[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Net Microsoft's persconferentie gekeken... (zonder hier iets te lezen): not sure how I feel.

Er zaten goede dingen tussen, maar het kwam soms nogal geforceerd over. Voorbeeldje: aan het begin over dat Xbox Live gebruikers twee games per maand krijgen, leek meer op een actie van "kijk dan, we geven wel om gamers". Het is natuurlijk helemaal niet negatief dat ze dit doen, maar het kwam (op mij) geforceerd over. Maar ik zie het uiteindelijk dus wel als een positief punt van de persconferentie.

Er zaten maar een paar games tussen die een beetje indruk op mij maakte. Verder vooral veel vechten en schieten. Daarnaast was die McLaren totaal overbodig en het was Microsoft's manier om te 'showen'.

Tot slot: er zaten games tussen waarbij ze "exclusive" zeiden, maar ook games waarbij niks werd gezegd (en ik neem dus aan multiplatform).

Conclusie: veel games, maar niets heel erg bijzonders en soms wat geforceerd gevoel. Prijs? Ik vond het vooral voor de Britten duur, 429; zelfs Apple biedt lagere prijzen als ze vergelijken met de dollar.
Of de totaalprijs duur is? Het wordt even afwachten wat Sony gaat doen met de prijs van de PS4 en hoe dat dan in verhouding staat.

€499 is wel een limiet, maar acceptabel want je krijgt er wel een systeem voor terug waarbij 'alles gewoon werkt'.

(Nogmaals conclusie, maar dan in het kort: mixed feelings). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 03:13
Om nu te zeggen dat de PS4 mooier is vind ik ook wel meevallen haha...

Betamax:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMcVkQcCIAEHZEm.jpg:large

VHS:
Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/14331871/xbox_one.0_cinema_640.0.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Thalaron op 11-06-2013 04:11 . Reden: Vergelijking! ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat ze zich bij microsoft snel gaan afvragen hoe ze dit gaan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Goede morgen heren en dames :) Kan het niet laten

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2013/06/xprice.png.pagespeed.ic.Mumxz5Qj9K.png

Ik vond Rise son of Rome echt vet trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20130610185840-ryse1.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-06-2013 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Thalaron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 04:09:
Om nu te zeggen dat de PS4 mooier is vind ik ook wel meevallen haha...

Betamax:
[afbeelding]

VHS:
[afbeelding]
Betamax was technisch wel beter :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik heb heel lang na zitten denken waar ik de X1 op vond lijken. Tot ik vanmiddag bij mijn zus was, en het apparaat zag waar de X1 op leek. Dit is mijn antwoord:
Afbeeldingslocatie: http://cdn100.iofferphoto.com/img/item/211/159/788/philips-cd-i-cdi-220-video-game-system-player-renewed-b1af.jpg

De Philips CD-i speler. Een mediaspeler die geflopt is als console.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 11-06-2013 05:35 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:34:
Ik heb heel lang na zitten denken waar ik de X1 op vond lijken. Tot ik vanmiddag bij mijn zus was, en het apparaat zag waar de X1 op leek. Dit is mijn antwoord:
[afbeelding]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:34:
[afbeelding]

Kopen? Heb de mijne nog op zolder staan :) Er waren overigens best mooie games voor.

Bij MS zullen ze denk ik wel geschrokken zijn van de prijs van de PS4 want het verschil is fors. Benieuwd of ze nu met goedkopere modellen gaan komen.
Ik wacht wel even met Forza 5 spelen want het gaat mij vooral om RPG en die zal ik bij Sony ook gaan zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is verwacht dat MS gewoon de prijs op 399,- zet. Console adviesprijzen veranderen wel vaker voor de launch. Zou me er niet te druk om maken.

/Niet druk maken als consument dan, denk dat het team in Redmond het een minder grappige aanpassing vind :p

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 11-06-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Prijs gaat er hooguit voor zorgen dat ik mijn console later koop.

Maar ik ben er nu in ieder geval zeker van dat geen van de beide consoles hier op launch naar binnen wordt gehaald, denk dat ik een half jaartje/jaartje wacht.

X1 exclusives vs PS4 exclusives is voor mij altijd al een lastige keuze geweest. Doorslaggevend zal zijn welke door vrienden gekocht gaat worden, aangezien ik dat ding voornamelijk voor multiplayer gebruik al dan niet met system link is het voornaamste voor mij om gezellig met mijn vrienden lekker te kunnen gamen.

Maar het lijkt erop dat onze groep nog even bij de 360 blijft zo te zien :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

PS+ nodig om online te kunnen spelen.
Daar gaat een van de grootste argumenten tegen de X1 en xbox live.

[ Voor 6% gewijzigd door xAnarchyBaS op 11-06-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je vergeet voor het gemak maar even dat je met PS+ per jaar tegen de 100 games GRATIS krijgt, met daar bovenop korting op PSN games en andere gratis content. Ik durf zelfs te stellen dat een beetje PS gamer zelfs dom is om geen PS+ te nemen, ook al speel je alleen maar single player. Ik ben zelf een voornamelijk SP gamer, maar ik heb gewoon PS+ (3 maanden, € 15,-). Heb Hitman: Absolution, Uncharted Golden Abyss ervoor gekregen, met nog wat Indie titels. In juni krijgen we Deus Ex en Saints Row 3. Geen 6 jaar oude games dus, waar MS je mee afscheept. Dat allemaal voor € 15,- voor 3 maanden. Prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:56:
Je vergeet voor het gemak maar even dat je met PS+ per jaar tegen de 100 games GRATIS krijgt, met daar bovenop korting op PSN games en andere gratis content. Ik durf zelfs te stellen dat een beetje PS gamer zelfs dom is om geen PS+ te nemen, ook al speel je alleen maar single player. Ik ben zelf een voornamelijk SP gamer, maar ik heb gewoon PS+ (3 maanden, € 15,-). Heb Hitman: Absolution, Uncharted Golden Abyss ervoor gekregen, met nog wat Indie titels. In juni krijgen we Deus Ex en Saints Row 3. Geen 6 jaar oude games dus, waar MS je mee afscheept. Dat allemaal voor € 15,- voor 3 maanden. Prima. :)
Dus het is even duur, je hebt bij beide gratis content. en MS gaat ook gratis games leveren( ja ze zijn oud, maar het zijn wel beide toptitels). En korting op games on demad was ook al. Dus het verschil is toch wel vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ach, de prijs maakt me niet uit, de Xbox 360 bied voor mij in vergelijk met de PS3 een veel betere online ervaring. De chatpartys, het uitnodigen van vrienden, marktplace, enz enz.

Daarbij is de Xbox controller een veel betere dan die van de PS3, en als ik die van de One/PS4 bekijk zal dit verschil zeker niet door de PS4 zijn goed gemaakt....

Ach, en die 100 euro verschil, ik verwacht dat Microsoft de marktprijs snel zal vrijgeven. Iets wat ze met de 360 ook op het laatst hebben gedaan. Zowel Sony als Microsoft maken in het begin toch geen winst op de console maar moeten ze het van de verkoop van games hebben. Het is niet voor niets dat deze games verkoop de grote motor is achter de verkoop van consoles. Bij de Microsoft presentatie heb ik aardig meer goede exclusieve games gezien, denk dat dit een enorm belangrijk verschil gaat worden.

Ik neem weer mooi een Xbox, voor mij de betere van de twee....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Reden waarom X1 het aflegt tegen de PS4 zijn.

* Gamerestricties/uitlenen/2ehands
* 24hour phone home
* Prijs

3x KO = TKO

De rest is nagenoeg gelijk, alleen de mening over de inhoud kan verschillen 9wat zit er in live en wat zit er in + esclusives, welke gratis content etc)

En aan alle 3 is in principe wat te doen, de vraag is kan en wil MS deze offers brengen, ongeacht of ze het doen zal het mosterd na de maaltijd zijn. MS is gewoon de keiharde verliezer ze hebben teveel op alround media in de huiskamer gegokt en daarmee verloren. Zelfs hun exclusives kan ze in mijn ogen niet redden.

Zoals gezegd, ik zie volgend jaar zomer wel welke console ik koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Maar is snap nog steeds niet wat het probleem is met dat 1 keer in de 24 uur online.
Het enige probleem dat ik zie is als je verhuist, of van provider wisselt.

En die DRM is jammer, maar wel nodig voor het concept van MS om zonder disk te gamen. Zoals je gister op de presentatie zag kun je lekker zitten te single playeren, en als je online game klaar is met matchmaking kun je zo overschakelen. dus er is geen gedoe meer met discs wisselen, waardoor je de match misloopt. Voor dit systeem is natuurlijk die DRM nodig, als dit niet zo was kon de xbox niet weten of je (nog) de eigenaar bent van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:30

BM

Moderator Spielerij
Bokkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:13:
Reden waarom imho X1 het aflegt tegen de PS4 zijn.

* 24hour phone home
* Prijs

3x KO = TKO
Even gefixed :) Ik persoonlijk heb geen boodschap aan de 1e 2 punten, de 3e is wel jammer, maar goed. Heel mss past MS dat nog aan, al verwacht ik dat niet zo eigenlijk. Mensen moet hun mening niet continu als een feit presenteren!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Hier komt er zeker een Xbox One

+ Ryse
+ Forza 5 (plus toekomstige Forzas)
+ Quantum Break
+ Controller
+ Straks met kids is Kinect gewoon heel leuk

Sony zelf doet misschien geen DRM maar volgens mij hebben ze niet specifiek gezegd dat uitgevers het niet zelf mogen doen. Waarom zou een EA met de online pass stoppen anders?

Enige verschil is dat voor de Xbox MS het zelf faciliteert en voor de PS4 de uitgevers het zelf moeten regelen. In het geval van de PS4 dus grotere kans dat een publisher de boel weer eens onderschat (simcity anyone?) of dat ze simpelweg zeggen "Geen DRM system, geen spellen voor jou"

@hierboven: Fix het dan gelijk goed. Als jij in 1 wedstrijd 3x Knock Out gaat is er iets mis met de scheids. 3x Knock Down is wel een Technical Knock Out :+

[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 11-06-2013 08:27 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
En toch denk ik ook dat ik gewoon voor de Xbox ga. Microsoft zal toch niet zo stom zijn om een (op papier) wat betreft hardware slechtere console ruim 100 euro duurder te verkopen?

Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dat de prijs van de Xbox naar beneden gaat. Wellicht komt die op 449 aangezien Kinect er bij zit, en bij de PS4 zit de Eye er volgens mij niet bij.

En mij interesseert het vrij weinig dat dat ding 1x in de 24 uur online moet zijn. Ik heb absoluut begrip voor organisatoren van grote LAN-parties (in gymzalen etc.) waar geen internet is, maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat MS hier niets voor heeft of verzint.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:26:
Hier komt er zeker een Xbox One

+ Ryse
+ Forza 5 (plus toekomstige Forzas)
+ Quantum Break
+ Controller
+ Straks met kids is Kinect gewoon heel leuk

Sony zelf doet misschien geen DRM maar volgens mij hebben ze niet specifiek gezegd dat uitgevers het niet zelf mogen doen. Waarom zou een EA met de online pass stoppen anders?

Enige verschil is dat voor de Xbox MS het zelf faciliteert en voor de PS4 de uitgevers het zelf moeten regelen. In het geval van de PS4 dus grotere kans dat een publisher de boel weer eens onderschat (simcity anyone?) of dat ze simpelweg zeggen "Geen DRM system, geen spellen voor jou"
Helemaal mee eens, op de Kinect voor de kids na, dat zie ik niet gebeuren :+ Dat Sony geen eigen DRM platform bied zal idd niet betekenen dat uitgevers dat niet zelf gaan inbouwen. Ik zie de EA's van deze wereld er best toe in staat om zelf een phone-home principe te gaan inbouwen.
@hierboven: Fix het dan gelijk goed. Als jij in 1 wedstrijd 3x Knock Out gaat is er iets mis met de scheids. 3x Knock Down is wel een Technical Knock Out :+
Ben niet zo into boksen :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:40

Crp

Bokkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:13:
Reden waarom X1 het aflegt tegen de PS4 zijn.

* 24hour phone home
* Prijs

3x KO = TKO

De rest is nagenoeg gelijk, alleen de mening over de inhoud kan verschillen 9wat zit er in live en wat zit er in + esclusives, welke gratis content etc)
X1 is met Kinect, PS4 is zonder Eye. Met Eye en controller kom je ook wel op 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Crp schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:31:
[...]

X1 is met Kinect, PS4 is zonder Eye. Met Eye en controller kom je ook wel op 500 euro.
De gewone PS4 controller ís de Move controller ;)
En volgens de geruchten kunnen bestaande move controllers (met dat gekleurde bolletje erop) ook worden gebruikt op de PS4. Lets hope so, scheelt er weer een aantal kopen :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Even gefixed :) Ik persoonlijk heb geen boodschap aan de 1e 2 punten, de 3e is wel jammer, maar goed. Heel mss past MS dat nog aan, al verwacht ik dat niet zo eigenlijk. Mensen moet hun mening niet continu als een feit presenteren!
Echt waarom moeten mensen altijd zo neukerig zijn over imho etc 8)7 zelf vind ik de 24 phone home het enige echt kwalijke, het voegt namelijk niets toe aan fucntionaliteit, behalve een restrictie
Een console van 500 euro heb ik geen problemen mee, Is namelijk precies wat ik verwacht had dat een nieuwe console max zou gaan kosten. 2e hands games is jammer, maar ik kocht meeste games toch uit de budget bak, niet 2e hands dus

De 3 genoemde punten zijn de enige punten waarin de 2 consoles daadwerkelijk functioneel verschillen.voor gamers.

Buiten dat voor mij de nieuwe kinect wel leuk is maar geen must, omdat het erbij zit zal ik hem af en toe wel gebruiken, maar niet intensief

@L1nt je wist exact wat ik bedoelde, dus de boodschap was duidelijk genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Crp schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:31:
[...]

Met als belangrijk verschil Always-Kinected!

PS4 stelt niets verplicht.

PSN+ trouwens wel nodig voor online gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Gister naar bed gegaan en stiekem toch wel een beetje twijfelend..ik vond ryse echt vet. Vanochtend wakker geworden en BAM, 100euro goedkoper, geen drm restrictie niet online inchecken en niet verplicht tot kinect achtige stuff + Betere hardware/Specs! Voor mij toch wel duidelijk, ps+ heb ik geen problemen mee want die heb ik al op me vita, met ps+ krijg je elke maand 6-7gratis games voor de ps en de psvita is het wel waard voor mij.

Sony winsss

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Bokkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:38:
[...]

Echt waarom moeten mensen altijd zo neukerig zijn over imho etc 8)7 zelf vind ik de 24 phone home het enige echt kwalijke, het voegt namelijk niets toe aan fucntionaliteit, behalve een restrictie
Dit heb ik hierboven net nog uitgelegd, dit zorgt ervoor dat je zonder disc kunt spelen.
Ik zou het wel fijn vinden als ze de periode van de phone in verlengen naar 1 week ofzo. Dan zijn iig alle storingen ook gedekt (als ze al langer duren dan een dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
Zoals het er nu voor staat.....gaat de 360 marktplaats op en komt er een PS4 voor terug. MS heeft het gewoon verneukt met de 1e conference en gisteren ben ik niet overtuigd om alsnog een Xone aan te schaffen. Komt nog eens bij dat Sony hun product zeer scherp geprijsd hebben en ik ben om.

Jammer, ik had graag doorgegaan met mijn profiel op Xbox Live, maar 500 euro voor een product waar ik gedeeltelijk niet op zit te wachten (kinect) voelt voor mij niet goed. Ben wel benieuwd hoe dit zich de aankomende maanden gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

ChrisLNFF schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:50:
Zoals het er nu voor staat.....gaat de 360 marktplaats op en komt er een PS4 voor terug. MS heeft het gewoon verneukt met de 1e conference en gisteren ben ik niet overtuigd om alsnog een Xone aan te schaffen. Komt nog eens bij dat Sony hun product zeer scherp geprijsd hebben en ik ben om.

Jammer, ik had graag doorgegaan met mijn profiel op Xbox Live, maar 500 euro voor een product waar ik gedeeltelijk niet op zit te wachten (kinect) voelt voor mij niet goed. Ben wel benieuwd hoe dit zich de aankomende maanden gaat ontwikkelen.
Zou me niks verbazen als MS alsnog met een prijsverlaging aankomt zetten, rond de 450 ofzo. Denk dat alle twijfelaars nu zeker voor de Ps4 kiezen, en dat misschien zelfs wat xbox fans gaan overstappen. MS moet wel wat doen om dat goed te maken. Denk eerlijk gezegd dat ze het ook niet hadden verwacht dat sony zoveel lager zou inzetten met de prijs, bedoel nu kunnen ze het nooit goed praten. "Ja wij zijn duurder en ja daar krijg je mindere specs maar wel een kinect waar je niet om hebt gevraagd".

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:07:
[...]

Dus het is even duur, je hebt bij beide gratis content. en MS gaat ook gratis games leveren( ja ze zijn oud, maar het zijn wel beide toptitels). En korting op games on demad was ook al. Dus het verschil is toch wel vrij klein.
Ja, maar de hoeveelheid content is bij Sony, zoals het er nu uitziet, toch wel ff groter. Ik heb zelf ook een Vita en daarvoor krijg ik ook gratis games, en niet 2, maar echt meer dan 5 per maand. Het zijn beide toptitels, maar het verschil is dat Halo 3 een tientje of 2 kost, als je ''m in die 6 jaar al niet een keer gespeeld hebt, en Hitman Absolution gewoon een gloednieuwe game van € 65,- is. Ik vind het niet goed vergelijkbaar.

Mijn consoles zijn ook altijd online, maar dat is het punt verder niet. Ik zou daar niet echt last van hebben. Het is gewoon de stelling die MS hiermee inneemt. Áls je dus 2 dagen offline bent, kun je dus niet eens een SP game doorlopen. Dat is toch zot?

En mensen, het zijn niet alleen 2e hands games. Ook het lenen van games is ingeperkt. Zelfde verhaal als de alinea hierboven. Het is gewoon deze arrogantie en dan ook nog eens die € 500,- en dat always Kinected wat ervoor zorgt dat gamers massaal overstappen. En terecht in mijn ogen.

edit: Uit het E3 topic. Dit spreekt voor zich lijkt me.
De PS3 games in PS Plus in 2012 vanaf Januari:
Back to the Future
Voodoo Dice
Sly Cooper and the Thievius Raccoonus HD
Far Cry 2
Trine 2
The Simpsons Arcade
Shift 2: Unleashed
Shank 2
Awesomenauts
Hamsterball
Magic Orbz
Mahjong Tales: Ancient Wisdom
Mushroom Wars
Ricochet HD
Sky Fighter
Smash Cars
Wakeboarding HD
Virtua Fighter 5: Final Showdown
Chime Super Deluxe
Warhammer 40,000: Space Marine
Darksiders
inFamous 2
LittleBigPlanet 2
Motorstorm Apocalypse
Oddworld: Stranger’s Wrath HD
Outland
Renegade Ops
Deus Ex: Human Revolution
Lara Croft & the Guardian of Light
Saints Row 2
Dead Space 2
Borderlands
Just Cause 2
Red Dead Redemption
Scott Pilgrim vs. The World
Double Dragon Neon
Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
Bulletstorm
Resident Evil 5
Crysis 2
Cubixx HD
Ratchet and Clank All 4 One
Batman: Arkham City
Limbo
Vanquish

December 2012:
5th December: Batman: Arkham City (PS3)
5th December: LIMBO (PS3)
5th December: Vanquish (PS3)
12th December: Big Sky Infinity (PS Vita and PS3)
19th December: Mortal Kombat (PS Vita) – not available in AU
21st December: Knytt Underground (PS Vita and PS3)

Januari 2013:
2nd January – Bioshock 2
2nd January – Guardians of Middle Earth
2nd January – Mortal Kombat – excluding Australia and Germany
2nd January – Gotham City Imposters – Australia and Germany only
16th January – Jet Set Radio (PS Vita)
23rd January – Pinball Arcade (PS Vita)

Februari 2013:
6th February: Sleeping Dogs
6th February: Quantum Conundrum
6th February: F1 Race Stars
13th February: WipEout 2048
20th February: Lumines Electronic Symphony

Maart 2013:
PS3:
- 6th March: Mass Effect 3
- 6th March: Dead or Alive 5
- 6th March: Joe Danger 2
Vita:
- 13th March: Metal Gear Solid HD Collection
- 20th March: Puddle

April 2013:
PS3:
3rd April: Okami HD
3rd April: Lord of the Rings: War in the North
3rd April: The Cave
PS Vita:
10th April: Zero Escape: Virtue’s Last Reward
24th April: Thomas Was Alone

Mei 2013:
PS3:
1st May: Hitman Absolution
1st May: Catherine
1st May: Malicious
Vita:
8th May: Sine Mora
15th April: Velocity Ultra HD

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Wat een ongelofelijk lelijke console is die PS4 zeg..... Dat ding heeft een centenbak... En ik zie dat ding constant 'derp' zeggen :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:53:
[...]

Zou me niks verbazen als MS alsnog met een prijsverlaging aankomt zetten, rond de 450 ofzo. Denk dat alle twijfelaars nu zeker voor de Ps4 kiezen, en dat misschien zelfs wat xbox fans gaan overstappen. MS moet wel wat doen om dat goed te maken. Denk eerlijk gezegd dat ze het ook niet hadden verwacht dat sony zoveel lager zou inzetten met de prijs, bedoel nu kunnen ze het nooit goed praten. "Ja wij zijn duurder en ja daar krijg je mindere specs maar wel een kinect waar je niet om hebt gevraagd".
Ik weet het niet. Vaak zetten ze een console al vrij scherp op de markt (de 360 werd de eerste jaren ook met verlies verkocht, toch?) en 50 euro minder per console is aan het einde van de rit vele miljoenen. Ze zullen een afweging moeten maken, zakken met de prijs of zo laten en hopen dat het goed komt. Zouden MS en Sony echt niet op de hoogte zijn van elkaars prijs? Ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:04
Als ze handiger zijn leveren ze meteen een 2e controller mee. Altijd al vervelend gevonden dat er maar 1 controller bij de consoles zat op het begin.

Voor mij wordt het toch de xbox one. Heb nu al een 360 en van mijn 30 games zijn er 2-3 2e hands gekocht. Heb altijd internet en kinect wordt ook al veel gebruikt!
Ik zie niet echt -punten voor mij hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hetzelfde hier, mijn xbox zit altijd aan het internet en ik koop nauwelijks 2e hands games.
Laat de Xone maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het ging een tijd goed maar ik zie toch weer veel Xbox vs PS4 reacties voorbij komen. Hou het met de reacties bij de Xbox; voor de verschillen tussen consoles zijn andere topics.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Cloud schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:11:
[mbr]Het ging een tijd goed maar ik zie toch weer veel Xbox vs PS4 reacties voorbij komen. Hou het met de reacties bij de Xbox; voor de verschillen tussen consoles zijn andere topics.[/mbr]
Beetje offtopic.. maar dat is toch te verwachten? Misschien een speciale topic openen voor deze type reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

maniak schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:15:
[...]

Beetje offtopic.. maar dat is toch te verwachten? Misschien een speciale topic openen voor deze type reacties?
Je bedoelt dit topic? [PS4 / Xbox One / Wii U] Volgende generatie consoles

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hortz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:09:
Als ze handiger zijn leveren ze meteen een 2e controller mee. Altijd al vervelend gevonden dat er maar 1 controller bij de consoles zat op het begin.

Voor mij wordt het toch de xbox one. Heb nu al een 360 en van mijn 30 games zijn er 2-3 2e hands gekocht. Heb altijd internet en kinect wordt ook al veel gebruikt!
Ik zie niet echt -punten voor mij hier...
Als ze de kinect niet mandatry maken kunnen ze een pricedrop doen, zelfs met 2e controller.kunnen ze hem dan ngg scherp prijzen
Waarom ze altijd maar 1 controller meeleveren is mij ook een raadsel, hoewel de games veelal wel singleplayer zijn is mij dat altjid al een doorn in het oog geweest eigenlijk.

Soms doen ze dan wel special packages met 2 controllers ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bokkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Als ze de kinect niet mandatry maken kunnen ze een pricedrop doen, zelfs met 2e controller.kunnen ze hem dan ngg scherp prijzen
Dat kunnen ze richting de developers alleen niet meer maken, die hebben de garantie gehad dat er altijd een Kinect unit aanwezig is.
Waarom ze altijd maar 1 controller meeleveren is mij ook een raadsel, hoewel de games veelal wel singleplayer zijn is mij dat altjid al een doorn in het oog geweest eigenlijk.

Als MS nog wat wil doen zouden ze idd een extra controller mee kunnen leveren, dat trekt de prijs 'effectief' zo'n 50 euro naar beneden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bokkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Mandatory. Houd het maar gewoon bij verplicht. ;)

Daar ging ik ook vanuit. Gewoon een kale versie voor € 350,- en een bundel voor € 450,- / € 500,-.

Waarom ze 1 controller meeleveren? Wat denk je zelf? $$$€€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:20:
[...]

Dat kunnen ze richting de developers alleen niet meer maken, die hebben de garantie gehad dat er altijd een Kinect unit aanwezig is.

[...]

Als MS nog wat wil doen zouden ze idd een extra controller mee kunnen leveren, dat trekt de prijs 'effectief' zo'n 50 euro naar beneden.
Ik hoop dat de developers slim genoeg zijn om het gebruik van de kinect in hun games optioneel te laten, tenzij het een full kinect game is eigenlijk. :X
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:25:
[...]

Mandatory. Houd het maar gewoon bij verplicht. ;)

Daar ging ik ook vanuit. Gewoon een kale versie voor € 350,- en een bundel voor € 450,- / € 500,-.

Waarom ze 1 controller meeleveren? Wat denk je zelf? $$$€€€
Ach als je je machine zo heftig promoot als een "family entertainment system" kan je toch op zijn minst wel een 2e controller meeleveren :) maar kennelijk hebben ze een andere definitie van family entertainment dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:42:
Gister naar bed gegaan en stiekem toch wel een beetje twijfelend..ik vond ryse echt vet. Vanochtend wakker geworden en BAM, 100euro goedkoper, geen drm restrictie niet online inchecken en niet verplicht tot kinect achtige stuff + Betere hardware/Specs! Voor mij toch wel duidelijk, ps+ heb ik geen problemen mee want die heb ik al op me vita, met ps+ krijg je elke maand 6-7gratis games voor de ps en de psvita is het wel waard voor mij.

Sony winsss
Ik moet toegeven dat Sony inderdaad een veel betere deal heeft. Zet ze naast elkaar en de PS4 heeft alles mee, en dan heb je het gamesaanbod/diversiteit van games nog niet eens vermeldt.

De gamers zal MS niet meekrijgen. Als ze het ook niet als mediacenter kunnen profileren zal de X1 geen lang leven beschoren zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24
boe2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:29:
Ik moet toegeven dat Sony inderdaad een veel betere deal heeft. Zet ze naast elkaar en de PS4 heeft alles mee, en dan heb je het gamesaanbod/diversiteit van games nog niet eens vermeldt.

De gamers zal MS niet meekrijgen. Als ze het ook niet als mediacenter kunnen profileren zal de X1 geen lang leven beschoren zijn.
Heel PS+ is account-bound, hoe veel Sony verteld, je kan geen enkele game gekocht digitaal uit de store (danwel voor euro's of via PS+) niet doorverkopen, delen werkt enkel op geactiveerde PS3's. Ik blijf ze zeer cryptisch en geheimzinnig over alles doen, teveel vragen, te weinig antwoorden. Mischien is dat momenteel wel hun succes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

SinergyX schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Heel PS+ is account-bound, hoe veel Sony verteld, je kan geen enkele game gekocht digitaal uit de store (danwel voor euro's of via PS+) niet doorverkopen, delen werkt enkel op geactiveerde PS3's. Ik blijf ze zeer cryptisch en geheimzinnig over alles doen, teveel vragen, te weinig antwoorden. Mischien is dat momenteel wel hun succes.
Ik denk het ook, want ook op de PS4 zal een soort van DRM komen. Als het niet in de console verwerkt zit, dan zal het wel in de games verwerkt zitten.

Tevens denk ik dat de mensen die zeer tevreden waren met de X360 toch wel bij microsoft blijven, en daar die 100 euro extra wel voor over hebben.

Als ze hun X360 willen houden en er toch nog regelmatig (online) op willen spelen, en een PS4 kopen moeten ze wel naast de Xbox live dan ook PS+ abo moeten hebben.
Ik vind het wel fijn als ik de X360 naast de X1 heb staan dat ik gewoon met één abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik ga wel de Xbox one halen.. met games als Ryse, Titanfall en games als Plants vs Zombies en de 2 games per maand gratis. Schrok wel toen ik zag dat de PS4 100 euro goedkooper zou zijn. Zo nog even de conference van Sony terugkijken.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De "2 games per maand" telt uiteraard wel enkel voor de 360. Op de One zal dit het eerste jaar nog niet echt mogelijk zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik vond de One presentatie goed.

Maar die van de PS4 stond er toch ruim boven. Bij de Xbox liepen ze vooral te schermen met het "2 games gratis" concept, maar de PS heeft dat toch al een tijdje met PS+. En qua exclusives? Meh, even afwachten, maar de enige echt leuke voor mij was Ryse, en ben bang dat dat echt een GoW kloon wordt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ik ben tevreden met de 360 (op de laatste maanden na dan) maar heb besloten om na het zien van de persconferenties niet voor de One te gaan. Ik wil niet een Kinect door mijn strot geduwt krijgen bij aanschaf en zo heel erg afwisselend vond ik de line up nou ook weer niet.. De Xbox 360 was mijn favoriete platform van de vorige generatie maar dat zal de komende generatie de PS4 zijn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, ik vond de 360 ook geweldig (Had de laatste tijd geen Gold), maar door de bagger bouwkwaliteit van het apparaat ga ik ook niet voor de One. Ik denk dat ze daarin ook nog veel mensen moeten gaan overtuigen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Bagger bouwkwaliteit? Als je de 360 bedoelt.... Wut? Het ding is zo solide als ik weet niet wat (beide versies), controlers idem. En als je The One bedoelt.... Wut? Heb je het ding al in handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:15
Het is wel erg jammer dat je niet games kan uitwisselen, dat maakt de Xone niet erg aantrekkelijk.
Naast een spionage camera en microfoon, wat is nou het voordeel van een Xone tegenover een ps4?

[ Voor 58% gewijzigd door White_Collar op 11-06-2013 10:38 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@McBoom

Ik heb een eerste release 360 gehad. 3x achter elkaar de laser kapot. Bij m'n zus? 2x RROD.. nee geweldige bouwkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Daar ben ik het met je eens, dit is onderhand ook mijn 3e xbox, maar de laatste versie is wel een wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
White_Collar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:27:
Het is wel erg jammer dat je niet games kan uitwisselen. Wat een FAILL
Ach joh, dit wordt vast gefixt door MS...

Voorbeeld, BF4, komt zowel op de PS4 als de One, het zou wat raar zijn dat mensen op de PS4 het spel wel uit kunnen lenen en op de Xbox One niet. Laat staan verkopen.......

Dit is gewoon iets wat MS er door wou drukken, maar ze worden nu al ingehaald door de actualiteit die PS4 heet, ze gaan het vast aanpassen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
@White_collar je kunt games gewoon uitwisselen.
EDIT: Het enige is dat je de disc moet 'consumen'; maar één iemand kan een disc bezitten. Dus als je m uitleent kun je m zelf niet spelen - en dat was natuurlijk altijd al zo. Uiteraard heb je hier een online checkin/checkout service voor nodig en moet de console dus online zijn.
Ik zie geen probleem hoor.

Wel hoop ik dat de HDMI passthrough een beetje uit de verf komt buiten America....

Bouwkwaliteit lijkt me ook erg goed in de Xone. (Net als de 360 Slim)
Overigens, er komt toch ook een trimmed down Xone, zonder Kinect. Is deze alléén om media te gebruiken of ook om te gamen?

[ Voor 52% gewijzigd door sjongenelen op 11-06-2013 10:33 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
lanerios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:28:
@McBoom

Ik heb een eerste release 360 gehad. 3x achter elkaar de laser kapot. Bij m'n zus? 2x RROD.. nee geweldige bouwkwaliteit
Mijn witte 360 heeft 4 keer RROD gehad, waar ik flink ziek van was. De huidige 360 (slim) draait echter als een zonnetje. Nooit gezeur mee gehad en ik heb die vanaf de launch. Geen enkele aanwijzing dat de One ook problemen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bullet NL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:30:
Voorbeeld, BF4, komt zowel op de PS4 als de One, het zou wat raar zijn dat mensen op de PS4 het spel wel uit kunnen lenen en op de Xbox One niet. Laat staan verkopen.......
Afhankelijk waar je hem koopt, in huidige situatie als je de digitale BF3 koopt (plus hele pakket) is deze enkel aan jouw PSN gekoppeld, daar kan je in principe verder niets mee, buiten installeren op een andere console en offline singleplayer spelen (online moet jouw PSN zijn).

Als Sony dit systeem dus doorzet (zoals ik PS+ nu zie wel in iedergeval), kom je dus in een ergere situatie terecht dan waar MS gaat zitten (marketplace voor 2dehandsgames). En refunds kent Sony niet (sleepingdogs week voor de aankondiging van PS+ gekocht.. mooi geen geld terug).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

White_Collar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:27:
Het is wel erg jammer dat je niet games kan uitwisselen, dat maakt de Xone niet erg aantrekkelijk.
Volgens veel mensen is Steam de beste uitvinding sinds het gesneden brood en kopen op consoles ook games digitaal. Die kun je ook niet uitlenen. Je kan ze wel uitlenen, maar met voorwaarden, dat is al meer dan met digitale aankopen.
lanerios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:28:
@McBoom

Iedereen die ik ken om mij heen die een 360 hebben (en dat zijn er aardig wat) die hebben er nog nooit problemen mee gehad. Zelfs de mensen die er vroeg bij waren. Mijn 3,5 jaar oude Elite heeft ook helemaal geen problemen, ook nooit gehad ook. Zelfs de meest gebruikte controler voelt nog steeds net zo aan als de 2e, die sporadisch gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik ga een XBOX One halen, vanwege de gamepad. Zo simpel kan het zijn. Ik vond de gamepad van de 360 ook al zo fantastisch, dat ik 'm ook voor de pc gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wat ook wel een groot nadeel is maar waar ik niemand over heb gehoord is het afschaffen van MS points en het invoeren van € als betaal middel .
Denk Nu dat alles ook zo,n 10 tot 20% duurden word omdat alles regio bound is. :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Misschien omdat het al langer bekend was dat de MS-points zouden gaan verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
beuker19 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:53:
Wat ook wel een groot nadeel is maar waar ik niemand over heb gehoord is het afschaffen van MS points en het invoeren van € als betaal middel .
Denk Nu dat alles ook zo,n 10 tot 20% duurden word omdat alles regio bound is. :(
Binnen de Windows Store waren ze al weg, is een vrij logische stap om dat volledig door te voeren binnen 'alle' stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

McBoom schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:05:
Misschien omdat het al langer bekend was dat de MS-points zouden gaan verdwijnen?
Oke ik wist en niet en ze lieten het nog al nadrukkelijk zien :o

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Rudey schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:36:
Ik ga een XBOX One halen, vanwege de gamepad. Zo simpel kan het zijn. Ik vond de gamepad van de 360 ook al zo fantastisch, dat ik 'm ook voor de pc gebruik.
Dit dus. De controller is zo superfijn. Ik heb geen reden om over te stappen naar een ander merk met een mindere controller.

Alleen al om de controller wil ik de X1 wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
  • Laatst online: 12-09 16:41
Bezit nou 5 jaar een Xbox360 met XBL abbonement en ga niet over naar Xbox One als er niet twee dingen zullen veranderen.

- Xbox One bundel zonder Kinect wordt niet gebruikt (drijft alleen de prijs omhoog)

- Spellen op de oude manier kunnen uitlenen door disc mee te geven (wijzigen van de huidige DRM policy)

MS is gewoon aan het proberen wat ze de consument door de strot kunnen drukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:40

Crp

Ik verwacht dat ze sommige dingen nog wel gaan veranderen. Zoals de One MET kinect te verkopen omdat je deze 'nodig' hebt ,en het 'always online' gedoe. Dit zijn 2 dingen die je met een software update kan veranderen, en ik denk dat ze het door alle kritiek hier over, het nog wel gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Crp schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:23:
Ik verwacht dat ze sommige dingen nog wel gaan veranderen. Zoals de One MET kinect te verkopen omdat je deze 'nodig' hebt ,en het 'always online' gedoe. Dit zijn 2 dingen die je met een software update kan veranderen, en ik denk dat ze het door alle kritiek hier over, het nog wel gaan aanpassen.
Uhm, volgens mij wordt de kinect er standaard bij geleverd(wat een hoop kritiek veroorzaakt)

Ze zullen dingen misschien wel gaan versoepelen, maar volledig verdwijnen niet.
Er zal altijd periodiek een online verificatie moeten komen, wellicht dat ze het interval kunnen verlengen.
Ik hoop trouwen ook dat ze een soort van demo systeem gaan maken ipv het uitlenen van games, dat je bijv 1 of 2 dagen, of een vast aantal uur gameplaytijd een game kan uitproberen, waarna hij geblokkeerd wordt, een soort van verlengde demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
Ik hoop het wel want voor de rest functioneert XBL over het algemeen goed al kan daar ook wel wat meer upload snelheid van de servers achter !

DLC van 1 GB downloaden duurt een uur !

Normaal download ik dat met twee a drie minuten (glasvezel)

Ze moeten dus niet zo zitten opscheppen dat ze wel 15.000 servers hebben op XBL !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:29:
Ik hoop het wel want voor de rest functioneert XBL over het algemeen goed al kan daar ook wel wat meer upload snelheid van de servers achter !

DLC van 1 GB downloaden duurt een uur !

Normaal download ik dat met twee a drie minuten (glasvezel)

Ze moeten dus niet zo zitten opscheppen dat ze wel 15.000 servers hebben op XBL !
Ik gebruik altijd background downloads, en ga een SP spelen, of TV kijken.
Dit zal dan nog wel makkelijker worden op de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Uhm, volgens mij wordt de kinect er standaard bij geleverd(wat een hoop kritiek veroorzaakt)

Ze zullen dingen misschien wel gaan versoepelen, maar volledig verdwijnen niet.
Er zal altijd periodiek een online verificatie moeten komen, wellicht dat ze het interval kunnen verlengen.
Ik hoop trouwen ook dat ze een soort van demo systeem gaan maken ipv het uitlenen van games, dat je bijv 1 of 2 dagen, of een vast aantal uur gameplaytijd een game kan uitproberen, waarna hij geblokkeerd wordt, een soort van verlengde demo.
Dat er altijd een online verificatie moet komen is onzin dat is er nou ook niet dus dat ontgaat me een beetje !
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
Dit is met name als er nieuwe DLC uitgekomen op de release !

Kom je thuis XBL maten zijn al bezig moet je nog een uur downloaden voor 1GB voor betaalde online verbinding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 08:24

nexhil

BAM!

Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de ONE:

Vooral voor:

-Controller (!!! zeer belangrijk)

-XBox live (zeer betrouwbaar netwerk)

-Het soepele schakel mogelijkheden tussen games/apps ziet er erg indrukwekkend uit.

-Twitch integratie, wilde eigenlijk weer een HD-PVR kopen, maar dit is nog beter, helemaal toen ik gisteren zag hoe snel het aantal viewers opliep terwijl die vrouw tegen die man aan het spelen was.

-Ik heb nu ook een kinect, gebruik hem om te sporten met Nike+ kinect, als ik zie hoeveel beter deze nieuwe kinect is, belooft dat veel voor de toekomst. Wat ik wel vind is dat ze voice commands voor deze regio moeten vrij geven.

-De games die er gisteren geshowd werden zagen er goed uit.

Ik denk alleen wel dat MS een grote fout maakt met de prijs. Met al deze negatieve nieuwsberichten/social media (ook van mensen die maar wat roepen) en een 100 euro/dollar prijs verschil tov PS4

[ Voor 40% gewijzigd door nexhil op 11-06-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:32:
[...]

Dat er altijd een online verificatie moet komen is onzin dat is er nou ook niet dus dat ontgaat me een beetje !
:?
Jawel, want als je een game als game on demand hebt gekocht kun je m alleen spelen op jouw account. als je m download op iemand anders zijn xbox kan die m niet spelen. Daarnaast moet je tegenwoordig bij "gewoon" gekochte games nog altijd een disc gebruiken. Door een disc in de X360 te stoppen bewijs je dat je het spel in bezit hebt. Als de discs niet meer nodig zijn, moet er dus een andere manier komen. MS heeft ervoor gekozen om online bij te houden welke games je bezit. dus als je een spel verkoop, en je trekt het internet uit je xbox denkt de console dat je het spel nog het, omdat hij niet online kan nakijken of je nog de eigenaar bent.
Het verschil is dus dat e geen discs meer nodig gaan zijn, en er dus niet meer op die manier gekeken kan worden of jij eigenaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
Kan je verzekeren dat dat echt niet aan de provider ligt want ik draai gewoon 96 Mbits om 96 Mbits over de private tracker en gaat over dezelfde switch en Draka UTP

XBOX open NAT allemaal voor elkaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:41:
Kan je verzekeren dat dat echt niet aan de provider ligt want ik draai gewoon 96 Mbits om 96 Mbits over de private tracker en gaat over dezelfde switch en Draka UTP

XBOX open NAT allemaal voor elkaar !
Ik zag pas later je reactie dat het was als bijvoorbeeld DLC net online staat. Maar dat is gewoon logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Zijn de huidige 360 controllers te gebruiken op de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:38:
[...]

Jawel, want als je een game als game on demand hebt gekocht kun je m alleen spelen op jouw account. als je m download op iemand anders zijn xbox kan die m niet spelen. Daarnaast moet je tegenwoordig bij "gewoon" gekochte games nog altijd een disc gebruiken. Door een disc in de X360 te stoppen bewijs je dat je het spel in bezit hebt. Als de discs niet meer nodig zijn, moet er dus een andere manier komen. MS heeft ervoor gekozen om online bij te houden welke games je bezit. dus als je een spel verkoop, en je trekt het internet uit je xbox denkt de console dat je het spel nog het, omdat hij niet online kan nakijken of je nog de eigenaar bent.
Het verschil is dus dat e geen discs meer nodig gaan zijn, en er dus niet meer op die manier gekeken kan worden of jij eigenaar bent.
Dus gewoon verificatie via disc behouden zoals Sony dat ook blijft doen ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 12-09 22:52
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:38:
[...]

Ze kunnen dat used games gedeelte zo makkelijk aanpassen voor de One:

Als je een spel koopt op een disc dan is de disc voldoende om die game te spelen. Dus zolang de disc in de console zit dan hoef je ook niet online te zijn om te gamen. Nadeel is dat het niet gekoppeld zit aan je account. Geef je de game aan iemand anders dan is dat geen probleem, het spel werkt gewoon bij die andere maar niet meer bij jou omdat je de disc niet meer hebt.

Koop je een online game dan is die wel gekoppeld aan je account. Maar je moet online zijn wil je het spel kunnen opstarten. Als je het spel dan digitaal verkoopt kan je het gewoon niet meer spelen.
shoombak schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:43:
Nee helaas

[ Voor 5% gewijzigd door Harmsen op 11-06-2013 11:45 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
Goeie vraag gebruik nou een bedrade Xbox 360 controller op de Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:43:
[...]

Dus gewoon verificatie via disc behouden zoals Sony dat ook blijft doen ! :*)
Maar dan mis je het naadloos switchen tussen games, zoals bij Ryse en Killer Instinct gister. Dus dat werkt dan lekker met Xbox match.
Dit lukt niet met discs, aangezien je niet zo makkelijk kunt switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:46:
[...]

Maar dan mis je het naadloos switchen tussen games, zoals bij Ryse en Killer Instinct gister. Dus dat werkt dan lekker met Xbox match.
Tsjah het is het 1 of het ander helaas....

Of iemand moet een geweldig idee hebben hoe het perfect gezien zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Harmsen schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:49:
[...]

Misschien de keuze aan de gebruiker laten?
Ik zou het niet erg vinden om alles op de HD van de ONE te hebben, en dan mooi de games in de hoesjes te laten zitten.

Maar als je dan een fysieke game hebt dat je deze wel kan spelen als je geen internet hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 11-06-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
[...]

Hebben de huidige klanten hierom gevraagt dan ?

Ik vindt deze optie ondergeschikt aan het feit dat je daardoor geen games meer kan uilenen door de disc mee te geven !

En ik denk dat er een hoop mensen daar ook zo over denken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Harmsen schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:49:
[...]

Gewoon beiden? Als je de disc in je console hebt kun je offline gamen tot je een ons weegt. Wil je dat niet, moet je 1x per 24 uur online om te 'bewijzen' dat je de game nog hebt. Lijkt een prima oplossing.
Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:13:
- Spellen op de oude manier kunnen uitlenen door disc mee te geven (wijzigen van de huidige DRM policy)
Dacht dat dat ook gewoon kon, al is het met wat beperkingen? Als ik een spel meegeef aan een maat van me kan hij dat wel spelen, maar ik niet meer (lijkt me logisch). Enige eis is volgens mij dat de persoon die de game leent 30 dagen op m'n friendslist staat, maar goed, games uitlenen aan onbekenden is sowieso niet handig :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
nexhil schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:
[...]

Misschien de keuze aan de gebruiker laten?
Ik zou het niet erg vinden om alles op de HD van de ONE te hebben, en dan mooi de games in de hoesjes te laten zitten.

Maar als je dan een fysieke game hebt dat je deze wel kan spelen als je geen internet hebt.
Precies, en volgens mij is het geen probleem om deze keuze alsnog te implementeren voor de launch van de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
[...]

Dat naadloos switchen moet ik eerst nog eventjes zien. Het zag er wel duidelijk uit dat alles behoorlijk scrited was. Daarnaast zagen de daadwerkelijke demonstraties van het Os er behoorlijk haperig en traag uit. Of ze dat zullen verbeteren geloof ik wel, maar dat het net zo snel en naadloos zal gaan verlopen met de voice commands + multi tasking geloof ik geen fuck van.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Vinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Dat naadloos switchen moet ik eerst nog eventjes zien. Het zag er wel duidelijk uit dat alles behoorlijk scrited was. Daarnaast zagen de daadwerkelijke demonstraties van het Os er behoorlijk haperig en traag uit. Of ze dat zullen verbeteren geloof ik wel, maar dat het net zo snel en naadloos zal gaan verlopen met de voice commands + multi tasking geloof ik geen fuck van.
Ja tuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. het gaat iig sneller dan het wisselen van een disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:53:
[...]

Gewoon beiden? Als je de disc in je console hebt kun je offline gamen tot je een ons weegt. Wil je dat niet, moet je 1x per 24 uur online om te 'bewijzen' dat je de game nog hebt. Lijkt een prima oplossing.

[...]

Dacht dat dat ook gewoon kon, al is het met wat beperkingen? Als ik een spel meegeef aan een maat van me kan hij dat wel spelen, maar ik niet meer (lijkt me logisch). Enige eis is volgens mij dat de persoon die de game leent 30 dagen op m'n friendslist staat, maar goed, games uitlenen aan onbekenden is sowieso niet handig :p
Degene aan wie je het spel meegeeft moet dit spel registreren en kan dat alleen als hij 30 dagen in je friends list zit en daarna is de disc geblokkeerd om door te geven en je kunt het spel zelf ook nooit meer spelen !

Dat is de huidige Xbox One DRM policy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Op zich was dat eerste idee niet gek, dat je een game meegeeft en dat ie dan geblokt wordt.
Alleen heeft dan het hele DRM gebeuren geen nut, als ik een SPgame uitspeel, en hem dan aan iemand anders geef.
Begrijp me goed ik ben niet voor de DRM, maar ik snap waarom het gebruikt wordt. En als er niet meer betaald wordt voor games, worden ze niet meer gemaakt, en dan heeft iedereen een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Degene aan wie je het spel meegeeft moet dit spel registreren en kan dat alleen als hij 30 dagen in je friends list zit en daarna is de disc geblokkeerd om door te geven en je kunt het spel zelf ook nooit meer spelen !

Dat is de huidige Xbox One DRM policy !
Ben ik de enige die dit een goed en eerlijk systeem vind? Eerlijk voor zowel de ontwikkelaar als de gamer. Het spel kan gespeeld worden door twee gezinnen. We hebben niets aan ontwikkelaars die er onderdoor gaan, omdat spellen 5 keer doorverkocht worden.

Ik denk ook dat de XBOX One op lange termijn de winnaar gaat zijn, omdat ontwikkelaars steeds meer ervoor zullen kiezen om voor de XBOX One te ontwikkelen, dan voor de andere consoles. Het draait uiteindelijk toch om de games.

[ Voor 15% gewijzigd door Rudey op 11-06-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Rudey schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Ben ik de enige die dit een goed en eerlijk systeem vind? Eerlijk voor zowel de ontwikkelaar als de gamer. Het spel kan gespeeld worden door twee gezinnen. We hebben niets aan ontwikkelaars die er onderdoor gaan, omdat spellen 5 keer doorverkocht worden.
Het is een mooi systeem voor developers, maar voor de consument is het minder, mensen willen graag voor weinig op de eerste rang zitten.
Maarja, ik denk dat de actieve 2e, 3e hands handel ook wel gevoeld is door de devs, en daar is iets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
[...]

Mee eens. Ik snap al het ophef hierover niet.

Daarnaast koop ik bijna nooit 2de hands spellen en verkoop ik mijn spellen ook nooit. Vind het nooit waard om een spel die ik voor €60 heb gekocht te verkopen voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
McBoom schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:27:
Bagger bouwkwaliteit? Als je de 360 bedoelt.... Wut? Het ding is zo solide als ik weet niet wat (beide versies), controlers idem. En als je The One bedoelt.... Wut? Heb je het ding al in handen gehad?
Aan het begin was dat wel anders. Veel consoles die kapot gingen (Red Ring of Dead), er waren versies bij die de schijfjes kapot maakte/krasjes doordat de lasers er te dicht op zat. Nu na zoveel jaar valt het wel mee, maar aan het begin was dat wel anders. Maar goed, het kan zo maar zijn dat de One er helemaal geen last van heeft en de PS4 wel. Andersom ook. PS3 had er aan het begin ook last van. Dus dat is altijd afwachten en hoeft geen reden te zijn om te stoppen met de Xbox-serie.

(tenzij je er 5 doorheen hebt gespeeld in 2 jaar tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zojuist in het E3 topic een lange reactie neergezet over wat ik van de PS4 vind, maar vooralsnog wordt het wel een X1 voor mij. De games die Sony liet zien spraken me gewoon niet echt aan. En het waren ook vooral singleplayer ervaringen. Dat is op zich niet verkeerd, maar dergelijke games houden me nooit meer dan 20 a 30 uur bezig.

Dat de prijs lager ligt is gewoon duidelijk: dat komt door Kinect. Kinect is natuurlijk een apart verhaal en ik vind het jammer dat daar zo negatief over gedaan wordt. Misschien dat het voor de pure gamer niets toevoegt, maar doe je wat meer straks, dan is het wel mooi. Ik zie dat ding vooral in de toekomst wel mooie dingen doen, al is het jammer dat we het nog nergens goed uit de verf hebben zien komen.

De gratis games van PSN en nu dus ook Xbox Live Gold zijn een mooie bonus, maar voor mij niet meer dan dat. De games in het geplaatste lijstje heb ik allemaal al wel gespeeld, dus voor mij voegt het weinig toe. Ik ben dan ook iemand die zijn meeste games bij de lancering haalt en ze ook niet doorverkoopt. Dat maakt met beide consoles dus vrijwel niets uit.

Qua games die getoond zijn, vond ik dat de exclusives van de X1 mij meer aanspraken dan die van de PS4. Als ik echter kijk naar 3rd party titels, dan zit ik daar toch echt meer op te wachten. Een Watchdogs ziet er gewoon briljant uit (iets wat ik bij beide fabrikanten als exclusive miste). Ook die nieuwe game van Ubi lijkt me erg tof. Wel heb ik zo mijn vragen bij wanneer alle games nou eigenlijk uitkomen. Er werd maar sporadisch een jaartal gemeld en ik denk dan ook dat de meeste games eigenlijk pas in 2014 zullen komen.

Voor DRM tja, ik merk er straks toch weinig van. Ik leen niets uit en doe vrijwel alles toch al online. Heb ook verder geen probleem met de restricties omdat het gewoon wat eerlijker is (richting de ontwikkelaar en uitgever). Sure, je bent je vrijheid kwijt om maar te doen met een game wat je wilt, maar ik deed er toch al weinig mee dan gamen. Ik vind het echter wel heel relaxed om niet meer met schijfjes te hoeven kloten na installatie.

Al met al wint de X1 het toch bij mij en dat is niet zozeer omdat ik een grote fan ben. Misschien dat de PS4 wel ook erbij komt en ik zit te denken om ook nog een PS3 te halen voor de exclusives. Het totaalpakket van de X1 spreekt me meer aan en het feit dat ie wat meer gericht is op de toekomst vind ik erg aantrekkelijk. Hoewel Sony veel games heeft laten zien, spreken maar weinig titels me aan en ook vind ik het erg jammer dat we maar weinig gameplay hebben gezien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
[...]

Ik denk ook dat de XBOX One op lange termijn de winnaar gaat zijn, omdat ontwikkelaars steeds meer ervoor zullen kiezen om voor de XBOX One te ontwikkelen, dan voor de andere consoles. Het draait uiteindelijk toch om de games.
Ontwikkelaars gaan er onderdoor door rommel te leveren of de boel misleiden vb. Colonial Marines

Als het spel goed is wil iedereen deze wel in zijn collectie hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Amiga4Eva schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:11:
[...]

Ontwikkelaars gaan er onderdoor door rommel te leveren of de boel misleiden vb. Colonial Marines

Als het spel goed is wil iedereen deze wel in zijn collectie hebben !
Maar die game kreeg ook al hele brakke reviews en volgens mij was het wel te verwachten dat het niets werd. Ik denk ook niet dat er veel games mee weg kunnen komen, maar deze game had gewoon al een hele naam (die nu ook direct in de prullenbak ligt).

Ik denk dat Sony zich straks erg in de vingers aan het snijden is door geen DRM toe te voegen. Die schijfjes gaan dadelijk ook wel veel illegaal gekopieerd worden of ze moeten een andere DRM verzinnen (maar zonder online verbinding is alles tegenwoordig wel te kraken)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Het is een mooi systeem voor developers, maar voor de consument is het minder, mensen willen graag voor weinig op de eerste rang zitten.
Maarja, ik denk dat de actieve 2e, 3e hands handel ook wel gevoeld is door de devs, en daar is iets aan gedaan.
Toch apart dat in de NES/SNES/N64-tijd hier geen geklaag over was.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:15:
[...]

Toch apart dat in de NES/SNES/N64-tijd hier geen geklaag over was.
Er was toen ook geen grote 2e hands markt.
Met het komen van o.a. de gamemania met hun inruil en 2e hands systeem is het de afgelopen jaren explosief gegroeid. het is makkelijker geworden om je games te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga4Eva
Martinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:14:
[...]

Maar die game kreeg ook al hele brakke reviews en volgens mij was het wel te verwachten dat het niets werd. Ik denk ook niet dat er veel games mee weg kunnen komen, maar deze game had gewoon al een hele naam (die nu ook direct in de prullenbak ligt).

Ik denk dat Sony zich straks erg in de vingers aan het snijden is door geen DRM toe te voegen. Die schijfjes gaan dadelijk ook wel veel illegaal gekopieerd worden of ze moeten een andere DRM verzinnen (maar zonder online verbinding is alles tegenwoordig wel te kraken)
Kraken is altijd mogelijk ook de One dat zal dan wel een JTAG hack worden (offline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 03:13
Soundless schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Mee eens. Ik snap al het ophef hierover niet.

Daarnaast koop ik bijna nooit 2de hands spellen en verkoop ik mijn spellen ook nooit. Vind het nooit waard om een spel die ik voor €60 heb gekocht te verkopen voor een tientje.
De ophef komt dan ook meer van die mensen die WEL hun games verkopen/2e hands games inkopen ;)

Ikzelf ben erg voorzichtig met welke game ik koop, zelden een miskoop...
Ook ikzelf koop eigenlijk nooit een game 2e hands (of hij moet niet/lastig verkrijgbaar zijn). Verkopen vind ikzelf de moeite niet eens waard voor wat je ervoor terug krijgt.

Maar vergis je niet dat er ook veel mensen zijn die geen zin hebben om 55-60 euro uit te geven aan games (of niet kunnen wellicht) en dus wat langer wachten en het voor 1/3e van de prijs op MP kopen. Hier verdient de developer niets aan... maar die games lopen nu mogelijk wel over naar de concurrent.

Tijd zal het leren in hoeverre PS4 2e hands verkoop niet tegenhoud (als zijnde optie voor uitgevers ipv vanuit Sony zelf)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1 ... 25 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.