Toon posts:

[Multi] FIFA 14

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zidane en wellicht Beckham terug in FIFA 15 als legends!!! YES! Eindelijk!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZZ4EPOEyIPM]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-

[Voor 99% gewijzigd door iPodKiller op 09-06-2014 14:31]

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 13:56
Heeft iemand anders problemen om een single player match te spelen in FIFA 14 World cup op de ps4? Krijg constant bij het squad update scherm dat de game crashed.

Heb de game al opnieuw geïnstalleerd, online ultimate team werkt wel vreemd genoeg.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:05
Ja ik ook, dat heb ik ook 3 keer geprobeerd, en elke keer weer een crash ;)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-05 22:02
Gister maar eens gestart met FUT, maar zijn alle online wedstrijden 6 minuten per helft?
Vindt ik te lang helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:57
dutchgio schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:
Ja ik ook, dat heb ik ook 3 keer geprobeerd, en elke keer weer een crash ;)
Zelfde hier met the road to the World cup. Moest een speler wisselen die geschorst was en als ik daarna de wedstrijd wilde starten crashte het spel (5x geprobeerd). Uiteindelijk maar gesimuleerd en daarna kon ik weer verder spelen.

Nu alweer spijt van mijn aankoop (gelukkig maar € 30,-), want elk jaar blijkt weer dat ik te goed ben voor semi-pro, maar op pro scoor ik zeldzaam en rent de Ai af en toe op een ongeloofwaardige manier al mijn verdedigers voorbij. (dan heb ik het over mindere tegenstanders met onbekende spitsen die ineens Messi 2 zijn.

Voor de rest tergend lange laadtijden en inkakkende framerates. Ook het richten met de skillgames krijg ik op de één of andere manier niet voor elkaar. Dan richt ik recht naar voren en komt hij in het meest linkse net :+ Dat laatste kan aan mij liggen, maar in vorige versies had ik er geen last van.

Het is in ieder geval een flinke stap terug tegenover de Fifa 14 PS4 versie en aangezien ik daar al lichtelijk agressief van wordt krijgt deze game vanavond nog één kans voor ik hem in de kliko gooi. Klinkt misschien overdreven, maar een kapotte controller vervangen kost meer :p

Edit : wat een wanproduct :/ net in de kwart finale met moeite in de verlenging op 1-0 gekomen en ik wil mijn laatste wissel gebruiken en op het moment dat de wissel is blijft de camera richting het gras gericht. Geen crash, want de PS knop functioneerde nog. Het spel krijgt gewoon geen nieuwe opdracht meer. Na 5 min wachten maar uitgezet. Voor iets als dit zou je echt je geld terug moeten kunnen eisen. Heel jammer, want World cup South Africa vond ik toendertijd echt briljant.

[Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 12-06-2014 20:57]

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Mars18 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:11:
Gister maar eens gestart met FUT, maar zijn alle online wedstrijden 6 minuten per helft?
Vindt ik te lang helaas.
Vroeger was het nog gewoon 4, ik vind het niet per see erg hoor.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 12:20

ettie1990

PSN:ettiesick

ik heb problemen laatste paar dagen met fifa 14. De ene keer is het selectiebestand niet gelijk is aan mijn tegenstander 1 op 1 seizoenen. heb ook al een paar geprobeerd nederlands elftal te pakken, maar dan wordt telkens de verbinding verbroken bij het eerste schermpje na de arena..

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 12:04
Proxzor schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:41:
[...]

Vroeger was het nog gewoon 4, ik vind het niet per see erg hoor.
In de online modus, ook 4 minuten per helft, geniet ook mijn voorkeur.

Het betekend gewoon meer online wedstrijden kunnen spelen.

Het 'snel', even nog een online wedstrijd spelen, is er dus helaas vaak niet bij. :)

• Mars18
kaat17 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:48:
[...]

In de online modus, ook 4 minuten per helft, geniet ook mijn voorkeur.

Het betekend gewoon meer online wedstrijden kunnen spelen.

Het 'snel', even nog een online wedstrijd spelen, is er dus helaas vaak niet bij. :)
Dus het is nu online fut ook 6 minuten?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 11:44
Ik heb met FUT zo nu en dan het probleem dat na de wedstrijd de verbinding met de server wordt verbroken. Ben nu al een aantal keer uit de knockout fase van World Cup geknikkerd hierdoor. Ook m'n NV filter is gekelderd naar 0,5 van 1,25...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Had het laatst 3x achter elkaar, terwijl de wedstrijden allemaal lagvrij verliepen.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 00:42

Jelte,89

Woodworking

Ik heb FIFA een tijdje niet meer gespeeld, mede door de komst van een andere titel,
Nu wilde ik gisteravond weer even spelen en na het downloaden/installeren het spel opgestart, het logo zie ik, het filmpje hoort te starten en dan komt de foutmelding: FIFA 14 werkt niet meer.

Nu heb ik dit gegoogled, maar blijkbaar doe ik wat doms, ik kom er gewoon niet uit, Ik draai de up to date drivers, wmp is ook geinstalleerd. Zowel opstarten via origin als gewoon werkt niet,

Iemand een idee?

Revive the guild!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 11:25
Ik had laatst ook hetzelfde maar dat kwam doordat ik wat had lopen kloten om het Engelse commentaar te krijgen.

Heb toen uiteindelijk maar fifa verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu draait het weer prima en met engels commentaar :)

Ik kan dus alleen aanbevelen om hem toch nog maar een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

• Mars18
Gepromoveerd naar Divisie 4 of 5 nu, weet niet uit mijn hoofd.
Leuk om nu einde seizoen met andere teams als normaal te spelen.

Chili 5-3-2 ;)
Uruguay
Ivoorkust.
AS Monaco..
Benfica.

In FIFA 15 maar gelijk ook met dit soort teams spelen inplaats van de standaard 5 sterren.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:18

Christiano007

Ich bin der champion

Scavy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 03:41:
Ik had laatst ook hetzelfde maar dat kwam doordat ik wat had lopen kloten om het Engelse commentaar te krijgen.

Heb toen uiteindelijk maar fifa verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu draait het weer prima en met engels commentaar :)

Ik kan dus alleen aanbevelen om hem toch nog maar een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.
Hoe heb jij dat nog voor elkaar gekregen om engels commentaar te krijgen? ?Ben nu de engelse audio aan het downloaden om het te proberen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Scavy
Ja dat is gelukt.

Heb fifa verwijderd daarna origin op engels gezet en het spel opnieuw geïnstalleerd.
Dan krijg je automatische het Engelse commentaar erbij.
Nadat je dan hebt gekeken of het werkt kun je origine weer op Nederlands zetten.

Anoniem: 330860

Zou er mij iemand kunnen toevoegen aan de PS4 pro club van GoT ?
PSN: Hellieken

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 10:06
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?

Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)

Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.

Ik heb al behoorlijk wat Clubs gespeeld met GoT, maar telkens als ik erbij was en we aan het winnen waren verliet de tegenstander de pot, waardoor je de Teamwork Trophy niet krijgt. verder wordt er weinig clubs gespeeld. Ik kan iedere doordeweekse avond tussen 20:00 uur en 00:00 uur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:26
Ik word wel enthousiast van het FIFA 15 nieuws.

Alleen hoop ik dat de 2v2 game lobby terug komt.
Dit mis ik echt. Heb altijd erg veel fun gehad met online 2v2 / 3v3 samen met mijn Xbox friends.

XBox: Ronsterrrrr || PSN: Ronster_Jona

• Mars18
De FIWC finale is over een uur live te zien hier:
http://www.fifa.com/inter...cmp=newsreader_news_box_1

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-05 13:28
Na alle voetbalgekte van de voorbije weken heb ik echt zin om nog eens een fifa spel te spelen.
Het is geleden sinds fifa 99 dat ik dit nog op mijn pc gehad heb :-)

Nu heb ik wel een paar vragen, ik heb geen ps of xbox, enkel pc.
- Is dit op pc populair?
- Is er een soort van online klassement?
- wat zijn die fifa punten en FUT die ik overal lees?

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Minder als console vermoed ik, heb er zelf geen ervaring mee op de PC.
FUT is een online game mode waarin je je eigen team bouwt, de wedstrijden die je speelt zijn zowel on als offline te spelen.
Daar verdien je dan weer geld mee waarmee je betere spelers kunt kopen op de transfermarkt, een veiling, daar bieden spelers hun eigen spelers aan.

Ook kun je pakketjes kopen waarin spelers en handige items zitten.
Het verdienmodel van EA hierin is dat je die pakjes ook met Punten kunt betalen, een apart betaalmiddel die je alleen kunt krijgen door echt geld te investeren. Maar je kunt ook prima zonder spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05 12:31
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:18:

Nee een klassement is er niet, wel een klassement met je vrienden op Origin en de top 100 van de wereld. In de meeste online gamemodes is het juist de bedoeling divisie 1 te bereiken maar wie dan echt de 'beste' is is niet duidelijk.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
Bananendoos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:05:
[...]

Nee een klassement is er niet, wel een klassement met je vrienden op Origin en de top 100 van de wereld. In de meeste online gamemodes is het juist de bedoeling divisie 1 te bereiken maar wie dan echt de 'beste' is is niet duidelijk.
zijn er dan andere games met een online klassement?
Ik zoek eens iets met een uitdaging en een doel :p

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:18:
[...]

zijn er dan andere games met een online klassement?
Ik zoek eens iets met een uitdaging en een doel :p
Het kan wel maar dan moet je vanaf het begin af aan no-life spelen, je kan bij fut vergelijken met de rest van de wereld maar daar heb je nu zo'n achterstand dat je dat niet meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
Bananendoos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:42:
[...]

Het kan wel maar dan moet je vanaf het begin af aan no-life spelen, je kan bij fut vergelijken met de rest van de wereld maar daar heb je nu zo'n achterstand dat je dat niet meer
wachten op fifa 15 dan maar :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:10:
[...]

wachten op fifa 15 dan maar :p
2,5 maand!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:13
Zijn er mensen opzoek naar mensen in hun Club[PS4]? Ik bied me aan, ben CB/CDM!
Mijn PSN account: LEiPo

Ik zoek wel een club waar de mensen fifa een beetje kennen, speel zelf division 1 met season bijv..

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 22:26

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:18:
Na alle voetbalgekte van de voorbije weken heb ik echt zin om nog eens een fifa spel te spelen.
Het is geleden sinds fifa 99 dat ik dit nog op mijn pc gehad heb :-)

Nu heb ik wel een paar vragen, ik heb geen ps of xbox, enkel pc.
- Is dit op pc populair?
- wat zijn die fifa punten en FUT die ik overal lees?
Wacht op Fifa 15 zou ik zeggen, het is nu te laat om Fifa 14 aan te schaffen.

De game is ook populair op de PC
er is inderdaad een online klassement, daarom speelt men juist vaak online.
fifa punten zijn punten waarmee je dingen kunt kopen,
FUT heeft iets met kaartjes te maken, ik doe daar totaal niet aan mee.

Persoonlijk speel ik vooral offline alleen of heel soms met vrienden.

online te vaak last van mensen die de game verlaten.
fifa kan dit probleem oplossen !!

1. Als de tegenstanderd vertrekt, Trek er heeeel veel punten vanaf.
2. Als een speler disconnect door een (weet ik veel wat), dat de AI het spel overnemen, zodat je het potje gewoon uit kan spelen maar dan gewoon tegen de AI ipv de online speler.
Hierdoor kom je niet steeds in de lobby terrecht.
PS. Geef de speler wel 20% minder punten hiervoor, zodat het ook niet misbruikt kan worden.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-01 13:00
Is het niet bekend wanneer fifa 14 ofzo afgeprijst wordt? Want vind 65 nogal prijzig voor een spel die al vanaf november uit is op de ps4

• Bananendoos
Dat komt doordat het op de ps4 is, bijna elk spel is zo duur voor de ps4, wacht tot FIFA 15 en dan heb je hem voor dezelfde prijs maar de nieuwe versie ;)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:26
Voor de PC haalde ik m voor +/- €15 misschien is dat een alternatief totdat '15 uit is.

• joey1990
Nou PC is voor mij geen optie, ik vind fifa vooral leuk om tegen elkaar op de bank te doen met vrienden.
En ik heb net 3 dagen me ps4 en daarom wil ik eigenlijk fifa 14 halen tot fifa 15 uit is.
Maar €65 vind ik erg duur voor een spel die al oud is. En ik had hem al voor de ps3 gekocht

• dutchgio
Kijk in de V&A of Martkplaats. Ik zou m nu niet meer voor de full-price halen, Fifa 15 komt al bijna uit.

• joey1990
Klopt ben ik al tijdje aant kijken, maar wil wel in de buurt want had pas bf 4 en fifa gekocht en heb nog steeds niks binnen, wss toch opgelicht. dus ben nogal voorzichtig de laatste tijd met marktplaats

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:18
Aaaaah, waarom bouwt EA geen systeem in waarbij mensen met een 56k modem nooit meer online mogen!

• dutchgio
carpebios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
Aaaaah, waarom bouwt EA geen systeem in waarbij mensen met een 56k modem nooit meer online mogen!
Heel irritant inderdaad, heb er vandaag ook ineens tergend veel last van... Al vraag ik me af of het wel aan die ander zijn verbinding ligt en niet aan de servers van EA zelf.

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:04
Ik heb zelf FIFA14 op mijn PC, maar ik kan hem helaas sinds gisteren niet meer opstarten, ik kom in het splashscreen in het begin terecht, en crasht al voordat ik op ''Start'' kan drukken om naar het volgende scherm te gaan. Heb 'm al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas werkte dit niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

TheRicolaa10 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:20:
Ik heb zelf FIFA14 op mijn PC, maar ik kan hem helaas sinds gisteren niet meer opstarten, ik kom in het splashscreen in het begin terecht, en crasht al voordat ik op ''Start'' kan drukken om naar het volgende scherm te gaan. Heb 'm al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas werkte dit niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?
Waarom neem je geen contact op met origin ? zei kunnen je vast helpen.
Wat heb je al kunnen vinden via google, waarmee wij je misschien kunnen helpen ?
Ik heb het nog niet meegemaakt.

[Voor 5% gewijzigd door Pykow op 16-07-2014 16:26]

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mja,

Het zelfde hier, continu de melding...
Via de fut web app kan ik ook al niks meer, dit al een maand of 3 ofzo, ik zal windows nog een keer her installeren en dan hou ik er ook mee op.

Met EA al meerdere malen gemaild omdat ik destijds een toernooi gewoon niet kan spelen, elke keer een fout. Ongeveer vier berichten erachter na gestuurd maar nooit geen reactie gehad.

@TheRicolaa10, heb je Windows media player wel geinstalleerd? die is namelijk nodig voor het filmpje...

Revive the guild!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:04
@Jelte,89: Ja ik Windows media player geïnstalleerd staan.

Na wat Googlen blijkt dat er meer mensen last hebben van dit probleem, na de laatste patch. Een echte oplossing lijkt er nog niet te zijn helaas, straks is contact met EA opnemen.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Scavy
Speel ook op de pc, hier iig nergens last van

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Hij werkt hier ook weer, na een format van de pc :(

Edit,

Add me voor pc: Jelte89

Is er een manier om aan goeie spelers te komen of meer geld?, ik heb spelers van 4/5k max omdat dat nog wel een keer te betalen is, uit de 100 (denk ik) pack die ik heb gekocht met coins (en points, a 45 euro ofzo) Heb ik alleen Kompany gehaald (waarde van 20k ofzo) Een IF ofzo heb ik nog nooit gehad.

Speel inmiddels Div. 1 offline en 3 online.

[Voor 79% gewijzigd door Jelte,89 op 17-07-2014 09:26]

Revive the guild!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:36
Waar kan ik met manager carriere terugkijken hoeveel ik een speler heb gekocht?

Anoniem: 545498

hey,

ik ben nog neit zo lang geleden begonnen met fifa14 en he been redelijk crap team op ultimate team.
mijn vraag was: wat is nou het slimste om te doen als je nog niet zolang speeld ? gwn tegen andere mensen online spelen of eerst wat van die offline cups doen voor wat geld en packs. en wat te doen met het geld wat je verdient? is het slim om gewoon spelers van de transfer lists te kopen of om packs te kopen..

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@ Ilovesoccer, Bij de Bio van je speler, of als je hem weer verhandeld.

@ MrDaradius, Inderdaad gewoon bij Divisie 9 beginnen, zowel online als offline. Een gouden team (zeldzaam) kun je al kopen van 700 per speler, per potje winst krijg je ongeveer 500 munten. De actieve uitdaging van de week levert een bonus op, (afhankelijk van moeilijkheidsgraad) De packs vermijd ik liever, die stellen mij altijd teleur.

Revive the guild!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 17:48
Vraagje; is de pro clubs GoT NL nog actief op de ps4?

Psn: Edgyi-

PSN: Edgyi-

• Scavy
Jelte,89 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:45:
Hij werkt hier ook weer, na een format van de pc :(

Edit,

Add me voor pc: Jelte89

Is er een manier om aan goeie spelers te komen of meer geld?, ik heb spelers van 4/5k max omdat dat nog wel een keer te betalen is, uit de 100 (denk ik) pack die ik heb gekocht met coins (en points, a 45 euro ofzo) Heb ik alleen Kompany gehaald (waarde van 20k ofzo) Een IF ofzo heb ik nog nooit gehad.

Speel inmiddels Div. 1 offline en 3 online.
Heb je toegevoegd op origin, speel zelf seizoenen divisie 2 en fut divisie 1.
Misschien eens coop ;) :)

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Scavy,

Is prima, momenteel ligt mijn pc een beetje uit elkaar, wanneer speel je vooral?

Revive the guild!

• Scavy
Oh dat is nogal verschillend ivm ploegendiensten, het is maar wanneer het uitkomt ;)

[Voor 55% gewijzigd door Scavy op 24-07-2014 12:32]

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik schiet trouwens vaak 1 vs 1 in de handen van de keeper en dat is erg vervelend.
ik gebruik dan de L2 toets (PS4), maar dan nog gaat hij recht op de keeper.
zelfs als ik een hoek in druk, schiet hij vaak vooruit.

iemand tips hiervoor ?

in oude fifa's zoals 2005, was het gewoon naar de achterlijn lopen, voorzetten en schieten en dan zat hij altijd.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Je moet R1 hebben volgens mij, L2 doet niks volgens mij, L1 is een stift.

Revive the guild!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:48
R1 binnenkant voet, R2 sprint, L1 stift, L2 run modifier.. toch?

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:13
Heren, ik heb een verzoekje.. ik speel de laatste tijd veel Prof en ik ben al 88 rating, maar ik mis nog een Bicycly trait. (ea catologus level 85). Zou iemand mij die kunnen schenken op de PS3/4?
Zelf ben ik pas level 66.. :S PSN: LEiPo :*)

[Voor 7% gewijzigd door Punkbuster op 26-07-2014 13:24]

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Anoniem: 337891

Deshmir schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:29:
R1 binnenkant voet, R2 sprint, L1 stift, L2 run modifier.. toch?
Nee. R1 finesse shot. R2 sprint. L1 stift. L2 lichaam gebruiken. (In vorige versies was L2 run modifier nu is het afschermen.)

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 13:09
Ik word zo moe van die gastjes die de 'kick-off glitch' gebruiken (zo heb ik hem maar even gedoopt). Je zult vast weten wat ik bedoel en je zult er misschien wel een effectieve verdedigende actie voor in petto hebben, maar ik word er echt schijtziek van. Vooral omdat het ze af en toe nog lukt ook. Als dat met Fifa15 ook nog zo is, zal ik er snel klaar mee zijn...

Edit: Zie nu dat het algemeen bekend staat als 'kick-off glitch' of 'ksi kick-off exploit' of iets dergelijks. :+

[Voor 13% gewijzigd door ButsMG op 30-07-2014 12:32]

PSN: ButsMG

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja,

Vreselijk is dat... Uitkomen met de keeper en het beste ervan hopen, of direct met je aanvaller helemaal mee lopen,

('t zijn vooral die rappe Duitsers die dat doen)

Revive the guild!

• Bananendoos
Is het mijn tv of playstation die kuren heeft of is er tijdens het laatste onderhoud iets gebeurd waardoor het scherm donkerder lijkt als er net gewisseld of iets dergelijks is, best wel storend...

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:42
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:11:
[...]

Nee. R1 finesse shot. R2 sprint. L1 stift. L2 lichaam gebruiken. (In vorige versies was L2 run modifier nu is het afschermen.)
Ik gebruik ook soms L2 bij schieten want had eens gelezen dat je dan een wreefschot doet, ik heb wel het gevoel alsof hij dan harder gaat en de bal dan meer een streep volgt. Voorwaarde hiervoor is wel dat je aan het rennen bent als je schiet met L2.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Klopt,

L2 is een streep, Hoewel er ook wel spelers zijn die standaard hard schieten, Nani bijvoorbeeld, als je wilt dat je de verre hoek in krult, gebruik je R1 plus de verre hoek, Nani neemt deze 'simpel' met een buitenkantje.

Revive the guild!

Pompi schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Ik gebruik ook soms L2 bij schieten want had eens gelezen dat je dan een wreefschot doet, ik heb wel het gevoel alsof hij dan harder gaat en de bal dan meer een streep volgt. Voorwaarde hiervoor is wel dat je aan het rennen bent als je schiet met L2.
Weer wat geleerd. Wist niet L2 + sprint een pegel werd. Thanks!

Voor de ko glitch gebruik ik offside trap (volgens mij 2x pijltje omhoog en anders pijltje omlaag en dan pijltje omhoog) of volle press op de middenvelder zodat hij niet kan steekpassen. Je herkent de glichers vrij snel. Zie je de spits meteen een loopactie doen na aftrap dan weet je genoeg.

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:31
carpebios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
Snap er ook niks van, of een systeem waarmee mensen met kabel tegen elkaar spelen en mensen die draadloos spelen ook alleen draadloze spelers tegenkomen...

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik begin mijn wedstrijd standaard door 2x naar rechts te drukken, om aanvallen te spelen, vaak is zo'n ko glitch dan buitenspel...

Revive the guild!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 00:03
Wat is het grootste verschil tussen fifa op pc en console? De community? Ik lees op internet dat er minder mensen op PC spelen.

• dageeknerd
IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
Wat is het grootste verschil tussen fifa op pc en console? De community? Ik lees op internet dat er minder mensen op PC spelen.
Minder spelers, meestal oostblokkers en ultimate team is niet zoals op de ps4, prijzen liggen veel hoger..

• jovael
  • Laatst online: 19-05 05:48
Je kan mods toepassen op de pc. En fifa15 is nextgen op de pc.

IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
Minder mensen. Minder niveau. Ik speel op de xbox in div 3 en op pc makkelijk op 1. Komt ook omdat je vaak tegen mensen uit 2, 3 en 4 speelt... Ik heb altijd wel binnen 30 sec een potje op PC. Zo een last heb je er niet van dat er maar 1k man online is s avonds.

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 00:03
Ik heb dus geen console of denk dus dat het wel de moeite waard is om FIFA 15 op PC te halen. Met de nieuwe ignite engine zouden toch meer mensen FIFA 15 willen spelen?

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-05 23:48
IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:22:
Ik heb dus geen console of denk dus dat het wel de moeite waard is om FIFA 15 op PC te halen. Met de nieuwe ignite engine zouden toch meer mensen FIFA 15 willen spelen?
Ik betwijfel het, voor de ignite engine waren er ook altijd al weinig fifa 13-spelers op de PC. De hardcore pc gamers hebben vaak geen trek in fifa en de fifa spelers hebben vaak geen trek in een computer die meer kan (en kost) dan Chrome draaien. :P

Signature

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

En toch zijn er mensen die een PC gebruiken, en af en toe Fifa spelen,

Er zijn er genoeg, en minder niveau denk ik niet eens zo zeer, iedereen die fifa speelt op de pc, doet dit vaak met een controller.

En idd, een pentium 3 zal volstaan :)

Revive the guild!

Iedereen speelt met controller ja. Maar dan nog betekent minder spelers ook direct minder niveau he. Je merkt echt verschil tussen console spelers en PC spelers.

Wel heeft de PC het grote voordeel van mods. HD texture packs en zelf ingeladen chants is zeer de moeite waard. Heb ook CL reclame en aankleding erbij bij avond en regenwedstrijden. Ziet er puik uit.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:18
Vandaag flink wat potjes FIFA 14 gedaan op de PS3. Blijf het toch maar een raar en irritant spel vinden soms.

Ene game speelt heerlijk soepel, andere game zit vol met lag, ene game zijn de spelers lekker vlug en wendzaam, andere game hebben ze lood in de schoenen en een draaicirkel van een tractor.

Ook knalt vandaag hele tijd de verbinding met EA eruit. Speel ik ultimate team, offline toernooi, halve finale tegen Duitslan, win ik 5-2 en valt de verbinding weg en wordt ik direct terug gedropt naar het algemene menu van FIFA 14.

Ben van plan mn PS3 te verkopen en wanneer FIFA 15 uit is, PS4 te kopen met FIFA 15. Hopelijk loopt het op die console wel lekker smooth etc.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Of ik nu op de ps4 speel. Pc of ps vita. Ik speel toch alleen maar offline.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 12:32
Vandaag weer is een paat potjes gedaan in seasons.

-je staat alleen maar tegen real madrid, ik heb al ene overwinningsgevoel als er ineens een ander team opduikt.
-soms speelt je team lekker, soms bestaat heel chelsea uit het 7de van FC knuppels. Ofwel. EA bepaalt wie er wint, jij niet.
-20x foutmelding met connectie issue voor een game. hele challenge opzich om al een game te krijgen.

wat een *($*^#@!#*&^@ spel. ik ben gek op voetbal dus blijf het kopen.

:+
-

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• dageeknerd
ikbengoofy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:08:
Vandaag weer is een paat potjes gedaan in seasons.

-je staat alleen maar tegen real madrid, ik heb al ene overwinningsgevoel als er ineens een ander team opduikt.
-soms speelt je team lekker, soms bestaat heel chelsea uit het 7de van FC knuppels. Ofwel. EA bepaalt wie er wint, jij niet.
-20x foutmelding met connectie issue voor een game. hele challenge opzich om al een game te krijgen.

wat een *($*^#@!#*&^@ spel. ik ben gek op voetbal dus blijf het kopen.

:+
-
Ik ken het heb tien wedstrijden op rij gewonnen met bayern (alle potjes waren overigens ook tegen real madrid). Bij het 11e potje vond EA dat ik genoeg had gewonnen en was het gewoon echt vechtvoetbal. 2-1 verloren met 5 keer een 100% om zeep geholpen vraag me niet hoe...

• ButsMG
Daarom speel ik nu toch maar weer FUT, daar heb je altijd andere tegenstanders. Er is veel meer variatie. Je moet wel even op het punt komen dat je zelf een 80+ squad hebt, maar dan is in ieder geval die ergernis van steeds tegen Real Madrid er niet meer.

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03
Masegate schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:02:
Daarom speel ik nu toch maar weer FUT, daar heb je altijd andere tegenstanders. Er is veel meer variatie. Je moet wel even op het punt komen dat je zelf een 80+ squad hebt, maar dan is in ieder geval die ergernis van steeds tegen Real Madrid er niet meer.
Ben ook een maand of 1,5 maar eens begonnen met FUT, na alleen maar Real knuppels tegen te komen in seizoenen. Variatie is groter, maar vanaf divisie 3 zit je nu ook vaak tegen ploegen met Bale-Neymar-Ronaldo-Messi gasten. Helaas moet je voor een leuke FUT ervaring wel redelijk vroeg instappen, anders heb je een giga achterstand in team.

ps. team bestaat uit Barca-Real spelers, kost zo'n 50K totaal, dus daar kan ik redelijk mee uit de voeten.

iRacing Profiel | Twitch

• ButsMG
JPM85 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:02:
[...]

Ben ook een maand of 1,5 maar eens begonnen met FUT, na alleen maar Real knuppels tegen te komen in seizoenen. Variatie is groter, maar vanaf divisie 3 zit je nu ook vaak tegen ploegen met Bale-Neymar-Ronaldo-Messi gasten. Helaas moet je voor een leuke FUT ervaring wel redelijk vroeg instappen, anders heb je een giga achterstand in team.

ps. team bestaat uit Barca-Real spelers, kost zo'n 50K totaal, dus daar kan ik redelijk mee uit de voeten.
Ik handhaaf me gewoon telkens in de 4e divisie en dat vind ik wel prima. Genoeg tegenstand om niet altijd te winnen, maar genoeg kansen om je winstpartijen mee te pakken. Als ik promoveer ga ik er alvast vanuit dat ik weer degradeer. Dan is het ook niet zo erg... :)

Edit: Ik heb een Premier League team met Van Persie, Rooney, Gerrard, Walcott en Willian. Baines en Parker als backs.

[Voor 6% gewijzigd door ButsMG op 04-08-2014 21:06]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:02
Woohoo gisteren voor het eerst met mijn clubje divisie 1 bereikt. Waar we heel lang in divisie 2 en 3 bleven hangen is het gisteren eindelijk gelukt. Sterker nog, we hebben 1 wedstrijd over om 1 punt te halen om in divisie 2 de titel binnen te slepen. Toch nog het doel bereikt voordat FIFA 15 uit komt :)

• Scavy
Mijn doel is eigenlijk om divisie 1 nog eens te winnen maar het is me alleen nog gelukt om 2x achter elkaar te handhaven.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Masegate schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Edit: Ik heb een Premier League team met Van Persie, Rooney, Gerrard, Walcott en Willian. Baines en Parker als backs.
Er zitten daar nog wel wat verbeterpuntjes in, Van Persie en Rooney zijn allebei langzaam, Wissel af met Sturridge/Eto'o. Gerrard is ook vrij langzaam, Ik heb hier Fellaini staan, deze is fysiek ontzettend sterk. En veel scoringskans uit de corners. Deze staat samen met Nasri/Paulinho op het middenveld. Op de vleugels, Young, Podolski, aan de andere kant Nani en Navas. Backs Baines en Cole, Zabeleta en Richards, Centraal Kompany, Vidic, Vermaelen, Koscielny.

Ik heb de laatste tijd weinig gespeeld om te kijken wat de transfers hebben gedaan.

Revive the guild!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik ben met me Pro bij Ajax begonnen (ik heb zelf persoonlijk een hekel aan ajax)
Eerste jaar veel op de bank gezeten, maar de wedstrijden dat ik erin stond moest ik echt belachelijke hoge doelstellingen halen. ik haalde er meestal 1 a 2.
Het tweede seizoen kreeg ik meer speeltijd.
ik stond ondertussen nog op een Leenlijst en daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt.
ik speel nu bij Deportivo la coruna in spanje en tot dus ver geen enkele wedstrijd op de bank gezeten.

Bij ajax stond ik als tweede spits en had ik hulp van de vleugels (nederlands voetbal)
bij deportivo la coruna ben ik diepe spits en moet ik erg veel lopen en moet dus goed opletten om mijn speler fit te houden.

ik vindt het leuk om ieder seizoen met een nieuw team te spelen, helaas in carreer mode is dit niet mogelijk, daar heb je vaak geen aanbiedingen en kan je gewoon niet weg.

• ButsMG
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

Er zitten daar nog wel wat verbeterpuntjes in, Van Persie en Rooney zijn allebei langzaam, Wissel af met Sturridge/Eto'o. Gerrard is ook vrij langzaam, Ik heb hier Fellaini staan, deze is fysiek ontzettend sterk. En veel scoringskans uit de corners. Deze staat samen met Nasri/Paulinho op het middenveld. Op de vleugels, Young, Podolski, aan de andere kant Nani en Navas. Backs Baines en Cole, Zabeleta en Richards, Centraal Kompany, Vidic, Vermaelen, Koscielny.

Ik heb de laatste tijd weinig gespeeld om te kijken wat de transfers hebben gedaan.
Ik heb Sturridge ook als 2e spits. Maar VP is mijn 1e keus. Ik heb felleini ook, maar die is ook mijn 2e keus. Ik heb snelheid met Kagawa en Walcott/Navas. Heb Cole ook, maar geen voorkeur voor Baines of Cole. Zabaleta heb ik weer gedumpt. Centraal heb ik Vidic en Ferdinand/Terry.

Ik vind het leuk dat mensen een bepaald team de beste vinden. Maar het moet wel passen bij hoe je speelt. Ik heb afwegingen gemaakt en vind dit fijn spelen. Heb uiteraard wel geprobeerd om posities anders in te vullen.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Masegate,

Ik probeerde niet opdringerig te zijn hoor,

Hoe speel je dan? ik speel 4-4-2.

Verder vind ik het inderdaad, hoe je speelt (en uiteraard tegen wie). Soms win ik 4 wedstrijden in div. 1, om daarna de volgende wedstrijden geen knikker te raken. :(

Revive the guild!

• ButsMG
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:39:
@Masegate,

Ik probeerde niet opdringerig te zijn hoor,

Hoe speel je dan? ik speel 4-4-2.

Verder vind ik het inderdaad, hoe je speelt (en uiteraard tegen wie). Soms win ik 4 wedstrijden in div. 1, om daarna de volgende wedstrijden geen knikker te raken. :(
Sorry, was ook niet zo opgevat hoor. :9

Ik speel 4-3-3. Altijd.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Leuk dat Fifa pfff
mijn prof raak geblesseerd terwijl we op de eerste plaats staan.

Vervolgens verliezen ze de ene match naar de andere.
ik wilde graag tegen Barcalona spelen met me speler en ging daarom naar de spaanse competitie, maar heb 3 wedstrijden mis gelopen omdat me speler 3 maanden uitgeschakeld was.
Alle toppers en beker finales moeten mislopen door een gescheurde bovenbeenspier.

Van de eerste plaats zijn ze naar plaats 6 gegaan en net 2 wedstrijden voor het einde mag ik weer gaan spelen. Real madrid is kampioen en bij een overwinning van mijn team komen we op de tweede plek.
Dit was gewoon echt een kut seizoen voor me speler.
Blijf het altijd vervelend vinden als je zelf je best doet en de laatste matches redelijk makkelijk wint, dat opeens als je eruit ligt, jou team gewoon niks meer kan winnen.

Voelde me even een echte voetballer die baalde dat hij geblesseerd was en de toppers niet mocht gaan spelen hahaha. Ben zeer benieuwd welke transfers ik krijg half volgend seizoen ;)
ik neem elke aanbod aan.
Topscorder en 2e worden is het hoogst haalbare dit tweede seizoen.

in FIFA 15 kan ik lekker bij Willem II voetballen en dan ga ik pas weg als er een grote club komt aanzetten haha.

[Voor 6% gewijzigd door Pykow op 05-08-2014 19:44]

• mariikvt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-07-2018

mariikvt

BattleNet: Barriie#2102

Pykow schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:38:
Leuk dat Fifa pfff
mijn prof raak geblesseerd terwijl we op de eerste plaats staan.

Vervolgens verliezen ze de ene match naar de andere.
ik wilde graag tegen Barcalona spelen met me speler en ging daarom naar de spaanse competitie, maar heb 3 wedstrijden mis gelopen omdat me speler 3 maanden uitgeschakeld was.
Alle toppers en beker finales moeten mislopen door een gescheurde bovenbeenspier.

Van de eerste plaats zijn ze naar plaats 6 gegaan en net 2 wedstrijden voor het einde mag ik weer gaan spelen. Real madrid is kampioen en bij een overwinning van mijn team komen we op de tweede plek.
Dit was gewoon echt een kut seizoen voor me speler.
Blijf het altijd vervelend vinden als je zelf je best doet en de laatste matches redelijk makkelijk wint, dat opeens als je eruit ligt, jou team gewoon niks meer kan winnen.

Voelde me even een echte voetballer die baalde dat hij geblesseerd was en de toppers niet mocht gaan spelen hahaha. Ben zeer benieuwd welke transfers ik krijg half volgend seizoen ;)
ik neem elke aanbod aan.
Topscorder en 2e worden is het hoogst haalbare dit tweede seizoen.

in FIFA 15 kan ik lekker bij Willem II voetballen en dan ga ik pas weg als er een grote club komt aanzetten haha.
Haha ja inderdaad, alhoewel ik benieuwd ben hoelang het me dit jaar blijft boeien. Een modus waar altijd veel zin in heb, maar snel op raak uitgekeken.

Over je blessure, dat is idd wel erg zuur. En het verschil tussen AI en jouw wedstrijden moet inderdaad ook getweaked worden. Je kunt in je eentje gewoon een heel seizoen winnen. Mits je alle wedstrijden speelt.

• Scavy
@Jelte,89

Heb je je pc alweer op orde want ik zag dat je mijn invite op origin nog niet had geaccepteerd?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

mariikvt schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:59:
[...]

Haha ja inderdaad, alhoewel ik benieuwd ben hoelang het me dit jaar blijft boeien. Een modus waar altijd veel zin in heb, maar snel op raak uitgekeken.

Over je blessure, dat is idd wel erg zuur. En het verschil tussen AI en jouw wedstrijden moet inderdaad ook getweaked worden. Je kunt in je eentje gewoon een heel seizoen winnen. Mits je alle wedstrijden speelt.
Speel als prof is al veel verbeterd vergeleken met Fifa 12 (in 13 niet gespeeld)
Je kreeg voorheen steeds minpunten wanneer je buiten het gebied liep en dat kon echt als een gek naar beneden schieten. Je hebt in fifa 14 meer vrijheid om te lopen gelukkig.

• Scavy
Welk niveau spelen jullie het liefst met jullie prof?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Scavy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:58:
Welk niveau spelen jullie het liefst met jullie prof?
Ik speel op semi prof. Ik speel meer voor me plezier en wil alles winnen haha. Soms win ik net met 1 - 0.

Eigenlijk speel ik alles op semi prof en heel soms amateur als het me echt niet lukt.

Ik kan maximaal professional aan. Maar dat vindt ik niet altijd leuk. Slechte ai die het minder leuk maakt.

• Scavy
Pykow schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:16:
[...]

Ik speel op semi prof. Ik speel meer voor me plezier en wil alles winnen haha. Soms win ik net met 1 - 0.

Eigenlijk speel ik alles op semi prof en heel soms amateur als het me echt niet lukt.

Ik kan maximaal professional aan. Maar dat vindt ik niet altijd leuk. Slechte ai die het minder leuk maakt.
Oh ok, ik ga dan maar eens professional proberen.
Je bent idd natuurlijk nog wel afhankelijk van de ai maar loop er nu op semi prof zo doorheen en is het net iets te makkelijk vind ik :P

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Scavy,

De PC is inmiddels wel in orde, heb er geen melding van gezien, (heb er ook niet naar gezocht oid)
Ik heb online even gekeken, maar daar kan ik er niet bij, Ik zal thuis even kijken.

Revive the guild!

• Scavy
Jelte,89 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:00:
@Scavy,

De PC is inmiddels wel in orde, heb er geen melding van gezien, (heb er ook niet naar gezocht oid)
Ik heb online even gekeken, maar daar kan ik er niet bij, Ik zal thuis even kijken.
Ok, zal het verzoek ff opnieuw doen :)

Heb net ff wedstrijd met mijn pro op professioneel gespeeld maar wat een verschil is dat zeg met semi-pro 8)7

Krap gewonnen met 1-0 en zelf weinig kunnen uitrichten met mijn pro maar toen vervolgens weer een potje op semi-pro gespeeld en gelijk 8-0 gewonnen met 6 goals van mezelf. pff zou toch eigenlijk nog iets tussenin moeten zitten.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Scavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:03:
[...]

Ok, zal het verzoek ff opnieuw doen :)

Heb net ff wedstrijd met mijn pro op professioneel gespeeld maar wat een verschil is dat zeg met semi-pro 8)7

Krap gewonnen met 1-0 en zelf weinig kunnen uitrichten met mijn pro maar toen vervolgens weer een potje op semi-pro gespeeld en gelijk 8-0 gewonnen met 6 goals van mezelf. pff zou toch eigenlijk nog iets tussenin moeten zitten.
Daarom speel ik geen professional.
die is me soms net te moeilijk en semi-pro heb ik net te makkelijke wedstrijden.

Ik dacht laatst dat ik einde van het seizoen zat, maar ik verwarde 20 wedstrijden gespeeld met de 20 teams in de competitie, ik zat dus op de helft van het seizoen, het is nu een spannend seizoen met me pro. We staan nu 3e met Real madrid op de 1ste plek en Barcelona op 2.
Op het eind van het seizoen moet ik nog tegen deze twee clubs, maar ik hoop dat ik niet meer geblesseerd raak.

ik stond een tijdje tweede, maar ik had opeens twee wedstrijden achter elkaar, waarbij ik bij de eerste wedstrijd was opgesteld en in de tweede wedstrijd niet en dat resulteerde weer in een verlies van 1 -2.
Hierdoor heeft barcalona mij weer net kunnen inhalen.

ik hoop dat Real of barca punten laten liggen, zodat ik nog kampioen kan worden.

• Scavy
Welke positie speel jij dan want ik kan met mijn pro in de spits zo door de defensie van iedere club lopen, kan me echt niet voorstellen dat ik geen kampioen wordt.

Mijn eerste seizoen was ik verhuurd naar een 2e divisie club in engeland, daar kampioen maar ook de fa cup gewonnen tegen clubs als Arsenal en Chelsea zonder enige moeite.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Scavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:49:
Welke positie speel jij dan want ik kan met mijn pro in de spits zo door de defensie van iedere club lopen, kan me echt niet voorstellen dat ik geen kampioen wordt.

Mijn eerste seizoen was ik verhuurd naar een 2e divisie club in engeland, daar kampioen maar ook de fa cup gewonnen tegen clubs als Arsenal en Chelsea zonder enige moeite.
Diepe spits. Ik ben 3 maanden uitgeschakeld geweest. Daarnaast vindt ik het leuk om assists te geven

• Bananendoos
Oeps met carrière wereldkampioen geworden met zweden op professioneel :+
En dat terwijl ik met Newcastle United krap aan 7e ben geworden in de BPL xd

• Scavy
Pykow schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Diepe spits. Ik ben 3 maanden uitgeschakeld geweest. Daarnaast vindt ik het leuk om assists te geven
Assists geven doe ik ook graag, zeker nu met Real Madrid is daar ook helemaal geen kunst aan.

Het verschil tussen semi-pro en professionel zou gewoon niet zo groot moeten zijn want te makkelijk wordt uiteindelijk gewoon saai.

Ik ga iig eerst maar eens een wedstrijd of 10 op professionel proberen en kijken hoe dat dan bevalt.

@bananendoos,
Toch netjes dat je met Zweden wereldkampioen bent geworden :)

[Voor 6% gewijzigd door Scavy op 07-08-2014 19:29]

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik sta nu 2e met 1 punt achterstand op Real madrid en 4 punten voorsprong op Barcelona.
ik ben nu heel voorzichtig aan het spelen en proberen zo weinig mogelijk energie te verspillen zodat ik fit blijf voor alle wedstrijden die nog komen en niet weer geblesseerd raak.
Wel leuk die spanning ipv dat je ook soms seizoenen hebt waarbij je dik bovenaan staat.

In de EK kwalificaties staat Nederland op de 1ste plek met maar 2 punten verschil op Portugal.

Het is jammer dat je de ene match opgesteld staat en de andere match gelijk weer in de tribune moet zitten.

Daarnaast heb je ook nooit een bank plaats. het is altijd basis of tribune.

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee