[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:52:
[...]

Stof kan ik nog begrijpen, maar krassen? :)
hij heeft hem in ze broekzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
LoL.. Kop op jongens.. Bang zijn dat iemand je webcam overneemt??

Beetje virus scanner op je computer controleerd of er niet zomaar apparatuur aangezet wordt zonder jouw toestemming..

Daarnaast, Mocht MS Spraak en beeld zonder toestemming van de gebruiker opnemen, en data zonder de toestemming van de gebruiker gebruiken. Dan staat er zowel in de US als in Eu als in Azie enz toch een lobby privacy waakhonden voor de poorten van MS..

Nee MS zal zijn vingers daar niet aan branden.

BTW... Ik zou de Mic uit je telefoon slopen... Misschien kan de telefoon provider wel je telefoon afluisteren of sterker de fabrikant :S....

Somige mensen moeten eigenlijk zo ver mogelijk in een grot stoppen.. E-mail gaat op een USB stick en word met een telex naar de ander verstuurt...

Achterdochtig zijn kan goed zijn soms.. Maar bepaalde types hier op t.net gaan soms echt te ver met achterdocht.. Kan t.net niet een psycholoog inhuren? Ben wel benieuwd wat zo'n persoon zou kunnen zeggen over hoever achterdochtig zijn mensen juist angstig maakt en of dat gegrond zou kunnen zijn.in rl

[ Voor 7% gewijzigd door To_Tall op 02-06-2013 22:42 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

To_Tall schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:39:
Bang dat Google Microsoft betaalt om mensen af te mogen luisteren zodat Google nog gerichtere reclame kan tonen :+.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
To_Tall schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:39:
... *snip* ... kunnen zeggen over hoever achterdochtig zijn mensen juist angstig maakt en of dat gegrond zou kunnen zijn.in rl
yupla, terug iemand die weer extreem overdrijft..

gewoon belachelijk. Als je een apparaat nooit gebruikt dan is het toch maar normaal dat je uit zet? .. Er is altijd een kans, maar die kans is te klein om bv je webcam uit te zetten als je hem weldegelijk gebruikt..

"Maar bepaalde types hier op t.net gaan soms echt te ver met achterdocht.. Kan t.net niet een psycholoog inhuren?"
Doe eens normaal.. Je zou beter eens verder kijken dan je neus lang is, alvorens zo'n domme & uitlokkende post te schrijven.

[ Voor 91% gewijzigd door SmokingCrop op 02-06-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bang dat de webcam word over genomen hoor.. eerder gehackt.. lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de functie van een knecht camera die altijd aan gekoppeld moet zijn? Moet ik er persee ook controls mee uitvoeren? Anders flikker ik hem namelijk gewoon achter de One in het tv meubel, wil dat lelijke ding niet in het zicht namelijk (De console zelf ook niet)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
SmokingCrop schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:11:
[...]
"Maar bepaalde types hier op t.net gaan soms echt te ver met achterdocht.. Kan t.net niet een psycholoog inhuren?"
Doe eens normaal.. Je zou beter eens verder kijken dan je neus lang is, alvorens zo'n domme & uitlokkende post te schrijven.
Toch ben ik het wel deels met hem eens. Nergens anders heb ik zoveel achterdochtige mensen gezien als op Tweakers. Niet alleen over dit onderwerp, maar zie de reacties op nieuwsartikelen maar eens als het enigszins met privacy te maken heeft: AMAGAWD, GOOGLE IS STEALING OUR INFOZ!!!. Nieuws forum idem, it's all a conspiracy people!

Nou mag je best gezond nadenken, maar hier op tweakers bereiken ze echt nieuwe hoogtes van aluhoedjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
en wie weet zal je binnen x-aantal jaar erop terugkijken en zeggen, damn die alu hoedjes hadden nog gelijk ook xD

maar wie weet ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SmokingCrop schreef op maandag 03 juni 2013 @ 07:21:
en wie weet zal je binnen x-aantal jaar erop terugkijken en zeggen, damn die alu hoedjes hadden nog gelijk ook xD

maar wie weet ook niet :p
En toch zou ik het wel boeiend vinden als een Psycholoog eens een kijkje komt nemen hier op T.Net en dan deze vergelijkt met een ander populair nieuws forum..

Dat ik sla niet door ik ga alleen net zo extreem als de alu hoedjes.

Kop op. Denk je nou echt dat MS zijn vingers gaat branden, er zijn genoeg hackers die de Xbox One gaan aansluiten en kijken welk verkeer over de lijnen heen worden gestuurd. Als dan blijkt dat er video en voice over een lijn heen wordt gestuurd zonder dat een gebruiker daar expliciet goedkeuring heeft gegeven. Dan zullen er binnen mom van tijd zo veel Privacy waakhonden paraat staan om MS aan te klagen en verhaal te halen. Daarnaast worden we ook nog per wet beschermt. Je mag niet zomaar in iemands huis opnemen zonder dat deze hier tot toestemming heeft gegeven.

Niet alleen dat maar MS zal ook gigantisch aandeel op de markt gaan verliezen dan als PS dat niet zou doen. en niet te vergeten de aandelen op de beurs die zullen kelderen door iligale praktijken.

Dus hou ajb op met de onzin.. Ik plak de cam af of ik sloop de cam er uit enz enz enz.. Doe normaal en ga naar buiten..

Enige waar ik mij zorgen om maak is dat het ding mogelijk mandatory is. Niet iedereen zal plaats of mogelijkheden hebben om de kinect te plaatsen. En wat als dat ding kapot gaat? doordat mn kind van 3 dat ding van de TV meubel af gapt op een moment dat ik me omdraai? Doet dan je hele XBOX het dan niet meer? XBOX kan je achter een deurtje weg zetten ook als je speelt. maar de Kinect moet in zicht blijven staan..

BTW Als jij je webcam uitzet die standaard in je Laptop zit heb je 1 verkeerde laptop gekozen. Had dan 1 zonder webcam gekozen. 2 Als je hem nooit zou gebruiken ja dan kan je deze idd uitzetten. of disablen. maar zeg dan niet iets in de trand. Ik ben bang dat iemand mijn webcam kan overnemen..

Bij mij staat deze standaard uit. en als deze aan zou gaan dan brand er een klein lampje naast de camera ;-) die hard wired aan de Camara zit. je kan dus altijd zien als je cam aan staat ;)

BTW... Ik kan met een beetje programmeer en kennis. ook van jouw speakers een mic maken hoor.. Als ik dan het programma als virus kan verspreiden kan ik ook iedereen afluisteren. Zonder dat er fysiek een mic in je computer zit.. Zo kan ik nog 1001 virussen enz bedenken. Een virus schrijver zit echt niet te wachten op je kop voor de webcam. Maar wil liever je CC gegevens.

[ Voor 19% gewijzigd door To_Tall op 03-06-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol.. lees nu eens mijn zin ipv er vanalles bij te verzinnen.. :F

"Als je een apparaat nooit gebruikt dan is het toch maar normaal dat je het uit zet? .. Er is altijd een kans, maar die kans is te klein om bv je webcam uit te zetten als je hem weldegelijk gebruikt.."

-> als motto: beter voorkomen dan genezen voor dingen die je immers toch niet gebruikt.
en zeggen dat je maar een laptop zonder webcam moet kopen is ook onzin, toon mij maar een goede laptop zonder webcam dan ;)

Ik weet niet wat je probleem is, maar ik ga je maar gewoon negeren..

[ Voor 84% gewijzigd door SmokingCrop op 03-06-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is wel heel erg terugkrabbelen van "straks hebben de alu hoedjes nog gelijk ook" ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
boe2 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:49:
Dat is wel heel erg terugkrabbelen van "straks hebben de alu hoedjes nog gelijk ook" ;)
Ik ga heel dit topic maar negeren.. als mensen hier nog niet eens ziet dat het half sarcastisch / half komisch bedoeld was.. zie ook de smiley erachter -> xD

edit: en wow @ post hier beneden, lmao, stop trolling me (en als je me niet aan het trollen bent, dan ben je gewoon zielig. stop met het overdrijven van wat ik zeg of leer gewoon eens lezen en interpreteren wat er staat, zonder er zelf nog dingen in je gedachten er aan toe te voegen.)

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 03-06-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 12-09 23:00
SmokingCrop schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:43:
[...]

lol.. lees nu eens mijn zin ipv er vanalles bij te verzinnen.. :F

"Als je een apparaat nooit gebruikt dan is het toch maar normaal dat je het uit zet? .. Er is altijd een kans, maar die kans is te klein om bv je webcam uit te zetten als je hem weldegelijk gebruikt.."

-> als motto: beter voorkomen dan genezen voor dingen die je immers toch niet gebruikt.
en zeggen dat je maar een laptop zonder webcam moet kopen is ook onzin, toon mij maar een goede laptop zonder webcam dan ;)

Ik weet niet wat je probleem is, maar ik ga je maar gewoon negeren..
Ik denk dat als men zulk soort scenario's bedenkt men zich moet afvragen wat ze nou eigenlijk te bieden hebben. En anders gewoon internet abonnement opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Zullen we weer ontopic gaan. Ik wil discussies over de X1 en niet over webcams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:De discussie over de potentiële privacy bezwaren van de Kinect/webcams heeft echt lang genoeg geduurd. Niemand heeft hier harde feiten over dus laat die discussie gewoon achterwege.

Nu gaan we het weer over de console en games ervoor hebben.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ben zelf nu erg benieuwd naar de E3 en bijbehorende presentaties. Nog maar een weekje, dus dat duurt niet lang meer. Ben vooral benieuwd wat voor nieuwe franchises we gaan zien en wat nou dé game voor de X1 moet gaan worden. Het lijkt me dat ze dat nu wel gaan aankondigen.

Ik ben echter bang dat men (pers en gamers) nu hoopt op een hele nieuwe revolutie en daardoor bedrogen uitkomt. De grootste grafische sprong hebben we volgens mij al wel gehad. Er zijn nu bv ook al zat spellen waarbij je ergens loopt en kunt zeggen: "zie je die stip verderop? Dat is een gebouw, daar kun je ook heen, en dan nog verder!"
Wel verwacht ik dat de games nog grootser en heftiger gaan worden. Multiplayerpotjes van 8vs8 zal straks wel in de minderheid zijn en ook het geweld zal waarschijnlijk weer een stuk extremer worden. Ik hoop echter niet dat men weer met veel aliens of post apocalyptische games komt. Daar hebben we er de afgelopen jaren wel genoeg van gehad. Liever wat meer realisme.

Zelf wacht ik nog steeds op een WW2 game met next-gen Omaha Beach e.d. Ik zou het niet erg vinden als een video van Saving Private Ryan of Band of Brothers ineens over zou gaan op gameplay :9

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2013 16:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Kreeg een mailtje van MS dat de Xbox One vandaag beschikbaar is... Vraag mij toch echt af waar dan :+
Verder is volgens mij een vernieuwde pagina online gegooid: http://www.xbox.com/nl-nl...Xbox_1057300_362013_72501

Enige opvallende in mijn ogen dat nu wordt bevestigd dat TV kijken inderdaad werkt door het aansluiten van een settop box via HDMI, zoals de meeste al verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:43
FabianNL schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:10:
Kreeg een mailtje van MS dat de Xbox One vandaag beschikbaar is... Vraag mij toch echt af waar dan :+
Verder is volgens mij een vernieuwde pagina online gegooid: http://www.xbox.com/nl-nl...Xbox_1057300_362013_72501
Onhandige woordkeus in het Engels ja (Here for today. Built for tomorrow)... Ik heb die tekst vertaald, en heb er maar voor gekozen het zo te laten omdat 'Misschien over zes maanden beschikbaar.' minder goed bekt :).

De pagina's zijn verder volgens mij al te lezen sinds de presentatie en bevatten dus weinig nieuws.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kooj1980 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:18:
[...]

Onhandige woordkeus in het Engels ja (Here for today. Built for tomorrow)... Ik heb die tekst vertaald, en heb er maar voor gekozen het zo te laten omdat 'Misschien over zes maanden beschikbaar.' minder goed bekt :).

De pagina's zijn verder volgens mij al te lezen sinds de presentatie en bevatten dus weinig nieuws.
Ok, begrijpelijk. Maar waarom dan niet "binnenkort beschikbaar"? Dat dekt (op dit moment) de lading beter. Ook zou ik eerder stellen "Gemaakt" ipv "Gebouwd".

Al zou ik die leus niet echt gebruiken juist omdat het zo slecht vertaald en er eerder een andere leus aan hangen.
Naast het feit dat de pagina afwisselend verschillende errors geeft bij F5 en Ctrl+F5 als ik hem bekijk in Chrome. Ene keer een plaatje niet, andere keer een iframe error

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:43
Jep, de pagina is duidelijk gemaakt om vooral in IE bekeken te worden, maar daar heb ik niks mee te maken :).
De leus had ik nog wel willen tweaken, maar het was een redelijke haastklus (aangezien ik natuurlijk niks van tevoren mocht weten) en aanpassingen achteraf waren niet of nauwelijks mogelijk. Jammer, want ik had nog wel wat andere herschrijfsels. 'Binnenkort' was overigens riskant geweest, want het kan goed dat deze microsite nog een poos blijft bestaan nadat de console is uitgekomen.

Maar goed, nu verder aftellen naar de E3 :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
FabianNL schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:10:

Enige opvallende in mijn ogen dat nu wordt bevestigd dat TV kijken inderdaad werkt door het aansluiten van een settop box via HDMI, zoals de meeste al verwachtte.
LoL :P Ja het werkt.. Volgens mn collega werkt het heel netjes.. Ziggo werkt ook samen met Microsoft net als RTL Nederland en Eredivisie live.. Zo heeft MS toch nog mooi een aantal commerciële Nederlandse input :) goed voor ons..

BTW... E3 is dicht bij.. en te volgen vanaf de xbox :) .. Wat ik mij wel afvraag is of huidige spullen zoals een USB powerd Headset met Optical in nog wel werkt of dat ik een nieuwe moet gaan kopen.

Stuurtjes en RockBand apparatuur. Somige mensen hebben echt eterlijke honderde euro's aan externe apparatuur staan.. Die zullen niet blij zijn als alles vervangen dient te worden.. Wel weer leuk voor de mensen die een game kamer aan het bouwen zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
To_Tall schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:38:
[...]

LoL :P Ja het werkt.. Volgens mn collega werkt het heel netjes.. Ziggo werkt ook samen met Microsoft net als RTL Nederland en Eredivisie live.. Zo heeft MS toch nog mooi een aantal commerciële Nederlandse input :) goed voor ons..

BTW... E3 is dicht bij.. en te volgen vanaf de xbox :) .. Wat ik mij wel afvraag is of huidige spullen zoals een USB powerd Headset met Optical in nog wel werkt of dat ik een nieuwe moet gaan kopen.

Stuurtjes en RockBand apparatuur. Somige mensen hebben echt eterlijke honderde euro's aan externe apparatuur staan.. Die zullen niet blij zijn als alles vervangen dient te worden.. Wel weer leuk voor de mensen die een game kamer aan het bouwen zijn ;-)
Headsets zullen waarschijnlijk niet gaan. Voor audio is het afhankelijk of je met draad werkt. Voor controllers waarschijnlijk ook. Het zou me niet verbazen als die usb-dingen gewoon werken (of support is in ieder geval in te bouwen) maar ze hadden al wel aangegeven dat de nieuwe wireless verbinding niet compatible is met de oude. Ook de input bij je controller lijkt anders te zijn. Ofwel: nieuwe controllers, nieuwe headset e.d.

Voor mij ook wel een flinke domper. Heb hier meerdere controllers, allerlei rockband dingen en mn dure headset. Maar goed, gister kwam ik erachter dat de ophanging van de oorschelpen aan de hoofdband van mn headset is gescheurd. Hij hangt nu in de lijm te drogen, maar ik ben bang dat dat niet goed te repareren is. Ben dus al wel toe aan een nieuwe headset en in ieder geval had Turtle Beach al aangegeven bezig te zijn met nieuwe headsets. Ik hoop alleen dat die volledig nieuwe draadloze headsets niet zo fucking duur zijn. Ik hoef eigenlijk niet eens 7.1 of 5.1 geluid, als het maar draadloos is en ook draadloze chat heeft.

Zo, mijn meesterwerk is ook klaar:
E3: Electronic Entertainment Expo 2013 - (10) 11 12 13 juni

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vernieuwde XboxOne website geeft toch redelijk wat nieuwe of in ieder geval meer duidelijke informatie over hoe het tv kijken via de Xbox nou precies gaat werken. Daarnaast worden ook de functies waar Sony zo hard op ging in hun persconferentie genoemd voor de nieuwe Xbox.

En is deze fake?
http://www.xbox360achieve...mages/news/ms-e3-leak.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:51:
Die vernieuwde XboxOne website geeft toch redelijk wat nieuwe of in ieder geval meer duidelijke informatie over hoe het tv kijken via de Xbox nou precies gaat werken. Daarnaast worden ook de functies waar Sony zo hard op ging in hun persconferentie genoemd voor de nieuwe Xbox.

En is deze fake?
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/news/ms-e3-leak.jpg
Aanvulling op jou afbeelding, geruchten zijn:
  • Halo 5
  • Killer Instinct
  • BANJO KAZOOIE 4
  • FORZA 5
  • QUANTUM BREAK
  • HALO: SPARTAN ASSAULT
  • RYSE
  • FABLE 4
  • CRACKDOWN 3
  • FORTNIGHT
  • DEAD RISING 3
  • Call of Duty: Ghosts
  • Battlefield 4
  • Witcher 3
  • Dying Light
  • PREY 2
  • Homefront 2
  • Beyond Good & Evil 2
  • Mirror’s Edge 2
  • Rainbow Six: Patriots
  • Brother in Arms
  • League of legends
  • Dead Rising 3 – Exclusief voor Xbox One
  • Dragon’s Dogma 2 – Exclusief voor PlayStation 4
  • Darkstalkers Reborn – Exclusief voor Wii U
  • Marvel vs Capcom 4 – PS4 & Xbox One
  • Megaman – PS4, Xbox One en PC
  • Nieuw IP van Capcom Vancouver
  • Nieuw IP van Ninja Theory
Mogelijk is de afbeelding nep, omdat het logo van BANJO KAZOOIE 4 nep schijnt te zijn..

[ Voor 8% gewijzigd door MarkH NL op 04-06-2013 10:53 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dacht ook al Dead Rising 3 te herkennen in dat blokje rechts van Fable IV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:54:
Ja ik dacht ook al Dead Rising 3 te herkennen in dat blokje rechts van Fable IV!
Lijst kan nep zijn, omdat het logo van BANJO KAZOOIE 4 niet klopt.

Veel van de games die er op staan zijn al bevestigd of een soort van aangekondigd. Zou een mooie lijst zijn als ie echt is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, zou wel beetje te mooi zijn..
De nieuwe Fable schijnt een remake te worden van deel 1, dus dan noemen ze het denk ik geen Fable IV..

YouTube: Fable Teaser Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:59:
Ja inderdaad, zou wel beetje te mooi zijn..
De nieuwe Fable schijnt een remake te worden van deel 1, dus dan noemen ze het denk ik geen Fable IV..

YouTube: Fable Teaser Trailer
Aan het eind van die teaser staat nog wel mooi het X360 logo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.. Misschien is dat die 'grote verassing' voor de Xbox360 op de E3 waar ze het 21 mei over hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:07:
Ja.. Misschien is dat die 'grote verrassing' voor de Xbox360 op de E3 waar ze het 21 mei over hadden..
Lijkt me logischer om hem dan ook op de X1 uit te brengen :D

Edit:

Meneer Pachter heeft in zijn glazen bol gekeken en verwacht dat de X1 $399 gaat kosten en de PS4 $349. Lijkt me onzin dat je dan kan vaststellen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door MarkH NL op 04-06-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn ze nog niet helemaal uit over het logo van de X1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Grappig om te lezen dat de gemiddelde tweaker zoveel vertrouwen heeft in een organisatie als MS.
MS heeft mijns inziens bewezen dat het niet te vertrouwen is (mega-boetes, omkoopschandelen en andere meuk). De enige reden waarom ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen is dat mevrouw Kroes en consorten er een stokje voor zal steken, en niet omdat omdat MS zo'n mooie blauwe ogen heeft en zulk een winstpotentieel niet wil hebben.(volgens de anti-alu-hoedjes ;))

p.s. heb geen laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
eL_Jay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:19:
Grappig om te lezen dat de gemiddelde tweaker zoveel vertrouwen heeft in een organisatie als MS.
MS heeft mijns inziens bewezen dat het niet te vertrouwen is (mega-boetes, omkoopschandelen en andere meuk). De enige reden waarom ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen is dat mevrouw Kroes en consorten er een stokje voor zal steken, en niet omdat omdat MS zo'n mooie blauwe ogen heeft en zulk een winstpotentieel niet wil hebben.(volgens de anti-alu-hoedjes ;))

p.s. heb geen laptop ;)
Die discussie is geweest, graag weer on-topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heeft ieder bedrijf wel wat geflikt ooit. Microsoft is gewoon leuk om te volgen, het is het Ajax van een aantal jaar geleden, arrogant en veel geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens staan er op die lijst 3 'nieuwe' triple-A titels van Ubisoft. Ik weet niet hoeveel studio's zij wel niet hebben maar hoeveel titels hebben ze wel niet in ontwikkeling nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:28:
Overigens staan er op die lijst 3 'nieuwe' triple-A titels van Ubisoft. Ik weet niet hoeveel studio's zij wel niet hebben maar hoeveel titels hebben ze wel niet in ontwikkeling nu?
Wikipedia: Wikipedia: Ubisoft

Zo'n 26 studios.

Ik mis trouwens Assassin's Creed 4 maar die is multiplatform en zal dus waarschijnlijk niet op die presentatie te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die zal denk ik bij Sony worden geshowd (net als vorig jaar geloof ik met het derde deel) of uiteraard bij hun eigen persconferentie.
MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:31:
[...]

Wikipedia: Wikipedia: Ubisoft

Zo'n 26 studios.

Ik mis trouwens Assassin's Creed 4 maar die is multiplatform en zal dus waarschijnlijk niet op die presentatie te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:51:
[...]
  • Halo 5
  • Killer Instinct
  • BANJO KAZOOIE 4
  • FORZA 5
  • QUANTUM BREAK
  • HALO: SPARTAN ASSAULT
  • RYSE
  • FABLE 4
  • CRACKDOWN 3
  • FORTNIGHT
  • DEAD RISING 3
  • Call of Duty: Ghosts
  • Battlefield 4
  • Witcher 3
  • Dying Light
  • PREY 2
  • Homefront 2
  • Beyond Good & Evil 2
  • Mirror’s Edge 2
  • Rainbow Six: Patriots
  • Brother in Arms
  • League of legends
Ik hoop dat dit lijstje waar gaat zijn, want hier staan wel echt een paar pareltjes tussen! Nu alleen niet té hoge verwachtingen krijgen, anders gaat het weer vies tegenvallen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 04-06-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
-O- Ik was van plan om niet meteen de nieuwe Xbox aan te schaffen maar pas als ie een stuk goedkoper is. Maar met Halo 5 moet ik wel....

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Harmsen schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:49:
[...]

-O- Ik was van plan om niet meteen de nieuwe Xbox aan te schaffen maar pas als ie een stuk goedkoper is. Maar met Halo 5 moet ik wel....
Ik verwacht een teaser, geen launchgame.. Halo 4 is nog niet zo heel lang uit :)

Edit:

De domeinnamen van Mirror’s Edge 2 verwijzen sinds vorige maand door naar EA. De game ook ook al op in de EA help database en is te preorderen op verschillende sites. Lijkt me duidelijk dat Mirror’s Edge 2 er aan komt (als exclusive?)

[ Voor 27% gewijzigd door MarkH NL op 04-06-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het zou me niet verbazen als Halo 5 niet dit jaar komt en de TV-serie opbouwt naar de launch volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:51:
Het zou me niet verbazen als Halo 5 niet dit jaar komt en de TV-serie opbouwt naar de launch volgend jaar.
Ik denk echter wel dat Halo 5 uitkomt.. Was tenslotte ook de launch game bij de eerste Xbox :) zou niet misstaan als ze Halo 5 nu ook zullen laten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Ik mis Gears of War in dat lijstje :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
Hoe zit het met dat 'Deep Down' wat laatst met die brute trailer werd aangekondigt?
video: Capcom kondigt Deep Down aan voor PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
To_Tall schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:26:
[...]

Ik denk echter wel dat Halo 5 uitkomt.. Was tenslotte ook de launch game bij de eerste Xbox :) zou niet misstaan als ze Halo 5 nu ook zullen laten uitkomen.
Ik vraag het me af. Halo 4 is nog niet zo heel gek lang uit en bij de X1 unveil hadden ze dat dan wel gemeld denk ik, maar ipv daarvan werd de tv-serie onthuld. Wel denk ik dat ze een soortgelijke grote franchise gaan laten zien op E3, maar ik denk niet dat het al Halo gaat zijn.
L1nt schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:27:
Ik dacht dat Gears nu afgesloten was en Epic met een nieuwe franchise ging komen voor de next-gen? Ik hoop zelf wel dat die X1 exclusief blijft, maar dat is ook nog onzeker. In ieder geval gaan we wel wat moois zien waar Epic hun vernieuwde Unreal Engine mee gaan showen om die straks door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
L1nt schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:27:
Ik hoop eigenlijk op zo veel mogelijk nieuwe IP's in het begin van de console. Ben (op dit moment) wel een beetje klaar met Halo, Gears of War en Forza die bijna om het jaar uitkomen. Mag wel iets langere pauze tussen zitten en heb liever even wat vers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Halo: Spartan Assault is waarschijnlijk geen X1 titel, de game is namelijk net aangekondigd voor de pc (Windows 8 ).

http://nutech.nl/games/34...me-onthuld-windows-8.html

Edit:

De Fable remake is een Anniversary versie.

Announcing "Fable Anniversary" coming to Xbox 360. Hear details in my interview with the lead designer http://mjr.mn/11iavNb (via Twitter)

[ Voor 34% gewijzigd door MarkH NL op 04-06-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:02:
De domeinnamen van Mirror’s Edge 2 verwijzen sinds vorige maand door naar EA. De game ook ook al op in de EA help database en is te preorderen op verschillende sites. Lijkt me duidelijk dat Mirror’s Edge 2 er aan komt (als exclusive?)
Ik verwacht niet dat dat een exclusive zal zijn. Wellicht een tijdelijke exclusive, maar ik denk niet dat EA andere platformen compleet uit zal sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Epic's nieuwe game is toch Fortnite ? http://www.fortnitegame.com

Ben zeker ook een voorstander van zoveel mogelijk nieuwe IP's en niet deeltje 4,5 of 6 van bestaande franchises.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het schijnt nu dus dat de hele demo van de Xbox One's besturingssysteem pre-rendered was tijdens de presentatie.
Yeah, we found out shortly after the show. Apparently that wasn't the actual episode of Price is Right that was live at the time. Plus there were videos of an actual demonstration and while it worked ok (choppy video on initial channel pull-up) it wasn't as smooth as the stage presentation.
there's a video interview where they actually show the real UI with the snap feature runs at like 5 frames per second. They faked all of it on stage.
YouTube: New Xbox One - TV Integration: Exclusive WIRED Video

Het lijkt in de video nog wel mee te vallen, maar vanaf 1.00 zie je pas echt de lag.

Nu is de Xbox One natuurlijk nog niet uit en ze hebben nog een paar maanden, maar het is toch wel jammer dat zelfs het besturingssysteem nog niet helemaal af lijkt te zijn (ook al werd die indruk wel gewekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja, het leek er wel op dat er wat gefaked was, maar dat ze bv TV faken vind ik eigenlijk wel logisch. Meer controle op de content en in principe is het gewoon een kabel die een signaal levert.
Verder heb ik ook dat de Amino die bij onze tv zit ook gewoon fucking traag en laggy kan zijn soms. Dus dat hoeft niet direct iets van de X1 te zijn, al is het wel zorgwekkend.

Het zal me niet verbazen als het inderdaad een presentatie-versie was, puur om een betrouwbare preview te geven. Je kent waarschijnlijk de blue-screen van de Windows XP presentatie nog wel denk ik.

Dit lijkt me ook nog de reden dat het systeem zoveel geheugen eist van het OS, maar dat kan nog helemaal veranderen. Ik heb het idee dat de presentatie al wel langer in elkaar zat en ze daarom niet veel konden tonen. Volgens mij was er achter de schermen wel wat meer getoond aan journalisten, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Als ze de lage FPS in die snap-bar op kunnen lossen zijn ze volgens mij al een heel eind. Ik denk dat dat nog wel het meest storende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:08:
Halo: Spartan Assault is waarschijnlijk geen X1 titel, de game is namelijk net aangekondigd voor de pc (Windows 8 ).

http://nutech.nl/games/34...me-onthuld-windows-8.html
Ik had dat nu juist wel verwacht. Het betreft een twin stick shooter van, waar in ieder geval het Nederlandse Vanguard Games (bekend van Gatling Gears) aan heeft meegewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Zo te zien heeft MS nog wat werk voor dat de One in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:17

PBP

Nogal, vind het ook een beetje vreemd dat die vrouw zegt dat ze 7maanden geleden begonnen zijn. Is dat niet wat kort voor een OS met zulke functies? Geen idee hoelang zo iets in ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PBP schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:34:
Nogal, vind het ook een beetje vreemd dat die vrouw zegt dat ze 7maanden geleden begonnen zijn. Is dat niet wat kort voor een OS met zulke functies? Geen idee hoelang zo iets in ontwikkeling is.
Het is opvallend nieuws, maar niet heel raar. Ik denk dat ze het daar vooral over het programmeren van het OS zelf heeft. Dan is dat op zich nog redelijk. Het is niet dat ze daarvoor niets hadden, maar het lijkt me best logisch dat de chipset 7 maanden geleden af was inclusief X1 ideeën en ze toen dus iets hadden om mee te werken.

De SDK zal al wel langer hebben bestaan, maar hier gaat het dus alleen om de console zelf en daarbij denk ik zelfs nog dat ze alleen de GUI en Dashboard OS bedoelen.

Maar we zullen zien. Het is niet heel raar dat er nu nog bugs in zitten. Je werkt immers met nieuwe hardware. Het lijkt me niet dat ze bij Sony heel veel langer bezig zijn met hun systeem.

Volgens die Design-video zijn ze al in 2010 met de nieuwe console begonnen. Daar zit dus al wel wat meer ontwikkeling in.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Uniciteit schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:16:
Het schijnt nu dus dat de hele demo van de Xbox One's besturingssysteem pre-rendered was tijdens de presentatie.

YouTube: New Xbox One - TV Integration: Exclusive WIRED Video

Het lijkt in de video nog wel mee te vallen, maar vanaf 1.00 zie je pas echt de lag.

Nu is de Xbox One natuurlijk nog niet uit en ze hebben nog een paar maanden, maar het is toch wel jammer dat zelfs het besturingssysteem nog niet helemaal af lijkt te zijn (ook al werd die indruk wel gewekt).
ugghh...
Dat ziet er zorgwekkend en erg traag uit... De WiiU zou het nog beter kunnen dan dat, zucht...
Wel jammer dat MS zo een misleidende demonstratie had gegeven op de aankondiging. Is dat eigenlijk niet consumenten bedrog?
Na het topic doorgelezen te hebben zijn er toch een hoop insiders die bevestigen dat ze de Xbox vanwege de problemen uiteindelijk flink gaan downclocken...

Daarmee zou de uiteindelijk performance flink dichter bij de WiiU liggen dan bij de PS4. Ik hoop echt niet dat dit gaat gebeuren want daarmee zullen de multi plats ook van mindere kwaliteit worden... C'mon Microsoft, get your shit together one more time!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Vinand schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:23:
[...]

ugghh...
Dat ziet er zorgwekkend en erg traag uit... De WiiU zou het nog beter kunnen dan dat, zucht...
Wel jammer dat MS zo een misleidende demonstratie had gegeven op de aankondiging. Is dat eigenlijk niet consumenten bedrog?

[...]

Na het topic doorgelezen te hebben zijn er toch een hoop insiders die bevestigen dat ze de Xbox vanwege de problemen uiteindelijk flink gaan downclocken...

Daarmee zou de uiteindelijk performance flink dichter bij de WiiU liggen dan bij de PS4. Ik hoop echt niet dat dit gaat gebeuren want daarmee zullen de multi plats ook van mindere kwaliteit worden... C'mon Microsoft, get your shit together one more time!
Gebeurd wel vaker dat de boel gefaked word om fouten te voorkomen. Alleen als je het vervolgens werkend ziet is het wel even 'schrikken'. Als het niet zo smooth vanaf launch werkt komt het echte gezeik pas. Ze hebben nog veel werk te doen in ieder geval.

Als die insiders op GAF daadwerkelijk gelijk hebben -wat goed mogelijk is op GAF- hebben ze wel een aardig probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
De WiiU is wel een hele grote stap naar beneden qua graphics hoor. Dat is ook weer wat overdreven. Sure het zal mogelijk downclocked zijn, maar het is nog steeds een behoorlijke upgrade ten opzichte van de 360. En het is maar even afwachten of Sony wel alles op orde heeft. Ik denk dat die dan wel tegen dezelfde problemen aan zal komen (of in ieder geval ook wel wat).

Ik heb het idee dat die insiders toch wel wat te negatief lopen te doen. Maar er is geen enkele manier om dat te bevestigen. Daarnaast lijkt elk gerucht nu klakkeloos over te worden genomen en dat is eigenlijk ook wel een probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Martinspire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:32:
De WiiU is wel een hele grote stap naar beneden qua graphics hoor. Dat is ook weer wat overdreven. Sure het zal mogelijk downclocked zijn, maar het is nog steeds een behoorlijke upgrade ten opzichte van de 360. En het is maar even afwachten of Sony wel alles op orde heeft. Ik denk dat die dan wel tegen dezelfde problemen aan zal komen (of in ieder geval ook wel wat).

Ik heb het idee dat die insiders toch wel wat te negatief lopen te doen. Maar er is geen enkele manier om dat te bevestigen. Daarnaast lijkt elk gerucht nu klakkeloos over te worden genomen en dat is eigenlijk ook wel een probleem.
Developers geven juist aan dat Sony dit keer hun zaakjes wel op orde heeft. Wel slim van ze om Developers er nauw bij te betrekken dit keer en niet dezelfde fout te maken als met de ps3.Jij zegt constant dat iedereen negatief loopt te doen maar daar is ook wel een reden voor na de afgelopen weken. Bij de e3 moeten ze echt overtuigen en duidelijkheid scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52
Ach, zo'n probleem zal het niet zijn, misschien dat de target clockspeed van 800Mhz teruggezet wordt naar 750 oid. Alhoewel, ze spreken in die thread van 900GFLOPs rekencapaciteit wat eerder clocks van 600Mhz zou suggereren. Dat lijkt me niet aannemelijk eigenlijk. Dit zou een echte domper zijn.

Wat betreft dat esRAM verhaal, dat klinkt wel weer aannemelijk. Dit soort caching methoden maakt een apu, die toch al complex is met z'n 768 GCN shaders, nog complexer. Dit is de reden waarom Sony met de PS4 gewoon voor unified ram zonder chaching trucs gekozen heeft, puur om complexiteit terug te dringen. Het heeft ook geholpen dat Ken Kutaragi niet meer de hoofd engineer is van Playstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:45:
Mja, het leek er wel op dat er wat gefaked was, maar dat ze bv TV faken vind ik eigenlijk wel logisch. Meer controle op de content en in principe is het gewoon een kabel die een signaal levert.
Verder heb ik ook dat de Amino die bij onze tv zit ook gewoon fucking traag en laggy kan zijn soms. Dus dat hoeft niet direct iets van de X1 te zijn, al is het wel zorgwekkend.

Het zal me niet verbazen als het inderdaad een presentatie-versie was, puur om een betrouwbare preview te geven. Je kent waarschijnlijk de blue-screen van de Windows XP presentatie nog wel denk ik.

Dit lijkt me ook nog de reden dat het systeem zoveel geheugen eist van het OS, maar dat kan nog helemaal veranderen. Ik heb het idee dat de presentatie al wel langer in elkaar zat en ze daarom niet veel konden tonen. Volgens mij was er achter de schermen wel wat meer getoond aan journalisten, maar we zullen zien.
Ik wil best geloven dat presentatie pre renderd is. Echter imput van de video kan ook aan de setup box liggen.. Als ik kijk naar mijn Ziggo Cisco setup box Is deze ook erug traag. Als ik kijk naar de horizon.. het is een crime om daar via de guide naar een andere zender te gaan..

Dus ja om dit nu gelijk hellemaal alleen op de X1 neer te leggen is beetje voorbarig.

Daarnaast kan het ook zo zijn dat dit een andere versie is dan die tijdens de presentatie is gegeven. Als ik hoor hoeveel updates momenteel de X1 krijg (dev versie) dan denk ik wel dat het goed moet komen. 1 regel code die een bug oplost kan een andere bug triggeren.

Ik zou me niet te druk maken tot de eerste productie sets van de lopende band zijn en deze in een huiskamer getest kan worden.. Tot nu zal MS heel druk zijn met het verbeteren van het platform. Ik zal ook niet schrikken dat op de E3 bij een hands on bepaalde dingen nog niet goed werken..

Andere mogelijkheid dat bij de presentatie wel goed werkte en dat is het zelfde als bij natal is dat MS in hun test sets net iets zwaardere hardware plaatsen. in de Natal zat bv een 720P camera. Alleen voor productie was dat te duur en hebben ze later een 640 camera geplaatst. Goed koper en daardoor ook interesanter voor het publiek..

Dus ja.. Ook nu kan MS nog iets doen aan de hardware zolang deze maar compatible is en blijft met het OS en de huidige ontwikkeling op apps en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
PBP schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Bij de e3 moeten ze echt overtuigen en duidelijkheid scheppen.
Neuh, dat hoeft pas bij de launch (en pre-launch reviews van productiemodellen), als hij echt te koop is

Tot die tijd houden we vooral onszelf bezeg. Want wachten duurt zo lang en geduld is ook al duur tegenwoordig :)

[ Voor 17% gewijzigd door EgMaf op 05-06-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

EgMaf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:38:
[...]

Neuh, dat hoeft pas bij de launch (en pre-launch reviews van productiemodellen), als hij echt te koop is

Tot die tijd houden we vooral onszelf bezeg. Want wachten duurt zo lang en geduld is ook al duur tegenwoordig :)
Tuurlijk moeten ze dat wel. Als ze het (opnieuw/weer) verpesten zal een aanzienlijk deel overstappen naar PC gaming, de PS4 of zelfs WiiU. MS moet echt heel veel duidelijkheid scheppen anders is het einde verhaal voor de Xbox One.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

EgMaf schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:38:
[...]

Tuurlijk wel, Sony is hetzelfde overkomen. Hele slecht e3 presentatie, hoge prijs.. en andere fuckups heeft ze jarenlang achtervolgt. Ding is niet voor niets ge-rebrand. Tuurlijk word hij op de launch pas afgerekend maar Microsoft zal er goed aan doen om al die geruchten en onzin de kop in te drukken voor de launch. Er heerst nu een negatieve sfeer om de Xbox1, dat is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PBP schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Tuurlijk wel, Sony is hetzelfde overkomen. Hele slecht e3 presentatie, hoge prijs.. en andere fuckups heeft ze jarenlang achtervolgt. Ding is niet voor niets ge-rebrand. Tuurlijk word hij op de launch pas afgerekend maar Microsoft zal er goed aan doen om al die geruchten en onzin de kop in te drukken voor de launch. Er heerst nu een negatieve sfeer om de Xbox1, dat is nooit goed.
En hoe komt die negatieve sfeer nou? Door allerlei onbevestigde geruchten.

Ik vind het raar dat Sony nu ineens op zo'n magisch platform wordt gezet alsof er daar niets aan de hand is. Alsof men nooit heeft nagedacht over DRM of Always Online. Microsoft krijgt nu die hele sloot negatieve berichten over zich heen en Sony eigenlijk helemaal niet.
Sure, de hardware van de PS4 is misschien iets conventioneler, maar dat wil niet zeggen dat ze ook meteen klaar zijn. Die zitten ook nog vol in de developmentfase. Bij hun presentatie hebben ze ook vrij weinig laten zien van het OS zelf en dat kan ook helemaal pre-rendered zijn geweest. En ze hebben daar gewoon gigantisch veel mazzel gehad dat die GDDR5 ook in 8gb te krijgen is. Anders had MS gewoon een groot voordeel gehad.

Microsoft heeft volgens mij ook nooit beweerd dat het 100% op een X1 draaide met de echte tv van dat moment. Het is echt dom om te denken dat ze inderdaad over gaan schakelen naar tvzenders die op dat moment in de VS worden uitgezonden, puur omdat je dan niet weet wat je te zien krijgt. Misschien zit je middenin de reclame voor maandverband. Je weet het niet.

Als ik overigens nu kijk naar wat die AMD video toont over de nieuwe APU (welke je ook wel kunt vergelijken met wat er in de PS4 en X1 zit), dan is dat erg mooi en daar komt dan nog een GPU bij ook!
Dan kun je niet zomaar stellen dat we Wii U kwaliteit krijgen of dat je meteen 30FPS minder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Martinspire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Ik vind het raar dat Sony nu ineens op zo'n magisch platform wordt gezet alsof er daar niets aan de hand is. Alsof men nooit heeft nagedacht over DRM of Always Online. Microsoft krijgt nu die hele sloot negatieve berichten over zich heen en Sony eigenlijk helemaal niet.
Sure, de hardware van de PS4 is misschien iets conventioneler, maar dat wil niet zeggen dat ze ook meteen klaar zijn. Die zitten ook nog vol in de developmentfase. Bij hun presentatie hebben ze ook vrij weinig laten zien van het OS zelf en dat kan ook helemaal pre-rendered zijn geweest. En ze hebben daar gewoon gigantisch veel mazzel gehad dat die GDDR5 ook in 8gb te krijgen is. Anders had MS gewoon een groot voordeel gehad.

Microsoft heeft volgens mij ook nooit beweerd dat het 100% op een X1 draaide met de echte tv van dat moment. Het is echt dom om te denken dat ze inderdaad over gaan schakelen naar tvzenders die op dat moment in de VS worden uitgezonden, puur omdat je dan niet weet wat je te zien krijgt. Misschien zit je middenin de reclame voor maandverband. Je weet het niet.

Als ik overigens nu kijk naar wat die AMD video toont over de nieuwe APU (welke je ook wel kunt vergelijken met wat er in de PS4 en X1 zit), dan is dat erg mooi en daar komt dan nog een GPU bij ook!
Dan kun je niet zomaar stellen dat we Wii U kwaliteit krijgen of dat je meteen 30FPS minder krijgt.

[video]
Nee, mensen die dat beweren moeten eens goed naar de feiten kijken. De wiiU heeft namelijk een erg zwakke cpu, zwakker als de x360 en ps3 zelfs. Dat zorgt voor een behoorlijke bottleneck, terwijl de gpu weer veel beter is met z'n 320VLIW4 shaders... Ow ja, de cpu van de wiiu draait @ 1.25Ghz, een powerpc triple core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Trishul schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:18:
[...]

Nee, mensen die dat beweren moeten eens goed naar de feiten kijken. De wiiU heeft namelijk een erg zwakke cpu, zwakker als de x360 en ps3 zelfs. Dat zorgt voor een behoorlijke bottleneck, terwijl de gpu weer veel beter is met z'n 320VLIW4 shaders... Ow ja, de cpu van de wiiu draait @ 1.25Ghz, een powerpc triple core.
Maar waarom wordt er overal blind gestaart op shaders? Kijk een willekeurig bericht op tweakers na over een aankondiging van een grafische kaart. Dan vind je nergens iets met shaders terug, puur omdat dit niet de belangrijkste component is. Sure het is, een belangrijk onderdeel, maar de GPU zelf en de doorvoer is toch echt belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Wat bedoel je met "en daar komt dan nog een GPU ook"?
Een APU is naar mijn weten nog steeds de benaming voor een samengesmolten CPU en GPU in 1 unit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

[...]

[video]
Mede dankzij Microsoft zelf. Als zelfs Microsoft mensen elkaar tegen spreken over o.a. DRM is er iets niet goed. En dan een paar dagen later een Q&A sessie met Major Nelson om het recht te breien. De E3 word gewoon belangrijk om alles recht te trekken en duidelijkheid te krijgen, hopelijk hebben ze geleerd van hun vorige presentatie. Ik heb btw nooit de vergelijking gemaakt met de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Edd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je met "en daar komt dan nog een GPU ook"?
Een APU is naar mijn weten nog steeds de benaming voor een samengesmolten CPU en GPU in 1 unit.
Ja ik zeg het verkeerd. De APU van de nieuwe desktoplijn is anders dan die in de X1 en PS4 komen te zitten. Dus je zult daar nog wel wat meer performance zien, maar de graphics uit die video zijn al niet verkeerd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PBP schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:26:
[...]

Mede dankzij Microsoft zelf. Als zelfs Microsoft mensen elkaar tegen spreken over o.a. DRM is er iets niet goed. En dan een paar dagen later een Q&A sessie met Major Nelson om het recht te breien. De E3 word gewoon belangrijk om alles recht te trekken en duidelijkheid te krijgen, hopelijk hebben ze geleerd van hun vorige presentatie. Ik heb btw nooit de vergelijking gemaakt met de WiiU.
Dat is het probleem van marketing VS technisch personeel bij Microsoft.

MS marketing: "feature x werkt zo"
MS technisch personeel: "nee, dat is te kort door de bocht, eigenlijk is het zus en zo"
MS marketing: "Wij hebben op papier staan dat het zo is, en dat is wat we communiceren".

En over dat hele spec verhaal: Zolang de volgende generatie consoles consistent 60fps kunnen pushen kan het me werkelijk geen hol schelen. Uiteindelijk ziet het er allemaal wel mooi uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:15:
[...]

En over dat hele spec verhaal: Zolang de volgende generatie consoles consistent 60fps kunnen pushen kan het me werkelijk geen hol schelen. Uiteindelijk ziet het er allemaal wel mooi uit.
dat klinkt zo tegenstrijdig, wat je nu zegt. specs = grafische kracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
PBP schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Tuurlijk wel, Sony is hetzelfde overkomen. Hele slecht e3 presentatie, hoge prijs.. en andere fuckups ...
Ik zeg toch "dat hoeft pas bij de launch (en pre-launch reviews van productiemodellen), als hij echt te koop is".

Het is dus zeker wel van belang dat ze "hoge prijs en andere fuckups" (dus tijdens / na de launch) wel goed geregeld hebben. Kijkend naar de Surface (minimale hardware issues, zeer coulante afhandeling), heb ik daar wel vertrouwen in.

Maar al dit gewauwel op basis van geruchten is puur en alleen voor onze zelfbevrediging. Tegen Launch-tijd gaat het alleen nog maar om de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:38:
[...]

dat klinkt zo tegenstrijdig, wat je nu zegt. specs = grafische kracht
Ik heb een minimale standaard voor men kwaliteit, en alles wat daar voorbijgaat is prima voor mij. Hoe is dat tegenstrijdig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Dat wordt overwerken voor de engineers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Martinspire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:21:
[...]
Maar waarom wordt er overal blind gestaart op shaders? Kijk een willekeurig bericht op tweakers na over een aankondiging van een grafische kaart. Dan vind je nergens iets met shaders terug, puur omdat dit niet de belangrijkste component is. Sure het is, een belangrijk onderdeel, maar de GPU zelf en de doorvoer is toch echt belangrijker.
Natuurlijk wel. Shaders hebben een erg groot aandeel in de performance van de chip. Maar wat je zegt over dat het totaal plaatje moet kloppen, is ook waar. Stel je voor als Sony de PS4 een dualcore Jaguar cpu had gegeven, dan zou de X1 in staat zijn tot betere graphics, ondanks minder shaders. De wiiU is hierin een mooi voorbeeld. Een GPU die grofweg anderhalf tot twee keer zoveel ruwe performance heeft als de X360 en PS3, maar gigantisch gebottlenecked wordt door de magere triple core powerpc cpu @ 1.25Ghz.

Hoewel ik sowieso een PS4 ga aanschaffen voor de exclusives en omdat ik ook een Vita heb, ben ik erg benieuwd naar de X1 exclusives. Als er naar mijn smaak voldoende tussen zit, haal ik die ook gewoon. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe IP's waar Microsoft op hintte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nog meer slecht nieuws, naast de problemen met de eSRAM en GPU die vandaag al ter sprake kwamen.

Microsoft heeft de 'media roundtable', een soort conferentie waar de media vragen kan stellen over Microsoft's Xbox 360 en Xbox One en waaronder andere de issues always-on/DRM + tweedehands gamebeleid ter sprake zouden komen, gecanceld!

Dit betekent effectief dat de enige concrete informatie die we van Microsoft krijgen, van Microsoft's E3 persconferentie afkomt.
De 'media roundtable' was dé manier voor zowel de pers als Microsoft om met elkaar te communiceren en dé kans voor de pers om vragen direct aan Microsoft te stellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 05-06-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Klinkt allemaal weer goed, heel toevallig nu net dat over eSRAM en GPU naar buiten komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Uniciteit schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:16:
Nog meer slecht nieuws, naast de problemen met de eSRAM en GPU die vandaag al ter sprake kwamen.

Microsoft heeft de 'media roundtable', een soort conferentie waar de media vragen kan stellen over Microsoft's Xbox 360 en Xbox One en waaronder andere de issues always-on/DRM + tweedehands gamebeleid ter sprake zouden komen, gecanceld!

Dit betekent effectief dat de enige concrete informatie die we van Microsoft krijgen, van Microsoft's E3 persconferentie afkomt.
De 'media roundtable' was dé manier voor zowel de pers als Microsoft om met elkaar te communiceren en dé kans voor de pers om vragen direct aan Microsoft te stellen.
Hebben ze ook een reden gegeven voor het cancelen? is wel jammer want ook dit voed weer genoeg negativiteit.. helaas.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

pino85 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:06:
[...]

Hebben ze ook een reden gegeven voor het cancelen? is wel jammer want ook dit voed weer genoeg negativiteit.. helaas.
Nope, de kans bestaat nog wel dat ze één-op-één interviews gaan doen zoals toen de Xbox One werd aangekondigd. Het is dan alleen te hopen dat iedereen op één lijn zit en dat er niet nog meer verwarring ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
boe2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:15:
[...]

De nieuwe Killzone op de PS4 is bijv 1080p met 30fps. Als zelfs Guerilla op de PS4 geen 60fps games kan maken, kun je dat op dat al helemaal niet op de Xbox One verwachten als die bijna de helft trager is. Dan zijn er twee opties: de kwaliteit van de graphics flink naar beneden bijstellen of bij 720p blijven zodat 60fps wel een optie is.

Maar eerlijk gezegd klinkt jouw reactie meer als: ik koop gewoon een Xbox One en daarom interesseert het me niet wat de concurrentie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinity Ward schijnt een pre-E3 show van Call of Duty: Ghosts te hebben gepland. Hopelijk betekend dit dat Microsoft het zelf te druk heeft met exclusives onthullen zodat de traditionele Call of Duty gameplay aan het begin van de show is geschrapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:38:
[...]

De nieuwe Killzone op de PS4 is bijv 1080p met 30fps. Als zelfs Guerilla op de PS4 geen 60fps games kan maken, kun je dat op dat al helemaal niet op de Xbox One verwachten als die bijna de helft trager is. Dan zijn er twee opties: de kwaliteit van de graphics flink naar beneden bijstellen of bij 720p blijven zodat 60fps wel een optie is.

Maar eerlijk gezegd klinkt jouw reactie meer als: ik koop gewoon een Xbox One en daarom interesseert het me niet wat de concurrentie doet.
Nu doe je alsof:

- De 60 fps grens een soort van onmogelijke limiet is, terwijl het ook in de huidige generatie gehaald wordt door bepaalde games en het zowat de standaard is geworden in zowat iedere nieuwe game op Steam.
- De specs van de PS4 en Xbox One volledig gekend en gebenchmarked zijn
- Ik nooit gezegd heb dat ik van plan ben om een steambox te maken omdat beide consoles tot nu toe tegenvallen.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 05-06-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Dit topic is niet bedoeld voor de PS4 vs Xbox One-discussie en dergelijke reacties zijn hier dan ook uitermate ongewenst en horen hier dus ook niet thuis.
Verder gewoon boe2 negeren @ everybody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ja, 60 fps eisen is zo trollerig he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
ymmv schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:38:
[...]

/off-topic
Hou er rekening mee dat Killzone gemaakt was voor 2GB aan RAM (ik dacht dat het 2 was, kan ook 4 zijn), omdat ze nog niet zeker wisten hoeveel RAM er uiteindelijk in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
boe2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:47:
Ja, 60 fps eisen is zo trollerig he :p
Dat lukt ze heus wel. Ook Killzone zal naar 60fps gaan, dat eist Sony gewoon (is al eerder over bericht). Verder vind ik het wel heel raar dat men nu denkt dat 60fps en 1080p niet mogelijk gaat zijn. Het is dan misschien geen serverpark wat er in die machines zit, maar ze kunnen heus wel wat mooie graphics weergeven.

Ik vind echt dat er wat laatdunkend wordt gedaan over de performance van de X1. Sure, er zijn wat tegenslagen (al vraag ik me af of het echt zulke grote problemen zijn en het niet eerder te wijzen is aan het feit dat ze nog vol in ontwikkelings/testfase zitten), maar ze hebben nog lang de tijd om het op te lossen en de developers zullen ook niet stilzitten.

Killzone zit zelf ook nog in de alpha-fase, dus daar kun je ook weinig aan afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Metalkai schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:19:
[...]

/off-topic
Hou er rekening mee dat Killzone gemaakt was voor 2GB aan RAM (ik dacht dat het 2 was, kan ook 4 zijn), omdat ze nog niet zeker wisten hoeveel RAM er uiteindelijk in zou zitten.
4GB.
Martinspire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:21:
Ook Killzone zal naar 60fps gaan, dat eist Sony gewoon (is al eerder over bericht).
Bron?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Martinspire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:21:
[...]

Dat lukt ze heus wel. Ook Killzone zal naar 60fps gaan, dat eist Sony gewoon (is al eerder over bericht). Verder vind ik het wel heel raar dat men nu denkt dat 60fps en 1080p niet mogelijk gaat zijn.
Om toch maar inhoudelijk te reageren, ook al hoort het hier over de Xbox One te gaan (:P): Guerilla Games (ontwikkelaar Killzone) kiest bewust voor 30 fps en dit is ook hun target voor al hun toekomstige games. Ze prefereren 30 fps en iets mooiere graphics boven 60 fps en iets minder mooie graphics.

Sony eist verder trouwens niet dat games op 60 frames per seconde moeten draaien. Ze willen wel zoveel mogelijk 60 frames per seconde games, maar het is niet verplicht.

-------------------------------
Wat vinden we van dit nieuwsbericht, (toekomstige eigenaren van de) Xbox One?
There are a "lot of advantages of having your content assigned to you digitally" and the Xbox One has been designed with the used market in mind from the beginning, Microsoft Studios corporate vice president Phil Spencer has told Edge magazine.

Asked for his position on the used game market, Spencer said: "I think the whole idea of a secondary market is important and it'll be important in the next generation, and we've designed with that in mind from the beginning."

He added that DRM can be very beneficial: "We think there are a lot of advantages of having your content assigned to you digitally – we did that on 360 with cloud-saved games – and we want to do that with content.

"We understand there are implications... just know that we recognise the importance of that market and we've designed with it in mind from the beginning."

He said further details would be shared at a later point.

Microsoft is yet to give a definitive answer on how Xbox One will treat used games.
Positief? Negatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Uniciteit schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:30:
[...]

[...]

Positief? Negatief?
Ik houd het op neutraal. Hij zegt eigenlijk niks wat we nog niet wisten. Hij vergeet ook te melden voor wie het 'beneficial' is. De gamers, de publishers, of Microsoft zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]

Om toch maar inhoudelijk te reageren, ook al hoort het hier over de Xbox One te gaan (:P): Guerilla Games (ontwikkelaar Killzone) kiest bewust voor 30 fps en dit is ook hun target voor al hun toekomstige games. Ze prefereren 30 fps en iets mooiere graphics boven 60 fps en iets minder mooie graphics.
Daar komt bij dat Killzone is ontwikkeld met het idee dat ze maar 4GB ram tot hun beschikking hadden. Dat het 8GB werd was ook voor hun een totale verrassing. Dus misschien wordt het toch nog 60fps...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Sony eist verder trouwens niet dat games op 60 frames per seconde moeten draaien. Ze willen wel zoveel mogelijk 60 frames per seconde games, maar het is niet verplicht.
Ok ik dacht dat ze het verplicht hadden, maar ongeacht wat Guerilla Games prefereert, de PS4 moet het wel kunnen redden met meer geheugen en meer optimalisatie van het systeem zelf. Net als de X1.
-------------------------------

[...]

Positief? Negatief?
Het boeit me eerlijk gezegd geen hol. Ik heb inmiddels al enkele Games On Demand games op mn Xbox 360 staan en dat bevalt eigenlijk prima. Ook op de PC vind ik het geen probleem om games digitaal te downloaden, dus of het van een schijf af komt of niet, maakt me weinig uit. Ook internet heb ik hier altijd wel.

Maar zolang ze het niet verplichten toe te voegen aan games en ze het systeem voor doorverkoop normaal opzetten, zie ik geen reden om het af te kraken. De huidige Xbox heeft ook gewoon een schijfje nodig voor verificatie. Dus mij is het om het even of dat nou via internet of het schijfje gaat. Als het helpt om de piraterij verder terug te dringen, dan vind ik het prima. Heb dan echter wel graag dat ze de prijzen omlaag gooien, maar we zullen zien.

Ik ben met een drietal games voor de X360 teruggegaan naar de winkel omdat het schijfje te erg beschadigd was. Als ik dat probleem al niet meer ga krijgen, vind ik het eigenlijk alleen maar beter. DRM betekend overigens niet meteen dat je perse online moet zijn en alleen online kunt activeren. Ik kan me voorstellen dat ze (ala Windows en Office) een telefoonnummer gebruiken om te activeren indien je geen internet hebt. Als ze het tenminste doen met een bepaalde verificatie.

Maar het gaat me toch al meer om de games en het gemak waarmee ik kan spelen. DRM hindert me daarbij niet. Waar games als Simcity en anderen de mist in gingen is dat het niet mogelijk was om online te komen. Bij Steam is het geen probleem om games tegenwoordig te activeren, dus ik zie niet waarom dat bij de X1 problemen moet opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:48:
[...]

Daar komt bij dat Killzone is ontwikkeld met het idee dat ze maar 4GB ram tot hun beschikking hadden. Dat het 8GB werd was ook voor hun een totale verrassing. Dus misschien wordt het toch nog 60fps...
je haalt niet zomaar 30 extra fps met 4gb extra ram hoor, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Het zou me verbazen als ze de kracht van de Ps4 al 100% benutten (zodat ze naar een lagere framerate moeten gaan voor mooiere graphics) nog voor die in de winkel ligt. Het lijkt me dus eerder dat ze 30fps prefereren en iets mooiere graphics zodat ze minder moeten optimaliseren :+.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Goed nieuws deze keer:

Microsoft publishes new book: How to fail time and time again. A Steve Ballmer's guide to building Windows 8 and Xbox One. (Sweaty business man jumping on stage footage included for free*) :+

* Xbox Live Gold and Kinect required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Facebook WindowsNL.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/603049_681098921916469_1240454014_n.jpg

Spot de PS4 exclusive :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Haha, nouja, zeg nooit nooit voor een exclusive :+
Ik blijf het nog altijd raar vinden dat Guerillia en Naughty Dog nog steeds PS-only games uitbrengen. Ik snap die logica niet helemaal. Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Welke problemen zijn dat? Als ik 5 pagina's terug bekijk zie ik enkel een post over de laggende interface van de XB1.

Tweakblog van de maand

Pagina: 1 ... 18 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.