Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Al die licentie's van bepaalde clubs kunnen mij eigenlijk gestolen worden. Ik heb liever dat EA de licentie voor de Champions League weet te bemachtigen. Geef het een apart filmpje, CL deuntje op de achtergrond, CL thema wat betreft scoreborden etc.

Als je nu de Champions League wint krijg je exact dezelfde animatie als dat je bijvoorbeeld de Capital One cup wint.

En daarnaast:
EA, FIX DIE ACHTERLIJKE ANIMATIE TIJDENS WISSELS

Tijdens Fifa 12 klaagden er al mensen over deze achterlijk lange wachttijden tijdens wissels (zelfs op PC). En wat denk je!? In Fifa 13 is het alleen nog maar erger geworden.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

EricNL schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:53:
Al die licentie's van bepaalde clubs kunnen mij eigenlijk gestolen worden. Ik heb liever dat EA de licentie voor de Champions League weet te bemachtigen. Geef het een apart filmpje, CL deuntje op de achtergrond, CL thema wat betreft scoreborden etc.

Als je nu de Champions League wint krijg je exact dezelfde animatie als dat je bijvoorbeeld de Capital One cup wint.

En daarnaast:

Tijdens Fifa 12 klaagden er al mensen over deze achterlijk lange wachttijden tijdens wissels (zelfs op PC). En wat denk je!? In Fifa 13 is het alleen nog maar erger geworden.
Konami heeft de UEFA licentie verlengd. Weet niet voor hoeveel jaar maar in 2013 hadden ze het voor 1 jaar verlengd.

Die wissels zijn niks hoor, geef mij maar gewoon een stabiele game. En die first touch control mag goed getweakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast:
Ik ben bang dat wanneer EA de licentie voor de CL bemachtigt, we weer gewoon een aparte CL-game krijgen...
Wel apart, ik weet dat ik zelf vroeger graag wilde dat ze de wissels lieten zien, maar tegenwoordig is het inderdaad juist vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

En die intro/tussen/outro filmpjes.. als 1 iemand doorklikt moet hij ze al skippen imho.. Je kan zo ff de game met 5 minuten verlengen :s

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Zelfde voor het starten van het spel met 5 keer op start drukken en 25 disclaimers. Aanzetten en dan wc, peukje, koffie zetten en als je dan terugkwam was je eindelijk bij het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan staat je game nog steeds op 1 scherm welke je OK moet geven :P

De game teveel poehoe and gimmicks. Eerste keer zo'n hele intro is leuk, veld camera, lineups etc, maar online na 5x is het niet leuk meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:42:
Zelfde voor het starten van het spel met 5 keer op start drukken en 25 disclaimers. Aanzetten en dan wc, peukje, koffie zetten en als je dan terugkwam was je eindelijk bij het hoofdmenu.
Ja, die disclaimer vind ik erg irritant telkens nadat je op start drukt, na 1x mag je toch wel verwachten dat de game dat skipt voor je als je eenmaal akkoord gaat. Ook wil die cloud saving wel eens trippen, vraagt die of je je cloud save wilt laden of je normale save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Of waarom ik toch elke keer de taal moet selecteren :? Dat kan dat spel toch onthouden zou je denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Kaap schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:58:
Of waarom ik toch elke keer de taal moet selecteren :? Dat kan dat spel toch onthouden zou je denken...
Hier stoor ik me ook al jaren aan. Hoe moeilijk is het om dat gewoon in de instellingen te zetten en te onthouden.

Maar ja, stel je voor dat een Fransoos FIFA opstart en vervolgens standaard Engels op zijn scherm krijgt. Dat is natuurlijk een doodzonde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden:

Stel ik koop straks Fifa 14 voor de PS3 koop en later voor de PS4. Kan ik dan mijn spelers en teams die ik heb verzameld in Ultimate Team behouden?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jup

Afbeeldingslocatie: http://fifasoccerblog.com/files/2013/07/BP4HPYCCAAAc6tF.png

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 11-08-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:16
Maar ik ga nu van PS3 naar Xbox One.
Zal het dan ook werken? Of is het alleen van PS3 naar PS4 en Xox360 naar Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pruimman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:39:
Maar ik ga nu van PS3 naar Xbox One.
Zal het dan ook werken? Of is het alleen van PS3 naar PS4 en Xox360 naar Xbox One?
Dit zijn toch totaal verschillende accounts? Lijkt me vrij logisch dat het dan niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
De nieuwe next-gen camera standpunt.
Waar je het publiek beter ziet.

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2013/08/fifa-14-nextgen.jpg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:47:
Dit zijn toch totaal verschillende accounts? Lijkt me vrij logisch dat het dan niet werkt.
Zijn ze niet, My EA is globaal tussen de consoles, op de PS3 was ik tegen de lvl30 in Fifa13, account inloggen op de Xbox en ik ben ook gewoon bijna 30 (incl eigen speler etc).

Ik doe niets met FUT, maar zou best kunnen dat dat ook zo werkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 07:39:
De nieuwe next-gen camera standpunt.
Waar je het publiek beter ziet.

[afbeelding]
Die foto is al maanden oud. Sindsdien ook (bijna) niks meer van de next-gen versie gezien..
SinergyX schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:57:
[...]

Zijn ze niet, My EA is globaal tussen de consoles, op de PS3 was ik tegen de lvl30 in Fifa13, account inloggen op de Xbox en ik ben ook gewoon bijna 30 (incl eigen speler etc).

Ik doe niets met FUT, maar zou best kunnen dat dat ook zo werkt.
Oke dat wist ik niet, mijn fout. Dacht dat het gebonden was aan je PSN-account dan wel je Xbox Live-account en omdat je deze ook op de next-gen console kan gebruiken dat het alleen zou werken tussen PS3<->PS4 en Xbox360<->Xbox One. Maar dit is dan goed nieuws voor de mensen die de overstap maken naar de opvolger van de andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

En daarnaast:
Dat!! Ik vraag me soms echt af of game ontwikkelaars hun games wel echt goed testen op dit soort dingen. Lijkt soms wel of ze er klakkeloos van uit gaan dat we allemaal gaming goden zijn die heel relaxed af en toe een potje spelen.
Ik ga een hele avond career doen en speel dus meerdere wedstrijden. En als je dan net zo'n wedstrijd hebt waar de AI weer eens besluit dat jou spelers opeens niks meer kunnen en de 3e divisionist uit verweggistan opeens beter zijn dan een Barca is het zwaar frustrerend dat je tegen zo'n wisselfilmpje aan zit te kijken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
L1nt schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

Dat!! Ik vraag me soms echt af of game ontwikkelaars hun games wel echt goed testen op dit soort dingen. Lijkt soms wel of ze er klakkeloos van uit gaan dat we allemaal gaming goden zijn die heel relaxed af en toe een potje spelen.
Ik ga een hele avond career doen en speel dus meerdere wedstrijden. En als je dan net zo'n wedstrijd hebt waar de AI weer eens besluit dat jou spelers opeens niks meer kunnen en de 3e divisionist uit verweggistan opeens beter zijn dan een Barca is het zwaar frustrerend dat je tegen zo'n wisselfilmpje aan zit te kijken.
Het mooiste is nog: ik was werkelijk stom verbaasd toen ik Fifa 13 kocht. In Fifa 12 duurden de wissels al aardig lang, en tot mijn verbazing hebben ze het in Fifa 13 alleen nog maar langer gemaakt.

Fifa 12: gemiddeld 5 seconden
Fifa 13: gemiddeld 10-15 seconden

Wat ik dan nog het meest rare van allemaal vind: soms kun je de animatie van een wissel direct skippen. Waarom kan dit niet altijd? Aan de rekenkracht van mijn computer zou het toch niet mogen liggen.

Het erge is dan nog dat de computer in de 58e minuut wisselt, vervolgens in de 65e minuut wisselt, en daarna in de 72e minuut wisselt. Met een beetje pech kun je dus ongeveer 1 minuut spelen, en dan krijg je een wissel van 15 seconde. Vervolgens weer 1 minuut spelen -> wissel van 15 seconde.

Laat mij lekker zelf beslissen of ik die achterlijke animatie wil zien.

BTW: Als ze dan zo leuk een animatie willen maken voor wissels, zorg er dan op z'n minst voor dat ik niet ook nog eens de helft van de animatie tegen een grijs/zwart scherm zit te kijken (camera die langs een muur komt ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
EricNL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:27:
BTW: Als ze dan zo leuk een animatie willen maken voor wissels, zorg er dan op z'n minst voor dat ik niet ook nog eens de helft van de animatie tegen een grijs/zwart scherm zit te kijken (camera die langs een muur komt ofzo?).
Of dan tonen ze de scheidsrechter samen met die belachelijke 8bit 2D animatie van het publiek op de achtergrond.. :F

Volgens mij moeten ze daar trouwens dringend eens een andere usability team/persoon gaan huren.
Waarom je bij het opstarten in het jaar 2013 telkens nog opnieuw al die dingen moet selecteren en ok vinden..

Maak dan gewoon een tab in de opties om die startup shizzle in te stellen.Waar je bv kan kiezen:
  • standaard taal: <Nederlands, ..., laat mij telkens kiezen>
  • standaard profiel: <naam, naam, laat mij telkens kiezen>
  • herinner me telkens aan al die nutteloze informatie waar je op OK moet drukken: <ja, nee> en als ze ja selecteren dan moet er een bevestigingsmessage komen, "Ben je het zeker dat je onnodig wil wachten?" }:O
Zodanig dat je ofwel kan kiezen ofwel direct kan beginnen aan het spel.
Hoelang zou het duren om dit te programmeren? Belachelijk weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 12-08-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik snap even niet meer qua FUT hoor en lees zoveel dingen nu?

Kan je FUT ps3 munten wel overzetten? van fifa 13 naar 14?
Of van ps3 naar ps4 fifa 13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Staat in deze afbeelding voor FIFA 14:
Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2013/07/fut-next_gen-carryover.png

Van FIFA 13 kan je niks meenemen naar FIFA 14. En FIFA 13 zal niet nog op PS4 uitkomen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SmokingCrop schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:
[...]
Of dan tonen ze de scheidsrechter samen met die belachelijke 8bit 2D animatie van het publiek op de achtergrond.. :F
Daar zouden ze idd wel wat aan mogen doen ja, nu begreep ik wel dat het publiek er (met name op de next gen consoles) een stuk beter uitziet dan bij FIFA 13. Hopelijk wordt dit in de toekomst verder verbeterd, want dit soort details maken de beleving nog net een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
SmokingCrop schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:
[...]

Volgens mij moeten ze daar trouwens dringend eens een andere usability team/persoon gaan huren.
Waarom je bij het opstarten in het jaar 2013 telkens nog opnieuw al die dingen moet selecteren en ok vinden..

Maak dan gewoon een tab in de opties om die startup shizzle in te stellen.
Ook inderdaad één van mijn ergernissen. Weet je wat, ik zet ze gewoon even op een rijtje:
  • - Opstarten van het spel (weet je zeker dat je het spel wilt starten? Weet je zeker dat je voetbal wilt spelen? Welke taal wil je? Nederlands? Weet je het zeker? Weet je het echt zeker? SERIEUS?)
  • - Snelheid van het menu. Kom op zeg. Fifa is verre van een zwaar spel voor de gemiddelde game-pc, en toch is het menu zo traag als dikke <piep>
  • - Scheisrechters zo partijdig als de pest. Echt waar, soms besluit de CPU om zomaar een tackle voor jou uit te voeren zonder dat je een knop in drukt. Wat gebeurd er, penalty en vaak een rode kaart. Ander scenario: jij breekt vanaf het middenveld volledig door de verdediging van de teganstander. Deze houd jou vervolgens continu vast en trekt je naar de grond. Je krijgt alleen een vrije trap, en de tegenstander niet eens een kaart. Er worden tegenwoordig zelfs al 3D spellen gemaakt. Is het dan echt zo moeilijk voor zo'n spel om de laatste man te herkennen, en dus gewoon rood te geven bij dergelijke situatie's
  • - Gezeik van je spelers: Ik heb verschillende spelers aangetrokken, en bij de contractaanbieding zelfs gezegd "Sporadic 1st team player". Ondanks dat ik deze speler eigenlijk om de wedstrijd laat beginnen, zeikt de speler nog steeds regelmatig als deze er buiten wordt gelaten
  • - Diversiteit in namen (scouting): Moet je voor de grap eens een scout naar nederland sturen. Dan krijg je spelers als "Siem Ebecilio", "Georginio de Vrij" en "Memphis Holla". Ik scout serieus niet eens meer in Nederland omdat ik de samenstelling van namen gewoon belachelijk vind. Het mooiste van allemaal komt dan nog: Fifa herbruikt dus blijkbaar achternamen. Waarom kunnen de commentatoren de namen ineens niet meer uitspreken bij gescoute spelers?
  • - Online wedstrijden blijft een drama. Regelmatig win ik een wedstrijd en dan bij het allerlaatste scherm als je nog in game zit krijg je vanuit het niets "Disconnected". Vervolgens krijg jij dus gewoon een DNF erbij en heb je de wedstrijd verloren.
  • - Diversiteit in animatie's. Het winnen van de Capital One Cup heeft exact dezelfde animatie als het winnen van de Champions Cup. Kom op zeg. Gooi er een leuk liedje tegenaan op de achtergrond, geef het vuurwerk wat meer geluidseffecten en doe wat met de stadionlichten of whatever. Zo moeilijk hoeft het nou toch ook weer niet te zijn.
Ik kan zo nog wel even door gaan maar goed. Elk jaar weer zijn er van dit soort kleinigheden die ZO makkelijk gefixed kunnen worden. Hell, ze zouden zelfs gepatcht kunnen worden. Maar laten we a.u.b. niet beginnen over EA en Patches. EA denkt namelijk dat een patch DLC is, en dat er dus centjes verdiend moeten worden.

Ongeacht van al mijn gezeik zal ik Fifa 14 gewoon weer kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Kan iemand mij vertellen of voor de oudere consoles / PC nou uberhaubt veranderingen komen in het spel behalve Player status en Transfers. Het pasen/schieten is dat nou beter of hoort dit bij de zogenaamde "next gen" of heeft dit alleen maar te maken met bewegingen/graphics van spelers?

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Nog een ergenis hier... als de spelers uit catacombe komen en in rij staan, allemaaaaaaaal dezelfde lengte hebben.. is dit jullie ooit opgevallen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

xamirz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:42:
Nog een ergenis hier... als de spelers uit catacombe komen en in rij staan, allemaaaaaaaal dezelfde lengte hebben.. is dit jullie ooit opgevallen??
Bedoel je dat je die intro kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
ik speel vaak online, en sommige mensen kliken niet door. Dan heb je geen keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

d:)b

In fut zou ik graag m'n spelers op Fitness willen sorteren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ook een mooie, en simpele toevoeging:
- Net zoals in FUT meerdere Squads kunnen bouwen in Carreer. Ik speel in carreer namelijk vaak met 2 verschillende basisopstellingen, en deze wissel ik per wedstrijd compleet af. Het zou een stuk makkelijker zijn als je gewoon 2 of 3 squads kan bouwen in carreer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

IS er eigenlijk al iets bekend wanneer de web-app voor fifa 14 gaat starten?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee, waarschijnlijk vlak voor de release. Als EA wilt cashen, dan moeten ze hem zsm uitbrengen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 22:13
wat ik ook zo dom vind.. rolt de bal in de buurt van je team player.. blijft hij staan en pakt tegenstander bal.. ipv dat hij richting bal loopt, jij switcht van speler en verder kan

ze moeten bij online 1x pauze in een helft toestaan.. anders krijg je 10x pauze..

wel fijn dat er geen moreel en formatie kaartjes nodig zijn

[ Voor 29% gewijzigd door SuperVeloce op 14-08-2013 22:25 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Jorco
SuperVeloce schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:23:
wat ik ook zo dom vind.. rolt de bal in de buurt van je team player.. blijft hij staan en pakt tegenstander bal.. ipv dat hij richting bal loopt, jij switcht van speler en verder kan

ze moeten bij online 1x pauze in een helft toestaan.. anders krijg je 10x pauze..

wel fijn dat er geen moreel en formatie kaartjes nodig zijn
Wat betreft pauzes ben ik het met je eens. Daarnaast moet het moeilijker zijn om het laatste kwartier de bal achterin rond te tikken als je een voorsprong hebt. Ik heb er ergens nog begrip voor dat mensen dat doen (al is het triest), maar ik erger mij er dan ook aan dat er niet 3 a 4 spelers druk komen zetten.

Die formatie kaartjes vind ik prettig. Kan ik toch nog wat coins terugkrijgen van mijn gold packs.

PSN ID = Jorco

• xamirz
ik ben ook een fanatieke online player.. En achterin rond tikken is echt laf en haalt bloed onder mijn nagels. Ze moeten indd een tactick opnemen in D-pad dat de hele team blind gaat druk zetten op tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Gisteren weer 2 van die gasten die het leuk vinden om elk doelpunt uitgebreid te vieren en elke herhaling willen terugzien. Alles wat vertraagt online mogen ze er van mij uit halen.
Voeg een snelmenu toe voor het wisselen van spelers en formaties. Dan heb je daar ook geen halve minuut voor nodig.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Idem voor alle filmpjes, we gaan wisselen (filmpje van speler die gewisseld gaat worden en wat inzichzelf mompelt) de wissel zelf (weer een filmpje) ondertussen hebben beide spelers al de 200 meter sprint in Track & Field bij elkaar gebuttonbashed C'MON EA :~D?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

donowitz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:29:
Idem voor alle filmpjes, we gaan wisselen (filmpje van speler die gewisseld gaat worden en wat inzichzelf mompelt) de wissel zelf (weer een filmpje) ondertussen hebben beide spelers al de 200 meter sprint in Track & Field bij elkaar gebuttonbashed C'MON EA :~D?
Vroegah dacht ik altijd dat deze tijd nodig was om wat data in te laden.. maar als ik de laadtijden zie voor stadion + 25 spelers tov 2 nieuwe wissels, had dit gewoon bijna direct kunnen worden geladen.

Maarja, het blijven kijken naar een herhaling van een doelpunt.. ziek irritant. Gelukkig heeft XBL zo'n rating systeem, even een :( geven en je komt hem ws nooit meer tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EricNL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:50:
[...]
• - Diversiteit in namen (scouting): Moet je voor de grap eens een scout naar nederland sturen. Dan krijg je spelers als "Siem Ebecilio", "Georginio de Vrij" en "Memphis Holla". Ik scout serieus niet eens meer in Nederland omdat ik de samenstelling van namen gewoon belachelijk vind. Het mooiste van allemaal komt dan nog: Fifa herbruikt dus blijkbaar achternamen. Waarom kunnen de commentatoren de namen ineens niet meer uitspreken bij gescoute spelers?
Die combinaties van namen zijn soms idd wel erg hilarisch. Dat van die commentaren klopt overigens niet, ik had pas dat ze automatisch de goede naam uitspraken bij een 17-jarig talent met de dezelfde naam als een bestaande speler. Bovendien kun je je spelers bewerken en handmatig de audio van deze namen toewijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Goodison Park van Everton komt in FIFA 14 ivm de samenwerking tussen de twee.
http://news.futhead.com/p...4-goodison-park-confirmed

Er is ook een gerucht dat de Villa Park(aston villa) en St. Mary's(southampton) ook een stadion krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door iPodKiller op 16-08-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leuk nieuwe stadions :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Oh, ik weet nog een gigantisch irritante bug:

- Als je de achterlijn wilt halen en vervolgens een voorzet wilt geven dan begin je speler 9 van de 10 keer te trippen als een idioot om vervolgens of:
a) de bal over de achterlijn te laten lopen
b) de bal uiteindelijk zo waardeloos raakt dat deze ALLE kanten op kan vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
EricNL schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:37:
Oh, ik weet nog een gigantisch irritante bug:

- Als je de achterlijn wilt halen en vervolgens een voorzet wilt geven dan begin je speler 9 van de 10 keer te trippen als een idioot om vervolgens of:
a) de bal over de achterlijn te laten lopen
b) de bal uiteindelijk zo waardeloos raakt dat deze ALLE kanten op kan vliegen
Ik speel veel FIFA maar hier kan ik je niet in vinden. Wellicht dat het ook een beetje met de skills van de gebruiker te maken heeft i.p.v. dat dit een bug is :).

Ik ben het met de rest overigens eens dat al die filmpjes die ervoor moeten zorgen dat FIFA meer op de realiteit lijkt juist voor frustraties zorgen. Ik kan nog wel inkomen dat een goal herhaald wordt. Wanneer je zelf immers een mooie goal scoort wil je die ook terug zien. Maar verder hoeven die overige filmpjes van mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De Chileense Primera Division zit ook in FIFA 14, ik ken die clubs verder niet, maar het lijkt me wel leuk dat er nu meer Zuid Amerikaanse teams bij zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Legend kaarten in FUT 14! _/-\o_ Bergkamp! :o

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VNQKUR85gs8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Remmetje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:15:
[...]

Ik speel veel FIFA maar hier kan ik je niet in vinden. Wellicht dat het ook een beetje met de skills van de gebruiker te maken heeft i.p.v. dat dit een bug is :).
Nu wil ik niet heel arrogant over komen, maar ik speel zelf toch al aardig wat jaartjes Fifa, en schat mijzelf niet echt meer in als een "amateur". Daarnaast ben ik overigens niet de enige, en heeft EA zelf een filmpje uitgegeven waarin ze zelf toekennen dat het "gestuntel" verbeterd wordt.

Het kan er misschien ook nog aan liggen dat ik Fifa 13 op de PC speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
iPodKiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:08:
Legend kaarten in FUT 14! _/-\o_ Bergkamp! :o

[video]
Ik was enthousiast tot... Only on Xbox
Is EA helemaal op z'n achterhoofd gevallen?!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tja, EA heeft een deal met Xbox..

Eigenlijk best raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop dat ze op de PC versie ook wat dingen gaan veranderen.
als je bijvoorbeeld Career met speler en dan hele ploeg bestuurd, voelt het spelen heel anders aan dan gewoon een normaal potje.
op 1 of andere manier houd de keeper bijna iedere schot tegen, hoe hard je ook schiet.
ook duels weten ze veel makkelijker te winnen in speler career mode.

ook zijn er momenten dat de PC opeens zo goed wordt, dat ze de meest belachelijke moves maken en dan gewoon kunnen scoren, ook al sta je met 6-0 voor.

of wanneer er gewisseld wordt, dat je eerst zo filmpje krijgt te zien. of dat je bijna precies weet wanneer er gewisseld wordt in de game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
iPodKiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:51:
Tja, EA heeft een deal met Xbox..

Eigenlijk best raar..
Dan zal het gerucht van een gratis Fifa 14 bij de Xbox One ook wel kloppen.
Microsoft begint rare sprongen te maken...

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jorco schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Dan zal het gerucht van een gratis Fifa 14 bij de Xbox One ook wel kloppen.
Microsoft begint rare sprongen te maken...
Zal wel niet hoor.
En EA heeft ook een overeenkomst met Playstation voor de FIWC.
Zo hebben ze allemaal hun eigen deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geruchten waren dus wel waar, FIFA 14 gratis bij pre-order Xbox One. Althans deels:
Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:01:
Zojuist is bevestigd dat voor Nederlandse pre-orders Fifa niet wordt meegeleverd, maar dat kan dan goed een andere game worden.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Aan de ene kant natuurlijk supergaaf, aan de andere kant doet het er wel een beetje aan af. Ze zullen ze waarschijnlijk(hopelijk) wel onmogelijk goed en onmogelijk rare maken, zodat je ze bijna nooit tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:
De geruchten waren dus wel waar, FIFA 14 gratis bij pre-order Xbox One. Althans deels:
[...]
Klopt, het staat nu ook op Tweakers:
"Microsoft kondigde bij het nieuws over het uitstel van de Xbox One al aan dat het een spel zal meeleveren bij pre-orders in de landen waar de nieuwe console als eerste zal verschijnen. Inmiddels is duidelijk dat het gaat om FIFA 14; gamers krijgen een code waarmee de downloadversie van het voetbalspel is te downloaden. Daarnaast gaat Microsoft de Xbox One bundelen met de game Call of Duty:Ghosts."nieuws: Microsoft geeft vroege Nederlandse Xbox One-kopers twee triple a-titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe gameplay trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Noem het maar een cinematic, van echte gameplay is nog geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxiootje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:44:
Noem het maar een cinematic, van echte gameplay is nog geen sprake.
Uiteraard, maar tegenwoordig wordt het al zo genoemd bij EA :9 Hoop dat ze zometeen, of in ieder geval tijdens Gamescom, meer van de next-gen versie laten zien. Wordt nu toch echt eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Uiteraard, maar tegenwoordig wordt het al zo genoemd bij EA :9 Hoop dat ze zometeen, of in ieder geval tijdens Gamescom, meer van de next-gen versie laten zien. Wordt nu toch echt eens tijd.
Als we de tweet van de community manager van FIFA mogen geloven zullen we wel wat meer zien tijdens Gamescom. :) https://twitter.com/RobHodson_/status/369814567703949313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
wel een awesome trailer trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuke trailer, maar ik wil gameplay zien!

We kunnen dus ala Neymar gaan uitlokken met de voet schudden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
zag er helemaal goed uit! toch ga ik hem alleen voor ps4 kopen. En niet 2x en dan de hele zooi omzetten. Vind dat een dure grap. Maar wel mooi dat het kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Of ze moeten een actie maken(wat ze nooit zullen doen) Koop current gen FIFA 14, en krijg 20% korting/cashback op de Next gen FIFA 14 met behulp van een voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
iPodKiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:44:
Of ze moeten een actie maken(wat ze nooit zullen doen) Koop current gen FIFA 14, en krijg 20% korting/cashback op de Next gen FIFA 14 met behulp van een voucher.
Tja dat zou wel leuk zijn, maar dan betaal je toch 100.- voor 2 games. Waarvan je er 1 nooit meer speelt. en ook moeilijk kan verkopen want geen online pass. Geef dat geld liever uit aan packs in FUT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 17:36
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BSH6QpaCIAAkdgw.jpg:large

[ Voor 15% gewijzigd door xNikobellicx op 20-08-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:14
Pff heerlijk hoor; spelers zoals Pele, van Basten, Bergkamp, Seaman enzovoorts. Lijkt me echt gaaf om een FUT team te maken uit Legends. Maargoed, deze spelers zullen natuurlijk erg rare worden en verschrikkelijk duur. Zolang ik held Bergkamp maar in mijn team heb!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ruud Gullit en Marco van Basten horen in een oranje shirt met een diamanten patroon in mijn herinneringen, en niet als digitaal poppetje om mij over te halen een ander spel of console te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 20-08-2013 18:36 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:44:
Gamemania heeft trouwens wel een actie waarbij je de huidige console versie koopt voor 29euro (bij inlevering van 3 games). Later kun je de huidige console versie inruilen voor de next-gen voor 20 euro. Geen slechte deal als je per se vanaf day 1 FIFA 14 wilt spelen. Uiteraard aan jezelf om te oordelen of dat het waard is.

Overigens is de next-gen trailer volgens mij nog niet gepost, dus bij deze:

Edit: zie dat de kwaliteit vh filmpje (voor mij iig) zelfs minder is dan direct van de stream die ik heb bekeken, dus even wachten totdat EA de trailer zelf op hun channel zet,

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

AntraXxX schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:30:
Pff heerlijk hoor; spelers zoals Pele, van Basten, Bergkamp, Seaman enzovoorts. Lijkt me echt gaaf om een FUT team te maken uit Legends. Maargoed, deze spelers zullen natuurlijk erg rare worden en verschrikkelijk duur. Zolang ik held Bergkamp maar in mijn team heb!
Ja maar Xbox only, serieus, piss off EA en M$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
iPodKiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:36:
[...]

Ja maar Xbox only, serieus, piss off EA en M$.
EA kennende zou het mij niet verbazen als dit later ook op andere platforms beschikbaar wordt gemaakt in de vorm van packs/dlc.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
Nederland is het best vertegenwoordigd met 8 spelers als ik zo kijk hahaha? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Maxiootje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Nederland is het best vertegenwoordigd met 8 spelers als ik zo kijk hahaha? 8)
Maar geen Johan Cruijff....
En David Seaman, dat is toch geen legend.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Waar zijn dino en roberto baggio, cantona, zidane ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

kevin33 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:06:
[...]

Dat viel mij dus ook al op. Als je het echt over een "held" hebt dan denk je toch echt wel aan hem en niet aan de Boer. Wat ik eigenlijk vermoed is dat hij hier geen toestemming voor heeft gegeven.

Verder ben ik echt aan het wachten op een mooie gameplat video van de next-gen zodat ik kan zien wat het verschil echt is. Die filmpjes zeggen me eigenlijk niet zo veel al moet ik wel zeggen dat het er allemaal zeer vet uitziet.

Verder ga ik fifa14 dus echt niet kopen op 17 september voor de PS3. Ik wacht dan wel 9 weken om hem daarna direct op mijn PS4 te kunnen spelen. Dit bespaart me dan toch weer een kleine 20euro wat ik beter eventjes kan sparen in deze dure tijden :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kevin33 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:06:
[...]
Er staan wel meer oudjes niet op. Oa topspelers als Muller en Platini zie ik ook nergens.
Alleen Pele is een uitzondering, de rest zijn allemaal wat recentere spelers. Campbell... tja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Een shot uit een 'Living World'-trailer (hoe EA dat noemt):

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/841066_10151811137354288_83177956_o.jpg

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En dit is van de ps4 of xbox one toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Pele wel en Maradona en cruijff niet, raar.
Verder kun je nog een halve selectie aan duitsers opnoemen die erbij mogen, en een heel stel engelsen eruit.

Maargoed, leuk initiatief. Zoals ik zei: als ze maar heel erg rare worden, en dan bedoel ik nog meer rare dan ronaldo en messi afgelopen FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Gameplay van FIFA 14 op de Xbox One.
Niet al te beste kwaliteit maar wel de eerste 'echte' gameplay video. Hopelijk volgen er meer in betere kwaliteit zodat we de nieuwe 1080p graphics kunnen beoordelen (ik haat de upscaling karteltjes op current gen :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
G4mert schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:37:
Gameplay van FIFA 14 op de Xbox One.
Niet al te beste kwaliteit maar wel de eerste 'echte' gameplay video. Hopelijk volgen er meer in betere kwaliteit zodat we de nieuwe 1080p graphics kunnen beoordelen (ik haat de upscaling karteltjes op current gen :'( )

[video]
Zo jammer, bekijk de pers mannetjes in beeld, 4x de zelfde gezichten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sinds gisteren bekend dat de PS4 op 29 november gereleased gaat worden, maar weet iemand of FIFA 14 dan ook beschikbaar is? Kan online alleen een releasedatum van de Xbox One versie vinden (tegelijkertijd met de release van de console in januari), maar hoop niet dat we daarop moeten wachten voor de PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nl.mark schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:11:
Sinds gisteren bekend dat de PS4 op 29 november gereleased gaat worden, maar weet iemand of FIFA 14 dan ook beschikbaar is? Kan online alleen een releasedatum van de Xbox One versie vinden (tegelijkertijd met de release van de console in januari), maar hoop niet dat we daarop moeten wachten voor de PS4!
26-9 is die voor alles te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:11:
[...]
Zo jammer, bekijk de pers mannetjes in beeld, 4x de zelfde gezichten :/
Goed gezien dat was mij niet eens opgevallen. Maar voor mij is dat geen showstopper. Het is leuk dat het publiek wat meer 3d is geworden etc. maar het liefst zie ik grafische verbeteringen op het veld zelf. Dingen als: Verbeterde animaties, het veld dat stuk gaat na een flinke sliding, shirtjes die vies worden, flinke sneeuw en regen waardoor het spel beinvloed wordt zoals ballen die stil liggen in plassen en op sneeuw juist meer doorrollen etc.

Ander vraagje. Ik heb weinig Fifa gespeeld afgelopen jaren. Is het nu zo dat je controller trilt als je flink uithaald of getackeld wordt? Dat lijkt me echt gaaf. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nog even wachten en dan is het zover... 10 september komt de demo uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stream van de current-gen:
http://www.ea.com/gamescom

Edit: Is alweer voorbij

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30

Satom

Verzamel ervaringen

Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

26-9 is die voor alles te koop.
Lijkt met niet dat die voor alles te koop is.. PS4 en de One zijn dan nog lang niet uit en wat heb je dan aan het spel (voor de next-gen consoles). Ik durft haast wel een weddenschap aan te gaan dat PS4 en de One versies op dag van de console release worden uitgebracht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

G4mert schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:41:
[...]

Ander vraagje. Ik heb weinig Fifa gespeeld afgelopen jaren. Is het nu zo dat je controller trilt als je flink uithaald of getackeld wordt? Dat lijkt me echt gaaf. 8)
Nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De next-gen trailer in goede kwaliteit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Er is weer een ¨nieuwe¨ trailer, zag hem gister al ergens voor bij komen.

Ik vind het allemaal zo lijken op fifa road to world cup 2006 op de xbox 360. Was ook de 1e next gen FIFA toen der tijd.

YouTube: FIFA 06 Road To World Cup Xbox 360 Trailer

Publiek lijkt er ook op,

Wat vinden jullie? Ik vind het nog niet echt heel bijzonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Het filmpje bevestigd ook wat ik al gedacht had "available at launch" (PS4 en One, uiteraard). En ik vond het filmpje wel zeer interessant, maar wat het resultaat in de praktijk zal zijn.. Dat is nog even afwachten, dat ie hier in huis komt is zeker (veel keuze heb ik ook niet als ik straks voetballen wil op de PS4 :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Satom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:09:
Het filmpje bevestigd ook wat ik al gedacht had "available at launch" (PS4 en One, uiteraard). En ik vond het filmpje wel zeer interessant, maar wat het resultaat in de praktijk zal zijn.. Dat is nog even afwachten, dat ie hier in huis komt is zeker (veel keuze heb ik ook niet als ik straks voetballen wil op de PS4 :9)
Welke camera speel je altijd? Ik gebruik tele, en dan zie je het mooie aan de next-gen helaas niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:12:
[...]

Welke camera speel je altijd? Ik gebruik tele, en dan zie je het mooie aan de next-gen helaas niet denk ik.
Ik maak gebruik van de standaard camera per stadion (als ik het zo goed zeg). Ik pas het in ieder geval zelf niet aan en merk dat de stand soms anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Nieuwe gameplay video van FIFA 14 op Xbox One. Nu met betere beeldkwaliteit.

Vanaf 1 min 15

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DQoW01Ux8EM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Het is moeilijk oordelen die FIFA 14 Next Gen als met een matige camera op een scherm is opgenomen. Het is wachten op de eerste screen captures en die moeten denk ik echt van EA of Microsoft komen. Sony verwacht ik niet, omdat X1 opeens een soort van exclusiviteit voor FIFA 14 heeft gekocht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarin het prijsverschil zit tussen de ps3 versie en de PC versie. Is het spel zoveel beter op de PS3 dan op de PC? Ik ben namelijk nog aan het twijfelen of ik hem koop voor de ps3 of voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:39:
Kan iemand mij uitleggen waarin het prijsverschil zit tussen de ps3 versie en de PC versie. Is het spel zoveel beter op de PS3 dan op de PC? Ik ben namelijk nog aan het twijfelen of ik hem koop voor de ps3 of voor de pc.
PS3-versies van games zijn altijd een beetje duurder dan de pc-versie van hetzelfde spel. Verder zijn de versies van de PS3 en pc identiek zover ik weet.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
Iemand al de actie van VI benoemd? Bij een halfjaarabonnement (62,80) krijg je er FIFA 14 bij voor PS3, 360 of PC. Ze streven er naar om het exemplaar op de releasedatum te leveren, het zal mij benieuwen.

Groningen

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03:04
De actie van VI vind ik wel aantrekkelijk ja. Maar zit zelf best met een dilemma qua PS3 / PS4 moet ik zeggen. Als je graag FIFA 14 wil ben je eigenlijk gek als je het niet op deze manier doet. Je krijgt er een half jaar VI bij en je kunt dan direct gewoon zelf in de gaten houden qua opzegging VI en dan ben je mooi goedkoop uit!

Heb de PS3 in februari gekocht ongeveer met FIFA erbij. Nu zit ik op het dilemma punt van: ga ik hem verkopen en de PS4 aanschaffen, of lekker PS3 nog een jaartje houden en FIFA 14 kopen op PS3 en dan eens de switch maken bij FIFA 15 naar PS4 en dan de PS3 nog verkopen voor waarschijnlijk niet zo gek veel geld meer verwacht ik?

Iemand anders ook dit dilemma? Weet echt niet zo goed wat ik wil... haha!

Denk er nu aan om de PS3 te houden tot volgend jaar september en dan bij FIFA 15 de PS4 aan te schaffen en nu nog even van de PS3 te genieten. Zou de PS3 volgend jaar alleen nog wel wat opleveren bij verkoop? Al is het 100 euro bijvoorbeeld?

[ Voor 31% gewijzigd door Sleehond op 22-08-2013 13:18 ]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zou iemand, die dit weet, aan mij het volgende kunnen bevestigen?

Laatst hadden we binnen FIFA clubs erover dat het haast geen optie is om over te stappen van de ene console naar de andere (van X360 naar > PS4) vanwege de ervaringspunten (EAS). Klopt het inderdaad dat je je ervaringspunten behoudt wanneer je tussen consoles wisselt? Ik weet namelijk wel dat bijvoorbeeld UT gekoppeld is aan de console.

Als iemand hier meer van weet dan hoor ik het graag.

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Toen ik mijn 360 verkocht ging ik verder op de PC, op hetzelfde EA account.
Je houd het niveau en de EAS punten.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste