• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 11:11

Player1S

Formerly known as L1nt

Mars18 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
26 september is FIFA 14 verkrijgbaar :)
Next-Gen datum is nog niet bekend.
Twijfel heel erg of ik deze nog haal voor mijn 360 of dat ik hem laat liggen tot ik de XBone of PS4 haal. Zal ook liggen aan de prijs van de nieuwe consoles.

Zoals het er nu voor ligt wordt het waarschijnlijk XBOne Forza 5 pakket (als die er komen) + FIFA 14. Assassin's Creed 4 wordt dan mijn laatste game voor de huidige generatie.

Kijk eigenlijk wel uit naar het publiek. Benieuwt of het nu echt realistischer wordt. Meer publiek bij goed draaiende teams (hadden ze ooit al), minder gejuich bij uitgoal, Minder gejuich bij goal 6 (bij een 6-0 stand), meer gejuich bij beslissende doelpunten in de stand (bv tussenstand komt door waar concurrent achter staat)

[Voor 23% gewijzigd door Player1S op 23-05-2013 12:19]

Player1s Twitch

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:20
L1nt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Twijfel heel erg of ik deze nog haal voor mijn 360 of dat ik hem laat liggen tot ik de XBone of PS4 haal. Zal ook liggen aan de prijs van de nieuwe consoles.

Zoals het er nu voor ligt wordt het waarschijnlijk XBOne Forza 5 pakket (als die er komen) + FIFA 14. Assassin's Creed 4 wordt dan mijn laatste game voor de huidige generatie.

Kijk eigenlijk wel uit naar het publiek. Benieuwt of het nu echt realistischer wordt. Meer publiek bij goed draaiende teams (hadden ze ooit al), minder gejuich bij uitgoal, Minder gejuich bij goal 6 (bij een 6-0 stand), meer gejuich bij beslissende doelpunten in de stand (bv tussenstand komt door waar concurrent achter staat)
In de trailer zie je wel mooier publiek, nu kijken of het in game ook zo is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Het zou mooi zijn als het echt zo is maar er zijn ook zaken die ze echt beter moeten maken

1: Eerlijke scheids. Niet meer Luinge als voorbeeld gebruiken.

2: Of toegeven dat je bewust tegen gewerkt wordt om moeilijke wedstrijden te simuleren of eruit slopen. Ik ben er wel klaar mee dat je 5-sterren team opeens niet meer kan scoren tegen dat 2-sterren team en hun verdedigers opeens 2x zo snel zijn als jou spitsen.

3: Minder verschil tussen de niveaus. Nu win ik op semi-prof telkens met 6-0 (tot de AI even vals gaat spelen) maar op prof verlies ik steeds met 4-0. Ligt ook aan mijn eigen kwaliteiten maar het verschil is gewoon te groot om het echt leuk te houden voor minder getalenteerde gamers.

4: Zoals gemeld, realistisch publiek en ook spelers wat beter reageert om de situaties. De meeste spelers gaan niet helemaal uit hun plaat als ze de 6-0 maken.

andere wens is Jupiler League erin maar dat zal de komende jaren nooit gebeuren helaas.

Player1s Twitch

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

L1nt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:42:
Het zou mooi zijn als het echt zo is maar er zijn ook zaken die ze echt beter moeten maken

2: Of toegeven dat je bewust tegen gewerkt wordt om moeilijke wedstrijden te simuleren of eruit slopen. Ik ben er wel klaar mee dat je 5-sterren team opeens niet meer kan scoren tegen dat 2-sterren team en hun verdedigers opeens 2x zo snel zijn als jou spitsen.

3: Minder verschil tussen de niveaus. Nu win ik op semi-prof telkens met 6-0 (tot de AI even vals gaat spelen) maar op prof verlies ik steeds met 4-0. Ligt ook aan mijn eigen kwaliteiten maar het verschil is gewoon te groot om het echt leuk te houden voor minder getalenteerde gamers.

4: Zoals gemeld, realistisch publiek en ook spelers wat beter reageert om de situaties. De meeste spelers gaan niet helemaal uit hun plaat als ze de 6-0 maken.

andere wens is Jupiler League erin maar dat zal de komende jaren nooit gebeuren helaas.
Scheids is pas eerlijk als de impact engine stabiel is, die klote engine moet hard aangepakt worden.

Ik win tegen wereldklasse gewoon wedstrijden tegen clubs als madrid, legendarisch is ook wel te verslaan als je gewoon regelmatig speelt.

Een betere publiek zit er niet in, dat kunnen de consoles niet meer aan, in PES 2014 zou zoiets wel zijn,
In de nieuwe PES zou bijvoorbeeld ook rekening gehouden worden met de mentale kracht van spelers. Zo kan een scherpe tackle op het laatste moment het gehele team motiveren om een tandje bij te schakelen. Dit wedstrijdgevoel moet volgens Masuda een bepalende factor worden in wie er met de winst vandoor gaat.

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 19:22

Mwoa, het is redelijk duidelijk wat wel kan en wat niet. Het is wel te makkelijk om een penalty uit te lokken trouwens, vooral Online
Vergeet niet dat dit ook te maken heeft met de wedstrijdinstelling van je tegenstander. Een zwakker team lijkt veel verdedigender te spelen dan een sterk team. Dit drukt zich ook uit in de ruimtes die ontstaan achter de verdediging. Maar het mag inderdaad wel eerlijker.
Ik vind het niet zo'n probleem. Dat verschil is vooral doordat je een aantal dingetjes doet die eigenlijk niet kunnen, zoals bij het aannemen naar je tegenstander toe draaien ofslordige passing etc, die op een niveua hoger wel afgestraft worden. Blijven oefenen! Een tussenniveau zou misschien een oplossing zijn, maar Professioneel kan er nu al niet veel van hoor..
En geen custom doelpunt vieringen online helemaal uitzetten. Ik hou er niet van als ik me genaaid voel, en de tegenstander gaat een uitgebreide choreografie uitvoeren in de 89e minuut :P
Helaas :(
iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Scheids is pas eerlijk als de impact engine stabiel is, die klote engine moet hard aangepakt worden.
Klopt, maar je kan redelijk leren hiermee om te gaan/het als voordeel te gebruiken. Het is niet het grootste probleem
Ik win tegen wereldklasse gewoon wedstrijden tegen clubs als madrid, legendarisch is ook wel te verslaan als je gewoon regelmatig speelt.
Offensieve ploegen zijn veel makkelijker te verslaan dan defensieve ploegen. En zo hoort het ook. Wat mij betreft mogen de topverdedigers iets beter, en de topaanvallers iets slechter.
Een betere publiek zit er niet in, dat kunnen de consoles niet meer aan, in PES 2014 zou zoiets wel zijn,
[...]
De aangehaalde quote over spelersmoraal lijkt me een grote bron van frustratie. Als ik zit te pushen om druk te zetten en de bal te veroveren, wil ik niet dat mijn ploeg het kalmpjes aan doet door het moraal. Het moraal van de man achter de controller lijkt me voldoende weergegeven worden in het spel.
Als ze de snelheid van spelers iets zouden nerfen, zou ik al een stuk tevreden zijn. Ik wordt doodziek van loopwonders die mn hele verdediging aan gort lopen in een counter, ondanks dat ik het spel 85 minuten van het spel maak. Counteren moet minder beloond worden

[Voor 24% gewijzigd door supreme tweaker op 23-05-2013 13:57]

Burp

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:50:

Dit is echt weer zo'n reactie van iemand die zich niet kan inleven in mensen die niet zo handig zijn in het spel.

Dat jij het kan betekend niet automatisch dat iedereen het kan.
Niet iedereen heeft de tijd en/of zin om uren in het spel te stoppen om wel op legendarisch te kunnen spelen. Of ze krijgen het zelfs als ze er veel tijd in steken gewoon niet onder de knie. Dat de verschillen te groot zijn voor minder bekwame gamers is al jaren een klacht.

Player1s Twitch

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 21:05
supreme tweaker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:53:
[...]
[...]

En geen custom doelpunt vieringen online helemaal uitzetten. Ik hou er niet van als ik me genaaid voel, en de tegenstander gaat een uitgebreide choreografie uitvoeren in de 89e minuut :P

Als ze de snelheid van spelers iets zouden nerfen, zou ik al een stuk tevreden zijn. Ik wordt doodziek van loopwonders die mn hele verdediging aan gort lopen in een counter, ondanks dat ik het spel 85 minuten van het spel maak. Counteren moet minder beloond worden
2 punten waar ik mij helemaal in kan vinden. Niets ergers dan de wedstrijd domineren, geen goal weten te maken om dan in de 85ste minuut LT+Y over je verdediging gelobt te krijgen (die dan 1 sec blijft staan of eerst 1 stap naar voren doet) en dan kansloos te zijn omdat de snelheidswonders van 90+ versnelling/topsnelheid het werk afmaken.
Om daarna de uitgebreide kontshake-celebrations te mogen aanschouwen. de gruwel :(

En het commentaar mag ook eens vervangen worden, dat is al 10 jaar hetzelfde. Evert en Youri... moet weer eens kijken of ik duits commentaar kan downloaden op origin, is vele malen sfeervoller :D

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 19:22
ninc schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:23:
[...]

2 punten waar ik mij helemaal in kan vinden. Niets ergers dan de wedstrijd domineren, geen goal weten te maken om dan in de 85ste minuut LT+Y over je verdediging gelobt te krijgen (die dan 1 sec blijft staan of eerst 1 stap naar voren doet) en dan kansloos te zijn omdat de snelheidswonders van 90+ versnelling/topsnelheid het werk afmaken.
Om daarna de uitgebreide kontshake-celebrations te mogen aanschouwen. de gruwel :(

Dat stil staan kan je overigens voor zijn, door zelf meteen te reageren op een spelerswitch en terug te blijven lopen. Dan stopt/herstart hij de loop animatie niet, en kan je vaak de aanvaller nog in de kraag vatten. Hier moet je even gevoel voor krijgen, maar deze lobjes zijn voor mij niet een heel groot probleem. Ik heb meer een hekel aan ploegen die met 3 spitsen die diep blijven staan spelen, waarbij mijn back opgekomen is. Dan sta ik 1op1 achterin, tegen 3 snelle spiten. De tegenstander kan gewoon het hele middenveld elimineren, en met 8 man achter de bal staan, met 3 tegen mijn verdediging geplakt. Totaal onrealistisch.

En het commentaar mag ook eens vervangen worden, dat is al 10 jaar hetzelfde. Evert en Youri... moet weer eens kijken of ik duits commentaar kan downloaden op origin, is vele malen sfeervoller :D
Nooit! Evert is mijn grootste vriend. Nieuwe teksten ben ik wel voor, misschien een andere partner dan Youri

Burp

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:25
- Nou Camp terug
- Commentaar bugs eruit slopen, slaat soms nergens op
- Publiek beter laten reageren en mooier maken
- Nieuwe Velodrome van Olympique Marseille erin:

- Hopelijk Sparta Rotterdam er weer in :D
- Pace minder belangrijk maken

• Mars18
Vlassie1980 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:53:
- Nou Camp terug
- Commentaar bugs eruit slopen, slaat soms nergens op
- Publiek beter laten reageren en mooier maken
- Nieuwe Velodrome van Olympique Marseille erin:
[afbeelding]
- Hopelijk Sparta Rotterdam er weer in :D
- Pace minder belangrijk maken
Aan de trailer te zien is Nou Camp weer terug. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

commentaar bug mag idd ook aangepakt worden.
Speel zelf met Engels maar soms beginnen ze iets te vertellen over een club en dan scoor je (bijna) en gaan ze er niet mee verder.

Neem paar zinnetjes op in de trant van "as I was saying before they scored" en laat hem het verhaal afmaken.

Player1s Twitch

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 15:15
Ze zullen wel weer wat extra toevoegingen doen, en weer wat andere dingen eruit halen, die ze er volgende jaar weer aan toevoegen, omdat ze er weer andere dingen hebben uitgehaald, die dit jaar waren toegevoegd...

de EA (Fifa) vicieuze cirkel

Opzich speel ik het graag af en toe, fifa, qua gameplay hoeft er voor mij niet grandioos veel te veranderen. Meeste klachten die ik over de gameplay hoor, is toch vaak wel een beetje 'het niet aanwezig zijn van skills'. Ik hoop dat ze de rand-zaken wat meer aanpakken. Publiek, sfeer (vooral de europese wedstrijden), manager mode kan beter.

Maar vooral..... Haal AUB die stomme NIETS toevoegende, maar vooral UITERST irritant scenes eruit als er gewisselt word.... dat is eigenlijk echt het enige waar ik me echt enorm aan stoor!

[Voor 5% gewijzigd door Mausz op 23-05-2013 15:37]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

L1nt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Dit is echt weer zo'n reactie van iemand die zich niet kan inleven in mensen die niet zo handig zijn in het spel.

Dat jij het kan betekend niet automatisch dat iedereen het kan.
Niet iedereen heeft de tijd en/of zin om uren in het spel te stoppen om wel op legendarisch te kunnen spelen. Of ze krijgen het zelfs als ze er veel tijd in steken gewoon niet onder de knie. Dat de verschillen te groot zijn voor minder bekwame gamers is al jaren een klacht.
Oh sorry hoor, wil gewoon duidelijk maken dat de niveaus gewoon te verslaan zijn. Als je wilt kan ik je wel tips geven hoor om beter te spelen. :)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

iPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Oh sorry hoor, wil gewoon duidelijk maken dat de niveaus gewoon te verslaan zijn. Als je wilt kan ik je wel tips geven hoor om beter te spelen. :)
Je snapt het dus nog niet....kun jij ook niks aan doen :N
Niet iedereen heeft de tijd, zin en kundigheid om beter te leren spelen maar willen wel graag dat als ze het niveau iets kunnen opschroeven omdat je nu op niveau 1 dik wint en op niveau 2 dik verliest en er geen niveau 1.5 is waar je soms uitschiet naar grote uitslagen maar vaak krap wint of krap verliest of gelijk speelt
Mausz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:34:

Maar vooral..... Haal AUB die stomme NIETS toevoegende, maar vooral UITERST irritant scenes eruit als er gewisselt word.... dat is eigenlijk echt het enige waar ik me echt enorm aan stoor!
Idd!! Wat is dat een ergernis ten top zeg!! Zeker als het spel weer eens bedenkt om jou 85 minuten oppermachtig te maken maar je afronding terug te zetten naar 0. Dan wil je doorspelen en niet dat stomme filmpje zien.

Wat ze wel mogen invoeren is dat je als manager spelers kunt (en eigenlijk moet) laten warmlopen.
In Hardball 5 moest je je pitchers al laten opwarmen voor je ze kon inzetten 8)7

Player1s Twitch

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Je snapt het dus nog niet....kun jij ook niks aan doen :N
Niet iedereen heeft de tijd, zin en kundigheid om beter te leren spelen maar willen wel graag dat als ze het niveau iets kunnen opschroeven omdat je nu op niveau 1 dik wint en op niveau 2 dik verliest en er geen niveau 1.5 is waar je soms uitschiet naar grote uitslagen maar vaak krap wint of krap verliest of gelijk speelt
Slider settings aanpassen. Zet het niveau op Prof en ga voor de cpu eens spelen met shoot/pass error, goalkeeper ability en position marking. (en geen verschillende instellingen voor sprint speed en acceleration tussen user en cpu, want dat maakt het echt onrealistisch)
De slider settings zijn juist door EA in FIFA 12 geintroduceerd, zodat je de game offline naar wens kan aanpassen en je eigen 'niveau' kan creëren.

[Voor 19% gewijzigd door SR8 op 23-05-2013 21:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 09:20
iPodKiller schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:23:
Dat vind jij, maar ik denk dat er miljoenen andere mensen er toch anders over denken die FUT spelen, je moet er ook moeite instoppen. ;)

Ik vind FIFA toch lekkerder wegspelen op een console dan op een PC, maar goed ik hou me stil voordat de PC fanboys weer gaan flamen.
Ik heb een xbox 360 en pc versie van fifa 13. Op beide systemen speel ik met dezelfde controller. Op een of andere manier speelt de xbox versie m.i. toch lekkerder.
Wat FUT betreft, op de xbox speel ik voornamelijk fut, daar is het erg leuk. Op de pc speel ik vrijwel nooit fut, een hoop gecheat daar, waardoor je veel moet wachten voor je eindelijk kunt spelen. Veels te hoge marktprijzen.
L1nt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Zoals het er nu voor ligt wordt het waarschijnlijk XBOne Forza 5 pakket (als die er komen) + FIFA 14.
Ik heb hetzelfde. Als de prijs van XBOne een beetje ok is, haal ik hem denk ik daarop. Maar goed Misschien voor de tussenliggende maanden toch nog maar een xbox 360 versie halen ook 8)

[Voor 26% gewijzigd door riotrick op 27-05-2013 12:54]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 16:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Daar heb je gelijk in. Het verschil is simpelweg te groot. Om je talenten beter te laten worden door ze speeltijd te gunnen zou je op moeilijker niveau ook soms een makkelijke wedstrijd tegen een minder goede tegenstandermoeten kunnen hebben, nu moet je vaak je beste spelers opstellen om te winnen en dat is jammer.

• WinAl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05-2017
tweaker2010 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:43:
[...]

Daar heb je gelijk in. Het verschil is simpelweg te groot. Om je talenten beter te laten worden door ze speeltijd te gunnen zou je op moeilijker niveau ook soms een makkelijke wedstrijd tegen een minder goede tegenstandermoeten kunnen hebben, nu moet je vaak je beste spelers opstellen om te winnen en dat is jammer.
klopt, daarom zou er ook een fictief 2e team moeten zijn waarin je talenten gewoon kan wegstoppen, en ze dan vanzelf groeien. En als ze dan toe zijn aan de overstap naar je 1e team zijn ze tenminste van een normaal niveau.

Met de premier league daarentegen heb je zoveel nutteloze bekerwedstrijden dat je daar dan wel veel speeltijd genereert voor je talenten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qmt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
Lees net dat PES 2014 niet naar de next-gen zal komen, dus op next-gen heeft FIFA dit eerste jaar in ieder geval nog geen concurrentie. Jammer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 19-05 19:39

StrongArmLance

Endless flow

-De eindscenes moeten echt oprotten, de laatste tijd ben ik het vaak die hem laat afspelen (6) (als ze cocky doen door hun 1e goal helemaal af te laten spelen, en ik er dan over heen wals). Maar het is ongelooflijk irritant, ik vind dat ragequiters genoeg gestraft worden, ik speel zelf icm een instabiele range extender en ik word er gek van als ik na een seizoen mijn eindgeld niet krijg omdat de laatste wedstrijd onderbroken werd! Dan loop je veel mis...

Misschien ook toernooien om 1 bepaalde speler te verdienen :) Dat bouwt de spanning wel op :).

Ik dacht dat ik had gezien dat het publiek wél aangepast werd?

#vote

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA online 3 heeft weer nieuwe gezichten geupdatet:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YCOExB_ogEY]

Een verrassing : Juventus is ook gescand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qmt
iPodKiller schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:40:
FIFA online 3 heeft weer nieuwe gezichten geupdatet:

[video]

Een verrassing : Juventus is ook gescand.
Na jaren eindelijk eens een Ramos update!

• qmt

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/342388297819099136

Ben benieuwd :) helaas enkel voor de current-gen, maar dat mag de pret niet drukken!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De 6e al? Dat is vandaag! Zo zeg!

• qmt
iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:30:
De 6e al? Dat is vandaag! Zo zeg!
Vanavond is de Konami pre-E3 show waar o.a. PES 2014 getoond zal worden. EA kon dus niet achterblijven met Fifa :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind het tegenvallen eerlijkgezegd.. :/

• qmt
Helaas inderdaad niet heel speciaal. Wel weer duidelijk dat er weer wat nieuwe faces gescand zijn waaronder: Lucas Moura, Dempsey, Lavezzi en Pienaar. Hoop dat we op E3 ook daadwerkelijke gameplay te zien krijgen, zegt meestal toch iets meer dan zulke trailers

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die zijn al langer bekend, kijk mijn video maar waar ik alle face scans heb laten zien op atletco en barca na. Maar jammer dit, na fifa 13 kon je zoiets al verwachten, enigste waar ik nu om vraag, is dat 14 nu eindelijk stabiel is. Oja, eerste wat me meteen opvalt in de eerste seconde, WIE DEKT BALE NOU FFS!
waar is de linksback FFS! d:)b

[Voor 15% gewijzigd door iPodKiller op 06-06-2013 09:49]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Mausz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:34:
Why? Dat is toch juist realistisch? Het gebeurt in echte wedstrijden ook om tijd te rekken hoor. ;)

Wat ik graag zou zien is een introfilmpje van buiten het stadion en dan in vogelvlucht door het dak naar binnen
bij het laden van een wedstrijd (net als bij FIFA World Cup 98) :9~

• qmt
iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:47:
Die zijn al langer bekend, kijk mijn video maar waar ik alle face scans heb laten zien op atletco en barca na. Maar jammer dit, na fifa 13 kon je zoiets al verwachten, enigste waar ik nu om vraag, is dat 14 nu eindelijk stabiel is. Oja, eerste wat me meteen opvalt in de eerste seconde, WIE DEKT BALE NOU FFS!
waar is de linksback FFS! d:)b
Je hebt gelijk over de faces idd. Heb het niet allemaal bijgehouden, Hazard en Azpilicueta lijken me wel nieuw trouwens?

Over wie Bale dekt; Gibbs zal wel naar voren gerusht zijn en vergeten zijn te verdedigen. Dan moet Mertesacker over nemen, en je weet hoe dat gaat dan :9
tweaker2010 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:49:
Wat ik graag zou zien is een introfilmpje van buiten het stadion en dan in vogelvlucht door het dak naar binnen
bij het laden van een wedstrijd (net als bij FIFA World Cup 98) :9~
Eens, de buitenkant van Camp Nou lieten ze in de (next-gen) Ignite Engine video van Fifa 14 zien. (Niet zo als jij beschrijft, maar wel het stadion met op de achtergrond de rest van de stad) Zou mooi zijn als dit in de game zit en dit bij meerdere stadions zo is.

[Voor 39% gewijzigd door qmt op 06-06-2013 10:01]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 21:29
Eerste Hands On van FIFA 14 van FIFA Benelux:
http://www.fifabenelux.com/fifa14/eerste-hands-on-fifa-14/

FIFA Benelux Administrator

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

qmt schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:55:
[...]

Je hebt gelijk over de faces idd. Heb het niet allemaal bijgehouden, Hazard en Azpilicueta lijken me wel nieuw trouwens?

Over wie Bale dekt; Gibbs zal wel naar voren gerusht zijn en vergeten zijn te verdedigen. Dan moet Mertesacker over nemen, en je weet hoe dat gaat dan :9
Kijk mertesacker op 0:20, hij gaat niet eens naar de speler maar loopt er zo blind langs, Ben benieuwd wat PES 2014 met de Fox Engine gaat brengen, ben erg benieuwd, uiteraard wel next gen.

En ja, azpilicueta en hazard hebben een nieuw gezicht zo te zien.

Op 0:59 is die gast in het rode tenue zijn linker voet gebroken zo te zien.

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 06-06-2013 10:44]

• qmt
iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:41:
[...]

Kijk mertesacker op 0:20, hij gaat niet eens naar de speler maar loopt er zo blind langs, Ben benieuwd wat PES 2014 met de Fox Engine gaat brengen, ben erg benieuwd, uiteraard wel next gen.
Het ziet er een beetje stom uit ja. PES 2014 komt overigens niet naar next-gen helaas.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PES 2014 niet naar Next gen???? Jammer. Dus de fox engine komt ook naar current gen dus? Of is dat voor next gen?

Hier hebben ze wel gelijk in :

“Wij maken geen overzettingen van oude naar nieuwe generatie. Het is niet zo moeilijk om een next gen-game mooier te maken. Dat zou niet de insteek moeten zijn. De lat moet hoger liggen.”

Ben erg benieuwd naar PES 2014, 13 was al een stap in de goede richting, nu kijken of ze met PES 2014 weer EA kunnen overmeesteren, dan gaat EA ook hard aan de slag :)

Edit: Ik weet nu al wat ons allemaal Pissed off gaat maken tijdens online potjes , Protect the ball :')

Dat kon ook trouwens in fifa 10, je kon de bal afschermen door op R2 te drukken, is niet nieuw.

2:43.

[Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 06-06-2013 10:55]

• qmt
iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:51:
PES 2014 niet naar Next gen???? Jammer. Dus de fox engine komt ook naar current gen dus? Of is dat voor next gen?
FOX Engine zou voor PES 2014 gewoon voor huidige consoles zijn ja (Zo begrijp ik het althans). Het is jammer dat er geen concurrentie in het1e jaar zal zijn wat betreft voetbalgames op de next-gen, maar misschien is de next-gen versie van Fifa 14 wel helemaal top, want deze trailer was enkel voor de huidige consoles en PC.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat weet je niet idd, maar Konami doet er iig alles aan om FIFA te overmeesteren, we zullen het zien! Ik ben de komende jaren iig benieuwd!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hopen dat het stadionsfeer qua geluiden ook zo goed wordt , want de screens van het publiek zien er goed uit!

• Mars18
iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:09:
Hopen dat het stadionsfeer qua geluiden ook zo goed wordt , want de screens van het publiek zien er goed uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen het TIFO ziet er goed uit.
Publiek op zich is niet zo mooi toch?

• ninc
  • Laatst online: 22-05 21:05
Nou, we kregen juist vaak de feedback, van over de hele wereld, dat Fifa 13 te snel was, te arcade. En als we naar de locomotie keken, vonden wij het niet atletisch genoeg ogen. We hebben ons sinds Fifa 10 gefocust op een zo responsief mogelijke game, maar dat zag er soms gewoon niet goed uit. Dus dit is iets wat mensen wel gaan waarderen denken we, omdat het er beter en authentieker uitziet, wat langzamer speelt en meer draait om opbouwen.
Nou, he he. Die pace was ik al helemaal zat in Fifa 13, gelukkig gaat het in Fifa 14 wat trager en draait het meer om goed op te bouwen.

Wel zie ik weer potentieel om als je voorstaat met 1-0 in divisie 1 en je bent echt competitief, dat je dan met je beste verdediger de bal gaat afschermen bij de cornervlag. Zo een beest die niet van de bal af te zetten is.
Maar aan trailers hebben we niets. We moeten gameplay video's hebben of nog liever gezegd een demo;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

iPodKiller schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas is de PC-versie van FIFA14 niet next-gen :'(

Nog een hands-on: http://www.gamer.nl/preview/426340/fifa-14-hands-on-definitie-van-modern-voetbal

[Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 06-06-2013 12:41]

• SR8
  • Niet online
Another footnote to the defensive changes in FIFA 14 is that EA have finally toned down auto-tackle to a point where it's almost vanished. If an attacker is right on top of you, your defender will still poke out a leg automatically but apart from those really close encounters that happen faster than you could ever react, it's completely on you to time your tackles.
I can say though in the current build RB (second press) defending has taken a massive nerf. It'll bring a second player in, but they'll keep distance and not auto tackle unless you dribble right into them.
Ik ben benieuwd of dit in de final build ook nog zo is.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

tikkie langdradig maar het klinkt wel goed.

I served in a company of heroes.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Wat gebeurt er met je stem?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn broer is eventjes op vakantie, die doet altijd alle commentary's, zoals je hoort ben ik niet zo goed erin hahah.

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04 12:29
Ik laat deze lekker liggen. Fifa 13 had ik gepre-ordered en dat heb ik geweten met al die bugs de eerste weken.
Ben sowieso van plan om eind van het jaar een PS4 te kopen en verwacht dat ze Fifa 14 nog voornamelijk voor de huidige consoles zullen ontwikkelen, met misschien een iets opgepoetste versie voor next-gen.
Ik sla een jaartje over in de hoop dat ze me met 15 op de PS4 eindelijk weer een keer echt weten te verrassen.

Kom in die periode toch tijd tekort door o.a. GTA 5 en Watch Dogs :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat nuttige fifa news v/d week.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XiCvSoYeWhc]

• MyUtd4Life
EA heeft een screenshot online gezet van Next Gen versie van FIFA 14:

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

MyUtd4Life schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:16:
EA heeft een screenshot online gezet van Next Gen versie van FIFA 14:
[afbeelding]
Zijn oren zien er wel erg nep en geplakt uit. De graphics van het publiek zagen er op de E3 goed uit trouwens.

• Mars18

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben niet echt omver geblazen door die Ignite.. Publiek daarentegen ziet er wel goed uit!

Gezichtscans van Barca en Atletico gaan ook denk ik gebruikt worden voor FIFA 14 current gen.

• Mars18
Ik vond Pique wel erg echt lijken. Publiek is wel mooi, maar nog zie je 100 keer het zelfde poppetje.
Ik weet dat het lastig is om dit anders te krijgen.

• SR8
  • Niet online
Pique lijkt idd goed. Fabregas en Xavi daarentegen weer niet.

Juanfran herkende ik wel direct van de zijkant. Die zit niet in deze trailer, maar was gisteravond wel te zien in een duel met Messi.

• Anoniem: 489515
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
De grootste stoorzender is nog altijd het zwaar overschatte van de snelle spelers. Zo'n welliton, walcott, sturridge etc. zijn veel te goed gemaakt. Best dat ze zo snel zijn, maar ze hebben met deze snelheid niet de bal altijd aan een touwtje en met fifa 13 zijn het super spitsen die ook nog eens alles er in schieten. Een speler als van persie is zo goed in het echt, maar is veel minder geliefd dan een speler als bent of sturridge.

• qmt
Zullen we deze E3 nog (next-gen) gameplay te zien krijgen? Bij EA persco werd volgens mij gezegd dat de game deze week speelbaar zou zijn, maar dit kan natuurlijk ook achter gesloten deuren zijn...

• Mars18
qmt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:15:
Zullen we deze E3 nog (next-gen) gameplay te zien krijgen? Bij EA persco werd volgens mij gezegd dat de game deze week speelbaar zou zijn, maar dit kan natuurlijk ook achter gesloten deuren zijn...
Ik hoop het, ben benieuwd hoeveel verschil er in de next-gen versie zit, als je gewoon op camera tele speelt. :)

• qmt
Heb hier wat gameplay gevonden: FIFA Soccer Blog

De gameplay is tot nu toe enkel van de current-gen, de next-gen schijnt getoond te worden achter gesloten deuren dus het is nog maar de vraag of we daarvan iets te zien krijgen. Wél is er een foto van de demonstratie-setup voor de next-gen verschenen met een hele kleine sneak peek :P

• qmt

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Opvallend hoog Barca gehalte in FIFA14. Zeker omdat EA eerst geen rechten kreeg voor Nou Camp en nu wel.

• qmt
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:16:
Opvallend hoog Barca gehalte in FIFA14. Zeker omdat EA eerst geen rechten kreeg voor Nou Camp en nu wel.
Ja inderdaad, FIFA focust op Barca, en PES focust op Bayern. Vond het erg jammer dat ze bij die presentatie enkel wat herhalingen en voorbeeldjes lieten zien. Veel leuker om gewoon een wedstrijd te laten zien waarbij we zelf de nieuwe dingen kunnen ontdekken.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

qmt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:07:
Heb hier wat gameplay gevonden: FIFA Soccer Blog

De gameplay is tot nu toe enkel van de current-gen, de next-gen schijnt getoond te worden achter gesloten deuren dus het is nog maar de vraag of we daarvan iets te zien krijgen. Wél is er een foto van de demonstratie-setup voor de next-gen verschenen met een hele kleine sneak peek :P

[afbeelding]
Mijn analyse van de current gen E3 gameplay van FIFA 14 :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Ro_IPbIfZE]

Ben benieuwd wanneer we next gen footage te zien krijgen!

Edit: Gamespot gaat de next gen FIFA streamen!

[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 14-06-2013 18:24]

• MyUtd4Life
Gisteren is dat van GameSpot (en IGN) al geweest, wat qmt al gepost heeft. Lijkt me zeer sterk dat GameSpot nogmaals gaat streamen met FIFA 14 en al helemaal geen hele wedstrijd bijv.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oh, zie het nu ook , was gisteren al.. Alleen maar klote replays...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AwEDl88R-g4]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En de Box art, dit is waarschijnlijk de definitieve.

http://news.futhead.com/p...-fifa-14-box-art-revealed

Gebruik aub de edit knop, je hebt bijna een triple post te pakken..

[Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2013 19:58]

• qmt
Zonder Pre-order now neem ik dan aan :P Ziet er goed uit maar het hoesje interesseert me het minst van alles, die staat de rest van het jaar meestal leeg in de kast.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Onlangs weer begonnen met Be A Pro Career. Hoop dat ze hier wel wat meer mee doen.

Nu kan ik niet aangeven waarom ik een aanbod voor een transfer afsla. Resultaat is dat iedereen aan je begint te trekken en de club nieuwe spelers aantrekt om jou vertrek op te vangen. In mijn game werd er, muv de eerste transfer periode, dus telkens 1 a 2 strikers aangetrokken.

Hierbij denk ik dan aan

- Ik wil niet weg
- Ik wil niet naar die club (anderen zullen blijven proberen)
- Ik wil niet naar dat land (clubs uit dat land komen voorlopig ook niet zeuren)
- Ik wil alleen een binnenlandse transfer maken (alleen clubs uit dat land trekken je aan).

Ook mogen de 2e elftallen wel terug komen en mogen ze wel introduceren dat je als wissel erbij kunt komen.
Ben na 2 jaar Go Ahead Eagles (uitleg hoe staat in FIFA 13 topic) naar Fulham gegaan maar speel zelden. Op die manier groei ik dus ook nauwelijks.
Als invaller zou ik nog wat kunnen verbeteren of via het 2e elftal ofzo.

Ook is het nooit duidelijk wat de club wil. Accepteren ze het bod omdat het zo'n goed bod is of willen ze van me af?? 8)7

[Voor 5% gewijzigd door Player1S op 17-06-2013 11:24]

Player1s Twitch

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 18:53

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Omdat de nieuwe Engine van Fifa niet op de PC gaat komen en ik waarschijnlijk toch de Playstation 4 ga kopen, hoop ik dat er een bundel uitkomt voor Fifa 14 met PS4.
of een bundel BF4 en PS4 en dan koop ik Fifa 14 er later nog bij ;)

Ik heb de game nog niet besteld, omdat ik eerst wil wachten op dit soort deals voor het aanschaffen van een PS4.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
EA verklaart waarom Ignite niet naar de PC komt:
http://www.polygon.com/20...-wilson-interview-e3-2013

Persoonlijk denk ik dat er een andere reden achter zit. Zo denk ik dat als ze Ignite voor de PC zouden uitbrengen mensen het sneller voor de PC zouden kopen ipv voor de PS4 en XBOX One, omdat Ignite dan eerder beschikbaar is op de PC en dat willen Sony en Microsoft met zo'n grote titel als FIFA natuurlijk niet..

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:24
Het is gewoon een zakelijke beslissing, als ze de 360 versie porten dan kan hij ook op een broodrooster draaien. En hoe meer pc's aan de requirements voldoen hoe beter, volgens EA tenminste.

Pc spelers klagen al jaren dat de console versies de pc ophouden, nu wordt eindelijk de lat wat hoger gelegd, komt EA met deze crap.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 18:53

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik was toch wel vanplan om een PS4 aan te schaffen met Fifa14 ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:04
Is het waar dat FUT alleen op Xbox One komt?

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:40:
Nope.

• qmt
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:40:
Xbox One heeft binnen FUT iets exclusiefs, wat dit is is niet bekend. FUT zal ook voor PS4 (en huidige consoles) gewoon beschikbaar zijn.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• MyUtd4Life
Ik ben een tevreden abonnee van je op YouTube, maar ik vind deze Photoshop niet erg geslaagd om eerlijk te zijn. Achtergrond is wel erg kleurrijk geheel geworden, terwijl de renders wellicht wat meer blending en betere plaatsing hadden kunnen krijgen. Maar zeker leuk dat je het probeert.

Hoop zelf binnenkort (weer) wat ingame beelden te zien van Next Gen, maar EA kennende is het daar zeer zuinig mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bedankt voor je feedback, ook leuk om te weten dat je geabboneerd bent om mijn account ;) ik begrijp wat je bedoeld :) Het blijft moeilijk om goede foto's te vinden, het liefst wil ik geen renders met open armen zoals cazorla, dan kun je er bijna niks mee, die van Cazorla is ook helaas een slechte shot desondanks de foto van hoge resolutie is, die van podolski daarentegen is weer goed. Gelukkig heb ik de locale Arsenal fotograaf gevonden op flickr, dat scheelt ook weer. Maar dit is weer mijn cover art na zoveel maanden! Eventjes in vorm komen haha.

Vind hem eigenlijk mooier op 1:08 totdat de paint splatters erin komen :+

[Voor 15% gewijzigd door iPodKiller op 23-06-2013 00:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-04 19:33
Belachelijk dat de Next-Gen niet op de PC uitkomt. Weer grote misstap van EA, gadverdamme :(

Ben ik dan verplicht om tegenwoordig een console te kopen voor leuke games? Steeds minder AAA titels voor mij, en meer geld steken in de Indy developers :).

Overigens vind ik FIFA velen malen fijner spelen op de PC dan de PS(bij vrienden) er is geen button lag, en het poppetje reageert onmiddellijk op je actie. Waarbij je bij de PS3 afentoe nog 2-3 stappen vooruit moet denken.

Denk dat ik hem dit jaar oversla, of gewoon lekker download van een minder legale bron.

[Voor 38% gewijzigd door Bjorn89 op 23-06-2013 14:46]

• Mars18
Nog steeds geen ingame beelden gezien van de next-gen versie.
Alleen dat van barca-atletico van de replay

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zul je tijdens de Gamescom wel zien, maar verwacht geen wonderen ofzo. Replay zag er niet zo bijzonder uit, grafisch wel een stapje hoger, maar ja dat mag ook wel.

• qmt
Cover Fifa 14 (Benelux)

[Voor 4% gewijzigd door qmt op 27-06-2013 18:08]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:04
Kut Messi waarom hem ..

• qmt
Contract helaas.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Waarom plakken ze die kut FIFA licentie direct aan de FIFA 14 logo? :/

En waarom krijgen wij nooit een cover athlete op de Benelux, gewoon 1 speler uit de pro league en 1tje uit
de eredivisie.

Los daarvan, de cover is niet zo heel spectaculair.. hoop dat EA snel weer de downloadbare club covers vrijgeeft na release, lekker met een Arsenal cover de jaar door :) Stukken beter dan elke keer Messi zien imo. Die veeg moet er ook af, dat is iets teveel Barca imo.. alsof ze in de EA Ignite trailers al Barca niet genoeg hebben laten zien... Hoe zullen ze dat oplossen als er meerdere spelers opkomen?

Redelijk hoge resolutie versie :
http://media10.shortnews....ndes-Ergebnis_1035506.png

http://regionps.com/wp-content/uploads/2013/06/fifa14.jpg

[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 27-06-2013 21:35]

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04 12:29
Ben al een paar jaar klaar met die hele Barca/Messi hype. Kan me nog herinneren dat ze ieder jaar een andere (of anderen) op de cover hadden staan.
Alsof Messi de enige is die een beetje kan ballen..

• Mars18
Ik vind deze cover mooier

[Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 28-06-2013 09:14]

• Cerberi
  • Laatst online: 18-03 11:19
ja waarom de wereldvoetballer van het jaar op de cover zetten?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 12:16

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Staat er elk jaar bijna wel op, gets boring...

"Oooh Jeroen!"

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Cerberi schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:30:
[...]
ja waarom de wereldvoetballer van het jaar op de cover zetten?
Vroegah... toen alles beter was, had je zo'n cover: :9~

http://www.sportskeeda.com/2013/01/22/ea-sports-fifa-covers-over-the-years/comment-page-2/

Messi mag er best op, maar doe dan ook een paar andere voetballers erbij, Zlatan bijvoorbeeld.

[Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 28-06-2013 09:59]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geen oudere FIFA's? De nog oudere, titels.

Maar wat was die 2003 cover zoo vet destijds, serieus FIFA 2003 was zo vernieuwend toen! Je kon daadwerkelijk de gezichten herkennen van een aantal spelers! Bij 2002 ook wel een beetje maar in 2003 helemaal.

edit :

Alle intro's van 94 t/m 13 _/-\o_ FIFA 98 , 2002 / 3 / 4 en 2006 _/-\o_ 09 was ook nog wel vet!

[Voor 32% gewijzigd door iPodKiller op 28-06-2013 11:11]

• MyUtd4Life
Alles draait bij EA om geld, en dat geld is gebruikt om contract met Messi te realiseren voor een aantal jaar. Dan is het logisch dat hij op de cover staat.

Vind dit geen lelijke cover, mooier ook dan FIFA 13, maar hoe vaak kijk je nou naar die cover? Zelden lijkt mij.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:14

Satom

Verzamel ervaringen

MyUtd4Life schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:59:
Alles draait bij EA om geld, en dat geld is gebruikt om contract met Messi te realiseren voor een aantal jaar. Dan is het logisch dat hij op de cover staat.

Vind dit geen lelijke cover, mooier ook dan FIFA 13, maar hoe vaak kijk je nou naar die cover? Zelden lijkt mij.
Schijfje in de console, schijfje uit de console. Voor de PC ben het schijfje alleen nodig voor installatie, dus volgens mij zie je de cover vrijwel niet.. :X

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:59:

Ik zie de FIFA 13 cover vrijwel elke dag, ik switch vaak van PS3 spellen elke dag, dus het is fijn om zo'n club cover te downloaden, als ze komen dan dit jaar..

Vind de cover saai, niks bijzonders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Weet niet of iemand het interessant vind, maar bij Bol.com is het spel te reserveren voor PS4, voor € 69,9599 met een fictieve releasedatum :)

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 23:32

Jeroen87

Bier Connaisseur

Release Datum zou 26-09-2013 moeten zijn.

Craft beer specialist

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Jeroen87 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:46:
Denk het niet hé! PS4 spel zou dan eerder op de markt zijn dan de console zelf ;)

• MyUtd4Life
Jeroen87 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:46:
Is release datum van PS3, 360 en PC versie;)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:25
Het staat voor mij vast dat ik gewoon wacht tot de PS4 uit is en dan pas FIFA14 koop.
Misschien komt er ook nog een leuke bundel met PS4 + FIFA14 voor een schappelijk prijsje :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40
Een officiële bundel met FIFA 14 zal er niet snel komen, de eerste officiële PS4 bundels zullen met games komen uit Sony's eigen studios.

Van FIFA 14 op de XB1 en PS4 verwacht ik niet zoveel: De Ignite Engine, het publiek eindelijk in 3D en wat betere graphics dan de Current Gen. Ik denk dat EA pas met FIFA 15 echt wat zal laten zien. Alle eeste FIFA's op een nieuwe generatie waren wat lafjes. EA is puur uit op winst, en investeert alleen maximaal als de installed base groot genoeg is. En PES brengt geen Next Gen uit, dus hebben ze daar ook geen concurrentie te vrezen op de Next Gen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Jumpman schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:14:
Een officiële bundel met FIFA 14 zal er niet snel komen, de eerste officiële PS4 bundels zullen met games komen uit Sony's eigen studios.

Van FIFA 14 op de XB1 en PS4 verwacht ik niet zoveel: De Ignite Engine, het publiek eindelijk in 3D en wat betere graphics dan de Current Gen. Ik denk dat EA pas met FIFA 15 echt wat zal laten zien. Alle eeste FIFA's op een nieuwe generatie waren wat lafjes. EA is puur uit op winst, en investeert alleen maximaal als de installed base groot genoeg is. En PES brengt geen Next Gen uit, dus hebben ze daar ook geen concurrentie te vrezen op de Next Gen.
Ik weet niet of jij van een PS3/XBOX360 naar PS4 gaat, maar ik ga van een PC naar PS4.. en af en toe speel ik FIFA13 bij vrienden op de console, dat is toch veel beter/leuker. Spelers bewegen soepeler :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08

iChaos

It's Lupus.

Ik ben ook wat bezig geweest met custom covers en na circa 2 uur is dit het eindresultaat:

Best wel tevreden mee :) (Ja, ik kijk graag naar de Turkse league) Tips/opmerkingen zijn welkom, vond dit wel leuk om een keer te doen! Wellicht dat ik er morgen weer een doe en er dan meer tijd aan besteed.
Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee