Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
[ Voor 13% gewijzigd door SR8 op 03-11-2013 16:53 ]
thx!SR8 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:52:
FIFA14 Hoofdmenu --> Customise --> Edit Teams --> (Download) Latest updates.
Salute zit er al in
[ Voor 34% gewijzigd door SuperVeloce op 03-11-2013 18:04 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ziet er eerder uit als een ietswat 'verbeterde' versie, maar absoluut niet als nieuwe generatie.Maxiootje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:41:
Next-gen gameplay, full match:
http://www.youtube.com/watch?v=g4M7UUmiO_A#t=270
...
Game lijkt me behalve de intro en wat betere details op de speler inderdaad hetzelfde spel (helaas heeft niemand het erover, maar heeft ie ook dezelfde fouten als de prev-gen versies?)Luxicon schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:10:
[...]
Ziet er eerder uit als een ietswat 'verbeterde' versie, maar absoluut niet als nieuwe generatie.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 44% gewijzigd door iPodKiller op 10-11-2013 13:05 ]
Tomorrow is not today!
Nou na 2 jaar ongeveer nooit een probleem te hebben gehad met 13 en 12, een aardig open netwerk te hebben, klapt bij 14 zoals beschreven 8 van de 10 potjes eruit. Maten van mij met FIFA14 ervaren precies hetzelfde.mouzetc schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:49:
[...]
Poorten openzetten.. probleem blijft dan nog steeds grotendeels bestaan, aangezien je tegenstanders waarschijnlijk gewoon de poorten dicht hebben.
https://help.ea.com/in/ar...should-i-open-for-fifa-14
Mijn conclusie is wel zo'n beetje dat het aan 14 ligt
9.1/10FIFA 14 on next-gen is a more refined, polished, and pleasing version of a brilliant sports game.
http://uk.ign.com/articles/2013/11/11/fifa-14-review
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2013 21:13 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
JBS in "[Multi] Fifa 13"
Betreft XBOX 360 dus.
HDD nog niet geformatteerd, maar het gaat er bij mij niet in dat er niet een verband moet zijn. Dit is het tweede jaar dat ik dit nu mee maak, en dan kán het haast geen toeval meer zijn lijkt me.
Wie o wie herkent dit?
[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 14-11-2013 20:40 ]
Ik erken wel dat koppen en snelheid overpowered is... maar aannames , bal weg stuiteren etc dat houd ook in dat je veeeeeel te veeeel de sprintknop gebruikt. Aannames etc en draaien is naar mijn mening beter dan ooitmouzetc schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:02:
Ongelooflijk hoe EA dit ooit op de markt heeft kunnen brengen, want op zoveel punten een stap achteruit ten opzicht van Fifa 13. Met pijn en moeite een prachtig team bij elkaar weten te krijgen met een waarde van +/- 1,5miljoen. Zegt verder natuurlijk helemaal niks, maar als het aan EA ligt verlies ik nog van een Bronzen team. Wat een drama AI is dit zeg.
-Om te beginnen is voetbal bij EA tegenwoordig snelheid. Zonder pace kan je het al bijna vergeten. Het overgrote deel van de doelpunten is hups, lobje over de verdediging en dan rennen over de flanken en voorzetten of gewoon richting doel.
-Corners zijn de nieuwe penalties. Letterlijk meer dan 25% van de corners eindigt in een doelpunt. Zelfs (in mijn geval), Pique, Miranda, Pepe en Ramos staan er bij te kijken. Aanvallende koppers lijken ineens 2x zo sterk en hoog bij een corner of voorzet, ookal wijzen de stats volledig de andere kant op. Bij voorzetten is het al helemaal belachelijk hoe verdedigers reageren.. ze weten gewoon totaal niet wat ze moeten doen.. tevens zo met keepers. Wat vervolgens in de 16 afspeelt is vaak gewoon om te lachen. Totaal de verkeerde positie nemen, gewoon volledig miskoppen, door de speler heen laten koppen, alleen maar oog voor de tegenstander of juist alleen maar ook voor de bal en juist de tegenstanders weer helemaal laten lopen. Keepers weten totaal niet waar een speler loopt en anticipeert hier dus ok niet op. Enorm treurig.
-Speler zijn enorm lui/dom. Soms weigert een speler voor een bal te gaan die 20cm voor hun ligt. Of een aanvaller die gewoon niet een bal er in wil tikken die al zowat op de doellijn ligt omdat deze niet voor hem bestemd was.
-Andere kant is juist een speler die eindeloos achter een bal aanrent of enorm veel moeite doet, terwijl en bv nog een speler in de baan van de bal staat die hem simpel aan kan nemen/ weg kan schieten.
-Balaannames zijn soms zo slecht.. dat zie je niet eens in de EredivisieZelfs de beste spelers hebben soms moeite met een normale bal aanname en doen soms tot 3 pogingen een bal een beetje normaal te leggen. Laat staan een hoge bal mee zien te krijgen, die stuiteren alle kanten op over vertragen je x10 als je aan t rennen was. Meest frustrerende is gewoon de traagheid van aanname en het vervolgens door kunnen spelen.
-De duizenden foutjes van aannemen, opstuiteren, wegstuiteren, wegspelen, ronddraaien, beuken etc in en rond de 16 waardoor dom en onnodig balverlies komt.
-Penalties die simpelweg niet worden gegevens als wanneer je wilt schieten, maar je voet gewoon even word gehaakt.
-In FUT zit je gewoon vast aan de Quick tactics die je hebt gekregen. Je kunt zelf tactics maken, maar die slaat ie naar mijn weten nooit op.
-Snelle ingooien en vrije trappen kan je simpelweg niets tegen beginnen, omdat je maar 1 speler kan besturen welke ook nog eens traag loopt.
Zo, ik denk dat ik wel duidelijk ben haha. Dit is letterlijk de slechtste Fifa van afgelopen jaar en van het jammer dat ik zoveel tijd heb vespeeld in het handelen. Fifa 13 speelde ik best redelijk mee en zat continue in Div. 3, 2 of 1. Nu lijkt elk potje wel een kansspel waarin ik zelfs als ik win soms weinig plezier beleef.
Giroud kunnen verkopen voor 14 miljoen aan Newcastle, haha.
Daarmee Lewandowski aangekocht. Speel nu met hem in de spits, daarachter Ozil, Carzola en Walcot. Technische en snelle aanvalsmogelijkheden, heerlijk.
Zojuist ook een leuke afstandspegel gescoord:
http://www.easports.com/f...87vl/2014/video/177090651
Verwijderd
Net tot 3x aan toe voorgekomen tegen iemand hij 3x gelijk met een corner...
echt kansloos
Verwijderd
Ik heb zelf het idee dat dit na de update is veranderd. Bij mij gaan er zelden corners in, zowel de tegenstander als ikzelf scoren bijna nooit meer uit een corner. Kan ook aan mijn goede verdediging bij corners liggen en aan mijn slechte eigen corners.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:59:
Wat een drama blijft deze game online... 9 van de 10 corners gaan erin...
echt kansloos
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik vind het wel erg gemakkelijk, makkelijker als voorheen. Met Ajax in 8 seizoenen naar Divisie 2 opgekrabbeld, geen 1 keer gedegradeerd dus. Wel super angstig voor elke corner die ik tegen krijg. Domineer je de wedstrijd, sta je 3-0 voor, krijg je in de 2de helft geen bal meer weg en 3 corners tegen: 3-3. Daar tegenover staat dat er ook 8/10 corners ingaan aan mijn kant. Ach...houdt je van de straat.
PS. Nog meer mensen met linkerduim-blessures?
Ik zou me hier niet echt druk over maken. Als je weet dat er voordeel zit in het krijgen van corners moet je zorgen dat je daar zelf ook voordeel uit haalt. Weet je niet hoe? Kijk dan gewoon wat corner tutorials op youtube. Heb nog geen FIFA14 omdat deze voor mij volgende week pas komt. Maar bij FIFA13 kon ik eerst voor geen meter vrije trappen nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:59:
Wat een drama blijft deze game online... 9 van de 10 corners gaan erin...
echt kansloos
Na wat tutorials op youtube. En wat online potjes dat ik werkelijk vrije trappen kreeg. Gingen er 8/10 perfect in. Onhoudbaar voor de keeper. Is gewoon een kwestie van tutorials kijken en oefenen. Hoe erg het ook klinkt.
Ook hier iemand die nog iets meer dan een week moet wachten tot hij eindelijk fifa14 kan spelen op de PS4
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Sterker nog, omdat ik zeker 3 uur heb zitten oefenen om afstandsvrijetrappen te scoren met Zlatan, heb ik deze nu vrijwel onder de knie, alleen zijn vrije trappen zijn 80. Maar wat had ik vorige week toch zo'n ongelukt, van zeker 35m raakt die de paal. Op het einde moet je een draai maken met je rechter joystick om de bal een curve mee te geven. Oefening baart kunstOxigeon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:44:
[...]
Na wat tutorials op youtube. En wat online potjes dat ik werkelijk vrije trappen kreeg. Gingen er 8/10 perfect in. Onhoudbaar voor de keeper. Is gewoon een kwestie van tutorials kijken en oefenen. Hoe erg het ook klinkt.
Ook hier iemand die nog iets meer dan een week moet wachten tot hij eindelijk fifa14 kan spelen op de PS4
En wederom is dit waar, HDD inmiddels geformatteerd en zit in inmiddels na bijna alleen overwinningen in divisie 8. Voor de format kwam ik amper divisie 10 uit.JBS schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:40:
Even een situatie van mij uit het FIFA 13 topic oprakenen aangezien ik wederom tegen hetzelfde euvel aanloop.
JBS in "[Multi] Fifa 13"
Betreft XBOX 360 dus.
HDD nog niet geformatteerd, maar het gaat er bij mij niet in dat er niet een verband moet zijn. Dit is het tweede jaar dat ik dit nu mee maak, en dan kán het haast geen toeval meer zijn lijkt me.
Wie o wie herkent dit?
Kom op toernooien toch ook nog vaak Dortmund tegen.
Mochten jullie het leuk vinden, hier staan nog wat filmpjes die ik heb gemaakt tijdens toernooien:
YouTube: MarsGameEvents MGE
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
FIFA Benelux Administrator
Ziet er grafisch erg mooi uit, ga er ook mee aan de slag.MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:23:
Morgen -tenminste als we geen pech hebben met verzending- kunnen we aan de slag met de Next Gen versie van FIFA 14. Wat zijn jullie verwachtingen?
Alleen ben benieuwd, ik speel altijd op tele als camera, en of je dan nog ziet dat het grafisch echt veel mooier is?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik kan de plaats nirt vinden voor het starten van online matches. Online friendlies wel maar ik heb geen friends. Bij FUT kan ik een plek vinden om online matches te starten maar ik heb geen zin om een team te moeten gaan bouwen. Wil gewoon lekker snel online matches gaan doen. Hoe krijg ik dat voor mekaar?
Die houterige draaicirkels heb ik nog niet kunnen ontdekken, het voelt allemaal wat verfijnder aan.
Dat het er beter uitziet moge duidelijk zijn, scherper en frisser vooral en het viel me b.v. op dat sommige spelers echt strakke shirts aanhebben waar anderen weer een wat losser shirt hebben naast het publiek natuurlijk maar dat heeft me nooit echt gestoord.
Nu maar even wachten tot er een upgrade mogelijkheid is van de PS3 versie.
Only fools are enslaved by time and space.
En waarom hebben ze random online potjes zo vaag weggestopt onder season?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedoel je de bal doorknokken? Dan moet je de r2 button eerst indrukken en dan pas de rechter stick bewegen.Satom schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:17:
Werkt de rechter stick van DS4 controller niet meer zoals we gewend zijn in FIFA 13? Ik bedoel dan op het snel een andere kant op tikken van de bal. En ik kan ook vrij lastig spelers passeren, zelfs met Messi is het bijna onmogelijk. Waar ik in FIFA13 af en toe vrij eenvoudig langs spelers kon lopen, lukt het mij dat absoluut niet meer.. Moet ik een knop daarvoor indrukken?
Verwijderd
Gr
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat gaan we morgen proberen! Hopen dat dit ook werkt voor spelers passeren.. Vind wel dat de moeilijkheidsgraad weer iets omhoog is gegaan, of zou het kunnen komen door de overgang van FIFA13 Pc naar Fifa 14 PS4?iPodKiller schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:06:
[...]
Bedoel je de bal doorknokken? Dan moet je de r2 button eerst indrukken en dan pas de rechter stick bewegen.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Hi everybody!
I just bought a PS4 and FIFA 14 yesterday and the first thing that struck my eyes when firing up a match for the first time was that the in-game graphics seemed very dark. Therefore I tried to max out my backlight, contrast, brightness etc. on my TV, but little did it help and I still think that the graphics is kinda darkish.
Has anyone else experienced this issue?
I found this thread http://answers.ea.com/t5/...ark-contrast/td-p/1663563, where another player as well as 5 others has had this problem on PS3, so I'm not all alone, but if anyone has a solution or anything, let me know!
UPDATE: I have discovered that the issue is much more dominating when playing a game where the in-game weather is sunny. Then it seems like the colors are very vague and are not shining through. Though it seems that there issue is not present when a match is played when it is evening in-game.
Grafisch erg mooi met de standaard camera, herhalingen en andere scenes tijdens de wedstrijd krijg ik zelfs kippenvel van.
Het speelt ook lekker, fijner als op de Xbox 360.
Online 4 gespeeld, 3 gewonnen 1 gelijk
Voeg me toe MarsGameEvents voor een potje

Menu vind ik snel, maar vind ik ook al op de current-gen op zich.Freshnezz schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:15:
Ben erg benieuwd naar de PS4 versie.. is er qua gameplay ook veel veranderd? Is het menu nog steeds zo stroperig??
Je hebt nu nog meer fysieke duels vind ik.
Hierbij een filmpje van mijn goal. De herhaling is ook zo bruut
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
Zit je nou serieus tegen de computer te spelenMars18 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:45:
[...]
Menu vind ik snel, maar vind ik ook al op de current-gen op zich.
Je hebt nu nog meer fysieke duels vind ik.
Hierbij een filmpje van mijn goal. De herhaling is ook zo bruutJammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255

There's no school like the old school and i'm the headmaster
Verder vind ik het echt zeer fijn spelen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
ook kun je contrast en brightness niet aanpassen op de ps4. opties staan wel in het menu maar je kunt er niets mee
80+
Interesse? PM mij
[ Voor 13% gewijzigd door Suren01 op 02-12-2013 15:05 ]
Helemaal aan het einde van de herhalingen van het doelpunt is het te zienEricNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:35:
Wat ik alleen jammer vind aan de NG versie van Fifa 14 is dat je niet meer ziet wie de goal heeft gemaakt. Bij Ajax weet ik het 9 van de 10 keer wel (alleen soms verwarrend of Duarte of Serero nou heeft gescoord) maar bij de wat onbekendere teams weet je het gewoon niet. Zelfde geld voor gele kaarten etc.
Verder vind ik het echt zeer fijn spelen.
bizar dat ze dat eruit halen, dit stond er online over:ADDG schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:11:
Wel teleurstellend trouwens dat ze tournament mode uit het spel verwijderd hebben voor next gen consoles, ik speel geregeld tournaments met een groepje mensen maar dat is nu dus onmogelijk op de ps4.
each time we develop a new FIFA game, we spend a lot of time reviewing and evaluating features based on popularity, real world trends, and our development resources. For the new generation of FIFA 14 on Xbox One and PS4, we decided not to include Tournament Mode, which accounted for a very small percentage of games played in FIFA 13, in order to focus on the most important areas and modes in the game. We took those resources and budget, and focused on many other new areas of the game, including Living Worlds and Stadiums, Career Mode, and expanded Online Seasons. As always, we will continue to listen to fan feedback to determine the features we include in future versions of the game. Thanks for your consistent feedback on Twitter, Facebook, and the forums.
Burp
Edit: Kan iemand dat van die match lobbies bevestigen? Ik heb het meerdere keren gelezen, maar misschien konden sommige het gewoon niet vinden.
[ Voor 46% gewijzigd door SR8 op 02-12-2013 17:44 ]
Staan te spelen is ook zo lastig héokaydanny schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:26:
[...]
Zit je nou serieus tegen de computer te spelen?
Heb totaal geen last van rare kleuren velden.. Is dat club specifiek?
is er niemand met vastzittende/haperende triggers na veel spelen met een ps4 controller?
Ah, op die manier.. Zal even beter oplettenjakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:53:
is club specifiek, heb het bij real madrid thuis of uitdat weet ik even niet meer. ligt aan het stadion denk ik ipv club.
Nee, ook geen last van.. Alhoewel ik nog niet erg veel uren op de teller heb staan!is er niemand met vastzittende/haperende triggers na veel spelen met een ps4 controller?
We zit ik nog in Divisie 10 met Online Seizoen en vind het nu al best pittig. Heb al 3 wedstrijden gewonnen, gelijk en 2 verloren
Nee was onlineokaydanny schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:26:
[...]
Zit je nou serieus tegen de computer te spelen?
hell, ik kom hier dus vandaag achter , maatje uitgenodigd voor een pot fifa, wil je online fut doen samen tegen iemand, kan je nergens een gast toevoegen....SR8 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:38:
Ze hebben ook de gast-functie weer weggehaald
denken dan doen we normale online seasons, ook gewoon geen opties tot guest... had vaak zat een fifa avondje bij iemand thuis dat we online gingen tegen een random, maar nu moeten we dus 2 playstions bij elkaar gaan zetten

Edit: Ownee denk Carriere..
[ Voor 8% gewijzigd door michaeltjeh1 op 05-12-2013 10:41 ]
Leuk team samen weten te stellen, maar nog absoluut geen toppers. Ik vind FIFA14 persoonlijk wel een stuk toffer dan 13. Je moet meer nadenken over je aanval en verdediging. Je neemt niet klakkeloos iedere bal vlekkeloos aan etc..
Hopelijk blijft de internetverbinding met de EA servers stabiel (in verleden FIFAs nooit....) waardoor we lekker doorkunnen met FUT
[ Voor 34% gewijzigd door dannbla op 06-12-2013 00:23 ]
Dat ken je, je krijgt genoeg kansen (bak tegen de paal) maar er gaat er geen 1 in. Tegenstander zet een aanval op.. En boem.. Maar goed, ik heb bijna een half jaar geen Fifa gespeelddageeknerd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:04:
Zo frustrerend, 10.000 schoten, niks gaat erin. Tegenstander 1 kopbal gelijk goal... #haataanea

Het is inderdaad heel erg herkenbaar, je leert er wel weer mee leven:PSatom schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:49:
[...]
Dat ken je, je krijgt genoeg kansen (bak tegen de paal) maar er gaat er geen 1 in. Tegenstander zet een aanval op.. En boem.. Maar goed, ik heb bijna een half jaar geen Fifa gespeeld
sinds de release maar 1 update gehad, terwijl hun forum vol was gestroomd met klachten.
volgend jaar maar aan de PES denk ik zo
PSN: Europhea
Feit is wel dat EA bepaald of jij de vorm hebt dat je mag scoren of niet en dat blijft iets wat ik niet snap in een online game dat je bevoordeeld dan wel benadeeld wordt.Satom schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:25:
haha! Dat wel, alleen het brengt zo nu en dan frustratie met zich mee. Zit gewoon super goed in de wedstrijd, lekker veel balbezit en de kansen/schoten op doel zijn er ook wel, maar als de tegenstander ook maar 1 aanval op zet en die erin knikt..Maar dat is toch ook het gezegde? Maak jij de kansen niet af, doet je tegenstander het wel (of iets in die richting)?
EA zal dit gedaan hebben omdat het wel eens voorkomt dat een ploeg 20 kansen krijgt en er geen maakt waarna de tegenstander alsnog scoort en wint.
Kijk maar eens hoe vaak er in dit spel wel niet een doelpunt valt inde 90e minuut en in iets mindere mate de 45e.
Hoe vaak gebeurd het in dit spel wel niet dat je de eerste helft geen pass goed kan geven en de 2e helft ineens alles lukt of andersom.
Dan heb je ook nog de situatie dat je onmogelijk meer een bal wegkrijgt, tegenstanders die ineens magisch voor je staan of je eigen speler die niet reageert op de pass-knop.
Dat er af en toe iets van die dingen inzit vind ik nog niet zo bezwaarlijk maar als je even gezellig wat online potjes wilt clubben o.i.d. en EA beslist dat je slechte vorm hebt dan kun je net zo goed stoppen en is er geen reet aan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QpnhrmckhoA]
Only fools are enslaved by time and space.
Haha EA... verwacht sowieso van EA niet dat ze FIFA nog gaan updaten, EA Canada is allang bezig FIFA 15 klaar te maken.Razenko schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:34:
EA laat fifa weer lekker vallen zoals altijd ...
sinds de release maar 1 update gehad, terwijl hun forum vol was gestroomd met klachten.
volgend jaar maar aan de PES denk ik zo
PES op de next-gen gaat er waarschijnlijk spectaculair uitzien, ben benieuwd of die ene extra jaar overslaan serieuze concurrentie met FIFA 15 kan vormen. Het is immers geen doorontwikkeling, of althans, dat hopen we en claimt Konami. Maar Konami kwam iig met mooie woorden:
Kijk zo hoort het!
[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 07-12-2013 00:26 ]
Verwijderd
Ik heb nu FIFA 14 voor de PC.
Ik heb de volgende video gezien voor een oudere FIFA.
http://www.gamekings.tv/videos/nk-fifa-13/
De meeste van die echt goede spelers lopen haast nooit versneld of sprinten.
De reden is geloof ik dat de spelers in de 2e helft te snel moe worden.
Van speler wisselen dat doen ze geloof ik manual.
Volgensmij dekken ze de man ook af met de linker of rechter trigger.
Of de linker en rechter trigger tegelijk indrukken.
De meeste spelers spelen verdedigend.
Ik vond het een leuk filmpje.
Kan iemand precies uitleggen welke knoppen op de controller ze nu het vaakst gebruiken.
Of welke tactieken. Of welke knoppen ze juist nooit gebruiken.
Kijk hier eens: http://www.calibre-gaming.com/page/fifadefendingVerwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:53:
Hoi,
Ik heb nu FIFA 14 voor de PC.
Ik heb de volgende video gezien voor een oudere FIFA.
http://www.gamekings.tv/videos/nk-fifa-13/
De meeste van die echt goede spelers lopen haast nooit versneld of sprinten.
De reden is geloof ik dat de spelers in de 2e helft te snel moe worden.
Van speler wisselen dat doen ze geloof ik manual.
Volgensmij dekken ze de man ook af met de linker of rechter trigger.
Of de linker en rechter trigger tegelijk indrukken.
De meeste spelers spelen verdedigend.
Ik vond het een leuk filmpje.
Kan iemand precies uitleggen welke knoppen op de controller ze nu het vaakst gebruiken.
Of welke tactieken. Of welke knoppen ze juist nooit gebruiken.
inloggen op zijn account, dan heb je gelijk zijn fut spelers ed ter beschikking.. als hij dan weer bij zichzelf inlogt heeft het daar gewoon. zal niet tegelijk kunnenFarid_A schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:45:
Jongens, ik heb een vraag over het spel. Een vriend van me wil bij mij FIFA 14 spelen met zijn ultimate team. Maar kan hij bij mij spelen, en zijn FUT gegevens overdragen, maar daarna ook weer op zijn eigen ps3 spelen?
Hmm.. oke. Hij is namelijk bang dat als hij bij mij speelt op mijn ps4 dat dan z'n gegevens worden "overgezet". Zal wel mooi zijn als het niet zo is.Betthen schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:59:
[...]
inloggen op zijn account, dan heb je gelijk zijn fut spelers ed ter beschikking.. als hij dan weer bij zichzelf inlogt heeft het daar gewoon. zal niet tegelijk kunnen
Verwijderd
Bedankt voor de Link!
Het is een hele interesante site met veel knoppencombinaties die ik nog niet wist.
Welke knoppencombinatie gebruiken jullie?
-LT+L1 Afdekken
-RT+R2 Hardlopend afdekken
-RB/R1+schieten+Linker stick effect gericht schieten
-LB/L1 vroege voorzet
-LT+L2 Lobpass
-Y+Lb+L1
-X+RB+R1
-B+LT/L2
-A/X+RT/R2
Heel erg bedankt voor de site voor FIFA 14.
Weet iemand of dit nog wel kan?
Ik weet da je via Ustream/Feestboek je filpjes kan delen, maar dat wil ik niet

Mijn speelstijl is 4-3-3.
Alvast bedankt
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Cagliari 4-3-1-2OneUp schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:26:
Weten jullie nog fijne en goede 4 sterrenteams? Ik speel momenteel met PSV maar merk dat er hier wat kwaliteit mist om goed mee te kunnen tegen andere 4 sterrenteams.
Mijn speelstijl is 4-3-3.
Alvast bedankt
Verwijderd
heb me ps4 net, dus t kan ook aan mij liggen..
LAME!
Er zijn problemen met PSN, dus grote kans dat het niet aan jou ligtVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 02:24:
Kan niet online spelen met fifa14 @ ps4? Hij zeurt dat ik eerst online moet zijn bij het PSN netwerk, maar dat ben ik gewoon?? Kan me daarom dus niet aanmelden bij de EA servers en dus niet online spelen..
LAME!
Tomorrow is not today!
Je hebt ook PSN+Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 02:24:
Kan niet online spelen met fifa14 @ ps4? Hij zeurt dat ik eerst online moet zijn bij het PSN netwerk, maar dat ben ik gewoon?? Kan me daarom dus niet aanmelden bij de EA servers en dus niet online spelen..
LAME!
Verwijderd
Als ik het aanpas bij de instellingen en ik ga uit de instellingen en weer terug dan staat er nog steeds engels.
Ga ik daarna bv in FUT en er weer uit dan staat er weer Nederlands.
Ik word werkelijk ramgek van Youri & Evert.
Aardig teampje inderdaad, gisteren mee begonnen en ging goed!
Mij ook niet gelukt. Het NL commentaar is niet best maar in het Engelse commentaar zijn de stemmen wellicht iets beter, maar nog steeds hoor je de meest onlogische dingen op sommige momenten. Daarom maar opgegeven na 2x proberen..Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:59:
Zijn er nog meer mensen die het op de ps4 versie niet lukt om het commentaar op engels in te stellen?
Als ik het aanpas bij de instellingen en ik ga uit de instellingen en weer terug dan staat er nog steeds engels.
Ga ik daarna bv in FUT en er weer uit dan staat er weer Nederlands.
Ik word werkelijk ramgek van Youri & Evert.
Verwijderd
OneUp schreef op woensdag 11 december 2013 @ 06:57:
[...]
Aardig teampje inderdaad, gisteren mee begonnen en ging goed!
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Verwijderd
L1 gebruik ik heel vaak daar voor. L2 werkt ook wel, echter als er dan een tegenstander in de buurt is, schermt hij hem ook automatisch af. Daardoor wil het zijn dat je speler dan verplaatst omdat hij dan steeds tussen de man en bal staat en de bal dus afschermt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:04:
Weet iemand toevallig hoe je op de PS4 dat als je de bal hebt (sprinten of niet) direct kan stoppen?
Met L1 blijf je gewoon je positie behouden, je kan overigens ook een hele korte dribbel doen met L1 ingedrukt.