Anoniem: 263199

Weet iemand waar kan je je resultaten terug kan zien van gespeelde wedstrijden van 1 tegen 1 seizoen?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 00:34

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Cerberi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:06:
Ik save steeds over mijn vorige save heen. Pech hebben dus, en maar de scouts inhuren idd..
Kleine tip: maak bij het begin van het seizoen 2 savebestanden aan waarvan je er eentje gebruikt om op te slaan en de ander als backup. In de winterstop kun je dan weer 2 savebestanden aanmaken. Stel dat je 10 saveslots hebt, kun je altijd de oudste 2 overschrijven en hernoemen naar nieuwe. Zo doe ik het ook altijd. ;)

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:11

Morenoo91

Flexible Mexican

Weet iemand wat de naam is van de proclub van GoT op PS4? BVD

PSN: MGFlexican.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
GoT NL
welkom alvast ;)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49
Vanmiddag maar weer eens beginnen met FIFA 14 op PS4 online.
Welke camera stand gebruiken jullie op de ps4 of xbox 360?

Die nieuwe standaard camera laat de kracht van spel goed zien, maar vind hem niet echt relaxt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Anoniem: 588000

Ik gebruik altijd tele, op zijn hoogst en helemaal uitgezoomd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?

Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)

Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Anoniem: 32702

Jumpman schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:02:
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?

Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)

Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.
Deze moet ik ook nog doen.Mijn psn-id is pruimtabak.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-03 11:19
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:43:
[...]

Kleine tip: maak bij het begin van het seizoen 2 savebestanden aan waarvan je er eentje gebruikt om op te slaan en de ander als backup. In de winterstop kun je dan weer 2 savebestanden aanmaken. Stel dat je 10 saveslots hebt, kun je altijd de oudste 2 overschrijven en hernoemen naar nieuwe. Zo doe ik het ook altijd. ;)
Moet ik ook gewoon doen, maar om een of andere reden vind ik dat altijd een beetje nep :p

Maar idd, zal ik nu wel doen, na mijn eerste season.

iemand tips voor goede corners te nemen!! scoor er te weinig uit!!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-06 09:28
Ik kan tips geven, maar dit is hoe ik ze neem. Scoor regelmatig. (online)

Tip 1: Zorg voor goede koppers in je team.
Tip 2: Als je een bal indraait, de joystick van de goal af. Vaak komt de tegenstander met de keeper uit, en zo hoef je hem alleen maar op goal te koppen.
Tip 3: Bij een uitdraaiende bal, juist naar de goal toe. Hierdoor komt die vaak bij de goede speler terecht (in mijn geval Fellaini) en die is zeer goed in de lucht.

Zo scoor ik zeker 1x in 2 wedstrijden met een corner. Wat mij betreft is het dus zeer effectief!

thnx ga het proberen!! speel ook alleen maar online!!
33 winst 7 gelijk en 4 verloren!! alleen dode speel momenten moeten beter!!

als je wilt sparren rippie035 ;)

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 10:15

Falastine

Think about my signature...

Pffff ik verlies nu alles door mannen die steeds een bal diep de lucht in sturen en dan Ibrahimovic die hem oppikt en alleen voor goal staat.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• dutchgio
Falastine schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:23:
Pffff ik verlies nu alles door mannen die steeds een bal diep de lucht in sturen en dan Ibrahimovic die hem oppikt en alleen voor goal staat.
Soms heb je van die mensen... >:)
Een tip uit dit topic is om als iemand dat doet op ultra-verdedigend, zodat je verdedigers wat verder terugzakken en de bal door de lucht onderscheppen, waarna je zelf snel een counter in kunt zetten.

Ultra-aanvallend kan ook, hopend dat Ibra bij zo'n hoge bal dan buitenspel staat. Al heeft dat waarschijnlijk minder effect :+

@sonny
Vriendschapsverzoek verstuurd ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Falastine schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:23:
Jumpman in "[Multi] FIFA 14"

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Anoniem: 584001

Inmiddels zijn er bijna 3 maanden voorbij en nog steeds geen verbinding met EAS FC om FUT te kunnen spelen op mijn PS4. Mooi K!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-06 15:39
Anoniem: 584001 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 08:24:
Inmiddels zijn er bijna 3 maanden voorbij en nog steeds geen verbinding met EAS FC om FUT te kunnen spelen op mijn PS4. Mooi K!
Vind het ook zo jammer dat EA een monopolie heeft op gebied van voetbalgames, hoop echt dat er ooit nog een andere speler op de markt komt die zijn achterban wel serieus neemt.

• dutchgio
Anoniem: 584001 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 08:24:
Waarschijnlijk zit er dan in jou configuratie iets mis, en is het niet zozeer de fout van EA...
Wel poorten geopenend, DMZ etc?

Acties:
  • 0Henk 'm!

dutchgio schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:46:
[...]

Waarschijnlijk zit er dan in jou configuratie iets mis, en is het niet zozeer de fout van EA...
Wel poorten geopenend, DMZ etc?
Ik heb her en der gegoogled en heb dat met die poorten uitgeprobeerd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of ik het goed heb gedaan. Ik ben wel een beetje een digibeet, dus ik kende het niet eens. DMZ zegt mij al helemaal niks. Ik heb mijn PS4 met de WiFi gekoppeld aan de ziggo-router van het merk Cisco. Ik neem aan dat er meer mensen op dit forum een dergelijke router in huis hebben. Op internet moet toch wel een uitleg te vinden zijn hoe je de juiste configuratie instelt. Overigens is dit voor het eerst dat ik problemen ondervind met een spel. Heb ik nooit eerder gehad. Ik zou zeggen het ligt aan EA, maar dit probleem duurt wel erg lang, dus zal het wel aan de instellingen liggen, maar weet helaas niet wat de juiste instellingen zijn en evenmin hoe ik ze moet veranderen.
Trouwens even voor de duidelijkheid. Ik ben dus wel verbonden op internet. Dus ik kan het spel zelfs online spelen, maar ik kom niet op de EAS FC server.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 584001 op 06-04-2014 08:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je moet bepaalde poorten open zetten of eventueel je ps in deze zetten. Bij EA sports forums is er wel wat info over te vinden. En wat betreft in de zetten of portforwarding moet je de handleiding de router raadplegen

Ik heb nooit problemen online.

Als iedereen jouw problemen had gehad dan had het internet er vol mee gestaan

Burp

Divisie 1 bereikt met 1 tegen 1 seizoenen!!

• psvjw
  • Laatst online: 11-06 11:30
Anoniem: 584001 schreef op zondag 06 april 2014 @ 08:22:
[...]

Ik heb her en der gegoogled en heb dat met die poorten uitgeprobeerd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of ik het goed heb gedaan. Ik ben wel een beetje een digibeet, dus ik kende het niet eens. DMZ zegt mij al helemaal niks. Ik heb mijn PS4 met de WiFi gekoppeld aan de ziggo-router van het merk Cisco. Ik neem aan dat er meer mensen op dit forum een dergelijke router in huis hebben. Op internet moet toch wel een uitleg te vinden zijn hoe je de juiste configuratie instelt. Overigens is dit voor het eerst dat ik problemen ondervind met een spel. Heb ik nooit eerder gehad. Ik zou zeggen het ligt aan EA, maar dit probleem duurt wel erg lang, dus zal het wel aan de instellingen liggen, maar weet helaas niet wat de juiste instellingen zijn en evenmin hoe ik ze moet veranderen.
Trouwens even voor de duidelijkheid. Ik ben dus wel verbonden op internet. Dus ik kan het spel zelfs online spelen, maar ik kom niet op de EAS FC server.
Heb je de geavanceerde handleiding van je Cisco Router al bekeken via Ziggo?
Geavanceerde Handleiding Ziggo voor de Cisco router (PDF)
Het kan liggen dat je niet voldoende poorten open hebt gezet, maar het kan ook dat er iets geblokkeerd wordt door de Firewall in de router.

Daar kan de DMZ waarschijnlijk wel een oplossing voor bieden.

Voordat je begint moet je eerst een backup maken van je huidige instellingen (zoals je het nu hebt ingesteld werkt er in ieder geval iets :P ) Hoe dat werkt vind je in hoofdstuk 8.4 van de handleiding.

Heb je de backup gemaakt, zou ik het volgende doen:

1. Log in op je router en klik op "Geavanceerde instellingen"
2. Ga naar Setup - LAN Setup - Connected Devices Summary en schrijf het IP-adres en Mac-adres van je PS4 op (of kopieer het naar een word-document)
3. Ga naar application en gaming - Port Range Forwarding (hoofdstuk 7.2) en verwijder alle regels met het IP-adres van je PS4. Klik vervolgens op "save changes"
4. Ga naar application en gaming - DMZ (hoofdstuk 7.4) en klik op Enable en voer vervolgens het IP-adres van je PS4 in. Klik vervolgens op "save changes"

Succes!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 13:37
(jarig!)
Vorige week leuk potje gespeeld tegen sonny030! Dacht het in het begin wel onder controle te hebben en toen kwam hij ineens op stoom ;) Gefeliciteerd met divisie 1 trouwens! Als meer tweakers zin hebben in een potje op ps4 add me gerust! Altijd op zoek naar een uitdaging :)

PSN: MrMistral

psvjw schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:24:
[...]

Heb je de geavanceerde handleiding van je Cisco Router al bekeken via Ziggo?
Geavanceerde Handleiding Ziggo voor de Cisco router (PDF)
Het kan liggen dat je niet voldoende poorten open hebt gezet, maar het kan ook dat er iets geblokkeerd wordt door de Firewall in de router.

Daar kan de DMZ waarschijnlijk wel een oplossing voor bieden.

Voordat je begint moet je eerst een backup maken van je huidige instellingen (zoals je het nu hebt ingesteld werkt er in ieder geval iets :P ) Hoe dat werkt vind je in hoofdstuk 8.4 van de handleiding.

Heb je de backup gemaakt, zou ik het volgende doen:

1. Log in op je router en klik op "Geavanceerde instellingen"
2. Ga naar Setup - LAN Setup - Connected Devices Summary en schrijf het IP-adres en Mac-adres van je PS4 op (of kopieer het naar een word-document)
3. Ga naar application en gaming - Port Range Forwarding (hoofdstuk 7.2) en verwijder alle regels met het IP-adres van je PS4. Klik vervolgens op "save changes"
4. Ga naar application en gaming - DMZ (hoofdstuk 7.4) en klik op Enable en voer vervolgens het IP-adres van je PS4 in. Klik vervolgens op "save changes"

Succes!
Het IP-adres is het nummer dat begint met 192.168.178.1 toch?
Nou ik heb de handleiding gevolgd, maar tevergeefs, het werkt gewoon niet.

• Anoniem: 561307
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Met wat voor camera setting spelen jullie?

Je kunt namelijk ook de hoogte van de camera op het hoogst zetten
Je kunt er ook voor kiezen om geen zoom te gebruiken.

Je hebt zo een mooi overzicht van heel het veld doordat je de camera op het hoogst hebt te staan.

Ik speel denk ik het liefst met TELE.

En dan de camera op aangepast.
En dan de camera op het hoogst 100%
En de zoom op 0%

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:03
Dat wordt nota bene op deze pagina nog gevraagd en beantwoord, een beetje terug lezen kan toch geen kwaad?

To dare is to do

• Anoniem: 561307
  • Niet online
Slaapje schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:51:
Dat wordt nota bene op deze pagina nog gevraagd en beantwoord, een beetje terug lezen kan toch geen kwaad?
ok sorry.

Ik zie het nu pas.

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:38
Hee allen

ik heb op deze site de digital download van fifa op de ps4 gevonden:
http://www.gamestop.com/ps4/games/fifa-14/109959

is het mogelijk om hem gewoon te innen in de EU store of op de US store en kan ik hem gewoon spelen op mn EU account als ik hem gedownload heb? (er staat namelijk bij dat hij alleen op us addresses te downloaden vind wat ik opzich wel raar vind..

hopelijk heeft iemand enig idee.

mvg

[Voor 13% gewijzigd door DvanK op 15-04-2014 19:10]

Anoniem: 330860

Oke dit kan heel awkward klinken maar mijn passing slaat nergens op dit moment ... Moeilijk uit te leggen ( en waarschijnlijk enorm lachwekkend voor iedereen :p )

-> wanneer ik pas gaat de bal nooit in de richting waarnaar ik wil passen... het is toch de bedoeling om te richten in de richting waarnaar je wil passen ... bal gaat oftewel rechtdoor of de andere kant ...

• Cerberi
Wat zijn je settings? (Manual etc..)
De richting die je meegeeft op het moment van spelen telt, niet het moment van indrukken. Dat gaat bij mij ook wel eens mis.

Cerberi schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:16:
Wat zijn je settings? (Manual etc..)
De richting die je meegeeft op het moment van spelen telt, niet het moment van indrukken. Dat gaat bij mij ook wel eens mis.
dus je drukt en dan richting geven ? of vice versa ?
En ik heb geen idee waar ik manual passing aan/uit zet ... dus ( beetje een leek atm )

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 16-04-2014 09:22]

• Cerberi
het moment dat de speler de bal raakt, speelt hij in de richting van je stick.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben van plan om samen met een vriend Fifa 14 te kopen, maar ik ben bang dat we teleurgesteld gaan worden. Ik lees namelijk overal dat het niet gewoon mogelijk is om offline een seizoen te spelen van bijv. de Eredivisie of een Engels seizoen. Klopt dat? Zit er niks van offline mogelijkheid meer in dat spel? Of een World Cup offline spelen met een paar vrienden op de bank?

Met andere woorden, gaat EA mij (weer) in de kont nemen op de PS4?

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah, het spel kan dus niet eens offline een seizoen doen. Weer in de bips gekregen dus. Bedankt voor jullie hulp, terug naar marktplaats met die prul.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06 20:10
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:28:
Ah, het spel kan dus niet eens offline een seizoen doen. Weer in de bips gekregen dus. Bedankt voor jullie hulp, terug naar marktplaats met die prul.
Hoe kom je daar nu bij? Offline kun je gewoon een seizoen doen als Prof of als Manager. Het hele transfer systeem is wel op de schop gegaan, waar het wat mij betreft niet beter op is geworden. Wel is de toernooi mode uit de game gehaald.

• Verstekbakker
  • Niet online
Remmetje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:20:
[...]

Hoe kom je daar nu bij? Offline kun je gewoon een seizoen doen als Prof of als Manager. Het hele transfer systeem is wel op de schop gegaan, waar het wat mij betreft niet beter op is geworden. Wel is de toernooi mode uit de game gehaald.
Waar kan ik dan met twee man bij mij op de bank een toernooi doen? Ik kon het nergens vinden. Zonder internet kon ik sowieso al helemaal niks.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 19:39
Tjonge jonge zeg, wat zijn Götze en Reus toch zeeeeer onder gewardeerde voetballers in Fifa14 ;w

• MrMistral
(jarig!)
Heb dit de laatste tijd dit veel te vaak:

Zo vaak zelfs dat ik.van divisie 1 ineens in divisie 3 zit. Ongelooflijk :(

Anoniem: 592338

Ik was zaterdag op zoek naar de Fifa14 voor de PC. Op Tweakers en Budgetgaming gezocht en daarna op Google om een goedkoop exemplaar te vinden. Via steam kon ik het goedkoop verkrijgen, maar liefst wou ik het spel in doos met een cd erbij. Via Google kwam ik op Consoleplaza terecht en hun boden het aan voor € 19,99. Ik heb eerst contact met ze opgenomen en ze hadden het gewoon op voorraad. Zaterdag besteld en vandaag binnen gekregen.
FIFA 14 voor de PC voor € 19,99 is niet duur volgens mij?
Wel jammer dat de EA games zo snel in prijs zakken, maar een mooie deal lijkt me. :P

• Mars18
Ja het seizoen zit er weer op he.... voor de oude consoles is die nu 30 euro.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Falastine

Falastine

Ik speel op de ps4 pas seizoenen maar tot nu toe 95% van de mensen die ik tegenkom spelen met real.

• ettie1990
  • Laatst online: 13:35

ettie1990

PSN:ettiesick

Falastine schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:11:
Ik speel op de ps4 pas seizoenen maar tot nu toe 95% van de mensen die ik tegenkom spelen met real.
Op de PS3 is het niet anders, daarom pak ik altijd maar ajax dan heb je wat diverser tegenstanders

• MrMistral
(jarig!)
ettie1990 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:25:
[...]

Op de PS3 is het niet anders, daarom pak ik altijd maar ajax dan heb je wat diverser tegenstanders
Met Ajax heb je anders wel heel vaak Lyon tegen je valt me op. Heb eigk nog nooit met een andere club gespeeld dan Ajax:P

• Wacky Weed
  • Laatst online: 19-03 17:37
Heb fifa 14 nu voor de pc, maar als ik online 1-tegen-1 ga zet fifa mijn controls meteen op alleen keyboard?!
terwijl ik juist met keyboard en muis geoefend heb... Hoe pas ik dit aan?

• ettie1990
  • Laatst online: 13:35

ettie1990

PSN:ettiesick

MrMistral schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:42:
[...]

Met Ajax heb je anders wel heel vaak Lyon tegen je valt me op. Heb eigk nog nooit met een andere club gespeeld dan Ajax:P
Klopt Lyon, Marseille, Saint Etienne Sunderland West Ham, ik speel ook wel es met andere clubs, maar ik ben nog steeds aan het proberen om divisie 1 te winnen met ajax, wat in FIFA 13 2x lukte.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-06 14:38

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Remmetje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:20:
[...]

Nee, ik vind dat scouten naar spelers echt niets, duurt te lang is niet erg betrouwbaar en een beetje scout kost meer geld dan een gemiddeld talent.

Ik wil gewoon zoeken naar spelers tussen de 70 - 75 van een jaartje of 18 i.p.v. op de gok een paar spelers scouten. (ik heb nog geen speler gevonden die echt de moeite waard is als ik gewoon een scout in een land zijn werk laat doen.)

Last.fm | Code Talks

• Wacky Weed
  • Laatst online: 19-03 17:37
Wacky Weed schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:51:
Heb fifa 14 nu voor de pc, maar als ik online 1-tegen-1 ga zet fifa mijn controls meteen op alleen keyboard?!
terwijl ik juist met keyboard en muis geoefend heb... Hoe pas ik dit aan?
Nou wat ik begrijp van diverse fora is het niet mogelijk :http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/FIFA-14-mouse-and-keyboard/td-p/1555887/page/2 BEDANKT EA, nu maar met only keyboard oefenen :(

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-06 14:38

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Óf een XBOX/PS controller aansluiten ;)

Last.fm | Code Talks

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-05-2018
Afvalzak schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:16:
Óf een XBOX/PS controller aansluiten ;)
Kun je daarmee ook online? Dat is wel handig om te weten voordat ik het koop, ik wil namelijk niet met een toetsenbord spelen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:37
Bitterlemon schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:48:
[...]

Kun je daarmee ook online? Dat is wel handig om te weten voordat ik het koop, ik wil namelijk niet met een toetsenbord spelen.
Op de PC speel ik alleen maar met een XBOX 360 controller (wel bedraad). Heerlijk :)

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-05-2018
chengbondkwok schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:12:
[...]

Op de PC speel ik alleen maar met een XBOX 360 controller (wel bedraad). Heerlijk :)
Ah, oké. Is er iets mis met draadloos dan? Ik wil namelijk een receiver kopen zodat ik mijn draadloze controller kan gebruiken (ik heb geen bedrade).

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 11:25
Ik speel ook al heel lang op de PC en gebruik de logitech F710.
Wat mij betreft een ideale controller als je gewend bent aan een playstation controller.

Iemand anders vroeg trouwens hoe je het chatten in de game uit zet, wanneer je fifa opstart krijg je eerst zo'n instellingen scherm, daar zie je diverse tabbladen en daar kan je voice ingame uitschakelen. Ook kun je daar aangeven welke controller layout je gebruikt.

Ik speel nu 2e divisie (seizoenen) en ben nog op zoek naar mensen die eventueel proclubs willen spelen op de pc.

• chengbondkwok
Bitterlemon schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:39:
[...]

Ah, oké. Is er iets mis met draadloos dan? Ik wil namelijk een receiver kopen zodat ik mijn draadloze controller kan gebruiken (ik heb geen bedrade).
Nee hoor, als het goed is moet dat geen probleem opleveren. Maar ik speel het vaak op een laptop of iig niet ver van de PC vandaan, waardoor ik bedraad fijner vond (en goedkoper :p)

Iemand die op PC even wil levellen op Virtual Pro ?
Mekaar effe boosten ? :)

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:58:
[...]

Waar kan ik dan met twee man bij mij op de bank een toernooi doen? Ik kon het nergens vinden. Zonder internet kon ik sowieso al helemaal niks.
Kon ik ook niet vinden inderdaad. Op de PS4 kun je geen los seizoen of bekertoernooi spelen. Wou van de week ook een WK-achtig toernooi maken/spelen, kan dus niet... :X volgens mij op de PS3 nog wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

Op de Xbox altijd rond de 5e divisie gehangen in H2H maar op PC zit ik in 2 zonder echt overlopen te worden. Behalve dan door lag. Heb minimaal 1 pot per seizoen dat ik er uit ga omdat het te laggy is. Vorig seizoen zelfs in de kampioenswedstrijd. :P Jammer dat je niet meer voor de 5e minuut 'gratis' mag quitten. Of je tegenstander een nul punten wedstrijd mag aanbieden.

Wel vreemd dat juist als er minder spelers zijn, ik hoger eindig. Ik ben namelijk echt niet beter op de PC dan op de Xbox. Misschien is het niveau gewoon een stukkie lager.

Vind het wel wat suf dat echt iedereen met Real Madrid speelt in de 5 sterren modus. En maar steekpassen op Bale en Ronaldo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:13:
Op de Xbox altijd rond de 5e divisie gehangen in H2H maar op PC zit ik in 2 zonder echt overlopen te worden. Behalve dan door lag. Heb minimaal 1 pot per seizoen dat ik er uit ga omdat het te laggy is. Vorig seizoen zelfs in de kampioenswedstrijd. :P Jammer dat je niet meer voor de 5e minuut 'gratis' mag quitten. Of je tegenstander een nul punten wedstrijd mag aanbieden.

Wel vreemd dat juist als er minder spelers zijn, ik hoger eindig. Ik ben namelijk echt niet beter op de PC dan op de Xbox. Misschien is het niveau gewoon een stukkie lager.

Vind het wel wat suf dat echt iedereen met Real Madrid speelt in de 5 sterren modus. En maar steekpassen op Bale en Ronaldo.
H2H bedoel je dan seizoenen?

Ik speel iig ook op de pc in de 2e divisie.
Grappig dat je zegt dat misschien het niveau lager ligt op de pc, ik had eigenlijk net een ander beeld.
Afgelopen week tegen een persoon gespeeld die in de 1e divisie staat op de xbox en die heb ik toen vrij
makkelijk 2x verslagen. Dus ik begon eigenlijk het tegenovergestelde te denken ;)

Overigens boeit me voor de rest niet zo, maar heb je misschien eens zin om tegen elkaar te spelen?
Ik speel overigens wel met Real Madrid :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 20:02
Misschien een beetje vroeg, maar op 9 Juni staat de persconferentie van EA op de E3 al weer op de agenda. Ik ben benieuwd op welke verbeteringen/veranderingen jullie hopen.

Mijn persoonlijke wensen:
- Scheidsrechters moeten echt beter. Hoe vaak mijn doorgebroken speler wel niet naar de grond gaat vanwege vasthouden, en dat ik vervolgens alleen een vrije trap over houd. Of penalties tegen krijg terwijl er eigenlijk geen hol gebeurd.
- Champions League en Europa League licentie. Er gaan geruchten rond dat de licentie's van Konami dit jaar aflopen. Zou gewoon een leuke verbetering zijn. Mooi Champions League deuntje, entree, de plaatjes van opstellingen, scorebord etc.
- Spelers verhuren makkelijker maken. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik krijg echt nauwelijks spelers verhuurd. En dan heb ik het niet alleen over spelers met een rating van 60, maar ook spelers met een rating van 75 krijg ik maar moeilijk verhuurd. Ik bedoel maar als voorbeeld: SC Cambuur huurt toch ook een Lukoki van Ajax.
- Fix die achterlijke dode-spelmomenten-animaties. Ik erger mij zo gigantisch aan dat houterige gedoe bij een dood spel moment. Ingooi: jouw speler rent rustig 60 meter achter de bal aan om vervolgens te autistisch te zijn om de bal op te pakken. Snelle vrije trap: idemdito.
- Laat weer zien wie er gescoord heeft! Ook zo'n domme bug waar Fifa geen hol mee doet. In alle voorgaande Fifa's kreeg je na het scoren van een goal onderin te zien wie hem heeft gescoord. Nu krijg je dit ook wel te zien, maar pas NA alle herhalingen (die 9 van de 10 keer iedereen skipt). Ik vind het bijzonder irritant om naar het menu te gaan etc om te zien wie de goal heeft gemaakt. En ik durf best te zeggen dat ik behoorlijk wat voetbalkennis heb, en veel spelers ken, maar als je 6 of 7 seizoenen verder bent speel je met allemaal (onbekende) talenten die je dan niet meer 1-2-3 onthoud. Hoe moeilijk kan zoiets nou zijn, als het in de voorgaande editie's gewoon in orde was.

Jupiler League zou ik een leuke toevoeging vinden, maar is voor mij een must-have.
Ik ben wel benieuwd naar jullie wensen.

[Voor 19% gewijzigd door EricNL op 06-05-2014 09:39]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Europa leaque hoeft niet per se, champions leaque wel. Heel graag zelfs ;)
Sheids kan idd beter.
Voor het verhuren kun je ze soms beter eerst wat wedstrijden laten spelen, invalbeurten kan ook. Dan hebben ze een goede vorm en verhuur je ze sneller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:33
Ik kan me herinneren dat Tweakers.net vorig jaar al op 17 april richting Keulen mocht, voor een voorproefje over de volgende FIFA. Inmiddels is het alweer 6 mei en hebben we nog niks over de nieuwe features gehoord... Heeft dit te maken met de WC-game van EA?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 21:33
Pro clubs moet eens goed worden opgepakt, beste gamemode in de game wanneer je 11vs11 speelt.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-06 23:45
Maxiootje schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:31:
Ik kan me herinneren dat Tweakers.net vorig jaar al op 17 april richting Keulen mocht, voor een voorproefje over de volgende FIFA. Inmiddels is het alweer 6 mei en hebben we nog niks over de nieuwe features gehoord... Heeft dit te maken met de WC-game van EA?
Die kans is groot ja, want als EA natuurlijk FIFA 15 gaat promoten, gaat er promotie weg van de 2014 FIFA World Cup game. Desondanks verwacht ik binnen 2 à 3 weken toch de eerste nieuwtjes.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Of op de E3?
Ze zouden m ook daar kunnen laten zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-06 23:45
EA heeft zover ik weet nog nooit gewacht tot de E3 en zou niet inzien waarom ze dat dit jaar wel zouden doen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerberi
Ik heb in mijn career een vreemd probleem: Ik probeer spelers op contract expiry te kopen, maar ze reageren helemaal niet op mijn contract offers.. Ook sommige clubs waar ik met een offer ben gekomen, reageren helemaal niet.... Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EricNL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:36:
Jupiler League zou ik een leuke toevoeging vinden, maar is voor mij een must-have.
Ik ben wel benieuwd naar jullie wensen.
1 simpel ding, Co-op modus online. PS3/Xbox heeft dit nog gewoon, geen idee waarom next-gen dit niet heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:56:
[...]

1 simpel ding, Co-op modus online. PS3/Xbox heeft dit nog gewoon, geen idee waarom next-gen dit niet heeft.
Ik heb ergens iets gelezen over 'te weinig tijd' en dat het gewoon weer in de volgende fifa zit

8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• j0ynT
  • Laatst online: 27-06 13:03
Iemand zin in coöp season?
Psn=joyindostries

• dannbla
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:56:
[...]

lol 8)7 flick je rechterstick eens op seasons

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 20:02
Co-op modus als in een Carriere seizoen maar dan co-op (over internet) o.O?
Als dat er al een tijd in zit en ik het niet wist zou ik mezelf wel voor m'n kop kunnen slaan.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36

nexhil

BAM!

EricNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:01:
Co-op modus als in een Carriere seizoen maar dan co-op (over internet) o.O?
Als dat er al een tijd in zit en ik het niet wist zou ik mezelf wel voor m'n kop kunnen slaan.
http://answers.ea.com/t5/...ons-Xbox-One/td-p/1886887

geld niet alleen voor de ONE waar ik op speel, maar ook de PS4 versie.

[Voor 9% gewijzigd door nexhil op 12-05-2014 14:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Seizoenen pak ik nu ac milan dan speel je tegen slechte teams zoals stade rennes en everton jw kunt met een balotelli en kaka in de spitsen dan heel simpel winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Real Madrid speelt ook wel prima :)
flanken met Ronaldo en Bale, in het midden Modric en Di Maria, en dan Benzema in de spits :)
alleen de backs zijn wat minder... :+
en het is jammer dat je 4/5 keer ook tegen hetzelfde Real Madrid speelt... die 5e keer is het Bayern munchen. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
Ik heb op de flanken bale en di Maria en in de spits Ronaldo met daar achter benzema.
Binnenkort AC Milan misschien eens proberen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRaven123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-11-2019
dutchgio schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:44:
Real Madrid speelt ook wel prima :)
flanken met Ronaldo en Bale, in het midden Modric en Di Maria, en dan Benzema in de spits :)
alleen de backs zijn wat minder... :+
en het is jammer dat je 4/5 keer ook tegen hetzelfde Real Madrid speelt... die 5e keer is het Bayern munchen. :+
als je 4-2-3-1 speelt met : Lopez in de goal, links marcello, centrum pepe en ramos en rechtsback carvajal, alonso en khedira daarvoor, dan ronaldo modric en bale en dan benzema in de spits heb je een epic team:p

alonso en khedira houden zo'n beetje alles tegen en verdelen de ballen, daarvoor heb je dan 4 wereld aavallers, mochten ze doorbreken heb je daarna nog de 2 houthakkers in t centrum en 2 aardige backs (die ondersteund worden door alsono en khedira).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRaven123
Ik wil graag de jupiler league downloaden, echter vind ik de juiste methode niet. Ik vind wel wat dingen op google maar geen echt bruikbaar/uitvoerbare zaken.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Fifa heeft geen Jupiler leaque, helaas...
Die rechten liggen volgens mij bij PES..

@theraven
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen!
Ik speel nu zo goed als hetzelfde maar dan 4-1-4-1 met alleen Khedira als verdeigend ingestelde middenvelder. Aanvallend goed, maar verdedigend gaat het soms nog wel eens mis. Door van die lui met een hoge voorzet op de spits vanaf hun eigen helft :(

[Voor 84% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2014 07:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 557883

Volgende probleem heb ik met FIFA 14 op de ps4

Vanaf dag 1 zag ik als ik in het hoofdmenu stond dat mijn geselecteerde knop automatisch wijzigde naar het bovenste knopje in het menu. Het maakt niet uit in welk menu ik zit hij gaat automatisch omhoog. Als ik in het menu zit waar ik kan kiezen en waar je als je bovenaanstaat bij nog een keer drukken weer onderaan staat dan blijft de selectie steeds wijzigen van beneden naar boven als in een loop. Ik dacht aan dit is gaat wel over maar tot op de dag van vandaag hetzelfde probleem.

Eerst dacht ik het ligt aan de controller. Een nieuwe controller aangevraagd via Sony. Een andere ontvangen. Echter probleem bleef hetzelfde. Het ligt dus niet aan de controller. In het hoofdmenu van Playstation 4 gebeurt dit ook NIET. In andere spellen heb ik het ook NIET. Alleen dus in FIFA 14.
Ik heb het spel helemaal verwijderd van de ps4 en opnieuw geinstalleerd ook dit heeft niet geholpen. Diverse firmware updates van PS4 hebben ook niet geholpen. Conclusie het ligt aan het spel FIFA 14.

Hier zie je wat er gebeurd:

YouTube: Fifa 14 selection changes constantly

YouTube: Fifa 14 ps4 menu selection problems

YouTube: Problems menu selection fifa 14 ps4

Zijn er mensen die dit ook hebben?? Als ik de wedstrijd speel geen problemen alleen dus in de menu's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRaven123
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:21:
Fifa heeft geen Jupiler leaque, helaas...
Die rechten liggen volgens mij bij PES..

@theraven
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen!
Ik speel nu zo goed als hetzelfde maar dan 4-1-4-1 met alleen Khedira als verdeigend ingestelde middenvelder. Aanvallend goed, maar verdedigend gaat het soms nog wel eens mis. Door van die lui met een hoge voorzet op de spits vanaf hun eigen helft :(
Met alleen khedira kom je idd net te kort, vooral als ze even tikkken (ala barca 3 hoekjes), staat hij zo op het verkeerde been en zijn ze erlangs.

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:24
Ik heb sinds gister het probleem met FIFA14 op mijn pc dat hij tijdens het spelen van een wedstrijd erg in slowmotion lijkt te gaan. Ik heb niks aan mijn settings veranderd en andere games doen het wel.
Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan oplossen?

Aan mijn pc kan het niet liggen want ik heb een gtx760 en een i5 processor.
Ook heb ik fifa al opnieuw geinstalleerd.

[Voor 21% gewijzigd door jovael op 15-05-2014 12:07]

• Scavy
TheRaven123 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Met alleen khedira kom je idd net te kort, vooral als ze even tikkken (ala barca 3 hoekjes), staat hij zo op het verkeerde been en zijn ze erlangs.
Welke divisie speel jij en op welk platform?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 11:45
Wie vind het leuk om vanavond rond een uurtje of half 11 een soort minitoernooitje te doen met nog een paar andere tweakers. Niveau is gemiddeld tot goed van iedereen. We spelen op de ps4. We zijn meestal met z'n vieren in de party dus het is leuk om er minimaal 2 man bij te hebben.

PM me ff of voeg me psn toe Scrooge-NL

Psn - Scrooge-NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
FIFA 14 vind ik wel de beste FIFA die ik door de jaren heen gespeeld heb denk ik zo. Al staat 1998 en 2006 of 2007 me ook aardig bij. Een aantal zaken vind ik wel vreemd.

• Net ging de bal richting een terug (op de doellijn) wandelende keeper, maar op het laatste moment loopt de keeper ineens achteruit waardoor de bal zacht de goal in rolt. Dit gebeurt me zelden.
• Wat me ook vaak overkomt is dat spelers elkaar flink in de weg lopen en soms met heel bizarre acties een eigen goal scoren. Dit overkomt me vaker.
• Soms reageert een speler niet, en loopt dan bijvoorbeeld richting de middellijn, terwijl ik deze speler toch echter de andere kant op bestuur. Vervolgens komt er een steekpass en gaat een speler solo op m'n keeper af.

• Laatst had ik een periode waar ik 85% van de wedstrijden stukken beter speelde dan de tegenstander, maar het haast onmogelijk bleek om te scoren, zo'n 30 wedstrijden achter elkaar. Daardoor degradeerde ik 3x achter elkaar. Nu ben ik weer in dezelfde divisie, terwijl ik veel minder kansen krijg (en minder goed speel)
• Na deze reeks had ik een kleine reeks waar ik iedere wedstrijd een penalty, of 2 tegen kreeg. Ik weet dat je soms penalty's cadeau krijgt, maar dit gebeurde zo vaak dat het belachelijk was.

Nou ben ik vast wel wat vergeten, maar verder vind ik FIFA 14 echt zeer geslaagd. Ik ben echt fan van Ultimate Team. :P

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:56
Mensen die Profclub doen op de ps3?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxiootje
Met de introductie van FIFA World voor de PC heb ik het idee dat FIFA een (radicaal) andere weg in slaat op de PC. Het zou me niks verbazen als FIFA 15 niet op de PC uitgebracht wordt en een console-exclusive wordt en de PC-gamers het de komende jaren moeten doen met deze game.. helaas, maar laten we het hopen van niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok
Maxiootje schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:53:
Met de introductie van FIFA World voor de PC heb ik het idee dat FIFA een (radicaal) andere weg in slaat op de PC. Het zou me niks verbazen als FIFA 15 niet op de PC uitgebracht wordt en een console-exclusive wordt en de PC-gamers het de komende jaren moeten doen met deze game.. helaas, maar laten we het hopen van niet.
Ik zag het vandaag ook ja. Enig idee of dit ook met een Xbox 360 controller mee valt te spelen? Vooralsnog zag ik alleen Keyboard en muis, wat mij echt niet leuk lijkt......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Het lijkt me niet logisch om naast Fifa World wat F2P is, ook een game uit te brengen.
Wellicht stopt het dus met de PC versie.
Zelf heb ik geen PC om op te gamen, maar dat Fifa World ziet er uit als een veredeld FUT, maar dan gratis en (nog) meer gericht op micro-transacties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-06 09:27
Als de PC stopt, dan schaf ik eind september een PS4 aan. Al is het alleen voor FIFA...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxiootje
chengbondkwok schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:55:
[...]

Ik zag het vandaag ook ja. Enig idee of dit ook met een Xbox 360 controller mee valt te spelen? Vooralsnog zag ik alleen Keyboard en muis, wat mij echt niet leuk lijkt......
"Gamepad support" bron: http://news.futhead.com/p...fa-world-global-open-beta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:04
http://www.incgamers.com/...tty-much-what-youd-expect Volgens deze site komt FIFA 15 wel naar de PC, maar omdat er al FIFA world is komt hij (hopelijk/waarschijnlijk) op de Ignite Engine. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-06 22:48
Willen er mensen een keer een Online Club wedstrijd spelen en winnen op de PS4? Dit is de laatste trophy die ik nog open heb staan.

Verder vind ik Fifa 14 een prima titel, alleen vind ik het drukzetten en abusen van hoge steekballen echt insane, met name in Ultimate Team. Hopelijk geven ze in Fifa 15 spelers of een realistischer uithoudingsvermogen, of meer dribbling mogelijkheden zoals in Fifa 13. Dan zou het perfect zijn. Nu speel ik weer enkel Seasons, daar is het nog wat beter dan in FUT vind ik.

En Madrid is wel het god team van deze Fifa natuurlijk, speel er zelf niet vaak mee aangezien ik dan tegen of Real zelf, of Bayern moet, en daar heb ik vaak geen zin in. Maar de beste opstelling is naar mijn mening een 3-1-4-2, met Casillas, Pepe Ramos Varane, Alonso, Bale Modric Isco Di Maria, Ronaldo en Benzema. Veel plezier ermee. ;)

[Voor 25% gewijzigd door Mr Ton op 25-05-2014 13:24]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:56
Wie wil profclub ps3?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxiootje
IkBenBeter schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:12:
http://www.incgamers.com/...tty-much-what-youd-expect Volgens deze site komt FIFA 15 wel naar de PC, maar omdat er al FIFA world is komt hij (hopelijk/waarschijnlijk) op de Ignite Engine. _/-\o_
Laten we het hopen, maar sinds wanneer valt september in het tweede kwartaal? :9
Mr Ton schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:20:

Verder vind ik Fifa 14 een prima titel, alleen vind ik het drukzetten en abusen van hoge steekballen echt insane, met name in Ultimate Team. Hopelijk geven ze in Fifa 15 spelers of een realistischer uithoudingsvermogen, of meer dribbling mogelijkheden zoals in Fifa 13. Dan zou het perfect zijn. Nu speel ik weer enkel Seasons, daar is het nog wat beter dan in FUT vind ik.

En Madrid is wel het god team van deze Fifa natuurlijk, speel er zelf niet vaak mee aangezien ik dan tegen of Real zelf, of Bayern moet, en daar heb ik vaak geen zin in. Maar de beste opstelling is naar mijn mening een 3-1-4-2, met Casillas, Pepe Ramos Varane, Alonso, Bale Modric Isco Di Maria, Ronaldo en Benzema. Veel plezier ermee. ;)
Helemaal mee eens, maar kampioen worden met alleen maar zeges in seasons, divisie 1 lukte mij alleen met Seattle Sounders. Al 12 wedstrijden achter elkaar gewonnen en loopt nog. Sindsdien wel gestopt met seasons..

[Voor 55% gewijzigd door Maxiootje op 25-05-2014 15:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
Het gaat om het financiële jaar, net als dat ze ook de jaarcijfers rond Mei bekend maken ;)
Q1 is dan de zomer en Q2 de herfst :+

Real is gewoon het beste team, met name door ronaldo, bale, benzema en Ramos/pepe. En al die anderen :+
Ze mogen in 15 die counter-lange ballen net nadat je bijvoorbeeld Ibrahimovic naar voren hebt laten rennen, waardoor ie de bal achter de verdediging kan aannemen en vrij eenvoudig scoren. Je enigste tegenactie is ultra-verdedigend spelen zodat je verdedigende linie opschuift naar achteren, en druk zettenom de bal te krijgen, en de hoge bal niet gegeven kan worden. Met buitenspel spelen kan ook, maar of dat gaat werken... Groot risico dat ie dan zo door kan lopen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-06 22:18

Satom

Verzamel ervaringen

Gratis FIFA World Cup update voor de Xbox One en PS4 eigenaren zie ik net op Facebook verschijnen :) Oh wacht, alleen voor FUT link

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
"Aangezien de officiële WK game niet op de nieuwe generatie consoles uitkwam, liepen spelers op deze platformen nog wat achter. Als goedmakertje krijgt FIFA 14 op de PlayStation 4 en Xbox One nog een extra modus met de update van 29 mei, namelijk de FIFA World Cup Kickoff mode. In deze modus kan je, los van Ultimate Team, het WK toernooi spelen met je favoriete land. Ook hier zijn alle landen weer aanwezig, evenals de WK bal en het Estadio do Marcana stadion."

Er zit overigens geen transfer market in FUT WK, dus de enige optie voor nieuwe spelers is om pakjes te kopen. Dat is dan ook meteen het verdienmodel ;)

[Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 25-05-2014 21:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Freshnezz

Why so serious?

Ok wtf weet iemand hoe dit zit, normaal gesproken op de PS3 kon je online bij Seasons binnen 5 minuten disconnecten mocht je een klootzak treffen die onwijze lag heeft oid zonder dat dit als een verliesbeurt gezien werd. Maar dit werkt dus niet op PS4?? Wtf!

[Voor 62% gewijzigd door Freshnezz op 27-05-2014 11:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Freshnezz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:33:
Ok wtf weet iemand hoe dit zit, normaal gesproken op de PS3 kon je online bij Seasons binnen 5 minuten disconnecten mocht je een klootzak treffen die onwijze lag heeft oid zonder dat dit als een verliesbeurt gezien werd. Maar dit werkt dus niet op PS4?? Wtf!
Volgens mij op de ps3 ook niet. Maar het is er inderdaad uitgehaald.

Van het weekend weer wat fifa kunnen doen, in divisie 5 gehandhaafd.
Had het best lastig.

Hoop dat we met FIFA 15 de CL krijgen en Jupiler League, + wat nederlandse stadions :P

• dannbla
Ik zoek leden voor mijn pro club team. We zijn redelijk serieus, dus mocht je een stapje hoger willen meld je dan aan. www.calibrefifa.net (Zowel PS4 als XB1)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01

Christiano007

Ich bin der champion

Is fifa 14 voor de pc nog de moeite waard om te kopen , voornamelijk om online te spelen ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee