Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die vandaag gaan proberen langs de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:47:
Mensen in de US misschien ;)
Ik vind het spel in ieder geval heel veel prettiger spelen dan Fifa 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Ik heb vandaag mijn key binnen gehad en ingevoerd (PC), maar kan em alleen nog preloaden. Vanaf 26 okotober is ie available...

Ben benieuwd of anderen die hem fysiek binnen hebben wel al kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
BooYooToo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:23:
Ik heb vandaag mijn key binnen gehad en ingevoerd (PC), maar kan em alleen nog preloaden. Vanaf 26 okotober is ie available...

Ben benieuwd of anderen die hem fysiek binnen hebben wel al kunnen spelen.
Ik heb vandaag ook mijn key digitaal binnengekregen en ook ik kan het alleen maar preloaden. Er stond bij mij dat ik 24 september kon spelen, maar dat is dus helaas niet zo. Klein beetje jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:47:
Ga het morgen proberen bij de MM in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
@BooYooToo en @chengbondkwok,

Waar hebben jullie hem online besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Reviews tot nu toe zijn niet bijzonder positief.
Ben benieuwd, heb de demo niet gespeeld.

Maar heb er wel veel zin in. Zaterdag al een 1e toernooitje houden met FIFA 14 bij een voetbalclub :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mars18 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:00:
Reviews tot nu toe zijn niet bijzonder positief.
Ben benieuwd, heb de demo niet gespeeld.

Maar heb er wel veel zin in. Zaterdag al een 1e toernooitje houden met FIFA 14 bij een voetbalclub :)
Reviews van Fifa zijn altijd bijzonder positief. Dus dat zegt IMO niet veel.

IGN: "De enige minieme opmerking die ik heb, is dat de kunstmatige intelligentie niet al te sterk te noemen is".

AI is nou net datgene wat steeds beter zou moeten kunnen toch?

[ Voor 18% gewijzigd door DJH op 24-09-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DJH schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:22:
[...]

IGN: "De enige minieme opmerking die ik heb, is dat de kunstmatige intelligentie niet al te sterk te noemen is".

Ik doel beetje op bijvoorbeeld die van InsideGamer:

FIFA 14 heeft namelijk een beetje last van wat eigenaardige kinderziektes. Dat zit hem vooral in de combinatie van afschermen en precision movement. Spelers raken door het afschermen soms uit de koers en dan raken de door precision movement-aangedreven animaties overstuur. Dit gebeurt gelukkig niet heel vaak, maar het is ook weer geen uitzonderlijke gebeurtenis en komt juist op cruciale momenten voor. Omdat de scheidsrechters hun kaarten vaker op zak houden en keepers attenter reageren hád FIFA 14 vrij van frustratie kunnen zijn, maar deze kinderziektes van de nieuwe features zorgen van tijd tot tijd toch voor een verhoogde bloeddruk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
kaat17 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:37:
@BooYooToo en @chengbondkwok,

Waar hebben jullie hem online besteld?
cdkeyshere.com. Hier heb ik eerder ook Origin games besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier nog steeds mijn twijfels om FIFA 14 te gaan halen voor de PS3, over twee maanden kunnen we FIFA 14 op de PS4 spelen, en momenteel zit GTA V nog in de PS3.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Jumpman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:19:
Hier nog steeds mijn twijfels om FIFA 14 te gaan halen voor de PS3, over twee maanden kunnen we FIFA 14 op de PS4 spelen, en momenteel zit GTA V nog in de PS3.
Had hetzelfde dilemma en besloten dat GTAV mijn laatste PS3 titel geworden is. Geen trek in 2 keer 50 euro voor dezelfde game uit te geven. GTAV ga ik niet nog eens spelen op de PS4 (en nog afwachten of hij uberhaubt voor PS4 komt).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Je kunt FIFA 14 @ PS4 gewoon kopen voor een tientje als je de current gen fifa 14 koopt..

[ Voor 25% gewijzigd door iPodKiller op 24-09-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:33:
Je kunt FIFA 14 @ PS4 gewoon kopen voor een tientje als je de current gen fifa 14 koopt..
En waar haal je die wijsheid vandaan dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik weet alleen dat GM een upgrade bied van PS3 naar PS4 versie voor 20 euro.
Alleen vraag ik me af of je hem dan bij GM gekocht moet hebben en een bon moet hebben?
Als ik hem online op de kop kan tikken voor 50 en 20 voor upgraden is het nog te doen!

edit;
Bijv van: http://blog.us.playstatio...es-to-their-ps4-versions/
Daar staat fifa 14 niet tussen

[ Voor 20% gewijzigd door Morenoo91 op 24-09-2013 13:56 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Is alleen voor: Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs, and Battlefield 4 are the supported titles for this program

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mr-Music schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:52:
[...]

En waar haal je die wijsheid vandaan dan? :?
Diverse gameshops zoals GAME.co.uk bieden dit al aan, NL gaat ook zeker niet achterblijven...
http://www.game.co.uk/web...mespot-_-TradeInNextGen40

http://www.psx-sense.nl/1...en-upgrade-opties-bekend/

edit: Zelfs Duitsland...

[ Voor 27% gewijzigd door iPodKiller op 24-09-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Dit is idd onjuist. Geldt wel in de UK. Wat je wel kan doen is bij saturn kopen voor 50.- voor de PS3. Vervolgens naar game mania gaan in november. Deze met 20.- omruilen voor de PS4. Ben je voor 70.- klaar. Verkoop prijs voor de PS4 zal rond de 60.-/65 liggen. Dus kost je 5 of 10 meer om alvast aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Laatst online: 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:57:
Dit is idd onjuist. Geldt wel in de UK. Wat je wel kan doen is bij saturn kopen voor 50.- voor de PS3. Vervolgens naar game mania gaan in november. Deze met 20.- omruilen voor de PS4. Ben je voor 70.- klaar. Verkoop prijs voor de PS4 zal rond de 60.-/65 liggen. Dus kost je 5 of 10 meer om alvast aan de slag te gaan.
Is het al bekend dat voor het omruilen je hem niet perse bij GM gekocht moet hebben?

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Dat lijkt me niet onlogisch. Maar staat niet bij de voorwaarden. Dus lijkt me daarom wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:
[...]

Diverse gameshops zoals GAME.co.uk bieden dit al aan, NL gaat ook zeker niet achterblijven...
http://www.game.co.uk/web...mespot-_-TradeInNextGen40

http://www.psx-sense.nl/1...en-upgrade-opties-bekend/

edit: Zelfs Duitsland...

[video]
Oké die had ik ff gemist..bedankt :z , hou het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:21
Morenoo91 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:00:
[...]

Is het al bekend dat voor het omruilen je hem niet perse bij GM gekocht moet hebben?
Nee is niet nodig, ik had ze laatst gemaild met deze vraag. Ik koop fifa 14 voor de ps3 wel over een tijd op marktplaats voor 30 euro en leg dan 20 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mensen die FIFA 14 al via Origin hebben gekocht? Vorig jaar kocht ik hem rond de 30 euro, omdat webwinkels goedkoop hadden ingekocht(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:25:
Mensen die FIFA 14 al via Origin hebben gekocht? Vorig jaar kocht ik hem rond de 30 euro, omdat webwinkels goedkoop hadden ingekocht(?).
50 euro vind ik toch teveel voor fifa op pc.. In de USA verkopen ze hem voor $40 + taxes (32 euro dan ofzo) en als je hem pre-orderde dan kreeg je ook nog eens die 24 gold packs en pro-speler boosts erbij..

hier is het 50 euro voor de standaard versie zonder iets extra 8)7
Ze krijgen het wss niet bepaald goed verkocht in zo'n groot niet-voetbal gericht land.
Ik koop hem wel in een online key store voor rond de 30 euro, maar er zit geen haast bij mij.. vorig jaar na 2 maand gekocht voor 21 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:48
Al mensen die hem al gekocht hebben ( cdkey) ( http://cdkeyshere.com/fifa-14-cd-key.html#.UkGxdD-1X9w ) .
Weet iemand of je hem dan vandaag al kan spelen?
Misschien via VPN?

[ Voor 6% gewijzigd door tumtum100 op 24-09-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zou dan inderdaad via iets als VPN moeten, en regio technisch weet ik ook niet hoe Origin dit checkt.

Hier in ieder geval key ingegeven en preload staat klaar. Net wat aangerommeld met systeemtijd enzo, maar uiteindelijk moet het geactiveerd worden bij Origin, en dat gaat zo niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Er spelen al een paar mensen in mijn friendlist Fifa 14, via een VPN connectie.

Zelf moet ik maar even wachten tot donderdag/vrijdag.
Maar wel raar dat de Amerikanen 3 dagen eerder mogen spelen dan de Europeanen, terwijl voetbal voor de Amerikanen niet interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Vind het maar vreemd dat ze hem region free noemen, terwijl fifa 14 net te verkrijgen is in een US & EU versie (en Russian). Of zou dat al een key zijn die eigenlijk bedoelt is voor na de release, zodat het niet meer uitmaakt wanneer je hem gekocht hebt?

Ik heb hem op Go2Arena gekocht daarnet en binnen 10 minuten m'n key al gekregen, die staat nu te pre-loaden :)

[ Voor 49% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DJH schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:22:
[...]

Heb je dat wel goed begrepen/gelezen?
Ik zit net de review te kijken op youtube en daar noemt de reviewer van IGN de slimmere AI juist een pluspunt.

Vanaf 2:44 ongeveer.

Je merkt het trouwens ook wel aan de tegenstander die je af en toe compleet vast probeert te zetten.
Vaag is dan wel weer dat jij dat niet kunt bij de tegenstander, althans de "high pressure" tactiek doet dat niet igg.
Af en toe zie je ook dat het speelveld enorm klein wordt, de AI zakt dan niet te ver in en speelt op buitenspel.
Het negatieve is nog wel dat zo'n AI poppetje vaak gewoon met de bal blijft lopen als je hem vastzet met 2 man waar hij b.v. niet even terug passt op de keeper of een lange bal naar voren, hooguit een keer over de zijlijn.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 18:10
SmokingCrop schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:33:
Vind het maar vreemd dat ze hem region free noemen, terwijl fifa 14 net te verkrijgen is in een US & EU versie (en Russian). Of zou dat al een key zijn die eigenlijk bedoelt is voor na de release, zodat het niet meer uitmaakt wanneer je hem gekocht hebt?

Ik heb hem op Go2Arena gekocht daarnet en binnen 10 minuten m'n key al gekregen, die staat nu te pre-loaden :)
Is die versie dan ook met nederlands menu? Als je hem bij go2arena koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat ik zo jammer vind is dat er geen veranderingen aan de sfeer worden gedaan, het is al jarenlang erg statisch.

Je ziet bijvoorbeeld stilstaande blokken (mensen) naast het veld. Amper beweging rondom de coach en wisselspelers. Spelers zie je niet warm lopen, lijkt me leuk als dit wel gebeurd en het even tijd kost voor iemand kan wisselen. Nooit iemand met brancard van het veld? Werkelijk niets te merken of je nou de CL finale speelt, of een potje in de 2e klasse amateurs speelt. De presentatie voor de wedstrijd start is saai.
Bij PES zie je bv echt meer tv-like intro waar het stadion veel duidelijker in beeld is. Zo is er nog wel meer...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op 0.37 zie je precies wat nog steeds compleet bagger is, let op de 2 verdedigers nadat de bal erover heen gaat, 1 stopt gewoon, de ander loopt er even achteraan, huppelt wat, en gaat weerop snelheid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
mcdorpers schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:43:
[...]

Is deze site betrouwbaar? 30 euro klinkt als een mooi bedrag voor 'een upgrade'.

Update: Inmiddels besteld, key mooi gekregen, nu morgen of vrijdag even testen of die werkt. :)
Bedankt voor de tip SmokingCrop!

[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 24-09-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:48
ninc schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:27:
Er spelen al een paar mensen in mijn friendlist Fifa 14, via een VPN connectie.

Zelf moet ik maar even wachten tot donderdag/vrijdag.
Maar wel raar dat de Amerikanen 3 dagen eerder mogen spelen dan de Europeanen, terwijl voetbal voor de Amerikanen niet interessant is.
Heb hem nu ook werkend via simpel VPN trucje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel de demo nu al een tijdje en betwijfel of vooral de " impact engine" nu zoveel beter is geworden. de tegenstander loopt ongeveer dwars door je heen en pakt vrijwel altijd de bal af. Dit kan je overigens zelf ook doen, tackles zijn totaal overbodig, gewoon tegen je tegenstander aan blijven duwen totdat je er ineens meraculeus voorbij bent, of de tegenstander valt op de grond wat overigens geen vrije trap op levert. het blokken van je pad van beweging levert overigens ook een vrije trap tegen op. het is nu blijkbaar ook mogelijk om te kunnen koppen door je tegenstander heen. zoals je op de foto kan zien. de verdediger kan de bal gewoon wegkoppen maar doet niks en de aanvaller kopt ongeveer met zn hoofd tegen de verdediger aan. je denkt ook wat staat die gast bij de 1e paal te doen!? lekker te chillen.. kortom als de echte game over 2 dagen ook zo is wordt het weer flink huilen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34dom8l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
mcdorpers schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:43:
[...]
Geen idee eigenlijk, zelf speel ik m'n games liever met alles in het Engels.
Je zou denken dat hij wel in het Nederlands zal zijn, aangezien het de Europese versie is, maar de Nederlandse vlag staat er niet bij op Go2Arena. (op eigen "risico" dus)

Kan fifa nog niet spelen/testen op taal, omdat hij nog niet released is voor de EU versie.

edit: heh, gewoon vpn in USA en je kan spelen.. anyways, het spel is inderdaad ook in het Nederlands te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2013 00:01 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:04:
speel de demo nu al een tijdje en betwijfel of vooral de " impact engine" nu zoveel beter is geworden. de tegenstander loopt ongeveer dwars door je heen en pakt vrijwel altijd de bal af.
De hele poeha over impact-engine etc, is allemaal onderdeel van die nieuwe ignite engine, welke enkel voor de next-gen consoles zal zijn. De vraag zal worden, hoe zal straks Fifa PS3 tegen PS4 gaan draaien (gezien Xbox One pas volgend jaar komt hier), wordt de current-gen versie dat echt gewoon een kleine update en wordt het pas echt de 'volgende' Fifa met die nieuwe engine?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SmokingCrop
  • Niet online
Typisch.. Moet weer van ergens die Engelse Commentaren gaan downloaden, waarom denkt EA dat je als Belg/Nederlander hele tijd naar die oerslechte Nederlandse commentaar wilt luisteren? :/

Gelukkig is er al een unpacked versie te downloaden met de US-commentary, dan later nog maar eens de GB-commentary gaan zoeken..

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2013 00:36 ]

• Mars18
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:59:
Op 0.37 zie je precies wat nog steeds compleet bagger is, let op de 2 verdedigers nadat de bal erover heen gaat, 1 stopt gewoon, de ander loopt er even achteraan, huppelt wat, en gaat weerop snelheid.
Dat zit er inderdaad al jaren in.

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:16:
[...]

De hele poeha over impact-engine etc, is allemaal onderdeel van die nieuwe ignite engine, welke enkel voor de next-gen consoles zal zijn. De vraag zal worden, hoe zal straks Fifa PS3 tegen PS4 gaan draaien (gezien Xbox One pas volgend jaar komt hier), wordt de current-gen versie dat echt gewoon een kleine update en wordt het pas echt de 'volgende' Fifa met die nieuwe engine?
Op de next gen consoles gebruikt fifa 14 de ignite engine, en deze schijnt het spel echt vele malen soepeler te laten lopen. Dit weerhoudt mij dus ook om een eventuele ps3 versie te halen.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Hoor echt hele slechte geluiden over fifa 14 op de ps3 xbox pc. snap niet waarom ze die impact-engine niet op de pc doorvoeren. of heeft dat te maken dat je dan krachtige pc nodig hebt ?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De impact engine zit er al jaren in. Bedoel je de ignite engine? Die discussie is ook al meerdere keren gevoerd hier. Inderdaad, volgens EA is de PC van de overgrote meerderheid van z'n PC achterban niet sterk genoeg voor die engine.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 25-09-2013 11:31 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wacht ook met kopen tot de PS4 er is. Ik haal meteen de juiste versie in huis zonder extra meerkosten. Fijn op de dag van de release (PS4 en FIFA14) spelen met de nieuwe engine. Kan nu al niet wachten tot het 29 november is. Nog 2 maanden en het is zo ver.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga voor de Xbox, dus ik moet wel wat voor de tussentijd. Ga ik verder op 13, die niet zo bijzonder slecht is buiten de bekende 'issues' (waarvan er 1 nu nog steeds aanwezig is), speelt opmerkelijk fijner online dan de PS3 versie, of toch voor de time-being maar Fifa14 halen.

Verwijderd

Ligt hij vandaag al in de saturn of media markt?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:39:
Jij weet het niet, dus waarom wij wel?
Nou ik denk persoonlijk van niet. Tenzij meerdere winkels deze game van tevoren verkopen. Heb het idee dat de meeste games niet meer te vroeg worden verkocht.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik heb zelf een cdkey gekocht via cdkeyshere.com

Kon gister al preloaden op origin, maar moet officieel wachten tot morgen om te spelen. Dat gaan we natuurlijk niet doen. VPN Tooltje gebruikt, origin opgestart, FIFA opgestart, vpn uitgezet en geconnect naar de EU servers. Hoppa spelen :)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Normaal koop ik Fifa14 altijd, maar dit jaar ga ik hem heel wat later aanschaffen samen met de PS4.
voorlopig heb ik geen geld om een nieuwe console aan te schaffen.
en hele dure maand voor mij geweest. ik heb de demo op de Xbox360 gespeeld en het speelt net zo eenvoudig als Fifa 13, sterker nog ik merk vrijwel geen verschil.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:39:
Ik weet iig van 3 Saturns (Amersfoort, Nieuwegein, Tilburg) en 1 MM (Leeuwarden) die een nachtopening doen, dus die zullen 'm sowieso niet verkopen.

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:03:
[...]

Nou ik denk persoonlijk van niet. Tenzij meerdere winkels deze game van tevoren verkopen. Heb het idee dat de meeste games niet meer te vroeg worden verkocht.
Jij ook goedemiddag en neem nog een glas azijn... zure vent :O

Affin ik zag op facebook veel mensen die hem speelden dus vroeg me af of hij al ergens te koop was. Zojuist even maar gebeld met de Saturn in Zaandam en daar ligt hij reeds volgends de verkoper dus ik rij zo even langs.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Oxigeon schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:03:
[...]

Sinds wanneer weet iedereen hetzelfde? :)

Zal hem zo downloaden van een Origin en starten met VPN. Heeft iemand goeie tips voor een makkelijke, werkende VPN? Please PM :)

• dannbla
DJH schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:51:
[...]

Sinds wanneer weet iedereen hetzelfde? :)

Zal hem zo downloaden van een Origin en starten met VPN. Heeft iemand goeie tips voor een makkelijke, werkende VPN? Please PM :)
https://www.okayfreedom.com/

• Mars18
http://www.ad.nl/ad/nl/14...IFA-14-onherkenbaar.dhtml

Wel erg slecht hoor die gezichten van nederlandse spelers :(

• dannbla

Verwijderd

Blijkt wel dat die gasten bij EA sports de prioriteit niet bij ajax hebben liggen

Verwijderd

Verder wel erg benieuwd naar de gameplay :-)

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
roei die bal weg man, niet achterin willen overspelen :p

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Is het tijdperk van "pace whoren'' nu echt voorbij?

In de demo, was dit in ieder geval al behoorlijk aangepakt.

• drachir
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:54
SmokingCrop schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:28:
Typisch.. Moet weer van ergens die Engelse Commentaren gaan downloaden, waarom denkt EA dat je als Belg/Nederlander hele tijd naar die oerslechte Nederlandse commentaar wilt luisteren? :/

Gelukkig is er al een unpacked versie te downloaden met de US-commentary, dan later nog maar eens de GB-commentary gaan zoeken..
Is het weer zo? Erg slecht! Er stond ergens dat als je je origin profiel instellingen naar UK/GB zet, en dan repair install doet je de engelse commentatoren erbij krijgt..

Verder heb ik een cd-key gekocht, ingevuld bij origin (niet ultimate-edition), maar als ik kijk bij fifa 14 in origin (al gepreload), staat er 24 ultimate-team gold packs = installed. Ik dacht dat je bij de normale versie 4 gold packs kreeg en verder niks, en alleen bij de ultimate edition 24 packs kreeg?

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:36
net key gekocht bij cjs-keys. Als ik de code in origin invoer ziet hij eerst de game en als ik dan verder wil klikken zegt ie : An error has occured, please try again later. Iemand enig idee?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Mars18
Belde nog een Bart Smit maar die mochten niet verkopen ;)
Gelukkig werkt me Live account weer. Vrijdag veel online spelen :D

• s1ck
  • Laatst online: 11-09 19:16
PC versie moet wachten tot 12:00 27 september om te spelen? Kan namelijk alleen preloaden.

• drachir
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:54
s1ck schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:45:
PC versie moet wachten tot 12:00 27 september om te spelen? Kan namelijk alleen preloaden.
Bij mij staat 26 september 0:00, en bij origin stond ook zo'n om 12 uur vanmiddag: 12 uur tot het seizoen begint, die is nu echter wel weg.. Ga ervanuit dat ie 't vanavond om 12 uur wel doet!

• SmokingCrop
  • Niet online
Als je al wilt spelen dan moet je met een vpn programma een US IP nabootsen :p
Dan gewoon origin opstarten en je kan al spelen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

EA geeft niet om Nederland, dat weten we ook wel onderhand.. Wel raar dat Clubs zoals Lille en Vancouver, en sommige US clubs wél gescand worden maar waarom??

Dat komt ook omdat The Capture Lab (het team dat de foto's maakt en in elkaar zet, tevens ook motion capture) een Likeness Capture team over heel Europa(Canada is hun thuisbasis) inrichtingen heeft met o.a. Frankrijk (in dit geval in Lille, Paris, Lyon en Bordaux én Marseille),Duitsland, en daar zit NL niet tussen, die hebben juist een Motion Capture team ipv een Likeness Capture team.

Vandaar dus dat de Eredivisie spelers geen scan krijgen, maar wil dat zeggen dat de Eredivisie helemaal uitgesloten zal worden van 'starheads'? Nee, ze kunnen gewoon hun lokale fotograaf van de eredivisie clubs het laten maken en ze het online laten opsturen naar hun, dan kunnen ze gewoon een 'starhead' maken wat in FIFA zal komen.

Dat deden ze ook met Man City desondanks ze een Likeness Capture team in Manchester hebben. Even de lokale fotograaf instructies geven en je bent klaar. Vanaf 2:28 zie je hun lokale fotograaf als het goed is een fotoshoot houden met heel weinig camera's.

Bij The Capture Lab gebruiken ze tig camera's en een hele set met hun logo's erop.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_KCe16yyOgY]

Dus het kan wél!

(En oja, Bojan's gezicht zat al jaren in FIFA, dus die is echt niet nu gemaakt.)

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 25-09-2013 19:21 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kaat17 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:21:
Is het tijdperk van "pace whoren'' nu echt voorbij?

In de demo, was dit in ieder geval al behoorlijk aangepakt.
Speel maar met Ronaldo :)

Maar ja, pace whoren is een stuk moeilijker, met passen ben je nu veel effectiever dan met pace eerst het geval was.

• Mars18
iPodKiller schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:14:
[...]

EA geeft niet om Nederland, dat weten we ook wel onderhand.. Wel raar dat Clubs zoals Lille en Vancouver, en sommige US clubs wél gescand worden maar waarom??

Dat komt ook omdat The Capture Lab (het team dat de foto's maakt en in elkaar zet, tevens ook motion capture) een Likeness Capture team over heel Europa(Canada is hun thuisbasis) inrichtingen heeft met o.a. Frankrijk (in dit geval in Lille, Paris, Lyon en Bordaux én Marseille),Duitsland, en daar zit NL niet tussen, die hebben juist een Motion Capture team ipv een Likeness Capture team.

Vandaar dus dat de Eredivisie spelers geen scan krijgen, maar wil dat zeggen dat de Eredivisie helemaal uitgesloten zal worden van 'starheads'? Nee, ze kunnen gewoon hun lokale fotograaf van de eredivisie clubs het laten maken en ze het online laten opsturen naar hun, dan kunnen ze gewoon een 'starhead' maken wat in FIFA zal komen.

Dat deden ze ook met Man City desondanks ze een Likeness Capture team in Manchester hebben. Even de lokale fotograaf instructies geven en je bent klaar. Vanaf 2:28 zie je hun lokale fotograaf als het goed is een fotoshoot houden met heel weinig camera's.
[video]

Bij The Capture Lab gebruiken ze tig camera's en een hele set met hun logo's erop.
[video]

Dus het kan wél!

(En oja, Bojan's gezicht zat al jaren in FIFA, dus die is echt niet nu gemaakt.)
http://media.insidegamer.nl/dump/1379416885.jpg

Vind bojan toch niet lijken. Anders als andere delen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn dit beelden van de current-gen? Lijken mij iets té netjes, zie eerder PC of next-gen met zulke beelden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die in-game beelden van Liverpool is overduidelijk next gen, het publiek is volledig 3D en los van elkaar.

• SmokingCrop
  • Niet online
Fifa 14 Offsides ftw..

echt ongelooflijk veel domme offsides dat ik hele tijd krijg,

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2013 21:53 ]

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Wil iemand die de pc versie al speelt , even kijken naar de temperatuur van de gpu?

Volgens afterburner heb ik constant 100% gpu load en het word ook superheet, soms tegen de 100 graden :s
Heb 2 x GTX 760, dus dit lijkt me niet normaal. De 2de GPU gebruikt de game maar voor 2%..
Vraag me af of het aan mij ligt of de game.

Steam/XBL: Avioto

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:05
Avioto schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:59:
Wil iemand die de pc versie al speelt , even kijken naar de temperatuur van de gpu?

Volgens afterburner heb ik constant 100% gpu load en het word ook superheet, soms tegen de 100 graden :s
Heb 2 x GTX 760, dus dit lijkt me niet normaal. De 2de GPU gebruikt de game maar voor 2%..
Als nog niemand het dan heeft gedaan zal ik om 00:00 even kijken voor je.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Straks even op het fietsje versie voor de Xbox halen. Hopen dat het wat rustiger is dan met GTA maar neem aan van wel.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Doen ze een nachtlancering dan?

• Marc3l
Ja, de Saturn in Amersfoort, Nieuwegein en Tilburg.

• SmokingCrop
  • Niet online

Mijn pricewatch: Gigabyte GV-N670OC-2GD runned fifa op 1920x1080 - maxed out - met vsync op 783-810Mhz (ipv 1157Mhz bij bf3 bv) aan 25% speed met 36°C

Dus het is wel zeer vreemd ;)
Die enkele GTX 760 zou fifa al slaapwandelend moeten kunnen.

• soccerroos

in de demo moest ik zeggen welke videokaart ik wil. misch zelfde probleem ?

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb nu AA uitgezet ingame en met de Nvidia control panel FXAA aangezet en nu draait op 30% gpu load en rond de 30 graden. Probleem opgelost dus :)

Zou ook zonde zijn dat je videokaart overlijd door een game die er niet uit ziet :P

Bedankt allen!

Steam/XBL: Avioto

• SmokingCrop
  • Niet online
zoveel Bullshit dat er online gebeurt.. lmao en niet enkel voor mij, veel bs voor m'n tegenstander ook..
Enkel single player nog voor mij.. (eerst maar eens wachten op patches die wellicht niet zullen helpen)

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2013 23:54 ]

• Lekkerboeie86
Net gekocht bij saturn.. helaas werkt er helemaal niets. Krijg alleen maar foutmeldingen. Ea server down etc.. lekker dan! :(

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 13:38

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Fut werkt ook niet vanuit het spel (PC) , en de webap. blijft ook hangen.

• Marc3l
Marc3l schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:20:
Ja, de Saturn in Amersfoort, Nieuwegein en Tilburg.
Toch drukker dan verwacht maar kwartiertje moeten wachten. Morgen maar is ff spelen

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Nachtdiensst is bijna voorbij. Straks maar even richting de Intertoys bij mij om de hoek. Even FIFA halen en dan ermee beginnen. Heb er zin in. Mijn maandelijkse game uitgaven zitten dan op 200 euro (GTA V, FIFA14, NHL14, Madden 25).

• Mars18
Mooi, mijn live account werkt weer.
Vanavond en dit weekend veel spelen online :)

Menu ziet er wel beter uit, gister maar even de demo gedownload ;)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Had hem in pre-order bij Bol.com en vandaag wordt hij bezorgd, ben benieuwd! Demo al een aantal keren gespeeld, kan niet wachten om met PSV aan seasons te beginnen. Kijken hoe snel ik weer in de 2e divisie kan komen.

Alleen even kijken of ik tijd heb, zul je altijd zien dat ik het juist nu heel druk heb ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik ben echt benieuwd of dat het spel niet alleen maar meer om pace draait. Het moet gewoon tijd worden dat er echt onderscheid gemaakt wordt tussen de goede spelers, en niet alleen de snelle.

Als een speler een vision en passing heeft van boven de 90, dan moet je gewoon meer succesvolle steekpasses kunnen geven. En niet elke keer op de vierkante milimeter op hetzelfde plekje.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kritische review op Tweakers: reviews: FIFA 14: kampioen in de problemen

Verwijderd

Dus vanaf vandaag wel in de winkels? Gisteren zij men bij Saturn over de telefoon dat hij er gisteren al lag maar daar aagekomen wisten ze van niks :S

• Khayma
  • Laatst online: 12-09 12:03
Vandaag in de winkels. Ga zo richting de MM om even de X360 & PS3 op te pikken. X360 is voor mijn schoonbroertje. :D

• SuperVeloce
  • Laatst online: 19:32
ik merk nog regelmatig.. dat een speler van mij blijft staan.. terwijl de bal vlak bij hem rolt.. ze jagen niet..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

- Veel spelers slecht herkenbaar
Hier ben ik het niet mee eens, ze hebben dit jaar heel veel gezichten toegevoegd aan FIFA, meer dan de vorige delen denk ik. Dat de Eredivisie daar dan niet tussen zit, is natuurlijk jammer.

Het nieuwe global scouting netwerk vind ik op zich niet verkeerd hoor en voegt zeker iets toe aan carrière, maar ik denk dat spelers boven de +80 algemeen geen scouting meer nodig hebben.

En NL commentaar.. waarom kunnen ze gewoon niet een nieuwe inhuren.. en vooral als de Jupiler League gaat komen(dat zij VI althans..) in de volgende FIFA titels.

7,5 lijkt mij een terechte score, je ziet overduidelijk dat EA bezig is aan de next gen FIFA. Ik ben in ieder geval benieuwd naar FIFA 15, waar konami ook weer met een next gen PES gaat concurreren.

• HollowGamer
  • Niet online
iPodKiller schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:26:
Het nieuwe global scouting netwerk vind ik op zich niet verkeerd hoor en voegt zeker iets toe aan carrière, maar ik denk dat spelers boven de +80 algemeen geen scouting meer nodig hebben.
Ik heb het Global Scouting nog niet geprobeerd, maar het lijkt me inderdaad een mooie toevoeging. Zo gaat het 'in het echt' namelijk ook zo. :)

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:48
Ik ben het grotendeels wel met de review van Tweakers eens. Ik ben een die-hard FIFA speler en zal 'm gewoon gaan spelen. Maar de current-gen versie brengt imo wel wat, maar te weinig vernieuwing. Hopen dat de 'Ignite' versie wat meer brengt.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
Vandaag Fifa 14 digitaal binnen. Net eerste potje gespeeld en helaas is het net zo traag/stroperig in de demo. Ik moet wel zeggen dat je hierdoor veel meer controle over de speler hebt, maar dat je soms wel eens hebt van: 'Hmm, die handeling had wel wat sneller gekund'. Verder zijn de loopacties echt geniaal en meesterlijk en ook de nieuwe schotanimaties zijn geweldig. Het 'gevecht' speelt nu ook veel meer af op het middenveld en ik heb nu ook het gevoel dat mijn spelers nu ook echt meehelpen met verdedigen.

Verder is de interface echt heel soepel, in tegenstelling tot Fifa 13.

• Hoppahop
  • Laatst online: 12:57
Gisteren eerste online spelletjes op de PC gespeeld. Ik was verbaasd toen ik een hands-bal pingel tegen kreeg, ik dacht dat hands online niet stond ingeschakeld. Op zich realistisch, maar wel een beetje naar want je kan er zelf helemaal niets aan doen.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat jammer van dat "vernieuwde" transfersysteem. Career mode was mijn favoriete spelmodus.

• soccerroos
Metalbuster schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:57:
Wat jammer van dat "vernieuwde" transfersysteem. Career mode was mijn favoriete spelmodus.
mijne ook maar wat ik nu allemaal lees en hoor ga ik dit jaar geen fifa maar kopen.
Ook ongelooflijk dat ze commentaar na 5 jaar nog niet eens beter gemaakt hebben.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Dus op de PC is de final versie stroperig/traag vergeleken console versies?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste