Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Satom schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Bal op de paal.. Nee dat was de lat 8)7 Ik had begrepen dat de contracten afliepen, met Joeri Mulder en Evert Ten Napel, dus misschien nieuwe commentator in FIFA 15? :X
Zijn genoeg mensen die Sierd graag als commentator in Fifa zien...
Maar of het daar nou beter van wordt, beetje dom gelul over de omgeving of spelers die hij niet mag etc. aanhoren.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
In ieder geval beter als iedere actie die je inzet in de verdediging als een tackle wordt genoemd. Ver-schrik-ke-lijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik luister liever naar dingen in de omgeving of spelers dan dat als ik voor het eerst in de wedstrijd een corner krijg ik hoor "nou dat is al de zoveelste corner van de wedstrijd"

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hier nog steeds Engels commentaar, als ik dan weer een keer FUT speel (defauly language bug in FIFA 14 i.i.g. op de PS4), dan erger ik me meteen weer aan het Nederlandse commentaar. Wat wel weer mooi is: FIFA met vrienden op de bank, een paar biertjes op en Nederlands commentaar. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedesmorgens,

Vraagje ik heb een probleem met fifa 14 ben benieuwd of andere dit ook hebben.
Soms als ik (nouja vaak) gespeeld heb en daarna in het menu komt blijft hoe zeg je dit de cursor (keuze) naar boven of opzij gaan heeel irritant. Nu lijkt me dit niet aan de controller ligt gezien ik er 2 heb en beide dit doen. Herkent iemand dit?

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb Fifa14 op de PS4.

Als ik een challenge speel, wanneer worden die punten toegekend?
Want ik heb nu diverse keren voor mijn gevoel gewonnen, maar geen puntentoekenning.

Vandaag was er iets met een Hattrick, ik neem aan dat ik met hem, 3 x moet gaan scoren om deze punten te claimen. Of is gewoonweg altijd winnen voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
YouTube: FIFA 14 toernooi PS4 voor Spakenburg D3 @ Putten op 20/02/2014

FIFA 14 op PS4 @ een 50 inch tv. Wat ziet het er dan gaaf uit :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Hier @ 65 inch ;) (VT60)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Bohh wat reeg ik me op zeg.. heb laatste tijd echt een hekel aan EA. Kom ik eerst meerdere malen tegen dat mijn selectiebestand verschilt met die van de tegenstander.. En steeds vaker begin ik niet met de opstelling/formatie die ik had gemaakt.. Dit is ZO ERG irriterend.. En het zit al zoooo lang in de game, en ze hebben het nog steeds niet gefixt, SCHANDE!

Het is maar een kleine bug, maar het is cruciaal.. Ik speel met Chelsea, en als ik dus niet mijn eigen opstelling heb, heb ik dus geen Ba in de spits. maar eto'o. Eto'o is zeker geen slechte spits, maar ik heb Ba erin gezet zodat ik met de counter via de flanken kan spelen(aangezien ik door het midden tegen real minder vaak er doorheen kom) en zo kan voorzetten op Ba, want die is tenminste groot en kopsterk. Maar als ik dus eto'o in de spits hebt gaat die vlieger niet op.

En ik ben echt geen slechte speler, ben (zonder eigendunk) eig best pro, maar ik vind dat ze het deze game teveel op het fysieke hebben gegooid. Want kleine technische spelers(Hazard, Aguero, Silva, Iniesta etc) die in het echt supergoed zijn, vind ik in FIFA gewoonweg minder.. Je kan zeggen wat je wilt, maar als ik, met bijvoorbeeld Barcelona, met sanchez, messi, Pedro, neymar moet proberen te scoren tegen real( aangezien je daar 9/10 keer tegen moet), dan is dat een stuk moeilijker, aangezien de 4 verdedigers van real en de 2 verdedigende middenvelders ervoor, allemaal zo fysiek sterk zijn.. Messi is in het echt een wereldster, maar in FIFA is die best makkelijk van de bal te krijgen, het is een kwestie met er naar toe lopen met een fysieke speler, 2x op Rondje/B duwen en OF je hebt de bal OF messi is zodanig uit balans dat die zelf de bal verspeeld OF messi houdt de bal, maar door al dat getrek en geduuw is messi niet langs de verdediger kunnen komen en messchien is hij zelfs al ingehaald.

Messi is slechts een voorbeeld, maar het is wat ik hierboven al gezegd heb, de game is teveel op het fysieke gericht waardoor kleine, technische, lichtvoetige spelers gewoon minder zijn..

Trouwens: Ronaldo heeft nu in het echt een rode kaart gekregen, dus mensen die real zijn, en die bug dus hebben, kunnen niet met ronaldo spelen, want die staat ook niet bij de wissels erbij haha! Helaas moet ik dan alweer wel zeggen, dat de real spelers die ik tegenkom, allemaal MET ronaldo spelen.. heb nog geen geluk gehad..

Ik las trouwens op vorige pagina´s dat je een melding zou krijgen als je niet je eigen selectie´s zou hebben? Dit is mij nog niet opgevallen, waar en wanneer krijg je deze melding dan?

Bij voorbaat dank!

[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 24-02-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ronaldo zat ondanks zijn rode kaart wel bij de selectie.
Hij was inderdaad geschorst maar men vond dit onterecht en wilde dit aanvechten. Als dat zou slagen dan had hij wel mogen spelen, daarom zat hij ook bij de selectie. Dat gebeurde alleen niet dus was hij niet speelgerechtigd.
dus wellicht kun je hem daardoor wel gewoon opstellen.

Ik krijg idd af en toe een melding dat er een nieuw selectiebestand is, waardoor je eigen opstellingen zijn teruggedraaid.
Dat krijg je vlak voor je in seizoenen bijvoorbeeld aandrukt om een wedstrijd te spelen.

De melding met verkeerde selectiebestand is op te lossen door even helemaal terug te gaan naar het 'homescherm' van Fifa en dan weer seizoenen aan te drukken.

Fysiek krachtige spelers zijn inderdaad redelijk goed, en de kleine, snelle voetballers relatief minder in het aangaan van duels, als in fysiek contact.
Het omspelen door snelle steekballen of sprintacties voor een voorzet is wel effectief.
Dit is vooral gedaan omdat in Fifa 13 de snelheid zo goed als altijd bepalend was. Teams als Borrusia Dortmund waren toen erg goed, omdat je hele voorhoede snel is.
Nu is dat veel minder het geval omdat het minder gericht is op de snelheid, maar ook de balbehandeling en fysieke kracht meespeelt.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 24-02-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ja maar dat fysieke aspect, zorgt er wel voor dat een rechtsback zoals van der wiel, makkelijk duels wint van hazard, iniesta etc. Onrealistisch dus.

Vind de game grafisch een stuk beter, maar qua gameplay vind ik de game achteruit gegaan, maarja dat is mijn mening.

Daarbij is 90% real puur voor ronaldo/bale..

[ Voor 8% gewijzigd door N.Uckerman op 25-02-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Had een update op de PS4 voor Fifa14. maar...... kan nergens iets vinden hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Filmpjes met bugs en fails in FIFA 14

Wel typisch dat ik nog niet dit soort bugs ben tegengekomen, en ik speel toch wel 5 potjes per avond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

b.o.n.s schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:59:
Had een update op de PS4 voor Fifa14. maar...... kan nergens iets vinden hierover?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2775269.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik heb Fifa 14 op de PC en sinds kort een Playstation 4.
Nu is mijn vraag of het de moeite waard is om Fifa 14 op de Playstation 4 te gaan halen.

Wie heeft hier ervaring mee ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ligt er maar net aan hoe vaak je FIFA speelt denk ik. Zelf ergerde ik me kapot aan sommige elementen op Current Gen, welke op PS4 een stuk beter zijn. Als je voldoende speelt is het in mijn ogen die paar tientjes dus zeker waard. Als je verwacht dat je op PS4 andere type spelers (die minder op pace spelen bijv) tegen te komen, dan moet ik je teleurstellen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MyUtd4Life schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:03:
Ligt er maar net aan hoe vaak je FIFA speelt denk ik. Zelf ergerde ik me kapot aan sommige elementen op Current Gen, welke op PS4 een stuk beter zijn. Als je voldoende speelt is het in mijn ogen die paar tientjes dus zeker waard. Als je verwacht dat je op PS4 andere type spelers (die minder op pace spelen bijv) tegen te komen, dan moet ik je teleurstellen.
Ik speel vooral met vrienden of gewoon in me eentje ;)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Pykow schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:36:
[...]

Ik speel vooral met vrienden of gewoon in me eentje ;)
Mensen met PS4 voeg me toe rdamorange .. speel vaak friendly en ik heb nog 2 tweakers die Fifa samen spelen en heel gezellig met voicechat 8)

[ Voor 19% gewijzigd door DJkim op 02-03-2014 17:34 ]

Lucky Goldstar

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
Ik ben een beginner met Fifa 14,

Enkele vragen.

1. Is er een "mood" van de spelers als je online speelt?
Bij Pes had je spelers in vorm, normaal of down. Voor de wedstrijd selecteer je dan de spelers die normaal of in vorm zijn. Bij fifa zie ik het nergens staan?!

2. Hoe geef je een steekpass door de lucht?

3. in Fifa Ultimate, moet je spelen met spelers die een connectie hebben. Geld dat ook in de normale competitie online?

Voor de rest lukt het me wel aardig doorheen.

• dutchgio
1. Ligt eraan wat je speelt.
Bij seizoenen zoiezo niet en bij FUT wel, al kun je dat volgens mij niet echt beïnvloeden.

2. L1 + driehoekje

3. Nee, dat is alleen bij Ultimate team, bij andere modes maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Is het mogelijk om in fifa 14 voor de ps4 2 vs 2 online te spelen? Ik kan die optie nergens vinden.
Dus gewoon een vriendschappelijke pot met een online vriend tegen anderen te spelen.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Zijn er hier mensen die vanaf de xbox360 naar de ps4 zijn overgestapt? Ik speel FIFA redelijk competetief (online leagues enzo) en heb nooit met de PS3 controller overweg gekunt. Nu had ik laatst de XBONE controller in mn handen en hier vond ik de bumpers al niet heel fijn in de hand liggen (lb,rb).

Ik wil dit jaar eigenlijk voor de PS4 gaan, maar twijfel dus aan de controller.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Theo27 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:40:
Is het mogelijk om in fifa 14 voor de ps4 2 vs 2 online te spelen? Ik kan die optie nergens vinden.
Dus gewoon een vriendschappelijke pot met een online vriend tegen anderen te spelen.
nee helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Spelen er nou veel mensen hier Pro Clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okaydanny schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:27:
Zijn er hier mensen die vanaf de xbox360 naar de ps4 zijn overgestapt? Ik speel FIFA redelijk competetief (online leagues enzo) en heb nooit met de PS3 controller overweg gekunt. Nu had ik laatst de XBONE controller in mn handen en hier vond ik de bumpers al niet heel fijn in de hand liggen (lb,rb).

Ik wil dit jaar eigenlijk voor de PS4 gaan, maar twijfel dus aan de controller.
Ik had mn 360 al 6 jaar en ben uiteindelijk voor de ps4 gegaan. Totaal geen moeite met de aanpassing, de controller is heel fijn.. als je te hard knijpt voelt ie iets goedkoop, maar de bumpers, triggers, en joysticks zijn helemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
b.o.n.s schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:16:
Spelen er nou veel mensen hier Pro Clubs?
Zowat het enige wat ik bij Fifa doe. Ik zit bij een vaste groep mensen waar ik al jaren online clubs mee speel. Dit is in mijn ogen toch de mooiste modus in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

heeft iemand ook probleem met online spelen bij FIFA 14 PS4? ik kan geen online wedstrijd meer spelen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Remmetje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:50:
[...]

Zowat het enige wat ik bij Fifa doe. Ik zit bij een vaste groep mensen waar ik al jaren online clubs mee speel. Dit is in mijn ogen toch de mooiste modus in de game.
Oke!

Wij spelen deze mode nu ook geregeld, maar dan vaak met 3 man.
Hoe zit het nu met de non-playable-spelers, duurt dat zo lang voordat die levelen?
Ze zijn bij ons allemaal zo rond de 69-71. Terwijl onze spelers nu zo rond de 80-84 zitten (afhankelijk van positie en speler-opties).

En speel je op PS4 toevallig? Heb het idee dat het allemaal niet zo vloeiend loopt als dat het zou moeten, dit kan ook komen door de NP-spelers die een lage ranking hebben.

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

DJkim schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:19:
heeft iemand ook probleem met online spelen bij FIFA 14 PS4? ik kan geen online wedstrijd meer spelen.
Op het EA FIFA forum zijn er ook mensen met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Ik ervaar ook gigantische problemen met Fifa 14 (FUT) op mn PS4. Veel te regelmatig disconnects halverwege de wedstrijd of soms zelfs gewoon in het menu. Het is nu zo erg, dat ik gewoon niet verder kan klimmen in divisies met seasons omdat ik zoveel "verlies" door disconnects. Apparaat staat bovenop een router met een 120Mbit stabiele kabelaansluiting, dus het probleem lijkt me toch echt bij EA te liggen. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de customer service hierover en mn issue is geescaleerd naar de "technical experts". We zullen zien..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:23:
[...]

Ik had mn 360 al 6 jaar en ben uiteindelijk voor de ps4 gegaan. Totaal geen moeite met de aanpassing, de controller is heel fijn.. als je te hard knijpt voelt ie iets goedkoop, maar de bumpers, triggers, en joysticks zijn helemaal prima!
Bedankt voor je reactie. Per vandaag toch maar de overstap gemaakt naar PS4. FIFA gekocht via de US store (40 euro) en nu dus maar op zoek naar een goeie profclub. Zal wel even mn pro moeten lvlen maar dat zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik organiseer komende zondag nog een FIFA 14 toernooi in Sliedrecht, voor meer info zie me onderschrift.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
b.o.n.s schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Oke!

Wij spelen deze mode nu ook geregeld, maar dan vaak met 3 man.
Hoe zit het nu met de non-playable-spelers, duurt dat zo lang voordat die levelen?
Ze zijn bij ons allemaal zo rond de 69-71. Terwijl onze spelers nu zo rond de 80-84 zitten (afhankelijk van positie en speler-opties).

En speel je op PS4 toevallig? Heb het idee dat het allemaal niet zo vloeiend loopt als dat het zou moeten, dit kan ook komen door de NP-spelers die een lage ranking hebben.

Grtz.
Hoe goed de non-playables zijn is afhankelijk van het aantal sterren dat jouw team is. EA belooft ieder jaar dat de gap tussen de computer spelers (wij spelen overigens altijd met Any - tegen Any) en de getrainde pro's kleiner wordt maar dat zie je ingame echt niet terug komen.

Ik speel zelf ook op de PS4 (na jaren op de X360 gespeeld te hebben) en de laatste tijd zijn de servers weer ouderwets bagger. In de lobby hangt die heel vaak en moet je weer met iedereen eruit voordat je hem kan starten. Co-op seasons is al bijna helemaal niet te spelen en tijdens FUT is de verbinding ook regelmatig niet optimaal (en met andere games heb ik daar echt geen last van). Verder spelen ook vaak met 3-4 man en hangen vaak in de divisies 4 t/m 2.

Verder is de bug waarbij wanneer je met 2 man clubs speelt en er iemand van je team rood krijgt wanneer dan de wedstrijd meteen stopt wel heel erg slecht/irritant en het is dan ook echt ongelooflijk dat EA dat probleem nog steeds niet heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
Omdat ik ook erg gefrustreerd raakte van het moeilijk connecten met een tegenstander in seizoenen (soms in anderhalf uur tijd slechts 3 potjes kunnen spelen) ben ik nu even uitgeweken naar Pro Clubs en FUT.

Pro Clubs vind ik leuk, maar ik vind maar geen goede club waar iedereen serieus is. Bij invalwedstrijden heb je te vaak dat degene met de keeper doodleuk probeert om de goals te maken. Of de rechts- en linksbuitens die continu in de spits lopen. Dan is de lol er snel af.

FUT vind ik nu wel weer oke, terwijl ik 2 a 3 jaar geleden ben gestopt vanwege de disconnects als je op voorsprong komt. Het gebeurt nu nog steeds, maar ik heb er tot nu toe nog niet zo'n problemen mee. Ik lijk ook makkelijker mijn team in stand te kunnen houden. Gisteren met een brons team met 95 teamgeest een gouden team met 100 teamgeest verslagen met 4-0. Dat was wel even lekker. De app maakt het allemaal ook een stuk behapbaarder. Voordat ik ga slapen even mijn team managen en de volgende dag meteen knallen.

Het liefst ga ik met Pro Clubs verder in een serieus en het liefst een NL team, dus als iemand tips heeft... hou ik me aanbevolen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zit nu ook bij een proclub aangesloten, maar speel daar eigenlijk nooit wedstrijden mee. Invalwedstrijd is wel leuk, maar iedereen speelt veel te veel voor zichzelf met lange dribbels die dan uiteindelijk mislukken...
Ik houd me dus ook aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Is iedereen die aangeeft een (serieuze) Pro Club te zoeken, aan het zoeken op PS4? Ik zoek er namelijk ook een, waarom niet een GoT club oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik ben voor.
Als het nog niet gedaan is zodra ik weer achter de PS4 zit, zal ik een club oprichten en hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:36
Hallo Fifa fans,

Ik ben sinds kort ook in het bezit van fifa 14(PS4), en ben begonnen met online spelen Nu vroeg me af het volgende:

Waarom speelt iedereen real madrid? (90% van me tegenstanders is Rm, 7% is Barca en je gelooft het niet 3% is manchester city)
Hoeveel divisies zijn er online ? ik ben nu in de 3de divisie met 40/7/9 (W/D/V) zijn dit alle divisies?

Edit: ik speel zelf met Bayern munchen

[ Voor 5% gewijzigd door Zidanexo op 06-03-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zidanexo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:32:
Hallo Fifa fans,

Ik ben sinds kort ook in het bezit van fifa 14(PS4), en ben begonnen met online spelen Nu vroeg me af het volgende:

Waarom speelt iedereen real madrid? (90% van me tegenstanders is Rm, 7% is Barca en je gelooft het niet 3% is manchester city)
Hoeveel divisies zijn er online ? ik ben nu in de 3de divisie met 40/7/9 (W/D/V) zijn dit alle divisies?

Edit: ik speel zelf met Bayern munchen
90% van de online spelers kiest een 5-sterren team, waarvan de grote meerderheid RM kiest. Dus grote kans dat jij met een 5-sterren team tegen RM komt te spelen.
Als je een 4-sterren team kiest, word je gematcht met een 4-sterren team. Ik speel altijd met Ajax tegen een redelijk grote variatie van andere 4-sterren teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Allemachtig wat is fifa 14 een verschrikkelijk k.u.t spel!!.
Heb hem net en speel op semi pro. En dacht begin met een managers carriere. En dan wel zelf spelen...
Weet niet wat ze hebben gedaan maar ik wordt hellemaal kapot gespeeld door eredivisie teams die me eruit lopen qua snelheid, alle trucjes kennen, en altijd elk fluitsignaal in hun voordeel hebben....
Heb fifa 13 op xbox 360 gespeeld en speel nu op de ps4. Maar het is echt zo verschrikkelijk slechte en onrealistische AI dat ik me afvraag hoe duurven ze dit te verkopen.
Speelde in fifa 13 meestal pro of hoger. En nu al semi pro hellemaal afgeslacht worden. Mn teammaten zijn allemaal 100% achtelijk en doen niets goed. Denk dat ik hem maar weer verkoop.
En dan nog de graphics.... dat ze dit op de ps4 durven te verkopen... was al redelijk klaar met ea. Maar dit is wel de druppel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
v8power67 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:40:
Allemachtig wat is fifa 14 een verschrikkelijk k.u.t spel!!.
Heb hem net en speel op semi pro. En dacht begin met een managers carriere. En dan wel zelf spelen...
Weet niet wat ze hebben gedaan maar ik wordt hellemaal kapot gespeeld door eredivisie teams die me eruit lopen qua snelheid, alle trucjes kennen, en altijd elk fluitsignaal in hun voordeel hebben....
Heb fifa 13 op xbox 360 gespeeld en speel nu op de ps4. Maar het is echt zo verschrikkelijk slechte en onrealistische AI dat ik me afvraag hoe duurven ze dit te verkopen.
Speelde in fifa 13 meestal pro of hoger. En nu al semi pro hellemaal afgeslacht worden. Mn teammaten zijn allemaal 100% achtelijk en doen niets goed. Denk dat ik hem maar weer verkoop.
En dan nog de graphics.... dat ze dit op de ps4 durven te verkopen... was al redelijk klaar met ea. Maar dit is wel de druppel.
Tot ziens :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Slechte AI en toch op Semi-pro al afgeslacht worden?
Misschien zegt dat wel meer over jou dan de AI.... :+

Hoe staat het trouwens met de PS4 GoT pro club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Naja het is meer onrealistische ai. Ze zien alles al.aankomen. Bijna elke tackle ontwijken ze. Elk schot blokken ze. Het is net alsof er een soort zoals in race games rubberbanding aanstaat. Ze zijn ongelofelijk wendbaar waar mijn spelers reageren alsof ze in een moeras lopen. Zet net op amateur en met feyenoord tegen ajax win ik makkelijk 5-0 in 5min. Maar op semi pro werd ik met 2-5 afgedroogt..
Snap ook dat een hoop aan mn eigen skills zal liggen. Maar zoals de tegenstander zo makkelijk wegloopt en alles ontwijkt en scoort op maar semi pro vind ik wel erg nep gedaan.
Vind ik fifa 13 10x beter spelen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
v8power67 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:07:
Naja het is meer onrealistische ai. Ze zien alles al.aankomen. Bijna elke tackle ontwijken ze. Elk schot blokken ze. Het is net alsof er een soort zoals in race games rubberbanding aanstaat. Ze zijn ongelofelijk wendbaar waar mijn spelers reageren alsof ze in een moeras lopen. Zet net op amateur en met feyenoord tegen ajax win ik makkelijk 5-0 in 5min. Maar op semi pro werd ik met 2-5 afgedroogt..
Snap ook dat een hoop aan mn eigen skills zal liggen. Maar zoals de tegenstander zo makkelijk wegloopt en alles ontwijkt en scoort op maar semi pro vind ik wel erg nep gedaan.
Vind ik fifa 13 10x beter spelen.
Voor mij is bovenstaande totaal onherkenbaar. Ik speel ook zo nu en dan carrière met PSV op de PS4 op Professional maar juist omdat de moeilijkheidsgraag op Prof staat zijn ze alles behalve slim en anticiperen ze nu ook niet echt heel sterk. Als ik jou was zo ik dit gewoon als een les zien en jezelf meer bekwaam maken in het spelletje, om nu de game op gameplay volledig af te branden is in mijn ogen niet helemaal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
dutchgio schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:52:
Hoe staat het trouwens met de PS4 GoT pro club?
Gisteren helaas geen tijd gehad om achter de PS4 te kruipen. Wellicht vanavond.

Update: Aangemaakt met de naam GoT NL !!!
Niet vrij toegankelijk. Dus ik zal je waarschijnlijk eerst moeten accepteren.

[ Voor 20% gewijzigd door ButsMG op 07-03-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb FIFA14 op de ps4. Ik krijg altijd de foutmelding EAS FC niet verbonden. Dit heb ik al van het begin af aan. Kan hierdoor vele opties van het spel niet benutten. Zo is FUT niet te spelen omdat ik niet verbonden ben met de EAS FC servers. Heb geen idee of ik iets aan de instellingen kan doen, zodat ik wel verbinding krijg. Er wordt aangegeven dat de servers tijdelijk buiten gebruik zijn en dat ik het later opnieuw moet proberen. Maar dit is al dagen zo. Dus dat lijkt mij niet normaal. Ben wel gewoon verbonden met internet. Dat werkt allemaal wel. Overigens heb ik FIFA14 ook geïnstalleerd op mijn IPad en daar werkt FUT. Maar waarom ik geen verbinding kan krijgen met de EAS FC is mij een raadsel. Komt dit probleem iemand bekend voor of staat op dit forum reeds een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Masegate schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Zojuist even snel een transferverzoek gestuurd. PSN Hulzebos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Inmiddels 3 leden. Kunnen er nog wat meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zit er inmiddels ook in, liep nog niet echt storm nee ;)
Makkelijkste is wel om redelijk wat leden te hebben, want allemaal online tegelijk ben je toch niet.
Een koppeling plaatsen in het PS4 topic helpt daarbij wel, aangezien niet iedere tweaker met een PS4 én Fifa in dit topic actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Een team wat ik voor online seizoenen aanraad: Fiorentina, heerlijk teampje geworden, Cuadrado met 5* skills, Fernandez ook, Rossi heerlijk OP zo niet, dan Mario Gomez ;), Pizarro, Valero en Aquilani voor een heerlijke pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik zal me vanavond aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bayern München speelt ook erg fijn; robben en ribery op de flanken met voorzetten naar Mandzukic, die een erg goede kopper is ;)
Eerder deed ik dat met Duitsland; 4-1-4-1 met Muller in de spits, Reus en Schurle op de flanken, maar na een update van het selectiebestand is die gehele selectie op de schop; allemaal debutanten waardoor het team niet zo sterk meer is, nu dus over naar Bayern ;)

Ajax speelt ook wel prima; dan heb je een keer een andere tegenstander dan Real Madrid. :+
Al wisselt dat ook wel heel erg qua kwaliteit tegenover je. Een Chili is goed te doen, maar tegenover een engelse subtopper kan het wel eens lastig worden.

Er zijn trouwens ook van die irritante spelers die met PSG spelen, en precies weten hoe je een voorzet vanaf de middellijn op Ibra weet te geven, die dan al loopt en de bal precies achter de verdediging krijgt. Dat alles zonder buitenspel te staan omdat de voorzet al heel vroeg was ingezet, en je als verdediging vrijwel kansloos bent. Lijkt een soort bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 13-09 16:21
Heb sinds kort ook FIFA 14 op de PS4, zal me binnenkort ook even aanmelden voor de Tweakers Pro Club. Moet nog wel wennen na FIFA 13 op de X360, maar dat zal wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
dutchgio schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:41:
Er zijn trouwens ook van die irritante spelers die met PSG spelen, en precies weten hoe je een voorzet vanaf de middellijn op Ibra weet te geven, die dan al loopt en de bal precies achter de verdediging krijgt. Dat alles zonder buitenspel te staan omdat de voorzet al heel vroeg was ingezet, en je als verdediging vrijwel kansloos bent. Lijkt een soort bugje.
Deze is erg leuk te pareren. Zet je tactische instelling op Ultra Verdedigend. Je pakt nu al die ballen en met rustig uitspelen naar de aanval kan je hier prima goals uithalen. Vaak zijn het gasten die alleen dit kunnen, dan resulteert het in een Disconnect. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb een vraag, als ik een fut wedstrijd voltooi word ik automatisch teruggestuurd naar het hoofdmenu en wordt de wedstrijd opgeven als 3-0 verlies. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jumpman schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:41:
[...]

Deze is erg leuk te pareren. Zet je tactische instelling op Ultra Verdedigend. Je pakt nu al die ballen en met rustig uitspelen naar de aanval kan je hier prima goals uithalen. Vaak zijn het gasten die alleen dit kunnen, dan resulteert het in een Disconnect. ;-)
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen als ik weer zo'n malloot tegenkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 08:11
dutchgio schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:41:
Ik speel ook met PSG, maar LB+Y komt bij mij toch niet voor in de tactiek. Speel natuurlijk wel in op de kracht van Ibra, maar dit over het algemeen met voorzetten of een kaats op Cavani, Levezzi of Lucas.
Nadeel van spelen met PSG is dat je alleen tegen Arsenal, Liverpool, Chelsea of Man Utd speelt, enkele keer tegen Real maar die gasten kunnen er echt niets van.

Sowieso mensen die met Real spelen hebben echt maar 1 tactiek, en dat is pace-whore. Afgelopen week 4 tegen gekomen en binnen 20 minuten op 2-0, 3-0 voor, alle 4 quitte ze, of leggen de controller neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En als ze dan de controller neerleggen is het nog moeilijker te scoren ook :+
Ik probeer af en toe wel eens met ajax te spelen, maar de kwaliteit van de teams waartegen je speelt wisselt te veel. De ene keer een nationaal B elftal en de andere keer Polen. Met blascykowski en lewandowski kom je dan zo langs boilesen of veltman, alleen op de verdediging zijn ze wel wat minder goed maar als je dat zelf redelijk kunt is het een goed team. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zie net dat ze 59,99 voor de world cup versie vragen....echt schandlig als je het mij vraagt...

niks meer niks minder dan een extra tournooi en meer landen teams.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Welke nieuwe game heeft geen adviesverkoopprijs van €59,99? Daarnaast is de game meer dan slechts een toernooitje met wat nieuwe spelers. Daarnaast is 50% van de gamers die de game zullen kopen geen eigenaar van FIFA 14. Ook is de sfeer in de game natuurlijk veel beter dan in FIFA 14, wat voor sommige mensen belangrijk is. 2010 FIFA World Cup was zeker beter dan FIFA 10. Als ik nog een PS3 zou hebben, en niet de ervaring van PS4 FIFA 14, had ik de game zeker een kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met het WK in Zuid-Afrika bracht men het als een soort DLC voor Fifa (10?), wat ze ook best hadden kun doen.
Of breng het uit als full-priced(50-55 euro) game, en minstens 50% korting voor de downloadversie voor iedereen die tevens Fifa 14 al heeft.

Ik heb geen PS3 meer, maar als ie wel op de PS4 zou komen zou ik het ook niet halen. 60 euro voor alleen het WK waar de focus op ligt, is gewoon te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
2010 FIFA World Cup was standalone, 2012 EURO was een DLC. In de link die ik in mijn vorige post al neergezet had wordt de afweging van EA toegelicht. Hoewel ik je idee van een korting op mensen die al FIFA 14 hebben een erg goed idee vind. Stel dat je bijvoorbeeld 50% korting krijgt op digitale aankoop, zouden veel mensen de game kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Masegate schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Gisteren helaas geen tijd gehad om achter de PS4 te kruipen. Wellicht vanavond.

Niet vrij toegankelijk. Dus ik zal je waarschijnlijk eerst moeten accepteren.
Ik ben ook aangemeld (PSN: Oo_Morris_oO), maar wanneer gaan we nu eens spelen? Ik heb in FIFA 11 en 12 enorm veel gespeeld met de Tweakers Club, was altijd erg leuk! Ik ben het ego'en van de mensen bij inval wedstrijden zat om nog verder te levellen. Gisteren zat er een gast in ons inval team die verdediging had gekozen en telkens op het eigen doel ging schieten/passen, binnen no time was het 0 - 3. 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

WK editie is leuk op het moment van de WK zelf om te spelen, maar vrij snel daarna wil je weer FIFA spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 07:20:
Heb FIFA14 op de ps4. Ik krijg altijd de foutmelding EAS FC niet verbonden. Dit heb ik al van het begin af aan. Kan hierdoor vele opties van het spel niet benutten. Zo is FUT niet te spelen omdat ik niet verbonden ben met de EAS FC servers. Heb geen idee of ik iets aan de instellingen kan doen, zodat ik wel verbinding krijg. Er wordt aangegeven dat de servers tijdelijk buiten gebruik zijn en dat ik het later opnieuw moet proberen. Maar dit is al dagen zo. Dus dat lijkt mij niet normaal. Ben wel gewoon verbonden met internet. Dat werkt allemaal wel. Overigens heb ik FIFA14 ook geïnstalleerd op mijn IPad en daar werkt FUT. Maar waarom ik geen verbinding kan krijgen met de EAS FC is mij een raadsel. Komt dit probleem iemand bekend voor of staat op dit forum reeds een oplossing hiervoor.
Heb eerder dit bericht geplaatst, maar geen reactie gehad. Het lijkt erop dat ik de enige ben met dit probleem, althans op een PS4. Ik heb internet zitten te zoeken, maar helaas niks kunnen vinden. Weet niet meer wat ik moet doen. Wellicht EA maar bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Jumpman schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:46:
[...]

Ik ben ook aangemeld (PSN: Oo_Morris_oO), maar wanneer gaan we nu eens spelen? Ik heb in FIFA 11 en 12 enorm veel gespeeld met de Tweakers Club, was altijd erg leuk! Ik ben het ego'en van de mensen bij inval wedstrijden zat om nog verder te levellen. Gisteren zat er een gast in ons inval team die verdediging had gekozen en telkens op het eigen doel ging schieten/passen, binnen no time was het 0 - 3. 8)7 :?
Vaak als ik online ben kijk ik even hoeveel er online zijn. Vaak maar 1 en dat is dan weer wat weinig voor een wedstrijd. Maar goed. Kunnen we best doen hoor. Hebben eigenlijk nog een paar leden nodig zodat er vaker 3 of 4 mensen online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Masegate schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Vaak als ik online ben kijk ik even hoeveel er online zijn. Vaak maar 1 en dat is dan weer wat weinig voor een wedstrijd. Maar goed. Kunnen we best doen hoor. Hebben eigenlijk nog een paar leden nodig zodat er vaker 3 of 4 mensen online zijn.
Ik wil het clubmanagement niet overnemen, maar misschien nog even actief mensen ronselen in het [PS4] PlayStation 4 - Deel 3 topic?

Gisteren de Challenging trophy gehaald. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 19-03-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb daar ook al wat geplaatst vanochtend, maar was tijdens of na die aankondiging van de vr-bril waardoor het nogal storm liep met reacties, en die van mij over de Fifa pro club overspoeld werd ;)
Dus geen idee of het effect heeft gehad, maar meerdere keren doen lijkt me een prima plan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb me ook aangemeld bij GoT NL , voorheen altijd Clubs gedaan maar de meeste teamleden zijn op de ps3 gebleven. ( tot fifa 15 )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Terrestra schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:55:
Heb me ook aangemeld bij GoT NL , voorheen altijd Clubs gedaan maar de meeste teamleden zijn op de ps3 gebleven. ( tot fifa 15 )
Ik heb precies het tegenovergestelde met het bij Tweakers ontstane clubje. Bijna allemaal zijn ze overgestapt naar de PS4, dus hebben we nu nog 2 of 3 actieve leden. Ik wacht ook op fifa15 met de aanschaf van een PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
MyUtd4Life schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:00:
2010 FIFA World Cup was standalone, 2012 EURO was een DLC. In de link die ik in mijn vorige post al neergezet had wordt de afweging van EA toegelicht. Hoewel ik je idee van een korting op mensen die al FIFA 14 hebben een erg goed idee vind. Stel dat je bijvoorbeeld 50% korting krijgt op digitale aankoop, zouden veel mensen de game kopen denk ik.
World Cup 2010 was inderdaad standalone, maar ik vond het wel een leuke game met veel spelmodi erin. Alle teams hadden een licentie en het zag er strak uit. Heb deze game vaak gespeeld en het was voor mij ook het moment om na vele jaren PES naar FIFA te switchen.

Maar dan die Euro 2012 DLC: Wat een aanfluiting was dat! Heleboel teams hadden geen licenties en het was buggy als de pest.

Denk dat ik toch wel voor World Cup 2014 ga maar wacht nog wel even de reviews af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
ik zal me vanavond ook even aanmelden voor GoT NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Iemand overigens een voorkeur voor hoe we met 'beheerders' omgaan? Ik ben nu de enige die verzoeken kan accepteren en dergelijke. Moet iedereen die mogelijkheden krijgen? Of een paar mensen? Mij maakt het allemaal niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een Pro Club voor PC?
Indien niet kan ik FIFA14 kopen via PSN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Masegate schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:56:
Iemand overigens een voorkeur voor hoe we met 'beheerders' omgaan? Ik ben nu de enige die verzoeken kan accepteren en dergelijke. Moet iedereen die mogelijkheden krijgen? Of een paar mensen? Mij maakt het allemaal niet veel uit.
Ik weet niet hoe groot de club wordt maar het kan inderdaad wel handig zijn om meerdere die bevoegdheid te geven, voor een snelle doorstroom van de aanvragen.

Nog wat anders:
FUT bestaat 5 jaar, en daardoor krijg je 5 gratis gouden pakketten.
Zit best wat leuks bij als je mazzel hebt.
Helaas is verkopen alleen niet mogelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
dutchgio schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Nog wat anders:
FUT bestaat 5 jaar, en daardoor krijg je 5 gratis gouden pakketten.
Zit best wat leuks bij als je mazzel hebt.
Ik had duidelijk geen mazzel... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:54:
- Geen idee
- Ja, wel duur volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Iemand al ergens wat gehoord over FIFA 15 of dat nou ook Next-Gen wordt op PC?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Masegate schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Ik had duidelijk geen mazzel... :'(
Het is bij mij niet de absolute wereldtop, meer subtoppers.
Spelers als Sam, Sandro, Guarin, Eriksen, Inan, Janssen(exclusief, want hij voetbalt IRL niet meer ;) )
Met als klap op de vuurpijl Pepe en Pedro ;)
Pedro heb ik niet nodig, maar al met al prima toevoeging aan de selectie.
Die gouden contracten zijn ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:54:
www.RG-FIFA.com is een PC club.

PSN Store US kost FIFA 38 euro, na aanschaf ook te spelen met je NL account.

Voor de PS4 clubbers onder ons, we zoeken nog leden!

[ Voor 8% gewijzigd door dannbla op 20-03-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:57
Ik heb echt een haat liefde relatie met FIFA 14 op de PS3.

De ene keer speelt het spel heerlijk spoepel, de andere keer heeft elke speler een draaicirkel van een vrachtwagen, zelfs spelers als Messi etc.

De ene keer nemen spelers heerlijk een bal aan en bewegen ze direct voort, de andere keer nemen ze de bal aan, staan ze een dikke seconde stil en bewegen ze pas verder. (Hier erger ik me pas echt kapot aan)

De ene keer lopen spelers in de bal (of naar de bal toe, hoe je het wilt noemen) de ander keer pass je de bal naar iemand en staat iemand aan de grond genageld en krijg je hem niet in beweging en rolt de bal zachtjes naar de speler toe en zit je als een malle aan het pookje te trekken om er snelheid in te krijgen maar speler verrekt het om in beweging te komen 8)7

Ik blijf wat dat betreft echt frustraties in het spel houden. Of het nou met FUT is, carreer is of een andere modus, ik heb geen idee waar het aan ligt. Sowieso vind ik de manier van spelen bij elke speltype weer heel erg anders aanvoelen en dat zorgt niet voor gewenning.

Ik speel het op een PS3 12 GB Slim versie
Mijn televisie betreft een Samsung UE40ES6710:
pricewatch: Samsung UE40ES6710

Wat me soms opvalt is dat ik vind dat mijn PS3 soms sloom is en veel herrie maakt met de CD van FIFA 14 erin. Alsof ie continue aan het scannen is wat ie moet afspelen. Menu's zijn ontzettend traag en hij is continue bezig met nadenken. Het viel me laatst op toen ik FIFA 14 meenam naar een vriend, welke ook een PS3 heeft, zijn ding totaal geen herrie maakte en het bij hem erop leek dat alles veel soepeler reageerde.... Maar dat zal vast bedrog zijn ;w

Sorry voor het klaag moment, maar toch blijf ik het spel spelen..... :') !!!

[ Voor 47% gewijzigd door Sleehond op 22-03-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 19:07
Ik wil bij deze ook even laten weten dat ik me heb aangemeld voor de GoT pro club op de PS4, FrankyDee. Veel pro clubs gespeeld in FIFA 13 op de 360 en vandaag gestart met FIFA 14 pro club, lijkt me leuk om eens met jullie te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
De eerste wedstrijd is gespeeld en gewonnen (stonden 2-1 achter en tegenstander verliet wedstrijd). Met 2 mensen is wel echt weinig. Je kunt beter 3 of 4 personen in het team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Meer mensen hier problemen met fifa pro club? Vanmiddag gewoon kunnen spelen. Vanavond heb ik alleen maar connectie problems. Twee teammates kunnen wel spelen, ik en nog een teammate kunnen dus niet spelen.

Alle porten forwardje gedaan, virusscanners eraf niets helpt :(

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Masegate schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:50:
De eerste wedstrijd is gespeeld en gewonnen (stonden 2-1 achter en tegenstander verliet wedstrijd). Met 2 mensen is wel echt weinig. Je kunt beter 3 of 4 personen in het team hebben.
Een goed begin! ;) Vanavond was ik er, echter geen andere spelers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 19:07
Ik vind het wel vervelend dat je niemand kan uitnodigen als je wilt spelen. Bij toeval moet iemand al wachten of je moet zelf gaan wachten totdat er iemand bij komt. Vanavond maar weer een poging doen, het zou idd wel leuker zijn als er meer dan 2 personen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik heb wel een 'nu spelen' bericht naar alle online spelers kunnen sturen volgens mij. Zou zo niet meer weten waar dat zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ik heb ook een 'Nu Spelen' bericht naar iedereen gestuurd. Dit kan je ergens doen met driehoekje in het Pro Clubs menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik heb een vraag voor de XBOX ONE versie. Ik speelde altijd head to head online op m'n 360 console. Echter in fifa 14 op de ONE zie ik deze optie niet meer, ik moet nu kiezen voor seasons. Ik kan dan een game opstarten maar de normale camera, waarbij je gewoon alle hoeken ziet en de camera van links naar rechts mee gaat lijkt volledig verdwenen. Wie weet welke instelingen ik moet aanpassen om die view terug te krijgen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 13-09 17:04
Ik schrok me net dood!
Ik speel Fifa op de pc, maar toen de wedstrijd begon hoorde ik opeens een Rus praten tegen een vriend. Op de achtergrond hoorde ik dat een andere spel werd gespeeld.
Ik dacht dat ik gehacked was..
Gelijk spel uitgezet (verloren) en ik hoorde hen niet meer.

Ik wist niet dat je in Fifa met de tegenstander kon praten. Hoe zet je zoiets uit? Vet storend als de tegenstander tegen me gaat lullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zeer vervelend dat ik bij online seizoenen vaak aan het begin van een wedstrijd de melding krijg: "Je selectiebestand komt niet overeen met die van de andere speler" waarna de wedstrijd word afgesloten, iemand een oplossing?
Al ligt het niet aan mij want na 2-3 keer proberen start hij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 00:10
Als iemand zin heeft in Fifa14 op de PS4: PSN is MrMistral. Mijn niveau: Divisie 1/2 seasons.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:24:
Ik vind het zeer vervelend dat ik bij online seizoenen vaak aan het begin van een wedstrijd de melding krijg: "Je selectiebestand komt niet overeen met die van de andere speler" waarna de wedstrijd word afgesloten, iemand een oplossing?
Al ligt het niet aan mij want na 2-3 keer proberen start hij wel gewoon.
De reden dat ik geen seizoenen meer speel... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
Ik heb er zo'n hekel aan... Mijn eerste seizoen aan het spelen met Accrington Stanley (League2) en in de winter transfer periode flink de bezem door de selectie gehaald. Op transfer deadline day krijg ik een bod op mijn aanvaller die ik aan het begin gekocht heb voor 170k. Een mooi bod van 500k, waar ik vervolgens een echt talent mee kan strikken voor in de aanval. Maar je raadt het al: geen aanvaller weten te strikken op de laatste dag, en nu voldoende budget om niks mee te doen in dit seizoen.

Wordt je surplus aan transferbudget nog steeds 'afgepakt' aan het einde van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:15
Ja bij mij bij AC Milan wel steeds..
Had Balotelli voor 100 miljoen verkocht aan Bayern en toen had ik in het nieuwe seizoen maar een budget van 30 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Klote... wat kan ik nu het beste doen met mijn centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Jeugdscouts inhuren en zo op zoek gaan naar talentjes. Of een eerdere save laden uiteraard.

[ Voor 25% gewijzigd door Martell op 31-03-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Ik save steeds over mijn vorige save heen. Pech hebben dus, en maar de scouts inhuren idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me gisteren aangemeld voor de pro-club op de ps4.psn-id is pruimtabak.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste