Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Ronaldo 93 pace.. de tactiek van 99% van de online tegenstanders is alweer bekend :')

edit:
Zie nu dat Bale ook op 93 zit. Worden leuke wedstrijden tegen Real..

[ Voor 8% gewijzigd door veldkampj op 06-09-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FIFA14 TV reclame:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40
Hoe kan Pedro nu weer een high/low workrate hebben, terwijl dat in 13 high/high is? Het lijkt me niet dat Pedro opeens heel anders is gaan spelen. Normaal is het toch wel iemand die ook behoorlijk wat verdedigende meters aflegt.. 8)7

Er zijn wel meer workrates die imo niet kloppen. Robben ook echt in de top 10. :F

[ Voor 11% gewijzigd door Lee245 op 06-09-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Hoe zit dat eigenlijk met de web app van FUT die op 15 september te bereiken is? Dan zijn er toch nog helemaal geen kaarten in de omloop en is er niemand die iets kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:11

Satom

Verzamel ervaringen

Iedereen begint met een standaard selectie kaarten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Klopt, afhankelijk van je activiteiten in FIFA 13 krijg je een aantal packs. Het is dus belangrijk dat je goed de markt afspeurt op koopjes van mensen die geen verstand hebben van prijzen. Vorig jaar in eerste week Suarez en Higuain op kunnen pikken voor een paar k, waarbij Suarez verkocht kon worden voor 30k en Higuain voor 15k.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
iChaos schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:06:
Hoe zit dat eigenlijk met de web app van FUT die op 15 september te bereiken is? Dan zijn er toch nog helemaal geen kaarten in de omloop en is er niemand die iets kan doen?
En hoe krijg je toegang tot de web app is dat alleen voor pre orders/Fifa 14 ultimate? Weet iemand eigenlijk hoeveel divisie FUT 14 heeft ik zelf kan het nergens terug vinden. Gewoon weer 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 13:07
goosche schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:51:
[...]

En hoe krijg je toegang tot de web app is dat alleen voor pre orders/Fifa 14 ultimate? Weet iemand eigenlijk hoeveel divisie FUT 14 heeft ik zelf kan het nergens terug vinden. Gewoon weer 5?
Nee, in FUT 14 zijn er 10 divisies in seasons. Daarnaast de gewoonlijke toernooien en ook kun je nu weer een enkele wedstrijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

MyUtd4Life schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:02:
Klopt, afhankelijk van je activiteiten in FIFA 13 krijg je een aantal packs. Het is dus belangrijk dat je goed de markt afspeurt op koopjes van mensen die geen verstand hebben van prijzen. Vorig jaar in eerste week Suarez en Higuain op kunnen pikken voor een paar k, waarbij Suarez verkocht kon worden voor 30k en Higuain voor 15k.
Alleen vraag ik me nu af, ik als PC-speler ga over naar een PS4. Dus geen Ultimate Team voor, denk ik(?) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:47
jammer dat EA zo gek op Messi is, altijd hem hogere rating geven dan Ronaldo.. zal ook wel met contract of iets te maken, maar toch

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

SuperVeloce schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:58:
jammer dat EA zo gek op Messi is, altijd hem hogere rating geven dan Ronaldo.. zal ook wel met contract of iets te maken, maar toch
Messi is ook wel beter dan ronaldo, dus vindt het logisch dat messi een hogere rating heeft.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Satom schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:42:
[...]
Alleen vraag ik me nu af, ik als PC-speler ga over naar een PS4. Dus geen Ultimate Team voor, denk ik(?) :X
Even crosspost van reactie die ik gister plaatste op andere site:
Het zit zo:
Als jij FIFA 13 op PS3 gespeeld hebt krijg je toegang voor de Playstation versie van de Web App voor FIFA 14.

óf

Als jij FIFA 14 in bezit krijgt voor je PS3/PS4 dat je sowieso toegang krijgt tot de Playstation versie van de Web App voor FIFA 14, maar dat lijkt me logisch.

Want zover ik weet is het niet mogelijk om aan te geven als jij FIFA 13 op de PC / Xbox 360 hebt gespeeld dat je voor FIFA 14 wilt veranderen naar Playstation.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BTuZO8pIAAA9Ok5.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

MyUtd4Life schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:18:
[...]

Even crosspost van reactie die ik gister plaatste op andere site:
Het zit zo:
Als jij FIFA 13 op PS3 gespeeld hebt krijg je toegang voor de Playstation versie van de Web App voor FIFA 14.

óf

Als jij FIFA 14 in bezit krijgt voor je PS3/PS4 dat je sowieso toegang krijgt tot de Playstation versie van de Web App voor FIFA 14, maar dat lijkt me logisch.

Want zover ik weet is het niet mogelijk om aan te geven als jij FIFA 13 op de PC / Xbox 360 hebt gespeeld dat je voor FIFA 14 wilt veranderen naar Playstation.
Hmm, duidelijk. Ik heb de PS4 versie al gepreorderd! We zien het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Wie weet hoe laat de downloads beschikbaar zijn ?:D

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Xbox 360: vandaag (het is na middernacht), geen idee hoe laat
PS3: in de nacht van 10 op 11 september zal hij beschikbaar zijn in de Verenigde Staten, Europa krijgt hem op 11 september overdag

Bron: heb het 2 uur geleden ergens gelezen, weet niet zeker of het klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Pykow schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:36:
[...]

Messi is ook wel beter dan ronaldo, dus vindt het logisch dat messi een hogere rating heeft.
Op basis van wat? Meer goals?? Bedenk ook welke positie spelers spelen, wat tactiek van teams is.
Bij Barca bijna alle ballen naar Messi.

PC: Demo wordt verwacht op dinsdag 10 september rond 10:30 uur.
Xbox 360: Demo wordt verwacht op dinsdag 10 september rond 15:00 uur.
Playstation 3: Demo wordt in de Europese Store verwacht op woensdag 11 september rond 18:00 uur. Beschik je echter over een Amerikaans Playstation account dan kan je via de Amerikaanse Store de demo dinsdagavond rond 20:30 uur verwachten.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Demo voor PC is nu al te downloaden

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Heb net de demo net 1 helft ff snel gespeeld. En als 'elke-dag-fifa-speler', is dit wel weer een verademing vind ik. Alles voelt nog dynamischer aan, aannames zijn realistischer, schieten gaat veel mooier, 't is allemaal niet veel anders maar toch die kleine aanpassingen doen het 'm.

Vanavond maar weer eens een aantal potjes spelen. En dan de + en - punten eens benoemen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PC: Demo wordt verwacht op dinsdag 10 september rond 10:30 uur.
Xbox 360: Demo wordt verwacht op dinsdag 10 september rond 15:00 uur.
Playstation 3: Demo wordt in de Europese Store verwacht op woensdag 11 september rond 18:00 uur.

Beschik je echter over een Amerikaans Playstation account dan kan je via de Amerikaanse Store de demo dinsdagavond rond 20:30 uur verwachten.

Teams: Borussia Dortmund, FC Barcelona, New York Redbulls, Boca Juniors, AC Milan, Manchester City, PSG en Tottenham Hotspur
Speelbaar stadion: Camp Nou
Speelduur per helft: 3 minuten
Commentaar: Engels
[bron: FIFA Benelux]
Demo staat op Origin inderdaad. Ga hem vanavond ff downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Is het al bekend of ultimate team ook al speelbaar is in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Het is 2013 en bij EA Sports zit de bal nog steeds aan een lijntje vast die verbonden is met iedere speler op het veld. Iedere pass komt of perfect aan of wordt perfect onderschept. Iedere balaanname is foutloos etc. etc.

Voetbal bestaat uit slechte passes die soms helemaal niet aankomen en dus een sprintduel veroorzaakt tussen twee spelers naar de bal toe. Voetbal bestaat uit moeilijke balaannames waarbij de bal van de voet kan springen en dus ook een duel om de bal kan veroorzaken. Als je een bal wilt passen naar een teamgenoot die 20 meter van je af staat dan geef je die bal een bepaalde snelheid mee. Een tegenstander die 2 meter van je afstaat kan die bal onderscheppen ja, maar de bal is te hard gespeeld om hem als Diego Maradona direct te kunnen controleren en in een vloeiende dribbel direct mee te nemen.

Als ze dit bij EA Sports eens gaan inzien en dan implanteren dan wordt het nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dracul schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:26:
Het is 2013 en bij EA Sports zit de bal nog steeds aan een lijntje vast die verbonden is met iedere speler op het veld. Iedere pass komt of perfect aan of wordt perfect onderschept. Iedere balaanname is foutloos etc. etc.

Voetbal bestaat uit slechte passes die soms helemaal niet aankomen en dus een sprintduel veroorzaakt tussen twee spelers naar de bal toe. Voetbal bestaat uit moeilijke balaannames waarbij de bal van de voet kan springen en dus ook een duel om de bal kan veroorzaken. Als je een bal wilt passen naar een teamgenoot die 20 meter van je af staat dan geef je die bal een bepaalde snelheid mee. Een tegenstander die 2 meter van je afstaat kan die bal onderscheppen ja, maar de bal is te hard gespeeld om hem als Diego Maradona direct te kunnen controleren en in een vloeiende dribbel direct mee te nemen.

Als ze dit bij EA Sports eens gaan inzien en dan implanteren dan wordt het nog wat.
Dat klinkt als een sim, als het zo realistisch mogelijk moet kun je beter zelf op het veld gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Zo, 3 potjes gespeeld:
- Voelt veel 'zwaarder' aan. De spelers bewegen niet meer zo snel/
- Pacewhoring lijkt 'deels' aangepakt te zijn. Ik kan in ieder geval niet meer wegsprinten én goed de bal onder controle houden met Defoe, Bale, Lennon, Walker....
- Spelers met goede balcontrole en dribbel zijn dodelijk. Je kan de bal echt niet meer makkelijk afpakken.
- Verdedigen lijkt daardoor moeilijker te zijn.
- Loopacties zijn weer net iets beter geworden.

Voorlopig ziet het er goed uit, maar ik denk dat ik nog flink moet wennen. Zomaar even steekpass en wegsprinten zit er niet meer in.

Maar hebben anderen ook het gevoel dat het spel zwaarder aan voelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024

Of je zet alle controls naar manual en je hebt precies wat je wilt! Genoeg passes van je die mislukken, die te hard of te zacht zijn, waarna je er met z'n tweeën naartoe moet sprinten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
http://www.twitch.tv/klapvoorjekop

Ik doe hier wat fifa 14 demo streamen vandaag!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

KontI schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:29:
[...]

Of je zet alle controls naar manual en je hebt precies wat je wilt! Genoeg passes van je die mislukken, die te hard of te zacht zijn, waarna je er met z'n tweeën naartoe moet sprinten!
Waar denk je dat ik hem op heb staan. Het verandert alleen de tegenstander niet en ook niet de perfecte balaannames bij een onderschepping van harde passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
chengbondkwok schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:28:
Zo, 3 potjes gespeeld:
- Voelt veel 'zwaarder' aan. De spelers bewegen niet meer zo snel/
- Pacewhoring lijkt 'deels' aangepakt te zijn. Ik kan in ieder geval niet meer wegsprinten én goed de bal onder controle houden met Defoe, Bale, Lennon, Walker....
- Spelers met goede balcontrole en dribbel zijn dodelijk. Je kan de bal echt niet meer makkelijk afpakken.
- Verdedigen lijkt daardoor moeilijker te zijn.
- Loopacties zijn weer net iets beter geworden.

Voorlopig ziet het er goed uit, maar ik denk dat ik nog flink moet wennen. Zomaar even steekpass en wegsprinten zit er niet meer in.

Maar hebben anderen ook het gevoel dat het spel zwaarder aan voelt?
Klinkt alvast goed. Erger me vaak kapot aan teams die alle ballen op Ronaldo gooien en dan lekker rushen, alhoewel ik mij daar ook op aangepast heb.

Ben nu aan het downloaden en straks eens kijken hoe het speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
In FIFA 13 was Messi in principe niks op Online-modus. Denk dat daar in FIFA 14 wel verandering in gaat komen. Pace speelt veel minder een rol, en het dribbelen/bal controle/bal vastheid speelt een veel grotere rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Leuke ideeen van je, maar natuurlijk volstrekt kansloos voor een game, tenzij we wedstrijden van 90 minuten gaan spelen. Het klinkt alsof je een sim wil, maar als de fouten in het spel komen die je wil, wordt het een flink frustrerend spel en zal het resulteren in een spel waarbij profiteren van fouten de manier wordt van scoren. En worden simpele kansen vaker onbenut, waardoor het erg vaak 0-0 zal worden.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 11-09 23:43

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben aan t checken ;) haha, Kansen creeren is moeilijker dan voorheen lijkt t, verdedigers zijn sterker geworden omdat man met bal het altijd aflegt tegen ze. Ik vraag me ook af of dat bij Robben of Ribery ook zo is, die hebben een goede bal controle terwijl ze ook heel snel zijn. Dan is het niet realistisch als bijv. een vidic ze komt inhalen opeens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:31
Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today

https://twitter.com/RobHodson_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Net effe een paar potjes gespeeld.
-Pace lijkt minder te zijn, omdat je meer ruimte nodig hebt om je volledige snelheid te bereiken, terwijl in fifa 13 je zo op topsnelheid bent. En op topsnelheid kun je nu minder dan voorheen.
-Bal aannemen en naar de bal toe rennen is ook anders. Vaak genoeg dat ik een speler aanspeel en deze dan overlopen wordt door de tegenstander
-Het afwachten door A ingedrukt te houden, lijkt ook wat minder te zijn geworden. Je staat sneller op het verkeerde been door een beweging van de tegenstander.

Het lijkt dus meer passen/kijken/openingen creeeren ipv langs te rennen met snelle spelers.
En leuk zijn de persoonlijke statistieken per speler, zodat je precies kan zien waar de speler heeft gelopen, hoeveel hoge/lage ballen hij heeft gegeven, aantal tackles, aantal voorzetten etc.
Is handig om straks bij Pro Clubs ook te hebben, om te zien waar men positioneel op het veld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De AI lijkt ook een stuk beter, dat gekap en gedraai lijkt wat minder en ze gaan zowaar meer een voetballende oplossing zoeken.
Impact engine is ook een stuk subtieler lijkt het hoewel ik niet weet hoe dat voorheen was op de pc.
Benieuwd naar de PS3 versie.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
PS3/Xbox360/PC versie is precies gelijk. Ben benieuwd of FIFA 15 op elke console/PC next-gen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toogjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 07:45
Kun je eigenlijk ook online spelen met de demo (xbox versie)? Tegen de AI spelen vind ik stukken minder leuk, dus hopelijk kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Volgens mij is de demo van Fifa 14 niet gelijk hoor op de PC. PC versie verschilt altijd met de console versies. En volgens mij had ik gelezen dat de console versie dit jaar weer uitgebreider is.

Zelf wachtende op de Playstation demo tot vanavond in de US store..

Gr. en speelse iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
het spel ziet er echt heel soepel uit, wel gaaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
epamel schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:34:
Volgens mij is de demo van Fifa 14 niet gelijk hoor op de PC. PC versie verschilt altijd met de console versies. En volgens mij had ik gelezen dat de console versie dit jaar weer uitgebreider is.
PC versie is grafisch gelijk aan PS3/360. De Nextgen's zullen wel weer andere engine hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Kaap schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:56:
[...]

PC versie is grafisch gelijk aan PS3/360. De Nextgen's zullen wel weer andere engine hebben.
Voor zover ik weet hebben de PS3 en de 360 ook reeds de nieuwe engine, alleen worden er door het ontbreken van de rekenkracht enkele functies achterwege gelaten. De PC versie heeft nog niet eens de nieuwe engine en zal grafisch misschien hetzelfde zijn, maar de gameplay is net wat anders helaas.

Bron: http://www.pu.nl/artikele...een-ignite-engine-hebben/

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
De Ignite engine is naar mijn mening ook niet aanwezig op de PS3/Xbox360. Dat artikel vermeld alleen dat de PC versie de Ignite niet heeft, volgens mij is dat alleen met PS4/XboxOne zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik heb nog even verder gekeken, maar kan dit ook niet goed achterhalen. Ach, ik koop de 360 versie wel en straks in november krijg ik gratis fifa 14 op de Xbox One. Kan ik mooi het verschil testen mocht dit aanwezig zijn.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
de huidige generatie consoles en de pc beschikken NIET over de ignite engine.

Dit was door EA bevestigd tijdens gamecon, alleen kan ik het nieuwsbericht niet meer terug vinden...

Demo zou vandaag tussen 1100 en 1500 beschikbaar moeten zijn, maar staat nog niet op de xbox marketplace.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toogjes
#FIFA14Demo... we feel your pain! We're waiting for Xbox Live to update, just like you - @Xbox @xboxuk

https://twitter.com/EASPORTSFIFA

Nog ff geduld nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Dus is PC/Xbox360/PS3 hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor: weet iemand of ik op de engelse versie van fifa 14 in het nederlands kan spelen? Ik wil namelijk Bale heel graag op de cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENOOW1234
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Zit Eriksen al in de squad bij de Spurs, aangezien Bale er nog bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENOOW1234
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:43:
Even een vraagje tussendoor: weet iemand of ik op de engelse versie van fifa 14 in het nederlands kan spelen? Ik wil namelijk Bale heel graag op de cover!
FIFA is vrijwel altijd multi-language. Het kan zijn dat Nederlands er niet bij zit, maar is dit een ramp? Ikzelf speel altijd in het engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Demo downloaden gaat wat traag haha. Waarschijnlijk veel mensen tegelijk aan het binnenhalen op de 360.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus eigenlijk hebben we gewoon Fifa 13.5 ipv 14? (ignite engine werd met zo'n enorme poeha verteld).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:57:
Dus eigenlijk hebben we gewoon Fifa 13.5 ipv 14? (ignite engine werd met zo'n enorme poeha verteld).
Jup. Dus als je perse met de ignite engine wilt spelen, dan moet je op de PS4/Xbox One zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het antwoord!
SinergyX schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:57:
Ja dat kan je elke keer zeggen. Vorig jaar was het ook Fifa 12,5 volgens velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Voor de gene die em in de queue willen zetten voor de xbox:

http://marketplace.xbox.c...5-d802454189cd?noSplash=1

nvm, krijg allemaal errors :)

I've found a glitch in the system... hmmz

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 10-09-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het publiek op PC is eindelijk geen 8bit meer.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:01:
Voor de gene die em in de queue willen zetten voor de xbox:

http://marketplace.xbox.c...5-d802454189cd?noSplash=1

nvm, krijg allemaal errors :)

I've found a glitch in the system... hmmz
ik kom er wel doorheen
Gratis
Er zijn geen geldige betalingsopties bekend.
Betalingsopties wijzigen

[ Voor 9% gewijzigd door shoombak op 10-09-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Mwah, even gespeeld (PC) en ik vind het een matige, stroperige game. Voelt allemaal niet responsief aan. Die ga ik dus niet kopen voor meer dan €20.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
BeefHazard schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:25:
Mwah, even gespeeld (PC) en ik vind het een matige, stroperige game. Voelt allemaal niet responsief aan. Die ga ik dus niet kopen voor meer dan €20.
Dit heb ik dus ook. Het voelt heel zwaar en traag aan. Geen snel spel meer. Wellicht om de pacewhores af te stoppen (en het lijkt gelukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shoombak schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:16:
[...]

ik kom er wel doorheen

[...]
Ja, ik krijg diezelfde melding, maar ik ga geen CC toevoegen voor een demo. Staat ook nog €38 op mijn account, maar kan de demo niet toevoegen aan de download rij.
Als je verder klikt krijg je een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Wachtende op de release in de Amerikaanse PSN Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
cypher21 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:30:
[...]

Ja, ik krijg diezelfde melding, maar ik ga geen CC toevoegen voor een demo. Staat ook nog €38 op mijn account, maar kan de demo niet toevoegen aan de download rij.
Als je verder klikt krijg je een foutmelding
Vanuit die twitter link ga je naar de amerikaanse marketplace. Weet niet of het verschil uitmaakt maar de nederlandse leek beter te reageren. Mijn fifa download zit op 27% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sinds wanneer moet ik een creditcard toevoegen aan mijn XBL account om gratis demo's te downloaden :? :?

Slaat nergens op. Ik wil gewoon ff die demo aan de downloadrij toevoegen zodat als ik straks thuis kom ik alleen ff de xbox aan hoef te zetten dat de demo gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
chengbondkwok schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:29:
[...]

Dit heb ik dus ook. Het voelt heel zwaar en traag aan. Geen snel spel meer. Wellicht om de pacewhores af te stoppen (en het lijkt gelukt).
Exact hetzelfde, maar na 5 potjes was ik er wel aan gewend en werd het een stuk leuker. De runs die spelers maken lijken op het eerste oog ook aardig veranderd. Verder viel me zoals al eerder werd gezegd op dat het publiek op de pc enigszins verbeterd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
iChaos schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:32:
Wachtende op de release in de Amerikaanse PSN Store...
Staat in de Europeese store. ;)

https://store.sonyenterta...90506_00-FIFA14DEMO000000

Staat in mn downloadlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toogjes
Net een uurtje gespeeld. Erg wennen allemaal. Het spel lijkt een stuk trager, zeker in vergelijking met FUT 13. Moet nu iets nieuws gaan bedenken ipv pace whoren, want op wereldklasse had ik moeite om door de verdediging heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Thanks voor de tip, staat bij mij nu ook in de queue zodat ik vnv thuis ff lekker kan spelen :)
toogjes schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:04:
Net een uurtje gespeeld. Erg wennen allemaal. Het spel lijkt een stuk trager, zeker in vergelijking met FUT 13. Moet nu iets nieuws gaan bedenken ipv pace whoren, want op wereldklasse had ik moeite om door de verdediging heen te komen.
Die ontwikkeling met pace klinkt me wel goed in de oren, wordt ik tenminste minder vaak uitgecounterd door die spelers met pace > 90

[ Voor 36% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-09-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

FIFA 14 demo in EU PSN Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

net op de dag dat mijn PC ontvoerd is als server en ik een nieuwe moet aanschaffen (of ja krijg), kan ik de demo niet spelen.

Vraagje wanneer komt de xbox360 demo ? en tot wanneer kan je de demo spelen ?
tot aan de release hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
360 demo is er al. Zie hierboven al vaker verteld :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Spacey23 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:21:
360 demo is er al. Zie hierboven al vaker verteld :)
mijn oprechte excuses, ik zag alleen PSN en op andere websites las ik PC demo beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Vanmiddag een aantal potje's PC demo gespeeld.

Alvast enkele bevindingen:
- Ik mocht ook graag op pace spelen, maar in de demo, gaat het vooralsnog behoorlijk lastig.
- Bal onder controle brengen, na een hoge lob, pass, etc. gaat niet meer vanzelf.
- Duels in de lucht, na bijvoorbeeld een voorzet of corners, zijn naar mijn idee verbeterd.
- Wissels, helaas duurt het weer veel te lang!

Edit:
- het opstarten, voordat je weer kan beginnen, pff..

[ Voor 7% gewijzigd door NLoldebroek op 10-09-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Bij mij geen fifa 14 te vinden in de lijst ? (xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Downloading FIFA14 van de EU Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
En wederom moet je honderd keer op start/ok drukken in het begin.. Dat ga ik echt nooit begrijpen, waarom je dit moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Pfff, mijn PSN download staat wel erg lang op 12%, en het ging zo snel. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha met een beetje geluk is die demo uit de PSN klaar met downloaden voordat GTA5 uit komt a.s. Dinsdag. Dit gaat 'm niet worden, zo langzaam :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geloof het of geloof het niet, een deel van de nieuwe celebrations zijn gesuggereerd door mij.

Muevelo, the business, patty cake, riding the wave(sort of) , calm down en the bear. Muevelo en Patty cake was 1000% van mij

Kijk Part 1 Part 4 en Part 5 ;)

YouTube: FIFA 14 New Celebrations suggestions

-

New skills

[ Voor 27% gewijzigd door iPodKiller op 10-09-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
13% met 1 MB per minuut, nog 1400 MB van de 1619 MB te gaan op PSN. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 10-09-2013 17:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah, bij mij is die nu vast op 72...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tip : Ga steeds op pauzeren en hervatten drukken, als je gelukt hebt kun je weer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mijn tip: download 'm via de background downloader. Waar die net 1% per 5 minuten deed, ben ik nu al ruim 10% opgeschoten in 5 minuten.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had de mijne per ongeluk weggedrukt, gelukkig was die al ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
pff die tricks zijn lastig... maar als je veel tricks goed beheerst, dol je menig tegenstander makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lastig? Als je bekend bent met skillmoves heb je deze weer zo binnen 10min onder de knie. Even goed in de arena oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
heb hem op pc gedownload, schrok mij rot zo slecht niet normaal. Mag hopen dat ik een instelling niet goed heb want dit was echt schandalig. Straks eens kijken als die op PSN beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:31
Wat ik niet snap is waarom mogen die spelers even stoppen bij de aanloop van een penalty? Dat is toch bij de Fifa verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

iPodKiller schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:02:
Had de mijne per ongeluk weggedrukt, gelukkig was die al ver ;)
Hehe, die van mij blijft nu al ruim 5 minuten hangen op 83%, jammerrrrr.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
rejer schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:22:
Wat ik niet snap is waarom mogen die spelers even stoppen bij de aanloop van een penalty? Dat is toch bij de Fifa verboden?
Ze stoppen niet echt, ze houden in. Dus een korte iets langzamere beweging. Kijk maar eens naar Balotelli die neemt zijn penalty altijd zo. Stoppen mag niet, inhouden wel :)

Ik heb net 4 potjes gespeeld 3 keer FUT en 1 keer normaal. En lijkt het wel of het Fifa 13 op 75% snelheid is. Heel apart. Had computer wel op het beste staan, was nog verdomd moeilijk om te scoren.
Aannames etc zijn wel veel mooier, ook vind ik passen moeilijker te plaatsen. Nog ff oefenen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ik vraag me echt af waarom de downloadsnelheid op PS3's zo tegenvalt... Ik heb een debug model PS3 staan waar ik content zonder licentiebestanden (demo's dus) op kan installeren vanaf USB, en het bestand kwam hier binnen met 2.5MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:36
Hmm, zou je nu ook in fut van LM naar CM kunnen gaan, want ik heb iniesta gehad als CM en nu als LM
en Menez als RM en nu als SP.

Of kijken ze nu naar dezelfde waardan als een gewone match? want daar kan een speler bijvoorbeeld op LM,CM,CAM spelen.

Voorderest speelt het anders net of alles zwaarder is(weet niet hoe ik het anders moet zeggen:P)
en het publiek ziet er eindelijk wat beter uit.
Het viel mij ook op dat de shirtjes er nu veel realistiser uitzien. Je ziet ze goed meebewegen of kreukellen met elke beweging.

[ Voor 35% gewijzigd door Ruudox op 10-09-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Voor de mensen die een error krijgen met het downloaden op de Xbox 360: http://marketplace.xbox.c...5-d802454189cd?noSplash=1
Log even in met je account, klik vervolgens rechtsonder op 'Download to Xbox 360' en hij's binnen 5 minuten binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toogjes
Ik hoop toch echt niet dat straks in online potjes ook constant van ieder schot op doel een herhaling wordt laten zien. Begin me daar nu al enorm aan te ergeren en zie het alweer voor me dat tegenstanders "vergeten zijn'' hoe je deze kunt skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Heb het even gespeeld, maar vind het weinig/niet beter dan Fifa 13 tot nu toe op de PS3. Spel loopt wel gewoon vlot. Snelheid is wat afgenomen bij het sprinten maar veel meer ontdek ik niet.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Verschrikkelijk dit. Ik vind de balcontrole echt een ramp. In FIFA 13 maakte het echt uit hoe hard je passte, maar in FIFA 14 lijkt het wel alsof ze gewoon de bal een boost geven als dat nodig is om de speler te bereiken. In beide spellen staat de hele besturing op handmatig, maar in FIFA 14 mis ik echt de controle die ik in FIFA 13 wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Bal aannemen in fifa 13 was niet moeilijk. Hier wel, dus een mooie uitdaging lijkt me. Tevens kun je de bal nu beter bij je houden wat ook leuk is tijdens een aanval. Gewoon oefenen dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 10-09-2013 19:43 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Hoe doe je dat bij je houden dan? Met L2 deed ik het ook al in 13, dus wat is de nieuwe mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Lichtjes het pookje van de richting besturen. Je dribbelt dan heel rustig opzij telkens en verdedigers kunnen dan niet goed ingrijpen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Iemand anders ook al eens gehad dat je compleet vast gezet wordt door de tegenstander?
Heb het nu in 2 potjes gehad en beide keren [toevallig] tegen de Spurs.
Het is allemaal wat wennen hoe de spelers reageren etc maar vooral de AI vind ik erg goed t.o.v. vorige edities.
Speelde een verdediger even de bal terug op z'n keeper die hem onder lichte druk besloot in 1 keer te schieten en die bal ging dus hoger dan dat die ver ging. :P
Het verschil tussen 13 en 14 is toch vele malen groter dan tussen 12 en 13 even los van het feit of je blij bent met de vernieuwde gameplay.
Mijn eerste indruk is zeer positief, niet meteen maar na een aantal potjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over fut 14.
Worden spelers als fifa uit komt meer waard dan dat ze zijn op de webapp?
Zo ja dan ga ik misschien wel als de webapp open is voor 20 euro 100000 coins kopen.
welke spelers kan je goed inkopen om daarna het 2/3/4 dubbele er voor terug te krijgen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over fut 14.
Worden spelers als fifa uit komt meer waard dan dat ze zijn op de webapp?
Zo ja dan ga ik misschien wel als de webapp open is voor 20 euro 100000 coins kopen.
welke spelers kan je goed inkopen om daarna het 2/3/4 dubbele er voor terug te krijgen?
Alvast bedankt!
Dat zijn allemaal vragen die pas beantwoord kunnen worden wanneer je de markt kunt analyseren... en op het moment is er nog geen markt :)
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste