Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
*Improves Picture Quality* ?! Dat zou wat zijn... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 01-09-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Gelijk even de update gedaan. :*) :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Er lijkt iets mis te zijn met de ZIP van Samsung. Gelukkig simpel op te lossen :)

http://www.samsung-blog-n...led-tv-f5xxx-f6xxx-serie/

Achtung! Samsung hat die Datei leider falsch gepackt, ihr müsst den Order “T-MST12DEUC_USB” entfernen! Aber nur den Ordner nicht den Inhalt! Das ganze macht ihr folgendermaßen:

1.Die Datei “T-MST12DEUC_2000.2.exe” auf eurem PC oder Laptop entpacken
2.Den Inhalt (info.txt, Ordner “image”) des Ordners “T-MST12DEUC_USB” ausschneiden und zurück in den Ordner “T-MST12DEUC” kopieren
3.Den leeren Ordner “T-MST12DEUC_USB” löschen

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Je tv werkt nog? :P Ik heb de update net even op stick gezet, vanavond maar even installeren.

[ Voor 17% gewijzigd door IkWilbert op 01-09-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ps zo te zien is de update niet voor de F8000 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

dafmay schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:37:
Ps zo te zien is de update niet voor de F8000 serie.
Klopt, alleen voor de F5xxx, F6xxx Serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
IkWilbert schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:42:
[...]

Klopt, alleen voor de F5xxx, F6xxx Serie
ok dank...helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
IkWilbert schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:15:
[...]

Je tv werkt nog? :P Ik heb de update net even op stick gezet, vanavond maar even installeren.
Ja, ik heb gewoon OTA gedaan. Dus geen USB-stick aan te pas gekomen.
TV doet het nog en de beeldkwaliteit lijkt verbeterd. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Jammer. Weer geen 5.1 optical passthrough bij de update dus?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
LuPo schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:54:
[...]

Ja, ik heb gewoon OTA gedaan. Dus geen USB-stick aan te pas gekomen.
TV doet het nog en de beeldkwaliteit lijkt verbeterd. :+ ;)
Hoe krijg ik de update via usb geinstalleerd?
Software upgrade via het toestel menu zelf is greyed out, kan ik niks mee.
Update heb ik wel kunnen downloaden van de samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
G.Scholtens schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:34:
[...]

Hoe krijg ik de update via usb geinstalleerd?
Software upgrade via het toestel menu zelf is greyed out, kan ik niks mee.
Update heb ik wel kunnen downloaden van de samsung site.
Weet ik niet?

Ik heb de update via het menu gedaan, bij Ondersteuning - Software Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
LuPo schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:49:
[...]

Weet ik niet?

Ik heb de update via het menu gedaan, bij Ondersteuning - Software Update.
Hier heb ik ook gekeken bij deze optie, maar kon de hele optie niet selecteren. Bron had ik gewoon netjes op tv staan. Vorige week kon ik de optie nog wel doen, maar toen was de update er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
G.Scholtens schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:56:
[...]

Hier heb ik ook gekeken bij deze optie, maar kon de hele optie niet selecteren. Bron had ik gewoon netjes op tv staan. Vorige week kon ik de optie nog wel doen, maar toen was de update er nog niet :P
Ik had de bron op HDMI 1 staan, daar zit mijn decoder. ;)

TV aan en uit? TV even helemaal van het stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59
LuPo schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:58:
TV aan en uit? TV even helemaal van het stroom?
En dan even aan laten staan - hij checkt niet meteen bij het opstarten of er nieuwe updates zijn. Geef hem even de tijd :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hmmbob schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:09:
[...]

En dan even aan laten staan - hij checkt niet meteen bij het opstarten of er nieuwe updates zijn. Geef hem even de tijd :)
Prima zal ik morgen nog even kijken, anders kan ik altijd nog ff googlen voor de usb update manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22
Samsung Series 6 F6400 heeft deze via HDMI ARC 5.1 sound of 2.0?

Met de nieuwe update wat nieuwe audio opties.

Wat ia het beste icm met een 4.1 soundbar? Via hdmi arc.

Digitale audio uit > PCM of Dolby Digital?
http://hdguru.com/hdmi-au...-for-your-hdtv-explained/

En dolby digital comp > RF of Line?

Op internet staat:RF mode stops DD5.1. Only stereo in RF mode. Line mode gives you DD5.1 over optical. http://www.dbstalk.com/to...rf-mode-versus-line-mode/

Heb het nu op arc > dolby digital >line

[ Voor 97% gewijzigd door Oggy op 03-09-2014 23:24 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik had afgelopen weekend iets vreemd aan de hand en ben benieuwd of het iemand bekend voorkomt?

- tv en humax decoder stonden aan en ik keek tv via tv kanaal (Net Geo HD).
- opeens verscheen een foutmelding van CI+ module en viel signaal geheel weg, ook voor andere kanalen...geen beeld meer
- toen geswitched naar humax kanaal (hdmi) en daar was nog wel gewoon beeld...alles prima dus aldaar
- apparaten uitgezet en smartcards verwisseld
- apparaten aangezet en daarna kreeg ik weer hetzelfde op de tv met dus de andere smartcard (CI+ foutmelding en geen signaal)
- en op dat moment verscheen een E04 melding op de humax (ook dus met verwisselde smartcard)
- weer eea geswitched en geprobeerd (CI+ module en de tv hebben de laatste software), maar geen beeld of signaal meer te krijgen op beide smartcards.

Toen Ziggo gebeld en weer een aantal zaken uitgeprobeerd, allemaal zonder resultaat. Men ging er van uit dat de smartcards defect waren. Mijn conclusie was (en is nog steeds) dat de CI+ module op een of andere manier een tijdelijke storing had (en wellicht de smartcards heeft vernaggeld). Ziggo ging 2 nieuwe smartcards opsturen om in ieder geval uit te proberen.

Enfin...(zeer) lang verhaal kort...na telefoongesprek afgerond met Ziggo de tv en humax uitgezet. Na ongeveer een 20 minuten weer aangezet en opeens deed alles het weer...zowel op de tv als op de humax gewoon beeld op alle kanalen en geen foutmeldingen meer! En tot nu toe werkt alles nog steeds prima.

Nogal vreemd allemaal, vooral omdat het beide smartcards betrof en zowel een CI+ module melding verscheen als een E04 melding. Ik heb een vermoeden dat de CI+ module een tijdelijke storing had wellicht veroorzaakt door de Anynet optie van de Samsung (F8000) tv. Deze zorgt voor het automatisch switchen tussen (hdmi) kanalen. Al mijn apparaten zijn direkt aangesloten via hdmi ingangen op de versterker. Soms gebeurd een automatische switch 'onterecht' (ongewild) en doe ik handmatig herstellen (hdmi ingang wisselen). Misschien dat de CI+ module hierdoor in de war is geraakt of een optater heeft gekregen? Ik heb in ieder geval de Anynet optie gedeactiveerd en sindsdien het probleem niet meer. Maar het heeft daarvoor ook een hele tijd zonder problemen gewerkt icm de Anynet optie geactiveerd.

Klinkt dit iemand heel toevallig bekend in de oren?

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 08-09-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag de 55f8000 besteld voor 1700 euro
Vandaag voorstel gekregen om 50 euro bij te betalen voor 55h8000
De f had in 2013 de eisa award gewonnen, komt in tweakers als beste uit de bus.
Over de H8000 kom ik nog niet zo veel tegen. Curved ziet er leuk uit, echter ik betwijfel zijn voordelen.
Heb zelf het gevoel dat met waarschijnlijk bij samsung de h serie wil pushen.
Tav van de verschillen in techniek en features kan ik weinig opmerkelijke verschillen vinden.
Toch zegt mijn gevoel; ga voor de bewezen techniek en ervaringen; de 55f8000
Wat zijn jullie meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor het andere onderwerp; het is de eerste keer dat ik me aanmeld voor een dergelijk forum

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:23:
Maandag de 55f8000 besteld voor 1700 euro
Vandaag voorstel gekregen om 50 euro bij te betalen voor 55h8000
De f had in 2013 de eisa award gewonnen, komt in tweakers als beste uit de bus.
Over de H8000 kom ik nog niet zo veel tegen. Curved ziet er leuk uit, echter ik betwijfel zijn voordelen.
Heb zelf het gevoel dat met waarschijnlijk bij samsung de h serie wil pushen.
Tav van de verschillen in techniek en features kan ik weinig opmerkelijke verschillen vinden.
Toch zegt mijn gevoel; ga voor de bewezen techniek en ervaringen; de 55f8000
Wat zijn jullie meningen?
Heeft niets met pushen te maken.
De F-serie is die van 2013, de H-series van 2014.
Samsung adverteert uiteraard alleen maar met hun laatste modellen.
En omdat deze nieuwer zijn, vind je er automatisch ook minder gebruikers reviews over.
Ook worden volgens mij de sommige (de meeste?) F-modellen niet meer gemaakt, en het is sowieso een uitloop model reeks waardoor de prijzen extra laag zijn. Dus niet de F-serie prijs-technisch gaan vergelijken met de H-serie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 11:17 ]

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 15-09 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de F6500 maar nog steeds geen update, fw versie is 1120 en na bijwerken krijg ik "er zijn op dit moment geen nieuwe updates voor u"....??

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

gyedema schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:21:
Ik heb de F6500 maar nog steeds geen update, fw versie is 1120 en na bijwerken krijg ik "er zijn op dit moment geen nieuwe updates voor u"....??
Via de Samsung website kun je versie 2000.2 downloaden. Via usb stick op je tv installeren

Of via deze link
http://www.samsung-blog-news.de/downloads/?did=174

[ Voor 9% gewijzigd door IkWilbert op 11-09-2014 20:31 ]

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

OK; maar blijft vreemd dat ie op OTA wijze niet / nog niet aangeboden wordt lijkt me..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

gyedema schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:07:
OK; maar blijft vreemd dat ie op OTA wijze niet / nog niet aangeboden wordt lijkt me..??
Gebeurt wel vaker dat ota later is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook weleens van de monteurs van Samsung dat je beter kunt wachten tot die er via OTA is.
Website versie schijnt altijd een vroege versie te zijn een beetje Beta dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom type UE46F6670 niet vermeld staat bij Samsung TV Firmware F-series ? Nog steeds geen update beschikbaar op mijn Tv alhoewel er reeds een melding geweest is dat die beschikbaar zou moeten zijn.

http://www.samsung-blog-n...g-tv-firmware-uebersicht/

Verwijderd

Yep dat is het model dat ik heb. :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat toch ook de FW ?

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk, volgende keer beter kijken alvorens te roepen ! :)

Verwijderd

Heb de h8000 nu net staan.
Wel ff wennen, na 8 jaar plasma te hebben gekeken.
Kan iemand me helpen met goede instellingen voor het beeld? De 4 fabrieksinstellingen vindt ik niet zo mooi.
@EiSI; je hebt gelijk. Ik geloof de situatie en deze prijs voor Nederlands model heb ik nog nergens gezien.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:23:
Heb de h8000 nu net staan.
Wel ff wennen, na 8 jaar plasma te hebben gekeken.
Kan iemand me helpen met goede instellingen voor het beeld? De 4 fabrieksinstellingen vindt ik niet zo mooi.
@EiSI; je hebt gelijk. Ik geloof de situatie en deze prijs voor Nederlands model heb ik nog nergens gezien.
geen model 2014? UHD?

no comment

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
De H8000 is wel een 2014-model, hij zit alleen in het verkeerde topic :P Kan het beter hier vragen: Samsung UE/48/55/65/H8000

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter8265
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-06 21:47
een klein vraagje.

Ik heb de Samsung F6400 het NL Model en staat nu firmware 1020 op.

Nu zit ik op de site te zoeken van samsung voor nieuwere firmware.
Nu kom ik versie: 2000.2 tegen.

klopt het dat dit de opvolger is? Of is dit icm een uitbreiding?

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40F6400AWXXN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is wel zou niet weten voor welke uitbreiding die zou moeten zijn anders.
Anders wachten tot dat die OTA komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vorige week heb ik digitale tv van ziggo via ci+ module (tv standaard). Echter kan ik al twee dagen geen canvas hd kijken. Ik heb een samsung 46f6740. Volgens ziggo ligt het aan de tv zelf en moet ik iets updaten. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:48:
sinds vorige week heb ik digitale tv van ziggo via ci+ module (tv standaard). Echter kan ik al twee dagen geen canvas hd kijken. Ik heb een samsung 46f6740. Volgens ziggo ligt het aan de tv zelf en moet ik iets updaten. Iemand enig idee?
Vreemd verhaal van Ziggo...jouw model is Ziggo/UPC gecertificeerd dus zou gewoon moeten werken
met een CI+ module. Dus je kunt ten alle tijden het balletje bij Ziggo neerleggen.
In het verleden zijn er al vaker problemen geweest met transporterstreams bij Ziggo en UPC.
Ik gebruik voor boven zelfs een niet-gecertificeerd 2014 model (H5570) en zelfs deze werkt.
Wat ik wel een keer ervaren heb is dat het opdrukslot voor de kaart voor storingen zorgde,
kon ook bepaalde zenders niet meer kijken, maar na een keer goed aandrukken van het slot
werkt het weer. Verder als het echt niet wil werken zou ik aanraden om je probleem eens
voor te leggen in het Ziggo forum.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:42:
Ik had afgelopen weekend iets vreemd aan de hand en ben benieuwd of het iemand bekend voorkomt?

- tv en humax decoder stonden aan en ik keek tv via tv kanaal (Net Geo HD).
- opeens verscheen een foutmelding van CI+ module en viel signaal geheel weg, ook voor andere kanalen...geen beeld meer
- toen geswitched naar humax kanaal (hdmi) en daar was nog wel gewoon beeld...alles prima dus aldaar
- apparaten uitgezet en smartcards verwisseld
- apparaten aangezet en daarna kreeg ik weer hetzelfde op de tv met dus de andere smartcard (CI+ foutmelding en geen signaal)
- en op dat moment verscheen een E04 melding op de humax (ook dus met verwisselde smartcard)
- weer eea geswitched en geprobeerd (CI+ module en de tv hebben de laatste software), maar geen beeld of signaal meer te krijgen op beide smartcards.

Toen Ziggo gebeld en weer een aantal zaken uitgeprobeerd, allemaal zonder resultaat. Men ging er van uit dat de smartcards defect waren. Mijn conclusie was (en is nog steeds) dat de CI+ module op een of andere manier een tijdelijke storing had (en wellicht de smartcards heeft vernaggeld). Ziggo ging 2 nieuwe smartcards opsturen om in ieder geval uit te proberen.

Enfin...(zeer) lang verhaal kort...na telefoongesprek afgerond met Ziggo de tv en humax uitgezet. Na ongeveer een 20 minuten weer aangezet en opeens deed alles het weer...zowel op de tv als op de humax gewoon beeld op alle kanalen en geen foutmeldingen meer! En tot nu toe werkt alles nog steeds prima.

Nogal vreemd allemaal, vooral omdat het beide smartcards betrof en zowel een CI+ module melding verscheen als een E04 melding. Ik heb een vermoeden dat de CI+ module een tijdelijke storing had wellicht veroorzaakt door de Anynet optie van de Samsung (F8000) tv. Deze zorgt voor het automatisch switchen tussen (hdmi) kanalen. Al mijn apparaten zijn direkt aangesloten via hdmi ingangen op de versterker. Soms gebeurd een automatische switch 'onterecht' (ongewild) en doe ik handmatig herstellen (hdmi ingang wisselen). Misschien dat de CI+ module hierdoor in de war is geraakt of een optater heeft gekregen? Ik heb in ieder geval de Anynet optie gedeactiveerd en sindsdien het probleem niet meer. Maar het heeft daarvoor ook een hele tijd zonder problemen gewerkt icm de Anynet optie geactiveerd.

Klinkt dit iemand heel toevallig bekend in de oren?
Ik heb dit sinds kort ook op een 46F7000 icm een Neotion 1.3+ module. De Humax blijft het gewoon doen maar op mijn TV moet ik de cam verwijderen en opnieuw plaatsen...Daarna doe deze het weer. Any...heb ik niet ingeschakeld. Tv heeft het een jaar probleemloos gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:45
Voor de mensen die recht hadden op een gratis evolutionkit 2014, hebben jullie die ondertussen ontvangen? Heb de mijne nog niet. Heb wel de email dat de aanvraag goed is gekeurd, maar verder niets meer vernomen.

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:06:
[...]

Ik heb dit sinds kort ook op een 46F7000 icm een Neotion 1.3+ module. De Humax blijft het gewoon doen maar op mijn TV moet ik de cam verwijderen en opnieuw plaatsen...Daarna doe deze het weer. Any...heb ik niet ingeschakeld. Tv heeft het een jaar probleemloos gedaan...
Dank voor je reactie. Ik was al beetje bang dat mijn euvel ondergesneeuwd was ;)

De oorzaak zal dan inderdaad waarschijnlijk moeten worden gezocht bij de Neotion module. Ik houd het nog even in de smiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueface schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:
Voor de mensen die recht hadden op een gratis evolutionkit 2014, hebben jullie die ondertussen ontvangen? Heb de mijne nog niet. Heb wel de email dat de aanvraag goed is gekeurd, maar verder niets meer vernomen.
Heb de Evo kit al een paar weken terug ontvangen en geinstalleerd.
Tussen de mail "goedgekeurd" en ontvangen van de kit zat bij mij 6 weken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:37:
[...]

Heb de Evo kit al een paar weken terug ontvangen en geinstalleerd.
Tussen de mail "goedgekeurd" en ontvangen van de kit zat bij mij 6 weken.......
Bedankt voor het melden. Die 6 weken waren bij mij al verstreken. Vanmorgen gebeld. Voorraad op, nog langer wachten dus helaas......

Verwijderd

blueface schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:11:
[...]

Bedankt voor het melden. Die 6 weken waren bij mij al verstreken. Vanmorgen gebeld. Voorraad op, nog langer wachten dus helaas......
Lees mijn review maar eens terug over de Evo kit op pagina 147...........
Persoonlijk zou ik deze kit dus niet kopen, maar goed ! Gratis!
Nog FF wachten dan BlueFace!

Verwijderd

Ik heb de kit al 2 weken onder mijn bed liggen, twijfel ook om het erop te zetten, als nou het beeld (nog) beter werd was het wat anders, andere dingen als tv kijken doe ik er toch niet mee

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:06:
Ik heb de kit al 2 weken onder mijn bed liggen, twijfel ook om het erop te zetten, als nou het beeld (nog) beter werd was het wat anders, andere dingen als tv kijken doe ik er toch niet mee
Als je een F7000/8000 hebt, lekker die evolution kit op marktplaats zetten.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

IkWilbert schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:35:
[...]

Gebeurt wel vaker dat ota later is.
En inmiddels is het 22 september, maar bij mij op de F6500 nog steeds : 1120, geen nieuwe updates beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:06
gyedema schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:27:
[...]

En inmiddels is het 22 september, maar bij mij op de F6500 nog steeds : 1120, geen nieuwe updates beschikbaar...
Via de website moet je die wel vinden. Hamdmatig op een usb stick zetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Remco Tr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:22:
[...]

Via de website moet je die wel vinden. Hamdmatig op een usb stick zetten dus.
Dat weet ik uiteraard, maar dat is mijn punt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:15
Sinds vandaag is de 55 inch (UE55F6740) op de vergelijkingssites onder de 1000 euro (999) gezakt. Voor de geïnteresseerden...

[ Voor 13% gewijzigd door Sjoerd001 op 23-09-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
iemand hier een one connector voor de f9000 gekocht?

no comment

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om de evolution kit sek 2000 te plaatsen op een 2013 Model F8000?
Ik heb een smartcard module geplaatst en zo te zien zit dan de netwerk kabel van de module zodanig in de weg dat deze niet geplaatst kan worden.
Iemand ervaring hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Laatst online: 15-09 06:59

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:55:
Heeft iemand al geprobeerd om de evolution kit sek 2000 te plaatsen op een 2013 Model F8000?
Ik heb een smartcard module geplaatst en zo te zien zit dan de netwerk kabel van de module zodanig in de weg dat deze niet geplaatst kan worden.
Iemand ervaring hiermee ?
Ik hb een sek-2000 in een 46f8000
Netwerk kabel moet niet in de evolution kit maar gewoon in de TV, staat ook duidelijk in de beschrijving,moet alleennbi de 2012 modellen

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Wirehub,
Dank voor je reactie.

Ben je overigens tevreden voor wat het resultaat betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:47:
Beste Wirehub,
Dank voor je reactie.

Ben je overigens tevreden voor wat het resultaat betreft?
Mag niet klagen, maar vind de interface langzaam t.o.v smarthub 2013.

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb sinds kort met mijn F6500 problemen met Netflix. Als ik een film of serie ga kijken en ik selecteer DD 5.1 dan pakt hij dat niet meer. Hij doet steeds stereo. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 11:02
LuPo schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:35:
Ik heb sinds kort met mijn F6500 problemen met Netflix. Als ik een film of serie ga kijken en ik selecteer DD 5.1 dan pakt hij dat niet meer. Hij doet steeds stereo. :S
Zelfde probleem (F5500), resetten / app opnieuw installeren helpt niet. Kijk nu maar via Apple TV.
Is bij mij na installeren update 2000.2 (begin november)

[ Voor 7% gewijzigd door Chielp op 30-09-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yep het was mij ook opgevallen...irritant. Hopelijk snel weer opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 06:22
Ik heb al een tijdje veel plezier van mijn 55F6500, maar ben afgelopen weekend eens met 3D gaan prutsen. Ik ervaar echt super veel ghosting/crosstalk! Gewoon te irritant om naar te kijken.

In reviews etc worden de F6500 en consorten juist geprezen om het gebrek hier aan... Meer mensen die dit ook ervaren of misschien instellingen weten die crosstalk kunnen verminderen? Ik heb 4 verschillende (meegeleverde) brilletjes geprobeerd, maar geen verschil.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Harmani schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:58:
Ik heb al een tijdje veel plezier van mijn 55F6500, maar ben afgelopen weekend eens met 3D gaan prutsen. Ik ervaar echt super veel ghosting/crosstalk! Gewoon te irritant om naar te kijken.

In reviews etc worden de F6500 en consorten juist geprezen om het gebrek hier aan... Meer mensen die dit ook ervaren of misschien instellingen weten die crosstalk kunnen verminderen? Ik heb 4 verschillende (meegeleverde) brilletjes geprobeerd, maar geen verschil.
3D moet ik nog steeds een keer proberen op mijn 46F6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de 46F6500 maar heb dat zelden ervaren. Kijk sporadisch 3D maar als de bron ok is, geen problemen met ghosting/crosstalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Hmm ik hoop niet dat er iets mis is met mijn unit. Verschillende bronnen zelfde resultaat (Discover 3D in smarthub, HTPC, Android media players).

Iemand dit al eens geprobeerd: https://www.avforums.com/...ur-3d-tv-test-it.1359992/

Ik weet mijn resultaten niet meer uit het hoofd, maar zie met 1 oog dicht ook bijna alle nummers die voor het andere oog bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 14:44
Harmani schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:58:
...
Heb ook een 55F6500 en ervaar deze problemen totaal niet.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Laatst online: 23-07 11:58
Sinds gisteren mijn Plex app op mijn 55F8000 nog eens geopend. Ik kreeg melding dat er een update was, deze geïnstalleerd, blijkt dat er nu ook ondersteuning is voor ingebakken subs. Is dit nog iemand opgevallen? Zeer goede toevoeging imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22
Heb altijd al subs gehad via plex. op mijn plex server heb ik verschillende agents lopend die substitels binnen halen wanneer er iets wordt toegevoegd in mijn bibliotheek. Meestal kan ik daardoor kiezen tussen de 3 a 7 ondertitels in het engels en nederlands.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Laatst online: 23-07 11:58
Ook interessant, meestal haal ik m'n MKV's binnen met ingebakken subs, dan weet ik onmiddellijk dat het goed is, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... eens uitproberen dan die Plex update.
Momenteel heb altijd de subs los bij de mkv (ook al heeft de MKV ze erbij).
Maar dat heeft me nooit echt gestoord, en is ook niet zichtbaar vanuit Plex-client dat je verschillende losse subs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Ter info, via OTA krijg ik nu firmware versie 2101 binnen op mijn F6500.

Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen, dacht dat de laatst bekende versie 2000.2 was.

Changelog iemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb afgelopen week nog een keer gechecked maar zelfs de 2000 wordt bij mij nog steeds niet OTA aangeboden. Versie staat op 1120 uit mijn hoofd, en ik kan checken wat ik wil maar "er is geen nieuwere versie firmware voor u" of iets in die geest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Ik kwam zelf ook van 1120. Al een tijdje bijna dagelijks aan het checken naar updates en stond gisteren op het punt het dan maar via USB te installeren. Toch nog een keertje geprobeerd en toen rolde 2101 binnen. Daaraan voorafgaand was de firmware update functie in het menu bij mij trouwens een tijdje greyed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Die optie is standaard greyed out bij starten van de tv. Duurt een minuut of wat, en dan is ie selecteerbaar. Maar zal vanavond nog eens kijken, misschien komt er op magische wijze iets doorheen. En anders inderdaad maar eens met de usb aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Hier ook beschikbaar en ga ook van 1120 naar 2101. Is nu bezig met installeren. Owja en heb een F6400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Update met Evolutionkit SEK-2000 naar versie 1004 vandaag..geen verbeteringen gevonden eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Migow schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:27:
Hier ook beschikbaar en ga ook van 1120 naar 2101. Is nu bezig met installeren. Owja en heb een F6400
Alles zelfde ook hier, iemand enig idee wat er gewijzigd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ook hier binnengehaald. Van 1120 naar 2101; heel 2100 nooit aangeboden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wirehub schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:25:
Update met Evolutionkit SEK-2000 naar versie 1004 vandaag..geen verbeteringen gevonden eigenlijk
Ook binnen, nog niet geprobeerd, maar wordt het Samsung account wachtwoord nu onthouden?
Ik moet steeds opnieuw inloggen als ik de TV aanzet, met de H5570 boven geen last van met ook de 2014 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:44
Afgelopen tijd mooi gebruik kunnen maken van m'n iPhone om YouTube filmpjes op m'n samsung TV af te draaien. YouTube app wordt netjes opgestart, werkt prima. Nu de vraag, werkt dit ook vanaf de MacBook? Ik krijg het niet voor elkaar, iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:30:
[...]

Ook binnen, nog niet geprobeerd, maar wordt het Samsung account wachtwoord nu onthouden?
Ik moet steeds opnieuw inloggen als ik de TV aanzet, met de H5570 boven geen last van met ook de 2014 software.
Acount wordt bij automatisch verbonden, wordt dus onthouden bij mij i.i.g op mijn f8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Altijd leuk die updates, maar merk vrij weinig aan die updates om eerlijk te zijn. (F6510)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag ik heb sinds vandaag een ue48h8000 in huis en pfff wat een mooie TV.
Nu is mijn vraag ik zie mijn PC als deze aan staat op de TV maar ik kan bijvoorbeeld niet bij een gedeelde map komen waar mijn films staan.
Kan dit zo en zo wel kan nergens wat vinden er over.
Ik heb de nodige X264 films op een schijf staan die ik zou willen kijken zonder mijn media player dus rechtstreeks van de pc op de tv.
Hoor graag van jullie

Vriendelijk groet Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:19:
Nu is mijn vraag ik zie mijn PC als deze aan staat op de TV maar ik kan bijvoorbeeld niet bij een gedeelde map komen waar mijn films staan.
Ik heb de nodige X264 films op een schijf staan die ik zou willen kijken zonder mijn media player dus rechtstreeks van de pc op de tv.
Hoor graag van jullie

Vriendelijk groet Edwin
Graag in het 2014 h-series topic plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:19:
Hoor graag van jullie

Vriendelijk groet Edwin
Even een Samsung Link account aanmaken op je PC.
Kun je de gedeelde mappen aangeven in opties, en zo benaderen op je TV.
Werkte op de 2013 modellen, en ook op de 2014, heb zelf een EVO kit met 2014 software
op een F serie (2013) en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
Aah dus toch ... de afgelopen paar dagen viel mij dit ook op. Ook de F8000 heeft hier last van en het maakt idd niet uit wat je aan of uit zet in de settings, de avr blijft terug schakelen naar stereo zodra je een Netflix stream start.

Hopelijk duurt deze onzin niet al te lang voordat Netflix en/of Samsung met een update of oplossing kom(t)(en). :X

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WD-Medic schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Aah dus toch ... de afgelopen paar dagen viel mij dit ook op. Ook de F8000 heeft hier last van en het maakt idd niet uit wat je aan of uit zet in de settings, de avr blijft terug schakelen naar stereo zodra je een Netflix stream start.

Hopelijk duurt deze onzin niet al te lang voordat Netflix en/of Samsung met een update of oplossing kom(t)(en). :X
Yup...na een melding vorige week in dit topic heb ik het zelf ook beaamd (F8000)...erg irritant, hopelijk snel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Net even aan de CHAT gehangen bij Netflix en voor zo ver zij het kunnen beoordeling ligt de bal bij Samsung. Deze zal een update moeten uitbrengen waarin dit "probleem" verholpen word...

Afwachten dus totdat Samsung wakker is :O

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WD-Medic schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:06:
Net even aan de CHAT gehangen bij Netflix en voor zo ver zij het kunnen beoordeling ligt de bal bij Samsung. Deze zal een update moeten uitbrengen waarin dit "probleem" verholpen word...

Afwachten dus totdat Samsung wakker is :O
Pfftt...en Samsung zal een soortgelijk iets zeggen maar dan omgekeerd, ben ik bang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Nou idd en het begin is al niet hoopvol aangezien op de Samsung site de chat of mail service alleen maar foutmeldingen geeft als je die probeerd te gebruiken ... :P

Maar goed, het gekke is iig dat de video stream zichzelf aanpast naarmate de stream loopt en dat audio als Stereo (Primary) blijft staan terwijl DD+ 5.1 is gekozen in de opties. Het lijkt me idd een gevalletje app update uitbrengen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2upsmr8.jpg

O ja als aanvulling nog even, een SMARTHub reset haalt voor een aantal apps updates echter niet voor Netflix. Uiteindelijk lost een reset dus ook niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53
Jullie zouden eens wat vaker op de Frontpage het nieuws moeten lezen.. ;)
nieuws: Netflix krijgt Dolby Digital niet werkend op sommige Samsung-tv's

Dus: geduld hebben en wachten op een update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Nou ja daar heb je wel gelijk in en zal proberen het te verbeteren. :9

Duidelijk is nu ook wel dat het zich niet tot alleen de H serie beperkt zoals in dat verhaal te lezen is. Jammer is ook dat Netflix vanmiddag nog mee geeft dat het eigenlijk aan Samsung ligt.

[ Voor 19% gewijzigd door WD-Medic op 09-10-2014 16:48 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Sinds vandaag een UE46F6320 in huis en super blij met het beeld.

Alleen wil SmartHub niet werken.
Ik blijf maar de melding krijgen "internetverbinding onstabiel", terwijl mijn internet op andere apparaten wel goed werkt.

Ik ben al met netwerk instellingen aan het klooien geweest, handmatig alles instellen, DNS Google servers (8.8.8.8) geprobeerd, maar niets werkt. Zelfs al de TV een reset gegeven, maar dan gaan de netwerkinstellingen niet verloren.

Iemand dit ook gehad ?
En ja, wat is de oplossing ?

Ik probeer dus wireless een verbinding met SmartHub op te zetten en ja, het wachtwoord voor mijn netwerk is goed ingegeven.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Al bedraad geprobeerd? Nieuwste firmware al wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
speedme schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:54:
Sinds vandaag een UE46F6320 in huis en super blij met het beeld.

Alleen wil SmartHub niet werken.
Ik blijf maar de melding krijgen "internetverbinding onstabiel", terwijl mijn internet op andere apparaten wel goed werkt.

Ik ben al met netwerk instellingen aan het klooien geweest, handmatig alles instellen, DNS Google servers (8.8.8.8) geprobeerd, maar niets werkt. Zelfs al de TV een reset gegeven, maar dan gaan de netwerkinstellingen niet verloren.

Iemand dit ook gehad ?
En ja, wat is de oplossing ?

Ik probeer dus wireless een verbinding met SmartHub op te zetten en ja, het wachtwoord voor mijn netwerk is goed ingegeven.
Je kan ook alleen smarthub herstellen.... Probeer dat eens.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Vanochtend kon ik ineens wel verbinding maken, dat wil zeggen...ik zag de apps.
Maar zodra ik ze wilde starten, kreeg ik een zwart scherm en verder niets.

Vervolgens paar uur geleden een kabel via modem direkt op de tv aangesloten en deze ingesteld op de tv.
Nu werkt het allemaal wel.

Ik zal straks eens kijken of ook draadloos nu wil werken, als ik de kabel eraf haal.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

hoop dat jullie met volgende kunnen helpen. Heb sinds kort een receiver aangesloten via HDMI op men samsung F8000 (waar ik trouwens heel tevreden van ben) , werkt allemaal naar behoren buiten onderstaande.

Wanneer ik via USBstorage (aangesloten op tv) een film wil afspelen, komt er geen geluid uit :/.. Heb me al enkel uren suf zitten zoeken maar schiet niet op. Kan ik het geluid dan niet via HDMI laten lopen icm een receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:47:
Hallo allemaal,

hoop dat jullie met volgende kunnen helpen. Heb sinds kort een receiver aangesloten via HDMI op men samsung F8000 (waar ik trouwens heel tevreden van ben) , werkt allemaal naar behoren buiten onderstaande.

Wanneer ik via USBstorage (aangesloten op tv) een film wil afspelen, komt er geen geluid uit :/.. Heb me al enkel uren suf zitten zoeken maar schiet niet op. Kan ik het geluid dan niet via HDMI laten lopen icm een receiver?
Voor zover ik mij kan herinneren is dit inderdaad niet mogelijk. Wel mbv een aparte toslink verbinding naar versterker. Of de usb aansluiten op aparte mediaplayer, welke dan wel weer via hdmi het geluid doorstuurt naar de versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
Mediaspelers of kabeltuners via hdmi op je avr en weer via hdmi naar je tv dat kan zonder probleem. Zij spelen dan via je avr. Deze zet dan video door naar je TV en gooit zelf de audio eruit op je speakers.

Wanneer je echter de TV zelf als afspeel apparaat gebruikt dan kan je de hdmi arc gebruiken echter de avr moet dat wel ondersteunen. Kan je avr dat niet gebruik dan idd de optische mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst dank voor de reacties!

De receiver (Yamaha Rxv773) ondersteunt arc/cec wel degelijk, alles gaat trouwens mooi synchroon aan & uit met 1 druk op de afstandsbediening (meestal dan toch).

Probleem is dat wanneer ik via de usb (externe hd) een film wil afspelen (via het smarthubmenu), de receiver verspringt van hdmi 1 (waar zowel de tv als digibox op verbonden zijn) naar av1/4, zonder dus geluid weer te geven. Wanneer ik de receiver dan terugschakel naar hdmi 1 hoor ik geluid van het tvkanaal dat geselecteerd stond.. Hmz, misschien toch best een optische kabel aanschaffen zoals dafmay aangaf.. vreemd dat zoiets niet mogelijk is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Schijnbaar is mijn netflix (automatisch?) geupdate en sindsdien kan Netflix niet meer gestart worden.
Ik zie een niet startlogo, maar daar blijft hij, hoe lang ik ook wacht, op hangen.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vreesie schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:30:
Schijnbaar is mijn netflix (automatisch?) geupdate en sindsdien kan Netflix niet meer gestart worden.
Ik zie een niet startlogo, maar daar blijft hij, hoe lang ik ook wacht, op hangen.

Iemand anders hier ook last van?
Welke tv etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
TV helemaal uitgeschakeld? (stroom er af)
Smart HUB ge-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:37:
allereerst dank voor de reacties!

De receiver (Yamaha Rxv773) ondersteunt arc/cec wel degelijk, alles gaat trouwens mooi synchroon aan & uit met 1 druk op de afstandsbediening (meestal dan toch).

Probleem is dat wanneer ik via de usb (externe hd) een film wil afspelen (via het smarthubmenu), de receiver verspringt van hdmi 1 (waar zowel de tv als digibox op verbonden zijn) naar av1/4, zonder dus geluid weer te geven. Wanneer ik de receiver dan terugschakel naar hdmi 1 hoor ik geluid van het tvkanaal dat geselecteerd stond.. Hmz, misschien toch best een optische kabel aanschaffen zoals dafmay aangaf.. vreemd dat zoiets niet mogelijk is :/
Ik heb de Yamaha V673, en ook de optische kabel uiteindelijk aangesloten. Scheelt hoop ergernis.
(met mijn 46F8000)
Pagina: 1 ... 38 ... 44 Laatste