• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 02:22

Algemene informatie

FIFA 14 is de 21e titel uit de FIFA-videospellenreeks van het Canadese bedrijf Electronic Arts. Het spel is in Europa op 27 september 2013 te verkrijgen

FIFA 14 geeft de mogelijkheid om na elk seizoen (carière mode) de outfit van de ploeg te veranderen. Er zal een nieuw wereldteam komen genaamd Fifpro World XI. De eerste soundtrack is ook al bevestigd, Martin Solveig - Night out.

Ontwikkelaar(s): EA Canada
Uitgever(s): Electronic Arts
Spelserie: FIFA
Uitgebracht: Verenigde Staten: 24 september 2013
Europa: 27 september 2013
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

(Voorlopige) Features

ZUIVER SCHIETEN
Zoek de ruimte voor het perfecte schot
Het schieten is verbeterd. Je bepaalt nu zelf hoe snel en vanuit welke hoek je het doel benadert, zodat je de beste positie kunt vinden om de bal in het net te jagen. Je kunt de bal niet alleen beter raken, maar ook schieten terwijl je uit balans wordt gebracht of wordt opgejaagd.

DE BAL AFSCHERMEN
Dicteer het tempo en beheers het veld
Dribbel in je eigen tempo en scherm de bal af met je lichaam. Zorg dat de tegenstander niet aan de bal komt, beheers het middenveld en dicteer het tempo van de wedstrijd. Maak je los van je tegenstander voordat je de bal aanneemt en draai daarna van hem weg om ruimte voor jezelf te maken.

REALISTISCHE BALFYSICA
Realistische balcontrole en acties
Raak de bal met meer kracht en gevoel. De baan van de bal wordt nu bepaald door de realistische balfysica. Haal hard uit van afstand, kies voor een nauwkeurig laag, licht stijgend schot of vuur dalende of zwabberende ballen af, net als echte voetballers.

INTELLIGENTE TEAMGENOTEN
Meer hulp van slimmere teamgenoten
Door betere beslissingen te nemen, kun je strakker dekken en beter positie kiezen. Je verdedigers zien waar en wanneer ze rugdekking moeten geven om de bal te veroveren. Aanvallers beschikken over nieuwe opties om de tegenstander af te troeven en door de verdediging te breken. Ze creëren ruimte, zoeken de achterlijn op en variëren het tempo.

WERELDWIJD SCOUTNETWERK
Een compleet nieuwe manier om het speltype Carrière te spelen
Ervaar hoe het is om als professionele scout de wereld af te reizen op zoek naar talent. Ontwikkel en verbeter je scoutnetwerk. Bekijk voetballers en ontdek spelers met specifieke kwaliteiten waarmee je je ploeg tijdens de transferperioden kunt versterken. Er is een nieuw hoofdscherm waarin je makkelijk je weg kunt vinden, met minder onderbrekingen, en waarin je rechtstreeks scoutverslagen kunt bekijken.

Screenshots

Video/Trailers

Officiële websites

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa14
https://twitter.com/EASPORTSFIFA

DEMO

Op 20 augustus maakte EA Sports bekend dat de demo voor PC en Xbox 360 beschikbaar zal zijn op 10 september 2013 en de demo voor PlayStation 3 op 11 september 2013.
Er zal naar gewoonte met enkele teams kunnen gespeeld worden in wedstrijdjes van 3 minuten per helft. Nieuw is dat de mogelijkheid zal bestaan om met een FIFA Ultimate Team te spelen.

Work in progress my friends...

[Voor 106% gewijzigd door Fresh op 14-09-2013 13:13]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:51

Koppensneller

winterrrrrr

A new online Mode that will encourage social competition

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:28
- Nou Camp terug
- Commentaar bugs eruit slopen, slaat soms nergens op
- Publiek beter laten reageren en mooier maken
- Nieuwe Velodrome van Olympique Marseille erin:

- Hopelijk Sparta Rotterdam er weer in :D
- Pace minder belangrijk maken

• qmt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05-2019

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/342388297819099136

Ben benieuwd :) helaas enkel voor de current-gen, maar dat mag de pret niet drukken!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hopen dat het stadionsfeer qua geluiden ook zo goed wordt , want de screens van het publiek zien er goed uit!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 08-05 01:09
EA heeft een screenshot online gezet van Next Gen versie van FIFA 14:

FIFA Benelux Administrator

• qmt
Heb hier wat gameplay gevonden: FIFA Soccer Blog

De gameplay is tot nu toe enkel van de current-gen, de next-gen schijnt getoond te worden achter gesloten deuren dus het is nog maar de vraag of we daarvan iets te zien krijgen. Wél is er een foto van de demonstratie-setup voor de next-gen verschenen met een hele kleine sneak peek :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En de Box art, dit is waarschijnlijk de definitieve.

http://news.futhead.com/p...-fifa-14-box-art-revealed

Gebruik aub de edit knop, je hebt bijna een triple post te pakken..

[Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2013 19:58]

• qmt
Cover Fifa 14 (Benelux)

[Voor 4% gewijzigd door qmt op 27-06-2013 18:08]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:46
Ik vind deze cover mooier

[Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 28-06-2013 09:14]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05 12:44

iChaos

It's Lupus.

Ik ben ook wat bezig geweest met custom covers en na circa 2 uur is dit het eindresultaat:

Best wel tevreden mee :) (Ja, ik kijk graag naar de Turkse league) Tips/opmerkingen zijn welkom, vond dit wel leuk om een keer te doen! Wellicht dat ik er morgen weer een doe en er dan meer tijd aan besteed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dan zal ik die van mij ook even showen:

Ook hier zijn reacties op natuurlijk welkom.

[Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 05-07-2013 02:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:33:
Dan zal ik die van mij ook even showen:
[afbeelding]

Ook hier zijn reacties op natuurlijk welkom.
Vette cover hoor, misschien moet je eens meedoen met de FIFA infinity cover contest, of er zelf een contest geven op fifabenelux.

Even iets reciteren uit je vorige reactie op mijn cover :)
terwijl de renders wellicht wat meer blending en betere plaatsing hadden kunnen krijgen.
Ik vind imo dat je niet zo'n lijntje om de render moet doen, misschien is het beter als je hem zo laat maar dan de schaduw van de render aanpast zodat die meer gaat blenden met de stadionverlichting, en over het stadion gesproken, probeer er eentje zonder publiek te vinden, maar dat je laat zien dat Xavi echt in het stadion zelf loopt. Het is een hele rot klus om zulke foto's te vinden, maar dat maakt het wel een stuf geloofwaardiger :)

En ichaoss;

Ik zou proberen meer spanning in je renders te zoeken, 1 speler die lacht of schreeuwt in ieder geval.
Zoiets bijvoorbeeld:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qmt
FIFA14 Steelbook:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind hem niet zo mooi, en alweer MESSI alleen. :/ Waar zijn de tijden dat er 3 spelers op 1 cover staat.

Geef mij maar liever zo'n club steelbook, maar dan moet EA het ook voor veel clubs doen! In ieder geval voor de BPL nog! Serie A zal binnenkort ook nog komen, Gamestop italie zegt dat iig.

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 05-07-2013 15:10]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 14 Tsjechië cover met de nieuwe Fener speler Kadlec.

Michal Kadlec ‏@kadlec_michal 4u
Fifa 2014 cover in Czech republic.:))
Thanks at all people that made this dream true.:))

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:11:
Wordt wel pijnlijk voor EA wanneer Bale nog zou vertrekken, benieuwd wat ze dan zouden doen mocht dat gebeuren.
Hahahah eigenlijk onrealistische zet van EA. Leuk dat hij onder contract van EA staat nu, maar serieus. 2 spelers maar op de cover? Waar zijn die tijden dat er nog 3 spelers op konden:

Stel die kerel gaat nu naar madrid, dan moeten ze hem gaan photoshoppen met een real shirtje aan, als dat nog kan en herdrukken, daarom altijd bij twijfelgevallen in hun nationale shirtje gaan fotograferen of gewoon in een blanco shirtje, maar met Wales schiet je weinig op :)

zijn mocap sessie :

• qmt
Ook nog een screenshot:

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PLEASE zeg dat dit de current gen versie is
(ik denk het niet, want de FIFA 14 logo is geel, next gen dus neem ik aan),

Kijk eens naar het publiek, damn! Eindelijk eens verandering! Je kunt eindelijk gezichten zien en gevarieerde houdingen! _/-\o_ Al moet ik zeggen dat op het publiek na het grafisch dan tegenvalt als dit next gen moet zijn?

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-07-2013 21:47]

• qmt
iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:07:
[...]
Vertonghen is ook idd te zien in een FIFA online 3 screenshot, ook met andere scans van andere spelers.
En hier in de FIFA 14 screenshot:

Even terugkomend op de faces van o.a. Dawson en Vertonghen in die next-gen screenshot; ik vind het raar dat Adebayor wel nog een oude face heeft, zou die dan niet gescanned zijn? (Overigens erg coole nieuwe shirts van Spurs :))

[Voor 23% gewijzigd door qmt op 17-07-2013 18:20]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ qmt, tjah adebayor heeft al een gezicht iig, geen starhead maar het is iig iets, misschien was hij er toen niet tijdens de face scan sessie? Kan ook he, was in Amerika volgens mij toen.
En italie

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Slimme zet van EA,

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nieuwe covers, Alaba voor Oostenrijk, en Shaqiri voor Zwitserland. En dan vraag ik me langzaam af.

Hoezo krijgen, Tsjechie, hongarije, oostenrijk, chili en zwitserland wél een cover, maar NL/Benelux helemaal niks? :/

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Zal wel weer met die zeikerds bij de KNVB te maken hebben. Er is nagenoeg elk jaar wel gezeik bij FIFA/PES over het gebruik van de spelersnamen voor bijvoorbeeld het Nederlands Elftal.
Spelers van Oranje lijken ook stukken minder goed dan bijvoorbeeld Spanje, Italie, Duitsland etc.....
Logo van de eredivisie mag er wel opstaan, maar niemand van de eredivisie zelf of een bekende Nederlander?

Vind het echt kut dat we weer Messi alleen zien voor de benelux, als het goed is komen de club covers weer van de BPL, kan ik weer lekker die van Arsenal downloaden, zoals ik nu heb in mijn 13 cover. Scheelt weer een hoop :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barca is officieel partner, heel vet hoor.. weten we ook gelijk welk team OP gaat worden. Hopelijk gaan ze de scheids ook niet aan hun kant zetten, wat overigens wél het spel realistischer zou maken. :')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a9O5lou2Ql8]

• qmt
Na Barca is Liverpool nu ook een officiële partner:

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 14 nieuws gemist? Bekijk ze hier allemaal terug!

YouTube: FIFA 14 News Roundups

EA sports is niet te stoppen, ze hebben deals gesloten met Atletico madrid, Real betis, Sevilla, Valencia en Real madrid, + Bernabeu gaat volledig herscand worden! Colombia en Chileense competitie komen er ook in, en Shakhtar donetsk komt er ook in.

En Ronaldo zijn contract is over bij Konami, dus wellicht zien we RM + Ronaldo in FIFA 15 volledig gescand? Dit is hun enige wapen om Konami dus echt slim om zoveel mogelijk deals te sluiten, slim van EA!

Hier een screenshot, meer valt te bekijken op FUThead

• qmt
FIFA 14 demo mogelijk op 9 September:

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jup

[Voor 4% gewijzigd door SR8 op 11-08-2013 16:21]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:46
De nieuwe next-gen camera standpunt.
Waar je het publiek beter ziet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MyUtd4Life
Staat in deze afbeelding voor FIFA 14:

Van FIFA 13 kan je niks meenemen naar FIFA 14. En FIFA 13 zal niet nog op PS4 uitkomen.

• xNikobellicx
  • Laatst online: 09:58

[Voor 15% gewijzigd door xNikobellicx op 20-08-2013 18:11]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 13:55
Een shot uit een 'Living World'-trailer (hoe EA dat noemt):

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Fifa heeft met altijd meer getrokken dan PES maar als ik deze beelden van zie :o
Holy shit

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:14
Bedankt voor je uitleg. :)

Hier de (voorlopige) ratings van Ajax in Fifa 14.

Kan me wel in de (voorlopige) ratings vinden. Alleen denk ik dat Blind wel iets van 74 mogen zijn. Siem zou ik 80 maken en Bojan zou ik 78/79 maken en Siggi verdiend imo wel rond de 76/77.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:34

Oxigeon

En zo is dat!

En de 10 beste spelers in FIFA 14

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 15:57

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

De ratings van PSV vind ik trouwens wel aan de lage kant:

• tweaker2010
  • Laatst online: 30-04 15:57

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Overzicht FIFA 14 carrière veranderingen

Belangrijke elementen Carrière Modus:
  • Het is nu mogelijk om de eerste transferperiode over te slaan, waardoor de teams ongewijzigd blijven tot de transferperiode in januari.
  • Het algemeen van spelers is nu verborgen. Je kunt het algemeen van een speler alleen zien als je hem daadwerkelijk in je team hebt zitten. Dit heeft als gevolg dat je spelers moet scouten om erachter te komen hoe goed ze zijn.
  • Spelers groeien nu subtieler, dat wil zeggen dat er enkel kleine veranderingen in het algemeen zijn na een half seizoen spelen.
  • De vermoeidheid van spelers is min of meer hetzelfde gebleven. Spelers raken per dag weer fitter, maar tijdens wedstrijden zullen ze sneller moe raken. Hierdoor zul je dus veel moeten wisselen om een zo fit mogelijk team op te stellen.
Global Transfer Network:
  • Als je een carrière begint, heb je al GTN drie scouts. Dit is nog uit te breiden tot zes scouts. Deze kun je elk naar een ander type speler laten zoeken, wat in te stellen is door zes instructievakjes.
  • Eerst kies je de positie, leeftijdscategorie en contractduur. Daarna kun je tot zes kenmerken aangeven zodat je precies het type speler kunt vinden die je wilt.
  • Je kunt scouts verplaatsen naar nieuwe landen of terughalen op elk moment. Landen waarin gescout kan worden zijn echter gelimiteerd tot de competities die in FIFA 14 zitten.
Dat laatste vind ik persoonlijk erg jammer, geen spelers meer scouten uit exotische landen dus :-(

• qmt

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jopderks schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over fut 14.
Worden spelers als fifa uit komt meer waard dan dat ze zijn op de webapp?
Zo ja dan ga ik misschien wel als de webapp open is voor 20 euro 100000 coins kopen.
welke spelers kan je goed inkopen om daarna het 2/3/4 dubbele er voor terug te krijgen?
Alvast bedankt!
Je zou verwachten dat ze in het begin net duur zullen zijn (weinig aanbod, veel vraag) ;)
Behalve door de mensen die niets van FUT afweten en ze dus veel te goedkoop verkopen zonder dat ze het weten.

edit:
Messi in al zijn glorie (teveel gedronken of gewoon high on drugs..)
http://tweakers.net/ext/f/PJqYq2en4dvQApj3r8N1rVZ4/thumb.png

[Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 10-09-2013 21:28]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 16:26
Kwam er ook achter na wat snuffelen in de menu's dat er een optie voor Coop Seasons inzit.

Waar ik vroeger met 2 man op 1 pc moest spelen, en dan in de seasons van 1 persoon, kan je nu lekker online met 2 man in een eigen season werken, zonder dat het ten koste van je individuele season gaat. ;)

• SuperVeloce
  • Laatst online: 15-05 18:30
:)

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-05 20:17
Mijn team momenteel (PS3):

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

De eerste FIFA14 is al opgedoken op marktplaats. Inclusief T-shirt, dus die moet bij de Mediamarkt (pre-order bonus) vandaan komen.

• WinAl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05-2017
speel de demo nu al een tijdje en betwijfel of vooral de " impact engine" nu zoveel beter is geworden. de tegenstander loopt ongeveer dwars door je heen en pakt vrijwel altijd de bal af. Dit kan je overigens zelf ook doen, tackles zijn totaal overbodig, gewoon tegen je tegenstander aan blijven duwen totdat je er ineens meraculeus voorbij bent, of de tegenstander valt op de grond wat overigens geen vrije trap op levert. het blokken van je pad van beweging levert overigens ook een vrije trap tegen op. het is nu blijkbaar ook mogelijk om te kunnen koppen door je tegenstander heen. zoals je op de foto kan zien. de verdediger kan de bal gewoon wegkoppen maar doet niks en de aanvaller kopt ongeveer met zn hoofd tegen de verdediger aan. je denkt ook wat staat die gast bij de 1e paal te doen!? lekker te chillen.. kortom als de echte game over 2 dagen ook zo is wordt het weer flink huilen 8)7

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn Custom FIFA 14 cover :) (De club covers van EA aangepast in photoshop met een eigen Arsenal cover)

Voor wie hem wilt:

http://www.mediafire.com/...29/fifa14-arsenal-ps3.pdf

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-05 18:15
vraagje: heb fifa 14 besteld op de xbox bij zavvi, maar deze kwam te laat dus heb een andere gekocht in Nederland en wil deze nu verkopen.
Nu heeft deze een andere EAN, namelijk 5030944111109. Er staat ook wat over Kinect op in het Engels en Frans. Wie weet waar ik kan vinden welke talen er überhaupt kwa commentaar op staan. Lijkt me wel zo eerlijk kwa verkoop namelijk dit te vermelden.

[Voor 11% gewijzigd door maxtrash op 18-12-2013 20:48]

• dannbla
  • Laatst online: 08-05 21:02
Weekendje Koln geweest met mn vriendin. Kwam daar bij de lokale gamestop wat leuks tegen.
Uitgebracht in 2013, verbeterde triggers, analoge knuppeltjes, een soort "kuil" waar je wijsvinger perfect in valt.
Ziet er uit als een voetbal en ligt vooral erg lekker inde hand (Heeft veel weg van de xboxone controller)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:06

Lesje in efficiëntie gekregen. Als je die wedstrijd zag, dan moet Stekelenburg mee het komende WK. Hield alles tegen en kreeg een 10 als beoordeling. Mijn keeper en verdediging daarentegen...

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-10-2021
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:45:
[...]
Haha ik voel je broeder. Net alleen maar gehad in de paar potjes FUT die ik speel. Nu weet ik weer waarom ik alleen maar proflclubs speelde met maten..
Het lijkt elk jaar erger te worden. Geen wonder dat er filmpjes van mensen verschijnen die controllers door de TV heen gooien...
Wat bij mij een beetje helpt is met een sub-top team spelen 3,5/4,5 sterren. Dan krijg je wat leukere tegenstanders (in plaats van scripted pace teams) en moet je wat meer echt voetballen om uitgespeelde goals te creëren.
Desalniettemin is momentum goed vertegenwoordigt. Gewoon verliezen deze wedstrijd ;w

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-05 21:44
Heb dit de laatste tijd dit veel te vaak:

Zo vaak zelfs dat ik.van divisie 1 ineens in divisie 3 zit. Ongelooflijk :(

PSN: MrMistral

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee