Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wat een graf******* game zeg. Was echt fan van 13 en de demo van 14 speelde wel redelijk. Maar wat een opstapeling van fouten bij spelers(1/3), stroperigheid/traagheid(1/3) en lobje of kopbal doelpunten(1/3). Ik erger me niet snel, maar ik denk dat ik me afgelopen jaar nog nooit zo gerergerd heb.. zucht.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik als PES speler (afgelopen 5 jaar) ben overgestapt naar Fifa. Bevalt goed maar een punt waar ik me dood aan erger:

1. Het lijkt wel alsof iedereen online sneller dan mij kan rennen. Ze lopen mijn verdedigers er elke keer uit.
is er een speciale manier om nog harder te rennen ipv gewoon de ren knop ingedrukt te houden? Of verdedigers weg te duwen oid? Ik wordt er gek van omdat ik nooit hun verdediging er kan uitrennen. zelfs niet met Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
http://www.twitch.tv/okaydanny

Stream wat FUT, Co-op seasons, Pro clubs.

Nu Co-op Seasons met mijn vaste maat, zitten al op 11-0-0
Tune in ;)

[ Voor 25% gewijzigd door dannbla op 10-10-2013 21:16 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:24
okaydanny schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:12:
http://www.twitch.tv/okaydanny

Stream wat FUT, Co-op seasons, Pro clubs.

Nu Co-op Seasons met mijn vaste maat, zitten al op 11-0-0
Tune in ;)
Gaat nu de laatste matchen toch iets minder dan... 12-1-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
1 draw idd. Daarna weer alles gewonnen.
De loss was een disconnect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beetje vreemde vid, maar het geeft wel weer wat fifa 14 is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update blijft hij hangen bij Trofeeën zoeken, weet iemand hier iets af of weet iemand wat ik kan doen?
Opgelost

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:38
Ben een fifa freak sinds 1995, en ea heeft altijd weer een seizoen tussen zitten die alle planken mis slaat.
Helaas is Fifa 14 er 1 van, alle ergenissen zijn in dit forum al genoemd. Vind het triest gewoon, het filmpje hierboven zegt alweer genoeg.
Wat me persoonlijk nog meer opvalt;
wanneer je gamed met de contoller instellingen op DEFAULT het spel continue stil ligt (overtredingen) zet je die zelfde controller instellingen op handmatig loopt het spel beter door. Op manuele controle> 9 van de 10 schoten vliegen er hard in, keeper neemt soms niet eens de moeite op te duiken.

Heb de PES demo paar keer gespeeld en die doet echt niet onder voor fifa dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Bij nader inzien ben ik wel wat van de problemen tegengekomen.

Maar er zijn toch nog steeds pluspunten te noemen

Een van de verbeteringen vind ik de Career modes, waar je vaak na enkele seizoenen het probleem kreeg dat alle goede spelers te oud waren, en/of te duur. Is dit een stuk minder, je kan nu bijvoorbeeld niet altijd zomaar na 2-3 seizoenen een 'talentje' / 'transfer vrije speler, met hoog Gemiddelde' op pikken.

Dat en het feit dat je echt specifiek moet laten scouten, zorgt ervoor dat je niet altijd voor dezelfde spelers gaat in je team. (Financiele take-over --> Messi kopen(bij wijze van spreke).

Je kan nu echt op een positie scouten, en je krijgt elke career modes weer andere spelers(dit door grotere combinatie gegenereerde en echte spelers). De doorstroom is ook vele malen beter, elk jaar zijn er wel enkele talenten en elk jaar kappen een paar oude spelers, waarbij de huidge subtop -> top gaat.

Het scouten is niet echt veranderd en werkt naar behoren. Wat mij ook opviel is dat je scouts(jeugdspelers) en scouts(die je naar andere liga's stuurt), ervaring nu kunnen opdoen(of ik moet gek worden).

Ten slotte, vind ik het makkelijker om spelers uit te lenen, en kan je vaak een half jaar contract voor 'normale' bedragen afkopen(of je kan pre-contract laten tekenen als ze weg willen bv).

Opgesomd
Pluspunten
1. Het nieuwe scoutingsysteem is stukken beter, en zorgt voor meer continuteit in career mode.
2. Spelers onderhandelen en door de privé berichtgeving, geeft meer 'alsof het jouw kindjes zijn'
3. Je ziet niet altijd dezelfde vaste aankopen die je voorheen wel deed
4. Balotelli Viering! ;-)
5. Verdedigen man-op-man is geen zaak meer van die de hoogste waarden heeft, met goede timing en goede plaatsing kan je al veel oplossen. Als iemand een bepaalde kant gaat opdraaien, kan je meteen de bal meenemen bij wijze van spreke, zonder dat je zoals bij Fifa 13 een overtreding begin.

Minpunten
AI
1. De AI is inderdaad afentoe behoorlijk dom, daarentegen moet ik wel zeggen dat de AI nu daadwerkelijk MEEloopt. Als je aanvalt, ze lopen niet meteen buitenspel en als ze buitenspel staan komen ze vrij snel terug.
2. Geen Next-gen voor PC(maar dat is niet relevant voor Fifa 14 specifiek).
3. Direct naar een scoutingverslag gaan, kan ik nergens vinden. Ik moet elke maand wachten op mijn reports. Daarmee doel ik, op de jeugdspelers die ik al heb gecontracteerd(die dus een contract hebben in het jeugd team). Ik moet elke maand wachten tot ik de melding krijg, die daarover gaat.
4. Ik moet heel erg wennen aan het nieuwe gebruik van de 'tricks/skills', nu de RB niet meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:27
Zojuist de melding dat Fifa update naar 1.02 op de PS3, ben benieuwd, lees hier nog geen reacties. Iemand gevoel dat er zaker beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:32
Sinds 2007 diehard fifa fan, maar nu kan ik geen wedstrijden meer winnen. In seasons elke wedstrijd zowat tegen dortmund moeten spelen maar wordt aan alle kanten kapot gepaced. Iemand tips om vloeiende aanvallen op te zetten? krijg mijn spelers maar niet naar voren... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
dageeknerd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:26:
Sinds 2007 diehard fifa fan, maar nu kan ik geen wedstrijden meer winnen. In seasons elke wedstrijd zowat tegen dortmund moeten spelen maar wordt aan alle kanten kapot gepaced. Iemand tips om vloeiende aanvallen op te zetten? krijg mijn spelers maar niet naar voren... :|
Speel eens met en tegen 4 sterrenteams (zoeken op beperkt instellen). Je komt dan nog steeds snelle spelers tegen, maar het is veel minder dan met 5 sterren. Verder goed de flanken afdekken en vooral centraal scherp verdedigen. Lukt niet altijd maarja.

Ik blijf er wel bij dat de patch, Fifa 14 verpest heeft. Waar je voorheen nog moest rondtikken en zoeken naar openingen is het nu de bal naar voren rossen, snelle spelers erachteraan laten rennen of de bal voor de pot gooien en de kopsterke spits het werk laten doen.
Iedereen is weer bezig met pace abusen wat in Fifa 13 ook was. EA heeft dit willen fixen in Fifa 14 en het was ze goed gelukt. Echter met die patch zijn we weer terug bij af.

Ben zelf wel bekwaam geworden in het verdedigen van lange ballen en rushes langs de zijlijn, maar zoals het nu is, hadden we beter bij Fifa 13 kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dageeknerd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:26:
Speel met Arsenal en hou balbezit :) Die gaten + kansen komen er zeker ;)

Misschien ook handig om mijn opstelling en tactiek te gebruiken :) Workrates kunnen erg handig zijn als je ze goed gebruikt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8bCXIXC129Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
ninc schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:15:
[...]

Ik blijf er wel bij dat de patch, Fifa 14 verpest heeft. Waar je voorheen nog moest rondtikken en zoeken naar openingen is het nu de bal naar voren rossen, snelle spelers erachteraan laten rennen of de bal voor de pot gooien en de kopsterke spits het werk laten doen.
Iedereen is weer bezig met pace abusen wat in Fifa 13 ook was. EA heeft dit willen fixen in Fifa 14 en het was ze goed gelukt. Echter met die patch zijn we weer terug bij af.
Speel je wel het goeie spel?? Wat je nu opnoemt is precies wat er mis wat met 14 voor de patch (ik heb niet meer gespeeld met patch, is die er al voor xbox?), zie twee filmpjes terug bijvoorbeeld (hij doet dit bij de aftrap maar het werkt gewoon ook midden in een pot). Dit soort ballen heb ik bij 13 nooit gezien. Ok, af en toe een keer, maar daar ging het alleen goed als de aanvaller zich ook echt vrij wist te rennen, meestal niet dus. In 14 komt zo'n bal 99% van de tijd gewoon aan en is het een goal. Zelfde voor voorzetten, even een team uitzoeken met een goeie kopspits en je hoeft geen schot meer te lossen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:05
Sleehond schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:50:
Zojuist de melding dat Fifa update naar 1.02 op de PS3, ben benieuwd, lees hier nog geen reacties. Iemand gevoel dat er zaker beter zijn?
zie geen grote verschillen, spelers stoppen nogsteeds tijdens het rennen, alle ballen bij onderscheppen gaan gelijk naar de tegenstander toe ... alle standaard problemen.

nu is me wel 1 ding opgevallen, maar dat kan ook aan mij liggen, mijn steekballen komen niet meer goed aan, 9 vd 10 gaan opeens gelijk in de voeten van de tegenstander, waar het voor de patch nog wel goed ging.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
NickThissen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:41:
[...]

Speel je wel het goeie spel?? Wat je nu opnoemt is precies wat er mis wat met 14 voor de patch (ik heb niet meer gespeeld met patch, is die er al voor xbox?), zie twee filmpjes terug bijvoorbeeld (hij doet dit bij de aftrap maar het werkt gewoon ook midden in een pot). Dit soort ballen heb ik bij 13 nooit gezien. Ok, af en toe een keer, maar daar ging het alleen goed als de aanvaller zich ook echt vrij wist te rennen, meestal niet dus. In 14 komt zo'n bal 99% van de tijd gewoon aan en is het een goal. Zelfde voor voorzetten, even een team uitzoeken met een goeie kopspits en je hoeft geen schot meer te lossen...
Ik speel het zelf op de PC en heb het ook op de PS3 gespeeld voor de patch en toen vond ik het beter. Ik heb het ook niet over de momenten die jij beschrijft dat je bij de aftrap kan scoren en de hoge steekballen:
ik heb het over de toegenomen pace in het spel, waarbij spelers met hoge versnelling en topsnelheid worden verkozen boven alle andere spelers.
Je merkt het online duidelijk: voor de patch was iedereen nog aan het rondtikken en proberen gaatjes te vinden, nu begint iedereen te solo-en, truukjes en op pace er langs te komen.

De patch zal je niet van je ergernissen afhelpen, integendeel, het wordt alleen maar erger als men continu de lange bal gaat hanteren op de ubersnelle spitsen. Of de bal voor de goal rossen en dan met de sterke spits erin koppen, alles zit er nog in.

Dus, ja, ik speel het goede spel. Download de patch eens en speel dan, zodat je je daar ook een beeld over kan vormen. Na een paar potjes zal je merken dat Fifa 13 eigenlijk beter is dan Fifa 14 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
^^ helemaal mee eens.

Stom dat ik mijn eigen doelpunten niet heb opgeslagen, danwel 1 kopbal, maar 2 mooi opbouwende aanvallen.. maar het enige wat ik ELK potje tegenkrijg:

http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620216
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620177
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620091
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620081

Dit is dus 1 potje.. Kijk hoe:
-debiel de verdediging verdedigt mbt positie
-dwars door mensen heen word gekopt
-pique te klein is voor wie dan ook
-elke corner/voorzet letterlijk 50% kans geeft om te scoren

Ik heb buiten het handelen echt geen plezier in het spelen. Elk potje stelt me weer teleur. Jammer genoeg kan ik geen afscheid nemen en hoop ik dat het snel word gefixed.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Sinds lange tijd heb ik weer een Fifa aangeschaft. En ik zal me daar tussendoor best wel mee vermaken.
Speel op de pc met een Logitech Rumblepad 2.

Maar kan wel wat tips gebruiken voor voornamelijk online. Aangezien de knoppen sinds jaren gelden aardig wat opties zijn bijgekomen/gewijzigd.

Als eerste zal ik eens op zoek moeten naar een opstelling/tactiek die bij mijn speelstijl past. En daarbij kijken welke teams in zo'n opstelling spelen of de spelers hebben voor zo'n opstelling. Heb al verschillende geprobeerd, maar kom er nog niet echt uit.
Heb overigens het meeste met PSV online gespeeld. Merk dat ik dan wel vaak Russische teams tegen kom en wat heb ik dan een hekel aan Costa van Spartak. Als de tegenstander die en beetje onder controle heeft tegen mij scoort die altijd een keer of 2 á 3 vanaf afstand.

Met verdedigen loop ik voornamelijk tegen de volgende twee dingen aan.
Ik heb het idee dat mijn tegenstander me vrij gemakkelijk uit kapt. Waardoor die dan op rand 16 vrij staat en het regelmatig een goal is.
En het verdedigen van corners/voorzetten is me een totaal raadsel. De ene keer gaat het een paar wedstrijden goed(zal ook wel aan de tegenstander liggen) en vervolgens is het weer prijs en is bijna iedere voorzet een tegengoal?

Met aanvallen lukt het redelijk. Ik maak bijna iedere wedstrijd wel een paar doelpunten, maar tegen teams met een verdedigende muur kom ik bijna niet door. Dan moet ik echt hopen dat die bal een keer goed valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
_A3 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:51:
Sinds lange tijd heb ik weer een Fifa aangeschaft. En ik zal me daar tussendoor best wel mee vermaken.
Speel op de pc met een Logitech Rumblepad 2.

Maar kan wel wat tips gebruiken voor voornamelijk online. Aangezien de knoppen sinds jaren gelden aardig wat opties zijn bijgekomen/gewijzigd.
http://fifaaddiction.com/tutorials/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Interessant, maar jammer juist de pagina over heading geen informatie bevat. Het lukt me niet de controls hierover te snappen. De meeste ballen gaan met een soort boogje over. Slechts enkele keren wordt de bal strak gekopt. De tegenstander zie ik vaak zat keer op keer strak inkoppen.

Waar kun je eigenlijk custom tactics aanmaken zonder een wedstrijd tegen de computer te starten?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
mouzetc schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:51:
Wat een graf******* game zeg. Was echt fan van 13 en de demo van 14 speelde wel redelijk. Maar wat een opstapeling van fouten bij spelers(1/3), stroperigheid/traagheid(1/3) en lobje of kopbal doelpunten(1/3). Ik erger me niet snel, maar ik denk dat ik me afgelopen jaar nog nooit zo gerergerd heb.. zucht.
Ik ben dus niet de enigste die het zwaar ondermaats en onrealistisch vind..
Om het nog even zelf te onderbouwen. De handelings snelheid is gewoon om van te janken. Je krijgt de bal en vervolgens duurt het zowat 3 seconden voordat je de bal fatsoenlijk mee krijgt. Je verdediger heeft de bal, dan al afgepakt en voetballen in kleine ruimtes word hartstikke vervelend.. De tegenstander rent me er steeds uit, maar het zal wel zo zijn, dat je tegenstander (AI) te dom is, als deze punten perfect werken. Er is altijd wel wat. Ik vind het in ieder geval een zeer vieze tegenvaller en zoals eerder gezegd, ik denk dat ik nog liever Call Of Duty ga halen. Zonde van je knaken dit ;(

Buiten dat, weet iemand hoe je je screenshots kunt terug bekijken op de pc.

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 14-10-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Kun je via Origin screenshots maken dan?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Luxicon schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:59:
Kun je via Origin screenshots maken dan?
Wel via de herhalingen van doelpunten. Er word dan gezegd: De afbeelding is geupload naar EAfootballClub of iets in die richting. Ik vroeg me af of je die ook gewoon in Origin terug kunt vinden.
Misschien moet ik het maar met FRAPS doen, dat is een stuk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Iemand enig idee waarom FIFA denkt dat ik uit de VS kom?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
hmr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:44:
Iemand enig idee waarom FIFA denkt dat ik uit de VS kom?
1. Omdat je in de VS woont;
2. Omdat je een NTSC versie van de game hebt;
3. Omdat je een VS DNS gebruikt of een Proxy hebt draaien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Jumpman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

1. Omdat je in de VS woont;
2. Omdat je een NTSC versie van de game hebt;
3. Omdat je een VS DNS gebruikt of een Proxy hebt draaien.
1. Ik woon niet in de VS :)
2. Ik heb de game bij Bart Smit gekocht dus lijkt me niet.
3. Ik gebruik geen DNS of Proxy server.. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

1. Ik woon niet in de VS :)
2. Ik heb de game bij Bart Smit gekocht dus lijkt me niet.
3. Ik gebruik geen DNS of Proxy server.. :(
Ben je ingelogd op je VS PSN-account omdat je de Fifa 14-demo wilde downloaden en deze eerder beschikbaar was in de VS dan in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
M'n aanvaller viel over de armen van de keeper, die de bal allang klem had, was echt overduidelijk geen penalty maar toch gegeven, haha. Wat een hilarische wedstrijd was dat net zeg.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:45

ettie1990

PSN:ettiesick

Luxicon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:31:
M'n aanvaller viel over de armen van de keeper, die de bal allang klem had, was echt overduidelijk geen penalty maar toch gegeven, haha. Wat een hilarische wedstrijd was dat net zeg.
Er wordt te vaak onterechte penalty's gegeven die in FIFA13 zeker geen penalty waren nu ineens wel penal zijn, zo iritant is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Het is wel erg vandaag kan werkelijk niks goed doen in FIFA. De enigste doelpunten die ik nog maar zijn rare balletjes in de 16 die dan via iedereen in het doel kaatsen :s

- Aannemen: Elke bal die ik aanneem vlieg 2 meter van me af, zelfs als ik stil ga staan en zo rustig mogelijk aanneem.
- Pace: Spelers met pace boven de 90 worden opeens erg gemakkelijk ingehaald door de tegenstander alsof ze inhouden. En mijn verdedigers gedragen zich alsof ze slaappillen op hebben (dagdromen).
- Controller lag?: Het lijkt erop dat er een vreselijke controller lag is ontstaan, wil je tackelen schiet hij 5 seconden de bal wel omdat de tegenstander hem in me voeten speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Eigenlijk bizar hoeveel boots er in de game zitten, maar je ze eigenlijk nooit terug ziet:

YouTube: FIFA 14 All Virtual Pro Boots Unlocked (RARE MERCURIALS!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoe kan je de squads (met bale bij real madrid ) opslaan op een usb stick, en in een andere xbox laden?
Als ik het probeer geeft die aan dat het gelukt is, maar als ik hem dan laad op een andere xbox zie ik de squad niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Mars18 op 17-10-2013 10:05 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nieuwe skillmoves suggesties voor de next gen FIFA :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m7AwwYupOTM]

[ Voor 35% gewijzigd door iPodKiller op 18-10-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
mouzetc schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:47:
^^ helemaal mee eens.

Stom dat ik mijn eigen doelpunten niet heb opgeslagen, danwel 1 kopbal, maar 2 mooi opbouwende aanvallen.. maar het enige wat ik ELK potje tegenkrijg:

http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620216
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620177
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620091
http://www.easports.com/n...4207/2014/video/173620081

Dit is dus 1 potje.. Kijk hoe:
-debiel de verdediging verdedigt mbt positie
-dwars door mensen heen word gekopt
-pique te klein is voor wie dan ook
-elke corner/voorzet letterlijk 50% kans geeft om te scoren

Ik heb buiten het handelen echt geen plezier in het spelen. Elk potje stelt me weer teleur. Jammer genoeg kan ik geen afscheid nemen en hoop ik dat het snel word gefixed.
Na je filmpjes bekeken te hebben, zie ik vooral een keeper die niet van zijn lijn komt. Wat dacht je van uitkomen? Dan hadden ze alle vier niet gezeten namelijk. Ik kom bij elke corner standaard uit met mijn keeper en als de bal te ver van het doel afzwaait; loop ik gewoon terug. Ik krijg bijna nooit bij een corner een tegengoal. :)

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Is dit buitenspel?

http://www.easports.com/n...durt/2014/video/172949380

Mischien ken ik de regels niet maar ben hier nu al (in gelijke situaties) 3 x voor afgefloten...

edit: In eerste instantie; ja, dan sta ik buitenspel. Maar ik bedoel dus NAdat de tegenstander de bal weer controleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Sup4rdurt op 18-10-2013 17:17 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
“Voordeel trekken uit de buitenspelpositie” betekent het spelen van de bal, die
terugkomt van de doelpaal of doellat terwijl hij zich op het moment van spelen in
buitenspelpositie bevindt of het spelen van de bal, die terugkomt van een tegenstander
terwijl hij zich op het moment van spelen in buitenspelpositie bevindt.
Bron: http://downloadcentrum.kn...0veldvoetbal.pdf?id=16687, pagina 60.

Ook al maak je zo'n omweg, je blijft buitenspel staan tot het moment waarop een keeper de bal in zijn handen heeft, de bal over de achter- of zijlijn is gegaan of het spel naar de andere kant van het speelveld verplaatst is.

Overigens ben ik tot nu toe 3 keer afgefloten voor buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was, duidelijk te zien in de herhalingen. Foutje of zou EA dit expres in het spel hebben verwerkt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Ik speel fifa 14 op PC.

Weet iemand hoe je je microfoon kan gebruiken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
kaat17 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:11:
Ik speel fifa 14 op PC.

Weet iemand hoe je je microfoon kan gebruiken!?
Bij de launcher kan je dat ergens aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Maxiootje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:22:
[...]

Bij de launcher kan je dat ergens aanvinken.
Voordat ik fifa 14 daadwerkelijk opstart, heb ik de optie, spelinstellingen en daar heb je het tablad 'geluid'.
Voice chat heb ik aangevinkt.
Ik dacht, dat er nog een knop in gedrukt moest drukken, voordat de tegenstander me zou horen praten.
Ik vermoed(/vrees) dat de tegenstander, me dus nu al die wedstrijden al heeft aangehoord :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Geen idee eigenlijk, met FIFA 12 kon je je mic aandoen met ~. Nu niet getest.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
kaat17 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:47:
[...]

Voordat ik fifa 14 daadwerkelijk opstart, heb ik de optie, spelinstellingen en daar heb je het tablad 'geluid'.
Voice chat heb ik aangevinkt.
Ik dacht, dat er nog een knop in gedrukt moest drukken, voordat de tegenstander me zou horen praten.
Ik vermoed(/vrees) dat de tegenstander, me dus nu al die wedstrijden al heeft aangehoord :F.
Je communiceert alleen met je tegenstander tijdens herhalingen of direct na het scoren van een goal (tijdens de celibration)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
okaydanny schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:02:
[...]

Je communiceert alleen met je tegenstander tijdens herhalingen of direct na het scoren van een goal (tijdens de celibration)
Nooit geweten.

Ik hoef dus geen toets op me toetsenbord OF knop op me joystick in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Heb vandaag Fifa 14 gekocht, FUT hartstikke tof, maar wat loop ik me gigantisch te ergeren aan de menu's in het spel (Niet alleen FUT).
ZO GIGANTISCH TRAAG, het is echt verschrikkelijk... Teammanagement in Careermode bijvoorbeeld, het rondscrollen van de menu's in Career mode... Elke klik die ik maak erger ik me eraan en voel ik de spijt van deze aankoop groeien, ondanks de geweldige gameplay in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
okaydanny schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:02:
[...]

Gister hoorde ik iemand tijdens de hele wedstrijd. Ik ga de mic dus weer uitzetten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Hoe gaan jullie kopduels aan, bij bijv. hoekschoppen of vrije trappen?
Gebruiken jullie alleen bijv. de schietknop, of doen jullie dat icm. een andere toets/knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
kaat17 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:
Gebruiken jullie alleen bijv. de schietknop, of doen jullie dat icm. een andere toets/knop?
Rechterbutton, of linkertrigger of was het linkerbutton :P(weet niet of dat ook bij hoekschoppen geld) maar dan geeft hij de bal heel strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Onvoorstelbaar. EA heeft een jaar de tijd om gigantisch vervelende bugs uit Fifa 13 op te lossen, en toch krijgen ze het nog steeds voor elkaar om in een voetbalspel, cruciale bugs niet te verbeteren.

Wanneer wordt die achterlijke scheidsrechter nou eens aangepast. Elke keer weer:
1. Tegenstander gaat op mijn keeper af
2. Ik kom nog een beetje langs zij.
3. Maak een PERFECTE sliding waarbij ik vol de bal vanaf de zijkant weg tik
4. Natuurlijk is er contact, maar de aanvaller struikelt of valt niet. Sterker nog, deze loopt gewoon door
5. ROOD. PENALTY!

Maar aan de andere kant: als je een doorgebroken speler vasthoud dan kom je 9 van de 10 keer weg met alleen een vrije trap.

Allemaal leuk en aardig dat ze 3D publiek gaan maken voor de next-gen, maar als die scheidsrechters zo partijdig als wat blijven, geef mij dan op z'n minst de kans om voor afgaand een wedstrijd de scheidsrechter om te kopen...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Ik was afgelopen weekend zo klaar met FIFA 14 dat ik hem maar op Marktplaats gezet hebt. De grootse ergenis was toch echt het online tegen anderen spelen. Continue het lange steekballen spelen of over de flanken voorgeven en dan inkoppen. Beide valt gewoon nauwelijks te verdedigen. Ook wordt ik met mijn zilveren FUT team (met 3 gouden spelers, niveau 3 1\2 ster, team rating 72) 9 vd 10 keer tegen een beter team gekoppeld. Is soms wel te doen maar dan moet ik echt super verdedigend spelen en dan hopen op een enkele uitbraak.

Ik had wel een paar keer dat de tegenstander merkte dat ik niet zo speelde en ook zijn/haar speelstijl aanpast maar het meerendeel maakt echt misbruik van de "glitches". Tegen de CPU heb ik heel vaak (zal wel gevoelsmatig zijn) het idee dat er geforceerde goals tegen het einde van de eerste/tweede helft komen. Je kan het echt al zien aankomen. Ook is de scheidsrechter super partijdig als je tegen de CPU speelt. Mischien ook een gevoel maar dat zorgt er wel voor dat mijn plezier in het spel weg is.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de scheidsrechter weer zo onmogelijk slecht in fifa14, je blokkeerd een doorgebroken speler gewoon door ervoor te springen en je krijgt een vrije trap mee... speler op de grond beuken en niks aan de hand verder. De grootste ergenis is wel het scripted onmogelijk maken om te scoren. schoten van afstand die normaal wel in de kruising of in de buurt gelegd zouden worden standaard tegen de lat of naast. kansen die normaal 100% zeker zitten gaan tegen de paal of de keeper houdt ze ineens met zn vingertoppen nog even tegen. een aantal keer kan dit wel gebeuren maar als het constant elke aanval dan irriteert dit weer mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Toch jammer dat FIFA 14 wéér zo ontzettend goed verkocht is. Kwam dit lijstje tegen, waar fifa dus de gehele top 10 zo`n beetje domineert met hun FIFA 14 voor alle platforms.

Ik kocht elk jaar FIFA op de dag van de release, al...wat.. 10 jaar ofzo? . Dit jaar dus niet meer, want ik laat me niet meer door hun bedonderen voor de jaarlijkse rooster-update van 60euro.

Spijtig denken mede-FIFA-ers er niet zo over, gezien de ontzettende hoeveelheid FIFA 14's er weer zijn verkocht. Dit geeft EA natuurlijk absoluut geen reden om zich ook maar 1% beter in te zetten voor volgend jaar.

En aangezien de concurrentie (PES) het ook laat afweten, en vrolijk mee doet met het kopieeren van de vorige versies, hebben ze ook geen concurrentie waarvoor ze iets beter hun best moeten gaan doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de engine van Fifa 13 super. Het speelt goed. Maar ik vond fifa 12 ook heel goed. En fifa 14 vind ik geen steek beter dan fifa 13. En buiten de gameplay om, inhoudelijk, is er niks veranderd? Waar gaan de 60 euro's precies heen?

Misschien ligt het wel aan mij, maar ik kan er niet bij komen waarom iemand zich keer op keer laat n**ien door EA of andere grote bedrijven(en ik vol me dubbel geflashed, aangezien ik ook het schandalig slechte Sim City5 heb gekocht). Vroeg downloade ik veel games, tegenwoordig koop ik ze. Maar waarom ik dit doe, is me nog niet geheel duidelijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Mausz op 21-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mausz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
Toch jammer dat FIFA 14 wéér zo ontzettend goed verkocht is. Kwam dit lijstje tegen, waar fifa dus de gehele top 10 zo`n beetje domineert met hun FIFA 14 voor alle platforms.

Ik kocht elk jaar FIFA op de dag van de release, al...wat.. 10 jaar ofzo? . Dit jaar dus niet meer, want ik laat me niet meer door hun bedonderen voor de jaarlijkse rooster-update van 60euro.

Spijtig denken mede-FIFA-ers er niet zo over, gezien de ontzettende hoeveelheid FIFA 14's er weer zijn verkocht. Dit geeft EA natuurlijk absoluut geen reden om zich ook maar 1% beter in te zetten voor volgend jaar.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de engine van Fifa 13 super. Het speelt goed. Maar ik vond fifa 12 ook heel goed. En fifa 14 vind ik geen steek beter dan fifa 13. En buiten de gameplay om, inhoudelijk, is er niks veranderd? Waar gaan de 60 euro's precies heen?

Misschien ligt het wel aan mij, maar ik kan er niet bij komen waarom iemand zich keer op keer laat n**ien door EA of andere grote bedrijven(en ik vol me dubbel geflashed, aangezien ik ook het schandalig slechte Sim City5 heb gekocht). Vroeg downloade ik veel games, tegenwoordig koop ik ze. Maar waarom ik dit doe, is me nog niet geheel duidelijk 8)7
je moest wel 2 weken wachten voordat je fifa14 kon downloaden, maar het was het waard ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik vindt het juist leuk om gewoon te kunnen voetballen met de nieuwe roosters.
ik ben geen goede fifa speler meer, na fifa 2005 zijn de toetsen veranderd en moet ik spelen met een controller en dat ligt me niet zo lekker. bij Fifa 2005, speelde ik meestal gelijk of won ik net tegen de nummer 1 en 2 van nederland (Barthino en VnX), maar dat gaat me nu zeker niet meer lukken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mausz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:

En aangezien de concurrentie (PES) het ook laat afweten, en vrolijk mee doet met het kopieeren van de vorige versies, hebben ze ook geen concurrentie waarvoor ze iets beter hun best moeten gaan doen.

Stop eens FIFA 11 erin, dat is nog een 'game'. ;) Perfecte balans tussen semi sim en arcade, niet al te streng met 5* skills, nog redelijk stabiel tegenover FIFA12/13/14 en het draaide niet alleen om FUT.

FIFA 14 is gewoon een laatste uitmelk actie van EA, iedereen zag dat aankomen. Ze probeerden het een beetje op te vullen met wat oude features in een nieuw jasje en een nieuwe menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Nou ik bak er helemaal niks van vandaag. Ik vind online FUT seasons wel het leukst om te spelen verder, maar soms zijn je spelers niet vooruit te branden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en in het 2e seizoen al de 3e speler die ineens heimwee heeft, dat ook hij al meer dan 5 jaar voor dezelfde club speelt doet er verder niet toe. 1 van de vele manieren om je career mode te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kan iemand mij aub vertellen of je wel of niet een eigen game face kan gebruiken in Virtual Pro? Uiteraard al geprobeerd op te zoeken via Google, maar krijg alleen maar gare resultaten of gare spaans/portugese filmpjes waarbij ik verdenk dat t Fifa 13 is. Ik bezit het spel (nog) niet, vandaar dat ik het vraag. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:31:
[...]
FIFA 14 is gewoon een laatste uitmelk actie van EA, iedereen zag dat aankomen. Ze probeerden het een beetje op te vullen met wat oude features in een nieuw jasje en een nieuwe menu.
Klopt, het verstandigste is om te wachten op FIFA 15, dat wordt een echt next-gen game (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
kaat17 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bruik B en met LS kan je mikken en ook eerst aan komen lopen, maar het is vooral beetje geluk volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 11-09 21:16
Ik was er zo klaar mee gisteren, heb de game gedeinstalleerd. Iedereen online gooit die bal over de verdedigers heen, de spits sprint terwijl mijn verdedigers blijven staan. Altijd een doelpunt. Echt om gek van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Topicstarter
Als er een corner is van de tegenstander loop ik altijd uit mn doel om de bal weg te boksen uit het 16m gebied. Dit werkt 9 van de 10 keer.

Indien ik een corner mag nemen geef ik altijd een lange bal helemaal achter in het 16m gebied waar dan ook meestal een speler vrijstaat. Deze ballen gaan er ook vaak in bij mij.

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Gulftown schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:11:
[...]

Als er een corner is van de tegenstander loop ik altijd uit mn doel om de bal weg te boksen uit het 16m gebied. Dit werkt 9 van de 10 keer.

Indien ik een corner mag nemen geef ik altijd een lange bal helemaal achter in het 16m gebied waar dan ook meestal een speler vrijstaat. Deze ballen gaan er ook vaak in bij mij.

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)
Dat gaan we eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Doe ik ook altijd haha :p
kaat17 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:43:
[...]

Dat gaan we eens proberen :P

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14:17
Wellicht al meerdere keren aangekaart hier, maar ik heb geen zin om 47 pagina's door te gaan spitten vandaar:

Weet iemand al hoe het rode kaarten probleem kan worden opgelost bij carriere? Ik, maar ook het team van de tegenstander, krijg voor de meest lullige duwtjes en botsingen rode kaarten.. Dit ontneemt toch wel het spelplezier..

Het is een bekend issue volgens internet, maar een fix heb ik niets van gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb een beetje het idee bij fifa14 op de huidige consoles als ik de reacties hier lees een beetje afgeraffeld is. Lijkt mij dan ook dat de Xbone en PS4 versie veel beter moet zijn dan de huidige versies

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Ik heb fifa 14 nu al een tijdje voor xbox360. Om onduidelijke reden krijg ik het niet voor elkaar om commentaar tijdens de wedstrijd te krijgen. Zowel NL als EN zouden prima zijn.
Zover ik kan beoordelen zijn het niet de instellingen van de game zelf, daar staat commentaar gewoon aan, met voldoende volume. Toen ik de disc een keer in de xbox360 van een maat heb geprobeerd, werkte het commentaar wel gewoon met dezelfde instellingen.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De next gen previews staan online, ik wacht het nog allemaal af, ik moet het zelf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
iPodKiller schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:08:
De next gen previews staan online, ik wacht het nog allemaal af, ik moet het zelf spelen.
Previes van wie? Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuw met fifa .ben dan ook niet echt goed .nu ben ik met ultimate team begonnen . ik speel met de postbode en de bakker etc in de allerlaagste divisie . nu krijg ik alleen tegenstanders waarvan alle spelers goud zijn ( puyol, ozil etc ) en en het teammoraal tussen de 90 en 100 % procent . Mijn vraag is : kan ik hier iets aan doen ? hoe kan ik snel punten/coins verdienen ? aangezien ik elke pot dik verlies. kan ik beter pakketten kopen of spelers . eer dat ik genoeg coins heb ben ik 40 verliespartijen verder denk ik ( ik speel de game meestal wel uit voor de coins ) ik ga dan lekker tv kijken ipv ergeren en gun de tegenstanders zijn doelsaldo . zodra ik het gevoel heb dat het een beetje eerlijk is ga ik spelen . tot die tijd start ik de game en ga wat anders doen . iemand tips waardoor het eerlijker wordt of coins kan verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik had het idee dat ze de diepe bal echt gefixt hadden maar ik begin het gevoel te krijgen dat het alleen bij mij is gefixt en mijn tegenstander er geen last van heeft. Na de patch willen de hoge diepe ballen bij mij team niet meer gaan altijd te diep en komt niet eens van de grond af, maar het lullige is dat mijn tegenstanders (online & CPU) ze nog steeds perfect geven alsof ze zonder de patch spelen.

Ik kon nog best goed mee komen online totdat de game besloot dat er het passen een soort roulette moest worden en dus het merendeel gewoon naar de tegenstander moet. En dan komt er nog eens bij dat ze de pace aangepast hebben maar mijn spelers beton aan hun schoenen hebben en dus niet vooruit komen. De tegenstander rent over de flanken alsof ze bolt heten, en hun verdedigers hebben ook allemaal pace 90 ofzo. Bojan komt de meest simpele ziel nog niet eens voorbij terwijl hij wel pace 84 heeft.

Ik geloof best dat ik misschien het spelletje verkeerd speel maar ik kan niet uitvinden wat ik dan precies verkeerd doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Weet iemand hoe je die celebration doet dat je een beetje arrogant met 1 vingertje loopt te wijzen/tikken? Voor de kenners onder ons, Sigthorsson en Wijnaldum doen dat vaak IRL, en ook Ronaldo heeft zo'n periode gehad.

Ik bedoel dan niet de "Fingers Point" celebration (Tab B and Hold B / Tap O and Hold O). Ik kan helaas zo 1 2 3 even geen youtube filmpje vinden van de celebration die ik bedoel.

Ik dacht ook dat het de signature move is van Georginio Wijnaldum in Fifa 14.

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 23-10-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
EricNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:09:
Weet iemand hoe je die celebration doet dat je een beetje arrogant met 1 vingertje loopt te wijzen/tikken? Voor de kenners onder ons, Sigthorsson en Wijnaldum doen dat vaak IRL, en ook Ronaldo heeft zo'n periode gehad.

Ik bedoel dan niet de "Fingers Point" celebration (Tab B and Hold B / Tap O and Hold O). Ik kan helaas zo 1 2 3 even geen youtube filmpje vinden van de celebration die ik bedoel.

Ik dacht ook dat het de signature move is van Georginio Wijnaldum in Fifa 14.
Hier moet hij haast wel tussen staan:
YouTube: FIFA 14 ALL 40 CELEBRATIONS TUTORIAL | HD 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Ik heb fifa 14 nu al een tijdje voor xbox360. Om onduidelijke reden krijg ik het niet voor elkaar om commentaar tijdens de wedstrijd te krijgen. Zowel NL als EN zouden prima zijn.
Zover ik kan beoordelen zijn het niet de instellingen van de game zelf, daar staat commentaar gewoon aan, met voldoende volume. Toen ik de disc een keer in de xbox360 van een maat heb geprobeerd, werkte het commentaar wel gewoon met dezelfde instellingen.

Heeft iemand een oplossing?
Helaas kom ik met google ook niet verder met dit probleem. Ben ik echt de enige hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Sinds de upgrade van Windows 8.0 naar 8.1 kan ik geen Fifa meer spelen.
Heb de nieuwste drivers van mijn videokaart gedownload, andere truckjes geprobeerd die op internet staan.

Origin start op, keuze menu van fifa 14 start op. Vervolgens op "spelen" drukken. Zie het logo, even zwart beeld en dan klapt fifa eruit zonder foutmelding of wat dan ook.

Iemand nog een geniale tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vecodo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:21:
Sinds de upgrade van Windows 8.0 naar 8.1 kan ik geen Fifa meer spelen.
Heb de nieuwste drivers van mijn videokaart gedownload, andere truckjes geprobeerd die op internet staan.

Origin start op, keuze menu van fifa 14 start op. Vervolgens op "spelen" drukken. Zie het logo, even zwart beeld en dan klapt fifa eruit zonder foutmelding of wat dan ook.

Iemand nog een geniale tip?
Probeer .NET Framework eens te de-installeren en dan weer te installeren. Ik heb dit met alle versies van Framework gedaan. (Bij Programs en Features in control panel en dan Turn Windows features on or off.).

Succes, hoop dat het helpt!
Der Heino schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:02:
[...]

Helaas kom ik met google ook niet verder met dit probleem. Ben ik echt de enige hiermee?
Lijkt dus te komen door iets wat op jouw schijf staat.. ben niet zo bgekend met XBOX meer, maar kan wellicht kan je je opgeslagen gegevens wissen (in de veronderstlling dat XBOX ook gebruik maakt van Cloud)?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 13:06
die van Ronaldo met calm down zat er niet bij, Bale met hartje ook niet..

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 25-10-2013 11:31 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=giFmwvGu1-o]

[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 25-10-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar potjes Fifa gespeeld in Career Mode en toernooien .
Heb de AI artificial intelligence op zijn moeilijkst gezet maar ik win met overmacht en de Goals vliegen er zo makkelijk in .
Is de moeilijkheidsgraad in Fifa gebaseerd op lage leeftijd niveau , bijvoorbeeld voor kinderen van 10 jaar ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had per ongeluk de CPU sliders allemaal op laag gezet en zo werd het spel te makkelijk en achteraf wist ik niet of het daaraan lag .
Maar nu heb ik het eindelijk door : gamesettings / CPU slidders op neutraal gezet en is Fifa 12 wel speelbaar
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:23:
Ik heb een paar potjes Fifa gespeeld in Career Mode en toernooien .
Heb de AI artificial intelligence op zijn moeilijkst gezet maar ik win met overmacht en de Goals vliegen er zo makkelijk in .
Is de moeilijkheidsgraad in Fifa gebaseerd op lage leeftijd niveau , bijvoorbeeld voor kinderen van 10 jaar ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
dit is Fifa 14 topic, je loopt 2 jaar achter

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Als je gewoon met passen naar voren gaat, dan kunnen de verdedigers het je best wel lastig maken (de AI)
maar als je een steek paas geeft vanaf de middellijn ongeveer, dan blijven de verdedigers gewoon slapen en heb je alle ruimte :S

Toch vind ik verder de kritiek overdreven, het speelt in mijn beleving bijna hetzelfde als Fifa 13, alleen het passen gaat langzamer en je moet zorgen dat de bal beter bij je voeten blijft.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 10:37
Ik heb sinds ik Windows 8.1 heb geinstalleerd steeds last dat het een seconde of 5 alles schokt en vervolgens gaat het weer goed voor een seconde of 40 en dan schokt het weer voor een paar seconden. Ik heb een Geforce GTX 770M met de nieuwste driver (331.58).

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
heb ook 8.1 erop, geen schokjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 10:37
Ik heb alleen nog maar online potjes gedaan. Net een singeplayer potje gedaan en hiermee schokte het niet. Het ligt dus aan mijn netwerk. Ik maak gebruik van een draadloos netwerk (Intel Advanced-N 6235). Nieuwste drivers geinstalleerd maar dit heeft niet geholpen. Ik heb geen last in online potjes in Starcraft 2 en ook niet met Fifa toen ik nog Windows 7 draaide.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen om het te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:21:
Wellicht al meerdere keren aangekaart hier, maar ik heb geen zin om 47 pagina's door te gaan spitten vandaar:

Weet iemand al hoe het rode kaarten probleem kan worden opgelost bij carriere? Ik, maar ook het team van de tegenstander, krijg voor de meest lullige duwtjes en botsingen rode kaarten.. Dit ontneemt toch wel het spelplezier..

Het is een bekend issue volgens internet, maar een fix heb ik niets van gelezen?
als je het spel gekocht hebt zal het wel updaten,
als je het spel niet gekocht hebt moet je zelf iets updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14:17
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:22:
[...]

als je het spel gekocht hebt zal het wel updaten,
als je het spel niet gekocht hebt moet je zelf iets updaten...
Ik heb hem gewoon gekocht.
Hoe bizar het ook klinkt, ik heb niets gedaan behalve een nieuwe carriere starten en nu heb ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ongelooflijk hoe EA dit ooit op de markt heeft kunnen brengen, want op zoveel punten een stap achteruit ten opzicht van Fifa 13. Met pijn en moeite een prachtig team bij elkaar weten te krijgen met een waarde van +/- 1,5miljoen. Zegt verder natuurlijk helemaal niks, maar als het aan EA ligt verlies ik nog van een Bronzen team. Wat een drama AI is dit zeg.

-Om te beginnen is voetbal bij EA tegenwoordig snelheid. Zonder pace kan je het al bijna vergeten. Het overgrote deel van de doelpunten is hups, lobje over de verdediging en dan rennen over de flanken en voorzetten of gewoon richting doel.

-Corners zijn de nieuwe penalties. Letterlijk meer dan 25% van de corners eindigt in een doelpunt. Zelfs (in mijn geval), Pique, Miranda, Pepe en Ramos staan er bij te kijken. Aanvallende koppers lijken ineens 2x zo sterk en hoog bij een corner of voorzet, ookal wijzen de stats volledig de andere kant op. Bij voorzetten is het al helemaal belachelijk hoe verdedigers reageren.. ze weten gewoon totaal niet wat ze moeten doen.. tevens zo met keepers. Wat vervolgens in de 16 afspeelt is vaak gewoon om te lachen. Totaal de verkeerde positie nemen, gewoon volledig miskoppen, door de speler heen laten koppen, alleen maar oog voor de tegenstander of juist alleen maar ook voor de bal en juist de tegenstanders weer helemaal laten lopen. Keepers weten totaal niet waar een speler loopt en anticipeert hier dus ok niet op. Enorm treurig.

-Speler zijn enorm lui/dom. Soms weigert een speler voor een bal te gaan die 20cm voor hun ligt. Of een aanvaller die gewoon niet een bal er in wil tikken die al zowat op de doellijn ligt omdat deze niet voor hem bestemd was.

-Andere kant is juist een speler die eindeloos achter een bal aanrent of enorm veel moeite doet, terwijl en bv nog een speler in de baan van de bal staat die hem simpel aan kan nemen/ weg kan schieten.

-Balaannames zijn soms zo slecht.. dat zie je niet eens in de Eredivisie ;) Zelfs de beste spelers hebben soms moeite met een normale bal aanname en doen soms tot 3 pogingen een bal een beetje normaal te leggen. Laat staan een hoge bal mee zien te krijgen, die stuiteren alle kanten op over vertragen je x10 als je aan t rennen was. Meest frustrerende is gewoon de traagheid van aanname en het vervolgens door kunnen spelen.

-De duizenden foutjes van aannemen, opstuiteren, wegstuiteren, wegspelen, ronddraaien, beuken etc in en rond de 16 waardoor dom en onnodig balverlies komt.

-Penalties die simpelweg niet worden gegevens als wanneer je wilt schieten, maar je voet gewoon even word gehaakt.

-In FUT zit je gewoon vast aan de Quick tactics die je hebt gekregen. Je kunt zelf tactics maken, maar die slaat ie naar mijn weten nooit op.

-Snelle ingooien en vrije trappen kan je simpelweg niets tegen beginnen, omdat je maar 1 speler kan besturen welke ook nog eens traag loopt.

Zo, ik denk dat ik wel duidelijk ben haha. Dit is letterlijk de slechtste Fifa van afgelopen jaar en van het jammer dat ik zoveel tijd heb vespeeld in het handelen. Fifa 13 speelde ik best redelijk mee en zat continue in Div. 3, 2 of 1. Nu lijkt elk potje wel een kansspel waarin ik zelfs als ik win soms weinig plezier beleef.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik blijf het toch apart vinden dat ze dit "Gameplay Footage" noemen, aangezien er geen enkele seconde ook daadwerkelijke gameplay wordt getoond. Op deze manier kan ik Fifa 98 ook nog realistisch er uit laten zien. Maar goed, het neemt niet weg dat ik gigantisch veel positieve verhalen hoor uit previe's van Fifa 14 NG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmeloene
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11-2021
Hallo,

Ik heb sinds kort weer een xbox360 aangeschaft en daarbij ook fifa 14.
Ik ben dus weer compleet nieuw met dit spel en console.

Maar vroeger speelde je voor jezelf een seizoen en dat was leuk.
Maar ik krijg het nu niet voor elkaar om offline een seizoen te starten.
Het staat groot in het menu maar ik moet contact maken met ea live.
Ik wil mijn xbox niet aansluiten op internet.

Ben ik dan zo achterlijk nu of?
Kan iemand me helpen met het opstarten van een offline seizoen????

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
joepmeloene schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:15:
Hallo,

Thnx alvast
Waarschijnlijk kan dat niet meer, om de copycats tegen te gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
joepmeloene schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:15:
Hallo,

Thnx alvast
Je kan gewoon spelen zonder de Xbox aan het internet te koppelen. Echter wanneer je op "Seizoenen" drukt dan betekent dit dat je 1v1 online (of 2v2) wilt spelen.

Het seizoenen waar jij op doelt heet tegenwoordig Carriere. Hier kan je dan een seizoen als speler of als coach starten.

Ik hoop dat dit hetgeen is wat je zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Speel ook Fifa 14 op de Xbox, speler carriere gestart bij Real Madrid Castilla als spits. Wordt echt gek van de verdedigers van de tegenstander, alle ballen worden middel van een omhaal weer weggehaald hahahaha. Echt absurd vaak! Verder een zeer vermakelijk spel. Heb Fifa 12 hiervoor gespeeld en Fifa 13 overgeslagen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hallo,

niet overdreven 8 van de 10 potjes krijg ik na het laden dat de verbinding met de tegenstander is verbroken.

ik word er nu een beetje schijtziek van om constant tegen deze walgelijk bug aan te kijken als je gewoon een avondje fifa wil spelen.
Dit is overigens op pc.

Wat valt hier aan te doen?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
ikbengoofy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:49:
Hallo,

niet overdreven 8 van de 10 potjes krijg ik na het laden dat de verbinding met de tegenstander is verbroken.

ik word er nu een beetje schijtziek van om constant tegen deze walgelijk bug aan te kijken als je gewoon een avondje fifa wil spelen.
Dit is overigens op pc.

Wat valt hier aan te doen?
Poorten openzetten.. probleem blijft dan nog steeds grotendeels bestaan, aangezien je tegenstanders waarschijnlijk gewoon de poorten dicht hebben.

https://help.ea.com/in/ar...should-i-open-for-fifa-14

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik kan het even zo 1.2.3 niet vinden.. maar hoe krijg ik teams up-to-date bij career en als ik gewoon LA LIGA BBVA wil spelen? Real Madrid heeft bijv nog Ozil.. geen Bale.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Laatst online: 03-03 22:12
SuperVeloce schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:48:
ik kan het even zo 1.2.3 niet vinden.. maar hoe krijg ik teams up-to-date bij career en als ik gewoon LA LIGA BBVA wil spelen? Real Madrid heeft bijv nog Ozil.. geen Bale.. etc..
Je kan bij het starten van een career aangeven of de laatste squads gedownload moeten worden, wil je Bale bij Real en Özil bij Arsenal dan moet je die optie selecteren. ;)
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste