• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Thanks, deze informatie/ervaring zocht ik.

Verwijderd

Dat Dilemma heb ik inderdaad ook. Aan de andere kant denk ik dat ik toch ga wachten met het aanschaffen van de ps4 als er meer games ontwikkelt zijn etc.. etc... de eerste periodes heb je altijd te maken met kinderziektes en bugs enzo.
Dan wacht ik liever totdat alles verder ontwikkelt is en in prijs is gedaald ook ;)!
Sleehond schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:08:
De actie van VI vind ik wel aantrekkelijk ja. Maar zit zelf best met een dilemma qua PS3 / PS4 moet ik zeggen. Als je graag FIFA 14 wil ben je eigenlijk gek als je het niet op deze manier doet. Je krijgt er een half jaar VI bij en je kunt dan direct gewoon zelf in de gaten houden qua opzegging VI en dan ben je mooi goedkoop uit!

Heb de PS3 in februari gekocht ongeveer met FIFA erbij. Nu zit ik op het dilemma punt van: ga ik hem verkopen en de PS4 aanschaffen, of lekker PS3 nog een jaartje houden en FIFA 14 kopen op PS3 en dan eens de switch maken bij FIFA 15 naar PS4 en dan de PS3 nog verkopen voor waarschijnlijk niet zo gek veel geld meer verwacht ik?

Iemand anders ook dit dilemma? Weet echt niet zo goed wat ik wil... haha!

Denk er nu aan om de PS3 te houden tot volgend jaar september en dan bij FIFA 15 de PS4 aan te schaffen en nu nog even van de PS3 te genieten. Zou de PS3 volgend jaar alleen nog wel wat opleveren bij verkoop? Al is het 100 euro bijvoorbeeld?

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Sleehond schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:08:
Iemand anders ook dit dilemma? Weet echt niet zo goed wat ik wil... haha!

Denk er nu aan om de PS3 te houden tot volgend jaar september en dan bij FIFA 15 de PS4 aan te schaffen en nu nog even van de PS3 te genieten.
Volgens mij heeft Sony aangekondigd dat je PS3 titels voor een tientje kan upgraden naar PS4-titels. Als dat zo is dan haal ik nu FIFA14 voor de PS3 en koop ik komend voorjaar de PS4. 8)

PSN: jannvsdvinvs

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Call of Duty Ghosts kan je inderdaad voor een tientje upgraden. Sony heeft nog niks gezegd over de prijs. Alleen dat je het met een flinke korting kan doen. Wel handig dat je al je progressie (incl. carierre e.d) kan overzetten.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Zal het verschil groot zijn tussen de PS3 en PS4 versie? Ik twijfel of ik dit jaar nog een PS4 ga/wil/moet kopen omdat spellen als FIFA, Battlefield ook voor beide consoles uitkomen. Ik denk echter dat FIFA 14 op de PS4 de PS3 versie omver moet blazen, maar het is volgens mij nog te vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen. Wachten op de demo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Denk het wel hoor, het publiek, sfeer en animaties zijn echt sterk verbeterd. Gameplay stijl zal op zich niet zo heel veel veranderen
Moet je dit eens lezen:

http://www.easports.com/f...cle/fifa-14-living-worlds
http://www.computerandvid...-next-gen-fifa-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navuri schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:26:
Zal het verschil groot zijn tussen de PS3 en PS4 versie? Ik twijfel of ik dit jaar nog een PS4 ga/wil/moet kopen omdat spellen als FIFA, Battlefield ook voor beide consoles uitkomen. Ik denk echter dat FIFA 14 op de PS4 de PS3 versie omver moet blazen, maar het is volgens mij nog te vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen. Wachten op de demo denk ik.
Qua gameplay zal het verschil niet zo heel groot zijn, PS4-versie heeft gewoon de features die de PS3-versie heeft. Wel zouden er bijvoorbeeld nieuwe animaties zijn. Het verschil zit hem voornamelijk in de graphics en animaties etc. Denk aan de stadions, het publiek, de sfeer. Het is wachten op meer gameplay en binnenkort zullen ze ook wel degelijk beginnen met promoten van de next-gen versie, aldus Rutter.

Bij de PS4-versie van BF4 heb je natuurlijk 64 players online, t.o.v. 32 players online op de PS3. Dit is voor mij persoonlijk al één van de redenen om de overstap te maken.

Verder is er meer bekend over de launch van de webapp voor FIFA14
On the 15th of September, you'll be able to access FUT 14 through the web app and make a start on the next 12 months of FUT.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Graizie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:38:
Iemand al de actie van VI benoemd? Bij een halfjaarabonnement (62,80) krijg je er FIFA 14 bij voor PS3, 360 of PC. Ze streven er naar om het exemplaar op de releasedatum te leveren, het zal mij benieuwen.
Mooie actie idd, ze hebben ook nog een leuk extraatje voor de mensen die voor 11 september bestellen:
- "Kans op gamen in het pand van Electronic Arts, een week voor release van FIFA 14" :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Zou dit overigens ook de eerste FIFA zijn waarin de scheidsrechter een foutmarge incalculeert m.b.t. buitenspelvallen etc? De scheids heeft namelijk ALTIJD gelijk in FIFA. In het echt worden er ook fouten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Navuri schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:03:
Zou dit overigens ook de eerste FIFA zijn waarin de scheidsrechter een foutmarge incalculeert m.b.t. buitenspelvallen etc? De scheids heeft namelijk ALTIJD gelijk in FIFA. In het echt worden er ook fouten gemaakt.
Dat lijkt mij niet, volgens mij wil de FIFA zelf dat dit soort dingen zo correct mogelijk zijn.
Vandaar dat je ook geen spelers shirtjes ziet uittrekken, supporters het veld ziet bestorten, of massale knokpartijen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Het veld bestormen en knokpartijen is wel wat anders dan fouten van de scheidsrechter, maar toch: FIFA zorgt al vaak genoeg voor frustratie bij veel mensen, ik denk dat onterechte tegendoelpunten vanwege buitenspel of andersom daar niet aan gaan bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok toch eigenlijk wel dat de web-app bijna beschikbaar moet komen voor de fifa14 versie

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
vorig jaar op 18 sept, dus zal nog wel even uitblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Cerberi schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:43:
vorig jaar op 18 sept, dus zal nog wel even uitblijven
Hmm, toen dus pas 10-14 dagen van tevoren. Dan zal dat nu ook wel het geval zijn. Dacht dat het eerdere jaren meestal al ver van tevoren was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 06:44

ettie1990

PSN:ettiesick

kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:19:
[...]

Dat lijkt mij niet, volgens mij wil de FIFA zelf dat dit soort dingen zo correct mogelijk zijn.
Vandaar dat je ook geen spelers shirtjes ziet uittrekken, supporters het veld ziet bestorten, of massale knokpartijen.
Zou ik wel lachen vinden, als ineens het veld bestormd wordt na het behalen van een prestatie, of dat een balotelli zn shirt uittrekt na een weergaloos doelpunt, zou ik wel de humor van inzien. Helaas zal zoiets zeer waarschijnlijjk nooit in een FIFA xx verwerkt worden..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Navuri schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:03:
Mocht dat er komen, dan mag de FIFA serie oprotten, hoe wil je ooit competitief gamen als de game zelf fouten genereert. Het moet een game blijven, geen echte voetbal simulator. Natuurlijk mag het zo realistisch mogelijk ogen, maar als de game zelf fouten gaat maken, ho maar, dan ben ik klaar met FIFA.

Bij <FIFA 11 kon je nog wedstrijden winnen zonder rare scripts en werd je afgestraft door je eigen fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
vroeger was alles....?

maar je hebt wel gelijk helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Oxigeon schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:42:
Ik gok toch eigenlijk wel dat de web-app bijna beschikbaar moet komen voor de fifa14 versie
Ultimate Team ‏@UltimateTeamUK 1m
[New] FUT 14 Web App Early Access Date (September 15th 2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is al gisteren bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 06:23
voordeel van PS3/Xbox360 is, dat spelers goedkoper zijn in FUT
want of je daarop speelt of PC, rewards aan coins zijn hetzelfde

voordeel op PS4/One, dat beeld heel mooi is en dat je beter publiek en andere graphics krijgt

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
iPodKiller schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

Mocht dat er komen, dan mag de FIFA serie oprotten, hoe wil je ooit competitief gamen als de game zelf fouten genereert. Het moet een game blijven, geen echte voetbal simulator. Natuurlijk mag het zo realistisch mogelijk ogen, maar als de game zelf fouten gaat maken, ho maar, dan ben ik klaar met FIFA.

Bij <FIFA 11 kon je nog wedstrijden winnen zonder rare scripts en werd je afgestraft door je eigen fouten.
Ik ben juist nagenoeg klaar met FIFA omdat ze expres deze realistische elementen uit het spel hebben gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Dit is alleen voor X-Box staat erbij. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Fifa 14 voor PS3/Xbox360/PC krijgen deze versies uberhaubt wel vernieuwing?
Of wordt het wel verbeterd en zijn alleen de graphics/animaties mooier op de nieuwere consoles...

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

xenonNn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:03:
Fifa 14 voor PS3/Xbox360/PC krijgen deze versies uberhaubt wel vernieuwing?
Of wordt het wel verbeterd en zijn alleen de graphics/animaties mooier op de nieuwere consoles...
De gameplay is iig wel aangepast (oa Protect the ball) dus alleen de graphics blijven achter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat je maar aangepast noemt.. Ik zeg druk je rechter trigger eens in 13 :)

En ze hadden stiekem die feature uit fifa 10 gehaald.

[ Voor 27% gewijzigd door iPodKiller op 26-08-2013 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Fifa heeft met altijd meer getrokken dan PES maar als ik deze beelden van zie :o
Holy shit
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iSTDSszyx1tPS.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
iPodKiller schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 04:51:
Wat je maar aangepast noemt.. Ik zeg druk je rechter trigger eens in 13 :)

En ze hadden stiekem die feature uit fifa 10 gehaald.
Mooi he :9

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:00
Vorig jaar bij Fifa 13 heb ik eigenlijk voor het eerst FUT gespeeld en dan niet verder totdat ik een Ajax teampje bij elkaar had en ik het wel een beetje voor gezien had.

Nu wil ik in Fifa 14 er vanaf het begin gelijk best serieus mee aan de slag gaan en ik heb dan ook een paar vragen voor als het dadelijk gaat beginnen.
Want wat ik heb begrepen is dat er 2 weken (zoiets toch?) van te voren alvast een FUT Web-app beschikbaar komt waarop je alvast kunt ruilen etc. Maar is deze voor iedereen beschikbaar? En hoe begint het, krijg je van EA een starttarief van bijvoorbeeld 1000 coins of hoe moet je anders in het begin aan coins komen? En wat je dus uiteindelijk bij dez web-app verdient kun je dus ook meenemen naar Fifa 14?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht op de demo voor op de PC, als het dezelfde game is als Fifa 13, dan ga ik hem niet aanschaffen op de PC, maar wacht ik op de nieuwe console.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Ziet er wel goed uit.. de bewegingen
shoombak schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:30:
Fifa heeft met altijd meer getrokken dan PES maar als ik deze beelden van zie :o
Holy shit
[afbeelding]

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

AntraXxX schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:40:
Vorig jaar bij Fifa 13 heb ik eigenlijk voor het eerst FUT gespeeld en dan niet verder totdat ik een Ajax teampje bij elkaar had en ik het wel een beetje voor gezien had.

Nu wil ik in Fifa 14 er vanaf het begin gelijk best serieus mee aan de slag gaan en ik heb dan ook een paar vragen voor als het dadelijk gaat beginnen.
Want wat ik heb begrepen is dat er 2 weken (zoiets toch?) van te voren alvast een FUT Web-app beschikbaar komt waarop je alvast kunt ruilen etc. Maar is deze voor iedereen beschikbaar? En hoe begint het, krijg je van EA een starttarief van bijvoorbeeld 1000 coins of hoe moet je anders in het begin aan coins komen? En wat je dus uiteindelijk bij dez web-app verdient kun je dus ook meenemen naar Fifa 14?
Op 15 september komt de web-app online. Hiermee kun je idd al ruilen etc. Voorheen was hij voor iedereen beschikbaar en kon je alles meenemen naar je FIFA game. Starttarief weet ik niet echt. Wat ik wel nog weet is dat je een aantal spelers hebt/krijgt.

Hiervan zat bij mij vorige keer Hernandez van Manchester United. Die heb ik destijds voor 15k verkocht. Daarna ben ik begonnen met traden enzo en ging het redelijk snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Bedankt voor je uitleg. :)

Hier de (voorlopige) ratings van Ajax in Fifa 14.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7352/9606143205_b67b1b6943_o.jpg

Kan me wel in de (voorlopige) ratings vinden. Alleen denk ik dat Blind wel iets van 74 mogen zijn. Siem zou ik 80 maken en Bojan zou ik 78/79 maken en Siggi verdiend imo wel rond de 76/77.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Waar heb je deze vandaan?

Ben het niet met je eens trouwens (maar ik ben ook geen ajacied ;))
Siem 80 idd, Blind lijkt me wel prima zo, Bojan mag wel wat lager idd.

Maar Sigthorsson verdient niet hoger, ik vind dat die jongen nog werkelijk niets gepresteerd heeft om hoger dan 74 te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:24:
Kan me wel in de (voorlopige) ratings vinden. Alleen denk ik dat Blind wel iets van 74 mogen zijn. Siem zou ik 80 maken en Bojan zou ik 78/79 maken en Siggi verdiend imo wel rond de 76/77.
Bojan heeft die 80 puur door zijn naam denk ik, de Jong is ook geen 80 waard qua kwaliteit vindt ik.
Sigthorsson zou wel iets hoger mogen, fit is dat toch een heel behoorlijke spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En de 10 beste spelers in FIFA 14

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_521dd3b280130.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waar is onze grote vriend Bale? Die zou gezien zijn marktwaarde toch ook zeker 90 moeten hebben?
90 voor Ribery vindt ik trouwens zwaar overdreven, Ibrahimovic en Falcao zijn stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De ratings van PSV vind ik trouwens wel aan de lage kant:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BSW8wvZCAAABaOe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Dat is FIFA 13? ^

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 17:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:38:
De ratings van PSV vind ik trouwens wel aan de lage kant:

[afbeelding]
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:35:
[...]

Waar is onze grote vriend Bale? Die zou gezien zijn marktwaarde toch ook zeker 90 moeten hebben?
90 voor Ribery vindt ik trouwens zwaar overdreven, Ibrahimovic en Falcao zijn stukken beter.
Bale is 87, zoals bijvoorbeeld ook Aguero en Cavani. Ribery met een rating van 90 is echt te hoog inderdaad.

Hier trouwens de ratings van alle spelers die bij de teams spelen die in de demo zitten: Man City, Tottenham, Dortmund, AC Milan, PSG, Barca, NY Red Bulls, Boca Juniors.

YouTube: FIFA 14 Actual Player Ratings and Skillmoves for ALL Teams (Demo) [HQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Silva is ook zwaar overrated met zijn 88, note bene hoger dan de 87 voor Bale, echt onbegrijpelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ook maar voorlopige ratings, kunnen nog altijd veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:28:
Silva is ook zwaar overrated met zijn 88, note bene hoger dan de 87 voor Bale, echt onbegrijpelijk dit.
Silva is gewoon goed hoor, slechte seizoen achter de rug. Mag 86 worden ja. Maar Bale is een totaal andere speler als Silva, daar tellen andere key stats zoals visie en passen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:28:
die top 10 lijst is gewoon van FIFa 13 of zien jullie dat niet.

de Final ratings zijn nog niet eens bekend en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
xNikobellicx schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:56:
[...]

die top 10 lijst is gewoon van FIFa 13 of zien jullie dat niet.

de Final ratings zijn nog niet eens bekend en klaar!
Dit zijn de voorlopige ratings die tot nu toe in de EA -railers zijn verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Gündoğan van 80 naar 85.... totaaal terecht.

[ Voor 23% gewijzigd door xamirz op 28-08-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Maxiootje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:04:
[...]

Dit zijn de voorlopige ratings die tot nu toe in de EA -railers zijn verschenen.
Oke maar dan zijn het nog altijd niet de final ratings

• Chrosser
  • Laatst online: 23:43

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

En onze vrind robben? Ribery vind ik persoonlijk wel terecht, vorig jaar echt een van de beste voetballers op de velden, Beter dan Silva, Beter dan Bale, alleen vaak niet de afmaker geweest.

Xavi was trouwens afgelopen jaar ook niet geweldig goed vond ik. 90 is te hoog in ieder geval, 87/88 zou beter zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Chrosser op 29-08-2013 10:26 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:24:
En onze vrind robben? Ribery vind ik persoonlijk wel terecht, vorig jaar echt een van de beste voetballers op de velden, Beter dan Silva, Beter dan Bale, alleen vaak niet de afmaker geweest.

Xavi was trouwens afgelopen jaar ook niet geweldig goed vond ik. 90 is te hoog in ieder geval, 87/88 zou beter zijn
Klopt, volgens onderstaande site heeft Robben een paar punten erbij gekregen van 85 naar 88.

http://www.fifabenelux.com/fifa14/spelers-borussia-dortmund-en-bayern-munchen/

• shoombak
  • Niet online
YouTube: FIFA 14 Gameplay

Het is echt net Fifa13

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Overzicht FIFA 14 carrière veranderingen
Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2013/08/fifa14-careermode-450x253.jpg

Belangrijke elementen Carrière Modus:
  • Het is nu mogelijk om de eerste transferperiode over te slaan, waardoor de teams ongewijzigd blijven tot de transferperiode in januari.
  • Het algemeen van spelers is nu verborgen. Je kunt het algemeen van een speler alleen zien als je hem daadwerkelijk in je team hebt zitten. Dit heeft als gevolg dat je spelers moet scouten om erachter te komen hoe goed ze zijn.
  • Spelers groeien nu subtieler, dat wil zeggen dat er enkel kleine veranderingen in het algemeen zijn na een half seizoen spelen.
  • De vermoeidheid van spelers is min of meer hetzelfde gebleven. Spelers raken per dag weer fitter, maar tijdens wedstrijden zullen ze sneller moe raken. Hierdoor zul je dus veel moeten wisselen om een zo fit mogelijk team op te stellen.
Global Transfer Network:
  • Als je een carrière begint, heb je al GTN drie scouts. Dit is nog uit te breiden tot zes scouts. Deze kun je elk naar een ander type speler laten zoeken, wat in te stellen is door zes instructievakjes.
  • Eerst kies je de positie, leeftijdscategorie en contractduur. Daarna kun je tot zes kenmerken aangeven zodat je precies het type speler kunt vinden die je wilt.
  • Je kunt scouts verplaatsen naar nieuwe landen of terughalen op elk moment. Landen waarin gescout kan worden zijn echter gelimiteerd tot de competities die in FIFA 14 zitten.
Dat laatste vind ik persoonlijk erg jammer, geen spelers meer scouten uit exotische landen dus :-(

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:44:
Global Transfer Network:
  • Als je een carrière begint, heb je al GTN drie scouts. Dit is nog uit te breiden tot zes scouts. Deze kun je elk naar een ander type speler laten zoeken, wat in te stellen is door zes instructievakjes.
  • Eerst kies je de positie, leeftijdscategorie en contractduur. Daarna kun je tot zes kenmerken aangeven zodat je precies het type speler kunt vinden die je wilt.
  • Je kunt scouts verplaatsen naar nieuwe landen of terughalen op elk moment. Landen waarin gescout kan worden zijn echter gelimiteerd tot de competities die in FIFA 14 zitten.
Dat laatste vind ik persoonlijk erg jammer, geen spelers meer scouten uit exotische landen dus :-(
Zeker wel. Dit gaat over het Global Transfer Network en dus niet over het scouten van nieuwe, door de engine gegenereerde, talenten. In Fifa 14 dien je bestaande spelers eerst te scouten met je GTN scouts voordat je kan zien wat de rating en toekomstige rating van deze spelers is. Dit staat volledig los van het systeem om te scouten naar nieuw, jong talent.

• GAITii
Hoe kun je dan zien of een speler talent heeft of niet? (lees: scouten)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan niet, je moet hem eerst langer scouten, dan pas kun je zien of je speler potentie heeft :)

• Chrosser

Chrosser

Opzich wel een goede zet vind ik. Maakt het toch weer realistischer. Het geeft in ieder geval meer uitdaging. Ik vraag me wel af hoelang je zo'n speler moet scouten of dat je gewoon bijvoorbeeld 1 week moet wachten voordat je een volledig rapport krijgt. Anders is de transferperiode al bijna om voordat je rapport binnen is. Op het 1ste seizoen na reageer ik meestal pas als ik een flinke aanbieding krijg op een van mijn spelers. Ga niet vooraf vanalles inkopen zeg maar.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Chrosser schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:48:
Opzich wel een goede zet vind ik. Maakt het toch weer realistischer. Het geeft in ieder geval meer uitdaging. Ik vraag me wel af hoelang je zo'n speler moet scouten of dat je gewoon bijvoorbeeld 1 week moet wachten voordat je een volledig rapport krijgt. Anders is de transferperiode al bijna om voordat je rapport binnen is. Op het 1ste seizoen na reageer ik meestal pas als ik een flinke aanbieding krijg op een van mijn spelers. Ga niet vooraf vanalles inkopen zeg maar.
Dus moet je anticiperen op het vertrek van je beste spelers door alvast een aantal spelers te scouten en te shortlisten als potentiële opvolgers :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:
[...]
Dus moet je anticiperen op het vertrek van je beste spelers door alvast een aantal spelers te scouten en te shortlisten als potentiële opvolgers :)
Dat doe ik nu ook al met FIFA 13, dus wat dat betreft maakt deze feature voor mij geen verschil.
Het duurt ook een aantal seizoenen voordat een jeugdspeler van 16 goed genoeg is voor het eerste. ;)

• Cerberi
• Het algemeen van spelers is nu verborgen. Je kunt het algemeen van een speler alleen zien als je hem daadwerkelijk in je team hebt zitten. Dit heeft als gevolg dat je spelers moet scouten om erachter te komen hoe goed ze zijn.
• Spelers groeien nu subtieler, dat wil zeggen dat er enkel kleine veranderingen in het algemeen zijn na een half seizoen spelen.

Eerste punt is een leuke toevoeging, geeft je meer te doen wbt team-opbouw denk ik tussen de transferperiodes door. Zeker in de engelse lagere leagues met 24 teams per divisie zijn het vaak enorme seizoenen waarin je alleen maar wedstrijden speelt achter elkaar.

Tweede punt vind ik wel jammer, vind het altijd leuk om aan het begin van elke maand te kijken wat mijn hoog potentieeltjes doen :). Met kleine veranderingen.. kunnen we daaruit begrijpen dat er geen spelers meer zijn die 20 OVR groeien?

[ Voor 5% gewijzigd door Cerberi op 29-08-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wel een goede verbetering denk ik. Ondanks dat ik er plezier mee heb gehad, is het natuurlijk wel redelijk onrealistisch om met QPR het volgende team te bereiken:

GK - Ter Stegen (90)
CB - Nastasic (92)
CB - Zouma (89)
CB - Kouyate (90)
CDM - McEachran (88)
CDM - Florenzi (88)
LM - Cristiano Ronaldo (92)
CAM/CF - Bale (95)
RM - Lucas (90)
ST - Neymar (94)
ST - Messi (95)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Overzicht FIFA 14 carrière veranderingen
[afbeelding]

Belangrijke elementen Carrière Modus:
  • Het is nu mogelijk om de eerste transferperiode over te slaan, waardoor de teams ongewijzigd blijven tot de transferperiode in januari.
  • De vermoeidheid van spelers is min of meer hetzelfde gebleven. Spelers raken per dag weer fitter, maar tijdens wedstrijden zullen ze sneller moe raken. Hierdoor zul je dus veel moeten wisselen om een zo fit mogelijk team op te stellen.
Global Transfer Network:
Leuk dat mijn artikel gebruikt wordt :) Het vertalen ervan was een k*t werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hm, na al die dingen zo te lezen en te zien denk ik dat ik hem dit jaar toch maar zal overslaan.. Hopelijk komen ze volgend jaar met een next-gen versie voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:53:
Wel een goede verbetering denk ik. Ondanks dat ik er plezier mee heb gehad, is het natuurlijk wel redelijk onrealistisch om met QPR het volgende team te bereiken:

GK - Ter Stegen (90)
CB - Nastasic (92)
CB - Zouma (89)
CB - Kouyate (90)
CDM - McEachran (88)
CDM - Florenzi (88)
LM - Cristiano Ronaldo (92)
CAM/CF - Bale (95)
RM - Lucas (90)
ST - Neymar (94)
ST - Messi (95)
Mooi team idd. Ter Stegen kun je met gemak op 94 krijgen. Net als Ronaldo trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
Gameplay video van capture card: YouTube: FIFA 14: FIWC Champions Trophy final 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Is dat nou de fifa 14 next gen ? Zie echt letterlijk geen verschil met fifa 13, alleen de bewegingen zijn ietsje soepeler lijkt wel. Neem aan dat dit gewoon current gen is (in opmerkingen op youtube staat next gen vandaar mn vraag).

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 31-08-2013 11:40 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Nee is current-gen. Wat mij wel opviel is wanneer er gescoord is roept de stadion speaker de naam en juicht het publiek haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2 doelpunten dwars over de keeper, daar hebben ze nog weinig beters aan gedaan :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Mooi dat er verbeteringen komen in de career mode. Laatst begonnen met Feyenoord, Clasie geruild voor Adryan, 4 jaar later verkocht voor 80 miljoen aan Bayern Munchen, een jaar later had ik een team met Rafael, Varane, Neymar, Balotelli, El Sharaawy, Wellington Nem, Pogba, Iturbe. Mocht best iets realistischer zijn haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Laatst online: 22-03 15:11
Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om met FIFA 14 vanaf een Playstation 4 tegen een Playstation 3 te spelen via PSN?

Via Google ben ik niks wijzer geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
GerbenKwakkel schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:40:
Nee is current-gen. Wat mij wel opviel is wanneer er gescoord is roept de stadion speaker de naam en juicht het publiek haha!
Dat was al zo. Iedergeval in dat stadion :)

http://www.fifabenelux.co...-braziliaanse-competitie/

Mooi dat shirt van brazil weer echt is :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mars18 op 02-09-2013 10:44 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
http://www.fifabenelux.co...e-current-en-de-next-gen/

"David Rutter: Het verschil met de current en de next-gen

Geplaatst in FIFA 14 op 29 augustus 2013 · Geschreven door Michelangelo
Eurogamer.net had van de week een interview met David Rutter, executive producer van FIFA 14. Hij verteld over het verschil tussen de huidige en de volgende generaties van de consoles.

FIFA`s 14 next-gen introduceert 1080p beelden, ook wel full HD genoemd. Dit zorgt voor veel realistischer publiek op de banken en geloofwaardiger gedrag van de spelers op het veld."

Echt stuitend dat men bij EA (en dus FIFA) zo tenenkrommend laks is wat betreft 'nieuwe technologien'. Full HD is ondertussen alweer aan het einde van de cyclus en bij FIFA lijkt het wel alsof ze nu bij FIFA 14 voor het eerst van 1080p hebben gehoord.

De reden dat ik de afgelopen 2 versies van FIFA na 1 maand ook weer heb verkocht was mede te danken aan het feit dat ze hun spellen in 720p uitbrachten. Iets wat gewoon laks is aangezien MGS4 bijvoorbeeld al in 2008 in 1080p werd uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zijn er hier ook mensen die hem meteen vanaf de release gaan spelen op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Navuri schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:03:
http://www.fifabenelux.co...e-current-en-de-next-gen/

"David Rutter: Het verschil met de current en de next-gen

Geplaatst in FIFA 14 op 29 augustus 2013 · Geschreven door Michelangelo
Eurogamer.net had van de week een interview met David Rutter, executive producer van FIFA 14. Hij verteld over het verschil tussen de huidige en de volgende generaties van de consoles.

FIFA`s 14 next-gen introduceert 1080p beelden, ook wel full HD genoemd. Dit zorgt voor veel realistischer publiek op de banken en geloofwaardiger gedrag van de spelers op het veld."

Echt stuitend dat men bij EA (en dus FIFA) zo tenenkrommend laks is wat betreft 'nieuwe technologien'. Full HD is ondertussen alweer aan het einde van de cyclus en bij FIFA lijkt het wel alsof ze nu bij FIFA 14 voor het eerst van 1080p hebben gehoord.

De reden dat ik de afgelopen 2 versies van FIFA na 1 maand ook weer heb verkocht was mede te danken aan het feit dat ze hun spellen in 720p uitbrachten. Iets wat gewoon laks is aangezien MGS4 bijvoorbeeld al in 2008 in 1080p werd uitgebracht.
Het duurt nog wel even dat 4K de standaard is hoor.. Maar wat een verschil is 1080p, had laatst weer eens FIFA 13 @ PC gespeeld in 1080p, ik kon gewoon de nummers lezen op het broekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:01:
Me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
iPodKiller schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:52:
[...]

Het duurt nog wel even dat 4K de standaard is hoor.. Maar wat een verschil is 1080p, had laatst weer eens FIFA 13 @ PC gespeeld in 1080p, ik kon gewoon de nummers lezen op het broekje.
Dan nog, men is gewoon lui en laks geweest bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:50
Ben bezweken voor het VI aanbod, ga nog even lekker jaartje door met FIFA 14 op de PS3. Toch een heerlijke aanbieding hoor, half jaartje VI en daarna gewoon gelijk opzeggen (heb geen behoefte aan langer verwacht ik) en dan mooi FIFA 14 erbij rondom de launch date.

Ga ik bij FIFA 15 de overweging maken om naar PS4 over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 22:35
+1! Heb er al zin in! Vanaf de 15e dus de web app beschikbaar. Enerzijds wel jammer, heb je net je team in FUT 13 helemaal perfect en kan je weer opnieuw beginnen. Starten we ook weer een appart FUT 14 draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
RiemerDas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:03:
[...]

+1! Heb er al zin in! Vanaf de 15e dus de web app beschikbaar. Enerzijds wel jammer, heb je net je team in FUT 13 helemaal perfect en kan je weer opnieuw beginnen. Starten we ook weer een appart FUT 14 draadje?
Hopenlijk halen ze het beruchte FUT-Handicap systeem er wel uit in FIFA-14.. god god wat heb ik me soms lopen ergeren aan FUT 13 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
En met welk team gaan jullie online spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
IK!

• Navuri
Mars18 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:09:
En met welk team gaan jullie online spelen?
Feyenoord.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht op de beta hoe de game zal zijn op de PC.
Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen op de PC en later voor de PS4
verwacht mijn PS4 in de zomer van 2014 aan te kunnen schaffen.
Dan zijn er ook meer games uit voor de console en heeft het voor mij iets meer zin om de nieuwe console te kopen.

andere oplossing is wachten tot Fifa 15 op de console en Fifa 14 nog op de PC.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Iemand die op de PS3 gaat spelen? PM je PSN-ID dan voeg ik je toe :)

Overigens, voor alle (mede) FUT-spelers: http://www.easports.com/f...fb-social-na-eas-fb-top50

Hazard heeft aardig aan pace ingeleverd!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
Cavani ook behoorlijk en ook Van Persie is weer een stukje langzamer geworden. Grrr..

• Chrosser

Chrosser

Vind een aantal spelers qua Pace niet echt kloppen.

David Silva 78, is naar mijn mening echt te langzaam
Lahm 79, is ook te langzaam. Echt een snelle back
Thiago Silva 80, Silva is dus sneller dan Lahm?
Benzema 84, vind ik dan ook weer te snel
Messi 92, hij is redelijk snel maar ook voornamelijk heel beweeglijk. 88 was meer op zijn plaats denk ik.

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Chrosser schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:02:
Vind een aantal spelers qua Pace niet echt kloppen.

David Silva 78, is naar mijn mening echt te langzaam
Lahm 79, is ook te langzaam. Echt een snelle back
Thiago Silva 80, Silva is dus sneller dan Lahm?
Benzema 84, vind ik dan ook weer te snel
Messi 92, hij is redelijk snel maar ook voornamelijk heel beweeglijk. 88 was meer op zijn plaats denk ik.
Heb je helemaal gelijk in, maar stats kloppen toch vaak nooit helemaal, ben vooral benieuwd welke overpowered spelers er dit jaar weer inzitten. Fifa 13 was dit duidelijk Thiago Silva bijv.

Reus 91 pace, was in fifa 13 trouwens ookal, echter is hij sneller geworden afgelopen jaar!, helaas LM, hopelijk kan ik m ook weer als ST in gaan zetten.

Buffon nog steeds beste keeper in het spel? ook vreemd, maar ach, FUT wordt al flink verbeterd, kan ik lekker weer opnieuw beginnen....toch verder niks te doen ofzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen87 op 05-09-2013 12:24 ]

Craft beer specialist

• Chrosser

Chrosser

Haha.. Ik heb fut 13 dit jaar voor de eerste keer een beetje gespeeld. Ik heb wel via een vriend wat speler getrade voor een redelijk ongepast bedrag zodat ik wat meer speelruimte had. Maar ik moet zeggen dat het kaartjes aanbieden op de app eigenlijk wel goed werkte. Heb er nadat ik feeling kreeg ook best nog wat mee verdiend. en een 2e team helemaal zelf kunnen kopen. Echter vind ik de speelstijl zo anders dan in de seasonsmode (dus 1vs1 normaal online) dat ik ongeacht de spelers redelijk veel om de oren kreeg. Heb het dus laten liggen na een maand of 2. Ben nu van plan om vanaf het eerste moment weer flink aan de gang te gaan zodat ik er weer helemaal in kom.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

15. Nemanja Vidić 87
13. Wayne Rooney 87
Te hoge ratings als je het mij vraagt. Is Vidic echt zo goed? Vind hem niet beter als Pique (86) hoor.
Rooney idem, echt een speler die door zijn naam een hoge rating krijgt en niet vanwege zijn prestaties.

• Chrosser

Chrosser

Luiz is dan beter, en middenvelders zijn er ook betere te vinden (rooney speelt nu voornamelijk middenveld) Denk aan bijv. Gundogan, De Rossi miss wel, Kroos noem ze maar op. Pique haalt sowieso het hele afgelopen jaar zijn niveau niet, die vind ik zelfs verder naar beneden afgezakt.

Sowieso:

Messi: Weak foot 3, Skils 4
Pedro: Weak foot 5, skils 4

Messi legt ze met allebei de benen makkelijk in, ook passing is allebei geweldig.
Natuurlijk is zijn linker wat beter, maar in vergelijking met Pedro vind ik het dan weer raar.

of is zijn linker been goed voor bijv. rating 94, en in verhouding zijn rechter goed voor rating 88.
en rekenen ze bij pedro links en rechts rating 86. Dan zou het kunnen indd.

[ Voor 44% gewijzigd door Chrosser op 05-09-2013 13:31 ]

• Navuri
En nu kondigen ze weer iets aan wat er al jaren inzit: het opzetten van een scoutnetwerk. Poeh Poeh, wat speciaal:

http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Navuri schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:
En nu kondigen ze weer iets aan wat er al jaren inzit: het opzetten van een scoutnetwerk. Poeh Poeh, wat speciaal:

Heb je het filmpje wel gekeken? Global Transfer Network is nieuw en zat niet eerder in FIFA.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Navuri schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:

Scouting is uitgebreid. Je ziet bij de transfer periode geen Alg. score meer, dus je moet scouts in huren om deze spelers te volgen en pas daarna krijg je een beoordeling terug van je scouts. nu kan je gewoon naar de transfermarkt gaat en zoeken, klikken en bam je haalt top spelers binnen zonder er veel moeite voor hoeft te doen.

ook goed dat je eerste transfer periode kunt overslaan :D
ik wil eerst met de actuele teams spelen en in januari wil ik wel spelers gaan verkopen en kopen, maar eerste keer het zoveel in het echie houden, anders heb je na 1 jaar een compleet andere team tegenover je staan.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 14 In-game faces uitgelekt, dit is de beta versie, dingen kunnen dus veranderen, maar 90% gaat zo ongewijzigd blijven! Geniet ervan!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DLsBR8AmOmI]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Er schijnt dat EA net zoals bij BF4 mensen uitkiest voor een gesloten beta random via mailtjes, mensen loaden nu gameplay ervan op, wat eigenlijk verboden is. Heb nu helaas gehoord dat het xbox only is en voor UK only. Fu*k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Mensen die FIFA 13 spelen op de PC voeg me toe op origin -> En ook toekomstige FIFA 14 PC spelers ofcourse :D

(origin naam is m1stiqal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
tweaker2010 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:41:
[...]

Heb je het filmpje wel gekeken? Global Transfer Network is nieuw en zat niet eerder in FIFA.
Een nieuwe feature binnen een oude feature is voor mij geen nieuwe feature. In het filmpje wordt net gedaan alsof dit allemaal compleet nieuw is terwijl je al jaren kunt scouten. Dit is een uitgebreide versie van een reeds bestaande feature. Zo bijzonder is het dus niet.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste