• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:39
Christiano007 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:48:
Is fifa 14 voor de pc nog de moeite waard om te kopen , voornamelijk om online te spelen ?
Ik weet niet hoe het met Seasons zit, maar voor Ultimate Team hoef je het zeker niet te doen. Veels te veel problemen met de servers en dergelijke. Erg jammer. Tenzij je het voor een leuke prijs op de kop kan tikken.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48

Christiano007

Ich bin der champion

chengbondkwok schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:57:
[...]

Ik weet niet hoe het met Seasons zit, maar voor Ultimate Team hoef je het zeker niet te doen. Veels te veel problemen met de servers en dergelijke. Erg jammer. Tenzij je het voor een leuke prijs op de kop kan tikken.
Gewoon een potje online, ik heb nog nooit UT gedaan :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:36
Vandaag geprobeerd om 2vs2 te spelen op de ps3, maar helaas ook bij seizoenen zit dit niet :(
Echt een verbeterpunt voor fifa15

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
wat cheng zegt... loont het nog om fifa 14 te kopen voor de PS4 die ik volgende maand aan ga schaffen?
Ik heb geen idee wanneer Fifa 15 uitkomt, maar als deze in september uitkomt, wil ik daar best op wachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:33
Waarschijnlijk komt Fifa 15 midden-eind September, dat is in ieder geval gebruikelijk ;)
Je zou m ook op marktplaats/V&A kunnen kopen. Ik zou het nu in elk geval niet voor de full-price meer doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-06 19:45
Ik ben een spelerscarrière begonnen bij Ajax en ben meteen uitgeleend aan Exeter City. Ondertussen is het wintertransferperiode en ben ik kwalitatief exeter flink ontgroeid, dus wil er weg. Hoe kan ik regelen dat ik of terug naar Ajax kan, of eventueel een ander team?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 01:09
Britske schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:18:
Ik ben een spelerscarrière begonnen bij Ajax en ben meteen uitgeleend aan Exeter City. Ondertussen is het wintertransferperiode en ben ik kwalitatief exeter flink ontgroeid, dus wil er weg. Hoe kan ik regelen dat ik of terug naar Ajax kan, of eventueel een ander team?
Volgensmij moet je dan gewoon je tijd uitzitten.

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Britske
Oke, waar kan je zien hoe lang je nog moet? Of is dat standaard gewoon je seizoen afmaken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Ja, je tekent voor het gehele seizoen, dus dat moet je dan afmaken.
Als je weer terug bij Ajax bent kun je wel aandringen tot verhuur of verkoop, al kun je dan ook 'nee' als antwoord krijgen en zit je alsnog klem :+
Al is dat waarschijnlijk minder erg dan bij Exeter City ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Britske
Haha, ja. Ik had niet in de gaten dat exeter zo laag speelt.
In ieder geval bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
De World Cup DLC was vertraagd (zou eigenlijk gister beschikbaar zijn) en heb vanmiddag nog FIFA gespeeld, maar krijg nu bij het starten van m'n PS4 ineens een update van 425mb te zien voor FIFA14?

Zou het de DLC zijn? Nergens een melding gezien :P

[Voor 5% gewijzigd door Denman op 30-05-2014 23:01]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
Idd, thx voor de link ;)

Overigens nog geen pot kunnen spelen, 4 keer vastgelopen (op verschillende momenten) voordat ik ook maar een wedstrijd kon beginnen, dus ben bang dat er nog wat probleempjes zijn :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een key gekocht om op de pc te spelen.

Online nog geen pot kunnen spelen, je ziet ook telkens meldingen dat hij bepaalde dingen niet kon verwerken naar een server. :')

Dit is dus normaal op de pc ?

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 11:25
Nee dat is niet normaal op de pc, kan op ieder moment van de dag een online game starten zonder enig probleem.

Nu 1e divisie in fut en 2e divisie in seizoenen en speel dagelijks.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Scavy schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:03:
Nee dat is niet normaal op de pc, kan op ieder moment van de dag een online game starten zonder enig probleem.

Nu 1e divisie in fut en 2e divisie in seizoenen en speel dagelijks.
Dan gaan we het gewoon weer proberen :)

• Scavy
Ik neem aan dat je online bent op origin?
Als je wil kan je mij toevoegen, _GFL_Scavy

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Wtf is er aan de hand met Fifa 14 (PC, Seasons)?

Constant disconnect of de melding dat mijn squad niet matched met de tegenstander...

Heb mijn squad ook al gedelete en opnieuw gedownload via de customize tab maar ook dit mag niet baten...

[Voor 33% gewijzigd door Exterminator op 31-05-2014 13:46]

• dutchgio
Server problems na de WK update voor de consoles? ;)
EA is op het gebied van servers en problemen geen onbekende :+

• Scavy
Ik heb vanmorgen nog wel die WK update op de pc gespeeld, had daar geen problemen mee.
Vanavond seasons ook maar eens checken.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-07 02:54
Mars18 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Volgens mij op de ps3 ook niet. Maar het is er inderdaad uitgehaald.

Van het weekend weer wat fifa kunnen doen, in divisie 5 gehandhaafd.
Had het best lastig.

Hoop dat we met FIFA 15 de CL krijgen en Jupiler League, + wat nederlandse stadions :P
Volgens mij heeft PES de Jupiler League rechten.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-07 20:19

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Heeft iemand deze game draaien op een 120hz monitor?? Mijn monitor blijft op 60hz staan terwijl al mijn andere games op 120/144hz draaien

• Mars18
Op dit moment niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dutchgio
BinaryRun schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:51:
[...]

CL ook.
Mogen ze wel eens voor zorgen dat dat niet meer zo is, en het bij EA terecht komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 20:56
Frank1973 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:40:
Heeft iemand deze game draaien op een 120hz monitor?? Mijn monitor blijft op 60hz staan terwijl al mijn andere games op 120/144hz draaien
Ik speel het op de PC op een 144hz monitor. 450fps heb ik zonder vsync, niet dat je er veel aan hebt want fifa is nou niet echt een grafisch wonder ;)

Steam: Sneggel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:40
dutchgio schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:54:
[...]

CL ook.
Mogen ze wel eens voor zorgen dat dat niet meer zo is, en het bij EA terecht komt.
Als je ziet hoe het PES de laatste jaren vergaat dan lijkt mij dat slechts een kwestie van tijd.
Toch heb ik liever dat ze wat meer tijd en moeite steken in vormgeving, beleving en gameplay. Het wordt wat saai na verloop van tijd. Ook de bugs die men maar weigert te verhelpen ergeren menig gamer mateloos. Als er een goed alternatief voorhanden zou zijn dan waren velen waarschijnlijk al overgestapt.

Wat betreft sfeer/beleving was de WK-game van 2010 was bijvoorbeeld een editie met hoe het hoort te zijn. Nu is het bij elke wedstrijd/toernooi hetzelfde dingetje.
Ook FUTWC is weer erg kleurrijk (maar niet erg sfeervol).

EA: It's all about the money...

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:36
BinaryRun schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:51:
[...]

http://www.fifabenelux.co...n-jupiler-league-fifa-15/
volgens mij komen ze toch naar FIFA toe, wat wel beter is :)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
In de comments staat dan weer dat PES de rechten voor de CL opnieuw heeft verlengt, tot 2017. Maar wel zonder bron dus of het klopt is nog maar de vraag, ik hoop van niet :)

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-07 20:56
Maxiootje schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:53:
Met de introductie van FIFA World voor de PC heb ik het idee dat FIFA een (radicaal) andere weg in slaat op de PC. Het zou me niks verbazen als FIFA 15 niet op de PC uitgebracht wordt en een console-exclusive wordt en de PC-gamers het de komende jaren moeten doen met deze game.. helaas, maar laten we het hopen van niet.
Gelukkig had ik ongelijk, want EA heeft vandaag bekend gemaakt dat de IGNITE-engine naar de PC wordt gebracht. :)

Bron: http://news.futhead.com/p...-will-power-fifa-15-on-pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
Dat is goed nieuws :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
En de 1e teaser is uit haha
Maandag komt de trailer.

Ik zie alleen een nieuw reclamebord ;)
YouTube: FIFA 15 Teaser Trailer [E3 2014]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Stelt niet zoveel voor die teaser nee ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zidane en wellicht Beckham terug in FIFA 15 als legends!!! YES! Eindelijk!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZZ4EPOEyIPM]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-

[Voor 99% gewijzigd door iPodKiller op 09-06-2014 14:31]

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 10:40
Heeft iemand anders problemen om een single player match te spelen in FIFA 14 World cup op de ps4? Krijg constant bij het squad update scherm dat de game crashed.

Heb de game al opnieuw geïnstalleerd, online ultimate team werkt wel vreemd genoeg.

• dutchgio
Ja ik ook, dat heb ik ook 3 keer geprobeerd, en elke keer weer een crash ;)

• Mars18
Gister maar eens gestart met FUT, maar zijn alle online wedstrijden 6 minuten per helft?
Vindt ik te lang helaas.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-07 21:59
dutchgio schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:
Ja ik ook, dat heb ik ook 3 keer geprobeerd, en elke keer weer een crash ;)
Zelfde hier met the road to the World cup. Moest een speler wisselen die geschorst was en als ik daarna de wedstrijd wilde starten crashte het spel (5x geprobeerd). Uiteindelijk maar gesimuleerd en daarna kon ik weer verder spelen.

Nu alweer spijt van mijn aankoop (gelukkig maar € 30,-), want elk jaar blijkt weer dat ik te goed ben voor semi-pro, maar op pro scoor ik zeldzaam en rent de Ai af en toe op een ongeloofwaardige manier al mijn verdedigers voorbij. (dan heb ik het over mindere tegenstanders met onbekende spitsen die ineens Messi 2 zijn.

Voor de rest tergend lange laadtijden en inkakkende framerates. Ook het richten met de skillgames krijg ik op de één of andere manier niet voor elkaar. Dan richt ik recht naar voren en komt hij in het meest linkse net :+ Dat laatste kan aan mij liggen, maar in vorige versies had ik er geen last van.

Het is in ieder geval een flinke stap terug tegenover de Fifa 14 PS4 versie en aangezien ik daar al lichtelijk agressief van wordt krijgt deze game vanavond nog één kans voor ik hem in de kliko gooi. Klinkt misschien overdreven, maar een kapotte controller vervangen kost meer :p

Edit : wat een wanproduct :/ net in de kwart finale met moeite in de verlenging op 1-0 gekomen en ik wil mijn laatste wissel gebruiken en op het moment dat de wissel is blijft de camera richting het gras gericht. Geen crash, want de PS knop functioneerde nog. Het spel krijgt gewoon geen nieuwe opdracht meer. Na 5 min wachten maar uitgezet. Voor iets als dit zou je echt je geld terug moeten kunnen eisen. Heel jammer, want World cup South Africa vond ik toendertijd echt briljant.

[Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 12-06-2014 20:57]

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Mars18 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:11:
Gister maar eens gestart met FUT, maar zijn alle online wedstrijden 6 minuten per helft?
Vindt ik te lang helaas.
Vroeger was het nog gewoon 4, ik vind het niet per see erg hoor.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:08

ettie1990

PSN:ettiesick

ik heb problemen laatste paar dagen met fifa 14. De ene keer is het selectiebestand niet gelijk is aan mijn tegenstander 1 op 1 seizoenen. heb ook al een paar geprobeerd nederlands elftal te pakken, maar dan wordt telkens de verbinding verbroken bij het eerste schermpje na de arena..

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-06 04:57
Proxzor schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:41:
[...]

Vroeger was het nog gewoon 4, ik vind het niet per see erg hoor.
In de online modus, ook 4 minuten per helft, geniet ook mijn voorkeur.

Het betekend gewoon meer online wedstrijden kunnen spelen.

Het 'snel', even nog een online wedstrijd spelen, is er dus helaas vaak niet bij. :)

• Mars18
kaat17 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:48:
[...]

In de online modus, ook 4 minuten per helft, geniet ook mijn voorkeur.

Het betekend gewoon meer online wedstrijden kunnen spelen.

Het 'snel', even nog een online wedstrijd spelen, is er dus helaas vaak niet bij. :)
Dus het is nu online fut ook 6 minuten?

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
Ik heb met FUT zo nu en dan het probleem dat na de wedstrijd de verbinding met de server wordt verbroken. Ben nu al een aantal keer uit de knockout fase van World Cup geknikkerd hierdoor. Ook m'n NV filter is gekelderd naar 0,5 van 1,25...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Had het laatst 3x achter elkaar, terwijl de wedstrijden allemaal lagvrij verliepen.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 14:14

Jelte,89

Woodworking

Ik heb FIFA een tijdje niet meer gespeeld, mede door de komst van een andere titel,
Nu wilde ik gisteravond weer even spelen en na het downloaden/installeren het spel opgestart, het logo zie ik, het filmpje hoort te starten en dan komt de foutmelding: FIFA 14 werkt niet meer.

Nu heb ik dit gegoogled, maar blijkbaar doe ik wat doms, ik kom er gewoon niet uit, Ik draai de up to date drivers, wmp is ook geinstalleerd. Zowel opstarten via origin als gewoon werkt niet,

Iemand een idee?

Revive the guild!

• Scavy
Ik had laatst ook hetzelfde maar dat kwam doordat ik wat had lopen kloten om het Engelse commentaar te krijgen.

Heb toen uiteindelijk maar fifa verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu draait het weer prima en met engels commentaar :)

Ik kan dus alleen aanbevelen om hem toch nog maar een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

• Mars18
Gepromoveerd naar Divisie 4 of 5 nu, weet niet uit mijn hoofd.
Leuk om nu einde seizoen met andere teams als normaal te spelen.

Chili 5-3-2 ;)
Uruguay
Ivoorkust.
AS Monaco..
Benfica.

In FIFA 15 maar gelijk ook met dit soort teams spelen inplaats van de standaard 5 sterren.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Scavy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 03:41:
Ik had laatst ook hetzelfde maar dat kwam doordat ik wat had lopen kloten om het Engelse commentaar te krijgen.

Heb toen uiteindelijk maar fifa verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu draait het weer prima en met engels commentaar :)

Ik kan dus alleen aanbevelen om hem toch nog maar een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.
Hoe heb jij dat nog voor elkaar gekregen om engels commentaar te krijgen? ?Ben nu de engelse audio aan het downloaden om het te proberen.

• Scavy
Ja dat is gelukt.

Heb fifa verwijderd daarna origin op engels gezet en het spel opnieuw geïnstalleerd.
Dan krijg je automatische het Engelse commentaar erbij.
Nadat je dan hebt gekeken of het werkt kun je origine weer op Nederlands zetten.

Anoniem: 330860

Zou er mij iemand kunnen toevoegen aan de PS4 pro club van GoT ?
PSN: Hellieken

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 15:26
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?

Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)

Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.

Ik heb al behoorlijk wat Clubs gespeeld met GoT, maar telkens als ik erbij was en we aan het winnen waren verliet de tegenstander de pot, waardoor je de Teamwork Trophy niet krijgt. verder wordt er weinig clubs gespeeld. Ik kan iedere doordeweekse avond tussen 20:00 uur en 00:00 uur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-07 12:59
Ik word wel enthousiast van het FIFA 15 nieuws.

Alleen hoop ik dat de 2v2 game lobby terug komt.
Dit mis ik echt. Heb altijd erg veel fun gehad met online 2v2 / 3v3 samen met mijn Xbox friends.

XBox: Ronsterrrrr || PSN: Ronster_Jona

• Mars18
De FIWC finale is over een uur live te zien hier:
http://www.fifa.com/inter...cmp=newsreader_news_box_1

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:41
Na alle voetbalgekte van de voorbije weken heb ik echt zin om nog eens een fifa spel te spelen.
Het is geleden sinds fifa 99 dat ik dit nog op mijn pc gehad heb :-)

Nu heb ik wel een paar vragen, ik heb geen ps of xbox, enkel pc.
- Is dit op pc populair?
- Is er een soort van online klassement?
- wat zijn die fifa punten en FUT die ik overal lees?

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Minder als console vermoed ik, heb er zelf geen ervaring mee op de PC.
FUT is een online game mode waarin je je eigen team bouwt, de wedstrijden die je speelt zijn zowel on als offline te spelen.
Daar verdien je dan weer geld mee waarmee je betere spelers kunt kopen op de transfermarkt, een veiling, daar bieden spelers hun eigen spelers aan.

Ook kun je pakketjes kopen waarin spelers en handige items zitten.
Het verdienmodel van EA hierin is dat je die pakjes ook met Punten kunt betalen, een apart betaalmiddel die je alleen kunt krijgen door echt geld te investeren. Maar je kunt ook prima zonder spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:18:

Nee een klassement is er niet, wel een klassement met je vrienden op Origin en de top 100 van de wereld. In de meeste online gamemodes is het juist de bedoeling divisie 1 te bereiken maar wie dan echt de 'beste' is is niet duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
Bananendoos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:05:
[...]

Nee een klassement is er niet, wel een klassement met je vrienden op Origin en de top 100 van de wereld. In de meeste online gamemodes is het juist de bedoeling divisie 1 te bereiken maar wie dan echt de 'beste' is is niet duidelijk.
zijn er dan andere games met een online klassement?
Ik zoek eens iets met een uitdaging en een doel :p

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:18:
[...]

zijn er dan andere games met een online klassement?
Ik zoek eens iets met een uitdaging en een doel :p
Het kan wel maar dan moet je vanaf het begin af aan no-life spelen, je kan bij fut vergelijken met de rest van de wereld maar daar heb je nu zo'n achterstand dat je dat niet meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
Bananendoos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:42:
[...]

Het kan wel maar dan moet je vanaf het begin af aan no-life spelen, je kan bij fut vergelijken met de rest van de wereld maar daar heb je nu zo'n achterstand dat je dat niet meer
wachten op fifa 15 dan maar :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananendoos
Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:10:
[...]

wachten op fifa 15 dan maar :p
2,5 maand!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:02
Zijn er mensen opzoek naar mensen in hun Club[PS4]? Ik bied me aan, ben CB/CDM!
Mijn PSN account: LEiPo

Ik zoek wel een club waar de mensen fifa een beetje kennen, speel zelf division 1 met season bijv..

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-07 17:09

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Benosa schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:18:
Na alle voetbalgekte van de voorbije weken heb ik echt zin om nog eens een fifa spel te spelen.
Het is geleden sinds fifa 99 dat ik dit nog op mijn pc gehad heb :-)

Nu heb ik wel een paar vragen, ik heb geen ps of xbox, enkel pc.
- Is dit op pc populair?
- wat zijn die fifa punten en FUT die ik overal lees?
Wacht op Fifa 15 zou ik zeggen, het is nu te laat om Fifa 14 aan te schaffen.

De game is ook populair op de PC
er is inderdaad een online klassement, daarom speelt men juist vaak online.
fifa punten zijn punten waarmee je dingen kunt kopen,
FUT heeft iets met kaartjes te maken, ik doe daar totaal niet aan mee.

Persoonlijk speel ik vooral offline alleen of heel soms met vrienden.

online te vaak last van mensen die de game verlaten.
fifa kan dit probleem oplossen !!

1. Als de tegenstanderd vertrekt, Trek er heeeel veel punten vanaf.
2. Als een speler disconnect door een (weet ik veel wat), dat de AI het spel overnemen, zodat je het potje gewoon uit kan spelen maar dan gewoon tegen de AI ipv de online speler.
Hierdoor kom je niet steeds in de lobby terrecht.
PS. Geef de speler wel 20% minder punten hiervoor, zodat het ook niet misbruikt kan worden.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-01 13:00
Is het niet bekend wanneer fifa 14 ofzo afgeprijst wordt? Want vind 65 nogal prijzig voor een spel die al vanaf november uit is op de ps4

• Bananendoos
Dat komt doordat het op de ps4 is, bijna elk spel is zo duur voor de ps4, wacht tot FIFA 15 en dan heb je hem voor dezelfde prijs maar de nieuwe versie ;)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 23:43
Voor de PC haalde ik m voor +/- €15 misschien is dat een alternatief totdat '15 uit is.

• joey1990
Nou PC is voor mij geen optie, ik vind fifa vooral leuk om tegen elkaar op de bank te doen met vrienden.
En ik heb net 3 dagen me ps4 en daarom wil ik eigenlijk fifa 14 halen tot fifa 15 uit is.
Maar €65 vind ik erg duur voor een spel die al oud is. En ik had hem al voor de ps3 gekocht

• dutchgio
Kijk in de V&A of Martkplaats. Ik zou m nu niet meer voor de full-price halen, Fifa 15 komt al bijna uit.

• joey1990
Klopt ben ik al tijdje aant kijken, maar wil wel in de buurt want had pas bf 4 en fifa gekocht en heb nog steeds niks binnen, wss toch opgelicht. dus ben nogal voorzichtig de laatste tijd met marktplaats

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Aaaaah, waarom bouwt EA geen systeem in waarbij mensen met een 56k modem nooit meer online mogen!

• dutchgio
carpebios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
Aaaaah, waarom bouwt EA geen systeem in waarbij mensen met een 56k modem nooit meer online mogen!
Heel irritant inderdaad, heb er vandaag ook ineens tergend veel last van... Al vraag ik me af of het wel aan die ander zijn verbinding ligt en niet aan de servers van EA zelf.

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:43
Ik heb zelf FIFA14 op mijn PC, maar ik kan hem helaas sinds gisteren niet meer opstarten, ik kom in het splashscreen in het begin terecht, en crasht al voordat ik op ''Start'' kan drukken om naar het volgende scherm te gaan. Heb 'm al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas werkte dit niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

TheRicolaa10 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:20:
Ik heb zelf FIFA14 op mijn PC, maar ik kan hem helaas sinds gisteren niet meer opstarten, ik kom in het splashscreen in het begin terecht, en crasht al voordat ik op ''Start'' kan drukken om naar het volgende scherm te gaan. Heb 'm al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas werkte dit niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?
Waarom neem je geen contact op met origin ? zei kunnen je vast helpen.
Wat heb je al kunnen vinden via google, waarmee wij je misschien kunnen helpen ?
Ik heb het nog niet meegemaakt.

[Voor 5% gewijzigd door Pykow op 16-07-2014 16:26]

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mja,

Het zelfde hier, continu de melding...
Via de fut web app kan ik ook al niks meer, dit al een maand of 3 ofzo, ik zal windows nog een keer her installeren en dan hou ik er ook mee op.

Met EA al meerdere malen gemaild omdat ik destijds een toernooi gewoon niet kan spelen, elke keer een fout. Ongeveer vier berichten erachter na gestuurd maar nooit geen reactie gehad.

@TheRicolaa10, heb je Windows media player wel geinstalleerd? die is namelijk nodig voor het filmpje...

Revive the guild!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:43
@Jelte,89: Ja ik Windows media player geïnstalleerd staan.

Na wat Googlen blijkt dat er meer mensen last hebben van dit probleem, na de laatste patch. Een echte oplossing lijkt er nog niet te zijn helaas, straks is contact met EA opnemen.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Scavy
Speel ook op de pc, hier iig nergens last van

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Hij werkt hier ook weer, na een format van de pc :(

Edit,

Add me voor pc: Jelte89

Is er een manier om aan goeie spelers te komen of meer geld?, ik heb spelers van 4/5k max omdat dat nog wel een keer te betalen is, uit de 100 (denk ik) pack die ik heb gekocht met coins (en points, a 45 euro ofzo) Heb ik alleen Kompany gehaald (waarde van 20k ofzo) Een IF ofzo heb ik nog nooit gehad.

Speel inmiddels Div. 1 offline en 3 online.

[Voor 79% gewijzigd door Jelte,89 op 17-07-2014 09:26]

Revive the guild!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-06 13:56
Waar kan ik met manager carriere terugkijken hoeveel ik een speler heb gekocht?

Anoniem: 545498

hey,

ik ben nog neit zo lang geleden begonnen met fifa14 en he been redelijk crap team op ultimate team.
mijn vraag was: wat is nou het slimste om te doen als je nog niet zolang speeld ? gwn tegen andere mensen online spelen of eerst wat van die offline cups doen voor wat geld en packs. en wat te doen met het geld wat je verdient? is het slim om gewoon spelers van de transfer lists te kopen of om packs te kopen..

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@ Ilovesoccer, Bij de Bio van je speler, of als je hem weer verhandeld.

@ MrDaradius, Inderdaad gewoon bij Divisie 9 beginnen, zowel online als offline. Een gouden team (zeldzaam) kun je al kopen van 700 per speler, per potje winst krijg je ongeveer 500 munten. De actieve uitdaging van de week levert een bonus op, (afhankelijk van moeilijkheidsgraad) De packs vermijd ik liever, die stellen mij altijd teleur.

Revive the guild!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-06 16:27
Vraagje; is de pro clubs GoT NL nog actief op de ps4?

Psn: Edgyi-

PSN: Edgyi-

• Scavy
Jelte,89 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:45:
Hij werkt hier ook weer, na een format van de pc :(

Edit,

Add me voor pc: Jelte89

Is er een manier om aan goeie spelers te komen of meer geld?, ik heb spelers van 4/5k max omdat dat nog wel een keer te betalen is, uit de 100 (denk ik) pack die ik heb gekocht met coins (en points, a 45 euro ofzo) Heb ik alleen Kompany gehaald (waarde van 20k ofzo) Een IF ofzo heb ik nog nooit gehad.

Speel inmiddels Div. 1 offline en 3 online.
Heb je toegevoegd op origin, speel zelf seizoenen divisie 2 en fut divisie 1.
Misschien eens coop ;) :)

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Scavy,

Is prima, momenteel ligt mijn pc een beetje uit elkaar, wanneer speel je vooral?

Revive the guild!

• Scavy
Oh dat is nogal verschillend ivm ploegendiensten, het is maar wanneer het uitkomt ;)

[Voor 55% gewijzigd door Scavy op 24-07-2014 12:32]

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik schiet trouwens vaak 1 vs 1 in de handen van de keeper en dat is erg vervelend.
ik gebruik dan de L2 toets (PS4), maar dan nog gaat hij recht op de keeper.
zelfs als ik een hoek in druk, schiet hij vaak vooruit.

iemand tips hiervoor ?

in oude fifa's zoals 2005, was het gewoon naar de achterlijn lopen, voorzetten en schieten en dan zat hij altijd.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Je moet R1 hebben volgens mij, L2 doet niks volgens mij, L1 is een stift.

Revive the guild!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:01
R1 binnenkant voet, R2 sprint, L1 stift, L2 run modifier.. toch?

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:02
Heren, ik heb een verzoekje.. ik speel de laatste tijd veel Prof en ik ben al 88 rating, maar ik mis nog een Bicycly trait. (ea catologus level 85). Zou iemand mij die kunnen schenken op de PS3/4?
Zelf ben ik pas level 66.. :S PSN: LEiPo :*)

[Voor 7% gewijzigd door Punkbuster op 26-07-2014 13:24]

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Anoniem: 337891

Deshmir schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:29:
R1 binnenkant voet, R2 sprint, L1 stift, L2 run modifier.. toch?
Nee. R1 finesse shot. R2 sprint. L1 stift. L2 lichaam gebruiken. (In vorige versies was L2 run modifier nu is het afschermen.)

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:24
Ik word zo moe van die gastjes die de 'kick-off glitch' gebruiken (zo heb ik hem maar even gedoopt). Je zult vast weten wat ik bedoel en je zult er misschien wel een effectieve verdedigende actie voor in petto hebben, maar ik word er echt schijtziek van. Vooral omdat het ze af en toe nog lukt ook. Als dat met Fifa15 ook nog zo is, zal ik er snel klaar mee zijn...

Edit: Zie nu dat het algemeen bekend staat als 'kick-off glitch' of 'ksi kick-off exploit' of iets dergelijks. :+

[Voor 13% gewijzigd door ButsMG op 30-07-2014 12:32]

PSN: ButsMG

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja,

Vreselijk is dat... Uitkomen met de keeper en het beste ervan hopen, of direct met je aanvaller helemaal mee lopen,

('t zijn vooral die rappe Duitsers die dat doen)

Revive the guild!

• Bananendoos
Is het mijn tv of playstation die kuren heeft of is er tijdens het laatste onderhoud iets gebeurd waardoor het scherm donkerder lijkt als er net gewisseld of iets dergelijks is, best wel storend...

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 10:27
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:11:
[...]

Nee. R1 finesse shot. R2 sprint. L1 stift. L2 lichaam gebruiken. (In vorige versies was L2 run modifier nu is het afschermen.)
Ik gebruik ook soms L2 bij schieten want had eens gelezen dat je dan een wreefschot doet, ik heb wel het gevoel alsof hij dan harder gaat en de bal dan meer een streep volgt. Voorwaarde hiervoor is wel dat je aan het rennen bent als je schiet met L2.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Klopt,

L2 is een streep, Hoewel er ook wel spelers zijn die standaard hard schieten, Nani bijvoorbeeld, als je wilt dat je de verre hoek in krult, gebruik je R1 plus de verre hoek, Nani neemt deze 'simpel' met een buitenkantje.

Revive the guild!

Pompi schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Ik gebruik ook soms L2 bij schieten want had eens gelezen dat je dan een wreefschot doet, ik heb wel het gevoel alsof hij dan harder gaat en de bal dan meer een streep volgt. Voorwaarde hiervoor is wel dat je aan het rennen bent als je schiet met L2.
Weer wat geleerd. Wist niet L2 + sprint een pegel werd. Thanks!

Voor de ko glitch gebruik ik offside trap (volgens mij 2x pijltje omhoog en anders pijltje omlaag en dan pijltje omhoog) of volle press op de middenvelder zodat hij niet kan steekpassen. Je herkent de glichers vrij snel. Zie je de spits meteen een loopactie doen na aftrap dan weet je genoeg.

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03:27
carpebios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:27:
Snap er ook niks van, of een systeem waarmee mensen met kabel tegen elkaar spelen en mensen die draadloos spelen ook alleen draadloze spelers tegenkomen...

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik begin mijn wedstrijd standaard door 2x naar rechts te drukken, om aanvallen te spelen, vaak is zo'n ko glitch dan buitenspel...

Revive the guild!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 14:44
Wat is het grootste verschil tussen fifa op pc en console? De community? Ik lees op internet dat er minder mensen op PC spelen.

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03:27
IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
Wat is het grootste verschil tussen fifa op pc en console? De community? Ik lees op internet dat er minder mensen op PC spelen.
Minder spelers, meestal oostblokkers en ultimate team is niet zoals op de ps4, prijzen liggen veel hoger..

• jovael
  • Laatst online: 05-07 18:15
Je kan mods toepassen op de pc. En fifa15 is nextgen op de pc.

IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
Minder mensen. Minder niveau. Ik speel op de xbox in div 3 en op pc makkelijk op 1. Komt ook omdat je vaak tegen mensen uit 2, 3 en 4 speelt... Ik heb altijd wel binnen 30 sec een potje op PC. Zo een last heb je er niet van dat er maar 1k man online is s avonds.
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee