Bohh wat reeg ik me op zeg.. heb laatste tijd echt een hekel aan EA. Kom ik eerst meerdere malen tegen dat mijn selectiebestand verschilt met die van de tegenstander.. En steeds vaker begin ik niet met de opstelling/formatie die ik had gemaakt.. Dit is ZO ERG irriterend.. En het zit al zoooo lang in de game, en ze hebben het nog steeds niet gefixt, SCHANDE!
Het is maar een kleine bug, maar het is cruciaal.. Ik speel met Chelsea, en als ik dus niet mijn eigen opstelling heb, heb ik dus geen Ba in de spits. maar eto'o. Eto'o is zeker geen slechte spits, maar ik heb Ba erin gezet zodat ik met de counter via de flanken kan spelen(aangezien ik door het midden tegen real minder vaak er doorheen kom) en zo kan voorzetten op Ba, want die is tenminste groot en kopsterk. Maar als ik dus eto'o in de spits hebt gaat die vlieger niet op.
En ik ben echt geen slechte speler, ben (zonder eigendunk) eig best pro, maar ik vind dat ze het deze game teveel op het fysieke hebben gegooid. Want kleine technische spelers(Hazard, Aguero, Silva, Iniesta etc) die in het echt supergoed zijn, vind ik in FIFA gewoonweg minder.. Je kan zeggen wat je wilt, maar als ik, met bijvoorbeeld Barcelona, met sanchez, messi, Pedro, neymar moet proberen te scoren tegen real( aangezien je daar 9/10 keer tegen moet), dan is dat een stuk moeilijker, aangezien de 4 verdedigers van real en de 2 verdedigende middenvelders ervoor, allemaal zo fysiek sterk zijn.. Messi is in het echt een wereldster, maar in FIFA is die best makkelijk van de bal te krijgen, het is een kwestie met er naar toe lopen met een fysieke speler, 2x op Rondje/B duwen en OF je hebt de bal OF messi is zodanig uit balans dat die zelf de bal verspeeld OF messi houdt de bal, maar door al dat getrek en geduuw is messi niet langs de verdediger kunnen komen en messchien is hij zelfs al ingehaald.
Messi is slechts een voorbeeld, maar het is wat ik hierboven al gezegd heb, de game is teveel op het fysieke gericht waardoor kleine, technische, lichtvoetige spelers gewoon minder zijn..
Trouwens: Ronaldo heeft nu in het echt een rode kaart gekregen, dus mensen die real zijn, en die bug dus hebben, kunnen niet met ronaldo spelen, want die staat ook niet bij de wissels erbij haha! Helaas moet ik dan alweer wel zeggen, dat de real spelers die ik tegenkom, allemaal MET ronaldo spelen.. heb nog geen geluk gehad..
Ik las trouwens op vorige pagina´s dat je een melding zou krijgen als je niet je eigen selectie´s zou hebben? Dit is mij nog niet opgevallen, waar en wanneer krijg je deze melding dan?
Bij voorbaat dank!
[
Voor 11% gewijzigd door
N.Uckerman op 24-02-2014 20:17
]