Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25

Meneer iCy

swarma

Ben blij dat de Plex App nog steeds werkt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik krijg op mijn F7000 niet juist ingesteld dat de ondertiteling vertaald wordt door een gesproken nederlandse stem. Het audio profiel staat daar standaard op ingesteld maar ik krijg dit niet gewijzigd naar normaal.

Doe ik iets verkeerd of kan dit ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-07 04:00
icy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:21:
Ben blij dat de Plex App nog steeds werkt.
Inderdaad, als die eruit gaat op m'n F65000 dan is het wel ronduit kut.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

nadroJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, als die eruit gaat op m'n F65000 dan is het wel ronduit kut.
Dan komt er een 3e chromecast hier in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:06
Pos2007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:07:
Ik krijg op mijn F7000 niet juist ingesteld dat de ondertiteling vertaald wordt door een gesproken nederlandse stem. Het audio profiel staat daar standaard op ingesteld maar ik krijg dit niet gewijzigd naar normaal.

Doe ik iets verkeerd of kan dit ook niet?
Ik snap je vraag eerlijk gezegd niet.
Kan je eens uitleggen wat je precies wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-07 13:35
Harmani schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:13:
Mocht niet baten.

Nu ben ik echter wel mijn NPO app kwijt :?
Ik kan hem ook niet terugvinden in de Samsung Apps-app store... Dat is toch niet vervangen door NLziet?
De app wordt niet meer geupdate door npo, daarom heeft Samsung besloten om hem te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Arjant2 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:15:
[...]

Ik snap je vraag eerlijk gezegd niet.
Kan je eens uitleggen wat je precies wil?
Als er op NPO1,2 of 3 een programma op is met nederlandse ondertiteling dan zit er een nederlandse stem in de audiostream verwerkt die de ondertiteling voorleest. In de audio instellingen kan ik dan de audio op normaal zetten. Dan is er geen "voorleesstem" meer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bill_E
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-08 11:06
Ik heb in juli 2013 de UE40F7000 aangeschaft, nu begint de backlight in het midden steeds slechter te worden. Voel me aardig genaaid eigenlijk dat een tv van 1200 euro niet de 5 jaar kan halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bill_E op 31-10-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook gezien dat de NPO app weg is en blijft. Wel NLZiet, maar dan moet je betalen (begrijp ik). Er staat dat je een code moet invoeren, maar dan moet je je toch eerst registeren en dan kan je betalen.
Kan iemand dit bevestigen?

Ben blij dat ik Ziggo on demand nog heb. Voordeel van ZoD boven NPO app is: betere beeldkwaliteit, nadeel is dat het lang duurt voordat je gemiste uitzendingen kan terugkijken.
Harmani schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:13:
Mocht niet baten.

Nu ben ik echter wel mijn NPO app kwijt :?
Ik kan hem ook niet terugvinden in de Samsung Apps-app store... Dat is toch niet vervangen door NLziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:27:
Gisteren ook gezien dat de NPO app weg is en blijft. Wel NLZiet, maar dan moet je betalen (begrijp ik). Er staat dat je een code moet invoeren, maar dan moet je je toch eerst registeren en dan kan je betalen.
Kan iemand dit bevestigen?

Ben blij dat ik Ziggo on demand nog heb. Voordeel van ZoD boven NPO app is: betere beeldkwaliteit, nadeel is dat het lang duurt voordat je gemiste uitzendingen kan terugkijken.

[...]
Yep dit heeft NPO al maanden aangekondigd. Makkelijkste oplossing: Chromecast.

NLZiet is een uitgebreider platform van meerdere aanbieders dat geld probeert te verdienen aan de one-stop-shop aanpak.

[ Voor 8% gewijzigd door Sander op 28-11-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-08 14:18
Mijn ouders hebben een Samsung UE55F6400 en ben op zoek of er een "Hack" mogelijk is om de NPO app weer draaiende te krijgen op die televisie zonder dat er allemaal andere apparatuur bij komt kijken zoals een chromecast e.d.

Iemand enig idee of dit bestaat / mogelijk is?

[ Voor 10% gewijzigd door mprkooij op 23-03-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-08 14:51
mprkooij schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:36:
Mijn ouders hebben een Samsung UE55F6400 en ben op zoek of er een "Hack" mogelijk is om de NPO app weer draaiende te krijgen op die televisie zonder dat er allemaal andere apparatuur bij komt kijken zoals een chromecast e.d.
Laat ff weten als je wat hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 11:02

Wirehub

Blaat

Malt007 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Laat ff weten als je wat hebt gevonden.
http://www.ugsamsungapp.nl/
is niet ideal maar goed i.i.g is het iets

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 17:58
Mocht je geen hack vinden, (toch) de Chromecast is bij ons en mijn ouders de beste koop van het jaar geweest....

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

icy schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:37:
Vandaag voor iemand anders een samsung 32 inch opgehaald, later maar teruggegaan en voor mezelf maar een UE46F6320 getrakteerd van de Mediamarkt.

Nu nog even spelen, maar vind het jammer dat de spotify app op de smart tv niet herkend wordt door mijn mobiel.

Maar voor de rest niets anders dan lof ivm met mijn verouderde hd ready 37 inch van hitachi. Vooral de HDMI CEC werkt geweldig icm de raspberry.
Gadverredamme, halfjaar geleden begon er al een ledlichtbalkje de geest te geven en nu de 2e. Jammer dat dit zo had moeten zijn. Zal later dit jaar eens een andere tv opzoeken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Als we nu netflix opstarten krijgt het scherm een blauwe achtergrond ipv zwart. Ook een blauwe balk boven in het beeld bij het menu. Bij tv kijken of een filmof netflix afspelen is het beeld wel normaal. Alleen bij het oproepen van het menu is het niet goed.

Betreft een 42f7000 van ca. 5 jaar oud denk ik.

Een reset heeft niks geholpen. Is de tv stuk aan het gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:08
Laatste tijd begin ik steeds meer issues te krijgen met de F7000 of de CI+ module van Ziggo.
* TV start op, beeld blijft zwart maar wel geluid hoorbaar.
* Tijdens het zappen blijft hij op een zender hangen, maar reageert nergens meer op. Na een verloop van tijd voert hij alle handelingen die in de rij stonden achter elkaar uit. Zoals wisselen van kanaal etc.
*Vast lopen tijdens het uitzetten. TV gaat niet meer standby want de LED wordt niet rood.

Iemand meer van dit soort issue?

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
@Louwke waarschijnlijk is je voeding aan het overlijden, nieuwe kopen ongeveer een 50€.
Het is is een makkelijk klusje, even kijken op YouTube.

Inmiddels is is onze ruim 6 jaar oude ook aan vervanging toe, het mainbord stinkt naar kortsluiting, maar de tv werkt nog steeds prima.
Wel de stickers er af gehaald van de ci module en nog een connector, dat geeft wat meer ventilatie cq koeling.

Aangezien ik het moederbord en de voeding moet vervangen van de 46 inch f7000 gaat hij in de kliko.

Deze dhz reparatie is hij niet meer waard mi.

Veel speeluren veel plezier van gehad nooit gerepareerd, maar helaas komt aan alles een eind.

Nu nog aan het kijken naar een Philips 55" PUS 7304 of 7350 of de 7504.
Moeilijke keuze.

[ Voor 8% gewijzigd door Supertip op 17-03-2020 01:06 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:08
Top dank je voor de tip.

Wel jamme dat hij al na 6 jaar kapot is voor, fijne TV geweest tot nu toe dat zeker. Helaas is de ondersteuning van het smart gedeelte echt aan het aftakelen nu ook.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Louwke schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:04:
Top dank je voor de tip.

Wel jamme dat hij al na 6 jaar kapot is voor, fijne TV geweest tot nu toe dat zeker. Helaas is de ondersteuning van het smart gedeelte echt aan het aftakelen nu ook.
Nou kapot is hij nog niet, maar voor ons gevoel is het einde in zicht.

Vandaag bij de MediaMarkt geweest in Breda, veel te zien, maar ohhhhhh wat doet dieF7000 het nog goed mbt kleur en scherpte je moet nog goed opletten dat je niet iets koopt wat random slechter is.

Zo was de Philips pus7304 een regelrechte tegenvaller, de Samsung Q-led zou enigszins een verbetering zijn.

Maar de absolute uitblinker vond mijn vrouw de LG OLED 55 C9 en dat kon ik alleen maar beamen.
Die is nu te koop voor ongeveer 1200€ wat zeker een nette prijs is voor OLED.

De Samsung Q-led , wordt al gauw duurder, en voor mij als gamer (Xbox) niet echt een prettige tv.

De hardware van lg is al lekker vooruit op de Samsung/Sony en Philips.
Wel dat Sony ook héle goede en mooie televisies maakt, maar mij gewoon niet aanspreekt.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Louwke schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:20:
Laatste tijd begin ik steeds meer issues te krijgen met de F7000 of de CI+ module van Ziggo.
* TV start op, beeld blijft zwart maar wel geluid hoorbaar.
* Tijdens het zappen blijft hij op een zender hangen, maar reageert nergens meer op. Na een verloop van tijd voert hij alle handelingen die in de rij stonden achter elkaar uit. Zoals wisselen van kanaal etc.
*Vast lopen tijdens het uitzetten. TV gaat niet meer standby want de LED wordt niet rood.

Iemand meer van dit soort issue?
Hier ook een F7000 met CI+ module van ziggo en dezelfde problemen sinds een jaar oid. Vandaag liep Netflix vast na het pauzeren, uiteindelijk werkt de uit knop dan wel maar het duurt wel minstens een minuut voordat de tv echt uitschakelt/reboot. Erg vervelend en zou niet mogen. Verder nog steeds wel een fijne tv, al is het smart hub gedeelte de laatste tijd wel erg uitgekleed (gelukkig werken Netflix en YouTube nog wel).

[ Voor 8% gewijzigd door zeromussov op 13-04-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 14:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

Vandaag 1136 geinstalleerd op mijn 55f7000

Op zoek naar changelogs, kwam ik het volgende tegen:

https://eu.community.sams...r-gro%C3%9Fe/td-p/1199276

Er lijkt dus een 2137 firmware te komen die certificaten installeert waardoor apps weer werken. Interessant...

...en waarom?

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste