Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-05 22:21
Dan zal ik die van mij ook even showen:

Ook hier zijn reacties op natuurlijk welkom.

[Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 05-07-2013 02:34]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 16-12-2021
Bjorn89 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:43:
Belachelijk dat de Next-Gen niet op de PC uitkomt. Weer grote misstap van EA, gadverdamme :(

Ben ik dan verplicht om tegenwoordig een console te kopen voor leuke games? Steeds minder AAA titels voor mij, en meer geld steken in de Indy developers :).

Overigens vind ik FIFA velen malen fijner spelen op de PC dan de PS(bij vrienden) er is geen button lag, en het poppetje reageert onmiddellijk op je actie. Waarbij je bij de PS3 afentoe nog 2-3 stappen vooruit moet denken.

Denk dat ik hem dit jaar oversla, of gewoon lekker download van een minder legale bron.
Nah, gewoon helemaal niet kopen of downloaden, of PES in de plaats spelen. Zo geef je pas een echt signaal naar EA. Laat zien dat je deze game gewoon los overslaat en zelfs geen aandacht aan besteedt.
Aantal x gedownload is ook een handig cijfer voor EA, een game die massaal gedownload wordt is meestal ook een "gewilde" game. Met als resultaat dat legit buyers er het jaar erop weer mogen prullen met een draak van DRM.

De PC markt is niet dood, er komt gewoon te weinig kwaliteitsvolle stuff uit om geld aan te spenderen.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:33:
Dan zal ik die van mij ook even showen:
[afbeelding]

Ook hier zijn reacties op natuurlijk welkom.
Vette cover hoor, misschien moet je eens meedoen met de FIFA infinity cover contest, of er zelf een contest geven op fifabenelux.

Even iets reciteren uit je vorige reactie op mijn cover :)
terwijl de renders wellicht wat meer blending en betere plaatsing hadden kunnen krijgen.
Ik vind imo dat je niet zo'n lijntje om de render moet doen, misschien is het beter als je hem zo laat maar dan de schaduw van de render aanpast zodat die meer gaat blenden met de stadionverlichting, en over het stadion gesproken, probeer er eentje zonder publiek te vinden, maar dat je laat zien dat Xavi echt in het stadion zelf loopt. Het is een hele rot klus om zulke foto's te vinden, maar dat maakt het wel een stuf geloofwaardiger :)

En ichaoss;

Ik zou proberen meer spanning in je renders te zoeken, 1 speler die lacht of schreeuwt in ieder geval.
Zoiets bijvoorbeeld:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qmt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
FIFA14 Steelbook:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind hem niet zo mooi, en alweer MESSI alleen. :/ Waar zijn de tijden dat er 3 spelers op 1 cover staat.

Geef mij maar liever zo'n club steelbook, maar dan moet EA het ook voor veel clubs doen! In ieder geval voor de BPL nog! Serie A zal binnenkort ook nog komen, Gamestop italie zegt dat iig.

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 05-07-2013 15:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:33

Satom

Verzamel ervaringen

Wat moet dit eigenlijk voorstellen? Is dit een andere cover, of echt een boek? :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qmt
Satom schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:08:
[...]
Wat moet dit eigenlijk voorstellen? Is dit een andere cover, of echt een boek? :9
Steelbook is inderdaad gewoon een speciale cover, vaak een collector's item.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 22:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

MyUtd4Life schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:59:
Alles draait bij EA om geld, en dat geld is gebruikt om contract met Messi te realiseren voor een aantal jaar. Dan is het logisch dat hij op de cover staat.

Vind dit geen lelijke cover, mooier ook dan FIFA 13, maar hoe vaak kijk je nou naar die cover? Zelden lijkt mij.
Blijkbaar hebben ze niet genoeg geld want het contract met de UEFA over de CL-rechten hebben ze nog steeds niet binnen. Ik vind het altijd zo suf dat je Champions Cup moet spelen ipv Champions League.

Vroeger was de cover veel belangrijker en echt een kunststukje, tegenwoordig zijn het gewoon DVD doosjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

qmt schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:02:
[...]

Steelbook is inderdaad gewoon een speciale cover, vaak een collector's item.
En hier moeten we zeker ook nog eens extra voor betalen, of zijn het pre order cases/cover?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Satom schreef op zondag 07 juli 2013 @ 00:38:
[...]
En hier moeten we zeker ook nog eens extra voor betalen, of zijn het pre order cases/cover?
Steelbook covers krijg je meestal bij collectors editions die meestal een paar tientjes meer kosten dan de gewone versie, maar zoiets kun je toch wel gewoon opzoeken neem ik aan? :S Die dingen bestaan al jaren in de gamewereld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
Satom,
Men neme Google of een willekeurige FIFA-site naar keuze en vullen daar steelbook in, waarna men een link als de volgende tegenkomen:

http://www.fifabenelux.co...t-in-nederland-en-belgie/

Zoals iPodKiller terecht opmerkt, beetje zoekwerk op eigen initiatief kan geen kwaad 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

iPodKiller schreef op zondag 07 juli 2013 @ 01:02:
[...]

Steelbook covers krijg je meestal bij collectors editions die meestal een paar tientjes meer kosten dan de gewone versie, maar zoiets kun je toch wel gewoon opzoeken neem ik aan? :S Die dingen bestaan al jaren in de gamewereld.
Soms krijg je zulke uiteenlopende verhalen tegen op het internet, de één zegt dat het een compleet ander versie terwijl een ander zegt dat het simpelweg een metalen doos is. Op mijn beurt gebruik ik dan het forum, om te vragen hoe het precies zit.. of zie ik het nu verkeerd? Trouwens kende ik de steelbook niet..
MyUtd4Life schreef op zondag 07 juli 2013 @ 02:29:
Satom,
Men neme Google of een willekeurige FIFA-site naar keuze en vullen daar steelbook in, waarna men een link als de volgende tegenkomen:

http://www.fifabenelux.co...t-in-nederland-en-belgie/

Zoals iPodKiller terecht opmerkt, beetje zoekwerk op eigen initiatief kan geen kwaad 8)7
Ligt eraan hoe je zoekt, ik heb niet specifiek op FIFA14 steelbook gezocht, maar algemeen op steelbook. Dan kom je deze link niet tegen 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-05 18:53
tweaker2010 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:48:
[...]

Blijkbaar hebben ze niet genoeg geld want het contract met de UEFA over de CL-rechten hebben ze nog steeds niet binnen. Ik vind het altijd zo suf dat je Champions Cup moet spelen ipv Champions League.

Vroeger was de cover veel belangrijker en echt een kunststukje, tegenwoordig zijn het gewoon DVD doosjes.
Weet je toevallig of er enig vooruitzicht is dat dit nog wel gaat lukken? Ik sta er werkelijk waar (nog steeds) versteld van dat een game als Fifa geen licentie kan bemachtigen voor de UEFA Champions League.

Ondanks dat ik een Fifa ben, is het een feit dat Fifa de marktleider is van de voetbal-games. Toen ik gister Fifa 13 speelde merkte ik eigenlijk pas op hoeveel kleine dingetjes er zoveel beter hadden gekunt, en hoeveel Fifa 13 dan wel niet leuker zou zijn. Dan heb je het inderdaad ook over Champions League. Denk alleen al aan de Champions League-tune als je spelers het stadion in komen. Zulke "kleine" dingen zorgen er bij mij in ieder geval voor dat ik nog meer plezier heb in het spel.

Btw: Inmiddels zie ik dat ik er 771 uur speeltijd op heb zitten in Fifa. Ben ik nu echt zo verslaafd, of zijn er andere die er bij in de buurt komen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bjorn89 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:43:
Belachelijk dat de Next-Gen niet op de PC uitkomt. Weer grote misstap van EA, gadverdamme :(

Ben ik dan verplicht om tegenwoordig een console te kopen voor leuke games? Steeds minder AAA titels voor mij, en meer geld steken in de Indy developers :).

Overigens vind ik FIFA velen malen fijner spelen op de PC dan de PS(bij vrienden) er is geen button lag, en het poppetje reageert onmiddellijk op je actie. Waarbij je bij de PS3 afentoe nog 2-3 stappen vooruit moet denken.

Denk dat ik hem dit jaar oversla, of gewoon lekker download van een minder legale bron.
Ik volg je even niet, FIFA 14 komt toch gewoon uit voor de PC?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 18-05 18:53
Haakontje schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:15:
[...]

Ik volg je even niet, FIFA 14 komt toch gewoon uit voor de PC?
De "Next-Gen" Fifa 14 komt niet naar de PC. De "gewone" Fifa 14 komt wel naar de PC. Oftewel, Fifa 14 op de pc wordt qua graphics gewoon Fifa 13. Fifa 14 op de PS4 en de X1 zal er beter uit zien dan de PC versie.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 07:31
EricNL schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:25:
[...]

De "Next-Gen" Fifa 14 komt niet naar de PC. De "gewone" Fifa 14 komt wel naar de PC. Oftewel, Fifa 14 op de pc wordt qua graphics gewoon Fifa 13. Fifa 14 op de PS4 en de X1 zal er beter uit zien dan de PC versie.
Onbegrijpelijk... de kracht van de PC wordt weeral totaal onbenut maar het spel zal wel ongeveer evenveel kosten.

Ik was aan het twijfelen om na lange tijd nog eens een Fifa game in huis te halen maar een minderwaardige PC versie en het gedacht dat ik Origin moet gebruiken houden me nu toch serieus tegen. Gemiste kans.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42

Koppensneller

winterrrrrr

Inrage schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:43:
[...]

Onbegrijpelijk... de kracht van de PC wordt weeral totaal onbenut maar het spel zal wel ongeveer evenveel kosten.
De PC-versie is altijd een euro of 15 goedkoper dan de consoleversies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 21:05
EricNL schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:09:
[...]

Weet je toevallig of er enig vooruitzicht is dat dit nog wel gaat lukken? Ik sta er werkelijk waar (nog steeds) versteld van dat een game als Fifa geen licentie kan bemachtigen voor de UEFA Champions League.

Ondanks dat ik een Fifa ben, is het een feit dat Fifa de marktleider is van de voetbal-games. Toen ik gister Fifa 13 speelde merkte ik eigenlijk pas op hoeveel kleine dingetjes er zoveel beter hadden gekunt, en hoeveel Fifa 13 dan wel niet leuker zou zijn. Dan heb je het inderdaad ook over Champions League. Denk alleen al aan de Champions League-tune als je spelers het stadion in komen. Zulke "kleine" dingen zorgen er bij mij in ieder geval voor dat ik nog meer plezier heb in het spel.

Btw: Inmiddels zie ik dat ik er 771 uur speeltijd op heb zitten in Fifa. Ben ik nu echt zo verslaafd, of zijn er andere die er bij in de buurt komen?
Weet je dan niet hoe het is gegaan met Fifa toen ze wel de champions league hadden? Dan werd er ieder jaar een aparte champions league editie uitgebracht, waar je weer de volle mep moest betalen.
Zoals PES het nu doet, door Champions League te integreren in het spel zelf, is zoals het zou moeten.

Zelf zit ik nu op de 200 uur speeltijd, vind dat al veel. Al heb ik Fifa 13 pas sinds november.
EricNL schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:25:
[...]
Klopt. Maar op de xbox 360 en ps3 zal het ook de "gewone" fifa 14 zijn die dezelfde graphics heeft als fifa 13. Fifa 14 zal op de next-gen gewoon een aanloopversie zijn. Pas bij Fifa 15, wanneer iedereen massaal is overgestapt op next-gen, zal men zich volledig gaan bezighouden met de nieuwe engine helemaal te perfectioneren. Hopelijk zullen ze de PC versie dan ook updaten, maar heb daar weinig hoop voor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 07:31
EA gebruikt de "gemiddelde PC performance" gewoon als excuus omdat ze enkel instaat zijn om slechte niet geoptimaliseerde ports te maken. De gemiddelde PC kan volgens een grote enquete van Steam een game als Crysis 3 wel vlot spelen dus lijkt "Next Gen" Fifa mij ook geen probleem...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 14 Tsjechië cover met de nieuwe Fener speler Kadlec.

Michal Kadlec ‏@kadlec_michal 4u
Fifa 2014 cover in Czech republic.:))
Thanks at all people that made this dream true.:))

Anoniem: 139386

Haha de beste speler aller tijden samen met een middelmatige verdediger. _/-\o_

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 139386 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:58:
Haha de beste speler aller tijden samen met een middelmatige verdediger. _/-\o_
Beste speler aller tijden? Overdrijven kan ook wel, genoeg spelers die over hem heen walsen.

On:

UK Cover wordt de 15e onthuld.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151774031546882

• qmt
Ze mogen ook langzaam wel eens met wat gameplay komen. Over een dikke 2 maanden moet 'ie al uitkomen voor de huidige consoles en PC. Buiten wat (gefilmde) gameplay van E3 en de trailers is het allemaal erg stil.

We hebben zelfs al meer gameplay gezien van GTA V :+

(Ook nog weinig gezien/gehoord van next-gen FIFA 14, maar die komt ook wat later uit.)

• dannbla
  • Laatst online: 18-05 17:35
Is dit een show je zelfgemaakte cover topic?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:29
Had ook niemand anders kunnen zijn dit jaar imo.

To dare is to do

• MyUtd4Life
Wordt wel pijnlijk voor EA wanneer Bale nog zou vertrekken, benieuwd wat ze dan zouden doen mocht dat gebeuren.

• qmt
Shirtje veranderen naar Real? Haha, zou wat zijn, Barca met Real naast elkaar op de cover.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:11:
Wordt wel pijnlijk voor EA wanneer Bale nog zou vertrekken, benieuwd wat ze dan zouden doen mocht dat gebeuren.
Hahahah eigenlijk onrealistische zet van EA. Leuk dat hij onder contract van EA staat nu, maar serieus. 2 spelers maar op de cover? Waar zijn die tijden dat er nog 3 spelers op konden:

Stel die kerel gaat nu naar madrid, dan moeten ze hem gaan photoshoppen met een real shirtje aan, als dat nog kan en herdrukken, daarom altijd bij twijfelgevallen in hun nationale shirtje gaan fotograferen of gewoon in een blanco shirtje, maar met Wales schiet je weinig op :)

zijn mocap sessie :

• qmt
Ook nog een screenshot:

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

donowitz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:51:
Is dit een show je zelfgemaakte cover topic?
Ja, en nu?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29
Hmmm, ik ziet ook op gameplay te wachten en dan voornamelijk om de verschillen te zien in PS3/XBOX360 en PS4/XBOX1. Dat er gameplay verschil is, is al bekend (Ignite Engine).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb in de replaystream geen grote verschillen gezien iig, we zullen het zien.

[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 15-07-2013 20:22]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PLEASE zeg dat dit de current gen versie is
(ik denk het niet, want de FIFA 14 logo is geel, next gen dus neem ik aan),

Kijk eens naar het publiek, damn! Eindelijk eens verandering! Je kunt eindelijk gezichten zien en gevarieerde houdingen! _/-\o_ Al moet ik zeggen dat op het publiek na het grafisch dan tegenvalt als dit next gen moet zijn?

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-07-2013 21:47]

• MyUtd4Life
Dat is inderdaad een Next Gen screenshot. Grafische veranderingen die mij opvallen zijn het publiek, dat wel een update heeft gehad. Ook de dynamische kreukels in shirts en broeken zijn er/verbeterd t.o.v. FIFA 13.
Wat me ook wel opvalt is dat het gras na een paar meter waarvan het screenshot is genomen niet meer 3D is.

Aardige screenshot, maar niet erg bijzonder als je het mij vraagt.

• qmt
Ik las ergens dat het next-gen is inderdaad, had ik er beter ff bij kunnen zetten. Vind het inderdaad ook een beetje tegenvallen, publiek uiteraard iets beter, maar verder zie ik weinig verschil.

Nogmaals, ik vind het langzaam tijd worden voor zowel current-gen als next-gen gameplay, waarop je je mening iets beter kan baseren dan op zulke screenshots. Hoop dat EA me met next-gen gameplay kan overtuigen om voor de next-gen versie te gaan, anders wordt het gewoon nog een jaar de PS3-versie, die ook nog eens eerder uitkomt. (2x kopen zie ik niet zo zitten)

• MyUtd4Life
Voor de gamers die dit nog niet wisten, wat ik me overigens goed kan voorstellen, de FIFA screenshots tussen Next Gen en Current Gen zijn inderdaad te onderscheiden aan de kleur van het FIFA 14 logo.

Wanneer, zoals nu, de 14 geel is dan is het een Next Gen beeld, en wanneer de 14 rood is, betreft het een Current Gen visualisatie.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:01:
Dat is inderdaad een Next Gen screenshot. Grafische veranderingen die mij opvallen zijn het publiek, dat wel een update heeft gehad. Ook de dynamische kreukels in shirts en broeken zijn er/verbeterd t.o.v. FIFA 13.
Wat me ook wel opvalt is dat het gras na een paar meter waarvan het screenshot is genomen niet meer 3D is.

Aardige screenshot, maar niet erg bijzonder als je het mij vraagt.
Hoop dat EA de FIFA 14 current gen ook gaat upgraden, maar ik denk het niet. Ze blurren het publiek steeds in de screenshots.

Ja, gras wordt in de verte plat? Beetje raar. Ook de schoenen hebben betere textures.

Maar om nou te zeggen, revolutionair? Nee. Had meer verwacht van die Ignite engine.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:13
>:)
iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:47:
PLEASE zeg dat dit de current gen versie is
(ik denk het niet, want de FIFA 14 logo is geel, next gen dus neem ik aan),

Kijk eens naar het publiek, damn! Eindelijk eens verandering! Je kunt eindelijk gezichten zien en gevarieerde houdingen! _/-\o_ Al moet ik zeggen dat op het publiek na het grafisch dan tegenvalt als dit next gen moet zijn?

[afbeelding]
Alleen jammer dat ik maar 5 verschillende gezichten zie ;(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-05 14:33
Hoe vaak zie je nu daadwerkelijk het publiek? Alleen tijdens de intro/rust/einde van een match waarbij er stadionbrede shots worden gegenereerd. Voor het totaalplaatje is het leuk als ze 100 verschillende gezichten zouden integreren, echter is het absoluut (in mijn ogen) geen must.

Verder ben ik echt benieuwd hoe veel anders de "feel" van de game is tussen current en next gen (oftewel met of zonder ignite engine). Probleem met voetbal games is altijd dat er van alles over geschreven wordt en van alles wordt uitgelegd echter weet je pas echt hoe het is op moment dat je de demo/game speelt.

Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in EA dat ze met de ignite engine iets moois in huis hebben om de physics van de game naar een hoger niveau te tillen. Waarbij een balans tussen realisme (animaties, physics e.d.) en arcade gevonden wordt die voor het meeste speelplezier zorgt.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:57

Player1S

Formerly known as L1nt

Qua beeld mag het publiek best opgeschroefd worden maar zie liever een grote stap voorwaarts in de interactie met de wedstrijd en het verloop van een seizoen.

Vroeger had je al dat je bij een laag geplaatst team lege plekken zag.
Ook bij een uitgoal hoor je IMHO teveel publiek juichen. Sfeer mag soms ook wel vijandiger voor de uitploeg als die aan het winnen is.
En als de huidige uitslag zou betekenen dat je kampioen word laat ze daar ook op reageren door "Campione" te scanderen ofzo.

En dan ook het commentaar er op laten inspelen natuurlijk.

Player1s Twitch

Anoniem: 337891

Hoe het publiek er uit ziet vind ik (ook) minder belangrijk dan hoe het klinkt. Ik zou het wel vet vinden als ze wat meer liederen etc van de grotere clubs erin zouden doen. Eventueel als losse download. Ik zou best wat neerleggen om alle liederen van Utd in het spel te hebben. Al zou ik dan nooit meer met een andere club spelen. :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:35
*knip* fantasie sloeg op hol

[Voor 95% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 16-07-2013 13:33]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• MyUtd4Life
In een persbericht van EA Sports heeft het bedrijf zojuist laten weten dat het nieuwe licenties heeft weten te bemachtigen van Braziliaanse teams, waardoor we in totaal negentien gelicentieerde teams mogen verwachten uit het land van de Confederations Cup winnaar. Onder andere bekende ploegen als Vasco da Gama, Santos en Fluminense zullen door de licenties worden voorzien van officiële tenue’s, logo’s en ingame spelers, waar dat in FIFA 13 bij slechts enkele ploegen het geval was.

“We zijn erg enthousiast dat we de sterren van de Braziliaanse ploegen kunnen toevoegen in onze games,” aldus David Rutter, Producer van FIFA 14. “Al onze fans die supporter zijn van het Braziliaanse voetbal zullen genieten van de extra authenticiteit die licenties met zich meebrengen, als mede dat er een hoop nieuwe talenten kunnen worden ontdekt in FIFA Ultimate Team.”

Met het aantal van negentien licenties in FIFA 14 is het aantal bijna verdubbeld ten opzichte van FIFA 13. Atlético Mineiro, Atlético Paranaense, Botafogo, Coritiba, Criciúma, Cruzeiro, Flamengo, Fluminense, Goiás, Grêmio, Internacional, Náutico, Palmeiras, Ponte Preta, Portuguesa, Santos, São Paulo, Vasco da Gama en Vitória zijn alle ploegen waarvan EA Sports een licentie weet te voorzien voor FIFA 14.
Bron

Competitie die de laatste jaren steeds meer aandacht heeft gekregen en ik denk ook sterker geworden is. Ook leuk om te zien dat bekende spelers als bijvoorbeeld Seedorf en Pato (opnieuw) in Brazilië gaan voetballen.

• Mars18
Dat is leuk, alleen hoop dat het nationale shirt van Brazilie weer echt is :)
Raar dat Nike of wie dan ook daar zo probleem van maakt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MyUtd4Life
Ik denk eerder dat de Braziliaanse bond hier een probleem van maakt. Jaren geleden was het ook een geldkwestie tussen de KNVB en EA om het Nederlands Elftal in FIFA te krijgen.
Maar ik hoop het ook, één van de beste voetballanden ter wereld moet gewoon het prachtige tenue gelicentieerd in FIFA hebben.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooi, nu nog Shakhtar Donetsk erin (of misschien de hele Ukrainian Premier League?) en we zijn compleet.

Is Turkije nu officieel bevestigd? Die zouden ook een licentie regelen?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oja, wat mij ook opvalt in de screenshot, is dat Vertonghen en Dawson hun starhead hebben gekregen.

• qmt
iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:28:
Oja, wat mij ook opvalt in de screenshot, is dat Vertonghen en Dawson hun starhead hebben gekregen.
Dat mocht ook wel, die zijn voor FIFA 13 toen al gescanned als ik het goed heb, alleen zijn ze nooit in die game gekomen door tijdgebrek. Overigens was Vertonghen al eerder in een andere FIFA 14 screen te zien.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

qmt schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:41:
[...]

Dat mocht ook wel, die zijn voor FIFA 13 toen al gescanned als ik het goed heb, alleen zijn ze nooit in die game gekomen door tijdgebrek. Overigens was Vertonghen al eerder in een andere FIFA 14 screen te zien.
Ja klopt, er waren zelfs beelden van vorig jaar dat ze gescand werden tijdens hun voorbereiding.

Vertonghen is ook idd te zien in een FIFA online 3 screenshot, ook met andere scans van andere spelers.

• qmt
iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:07:
[...]
Vertonghen is ook idd te zien in een FIFA online 3 screenshot, ook met andere scans van andere spelers.
En hier in de FIFA 14 screenshot:

Even terugkomend op de faces van o.a. Dawson en Vertonghen in die next-gen screenshot; ik vind het raar dat Adebayor wel nog een oude face heeft, zou die dan niet gescanned zijn? (Overigens erg coole nieuwe shirts van Spurs :))

[Voor 23% gewijzigd door qmt op 17-07-2013 18:20]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ qmt, tjah adebayor heeft al een gezicht iig, geen starhead maar het is iig iets, misschien was hij er toen niet tijdens de face scan sessie? Kan ook he, was in Amerika volgens mij toen.
En italie

• qmt
Hij zal dan inderdaad niet aanwezig zijn geweest, jammer want vind z'n face nou niet echt goed. Kyle Walker had namelijk al een face van uit zijn Aston Villa tijd, maar hij lijkt nu geüpdate, althans zijn haar in ieder geval.

Die Italiaanse steelbooks zijn erg cool, zou mooi zijn als we er een paar in Nederland krijgen, maar die kans is wel heel erg klein ben ik bang.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hier een video van mij met alle nieuwe gezichten in FIFA 14,

Walker heeft idd een nieuwe face scan gekregen,

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YCOExB_ogEY]

Op 1:18 zie je ook nog wat beelden die nog niet eerder waren vrijgegeven met nieuwe gezichten o.a. Barton,

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ue3PnLD3p0g]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:57

Player1S

Formerly known as L1nt

Vraag me overigens af in hoeverre de Kinect 2.0 bruikbaar is om een facescan te maken.
Verwacht natuurlijk niet dezelfde kwaliteit als met de gear die ze zelf gebruiken maar zou leuk zijn als je zelf op die manier je gezicht kunt inscannen.

Player1s Twitch

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Remmetje
Ik ben erg tevreden over de aangekondigde aanpassingen. Zeker het verwijderen van formaties op spelers en de nieuwe chemistry perks zijn leuke toevoegingen.

Beter is nog, maar ik had dat in eerdere FUT verwacht, is dat je een persoonlijke opstelling en strategie kunt maken die je niet voor iedere match hoeft aan te passen.

En eindelijk 10 divisies i.p.v. 5. Ik vind divisies spelen leuker dan toernooien maar als je een paar keer divisie 1 haalt dan heb je dat ook wel gehad. Dus meer spreiding betekent uiteindelijk ook dat je tegen tegenstanders gematched wordt die ook bij jouw niveau horen.

Al met al veel goede wijzigingen die FUT alleen maar leuker kunnen maken.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 21:20
Gisteren maar even Fifa 14 in de pre-order gezet bij bol. Ben erg enthausiast over de FUT aanpassingen. :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Slimme zet van EA,

• MyUtd4Life
Trailer die de aangekondigde veranderingen goed laat zien. Zelf ben ik erg te spreken over hoe de menu's eruit gaan zien, alsmede de veranderingen die zeer de moeite waard zijn. Helaas zijn de kaartjes, qua vorm, er niet mooier op geworden, maar wellicht dat die (net zoals bij FIFA 13) in een later stadium nog veranderen.

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
MyUtd4Life schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:09:
Trailer die de aangekondigde veranderingen goed laat zien. Zelf ben ik erg te spreken over hoe de menu's eruit gaan zien, alsmede de veranderingen die zeer de moeite waard zijn. Helaas zijn de kaartjes, qua vorm, er niet mooier op geworden, maar wellicht dat die (net zoals bij FIFA 13) in een later stadium nog veranderen.

[video]
Ik moet zeggen dat ik eerst de kaartjes ook echt lelijk vond, maar na een tijdje vond ik het wel meevallen en nu vind ik ze eigenlijk best wel mooi en strak. :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind de kaartjes spuuglelijk, had beter gepast bij een thema als euro 2012.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:35
iemand al een fifa 14 ultimate edition voor ps4 gespot? Heb hem nog niet gevonden bij een (nederlandse) webshop..

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Mars18
Nog geen next-gen in game filmpjes verschenen he?

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:13
iPodKiller schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:12:
Vind de kaartjes spuuglelijk, had beter gepast bij een thema als euro 2012.
Euro 2012 :')

- Die expansion had ik gekocht, wat een waardeloze add-on was dat :F
- Prestaties van het NL Elftal toen :')
Mars18 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:38:
Nog geen next-gen in game filmpjes verschenen he?
Nee, voor zover ik weet nog niet. En ik moet zeggen dat ik heel erg benieuwd ben want ik ga de PS4 ook aanschaffen en denk dat ik FIFA 13 voor de PS3 dus laat voor wat het is :)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:24

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is het mogelijk om als toekomstige ps4 of Xbox One bezitter ook tegen x360 of ps3 mensen online te spelen?
Dit zou een perfecte mogelijkheid zijn om meteen een next gen aan te schaffen aangezien ik denk ik 60% van alle tijd fifa speel.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chrosser schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:15:
Is het mogelijk om als toekomstige ps4 of Xbox One bezitter ook tegen x360 of ps3 mensen online te spelen?
Dit zou een perfecte mogelijkheid zijn om meteen een next gen aan te schaffen aangezien ik denk ik 60% van alle tijd fifa speel.
Nee, die zullen altijd gescheiden blijven, console en PC, en console onderling.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nieuwe covers, Alaba voor Oostenrijk, en Shaqiri voor Zwitserland. En dan vraag ik me langzaam af.

Hoezo krijgen, Tsjechie, hongarije, oostenrijk, chili en zwitserland wél een cover, maar NL/Benelux helemaal niks? :/

• Vlassie1980
iPodKiller schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:28:
[afbeelding]

Nieuwe covers, Alaba voor Oostenrijk, en Shaqiri voor Zwitserland. En dan vraag ik me langzaam af.

Hoezo krijgen, Tsjechie, hongarije, oostenrijk, chili en zwitserland wél een cover, maar NL/Benelux helemaal niks? :/
Zal wel weer met die zeikerds bij de KNVB te maken hebben. Er is nagenoeg elk jaar wel gezeik bij FIFA/PES over het gebruik van de spelersnamen voor bijvoorbeeld het Nederlands Elftal.
Spelers van Oranje lijken ook stukken minder goed dan bijvoorbeeld Spanje, Italie, Duitsland etc.....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zet dan van mij part van Persie erop, die is nog internationaal de bekendste (qua top).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:24

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het is dus ook niet mogelijk om tegen de opvolger te spelen? dus xbox 360 -> Xbox one

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nope. Enige wat meekan is zoals 13 de savegame(progressie) en FUT tussen de consoles.

• Remmetje
Chrosser schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:09:
Het is dus ook niet mogelijk om tegen de opvolger te spelen? dus xbox 360 -> Xbox one
Het heeft volgens mij ook te maken dat het niet kan doordat de games andere engines gebruiken. Waar de X1/PS4 editie van de game de eerste FIFA games zijn die gebruik maken van de Ignite engine. Dit heeft natuurlijk impact op de manier waarop de physics worden berekend waardoor de games met elkaar kunnen communiceren.

Ik ben trouwens wel benieuwd, en ik weet niet of hier iemand dat al weet, of je de progressie van je online prof kunt meenemen van X360 > X1? Waarschijnlijk ga ik toch wel beide edities halen, echter zou het veel frustraties schelen als ik al een getrainde prof op de X1 heb wanneer deze uit komt.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Zal wel weer met die zeikerds bij de KNVB te maken hebben. Er is nagenoeg elk jaar wel gezeik bij FIFA/PES over het gebruik van de spelersnamen voor bijvoorbeeld het Nederlands Elftal.
Spelers van Oranje lijken ook stukken minder goed dan bijvoorbeeld Spanje, Italie, Duitsland etc.....
Logo van de eredivisie mag er wel opstaan, maar niemand van de eredivisie zelf of een bekende Nederlander?

Vind het echt kut dat we weer Messi alleen zien voor de benelux, als het goed is komen de club covers weer van de BPL, kan ik weer lekker die van Arsenal downloaden, zoals ik nu heb in mijn 13 cover. Scheelt weer een hoop :)

• jeka
  • Laatst online: 19-05 14:11

jeka

Support your local club.

Robben moet er op. CL held!

FCG

• Remmetje
Doe mij maar een versie met Manolev, eredivisie cult held!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barca is officieel partner, heel vet hoor.. weten we ook gelijk welk team OP gaat worden. Hopelijk gaan ze de scheids ook niet aan hun kant zetten, wat overigens wél het spel realistischer zou maken. :')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a9O5lou2Ql8]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:53

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Krijgt Fifa 14 ook de optie om bij Barca extra tricks te kopen :? +1 diving en +1 crying at referee bijvoorbeeld :')

"Oooh Jeroen!"

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31

Vuvuzela

My spire is forming

In fut 13 vind ik de barca/bbva spelers iig waardeloos. Misschien omdat ze vrij hoge ratings hebben en gehandicapt worden..

I served in a company of heroes.

• qmt
Na Barca is Liverpool nu ook een officiële partner:

• Remmetje
Enig idee wat de meerwaarde van deze partnerships zijn met EA Sports? Naast het feit dat de partners de beste face scans krijgen?

Voor EA is het natuurlijk dat het extra geld genereert, maar wat gaan wij gamers ervan merken?

De partnerships van afgelopen FIFA jaar (Tottenham, City, Everton) hebben naar mijn mening 0 impact gehad op de game ervaring. Zelfs niet eens in de vorm van een soort ingame reclame heb ik hier iets van mee gekregen in FIFA 13.

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:44
Weinig, tenzij je graag met Liverpool speelt (zoals ik ;)), en dan ook nog eens de spelers graag van dichtbij bekijkt. Het stadion zal er ook wel extra goed uit zien, met realistisch publiek dat lijkt op het echte publiek van Anfield. Ook is het wel leuk dat je zelf een cover kan printen voor het spel met jouw 3 favoriete spelers.
De partnerships van afgelopen FIFA jaar (Tottenham, City, Everton) hebben naar mijn mening 0 impact gehad op de game ervaring. Zelfs niet eens in de vorm van een soort ingame reclame heb ik hier iets van mee gekregen in FIFA 13.
Ingame reclame lijkt me op zich ook niet nodig, en zou juist de neutraliteit van het spel in gevaar brengen. Het is meer een deal waarmee de clubs in het echt bij thuiswedstrijden veel reclame voor Fifa gaan maken op de borden langs de kant. Ook staat er in het nieuwsbericht vermeld dat je als wedstijdbezoeker op Anfield nu dus Fifa kan gaan spelen in de rust :| . Liverpool zal hier ook wel een aardig bedrag voor vangen. Voor 90% een commerciële overeenkomst dus.

Check out my photography on Instagram

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Remmetje schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:14:
Enig idee wat de meerwaarde van deze partnerships zijn met EA Sports? Naast het feit dat de partners de beste face scans krijgen?

Voor EA is het natuurlijk dat het extra geld genereert, maar wat gaan wij gamers ervan merken?

Niks, dit is puur voor commerciële doeleinden. Alleen Bale zijn bewegingen kun je zien in 14.

• Remmetje
Oke. Dank voor de uitleg.

FIFA in de rust... je mag al blij zijn als je het haalt om een drankje te pakken, laat staan een potje FIFA :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA 14 nieuws gemist? Bekijk ze hier allemaal terug!

YouTube: FIFA 14 News Roundups

EA sports is niet te stoppen, ze hebben deals gesloten met Atletico madrid, Real betis, Sevilla, Valencia en Real madrid, + Bernabeu gaat volledig herscand worden! Colombia en Chileense competitie komen er ook in, en Shakhtar donetsk komt er ook in.

En Ronaldo zijn contract is over bij Konami, dus wellicht zien we RM + Ronaldo in FIFA 15 volledig gescand? Dit is hun enige wapen om Konami dus echt slim om zoveel mogelijk deals te sluiten, slim van EA!

Hier een screenshot, meer valt te bekijken op FUThead

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ws ook meer geld binnen moeten krijgen via FUT :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SinergyX schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:39:
En ws ook meer geld binnen moeten krijgen via FUT :P
Ik vind hun onderhoud zeer irritant, hun servers zijn echt irritant daar bij FUT. En beter maken ze de menu's veel sneller ala <FIFA 11, vind het echt een horror om door de menu's te gaan zo laggy en traag. Ik wil geen 3D players zien, renders zoals ze bij FIFA 10 deden was meer dan genoeg, of een leuk schermpje in FIFA 11 met daarin leuke info van stats.

Edit:

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 3u
@moehoosen51 Plenty of announcements still to come, please keep checking back with us.

Ja hoor, EA wilt Konami helemaal kapot walsen met licenties.

[Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2013 22:46]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hebben ze het over schieten / en perfect aanlopen / en je zo aanpassen dat je schiet met je sterke voet, zie je vlak daarvoor hoe Ozil een buitenkantje erin schiet, terwijl hij stijflinks is en perfect met links kan schieten op die positie (2 sterren zwakke been in 13).

EA Logic! Deze video verloor mijn geloofwaardigheid al na 30 seconden, doe je goed EA! _/-\o_

• Mars18
haha Fifa spelen in de rust, daar zit nog een mooie markt :)
Ik heb besloten om toch een PS 4 te gaan halen.
Dus ga ik ook FIFA 14 halen op de PS4 straks.

Ben erg benieuwd hoe mooi het dan is

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29
EA is erg slim bezig op marketing gebied. Tot nog toe heb ik geen zuivere gameplay beelden van de ‘Next Gen’s’ gezien, zeer slim natuurlijk want het doel is natuurlijk als eerst zoveel mogelijk FIFA 14 games voor de ‘Current Gen’ te verkopen, gezien iedereen deze consoles vaak al in bezit heeft.

Toch heb ik steeds meer aversie gekregen tegen EA (het geld harken, ligt er gewoon te dik bovenop), en eigenlijk hoop ik dat er snel weer een echt waardig concurrent op staat om de boel op scherp te zetten. De grootste problemen afgelopen jaar, min inziens:
EA Servers beschikbaarbeid;
Drie maanden lang erg veel disconnects, uiteindelijk wel opgelost, maar dit duurde veel te lang;
Als sinds februari geen XP meer bij Challenges bij veel mensen;
Carriere modus crashes;
Opgeslagen carriere laadt niet meer;
Softlocks die veel te traag gepatched worden.
Transfers van het nieuwe seizoen 2013 – 2014 worden eerst in het reguliere spel en in FUT toegepast, en later in het reguliere spel teruggedraaid, maar in FUT behouden.

Met zoveel gebruikers, heb je toch constant een team beschikbaar voor het oplossen van problemen in je best verkochte stukje software? Bij vele van andere AAA titels is dit wel goed geregeld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• qmt
FIFA 14 demo mogelijk op 9 September:

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

"hij zet een tackle in!"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:D
Jumpman schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:44:
EA is erg slim bezig op marketing gebied. Tot nog toe heb ik geen zuivere gameplay beelden van de ‘Next Gen’s’ gezien, zeer slim natuurlijk want het doel is natuurlijk als eerst zoveel mogelijk FIFA 14 games voor de ‘Current Gen’ te verkopen, gezien iedereen deze consoles vaak al in bezit heeft.

Toch heb ik steeds meer aversie gekregen tegen EA (het geld harken, ligt er gewoon te dik bovenop), en eigenlijk hoop ik dat er snel weer een echt waardig concurrent op staat om de boel op scherp te zetten. De grootste problemen afgelopen jaar, min inziens:
EA Servers beschikbaarbeid;
Drie maanden lang erg veel disconnects, uiteindelijk wel opgelost, maar dit duurde veel te lang;
Als sinds februari geen XP meer bij Challenges bij veel mensen;
Carriere modus crashes;
Opgeslagen carriere laadt niet meer;
Softlocks die veel te traag gepatched worden.
Transfers van het nieuwe seizoen 2013 – 2014 worden eerst in het reguliere spel en in FUT toegepast, en later in het reguliere spel teruggedraaid, maar in FUT behouden.

Met zoveel gebruikers, heb je toch constant een team beschikbaar voor het oplossen van problemen in je best verkochte stukje software? Bij vele van andere AAA titels is dit wel goed geregeld.
EA verovert langzaam Zuid-amerika met licenties, ze willen denk ik voor FIFA 15 heel de conmebol strikken, wat natuurlijk extra cash voor EA betekent. En die spelers daar vinden dat uiteraard helemaal geweldig.

Maar idd triest dat zo'n grote game als FIFA zo weinig support krijgt. DICE doet dat wel iets netter met patches.

• Mars18
Jammer nog steeds de zelfde commentatoren. Zet hem tijdens toernooien ALTIJD op engels commentaar.
Voor PES blijft er niks over qua licenties ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mars18 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:50:
Jammer nog steeds de zelfde commentatoren. Zet hem tijdens toernooien ALTIJD op engels commentaar.
Nederlands mag zo gelaten worden, wil juist dat ze Martin Tyler en Alan Smith zoveel mogelijk laten inspreken voor zoveel mogelijk variatie. Nederlandse commentaar kan me gesloten worden.

• Vlassie1980
Mars18 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:50:
Gaat inderdaad echt bergafwaarts met PES, ze kiezen er ook voor om PES 2014 nog niet voor next gen consoles te lanceren. Waarschijnlijk omdat ze gewoon minder resources, licenties en budget hebben om ook nog eens daarmee aan de slag te gaan.

Opzich jammer, want tot PES 2011 was ik altijd pro PES en anti FIFA maar ik ben inmiddels geconverteerd O-)
Ondanks dat FIFA nog steeds aardig vol zit met bugs is het qua beleving, community en online mogelijkheden veel beter uitgewerkt. Maar wat me wel tegenstaat is dat ik in feite Sepp Blatter en zijn corrupte bende financier door elk jaar FIFA te kopen :')

Ik wacht de PS4 af en hoop dat ze gelijk met een FIFA bundel komen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was dit jaar meer dat ik me kapot ergerde aan bepaalde zaken in Fifa13 dat PES13 niet eens zo slecht aanvoelde :P

FIFA moet nog steeds wat zaken rechttrekken voordat ik echt overtuigt ben, hopelijk is het weer een stapje in de goede richting :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sterker nog, ik denk dat PES 2014 FIFA 14 op de current gen gaat wegblazen met die FOX Engine, zoals ik nu overal lees en zie denk ik dat PES 2014 serieuze concurrentie zal zijn, want FIFA 14 is qua vernieuwing en innovatie niet bepaald de beste meer. Moet je die stadionsfeer al alleen zien joh.

• Mars18
iPodKiller schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:13:
Sterker nog, ik denk dat PES 2014 FIFA 14 op de current gen gaat wegblazen met die FOX Engine, zoals ik nu overal lees en zie denk ik dat PES 2014 serieuze concurrentie zal zijn, want FIFA 14 is qua vernieuwing en innovatie niet bepaald de beste meer. Moet je die stadionsfeer al alleen zien joh.
In PES? dat vind ik niks voorstellen eigenlijk.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee