Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 18:10
Ik heb dus geen console of denk dus dat het wel de moeite waard is om FIFA 15 op PC te halen. Met de nieuwe ignite engine zouden toch meer mensen FIFA 15 willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:43

two

IAmNice schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:22:
Ik heb dus geen console of denk dus dat het wel de moeite waard is om FIFA 15 op PC te halen. Met de nieuwe ignite engine zouden toch meer mensen FIFA 15 willen spelen?
Ik betwijfel het, voor de ignite engine waren er ook altijd al weinig fifa 13-spelers op de PC. De hardcore pc gamers hebben vaak geen trek in fifa en de fifa spelers hebben vaak geen trek in een computer die meer kan (en kost) dan Chrome draaien. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:54

Jelte,89

Woodworking

En toch zijn er mensen die een PC gebruiken, en af en toe Fifa spelen,

Er zijn er genoeg, en minder niveau denk ik niet eens zo zeer, iedereen die fifa speelt op de pc, doet dit vaak met een controller.

En idd, een pentium 3 zal volstaan :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Iedereen speelt met controller ja. Maar dan nog betekent minder spelers ook direct minder niveau he. Je merkt echt verschil tussen console spelers en PC spelers.

Wel heeft de PC het grote voordeel van mods. HD texture packs en zelf ingeladen chants is zeer de moeite waard. Heb ook CL reclame en aankleding erbij bij avond en regenwedstrijden. Ziet er puik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:04
Vandaag flink wat potjes FIFA 14 gedaan op de PS3. Blijf het toch maar een raar en irritant spel vinden soms.

Ene game speelt heerlijk soepel, andere game zit vol met lag, ene game zijn de spelers lekker vlug en wendzaam, andere game hebben ze lood in de schoenen en een draaicirkel van een tractor.

Ook knalt vandaag hele tijd de verbinding met EA eruit. Speel ik ultimate team, offline toernooi, halve finale tegen Duitslan, win ik 5-2 en valt de verbinding weg en wordt ik direct terug gedropt naar het algemene menu van FIFA 14.

Ben van plan mn PS3 te verkopen en wanneer FIFA 15 uit is, PS4 te kopen met FIFA 15. Hopelijk loopt het op die console wel lekker smooth etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:59

Pykow

Angelo OTR

Of ik nu op de ps4 speel. Pc of ps vita. Ik speel toch alleen maar offline.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 13:55
Vandaag weer is een paat potjes gedaan in seasons.

-je staat alleen maar tegen real madrid, ik heb al ene overwinningsgevoel als er ineens een ander team opduikt.
-soms speelt je team lekker, soms bestaat heel chelsea uit het 7de van FC knuppels. Ofwel. EA bepaalt wie er wint, jij niet.
-20x foutmelding met connectie issue voor een game. hele challenge opzich om al een game te krijgen.

wat een *($*^#@!#*&^@ spel. ik ben gek op voetbal dus blijf het kopen.

:+
-

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-07 14:58
ikbengoofy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:08:
Vandaag weer is een paat potjes gedaan in seasons.

-je staat alleen maar tegen real madrid, ik heb al ene overwinningsgevoel als er ineens een ander team opduikt.
-soms speelt je team lekker, soms bestaat heel chelsea uit het 7de van FC knuppels. Ofwel. EA bepaalt wie er wint, jij niet.
-20x foutmelding met connectie issue voor een game. hele challenge opzich om al een game te krijgen.

wat een *($*^#@!#*&^@ spel. ik ben gek op voetbal dus blijf het kopen.

:+
-
Ik ken het heb tien wedstrijden op rij gewonnen met bayern (alle potjes waren overigens ook tegen real madrid). Bij het 11e potje vond EA dat ik genoeg had gewonnen en was het gewoon echt vechtvoetbal. 2-1 verloren met 5 keer een 100% om zeep geholpen vraag me niet hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Daarom speel ik nu toch maar weer FUT, daar heb je altijd andere tegenstanders. Er is veel meer variatie. Je moet wel even op het punt komen dat je zelf een 80+ squad hebt, maar dan is in ieder geval die ergernis van steeds tegen Real Madrid er niet meer.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:33
Masegate schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:02:
Daarom speel ik nu toch maar weer FUT, daar heb je altijd andere tegenstanders. Er is veel meer variatie. Je moet wel even op het punt komen dat je zelf een 80+ squad hebt, maar dan is in ieder geval die ergernis van steeds tegen Real Madrid er niet meer.
Ben ook een maand of 1,5 maar eens begonnen met FUT, na alleen maar Real knuppels tegen te komen in seizoenen. Variatie is groter, maar vanaf divisie 3 zit je nu ook vaak tegen ploegen met Bale-Neymar-Ronaldo-Messi gasten. Helaas moet je voor een leuke FUT ervaring wel redelijk vroeg instappen, anders heb je een giga achterstand in team.

ps. team bestaat uit Barca-Real spelers, kost zo'n 50K totaal, dus daar kan ik redelijk mee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
JPM85 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:02:
[...]

Ben ook een maand of 1,5 maar eens begonnen met FUT, na alleen maar Real knuppels tegen te komen in seizoenen. Variatie is groter, maar vanaf divisie 3 zit je nu ook vaak tegen ploegen met Bale-Neymar-Ronaldo-Messi gasten. Helaas moet je voor een leuke FUT ervaring wel redelijk vroeg instappen, anders heb je een giga achterstand in team.

ps. team bestaat uit Barca-Real spelers, kost zo'n 50K totaal, dus daar kan ik redelijk mee uit de voeten.
Ik handhaaf me gewoon telkens in de 4e divisie en dat vind ik wel prima. Genoeg tegenstand om niet altijd te winnen, maar genoeg kansen om je winstpartijen mee te pakken. Als ik promoveer ga ik er alvast vanuit dat ik weer degradeer. Dan is het ook niet zo erg... :)

Edit: Ik heb een Premier League team met Van Persie, Rooney, Gerrard, Walcott en Willian. Baines en Parker als backs.

[ Voor 6% gewijzigd door ButsMG op 04-08-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-07 11:50
Woohoo gisteren voor het eerst met mijn clubje divisie 1 bereikt. Waar we heel lang in divisie 2 en 3 bleven hangen is het gisteren eindelijk gelukt. Sterker nog, we hebben 1 wedstrijd over om 1 punt te halen om in divisie 2 de titel binnen te slepen. Toch nog het doel bereikt voordat FIFA 15 uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Mijn doel is eigenlijk om divisie 1 nog eens te winnen maar het is me alleen nog gelukt om 2x achter elkaar te handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Masegate schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Edit: Ik heb een Premier League team met Van Persie, Rooney, Gerrard, Walcott en Willian. Baines en Parker als backs.
Er zitten daar nog wel wat verbeterpuntjes in, Van Persie en Rooney zijn allebei langzaam, Wissel af met Sturridge/Eto'o. Gerrard is ook vrij langzaam, Ik heb hier Fellaini staan, deze is fysiek ontzettend sterk. En veel scoringskans uit de corners. Deze staat samen met Nasri/Paulinho op het middenveld. Op de vleugels, Young, Podolski, aan de andere kant Nani en Navas. Backs Baines en Cole, Zabeleta en Richards, Centraal Kompany, Vidic, Vermaelen, Koscielny.

Ik heb de laatste tijd weinig gespeeld om te kijken wat de transfers hebben gedaan.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben met me Pro bij Ajax begonnen (ik heb zelf persoonlijk een hekel aan ajax)
Eerste jaar veel op de bank gezeten, maar de wedstrijden dat ik erin stond moest ik echt belachelijke hoge doelstellingen halen. ik haalde er meestal 1 a 2.
Het tweede seizoen kreeg ik meer speeltijd.
ik stond ondertussen nog op een Leenlijst en daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt.
ik speel nu bij Deportivo la coruna in spanje en tot dus ver geen enkele wedstrijd op de bank gezeten.

Bij ajax stond ik als tweede spits en had ik hulp van de vleugels (nederlands voetbal)
bij deportivo la coruna ben ik diepe spits en moet ik erg veel lopen en moet dus goed opletten om mijn speler fit te houden.

ik vindt het leuk om ieder seizoen met een nieuw team te spelen, helaas in carreer mode is dit niet mogelijk, daar heb je vaak geen aanbiedingen en kan je gewoon niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

Er zitten daar nog wel wat verbeterpuntjes in, Van Persie en Rooney zijn allebei langzaam, Wissel af met Sturridge/Eto'o. Gerrard is ook vrij langzaam, Ik heb hier Fellaini staan, deze is fysiek ontzettend sterk. En veel scoringskans uit de corners. Deze staat samen met Nasri/Paulinho op het middenveld. Op de vleugels, Young, Podolski, aan de andere kant Nani en Navas. Backs Baines en Cole, Zabeleta en Richards, Centraal Kompany, Vidic, Vermaelen, Koscielny.

Ik heb de laatste tijd weinig gespeeld om te kijken wat de transfers hebben gedaan.
Ik heb Sturridge ook als 2e spits. Maar VP is mijn 1e keus. Ik heb felleini ook, maar die is ook mijn 2e keus. Ik heb snelheid met Kagawa en Walcott/Navas. Heb Cole ook, maar geen voorkeur voor Baines of Cole. Zabaleta heb ik weer gedumpt. Centraal heb ik Vidic en Ferdinand/Terry.

Ik vind het leuk dat mensen een bepaald team de beste vinden. Maar het moet wel passen bij hoe je speelt. Ik heb afwegingen gemaakt en vind dit fijn spelen. Heb uiteraard wel geprobeerd om posities anders in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Masegate,

Ik probeerde niet opdringerig te zijn hoor,

Hoe speel je dan? ik speel 4-4-2.

Verder vind ik het inderdaad, hoe je speelt (en uiteraard tegen wie). Soms win ik 4 wedstrijden in div. 1, om daarna de volgende wedstrijden geen knikker te raken. :(

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:39:
@Masegate,

Ik probeerde niet opdringerig te zijn hoor,

Hoe speel je dan? ik speel 4-4-2.

Verder vind ik het inderdaad, hoe je speelt (en uiteraard tegen wie). Soms win ik 4 wedstrijden in div. 1, om daarna de volgende wedstrijden geen knikker te raken. :(
Sorry, was ook niet zo opgevat hoor. :9

Ik speel 4-3-3. Altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Leuk dat Fifa pfff
mijn prof raak geblesseerd terwijl we op de eerste plaats staan.

Vervolgens verliezen ze de ene match naar de andere.
ik wilde graag tegen Barcalona spelen met me speler en ging daarom naar de spaanse competitie, maar heb 3 wedstrijden mis gelopen omdat me speler 3 maanden uitgeschakeld was.
Alle toppers en beker finales moeten mislopen door een gescheurde bovenbeenspier.

Van de eerste plaats zijn ze naar plaats 6 gegaan en net 2 wedstrijden voor het einde mag ik weer gaan spelen. Real madrid is kampioen en bij een overwinning van mijn team komen we op de tweede plek.
Dit was gewoon echt een kut seizoen voor me speler.
Blijf het altijd vervelend vinden als je zelf je best doet en de laatste matches redelijk makkelijk wint, dat opeens als je eruit ligt, jou team gewoon niks meer kan winnen.

Voelde me even een echte voetballer die baalde dat hij geblesseerd was en de toppers niet mocht gaan spelen hahaha. Ben zeer benieuwd welke transfers ik krijg half volgend seizoen ;)
ik neem elke aanbod aan.
Topscorder en 2e worden is het hoogst haalbare dit tweede seizoen.

in FIFA 15 kan ik lekker bij Willem II voetballen en dan ga ik pas weg als er een grote club komt aanzetten haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 05-08-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Pykow schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:38:
Leuk dat Fifa pfff
mijn prof raak geblesseerd terwijl we op de eerste plaats staan.

Vervolgens verliezen ze de ene match naar de andere.
ik wilde graag tegen Barcalona spelen met me speler en ging daarom naar de spaanse competitie, maar heb 3 wedstrijden mis gelopen omdat me speler 3 maanden uitgeschakeld was.
Alle toppers en beker finales moeten mislopen door een gescheurde bovenbeenspier.

Van de eerste plaats zijn ze naar plaats 6 gegaan en net 2 wedstrijden voor het einde mag ik weer gaan spelen. Real madrid is kampioen en bij een overwinning van mijn team komen we op de tweede plek.
Dit was gewoon echt een kut seizoen voor me speler.
Blijf het altijd vervelend vinden als je zelf je best doet en de laatste matches redelijk makkelijk wint, dat opeens als je eruit ligt, jou team gewoon niks meer kan winnen.

Voelde me even een echte voetballer die baalde dat hij geblesseerd was en de toppers niet mocht gaan spelen hahaha. Ben zeer benieuwd welke transfers ik krijg half volgend seizoen ;)
ik neem elke aanbod aan.
Topscorder en 2e worden is het hoogst haalbare dit tweede seizoen.

in FIFA 15 kan ik lekker bij Willem II voetballen en dan ga ik pas weg als er een grote club komt aanzetten haha.
Haha ja inderdaad, alhoewel ik benieuwd ben hoelang het me dit jaar blijft boeien. Een modus waar altijd veel zin in heb, maar snel op raak uitgekeken.

Over je blessure, dat is idd wel erg zuur. En het verschil tussen AI en jouw wedstrijden moet inderdaad ook getweaked worden. Je kunt in je eentje gewoon een heel seizoen winnen. Mits je alle wedstrijden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
@Jelte,89

Heb je je pc alweer op orde want ik zag dat je mijn invite op origin nog niet had geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 396639 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:59:
[...]

Haha ja inderdaad, alhoewel ik benieuwd ben hoelang het me dit jaar blijft boeien. Een modus waar altijd veel zin in heb, maar snel op raak uitgekeken.

Over je blessure, dat is idd wel erg zuur. En het verschil tussen AI en jouw wedstrijden moet inderdaad ook getweaked worden. Je kunt in je eentje gewoon een heel seizoen winnen. Mits je alle wedstrijden speelt.
Speel als prof is al veel verbeterd vergeleken met Fifa 12 (in 13 niet gespeeld)
Je kreeg voorheen steeds minpunten wanneer je buiten het gebied liep en dat kon echt als een gek naar beneden schieten. Je hebt in fifa 14 meer vrijheid om te lopen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Welk niveau spelen jullie het liefst met jullie prof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Scavy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:58:
Welk niveau spelen jullie het liefst met jullie prof?
Ik speel op semi prof. Ik speel meer voor me plezier en wil alles winnen haha. Soms win ik net met 1 - 0.

Eigenlijk speel ik alles op semi prof en heel soms amateur als het me echt niet lukt.

Ik kan maximaal professional aan. Maar dat vindt ik niet altijd leuk. Slechte ai die het minder leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Pykow schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:16:
[...]

Ik speel op semi prof. Ik speel meer voor me plezier en wil alles winnen haha. Soms win ik net met 1 - 0.

Eigenlijk speel ik alles op semi prof en heel soms amateur als het me echt niet lukt.

Ik kan maximaal professional aan. Maar dat vindt ik niet altijd leuk. Slechte ai die het minder leuk maakt.
Oh ok, ik ga dan maar eens professional proberen.
Je bent idd natuurlijk nog wel afhankelijk van de ai maar loop er nu op semi prof zo doorheen en is het net iets te makkelijk vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@Scavy,

De PC is inmiddels wel in orde, heb er geen melding van gezien, (heb er ook niet naar gezocht oid)
Ik heb online even gekeken, maar daar kan ik er niet bij, Ik zal thuis even kijken.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Jelte,89 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:00:
@Scavy,

De PC is inmiddels wel in orde, heb er geen melding van gezien, (heb er ook niet naar gezocht oid)
Ik heb online even gekeken, maar daar kan ik er niet bij, Ik zal thuis even kijken.
Ok, zal het verzoek ff opnieuw doen :)

Heb net ff wedstrijd met mijn pro op professioneel gespeeld maar wat een verschil is dat zeg met semi-pro 8)7

Krap gewonnen met 1-0 en zelf weinig kunnen uitrichten met mijn pro maar toen vervolgens weer een potje op semi-pro gespeeld en gelijk 8-0 gewonnen met 6 goals van mezelf. pff zou toch eigenlijk nog iets tussenin moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Scavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:03:
[...]

Ok, zal het verzoek ff opnieuw doen :)

Heb net ff wedstrijd met mijn pro op professioneel gespeeld maar wat een verschil is dat zeg met semi-pro 8)7

Krap gewonnen met 1-0 en zelf weinig kunnen uitrichten met mijn pro maar toen vervolgens weer een potje op semi-pro gespeeld en gelijk 8-0 gewonnen met 6 goals van mezelf. pff zou toch eigenlijk nog iets tussenin moeten zitten.
Daarom speel ik geen professional.
die is me soms net te moeilijk en semi-pro heb ik net te makkelijke wedstrijden.

Ik dacht laatst dat ik einde van het seizoen zat, maar ik verwarde 20 wedstrijden gespeeld met de 20 teams in de competitie, ik zat dus op de helft van het seizoen, het is nu een spannend seizoen met me pro. We staan nu 3e met Real madrid op de 1ste plek en Barcelona op 2.
Op het eind van het seizoen moet ik nog tegen deze twee clubs, maar ik hoop dat ik niet meer geblesseerd raak.

ik stond een tijdje tweede, maar ik had opeens twee wedstrijden achter elkaar, waarbij ik bij de eerste wedstrijd was opgesteld en in de tweede wedstrijd niet en dat resulteerde weer in een verlies van 1 -2.
Hierdoor heeft barcalona mij weer net kunnen inhalen.

ik hoop dat Real of barca punten laten liggen, zodat ik nog kampioen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Welke positie speel jij dan want ik kan met mijn pro in de spits zo door de defensie van iedere club lopen, kan me echt niet voorstellen dat ik geen kampioen wordt.

Mijn eerste seizoen was ik verhuurd naar een 2e divisie club in engeland, daar kampioen maar ook de fa cup gewonnen tegen clubs als Arsenal en Chelsea zonder enige moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Scavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:49:
Welke positie speel jij dan want ik kan met mijn pro in de spits zo door de defensie van iedere club lopen, kan me echt niet voorstellen dat ik geen kampioen wordt.

Mijn eerste seizoen was ik verhuurd naar een 2e divisie club in engeland, daar kampioen maar ook de fa cup gewonnen tegen clubs als Arsenal en Chelsea zonder enige moeite.
Diepe spits. Ik ben 3 maanden uitgeschakeld geweest. Daarnaast vindt ik het leuk om assists te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-06 19:45
Oeps met carrière wereldkampioen geworden met zweden op professioneel :+
En dat terwijl ik met Newcastle United krap aan 7e ben geworden in de BPL xd

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Pykow schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Diepe spits. Ik ben 3 maanden uitgeschakeld geweest. Daarnaast vindt ik het leuk om assists te geven
Assists geven doe ik ook graag, zeker nu met Real Madrid is daar ook helemaal geen kunst aan.

Het verschil tussen semi-pro en professionel zou gewoon niet zo groot moeten zijn want te makkelijk wordt uiteindelijk gewoon saai.

Ik ga iig eerst maar eens een wedstrijd of 10 op professionel proberen en kijken hoe dat dan bevalt.

@bananendoos,
Toch netjes dat je met Zweden wereldkampioen bent geworden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Scavy op 07-08-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik sta nu 2e met 1 punt achterstand op Real madrid en 4 punten voorsprong op Barcelona.
ik ben nu heel voorzichtig aan het spelen en proberen zo weinig mogelijk energie te verspillen zodat ik fit blijf voor alle wedstrijden die nog komen en niet weer geblesseerd raak.
Wel leuk die spanning ipv dat je ook soms seizoenen hebt waarbij je dik bovenaan staat.

In de EK kwalificaties staat Nederland op de 1ste plek met maar 2 punten verschil op Portugal.

Het is jammer dat je de ene match opgesteld staat en de andere match gelijk weer in de tribune moet zitten.

Daarnaast heb je ook nooit een bank plaats. het is altijd basis of tribune.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste