Hieronder een beetje mijn gevoel:
Ik ben erg benieuwd naar Metal Gear Solid en hoe dit zich vertaald naar een open world ervaring.
Jammer van Dark Souls 2 en release in 2014

.
Ryse zag er wel goed uit, maar leek me nog wat te clunky gameplay, en iedere keer een execution vond ik ook te veel van het goede.
Sunset Overdrive van Insomniac is wel veelbelovend vind ik. De stijl stond me in ieder geval aan en ook lekkere coop actie volgens mij.
Quantum Break. De cutscene deed me best wel wat qua sfeer.

Daar is Remedy altijd wel goed in. Dus ben erg benieuwd naar wat gameplay beelden.
Forza 5 zag er ook prima uit, zeker na nog wat beelden via Gametrailers. Ben zelf niet meer echt zo van racers, maar wellicht is dit een mooie start voor een nieuwe console

.
D4 kon wel eens een mooie kinect ervaring worden. Ik zag in ieder geval wat motion achtige controls en het stijltje trok me wel aan.
Smartglass en Twitch zijn wel grappige aanvullingen. Indien het snel en intuitief werkt kan het ook echt bijdragen. Mocht dit niet zo zijn, dan zijn het slechts extraatjes.
Het geluid van Crimson Dragon was echt super. Echt next gen

. Ik heb de vorige games ook niet gespeeld, en denk ook niet dat het iets voor mij is.
Dead Rising 3. Geweldige sfeer en gameplaybeelden

. Echt een instant buy.
Witcher 3. Ook een instant buy. Heb me enorm vermaakt met deeltje 2. Zeker nu het helemaal non lineair en open world is.
BF4, ook een instant buy. De stream was bij mij erg slecht tijdens de BF4 presentatie, maar de beelden die ik hierboven heb gezien zijn toch wel echt goed en echt een grote vooruitgang qua 'smooth' en details ten opzichte van BF3 op de huidige generatie.
Titanfall. Dit lijkt me een erg lekkere fastpaced MP ervaring te worden

. In ieder geval nog geen killstreaks gezien

. Dus dat is alvast een plus

.
Over What lies below en Black Tusk heb ik nog niet echt een mening kunnen vormen
En de prijs van 500 euro vind ik alleszins meevallen, als je kijkt wat voor complete ervaring het biedt (of in ieder geval kan gaan bieden). Mijn telefoon en tablet zijn beide duurder... dus alles is relatief
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.