Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
In september had ik PES 2014 voor de PS3 aangeschaft. Voorheen kocht ik altijd erg jaar trouw PES maar de laatste jaren ben ik voor FIFA gegaan omdat vooral de online ervaring met Season en FUT gewoon veel beter was. Maar in september dus toch maar PES een kansje gegeven.

PES was echter weer een en al drama dus ik heb afgelopen weekend weer FIFA aangeschaft voor de PS3. Maar na een aantal online potjes begint er bij mij ook hier stoom uit mijn oren te komen. Die passing is echt wel heel wat anders in vergelijking met PES 13. Ik begrijp dat ze het pingpong passing en het pace element eruit willen hebben maar als die bal in het midden valt dan rennen mijn spelers soms echt niet op de bal af :?

Misschien moet ik gewoon nog ff een paar potjes spelen om het beter te beheersen. Ik zit nu met Seasons nog steeds in Divisie 10 met 3W 3L, ik dacht dat ik daar zo doorheen zou knallen en dat ik binnen no time in de hogere divisies zou zitten maar dat valt dus even zwaar tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Zijn er mensen die een match willen spelen online (xbox 360) geen FUT gewoon normaal. Laat je xbox tag achter!

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Ben ik hier de enige die enorm veel last heeft van FIFA 14 online met de PS4.
Zowel tijdens seizoenen als gewoon tegen vrienden kan hij maar geen verbinding maken.

In seizoen krijg ik 9 van de 10 de melding 'verbinding met tegenstander is verbroken. En als ik er al doorheen komt krijg ik de melding 'de wedstrijd is geannuleerd om een oneerlijk voordeel te voorkomen'.

Ik heb gewoon NAT-type 2. Ook heb ik geprobeerd de online spelerslecties te verwijderen maar dat helpt ook niks :(

Wordt er gewoon knettergek van. Hier heb ik geen PS4 voor gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er een Fifa 14 xbox tweakers club is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Helaas is Fifa offline weer hetzelfde verschrikkelijke spel als altijd. Poppetjes die constant over elkaar struikelen en mijn aanvallers kunnen geen bal bij zich houden. Verwacht ook geen hele goede spelers met mijn team Derby County , maar als een verdediger maar ff naar ze kijkt vallen ze al om of geven ze de bal af. En de verdedigers in de 2e competitie van Engeland zullen toch niet veel beter zijn lijkt me.

Speelde vaak een bal in het midden van een strafschopgebied, kapte dan weg en had vaak een kans. Dat lukt gewoon totaal niet meer. Ik verlies echt niks , maar speel meer dan de helft gelijk met wedstrijden dat ik zwaar overmachtig ben. Wereldkeepers hebben die andere teams.

Ik speel op pro , maar een niveau lager is helaas weer veel te makkelijk. Weinig lol en veel frustratie dus en bijna mijn 1e PS4 controller gesloopt. Ik zit er hard over te denken om het spel weer te verkopen en kijken of ze in 15 eens een redelijk niveau game kunnen neerzetten.

Online zal het allemaal wel goed zitten, maar daar heb ik simpelweg geen zin in..damn wat kan een Fifa mij toch het bloed onder de nagels vandaan halen.

Edit : als ik een speler aanspeel loopt de verdediger hem vaak voorbij en pakt de bal terwijl de aangespeelde speler schaapachtig blijft staan. Doe ik dat nou iets fout of is het iets wat gewoon in het spel zit ?

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 18-12-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Gisteren speelde in een seizoenen wedstrijd tegen een Fransoos, waar zo'n tien minuten lang een hele kroeg de oren van kop af schreeuwde (nadat de lol eraf was, de headphone maar op de grond gelegd :)). Weet iemand hoe je op de PS4 bij FIFA 14 je tegenstander kan muten? Ik gebruik een koptelefoon aangesloten op de controller. Ik heb al met de PS knop ingedrukt gekeken, maar hier kan ik alleen aanpassen, of alleen chat audio over de headset of alle audio. Ik kan dit zo snel niet vinden op Google.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 18-12-2013 13:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
vraagje: heb fifa 14 besteld op de xbox bij zavvi, maar deze kwam te laat dus heb een andere gekocht in Nederland en wil deze nu verkopen.
Nu heeft deze een andere EAN, namelijk 5030944111109. Er staat ook wat over Kinect op in het Engels en Frans. Wie weet waar ik kan vinden welke talen er überhaupt kwa commentaar op staan. Lijkt me wel zo eerlijk kwa verkoop namelijk dit te vermelden.

Afbeeldingslocatie: https://img.ebw.gr/205762/Electronic-Arts-Fifa-14-X360-5030944111109-2.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door maxtrash op 18-12-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
maxtrash schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:47:
vraagje: heb fifa 14 besteld op de xbox bij zavvi, maar deze kwam te laat dus heb een andere gekocht in Nederland en wil deze nu verkopen.
Nu heeft deze een andere EAN, namelijk 5030944111109. Er staat ook wat over Kinect op in het Engels en Frans. Wie weet waar ik kan vinden welke talen er überhaupt kwa commentaar op staan. Lijkt me wel zo eerlijk kwa verkoop namelijk dit te vermelden.

[afbeelding]
Dit is een UK versie, maar volgens mij kan de Nederlandse taal (als je dit al zou willen) gewoon downloaden als deze niet op de disc staat (was voorheen i.i.g. altijd wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11-2021
Ik heb in Fifa 14 op de ps4, ingelogd met mijn origin account welke ik op de pc gebruikte.
Favo club in fifa ingesteld als Feyenoord.
Nu is mijn foto bij mijn gebruikersaccount van Ajax en krijg dit niet gewijzigd, althans zou niet weten waar.

Kan het niet vinden in de menu's van fifa

Wie kan mij uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de Fifa website zelf moet je afaik je account instellen welk platform je wil gebruiken, dan kan je hem wel aanpassen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
SinergyX schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:27:
Op de Fifa website zelf moet je afaik je account instellen welk platform je wil gebruiken, dan kan je hem wel aanpassen.
kan ik ook niet dat ajax plaatje wijzigen......
kan zelf nog nioet eens aangeven dat ik een ps4 heb, enkel maar ps3

Dit is wat ik bedoel:
http://gyazo.com/d43806e87d9bd089b8cea8789f9887fb

[ Voor 19% gewijzigd door rms90 op 21-12-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
In het FIFA hoofdmenu ga je naar het tabblad "Football Club". Linksonderin heb je een klein vakje met de ranglijst; je niveau en waar je staat tov vrienden. Wanneer je daar op staat tik je de rechterstick op je controller iets naar rechts, dan zie je je dagelijkse XP. Als je hier op klikt kun je je favoriete club wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Op de PS4 heb ik het commentaar op Engels ingesteld, evhter om de zoveel tijd is het gewoon weer Nederlands. Ik heb geen zin me hele PS4 op Engels te zetten. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
Zo bedankt zeg _/-\o_
As maandag is het verwerkt geeft die aan na afloop seizoen.
Gisterenavond tijd zitten kutten zonder succes.
Nu mijn vriendin telefonisch dit laten uitvoeren want ik zit op werk maar ze zegt dat het gelukt is :)
Martell schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 07:39:
In het FIFA hoofdmenu ga je naar het tabblad "Football Club". Linksonderin heb je een klein vakje met de ranglijst; je niveau en waar je staat tov vrienden. Wanneer je daar op staat tik je de rechterstick op je controller iets naar rechts, dan zie je je dagelijkse XP. Als je hier op klikt kun je je favoriete club wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rms90
Ik heb hier nog niet echt op gelet, zal er vannavond is op letten. Heb hem nm ook op engels commentaar handmatig gezet.
Jumpman schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:23:
Op de PS4 heb ik het commentaar op Engels ingesteld, evhter om de zoveel tijd is het gewoon weer Nederlands. Ik heb geen zin me hele PS4 op Engels te zetten. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Waarom wil je de taal van je PS4 niet op Engels zetten? Als je de systeemtaal op Nederlands hebt staan krijg je in je trophy lijst echt de meest slechte vertalingen van trophies. Alleen daarom had ik de taal van e PS3 sowieso al op Engels. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Iemand een idee wanneer je weer in Hightlights of the Week weer eens een keer een Be a Pro Challenge krijgt? Kan ik eindelijk mijn laatste achievement binnen koppen. Krijg tot nu toe alleen maar match day en match week challenges. Of ik kijk compleet verkeerd.

Gaat om deze achievement:

On My Own: Complete a Be a Pro Challenge on any difficulty in Highlights of the Week

Vind het eigenlijk wel slecht dat er een achievement/trophy gekoppeld zit aan een gamemodus waar je afhankelijk bent van EA en of ze zin hebben om dit een keer toe te voegen in het menu.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:20:
Iemand een idee wanneer je weer in Hightlights of the Week weer eens een keer een Be a Pro Challenge krijgt? Kan ik eindelijk mijn laatste achievement binnen koppen. Krijg tot nu toe alleen maar match day en match week challenges. Of ik kijk compleet verkeerd.

Gaat om deze achievement:

On My Own: Complete a Be a Pro Challenge on any difficulty in Highlights of the Week

Vind het eigenlijk wel slecht dat er een achievement/trophy gekoppeld zit aan een gamemodus waar je afhankelijk bent van EA en of ze zin hebben om dit een keer toe te voegen in het menu.
Vind ik hetzelfde met FUT. Ik vind Trophies/Achievements leuk, maar niet als ik "gedwongen" word bijv. 20 FUT packs te kopen. En dan hoef ik toch echt geen Platinum. Zit nu op 50% met Fifa en vind het best. In de tijd van de 360 wilde ik zoveel mogelijk Achievements en ging vaak tegen mijn zin in ze proberen te halen. Dat laat ik nu toch echt gaan, ik heb minder tijd en de tijd die ik heb besteed ik aan wat ik leuk vind in en aan een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik laat het alleen al lopen om de trophie dat je alle manager taken moet halen in FUT. Dat heb ik op de PS3 al gedaan en is dus helemaal niet meer mogelijk.. (of misschien als ik mijn huidige FUT potje delete en een nieuwe start met alle gevolgen van dien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

jongf7 schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:10:
Ik laat het alleen al lopen om de trophie dat je alle manager taken moet halen in FUT. Dat heb ik op de PS3 al gedaan en is dus helemaal niet meer mogelijk.. (of misschien als ik mijn huidige FUT potje delete en een nieuwe start met alle gevolgen van dien)
Welke taak is dan niet meer mogelijk?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Dit komt voor als je FUT gespeeld heb, waarbij EA blijkbaar (hoe kan het ook anders) een fout gemaakt heeft waarbij je commentaar wordt aangepast naar je systeemtaal in plaats van je instellingen.

Oplossingen afaik:
- Systeemtaal van je PS4 op Engels zetten
- Bij opstarten van FIFA elke keer Engels kiezen

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MyUtd4Life schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:29:
[...]

Dit komt voor als je FUT gespeeld heb, waarbij EA blijkbaar (hoe kan het ook anders) een fout gemaakt heeft waarbij je commentaar wordt aangepast naar je systeemtaal in plaats van je instellingen.

Oplossingen afaik:
- Systeemtaal van je PS4 op Engels zetten
- Bij opstarten van FIFA elke keer Engels kiezen
Thnx! De oplossing wist ik, maar de oorzaak niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Iemand hier zin om eens online co-op seasons eens uit te proberen op PS4? :)

[ Voor 5% gewijzigd door G4mert op 23-12-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Hoe is de career mode in deze versie? Ben van het weekend begonnen met een career als speler bij 1 van de slechtste teams in de game. Speel dus nu bij Bray Wanderers in Ierland. Ben hier gelijk de ster en krijg al gelijk aanbiedingen van bv Everton en zal ongetwijfeld straks opgeroepen worden voor het NL-elftal.

Zou juist liever een realistischere career willen waar ik wat realistische stappen kan zetten. Dus niet van het allerslechtste in de allerslechtste competitie naar een subtoper in 1 van de beste competities.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Het kan al eerder gevraagd zijn maar kwam het zo 123 niet tegen met de search maar is het mogelijk om de aangepaste opstellingen van eerdere fifa's te downloaden naar het spel? Want bij eerdere versie's vroeg het spel of je het wilde als hij je account herkende maar dat kwam ik nu niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:08
L1nt schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:21:
Hoe is de career mode in deze versie? Ben van het weekend begonnen met een career als speler bij 1 van de slechtste teams in de game. Speel dus nu bij Bray Wanderers in Ierland. Ben hier gelijk de ster en krijg al gelijk aanbiedingen van bv Everton en zal ongetwijfeld straks opgeroepen worden voor het NL-elftal.

Zou juist liever een realistischere career willen waar ik wat realistische stappen kan zetten. Dus niet van het allerslechtste in de allerslechtste competitie naar een subtoper in 1 van de beste competities.
Moet je een betere team kiezen om te starten,
ik ben begonnen bij West Ham United, in eerste transfer periode wordt je altijd uitgeleend, ik kwam bij Chesterfield terecht, hier werd ik ook snel de beste speler, daarna terug naar West Ham en toen ging het al wat moeilijker, de oproep voor NL gebeurd best wel snel, maar je speelt niet het hele WK mee, ben je nog te 'slecht' voor.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Weet iemand misschien wat de controls zijn van Prof-clubs/Be-a-pro? Ik kan ze echt nergens vinden.
Ik weet wel dat je met X de bal naar jouw speler kan laten spelen, maar hoe kan je de computer naar een andere medespeler van jouw team laten spelen? Ik kan die controls echt nergens vinden.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Ligt het aan mij of is het bij een spelers-carrière niet mogelijk om een transferverzoek in te dienen als je op de leenlijst staat? Ik wil nu weg bij de club waar ik sinds het begin speel (ik ben dus nog niet uitgeleend geweest), maar ze weigeren me van de leenlijst te halen. Op de plaats van 'transferverzoek indienen' staat nu iets over de leenlijst. Verder heeft het geen zin of ik leenaanbiedingen weiger, want ze blijven staan? Iemand anders dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Weekendje Koln geweest met mn vriendin. Kwam daar bij de lokale gamestop wat leuks tegen.
Uitgebracht in 2013, verbeterde triggers, analoge knuppeltjes, een soort "kuil" waar je wijsvinger perfect in valt.
Ziet er uit als een voetbal en ligt vooral erg lekker inde hand (Heeft veel weg van de xboxone controller)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vddFCKPl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n853Crul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJmhOqdl.jpg

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

Zijn hier ook PS4 spelers aanwezig die mij eventueel zouden willen helpen om de laatste paar trofeeën te behalen (de trofeeën die je kunt halen via Be a Pro o . a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
Als je career kiest en dan voor player. Is er ook een manier dat je die oefenwedstrijden niet hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:08
jaaoie17 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:08:
Als je career kiest en dan voor player. Is er ook een manier dat je die oefenwedstrijden niet hoeft te doen.
nee, jij bent maar een speler, de manager beslist of je als team een oefenwedstrijd moet doen.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:06
seasons online komt soms zo scripted over: vele kansen voor, keeper redt: een kans tegen, goal. vaak is de 45e minuut een goal.

iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een vraag,

Bij FIFA 14 heb je ook de instelling aanpassen instellingen
en dan spelinstellingen en dan spelaanpassingen gebruiker.

Daar kun je bijvoorbeeld de volgende dingen instellen

-Sprintsnelheid
-passnelheid
-snelheid schoten
-vaardigheid doelman

Standaard staat de balk op 50%
maar je zou hem bijvoorbeeld ook op 100% sprintsnelheid kunnen zetten.

Heeft dit menu verder ook invloed op online spelen?
Ik verlies het vaak online, ik oefen wel met spelen maar vaak verlies ik het dan nog.
Ik vraag me af of die anderen nou echt zo veel beter dan mij zijn of dat ze een bepaalde setting gebruiken met online FIFA 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

G4mert schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:22:
Iemand hier zin om eens online co-op seasons eens uit te proberen op PS4? :)
Ik ;) stuur maar een PM of voeg Chrizzeh_ toe op psn ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
hmr schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:30:
[...]

Ik ;) stuur maar een PM of voeg Chrizzeh_ toe op psn ;)
Kan dit ook met FUT? Zo ja iemand zin om met me mee te doen, heb een insane team. PSN Kraanwater, feel free to add :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
okaydanny schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:00:
Weekendje Koln geweest met mn vriendin. Kwam daar bij de lokale gamestop wat leuks tegen.
Uitgebracht in 2013, verbeterde triggers, analoge knuppeltjes, een soort "kuil" waar je wijsvinger perfect in valt.
Ziet er uit als een voetbal en ligt vooral erg lekker inde hand (Heeft veel weg van de xboxone controller)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm, je weet dat dat gewoon een (licht aangepaste)360 controller is? Met oke aan de zijkanten zwart materiaal. Maar voor de rest gewoon een 360 controller! Wel grappig om te zien. Dat extra grip ziet er nog wel handig uit.

(hij lijkt bij de handvatten uitsteksels iets dikker, maar dat kan ook de foto zijn).

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 03-01-2014 16:17 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo te zien een veel betere dpad.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
ptholemy schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:19:
seasons online komt soms zo scripted over: vele kansen voor, keeper redt: een kans tegen, goal. vaak is de 45e minuut een goal.

iemand hetzelfde?
Haha ik voel je broeder. Net alleen maar gehad in de paar potjes FUT die ik speel. Nu weet ik weer waarom ik alleen maar proflclubs speelde met maten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/12/xog8.png

Lesje in efficiëntie gekregen. Als je die wedstrijd zag, dan moet Stekelenburg mee het komende WK. Hield alles tegen en kreeg een 10 als beoordeling. Mijn keeper en verdediging daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt het iemand hier leuk om mee te doen aan een online FIFA14 toernooi?
Neem dan eens een kijkje op deze site:

http://onlinefifatoern.fo...1dfdfc00639c4791788f26cc5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ps4 versie van Fifa maar het lukt me niet meer om online te komen. Zegt telkens dat ik de online squad file opnieuw moet downloaden omdat die niet goed is. Als ik dat doe zegt ie vervolgens gewoon weer hetzelfde.

Omdat ik de AI in voetbalspellen tergend vind is Fifa nu voor mij gewoon onbespeelbaar. Heb ik nog niet eerder meegemaakt zoiets.

Iemand een idee hoe dit te fixen of geinteresseerd in een ps4 fifa voor een leuk prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb geen idee, maar misschien werkt dit: Customise --> Edit Teams --> Reset all Squads en dan weer Download updates. (dit is trouwens zoals het via de ps3 versie gaat, maar ik neem aan dat de menu indeling van de ps4 versie ongeveer hetzelfde is.)

En dan weer online proberen. Misschien gaat het downloaden van de online squad file dan wel goed.

[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 05-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:53
Ik deel deze 3 goals omdat ik ze wel mooi vind, allemaal gemaakt op FUT online seizoenen.

Goal vanaf middenlijn (Robinho):
http://www.easports.com/n...ov97/2014/video/181922523

Allereerste vrije trap ooit die ik heb gemaakt (Eriksen):
http://www.easports.com/n...ov97/2014/video/181675041

Omhaal, van dichtbij weliswaar (Remy):
http://www.easports.com/n...ov97/2014/video/181053531

[ Voor 3% gewijzigd door Daiov97 op 05-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
.oisyn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:20:
Zo te zien een veel betere dpad.
Hopelijk! (ik mist de oude PS1 (of was het 2) Dpads. Die waren goddelijk. Tegenwoordig allemaal van die lelijke stukjes plastics uit 1 stuk.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Klein vraagje: kan ik met FIFA 14 voor de op de pc ook online spelen tegen iemand met FIFA 14 op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Harribo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:23:
Klein vraagje: kan ik met FIFA 14 voor de op de pc ook online spelen tegen iemand met FIFA 14 op de ps3?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook die FIFA 14 speelt op Tweakers hoe je echt druk kunt zetten in de eerste 15 minuten.
Mijn tegenstander zet altijd volledige druk op mij in de eerste 15 minuten of de game online.

Ik heb het al zo ingesteld dat ik aanvallend speel dat weet ik al.
Zelfs al ga ik ultra-aanvallend spelen dan helpt dit nog niks.

En ik gebruik (a) voor druk zetten.

Ik kies ook wel echt goede teams zoals Barcalona en Real madrid.
Maar de tegenstander online wint het meestal al in de eerste 10 minuten.

De tegenstander scoort meestal dan al 2 goals online.
Ik heb ook al eens een hoger game nivo gehad maar dat maakt ook niet veel uit.

Zijn er nog meer manieren of oplossingen om echt tegendruk te zetten met je team in de eerste 15 minuten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:40

K-Jay

Klaas Jan

Is er een manier op om de PC dat startscherm over te slaan? Als ik de game start vanuit Windows krijg ik eerst een scherm waarin ik kan kiezen of ik wil spelen of de instellingen wil aanpassen en dat wil ik dus niet.
Ik heb al gezocht naar een andere executable in de installatiemap, maar die is er niet. Google levert ook geen tips. Iemand een idee?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:45:
[...]
Haha ik voel je broeder. Net alleen maar gehad in de paar potjes FUT die ik speel. Nu weet ik weer waarom ik alleen maar proflclubs speelde met maten..
Het lijkt elk jaar erger te worden. Geen wonder dat er filmpjes van mensen verschijnen die controllers door de TV heen gooien...
Wat bij mij een beetje helpt is met een sub-top team spelen 3,5/4,5 sterren. Dan krijg je wat leukere tegenstanders (in plaats van scripted pace teams) en moet je wat meer echt voetballen om uitgespeelde goals te creëren.
Desalniettemin is momentum goed vertegenwoordigt. Gewoon verliezen deze wedstrijd ;w
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t31/858654_725828114096015_1743986862_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik ben niet echt een gamer en heb een PS3 die stond stof te happen. Uiteindelijk heb ik afgelopen weekend FIFA 14 gekocht om het ding nog maar eens een kans te geven. Sindsdien ben ik voor het eerst in jaren elke dag wel even aan het gamen. Maar ik kom geen stap verder....

Heb er nu 5 dagen en een wedstrijd of 20 op zitten echter heb ik geen enkele wedstrijd gewonnen. Ik ben best ver met skill games maar offline en online wedstrijden verlies ik gewoon telkens. Al speel ik met Manchester City tegen Cambuur! Niveau staat op semi-pro, stapje boven amateur.

Iemand wellicht tips hoe ik beter wordt? Ik heb constant bal verlies en heb ik de bal, dan kom ik geen stap verder behalve een enkele succesvolle pass. Frustrerend!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:50:
Ik ben niet echt een gamer en heb een PS3 die stond stof te happen. Uiteindelijk heb ik afgelopen weekend FIFA 14 gekocht om het ding nog maar eens een kans te geven. Sindsdien ben ik voor het eerst in jaren elke dag wel even aan het gamen. Maar ik kom geen stap verder....

Heb er nu 5 dagen en een wedstrijd of 20 op zitten echter heb ik geen enkele wedstrijd gewonnen. Ik ben best ver met skill games maar offline en online wedstrijden verlies ik gewoon telkens. Al speel ik met Manchester City tegen Cambuur! Niveau staat op semi-pro, stapje boven amateur.

Iemand wellicht tips hoe ik beter wordt? Ik heb constant bal verlies en heb ik de bal, dan kom ik geen stap verder behalve een enkele succesvolle pass. Frustrerend!
Met de man meelopen is RT+RB+A (richting aangeven analoge stick)
Dit heet jockey.
Je bent zo een stuk sterker in de verdediging.

Je kunt geloof ik ook in de eerste 15 minuten op druk spelen (pressing)
Dat is vierpuntdruktoets naar boven of beneden.
En vierpuntdruktoets naar rechts om aanvallender te spelen.

Een gedurft schot is RT+B met 3 Bar Power.

(xbox controller PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

De nextgen versie gekocht eergisteren, wel wennen zeg sinds Fifa 13 op de 360.

Met al die nieuwe animaties ''loopt'' het net even anders allemaal, en ik heb het idee dat de AI van je medespelers vooral in verdedigend opzicht slechter is geworden.

Maar goed, misschien gewoon meer oefenen natuurlijk.

Vind het trouwens wel echt tof dat ze die ''living world'' techniek hebben gebruikt, zeker als je in de Premier League een potje speelt lijkt het bij vlagen echt alsof je naar Match of the Day zit te kijken. En het stadiongeluid is ook echt top dit keer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:42

Tweakjur

Redacteur
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:43:
[...]

Met de man meelopen is RT+RB+A (richting aangeven analoge stick)
Dit heet jockey.
Je bent zo een stuk sterker in de verdediging.

Je kunt geloof ik ook in de eerste 15 minuten op druk spelen (pressing)
Dat is vierpuntdruktoets naar boven of beneden.
En vierpuntdruktoets naar rechts om aanvallender te spelen.

Een gedurft schot is RT+B met 3 Bar Power.

(xbox controller PC)
Als ik zijn post lees, dan zijn dat tips waar hij nu (nog) niets aan heeft. Als je er nog niet in slaagt een succesvolle aanval op te zetten en inderdaad op semi-pro verliest met City van Cambuur, dan gaan de wat meer advanced controls op verdedigend gebied niet het verschil maken. Eerst de basics.

Zet je game dan gewoon op Amateur en leer de bal rondspelen, wen aan de bewegingen van je spelers wanneer je ze van richting laat veranderen en leer in de hoek schieten. Als je dat eenmaal kan kun je het niveau vrij snel opschroeven.

Ik kan trouwens bijna niet geloven dat je zoveel problemen hebt met het spel. Is alles verder in orde? Een televisie met extreem veel input lag kan bijvoorbeeld lastig zijn als je FIFA speelt. Het is geen game waar extreem lage input lag voor nodig is, maar boven 100ms kan best irritant worden.
SnapCase schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:55:
[...]
Wat bij mij een beetje helpt is met een sub-top team spelen 3,5/4,5 sterren. Dan krijg je wat leukere tegenstanders (in plaats van scripted pace teams) en moet je wat meer echt voetballen om uitgespeelde goals te creëren.
Ik speel Online Seasons standaard met Ajax. Het hoogste wat ik tegenover me heb gehad is Borussia Dortmund (uitschietertje), maar meestal is het Villa, Crystal Palace, wat Braziliaans spul, diverse Franse clubs, etc...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ben het er iig wel mee eens dat Seasons leuker is met 4 sterren of lager qua teams, dan kom je tenminste niet continu Real/Barca tegen met mensen die niets liever doen dan een hoge steekbal op CR of Messi te geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Nou de 2014 TOTY marketcrash is weer een feit. RVP: 85K, Lewan: 45K.
http://www.futhead.com/14/totw/toty/

8)7 Verkeerde topic sorry, is bedoeld voor het ultimate team topic

[ Voor 25% gewijzigd door KontI op 14-01-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Laatst online: 24-08 00:51
Ik speel wel eens fifa 14 op de ps4 met 4 controllers met me vrienden. Het probleem van de controllers is, dat wanneer ik de controllers aanzet ik ze iedere keer opnieuw moet instellen van traditioneel naar aangepast A. ik erger me hieraan. Mijn vraag is hoe ik deze op kan slaan? bij fifa 13 ging dit geheel makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Canerooo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:48:
Ik speel wel eens fifa 14 op de ps4 met 4 controllers met me vrienden. Het probleem van de controllers is, dat wanneer ik de controllers aanzet ik ze iedere keer opnieuw moet instellen van traditioneel naar aangepast A. ik erger me hieraan. Mijn vraag is hoe ik deze op kan slaan? bij fifa 13 ging dit geheel makkelijk!
Bijzonder, bij mij staan ze standaard op alternate en 1 vriend van me kan alleen overweg met de normale controls, dus moet ik die juist omzetten naar normal. Denk dat ik het ooit bij settings heb aangepast.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Super hele middag/avond FIFA 14 op PS4 tegen een vriend gespeeld. Heerlijke potjes.
Alleen hadden ook het plan om 2vs2 te spelen online.... Zit dus niet in de PS4 verise, wat een faal :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Je bedoelt met 2 controllers op 1 PS4 Online? Hmm, dat was wel een reden voor mij om binnenkort een 2de controller te halen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er missen inderdaad een aantal dingen in de NG versie.
No Lobbies
No Tournaments
No Creation Centre
No Guest mode (for 2v2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Satom schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:08:
Je bedoelt met 2 controllers op 1 PS4 Online? Hmm, dat was wel een reden voor mij om binnenkort een 2de controller te halen :|
Ja :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XBO heeft dit ook niet, zit gewoon in z'n geheel niet in next-gen FIFA.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jammer, voor wie het leuk vindt, hier een overzicht van mijn video's gemaakt tijdens toernooien:
YouTube: MarsGameEvents MGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-02-2021
Ik heb nu ook sinds kort fifa 14 voor de ps4, nu zoek ik alleen nog mensen die met mij wat friendly's willen doen om wat te oefenen :)

Psn: chanrich99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Richie.2000 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:56:
Ik heb nu ook sinds kort fifa 14 voor de ps4, nu zoek ik alleen nog mensen die met mij wat friendly's willen doen om wat te oefenen :)

Psn: chanrich99
Ik voeg je wel toe, ik heb ook net een ps4 en fifa 14
Alleen nog geen psnplus abbonement.

Psn; Killg0reNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Jullie mogen mij ook toevoegen: jägermeistertim

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
Dit weekend zonder pre-order een PS4 weten te scoren. *yay!*

Heeft iedereen bij Fifa 14 op de PS4 regelmatig last van de melding dat de selectiebestanden niet overeen komen? Ik word daar echt helemaal gek van. Overigens vind ik het ook dwaas dat het spel soms zelf ineens een andere basis-selectie opstelt. Ik speel bijna altijd met Ajax online en zo af en toe staat ineens Vermeer weer in de goal? :S Dan ben ik meteen 3 wissels kwijt om de juiste spelers weer in het veld te zetten.

Verder een flinke verbetering met Fifa 14 op de PS3. Blij dat ik toch de switch heb gemaakt. De controller is fantastisch.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Masegate schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:34:

Heeft iedereen bij Fifa 14 op de PS4 regelmatig last van de melding dat de selectiebestanden niet overeen komen? Ik word daar echt helemaal gek van.
Ja ook last van!
Overigens vind ik het ook dwaas dat het spel soms zelf ineens een andere basis-selectie opstelt. Ik speel bijna altijd met Ajax online en zo af en toe staat ineens Vermeer weer in de goal? :S Dan ben ik meteen 3 wissels kwijt om de juiste spelers weer in het veld te zetten.
Hier krijg je vantevoren een melding van (dat alles gereset is), dus dat moet je voor de wedstrijd al kunnen zien. ;) Wel vervelend idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Op moment dat ik die melding krijg ga ik naar FIFA aanpassen, selecties bijwerken en dan doet die het meestal wel. Ook weer een leuke bug.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05

d0s

sssst

Als ik de berichten zo hoor dan is Fifa 14 voor de PS4 verre van af. Doet me denken aan de eerste PES voor next-gen met missende modes, functionaliteit en veel bugs.

Hopen dat het volgend jaar wel compleet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok

Heeft iedereen bij Fifa 14 op de PS4 regelmatig last van de melding dat de selectiebestanden niet overeen komen? Ik word daar echt helemaal gek van. Overigens vind ik het ook dwaas dat het spel soms zelf ineens een andere basis-selectie opstelt. Ik speel bijna altijd met Ajax online en zo af en toe staat ineens Vermeer weer in de goal? :S Dan ben ik meteen 3 wissels kwijt om de juiste spelers weer in het veld te zetten.

Verder een flinke verbetering met Fifa 14 op de PS3. Blij dat ik toch de switch heb gemaakt. De controller is fantastisch.
Ik speel Fifa 14 op de PC, maar ook daar heb ik in Seasons last van niet overeenkomende selectiebestanden. Dit is erg irritant en komt doordat de 'EA Match Day' selecties niet goed verwerkt worden. Wat ik doe is even naar een andere team switchen en dan weer terug en dan staat alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
Thanks voor alle tips. Zal eens kijken of ik daarmee de frustratie kan verminderen. Ik vind Fifa 14 voor de PS4 wel af, maar ik denk dat je het meer moet zien als een opgepoetste PS3-versie. Hopelijk wordt 15 een echte stap vooruit.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024

Nee geen last van Fifa 14 speelt hier als een zonnetje.
Fw 1.52
Fifa14 up to date
Systeemtaal NL
Commentaar normaal op UK, soms ook op andere talen (eckball?) Voor de afwisseling en lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begin ik een nieuwe carriere, eerste wedstrijd sliding op mij, 6 weken uitgeschakeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Masegate schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:56:
Thanks voor alle tips. Zal eens kijken of ik daarmee de frustratie kan verminderen. Ik vind Fifa 14 voor de PS4 wel af, maar ik denk dat je het meer moet zien als een opgepoetste PS3-versie. Hopelijk wordt 15 een echte stap vooruit.
Het schijnt dat de career-mode flink wordt uitgebreid nu EA is gestopt met het maken van Fifa manager.
Op grafisch vlak kan het ook alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Ultra aanvallend niet teveel willen gebruiken. Je kan dan zelfs beter je spelers meer verdedigend zetten en op de counter. Zorg er dan voor dat je een team kiest wat je ligt met snelle/sterke spitsen.

Probeer via de buitenkanten ook ballen voor de goal te krijgen!
Zelf speel ik vooral op positiespel en slim gebruik te maken van 1-2tjes.
Wat weer belangrijk is in je verdediging om niet te snel te happen en probeer iemand mee te laten lopen (linkertrigger op de PS3/4).

Al spelen we de afgelopen dagen Pro Club, maar, daarin worden we voorlopig echt afgeslacht! Wat is het team dramatisch slecht. Is hopelijk een kwestie van een aantal potten.

Iemand misschien tips voor startende Pro Club teams?

[ Voor 10% gewijzigd door b.o.n.s op 31-01-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Bij het begin zeer wennen aan hoe deze game speelt. Werd volledige afgemaakt door een vriend terwijl ik op fifa 13 meestal wel wat beter was dan hem. Maar eens even gaan oefenen en het gaat zeer lekker nu divisie 5 momenteel met de volgende stats: 23-1-2 (W-G-V) En ben nu ook een betere partij voor mn kameraad.

Iemand overigens een idee wanneer het NK Fifa is? Ik heb me daarvoor geplaatst door op First Look de gelukkige te zijn om 3 tegenstanders te verslaan en me voor het NK te kwalificeren heb er alleen nog niks van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Sinds vorige week heb ik ook een PS4 en FIFA14. Echt een ontzettend groot verschil met FIFA14 voor de PS3. Die was zo traag, bijv. met het bladeren tussen de menu's of het wisselen van een speler. Gelukkig is dit opgelost. Bovendien gebeurt het ook niet meer dat speler tegen elkaar aan botsen. Heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Idd, de next-gen versie is op dat punt erg goed.
Op de ps3 waren de menu's traag en niet responsief.
Bij de ps4 is dit een stuk beter, en ook lijkt de spelsnelheid hoger te liggen.

Wel nog wat kleine, gebruikelijke bugs die er inmiddels best uitgehaald hadden mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07
Hey

Ik ben op zoek naar een game met een online ladder.
Ik dacht aan fifa 14, dan wel op pc.
Heeft dit een online ladder systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
b.o.n.s schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:43:
Ultra aanvallend niet teveel willen gebruiken. Je kan dan zelfs beter je spelers meer verdedigend zetten en op de counter. Zorg er dan voor dat je een team kiest wat je ligt met snelle/sterke spitsen.

Probeer via de buitenkanten ook ballen voor de goal te krijgen!
Zelf speel ik vooral op positiespel en slim gebruik te maken van 1-2tjes.
Wat weer belangrijk is in je verdediging om niet te snel te happen en probeer iemand mee te laten lopen (linkertrigger op de PS3/4).

Al spelen we de afgelopen dagen Pro Club, maar, daarin worden we voorlopig echt afgeslacht! Wat is het team dramatisch slecht. Is hopelijk een kwestie van een aantal potten.

Iemand misschien tips voor startende Pro Club teams?
Enkele tips zijn:
- probeer je Pro zo goed mogelijk op te trainen (bijvoorbeeld door invalwedstrijden te spelen en je specifiek op 1 of 2 verdiensten te richten)
- probeer één formatie aan te houden (4-4-2 ruit) en kies deze zo, zodat deze bij de Pro's van je team past.
- probeer als je Clubs speelt niet teveel te rouleren met posities, want anders krijg je geen automatismes erin
- probeer je Pro af te stemmen op de tactiek. Speel je 4-3-3 met echte vleugelspelers en jij bent spits, maak hem dan ook 1,90 meter. Ga je liever vanuit het middenveld combinerend richting de goal of counter je liever, maak hem dan kleiner (=sneller)

maar de belangrijkste tip is: Samen spelen. Als je een grote kans hebt, maar je medespeler staat er nog beter voor... Passen die bal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

EA Sports launches 2014 FIFA World Cup On April 17
EA SPORTS 2014 FIFA World Cup arrives exclusively for Xbox 360 and PlayStation 3 this April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Beetje vreemd geen Next gen versie?

Of zouden ze er een dlc van maken op de ps4 xbone...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax - Feyenoord ( Met uitpubliek )

Op de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb sinds kort FIFA 14 op de PS3. De menu's zijn anders ingedeeld in deze versie t.o.v. de vorige FIFA's, dus dat is wel even wennen. Ik zoek het menu waar je je overzicht van gespeelde wedstrijden en statistieken kunt zien, je eigen 'profiel' als het ware. Je tegenstanders online, je totale percentage balbezit, hoeveelheid (tegen) goals, aantal gespeelde wedstrijden, etc. 'Vroeger" kun je bijv. op de nickname van een tegenstander staan en op R3 drukken om zijn profiel te zien, met alle bovenstaande gegevens.

Ik heb meerde malen alle menu's doorgelopen, maar kan het niet vinden. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 06:59:
Ajax - Feyenoord ( Met uitpubliek )

[video]

Op de PlayStation 4.
Als ik heel eerlijk ben vind ik het grafisch nou niet echt zo veel beter als op de PS3, het ziet er allemaal wel iets beter uit en het publiek is wat mooier maar om nou echt te zeggen dat het een groot verschil is: Nee.

Dat Nederlandse commentaar is me trouwens een partij irritant zeg 8)7 |:(
Engels commentaar FTW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 12-09 23:29
Dat engels wordt ook behoorijk irritant na zoveel jaren. De helft van de opmerkingen slaan nergens op en irriteren alleen maar. Ook is het al jaren lang hetzelfde op wat kleine tweaks na. Zet hem dan meestal ook maar op Spaans , want dat versta ik in ieder geval niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 10-02-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In het nederlands klopt het ook gewoon niet.
Vaak als je de 2-0 scoort is het de 'gelijkmaker' en dat soort rare fratsen.
En veel te veel hetzelfde, je kunt nog net niet meepraten omdat je gewoon weet wat er op een moment gezegd gaat worden..

Grafisch is Fifa op de PS4 geen vooruitgang, maar het zit m vooral in de menu's die gewoon snel en vloeiend zijn, waar ik op de PS3 toch wel een lichtelijk ergenis ervaarde omdat het zoooo traag was..
En de spelsnelheid lijkt ook wat hoger te liggen, naast dat men nieuwe animaties en bewegingen heeft toegevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psvjw schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:48:
[...]

Enkele tips zijn:
- probeer je Pro zo goed mogelijk op te trainen (bijvoorbeeld door invalwedstrijden te spelen en je specifiek op 1 of 2 verdiensten te richten)
- probeer één formatie aan te houden (4-4-2 ruit) en kies deze zo, zodat deze bij de Pro's van je team past.
- probeer als je Clubs speelt niet teveel te rouleren met posities, want anders krijg je geen automatismes erin
- probeer je Pro af te stemmen op de tactiek. Speel je 4-3-3 met echte vleugelspelers en jij bent spits, maak hem dan ook 1,90 meter. Ga je liever vanuit het middenveld combinerend richting de goal of counter je liever, maak hem dan kleiner (=sneller)

maar de belangrijkste tip is: Samen spelen. Als je een grote kans hebt, maar je medespeler staat er nog beter voor... Passen die bal!
ow je weet het dus wel jw :P

_O- maar de belangrijkste tip is: Samen spelen. Als je een grote kans hebt, maar je medespeler staat er nog beter voor... Passen die bal! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

rickertsnaak schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:14:
Heb sinds kort FIFA 14 op de PS3. De menu's zijn anders ingedeeld in deze versie t.o.v. de vorige FIFA's, dus dat is wel even wennen. Ik zoek het menu waar je je overzicht van gespeelde wedstrijden en statistieken kunt zien, je eigen 'profiel' als het ware. Je tegenstanders online, je totale percentage balbezit, hoeveelheid (tegen) goals, aantal gespeelde wedstrijden, etc. 'Vroeger" kun je bijv. op de nickname van een tegenstander staan en op R3 drukken om zijn profiel te zien, met alle bovenstaande gegevens.

Ik heb meerde malen alle menu's doorgelopen, maar kan het niet vinden. Iemand een idee? :)
Dat is er inderdaad niet meer. Alleen online via je EASFC profiel kan je zulke statistieken nog vinden.

http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/stats
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er al ooit iets bekend geworden over de mogelijke terugkeer van online co-op (guest)? Dat mis ik nu wel enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het is bekend dat het niet terugkomt in FIFA14.
The omission to Guest Play in Seasons was never intended but unfortunately necessary based on development timelines and new hardware technology. We apologize for this.

As always, thanks for your feedback. It's clear you miss the option of Guest Play and we'll obviously keep this in mind when ideating for any future titles.
En als je bedoelde of het terugkomt in FIFA15 voor NG consoles, dan is dit volgens mij ook nog steeds het laatste wat ze er over gezegd hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 11-02-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
edit. youtube naam is me full name laat maar dan xd /edit

lekker handig. Waarom zouden we goals nog tellen? Dit gaat veel sneller zo...

;p wat een bug ;d

[ Voor 41% gewijzigd door rejer op 11-02-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
-

[ Voor 100% gewijzigd door Er_Damn op 12-02-2014 13:04 . Reden: Verkeerde topic ]

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:10:
[...]

ow je weet het dus wel jw :P

_O- maar de belangrijkste tip is: Samen spelen. Als je een grote kans hebt, maar je medespeler staat er nog beter voor... Passen die bal! _O-
:/ Onder de gordel, vriend! :/

O-) Haha...

Verwijderd

geintje jw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:45:
In het nederlands klopt het ook gewoon niet.
Vaak als je de 2-0 scoort is het de 'gelijkmaker' en dat soort rare fratsen.
En veel te veel hetzelfde, je kunt nog net niet meepraten omdat je gewoon weet wat er op een moment gezegd gaat worden..

Grafisch is Fifa op de PS4 geen vooruitgang, maar het zit m vooral in de menu's die gewoon snel en vloeiend zijn, waar ik op de PS3 toch wel een lichtelijk ergenis ervaarde omdat het zoooo traag was..
En de spelsnelheid lijkt ook wat hoger te liggen, naast dat men nieuwe animaties en bewegingen heeft toegevoegt.
Bal op de paal.. Nee dat was de lat 8)7 Ik had begrepen dat de contracten afliepen, met Joeri Mulder en Evert Ten Napel, dus misschien nieuwe commentator in FIFA 15? :X
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste