Zojuist beide gedaan. Helaas niet geholpen. Het gaat om de 40inch f6500Harmani schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:45:
TV helemaal uitgeschakeld? (stroom er af)
Smart HUB ge-reset?
Wat zijn jullie ervaringen t.a.v. de 6000 series tv's en hun 3d kwaliteit in input lag (voor pc gamen?) ?
Klopt het dat de 3d resolutie in full hd 3d niet full hd 1920 x 1080 is?
Klopt het dat de 3d resolutie in full hd 3d niet full hd 1920 x 1080 is?
[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 16-10-2014 14:59 ]
Prima serieHugoBoss1985 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:17:
Wat zijn jullie ervaringen t.a.v. de 6000 series tv's en hun 3d kwaliteit in input lag (voor pc gamen?) ?
Nou precies, de Marantz die ik hier heb staan deed er ook erg moeilijk over en daarom ook hier optisch en dat werkt prima deluxe..Azqi schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:16:
Ik heb de Yamaha V673, en ook de optische kabel uiteindelijk aangesloten. Scheelt hoop ergernis.
(met mijn 46F8000)
Niet helemaal hetzelfde maar gisteren toen ik dit zag staan ook geprobeerd en tot 3 keer toe werd de app eruit gegooid en stond ik weer in de SMARTHub. Pas bij poging 4 kwam Netflix tevoorschijn... dus ja wat het was weet ik niet maar de TV/app deed wel vreemd.Vreesie schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:30:
Schijnbaar is mijn netflix (automatisch?) geupdate en sindsdien kan Netflix niet meer gestart worden.
Ik zie een niet startlogo, maar daar blijft hij, hoe lang ik ook wacht, op hangen.
Iemand anders hier ook last van?
[ Voor 13% gewijzigd door WD-Medic op 16-10-2014 15:50 ]
Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000
Ik heb een F7000 en wou vandaag mijn smartcontrol ab gebruiken, omdat ik wou werken met de webbrowser. Nu werkte de ab niet meer, dus de batterijen getest en deze waren leeg.
Nieuwe batterijen (ervoor even getest) in de ab gedaan, maar de ab doet het nog steeds niet.
Pair-button geprobeerd, maar er komt geen leven meer in.
Ik kan zelfs de tv niet aanzetten met de rode tv knop (dit is als het goed is de enige IR knop)
Firmware geupdate naar 1120.4 maar dit wil ook niet helpen.
Iemand nog een idee?
Nieuwe batterijen (ervoor even getest) in de ab gedaan, maar de ab doet het nog steeds niet.
Pair-button geprobeerd, maar er komt geen leven meer in.
Ik kan zelfs de tv niet aanzetten met de rode tv knop (dit is als het goed is de enige IR knop)
Firmware geupdate naar 1120.4 maar dit wil ook niet helpen.
Iemand nog een idee?
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
weet iemand hoe je inhoud van hardschijf met opnames klonen naar pc? Om later weer terugzetten.
Ik wil namelijk mijn enige extern schijf meenemen op de vakantie maar wil ook de inhoud van opnames niet kwijtraken.
Ik wil namelijk mijn enige extern schijf meenemen op de vakantie maar wil ook de inhoud van opnames niet kwijtraken.
Heb een samsung F6400
Kan ik ook via een programma op de laptop het beeld streamen op de tv?
Ik zag namelijk bij iemand die een philips had die hiervoor een aparte tool had.
kon beeld dan streamen van laptop naar tv.
Heeft samsung dit ook?
Ik zag namelijk bij iemand die een philips had die hiervoor een aparte tool had.
Heeft samsung dit ook?
Je kan toch ook in het menu van je videokaart aangeven dat je het beeld wilt clonen naar je tv?
http://windows.microsoft..../set-up-multiple-monitors
[ Voor 28% gewijzigd door HugoBoss1985 op 21-10-2014 12:03 ]
Heeft iemand al informatie over of ervaring met de recente 2101 firmware voor de 5* en 6* serie? Betreft een firmware release van 10 oktober via de website van samsung.
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Geinstalleerd en nog geen rare zaken tegenkomen. Wel is het games deel uit de smarthub verdwenen. Contact gehad met samsung en dit was landafhankelijk volgens hen.Marcus73 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:22:
Heeft iemand al informatie over of ervaring met de recente 2101 firmware voor de 5* en 6* serie? Betreft een firmware release van 10 oktober via de website van samsung.
Ach, maakte daar toch geen gebruik van.
I intend to live forever. So far, so good.
Weet iemand hiervoor een oplossing?
3 apparaten:
Samsung UE40F6400
LG NB4540 Soundbar + Subwoofer
HTPC
Ik wil graag de HTPC op TV aansluiting via HDMI 1 (Beeld en geluid)
Geluid wordt dan gelooped d.m.v. HDMI 2 (ARC) naar de soundbar
Want dan hoef ik enkel source te veranderen om te switchen tussen tv kijken en htpc gebruik.
HTPC (beeld en geluid) --HDMI 1--> TV(Beeld) --HDMI 2 ARC--> Soundbar(Geluid)
Dit geeft enkel alleen 2.0 PCM geluid weer. Getest met 5.1 films/series. Soundbar geeft ook aan bron geluid is 2.0
Wanneer ik het aansluit als volgt: HTPC --HDMI-in -->Soundbar --HDMI ARC--> TV geeft hij wel 5.1 weer, ook op het infoscherm van de soundbar.
Echter nadeel is hiervan dat ik niet enkel meer de source op de TV hoef te veranderen van TV-kijken naar HDMI 2, maar ook nog eens de bron moet veranderen op de soundbar van ARC naar HDMI IN.
Voor mijn gevoel moet de eerste verbinding ook gewoon 5.1 door geven maar EDID van de TV zorgt ervoor dat mijn HTPC ziet dat de TV alleen maar 2.0 aankan. Maar ik wil dus dat de TV het geluid een passthrough geeft richting de soundbar.
Heb alleen geen idee hoe dit moet... Iemand hetzelfde tegengekomen of tips?
3 apparaten:
Samsung UE40F6400
LG NB4540 Soundbar + Subwoofer
HTPC
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon 5350 Boxed | € 49,- | € 49,- |
1 | ASRock AM1H-ITX | € 49,90 | € 49,90 |
1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 107,95 | € 107,95 |
1 | Silverstone Milo ML04 | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) | € 30,- | € 30,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 369,75 |
Ik wil graag de HTPC op TV aansluiting via HDMI 1 (Beeld en geluid)
Geluid wordt dan gelooped d.m.v. HDMI 2 (ARC) naar de soundbar
Want dan hoef ik enkel source te veranderen om te switchen tussen tv kijken en htpc gebruik.
HTPC (beeld en geluid) --HDMI 1--> TV(Beeld) --HDMI 2 ARC--> Soundbar(Geluid)
Dit geeft enkel alleen 2.0 PCM geluid weer. Getest met 5.1 films/series. Soundbar geeft ook aan bron geluid is 2.0
Wanneer ik het aansluit als volgt: HTPC --HDMI-in -->Soundbar --HDMI ARC--> TV geeft hij wel 5.1 weer, ook op het infoscherm van de soundbar.
Echter nadeel is hiervan dat ik niet enkel meer de source op de TV hoef te veranderen van TV-kijken naar HDMI 2, maar ook nog eens de bron moet veranderen op de soundbar van ARC naar HDMI IN.
Voor mijn gevoel moet de eerste verbinding ook gewoon 5.1 door geven maar EDID van de TV zorgt ervoor dat mijn HTPC ziet dat de TV alleen maar 2.0 aankan. Maar ik wil dus dat de TV het geluid een passthrough geeft richting de soundbar.
Heb alleen geen idee hoe dit moet... Iemand hetzelfde tegengekomen of tips?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Nee 5.1 laten doorgeven door de TV lijkt niet mogelijk te zijn. Ik wou alle bronnen op de TV aansluiten en vervolgens alleen een HDMI met ARC naar de AVR. Maar helaas onmogelijk.
Ik vind het nogal een vreemde tekortkoming. De TV hoeft er toch niets mee te doen? Alleen het signaal doorsturen naar ARC. Lijkt me niet heel anders dan wanneer bijvoorbeeld een Netflix film van 5.1 geluid voorzien is.
Ik vind het nogal een vreemde tekortkoming. De TV hoeft er toch niets mee te doen? Alleen het signaal doorsturen naar ARC. Lijkt me niet heel anders dan wanneer bijvoorbeeld een Netflix film van 5.1 geluid voorzien is.
Science is stranger than fiction
Volgens mij wil ie streamen...HugoBoss1985 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:02:
Je kan toch ook in het menu van je videokaart aangeven dat je het beeld wilt clonen naar je tv?
Dat is dus even wat anders dan clonen...
Kan ik hier ook vragen stellen over de H5303AW series? Deze zijn pas uitgebracht en ik heb er nog geen reviews over kunnen vinden.
Een topic over de H series hier op got is gesloten...
Ben benieuwd wat voor panelen er in deze serie zitten (va, ips,?)
Dat is dus even wat anders dan clonen...
Kan ik hier ook vragen stellen over de H5303AW series? Deze zijn pas uitgebracht en ik heb er nog geen reviews over kunnen vinden.
Een topic over de H series hier op got is gesloten...
Ben benieuwd wat voor panelen er in deze serie zitten (va, ips,?)
En de input lag.
Waar kan ik een install vinden voor op de laptop met windows 8?gyedema schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:16:
Samsung Allshare.
Kijk er volgens mij overheen...
of kan dit alleen met link?
Google komt met dit. http://www.samsung.com/gl.../GT-I9300MBDXSP-download#peter8265 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:57:
[...]
Waar kan ik een install vinden voor op de laptop met windows 8?
Kijk er volgens mij overheen...
of kan dit alleen met link?
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Los daarvan (van Allshare dus): als je volgens mij je laptop in een thuisgroep hebt, zou je op je tv met "source" bovenin het scherm die laptop ook moeten zien. Lukt mij tenminste wel..
En nog veel beter: gewoon Plex installeren op je laptop en Plexapp for Samsung op je tv. Dan ben je van alle sores af.
En nog veel beter: gewoon Plex installeren op je laptop en Plexapp for Samsung op je tv. Dan ben je van alle sores af.
Enige wat je hoeft te doen is de input van je TV op 'Screen mirroring' te zetten en vervolgens met je laptop het scherm als extern display koppelen.
O dus dan kan ie streamen..??Harmani schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:23:
Enige wat je hoeft te doen is de input van je TV op 'Screen mirroring' te zetten en vervolgens met je laptop het scherm als extern display koppelen.
Tis maar hoe je zijn vraag interpreteertpeter8265 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:19:
Streamen is streamen en gaat via een computernetwerk. Maar zoals jij het zegt gaat het uiteraard ook. Kortom: keuze te over.
[ Voor 40% gewijzigd door GurbY{nl} op 22-10-2014 11:46 ]
Ik zit met het volgende; mijn ouders hebben een F8000. Nu heeft mijn vader een apparaatje gekregen om het geluid draadloos naar zijn gehoortoestel te sturen, zodat hij het geluid van de TV vele malen beter kan horen. Het basisstation heeft wel een input nodig en dit heb ik nu aangesloten via de 3,5mm hoofdtelefoon uitgang van de TV. Echter dan komt er ook geen geluid meer uit de boxen van de TV, dit is erg lastig omdat me moeder dan geen geluid meer kan horen omdat zij geen gehoorapparaat heeft. Ziet iemand nog andere mogelijkheden zodat beide normaal naar TV kunnen kijken en luisteren?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Minijack splitter en boxjes
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik dacht dat de optische uitgang altijd actief is, ook bij geluid via de ingebouwde luidsprekers.
Dus een optisch (spdif) naar analoog uitgang zoeken, en hierop de zender aansluiten?
Dus een optisch (spdif) naar analoog uitgang zoeken, en hierop de zender aansluiten?
Klopt, optisch is altijd actief samen met de interne speakers. Als ik met speakers ga luisteren moet ik het tv geluid op 0 zetten. Dus als er een optisch naar analoog kabeltje bestaat dan kun je dat het beste doen!jastas schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:46:
Ik dacht dat de optische uitgang altijd actief is, ook bij geluid via de ingebouwde luidsprekers.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er is een nieuwe firmware beschikbaar voor de F6xxx serie 2013.
Versie : 2102.2
2014.10.24
Niet bekend wat er aangepast is.
2014.10.24
Het Netflix probleem is in ieder geval niet opgelost. Blijft stereo.IkWilbert schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:48:
2014.10.24
Iemand het al voor elkaar gekregen om op een F7000 (40f7000) audio via SPDIF eruit te krijgen? Ik heb een SPDIF kabel aangesloten op de Samsung en op mijn Yamaha receiver maar krijg er absoluut geen geluid uit.
In het menu ook de externe speakers ingeschakeld maar ook dat mocht niet baten.
Over de nieuwe Samsung H5303AW series tv's heb ik nu twee mailtjes gestuurd naar Samsung zelf.
Daarom heb ik Samsung gevraagd naar het paneel type en of ze input lag waardes kunnen aangeven.
"U vraagt naar welk paneel er wordt gebruikt in de H5303AW televisie. Dit is een LED display en daardoor niet in te delen in va, ips, etc."
"Ook wilt u weten wat de input lag van de televisie is. Het gedeelte input lag naar de televisie toe is niet relevant omdat het een input betreft. De vertraging van het gebruik van een button en de reactie op het scherm speelt zich voornamelijk af op het game console."
Het tweede mailtje:
Ze sturen letterlijk terug "dat ze geen informatie hebben betreffende het paneel type of de input lag"
...
Oké w.b.t. de input lag kan ik het nog wel begrijpen maar over het paneel type...
Heeft iemand al meer info over de H5303AW series?
Hierover is op internet weinig tot niets te vinden qua reviews.
Daarom heb ik Samsung gevraagd naar het paneel type en of ze input lag waardes kunnen aangeven.
"U vraagt naar welk paneel er wordt gebruikt in de H5303AW televisie. Dit is een LED display en daardoor niet in te delen in va, ips, etc."
"Ook wilt u weten wat de input lag van de televisie is. Het gedeelte input lag naar de televisie toe is niet relevant omdat het een input betreft. De vertraging van het gebruik van een button en de reactie op het scherm speelt zich voornamelijk af op het game console."
Het tweede mailtje:
Ze sturen letterlijk terug "dat ze geen informatie hebben betreffende het paneel type of de input lag"

Oké w.b.t. de input lag kan ik het nog wel begrijpen maar over het paneel type...
Heeft iemand al meer info over de H5303AW series?
Hierover is op internet weinig tot niets te vinden qua reviews.
[ Voor 45% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-10-2014 00:22 ]
Via AV4?super_dirk schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:51:
Iemand het al voor elkaar gekregen om op een F7000 (40f7000) audio via SPDIF eruit te krijgen? Ik heb een SPDIF kabel aangesloten op de Samsung en op mijn Yamaha receiver maar krijg er absoluut geen geluid uit.
Verwijderd
Ja. En niet Samsung Allshare want dat bestaat niet meer ,(niet meer ondersteund), maar viapeter8265 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:19:
Heb een samsung F6400
Heeft samsung dit ook?
Samsung Link. ( http://link.samsung.com/ ).
Aanmelden en installeren op je PC/telefoon/tablet.
Na installeren is (bijna) alles (video,foto's,muziek) te streamen naar je TV.
Deze week aan de slag gegaan met men HDMI splitter (http://cgi.ebay.com/ws/eB...iew=all&tid=1529766353015).
Alles werkt goed maar er zijn toch twee grote problemen waar ik geen oplossing voor ken:
- Netflix via samsung app geeft geen geluid. Logisch want de tv is niet meer aangesloten op men sonos via optisch uit.
- Ik kan niet meer alle apparaten met men samsung remote bedienen. Ook logisch want dit was voorheen bijna allemaal met CEC.
Hopelijk heeft iemand een suggestie? Vooral voor het netflex probleem.
Alles werkt goed maar er zijn toch twee grote problemen waar ik geen oplossing voor ken:
- Netflix via samsung app geeft geen geluid. Logisch want de tv is niet meer aangesloten op men sonos via optisch uit.
- Ik kan niet meer alle apparaten met men samsung remote bedienen. Ook logisch want dit was voorheen bijna allemaal met CEC.
Ik heb begrepen dat met de laatste versies de Samsung Game Panel uitgerold wordt voor de 2013 modellen.IkWilbert schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:48:
2014.10.24
Bron:
http://www.samsung-blog-n...r-update-das-games-panel/
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Hier geen game panel beschikbaar op mijn f6670Xymox schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
Ik heb begrepen dat met de laatste versies de Samsung Game Panel uitgerold wordt voor de 2013 modellen.
Bron:
http://www.samsung-blog-n...r-update-das-games-panel/
*bump*
tboheeren schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:47:
Deze week aan de slag gegaan met men HDMI splitter (http://cgi.ebay.com/ws/eB...iew=all&tid=1529766353015).
Wat ik nu toch weer voor iets geks heb... Onze TV hangt alleen aan (wireless) internet - geen andere inputs (kabel, HDMI, niets). We kijken voornamelijk Netflix of NPO gemist momenteel. Echter, als we Netflix of Plex starten, dan speelt er een video in de achtergrond tot deze apps zelf video gaan afspelen.
Dus, ik start Netflix, in de achtergrond hoor ik ineens geluid en soms zie ik flarden beeld (als in: paar frames, verdacht vaak FashionTV) en dat gaat door totdat Netflix begint met het afspelen van bijvoorbeeld Orange is the new Black..
Wie weet wat dit is en hoe ik het kan stoppen? Het is namelijk MEGA irritant...
Dus, ik start Netflix, in de achtergrond hoor ik ineens geluid en soms zie ik flarden beeld (als in: paar frames, verdacht vaak FashionTV) en dat gaat door totdat Netflix begint met het afspelen van bijvoorbeeld Orange is the new Black..
Sometimes you need to plan for coincidence
Er wordt dus nooit 'tv' gekeken op de tv?Hmmbob schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:51:
Wat ik nu toch weer voor iets geks heb... Onze TV hangt alleen aan (wireless) internet - geen andere inputs (kabel, HDMI, niets). We kijken voornamelijk Netflix of NPO gemist momenteel. Echter, als we Netflix of Plex starten, dan speelt er een video in de achtergrond tot deze apps zelf video gaan afspelen.
Nope. Zoals ik zei: er is geheel niets aangesloten, behalve de Wifi.
Verwijderd
Beste allemaal, als ik die eveolution kit SEK-2000 plaats, ben ik dan al mijn instellingen kwijt en moet je de tv opnieuw instellen qua beeldinstellingen enzo.........?
nieuwe box neemt wel zaken mee, maar t.a.v. mijn upgrade moest ik wel enkele zaken veranderen. Bv de 10 punts white scale, die was anders. Check anders andere fora ff.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:57:
Beste allemaal, als ik die eveolution kit SEK-2000 plaats, ben ik dan al mijn instellingen kwijt en moet je de tv opnieuw instellen qua beeldinstellingen enzo.........?
Meestal gaat 70% mee, dus schrijf alles op wat je nu bevalt.
no comment
Verwijderd
Ik was alle instellingen kwijt na aansluiten van de SEK2000. Had gelukkig vantevoren de instellingenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:57:
al genoteerd, dus geen probleem. Inmiddels zijn er al 2 FW updates geweest, dus of ook nu de instellingen verdwijnen? Zou voor de zekerheid FF noteren!
Iemand die weet of samsung f7000 tv's dolby/dts surround geluid doorstuurt naar de HDMI ARC waar er een receiver aan hangt?
Momenteel doet hij het wel met optical out. Heb nu een soundbar gekocht en wou weten of dit dan ook zou gaan met HDMI ARC
Momenteel doet hij het wel met optical out. Heb nu een soundbar gekocht en wou weten of dit dan ook zou gaan met HDMI ARC
Hallo,
Ik heb het volgende probleem bij mijn F8000. Ik heb mijn receiver via ARC aangesloten als externe speaker. Ik heb mijn geluid op dolby digital staan. Ieder keer wanneer ik mijn tv aanzet schakelt het geluid over naar pcm. In het geluidsinstelling menu staat weliswaar gewoon dolby digital. Wanneer ik het geluid vervolgens op pcm en daarna weer op dolby digital zet heb ik ook echt weer dolby digital geluid.
In het verleden was dit geen probleem, het is pas sind kort, ik denk dat mijn firmware geupdate is. Ik heb ook geprobeerd om in plaats van externe speakers, mijn versterker als anynet ontvanger in te stellen. Hierbij heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb het volgende probleem bij mijn F8000. Ik heb mijn receiver via ARC aangesloten als externe speaker. Ik heb mijn geluid op dolby digital staan. Ieder keer wanneer ik mijn tv aanzet schakelt het geluid over naar pcm. In het geluidsinstelling menu staat weliswaar gewoon dolby digital. Wanneer ik het geluid vervolgens op pcm en daarna weer op dolby digital zet heb ik ook echt weer dolby digital geluid.
In het verleden was dit geen probleem, het is pas sind kort, ik denk dat mijn firmware geupdate is. Ik heb ook geprobeerd om in plaats van externe speakers, mijn versterker als anynet ontvanger in te stellen. Hierbij heb ik hetzelfde probleem.
Dit gebeurd bij mij ook, zodra ik mijn externe speakers aanzet dan pakt de F8000 d
Heeft iemand anders ook na het installeren van de evolutionkit sek2000 dat er meer vertraging met gamen is ontstaan? Ik merk echt vertraging met de ps4, xbox one en wii u. Dit was eerst ook wel, maar nu is het echt extreem. Meer mensen last van? Dit alles op een F8000.
Ik heb een UE40F8000, firmware 1118.
Volgens website van Samsung (http://www.samsung.com/nl...ons/led-tv/UE40F8000SLXXN) is er reeds een FW 1120.4
Maar als ik de TV laat zoeken zegt hij dat er geen updates zijn (vroeger kon ik zo wel altijd updaten). Moet deze mss via USB worden geupdate of moet 1120.4 nog beschikbaar worden gesteld om via de tv de update te laten lopen?
Volgens website van Samsung (http://www.samsung.com/nl...ons/led-tv/UE40F8000SLXXN) is er reeds een FW 1120.4
Maar als ik de TV laat zoeken zegt hij dat er geen updates zijn (vroeger kon ik zo wel altijd updaten). Moet deze mss via USB worden geupdate of moet 1120.4 nog beschikbaar worden gesteld om via de tv de update te laten lopen?
Vaak zijn de updates eerst online (via usb te installeren). Pas na een tijdje zijn de updates via de tv zelf op te halen.Tazmanian79 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:52:
was daar de game functie niet voor?blueface schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:37:
Heeft iemand anders ook na het installeren van de evolutionkit sek2000 dat er meer vertraging met gamen is ontstaan? Ik merk echt vertraging met de ps4, xbox one en wii u. Dit was eerst ook wel, maar nu is het echt extreem. Meer mensen last van? Dit alles op een F8000.
no comment
Wellicht een beetje dubbel, maar ik wil graag m'n laptopscherm draadloos delen met mijn Samsung F6400 d.m.v. screen mirroring maar krijg het nog niet werkend 
Zie ook Asus N56J (Geforce 840M) i.c.m. samsung TV (miracast)
Heeft iemand van jullie dit werkend
Zie ook Asus N56J (Geforce 840M) i.c.m. samsung TV (miracast)
Heeft iemand van jullie dit werkend
Deze had ik idd al via USB op de TV gezet maar zoals gewoonlijk bij Samsung is het maar weer de vraag wat er dan veranderd is. Ik kan er iig niets aan ontdekken en een changelog is er niet.Tazmanian79 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:52:
Het Netflix gebeuren word er duidelijk niet mee opgelost want daar is alles nog steeds in stereo...

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000
Voor de mensen met de evolutionkit sek2000, er is weer een nieuwe software beschikbaar. Versie 1006. Vindt het alleen vreemd dat ik auto update uit heb staan en toch is de software vanzelf geïnstalleerd. Ervaren meer mensen dit ook? Change log ontbreekt zoals gewoonlijk. 1 ding heb oik wel ontdekt. Als je nu op de smart knop drukt, krijg je de lijst met veel gebruikte apps en tv zenders die je bekijkt. Je kunt nu dus zien wat er op de tv zenders aan de gang is. Leuke toevoeging.
Icons van tv-zenders had ik ook ontdekt..blueface schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:17:
Voor de mensen met de evolutionkit sek2000, er is weer een nieuwe software beschikbaar. Versie 1006. Vindt het alleen vreemd dat ik auto update uit heb staan en toch is de software vanzelf geïnstalleerd. Ervaren meer mensen dit ook? Change log ontbreekt zoals gewoonlijk. 1 ding heb oik wel ontdekt. Als je nu op de smart knop drukt, krijg je de lijst met veel gebruikte apps en tv zenders die je bekijkt. Je kunt nu dus zien wat er op de tv zenders aan de gang is. Leuke toevoeging.
Valt mij trouwens op dat mijn "oude" F6200 na een firmware-update bijna dezelfde functies heeft als de Smartkit.. alleen de "muis" op het scherm ontbreekt..
TV hangt ondertussen aan een kabeltje, maar dit maakt geen verschil. Heb in de router-firewall ook allerlij broadcast dingetjes geblokt, maar dat heeft ook niet geholpen.Hmmbob schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:51:
Het is vrijwel altijd Fashion TV - het lijkt er sterk op dat de smart functie iets begint af te spelen zonder dat we dat willen.
Herkent iemand dit?
Misschien is het een idee om eens te kijken of je in Plex soms deze app hebt CTVGlobeMedia deze zorgt o.a. voor Fashion TV
Edit: Lees net dat deze app sinds 2013 er niet meer is dus dat zal het ook niet zijn
Edit: Lees net dat deze app sinds 2013 er niet meer is dus dat zal het ook niet zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 22:29 ]
Ik heb sinds de zomervakantie een irritant probleempje.
TV: 40F7000
FW: 1118
Ik heb op HDMI1 een Mediacenter hangen en op HDMI2 een Chormecast.
Eens in de zoveel tijd (de span verschilt enorm) heb ik gewoon geen beeld meer op beide HDMI's. Geen source zegt tie dan en het beeld blijft zwart.
Ik moet dan alles een paar minuten uit de TV trekken (HDMI en 220) en dan doet hij het weer even.
Meer mensen dit vervelende probleem en is er een oplossing oid voor?
TV: 40F7000
FW: 1118
Ik heb op HDMI1 een Mediacenter hangen en op HDMI2 een Chormecast.
Eens in de zoveel tijd (de span verschilt enorm) heb ik gewoon geen beeld meer op beide HDMI's. Geen source zegt tie dan en het beeld blijft zwart.
Ik moet dan alles een paar minuten uit de TV trekken (HDMI en 220) en dan doet hij het weer even.
Meer mensen dit vervelende probleem en is er een oplossing oid voor?
Ja, allemaal geprobeerd; haalt niets uit.Rockvee2 schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:10:
Al andere HDMI kabels geprobeerd ? Op HDMI3 al geprobeerd ?
Wat ik al zei, als het gebeurt, is het van toepassing op alle HDMI ingangen tegelijk en dus ook andere kabels/input....
Verwijderd
Die leuke toevoeging komt omdat we via de EVO-kit nu de 2014 Lay-out/software krijgen.blueface schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:17:
Wat er mist is nog steeds de Game pagina op de Smart-Hub, deze was wel aanwezig
toen de EVO-kit niet was geinstalleerd.
Maar even een vraag: Ik moet telkens opnieuw inloggen op mijn Samsung account op TV.
Heb jij dat ook? Telkens als de TV aan gaat is de TV het wachtwoord "vergeten".
Het account onthoud-ie wel, WW niet. Als ik dan het WW invoer staat er dat ik de Talk knop
in moet drukken omdat wachtwoord ondersteuning niet ingeschakeld staat.......?
Als ik op de Talk button druk krijg ik de spraakopdrachten in beeld maar niets over WW ondersteuning.
Boven heb ik een H serie hangen, en daar geen enkel probleem, TV aan, keurig aanmelding
van Samsung account in beeld.....
Wat doe ik verkeerd?
ik heb geen last van dat de tv het wachtwoord vergeet. Hij logt gelijk in in mij account als de tv aan gaat. Misschien even smarthub reset uitvoeren? Nieuwste software al ggeïnstalleerd? Nieuwste is 1006.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:36:
[...]
Die leuke toevoeging komt omdat we via de EVO-kit nu de 2014 Lay-out/software krijgen.
Wat er mist is nog steeds de Game pagina op de Smart-Hub, deze was wel aanwezig
toen de EVO-kit niet was geinstalleerd.
Maar even een vraag: Ik moet telkens opnieuw inloggen op mijn Samsung account op TV.
Heb jij dat ook? Telkens als de TV aan gaat is de TV het wachtwoord "vergeten".
Het account onthoud-ie wel, WW niet. Als ik dan het WW invoer staat er dat ik de Talk knop
in moet drukken omdat wachtwoord ondersteuning niet ingeschakeld staat.......?
Als ik op de Talk button druk krijg ik de spraakopdrachten in beeld maar niets over WW ondersteuning.
Boven heb ik een H serie hangen, en daar geen enkel probleem, TV aan, keurig aanmelding
van Samsung account in beeld.....
Wat doe ik verkeerd?
De Samsung UE46F6100AW kost nu bij Wehkamp € 461,45 ( incl. verzenden middels coupon "feest" ).
Dit is bijna wat ik zoek...echter liever 3 of 4x HDMI in en 48". Budget is € 600,--
Behoeft geen 3D of SmartTV te zijn. Echter "echte" 100Hz zou wel mooi zijn.
Dit is bijna wat ik zoek...echter liever 3 of 4x HDMI in en 48". Budget is € 600,--
Behoeft geen 3D of SmartTV te zijn. Echter "echte" 100Hz zou wel mooi zijn.
Ik heb een Samsung UE46F7000 en wil graag weten wat nu de voordelen zijn van een evolutionkit sek2000...
Ik kan op internet niet echt een duidelijk overzicht hiervan vinden, behalve dan een "hardware" upgrade en nieuwe afstandsbediening. Kan iemand de voordelen in grote lijnen opsommen die daadwerkelijk merkbaar zijn?
Ik kan op internet niet echt een duidelijk overzicht hiervan vinden, behalve dan een "hardware" upgrade en nieuwe afstandsbediening. Kan iemand de voordelen in grote lijnen opsommen die daadwerkelijk merkbaar zijn?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
het is puur het smarthub gedeelte dat geüpdatet wordt. Dus de apps, spraakherkenning, webcam.freestyler2 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:08:
Ik heb een Samsung UE46F7000 en wil graag weten wat nu de voordelen zijn van een evolutionkit sek2000...
Sommige dingen in het menu zijn nieuwer of worden toegevoegd.
Je krijgt dus een nieuwe smarthub en wat nieuwe dingen in het menu. Dus alles wat een 2014 model nu ook heeft tegenover een 2013 model. Het beeld wordt er niet beter van.
Je hebt er dus alleen wat aan als je veel apps en vooral het smarthub gedeelte gebruikt. Oh ja, je krijgt ook wat meer geheugen voor de apps te installeren.
Is dat ik de evolutionkit sek2000 gratis kreeg, had hem anders nooit gekocht.
Verwijderd
Bekijk mijn Review van de SEK2000 op pagina 147 in dit Forum.freestyler2 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:08:
En ik deel de mening van Bleuface...ook ik heb de EVO kit gratis, en
zou hem zelf ook niet gekocht hebben.
@Bleuface: FW bij mij is ook 1006.....
Ik ga er maar eens een keer goed voor zitten
*Foutje*
[ Voor 100% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-11-2014 22:19 ]
Ik heb vandaag de evolution kit SEK-2000 ontvangen, maar kan geen aansluiting vinden achterop de tv. Als ik een beetje rond lees dan lijkt het alsof de 6000 serie niet compatible is. Ik kan me nog herinneren dat dit wel het geval zou zijn. Daarnaast heb ik van samsung de evolution kit ook ontvangen als gratis upgrade voor mijn tv. Is iemand ook het zelfde probleem tegen gekomen?
De evo kit is alleen voor de 7000 en 8000 serie.maghribier schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:08:
Ik heb vandaag de evolution kit SEK-2000 ontvangen, maar kan geen aansluiting vinden achterop de tv. Als ik een beetje rond lees dan lijkt het alsof de 6000 serie niet compatible is. Ik kan me nog herinneren dat dit wel het geval zou zijn. Daarnaast heb ik van samsung de evolution kit ook ontvangen als gratis upgrade voor mijn tv. Is iemand ook het zelfde probleem tegen gekomen?
Waarom ontvang ik de evolution kit als cadeau als het toch niet gaat werken?IkWilbert schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:12:
[...]
De evo kit is alleen voor de 7000 en 8000 serie.
dan maar op marktplaats te koop zetten ofzo.
Heel vreemd dat je hem van Samsung ontvangen hebt, deze zijn alleen voor de twee top serie's van Samsung
Ja dat kwam vooral toen ik dit las:
Maak kans op Porsche Cayman t.w.v. ongeveer 78.000 euro plus ontvang een voucher voor een Evolution Kit (t.w.v. € 299) in 2014 bij aankoop van een van volgende Samsung TV Modellen: UE46F7000, UE55F7000, UE60F7000, UE46F8000, UE55F8000, UE65F8000, UE75F8000, UE46F8500, UE55F8500, PS51F8500, PS64F8500
http://www.samsung.com/nl...promotie/voorwaarden.html
Maak kans op Porsche Cayman t.w.v. ongeveer 78.000 euro plus ontvang een voucher voor een Evolution Kit (t.w.v. € 299) in 2014 bij aankoop van een van volgende Samsung TV Modellen: UE46F7000, UE55F7000, UE60F7000, UE46F8000, UE55F8000, UE65F8000, UE75F8000, UE46F8500, UE55F8500, PS51F8500, PS64F8500
http://www.samsung.com/nl...promotie/voorwaarden.html
[ Voor 68% gewijzigd door maghribier op 27-11-2014 14:21 ]
Ja maar niet voor de evo kit
Kans op Porsche + 150 euro retour
+ Evolution kit
UE46F7000/ UE46F8000/ UE46F8500
Kans op Porsche + 200 euro retour
+ Evolution kit:
UE55F7000/ UE55F8000/ UE55F8500
Kans op Porsche + 250 euro retour
+ Evolution kit
UE60F7000/ UE65F8000/ UE75F8000
Kans op Porsche + 150 euro retour
+ Evolution kit
UE46F7000/ UE46F8000/ UE46F8500
Kans op Porsche + 200 euro retour
+ Evolution kit:
UE55F7000/ UE55F8000/ UE55F8500
Kans op Porsche + 250 euro retour
+ Evolution kit
UE60F7000/ UE65F8000/ UE75F8000
Ja blijkbaar niet, maar ik heb het toch ontvangen. Vreemd.
haha, dan mogen ze die kit houden, zolang ik maar die Porsche krijg:P
Heeft er iemand interesse in een gloednieuwe evolution kit?
Heeft er iemand interesse in een gloednieuwe evolution kit?
stuur maar een dm voor welke prijs je de kit wilt overnemen.:)
Zijn er andere 40F7000 gebruikers die sinds de update van de Samsung Smart omgeving (via die irritante melding bovenin het scherm) performance verslechtering ervaren? Ik merk sinds de update veel meer vertraging in het systeem en gaat het niet meer zo soepel als ik gewend was.
Ik heb een probleem met mijn UE40F8000SL, na 2 maal contact gehad te hebben met Samsung is er nog geen oplossing. Misschien is er hier iemand met de gouden tip. De laatste firmware (1120.4) staat er al op.
Mijn tv is via de ARC aansluiting met een HDMI kabel verbonden aan mijn receiver, dit is een Marantz nr1603.
Aan de Marantz zit een Humax ihdr5050c en een Marantz bluray speler.
Ik luister radio via mijn Humax en heb dan mijn tv gewoon uit staan.
Het probleem is dat mijn tv op de gekste momenten vanzelf aangaat, het Samsung logo licht dan even op en vervolgens gaat de tv weer uit. Hij switcht dan mijn receiver naar tv audio, omdat ik het geluid van mijn tv via de receiver heb lopen.
Ook gaat de tv soms aan met beeld en blijft vervolgens gewoon aan
Waarom gaat hij aan zonder dat ik daarom vraag? Update hij dan misschien de zenderlijst of iets dergelijks...
Samsung geeft aan dat alles wat aangesloten is op de tv en niet van Samsung is een probleem kan geven.
Kan dit door de ci-module veroorzaakt worden?
Mijn tv is via de ARC aansluiting met een HDMI kabel verbonden aan mijn receiver, dit is een Marantz nr1603.
Aan de Marantz zit een Humax ihdr5050c en een Marantz bluray speler.
Ik luister radio via mijn Humax en heb dan mijn tv gewoon uit staan.
Het probleem is dat mijn tv op de gekste momenten vanzelf aangaat, het Samsung logo licht dan even op en vervolgens gaat de tv weer uit. Hij switcht dan mijn receiver naar tv audio, omdat ik het geluid van mijn tv via de receiver heb lopen.
Ook gaat de tv soms aan met beeld en blijft vervolgens gewoon aan

Samsung geeft aan dat alles wat aangesloten is op de tv en niet van Samsung is een probleem kan geven.
Kan dit door de ci-module veroorzaakt worden?
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Bij de ES serie zorgde de auto update voor dit soort dingen, dus ik zou al sik jou was daar een mee beginnen.
Ik ga het proberen, vandaag uitgezet. Nu kijken of hij nu ook weer raar gaat doen. Vandaag ging hij ook weer eens vanzelf aanVerwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:07:
Bij de ES serie zorgde de auto update voor dit soort dingen, dus ik zou al sik jou was daar een mee beginnen.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Ik heb zelf een ue55f8000sl en ik herken het probleem dat de tv vanzelf aanging en aan bleef staan. Ik heb toen ook urenlang op internet naar oplossingen gezocht maar niet de juiste kunnen vinden; wat ik had geprobeerd was onder andere de firmware updaten en anynet+ uitzetten, wat schijnbaar ook wel eens voor problemen zorgde.Roger_Rabbit schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:29:
[...]
Ik ga het proberen, vandaag uitgezet. Nu kijken of hij nu ook weer raar gaat doen. Vandaag ging hij ook weer eens vanzelf aan![]()
Mijn tv ging alleen uit zichzelf aan als ik thuis was. Na lang troubleshooten kwam ik erachter dat de boosdoener de spraakherkenning-functie op de tv was, die reageerde op achtergrondgeluiden (muziek uit de speakers welke aan mijn pc aangesloten zijn). Na het uitzetten van deze functie op de tv is het probleem weg en weggebleven. Misschien heb je hier wat aan
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Spraakherkenning al eens uitgezet bij meerdere firmware versies. Probleem bleef bestaan.
Het probleem bestaat al vanaf dag 1. Ook zonder randapparatuur.
Het probleem bestaat al vanaf dag 1. Ook zonder randapparatuur.
Tv ging vanmorgen weer vanzelf aan, automatische app updates uitzetten in de Smart hub heeft dus niets geholpen.
Oplossing 220V uitschakelen dan kan tv zowiezo niet meer vanzelf aan gaan.maar blijft vreemd.
[ Voor 20% gewijzigd door Migow op 03-12-2014 22:03 ]
Inderdaad, vooral voor een tv in deze prijsklasse. Ik houdt er niet van als apparaten hun eigen leven leiden.
Zou dit wat zijn ( 200Hz, 4x HDMI-in , 48" ) --> http://www.redplate.nl/Samsung-UE48H6290SSXZG.html
Een SAMSUNG UE48H6290SSXZG @ € 570,-- ?
Een SAMSUNG UE48H6290SSXZG @ € 570,-- ?
Mooie tv en mooie prijs, hopelijk gaat hij niet vanzelf aan en uit :-)
Roger_Rabbit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:16:
Mooie tv en mooie prijs, hopelijk gaat hij niet vanzelf aan en uit :-)
Groot probleem bij veel Samsung TV's de ES serie staat er om bekend en ook over andere serie's lees je het steeds vaker.
Zie mijn probleem hierboven
Verwijderd
Ze zijn dus al een tijd failliet (ca 3 weken erna dus...).
https://storetotaal.secur...e/index.php?Show=Inactive
Jammer, bij mij ging het super soepel toen nog.
Scherpe prijzen.
Problemen met een andere club zo te lezen...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 23:09 ]
hier met een F8000 en een versterker er tussen ALTIJD dit probleem.Meuzik schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:27:
[...]
Ja, allemaal geprobeerd; haalt niets uit.
Wat ik al zei, als het gebeurt, is het van toepassing op alle HDMI ingangen tegelijk en dus ook andere kabels/input....
als ik de tv/versterker uitschakel, moet ik daarna het stroomblok minstens 5 minuten uitlaten voor ik alles weer in kan schakelen.
Samsung support... waardeloos
Ik heb sinds de zomervakantie een Evolution Kit SEK2000 voor mijn UE40F8000 en ik ben er niet blij mee. Sinds de update is mijn tv 2x spontaan gereset met de melding dat er "andere" instellingen zijn gedetecteerd en dat een nieuwe installatie nodig is en ik vervolgens alleen ja kon kiezen voor een volledige nieuwe installatie met als gevolg dat ik al mijn instellingen opnieuw kon doen. Kies je nee dan wordt de tv automatisch uitgezet. Deze melding blijft in beeld dus negeren is geen optie.freestyler2 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:08:
Daarnaast werkt de universele afstandsbediening niet meer als voorheen. Voorheen werd mijn OPPO blu ray speler automatisch aangezet zodra ik via source de speler selecteerde. Na de update met de kit functioneert dat niet meer.
Ik had mijn scherm redelijk gecalibreerd maar ondanks dat men beweert dat de E-kit SEK 2000 de beeldinstellingen niet wijzigt heb ik nu geheel andere 2p of 10p gamma instellingen nodig om de juiste wit balans te krijgen. En ook mijn ingestelde kleurenprofiel leverde niet meer hetzelfde beeld op. Of de helderheid of de achtergrond verlichting niveaus zijn aangepast want anders zou ik het niet weten.
Dus voor mijn geen E-kits meer in de toekomst. De F8000 tv is verder nog steeds een van de betere die ik tot nog toe gezien heb. (LED dan wel te verstaan)
Intel i7 4770 Asus Z87 expert ssd 840Pro Asus Geforce GTX 770 WD 20EFRX 2TB
ik heb ook een nieuwe box, die 2p en 10p moet je herbereken zodat je weer de juiste instellingen hebt, opgeschreven hoop ik. Na wat software updates vind ik mn box meer dan goed. Is nu na wat extra software beter dan de oude en natuurlijk betere smart en sneller.fiveagainstone schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:16:
[...]
Ik heb sinds de zomervakantie een Evolution Kit SEK2000 voor mijn UE40F8000 en ik ben er niet blij mee. Sinds de update is mijn tv 2x spontaan gereset met de melding dat er "andere" instellingen zijn gedetecteerd en dat een nieuwe installatie nodig is en ik vervolgens alleen ja kon kiezen voor een volledige nieuwe installatie met als gevolg dat ik al mijn instellingen opnieuw kon doen. Kies je nee dan wordt de tv automatisch uitgezet. Deze melding blijft in beeld dus negeren is geen optie.
Daarnaast werkt de universele afstandsbediening niet meer als voorheen. Voorheen werd mijn OPPO blu ray speler automatisch aangezet zodra ik via source de speler selecteerde. Na de update met de kit functioneert dat niet meer.
Ik had mijn scherm redelijk gecalibreerd maar ondanks dat men beweert dat de E-kit SEK 2000 de beeldinstellingen niet wijzigt heb ik nu geheel andere 2p of 10p gamma instellingen nodig om de juiste wit balans te krijgen. En ook mijn ingestelde kleurenprofiel leverde niet meer hetzelfde beeld op. Of de helderheid of de achtergrond verlichting niveaus zijn aangepast want anders zou ik het niet weten.
Dus voor mijn geen E-kits meer in de toekomst. De F8000 tv is verder nog steeds een van de betere die ik tot nog toe gezien heb. (LED dan wel te verstaan)
no comment
Hmmm de meningen lijken dus verschild over de SEK2000.
Twijfel twijfel.
Is het overigens mogelijk om de SEK2000 weer te verwijderen/deinstaleren wanneer deze is geïnstalleerd en niet bevalt?
Twijfel twijfel.
Is het overigens mogelijk om de SEK2000 weer te verwijderen/deinstaleren wanneer deze is geïnstalleerd en niet bevalt?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Vandaag gaf mijn UE46F8000 eindelijk aan dat er een software update beschikbaar was (1122). Gelijk gedownload en geïnstalleerd. Daarvoor had ik 1118.
Nu zie ik op de support website van Samsung dat 1122.2 beschikbaar is. Zou dit dezelfde zijn als ik net heb geïnstalleerd?
Weet iemand wat er veranderd is of blijft dit een mystery?
Nu zie ik op de support website van Samsung dat 1122.2 beschikbaar is. Zou dit dezelfde zijn als ik net heb geïnstalleerd?
Weet iemand wat er veranderd is of blijft dit een mystery?
Let op, las op duitse site enkele ervaringen van mensen met deze firmware. Beeldkwaliteit ging er flink op achteruit.