Voor de normale consument is dat zo gek dus niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:49

Piggen

Lekker bakkie

Donstil schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 02:07:
[...]

Uiteraard mogen bedrijven niet zomaar dingen verzinnen, dit moet wel degelijk wettelijk geregeld zijn.
Anders krijgen we South Par taferelen, "Bedrijf x mag jou in je been schieten want je hebt hun overeenkomst geaccepteerd." 8)7

Alles staat of valt met gezond verstand, een tv van 2000,- voor 200,- aanbieden klopt niet en dan moet je er als klant vanuit gaan dat het om een foutje gaat.

Een console van 499,- aanbieden voor 350,- is helemaal zo gek niet in de ogen van een consument. Alles in die wereld wordt op launch veel goedkoper geleverd. Kijk naar de games zelf 69,- advies, 47,- online, dat is ook ruim 30% korting.

Voor de normale consument is dat zo gek dus niet.
Binnen de wettelijke kaders mogen bedrijven best dingen verzinnen, zo werkt het. Niet voor elke specifieke situatie hoeft er een uitgebreide wet te zijn. Iets simpels als ´druk- en zetfouten voorbehouden´ kan ook prima de lading dekken. Zoals NMe dus zegt.

Ik vraag me ook af of bij jouw gezonde verstand dan niet wat bellen gaan rinkelen als een nog uit te komen product, met een duidelijke adviesprijs (waar andere aanbieders ook rond zitten) op één plek dan fors goedkoper is. Het is dat het product nog niet is verschenen, anders zou je denken dat ze van de vrachtwagen zijn gevallen. Of dat het dus een foutje betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:04
Ik heb er ook maar een besteld. Maar verwacht volgende week een mail dat het een fout was en dat het niet door gaat,
Mocht het wel door gaan zou dat erg mooi zijn. Voor die prijs wil ik wel een Xbox One om Forza 5 te spelen. Heb nu aan 360. Was aan het twijfelen tussen de One en de PS4. Maar wil eigenlijk gewoon forza spelen en niet GT. Mja PS4 is iets krachtiger...

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ook besteld. Niet zo'n heel gekke prijs.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
UPDATE: nieuw topic, zie het Shopping Forum.

[Zero Tolerance]
Opgelet: het is niet de bedoeling het over namen van Neckermann medewerkers te hebben, noch is het de bedoeling om het een klaaglitanie over Neckermann te laten worden. Blijf on-topic posten, dit is niet de plek voor het uiten van frustraties. Zie hier voor een uitgebreider overzicht van de spelregels voor dit topic

Het is intussen duidelijk dat het een fout was, en dat de werkelijke prijs €499 is. Gaarne niet in herhalingen vervallen waarom men vind dat er wel/niet geleverd dient te worden, maar zich te richten op updates van de situatie en communicatie vanuit Neckermann. Dus ook geen morele veroordelingen, krampachtige verdedigingen of andere dingen die al honderd keer zijn langsgekomen.

Verder: dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.

Reactie van Neckermann 13 Aug 2013