[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.092 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:42:
[...]

Is de 3e keer al dat ik een tank beu ben geraakt door dat ie zo bagger speelt..

- AC Mle 46
- Type E
- En nu de M7 Triest..
Ieder zijn meug denk ik maar zo, de M7 Priest vond ik echt onwijs leuk! De M37 daarentegen was echt ploeteren.
Ach ga weer verder grinden op de T54E1;
Eindelijk overal 5e skills _/-\o_ nu op naar de 6e.
Sick! Gefeliciteerd, mijn T32 zit nog op de 84% van de 4e skill.
Had ik mijn crew management maar ook zo efficiënt gedaan in het eerste jaar als dat ik nu doe :'(

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-06 17:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:14:
[...]

Ieder zijn meug denk ik maar zo, de M7 Priest vond ik echt onwijs leuk! De M37 daarentegen was echt ploeteren.
True dat :), vond ze beide even slecht.. denk niet dat de M41 beter gaat worden maar goed.
psychoclown schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:14:
[...]
Sick! Gefeliciteerd, mijn T32 zit nog op de 84% van de 4e skill.
Had ik mijn crew management maar ook zo efficiënt gedaan in het eerste jaar als dat ik nu doe :'(
Thanks! Had ik dat ook maar gedaan had me een heleboel gescheeld met mijn crews :+ . Als ik de T57 heb geunlocked gaan ze in een M46 terug en dan hoop ik toch wel op 50% te zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

pen is wel een stuk minder van de 62 :/

vergeleken met de wz-131
je hebt die liever dan de wz131?

[ Voor 22% gewijzigd door TRX op 11-04-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TRX schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:22:
[...]

je hebt die liever dan de wz131?
Ik snap de beredenering niet tussen de wz131 en de Type 62.. Type 62 is een tank die bijna nooit te koop is.. dus waarom zou Dynosu die nou niet liever willen dan een tank die hij altijd nog kan grinden? Waarna hij die crew ook nog eens in zijn premium Type 62 kan zetten voor crew training.

En de Type62 speelt toch aardig goed;

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cvRULUODyZ4]

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 11-04-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501813

Anoniem: 110209 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:14:
[...]

Iemand die iets meer over dat ding kan zeggen?
Het geld waard?
Ik heb hem al een tijdje en ik vind van wel, erg veel fun om te spelen. Echter is hij nu duurder dan een half jaar geleden omdat hij een tier omhoog gegaan is, toen koste dat ding zonder iets erbij 20 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:27
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:14:
[...]

Iemand die iets meer over dat ding kan zeggen?
Het geld waard?
Het is sinds de upgrade naar Tier 7 en de Chinese tanks vrijwel identiek aan de WZ-131, alleen de 100mm gun heeft hij niet. Geweldige tank als je hem even onder de knie hebt.

Heb 'm sinds dag een, bijna 2k potjes mee gespeeld. Het is een goede en gevaarlijke flanker, welke nog steeds door veel spelers onderschat wordt. Gun is precies, schiet snel, heeft relatief goede penetratie en schade. In een paar schoten knal je de vijand af in de achterkant. Je kan er ook goed vanaf de flanken mee snipen. Alleen tanks als de KV-4 zijn irritant, omdat deze zelfs in de achterkant en zijkant 90% van de schoten bounced.

Het was mijn 16 euro (toen der tijd, geloof ik) meer dan waard. Heb er een fortuin aan credits mee verdient. En uiteraard veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:29:
[...]

Ik snap de beredenering niet tussen de wz131 en de Type 62.. Type 62 is een tank die bijna nooit te koop is.. dus waarom zou Dynosu die nou niet liever willen dan een tank die hij altijd nog kan grinden? Waarna hij die crew ook nog eens in zijn premium Type 62 kan zetten voor crew training.

[video]
oa vanwege deze reactie djengizz in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34"

maar hij leek mij ook erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Heb ik iets in mijn nickname zitten dat een Joodse indruk geeft?
Afgelopen 2 weken 3 maal uitgemaakt door de vijand, één keer als noob, en de twee andere malen dat ik een laffe of een vuile Jood ben. Blijkbaar kan je er als Duitser (Ratte100 in een JgdTiger 8.8 die in assault mode gaat, en daardoor hopeloos geflanked wordt door mij) er niet tegen dat je een stommiteit begaat, en daardoor diegene die het afstraft maar uitmaakt voor 'Laffe Jood'.

Blijkbaar toch een Duitser die een opfrissing nodig heeft wat er allemaal is gebeurt in WO2 :X

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img805/7139/shot238t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img9/3285/shot239h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img827/7416/shot240.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img4/354/shot241j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img35/4145/shot242a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img838/4971/shot243s.jpg
(Feiger Jude = Laffe Jood) (excuses voor diegene met een trage verbinding, maar als ik thumbnails maak, verschijnt er geen afbeelding, enkel de link 'Plaatje op imageshack (popups!)')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Door sturen naar support.worldoftanks.eu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:29:
[...]

[video]
Kan iemand me wellicht noemen welke mods hier allemaal te zien zijn? Ziet er gaaf uit hier :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

ThomasG schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:33:
[...]
Het is sinds de upgrade naar Tier 7 en de Chinese tanks vrijwel identiek aan de WZ-131, alleen de 100mm gun heeft hij niet. Geweldige tank als je hem even onder de knie hebt.

Heb 'm sinds dag een, bijna 2k potjes mee gespeeld. Het is een goede en gevaarlijke flanker, welke nog steeds door veel spelers onderschat wordt. Gun is precies, schiet snel, heeft relatief goede penetratie en schade. In een paar schoten knal je de vijand af in de achterkant. Je kan er ook goed vanaf de flanken mee snipen. Alleen tanks als de KV-4 zijn irritant, omdat deze zelfs in de achterkant en zijkant 90% van de schoten bounced.

Het was mijn 16 euro (toen der tijd, geloof ik) meer dan waard. Heb er een fortuin aan credits mee verdient. En uiteraard veel plezier.
Speelt ie een beetje zoals een T21?
Want daar heb ik fantastische potten mee gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Thompson schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:06:
[...]

Kan iemand me wellicht noemen welke mods hier allemaal te zien zijn? Ziet er gaaf uit hier :)
- J1mbo's crosshair mod (heb nu een alternatief van J1mbo's), kun je hier zien: Klik
- Mijn eigen XVM config (XVM + XVM Stat)
- Contour Icons gemaakt met een contour icon software pakket maker (als je hem wilt hebben moet ik even een linkje zoeken).
- Scope shadow remover
- Zoom out mod

En dat zou alles moeten zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:10:
[...]

- J1mbo's crosshair mod (heb nu een alternatief van J1mbo's), kun je hier zien: Klik
- Mijn eigen XVM config (XVM + XVM Stat)
- Contour Icons gemaakt met een contour icon software pakket maker (als je hem wilt hebben moet ik even een linkje zoeken).
- Scope shadow remover
- Zoom out mod

En dat zou alles moeten zijn :Y
Met die WoT Icon Maker heb ik het probleem dat er alleen maar Russische tanknamen / afkortingen te zien zijn? Zitten geen Engelse files bij?

Mocht je me een linkje kunnen geven naar die wat jij gebruikt dan ben ik je daarvoor dankbaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:20:
[...]

Met die WoT Icon Maker heb ik het probleem dat er alleen maar Russische tanknamen / afkortingen te zien zijn? Zitten geen Engelse files bij?

Mocht je me een linkje kunnen geven naar die wat jij gebruikt dan ben ik je daarvoor dankbaar.
Zelf vertaald, is wel pokke werk als je maar 1 type fout in die csv bestanden crashed het programma al 8)7 . Ik heb het CSV bestand helaas niet meer, dus kan je alleen die images sturen, kan dit weekend of na Patch 8.5 wel even kijken of ik zo'n CSV op mijn site kan uploaden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:18:
[...]

True dat :), vond ze beide even slecht.. denk niet dat de M41 beter gaat worden maar goed.
De M41 vond ik eerst echt lastig spelen maar eenmaal onder de knie best wel fijn, als in valt zeer prima mee te spelen als non-arty speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:28:
[...]

De M41 vond ik eerst echt lastig spelen maar eenmaal onder de knie best wel fijn, als in valt zeer prima mee te spelen als non-arty speler!
Klinkt goed, ben benieuwd zal hem morgen waarschijnlijk aanschaffen.

Voor de mensen die mijn mods willen hebben:

Download

Wat zit er in;
- Horizontal Tech Tree (fixed).
- Scopeshadow Remover.
- Kapotte treinwagons worden wit (heb niet eens door dat ik die had :+).
- Zoom out mod.
- Contour Icons.
- XVM Config (WN6 ratings i.p.v. ER en hitlog naast damage panel).
- Ander damage panel (zonder damage received log).
- J1mbos crosshair mod met andere crosshair/animaties (alternatief).

XVM Hitlog staat trouwens opgesteld voor een resolutie die 1920x1080 is. Anders moeten de X en Y waardes op regel 126 en 127 worden aangepast. :Y

Dat zou alles moeten zijn.. en voor de mensen die alleen mijn config willen:
Download

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 11-04-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
M41 is lekker mits full ops. Ik kijk wel op tegen de M12 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O wel, Die vlag heb ik nu in mijn zak zitten.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/3968/cb0f65d3b6d24f79922982d.png

Edit.

Nu nog een beetje oranje erbij en hij is compleet.
Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5197/5cc3540981e949c3bd4e3f3.png

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 501813 op 11-04-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

De M41 is lachen hoor. Redelijke splash damage en om een of andere rede doet ie redelijk vaak veel damage (i.t.t. Hummel). Is die M12 nog wat? Heb 'm nu unlocked en zit te twijfelen of ik 'm ga halen, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Ze beginnen ook al goud uit te delen, ik heb 1000 en 1500 gold bijgestort gekregen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Knowuse schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:01:
Ze beginnen ook al goud uit te delen, ik heb 1000 en 1500 gold bijgestort gekregen.
Zul je wel een event gewonnen hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het zo wel NL genoeg is die garage.

http://prntscr.com/106a63

Content van Rartje gewoon in de huidige game versie map pleuren.
http://www.mediafire.com/?l58khulnma82cfk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
8.4 art of war contest gewonnen, 2500 goud erbij! Das weer een maandje premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:31
BramSd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:48:
De gift shop packages staan nu ook op de site. Zelfde als op de US server, maar met euro prijzen. Helaas niet helemaal netjes volgens de huidige koers omgezet, maar gelukkig ook niet 1-op-1.

http://worldoftanks.eu/news/6789-mid-april-offer-gift-shop/
ik vind 37 euro voor een tank best veel

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
_O- Dat is best een knap schot.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hoe de... :|
Floks schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:24:
[...]

ik vind 37 euro voor een tank best veel
Ik heb 24 euro voor mijn Type 59 betaald, dat is wel genoeg in mijn ogen. Heerlijke tank :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34

thijsco19

KTM 990 SMT

Arty... :/

Wel een mooi schot!

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 11-04-2013 20:42 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 08:17

Whuzz

Dodgeball!

Hehe, zo had ik laatst ook een mooie. Mik op een dikke grote tank... vuur.... en mis behoorlijk, overshoot.
"Enemy armor is destroyed!" :? 8)7
Stond er een eindje achter die tank een ongespotte TD die ik per ongeluk oneshotte. Ach ja, bijvangst :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Whuzz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:50:
[...]

Hehe, zo had ik laatst ook een mooie. Mik op een dikke grote tank... vuur.... en mis behoorlijk, overshoot.
Stond er een eindje achter die tank een ongespotte TD die ik per ongeluk oneshotte. Ach ja, bijvangst :P
Overschieten is iets anders dan dit schot, dit valt in de categorie 'WTF????' Hoe kan die shell in godsnaam daar terecht komen... Iets van 50 of 100m verschil..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:12:
[...]

Overschieten is iets anders dan dit schot, dit valt in de categorie 'WTF????' Hoe kan die shell in godsnaam daar terecht komen... Iets van 50 of 100m verschil..
Hoogte verschil, dit is het tegenovergestelde van achter een heuvel aimen om iemand op de slope erachter te kunnen raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:07
Whuzz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:50:
[...]

Ik had het laatst met mijn E50. Ik ben op een tank aan het schieten, vol in de aimcircle en 3 schoten achter elkaar verdwijnt mijn shell. Zie ik aan het eind van de battle dat ik 1k damage heb gedaan op een tank die ik nooit heb gezien. Waarschijnlijk stond die dus voor die ene tank en vin ie alle schoten op :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07-06 16:55
psychoclown schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:18:
[...]

Hoogte verschil, dit is het tegenovergestelde van achter een heuvel aimen om iemand op de slope erachter te kunnen raken :)
Euh, die gast die geraakt werd, stond niet in de vuurlinie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:21:
[...]
Inderdaad, die gast staat 50 meter rechts naast het pad van de shell.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
redwing schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:21:
[...]

Ik had het laatst met mijn E50. Ik ben op een tank aan het schieten, vol in de aimcircle en 3 schoten achter elkaar verdwijnt mijn shell. Zie ik aan het eind van de battle dat ik 1k damage heb gedaan op een tank die ik nooit heb gezien. Waarschijnlijk stond die dus voor die ene tank en vin ie alle schoten op :+
Daar heb ik vandaag nog gebruik van gemaakt. Een Foch 155 was zich zeer hufterig aan het gedragen, dus ben ik op Prokhorovka achter hem gaan staan en heb ik vervolgens een schot gelost.. drie seconden later was meneer weg. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
[...]
Artillerie shells hebben nog wel eens de nijging om compleet buiten de reticle te landen. Waar je reticle zegt dat de shell land is niet 100% accuraat. Als je bijvoorbeeld op een tank mikt, en deze verdwijnt ineens, dan verplaatst je reticle ook, terwijl je de muis niet beweegt. De versprongen plek is de eigenlijke plek waar de shell zou landen. De reticle als je op een tank mikt is dus misleidend, en daardoor schiet je nog wel eens wonderbaarlijk mis met een artillerie.

Hij stond dus wel enig sinds in de vuurlinie, van de werkelijke reticle. Ook wijken shells soms op wonderbaarlijke wijzen compleet af van waar je mikt..

[ Voor 10% gewijzigd door ThomasG op 11-04-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]
Ah ik had niet gezien dat hij meer ten zuiden stond (geen minimap sucks :P) Na nog eens kijken zat ik de schotsrichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ThomasG schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:25:
[...]De reticle als je op een tank mikt is dus misleidend, en daardoor schiet je nog wel eens wonderbaarlijk mis met een artillerie.
Volgens mij houdt je shell tijdens het aimen gewoon rekening met de hoogte van de tank en verspringt je reticle daarom. Dit betekend echter wel dat als je net mist je er verder naast zit dan je verwacht. Een shell zo ver als dit buiten de aimcircle heb ik toch nog nooit gehad. Net er buiten wel of obver/undershoot maar echt zo'n stuk opzij niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
De shell landt waar hij 5 seconden eerder ongeveer richtte, het zal wel een of ander soort lag zijn (ook al is zijn ping en lag goed en bewegen de tanks normaal)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Daar is ie dan voor m'n Tiger, net op tijd want ik hoef nog maar 6K voor de Tiger II

Victory!
Battle: Port 11 April 2013 22:59:18
Vehicle: PzKpfw VI Tiger
Experience received: 1,879
Credits received: 49,710
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03-2024
Zo, nog even wat credits grinden voor de T32 te kunnen kopen van het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond snap ik niet wat er aan de hand was met de teams maar ze waren stuk voor stuk beladen met idioten, de wins zijn dan ook op één hand te tellen zelfs na het proberen van verschillende tanks en tiers.
Het was gewoon allemaal even vol met die idioten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk geen stilte voor de storm met de specials van morgen en dit weekend... ;). Maar inderdaad, ook prutsteam gehad. Top Tier superpershings die hun kont permanent richting enemies hadden, top tier T34 die vol het veld over crosst in steppes 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-05 20:04

Mickroz

Mickroz#2491

BONUS CODE:

2NDBDAYTANKS
(in capital letters)

After inputting the bonus code, you will receive all of the following:

1 Day of Premium Account
5x Case of Cola
5x Chocolate
5x Improved Combat Rations
5x Pudding and Tea
5x Strong coffee
5x Extra Combat Rations

You can start using your premium day and rations right after you input the code! The bonus code will only be available from 12th April 02:00 CEST (GMT+2) until 25th April 01:59 CEST! Please, bear in mind that the bonus code can only be used once per account.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

MrOleo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:10:
De shell landt waar hij 5 seconden eerder ongeveer richtte, het zal wel een of ander soort lag zijn (ook al is zijn ping en lag goed en bewegen de tanks normaal)
hm... dat zou nog wel eens de verklaring kunnen zijn
geen eens een tank :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat gister in een gevecht tegen een panther 2 in mijn type 59. Ik was een outnumbered en vocht achterkant tegen achterkant met een lowe de inkomende vijanden. Op een gegeven moment besloot die panther 2 om van een 3de zijde aan te vallen toewel zij maten ons af probeerde te maken. Echter schoot ik de eerste de beste Shell in zijn ammo rack en die ontplofte. Toe begon ie te ragen dat ik zat te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dus ben nu de eigenaar van de Type 62 :) en vanavond eens een gwtiger bij elkaar grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dynosu schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:17:
Dus ben nu de eigenaar van de Type 62 :) en vanavond eens een gwtiger bij elkaar grinden :)
En ik was net te laat..... Vanmorgen de laatste battle gedaan op mijn GWPanther om de GWTiger te unlocken, maar nu moet ik wachten om die GWPanther te verkopen omdat ik er anders zo weinig voor terug krijg.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gisteren niks aan de hand voor mij, Tiger 12 potjes en 58.33% winst ( maar de T28 Prototype 9 potjes met slechts 33.33% winst).
psychoclown schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 00:24:
Vanavond snap ik niet wat er aan de hand was met de teams maar ze waren stuk voor stuk beladen met idioten, de wins zijn dan ook op één hand te tellen zelfs na het proberen van verschillende tanks en tiers.
Het was gewoon allemaal even vol met die idioten :(
Tegenwoordig zijn de ammo racks gelukkig duidelijker zichtbaar, maar als het overkomt is het elke weer toch wtf. Kan me dus best voorstellen dat deze ervaring voor nieuwe spelers nog al schokkend is.
Anoniem: 501813 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 08:32:
Ik zat gister in een gevecht tegen een panther 2 in mijn type 59. Ik was een outnumbered en vocht achterkant tegen achterkant met een lowe de inkomende vijanden. Op een gegeven moment besloot die panther 2 om van een 3de zijde aan te vallen toewel zij maten ons af probeerde te maken. Echter schoot ik de eerste de beste Shell in zijn ammo rack en die ontplofte. Toe begon ie te ragen dat ik zat te hacken.
Edit: page van de 8.4 release contest http://worldoftanks.eu/news/6311-84-release-contest/, als ik had geweten dat het zo makkelijk was om gold te verdienen had ik ook nog de tier 1-3 geprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Knowuse op 12-04-2013 09:32 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Knowuse schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:25:
Gisteren niks aan de hand voor mij, Tiger 12 potjes en 58.33% winst ( maar de T28 Prototype 9 potjes met slechts 33.33% winst).
Het lukte mij in veel gevallen niet om met twee erg goede platoons het team te kunnen dragen :)
Overigens heb jij gezamelijk met die twee tanks ook maar 47.5% kunnen winnen :P

Bij ging het mis op de BatChat, IS3 en T-34-85 en wat ik ook deed kon ik er niks aan veranderen.
Wat dan wel weer een leuk moment was was met de T-34-85 een Tiger P finaal in de pan hakken in mijn eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfffff, ben bezig met de laatste XP op de T25/2......
Door de weekendwarriors is het sowieso al lastig spelen en je victories te pakken (al diverse verrrassende wendingen meegemaakt vanochtend).

Haal ik gvd mijn 5x XP op een battle waar ik als eerste afgeslacht werd (i know, eigen fout). Volgende potje ben ik topscorer met diverse medailles..... bah......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb gisteren m'n Ace tanker op de T69 gehaald! Ik vind het wel een leuke tank, maar je moet de mogelijkheid hebben om te flanken. Maar in de eerste paar minuten van de battle kun je soms ook een snellere med van de tegenstander goed pijn doen: bijv een T 34 85 die na zijn eerste schot geen dekking opzocht: 1e schot tracked en de overige 3 schoten raak = dode T 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quantor schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:39:
Heb gisteren m'n Ace tanker op de T69 gehaald! Ik vind het wel een leuke tank, maar je moet de mogelijkheid hebben om te flanken. Maar in de eerste paar minuten van de battle kun je soms ook een snellere med van de tegenstander goed pijn doen: bijv een T 34 85 die na zijn eerste schot geen dekking opzocht: 1e schot tracked en de overige 3 schoten raak = dode T 34.
Is idd een lekker ding!
Ik was erg enthousiast over de T71 maar begin de T69 ook steeds leuker te vinden.

Tip: als consumable heb ik die gasoline....maakt 'm een stuk wendbaarder/sneller. Vind ik toch wel wat prettiger op zo'n med. Heb de fire extinguisher er niet op, nog nooit in de hens gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Als je al premium hebt en je voert die nieuwe bonuscode in, dan wordt de einddatum van je premium periode gewoon verlengd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 117283 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:51:
Als je al premium hebt en je voert die nieuwe bonuscode in, dan wordt de einddatum van je premium periode gewoon verlengd, toch?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Die consumables vind ik altijd wel leuk, gewoon integraal verkopen en weer wat extra credits binnen :)
Die ene dag premium is ook wel welkom, zeker met de X5 erbij. Alleen jammer dat je dan echt wel op "Siema" dagen uitkomt.

Anywho, de X5 is handig om mijn VK3002DB verder te grinden, ik vind er echt maar niks aan. De helft van alle schoten zijn 0 crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 13:25
Anoniem: 117283 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:51:
Niet verkort? :+

Ik verheug nu al op alle siema teams van het weekend, waar onze zelfbeheersing tot wederom het uiterste gepushed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Joindry schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:58:
Die consumables vind ik altijd wel leuk, gewoon integraal verkopen en weer wat extra credits binnen :)
Die ene dag premium is ook wel welkom, zeker met de X5 erbij. Alleen jammer dat je dan echt wel op "Siema" dagen uitkomt.

Anywho, de X5 is handig om mijn VK3002DB verder te grinden, ik vind er echt maar niks aan. De helft van alle schoten zijn 0 crits.
Ja had ik ook in het begin, maar je moet in het beign wat geduldig zijn. En als de match gaande is kan je aggressief flanken en echt forse klappen uitdelen. Armor is niet slecht voor een medium.
Best wel een aardig tankje toch :O
In het begin was ik er ook geen fan van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Armor is inderdaad niet slecht (zeker ivm de panther) maar die korte 88 heeft volgens mij een serieuze ninjanerf gekregen. Op de Panther speelde ik er heel graag mee, op de 3002DB lijkt de accuracy veel minder en de 0 crits veel hoger... Nog 35k, gonna make it :)

En nog 20k tot de E75. Joindry needs some silver though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ja, had proto erbij gezet om de score van de Tiger wat te nuanceren. Voor de hele dag had ik een winrate van 48.28%, m'n AMX-50 Foch (155) speel ik soms nog even voor het slapen gaan en deze keer leverde dat twee keer verlies op.
psychoclown schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:34:
[...]

Het lukte mij in veel gevallen niet om met twee erg goede platoons het team te kunnen dragen :)
Overigens heb jij gezamelijk met die twee tanks ook maar 47.5% kunnen winnen :P

Bij ging het mis op de BatChat, IS3 en T-34-85 en wat ik ook deed kon ik er niks aan veranderen.
Wat dan wel weer een leuk moment was was met de T-34-85 een Tiger P finaal in de pan hakken in mijn eentje.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SimpelenLeuk schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:00:
[...]

Niet verkort? :+

Ik verheug nu al op alle siema teams van het weekend, waar onze zelfbeheersing tot wederom het uiterste gepushed wordt.
Nou....het hoeft er niet eens weekend voor te zijn. The party already started :'(

:F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

jup, de special is vanaf vandaag.

De extra gift shop packages staan er ook in. De type62 is al gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mij lijkt die T69 ook erg vet! Ik ben geen echte fan van autoloaders (heb mijn batchat verkocht), maar dit ding ziet er gewoon erg gaaf uit. :P

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang de reload van de top gun op de T69 is?

Om hem nog met korting te kunnen kopen, moet ik wel 200k grinden in 2 á 3 dagen. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door User op 12-04-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Batchat vind ik heerlijk, en op de testserver de T69/T54E1 even goed gestest en deze vind ik ook erg lekker spelen, de T57 daarentegen ........ valt me zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:23:
Mij lijkt die T69 ook erg vet! Ik ben geen echte fan van autoloaders (heb mijn batchat verkocht), maar dit ding ziet er gewoon erg gaaf uit. :P

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang de reload van de top gun op de T69 is?

Om hem nog met korting te kunnen kopen, moet ik wel 200k grinden in 2 á 3 dagen. :'(
Met BIA en Vents is de reload ongeveer 25 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht rond de 22/23 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:27:
[...]

Met BIA en Vents is de reload ongeveer 25 seconden.
Ah cool!

Dat wordt grinden. :+

De opvolgers interesseren me niet zo, de T69 wil ik gewoon hebben omdat ie er schattig uitziet. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Ik overweeg dat pakket te kopen met die KV-5. Ik heb nl. een aantal Russische heavy tanks en met zo'n premium tank erbij kan ik die crew ook makkelijker trainen. Andere optie is natuurlijk die IS-6. Wie heeft er advies over de voor- en nadelen van deze 2 tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk

Hij straalt pas echt in een platoon van t69's, solo is ie wat minder omdat je dan wat lastiger kan flanken en de lage penatration kan passeren.
Maar de reload en gemiddeld mobility, viewrange zijn alleaal dik in orde ;)

http://www.vbaddict.net/w...m=0&battles=100&groupby=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Anoniem: 117283 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:39:
Ik overweeg dat pakket te kopen met die KV-5. Ik heb nl. een aantal Russische heavy tanks en met zo'n premium tank erbij kan ik die crew ook makkelijker trainen. Andere optie is natuurlijk die IS-6. Wie heeft er advies over de voor- en nadelen van deze 2 tanks?
De KV-5 is bagger, de IS-6 niet. :+

Enige voordeel van de KV-5 ten opzichte van de IS-6 is dat de KV-5 afaik 1 crewmember meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat ik weet van de KV5 [al heb ik er niet ingereden] is dat dat ding zo groot is als een huis, dus een arty magneet. Ook weet iedere speler, zelfs de Siema's, dat R2D2 de weakspot is, dus in een stadsmap heb je al snel 3 of 4 mensen die gatenkaas van dat ding maken.En ja, je bhebt veel hitpoints, maar je overleefd het dan niet.

IS-6 lijkt me veel beter.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

allround is de is6 beter. voelt ook rap aan en de gun is niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:28:
[...]

Ik dacht rond de 22/23 seconden
Kleine correctie: 24.76seconden bij mij
Met BIA + Vents

Nog even vraagje over de T69....
Welk equipment raden jullie aan naast vents + vertical stabilizer?
Ik zie tot mijn verbazing dat ik er binocs op heb zitten |:(
Twijfel tussen coated optics of verbeterde richtaandrijving.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:51:
[...]

Kleine correctie: 24.76seconden bij mij
Met BIA + Vents

Nog even vraagje over de T69....
Welk equipment raden jullie aan naast vents + vertical stabilizer?
Ik zie tot mijn verbazing dat ik er binocs op heb zitten |:(
Twijfel tussen coated optics of verbeterde richtaandrijving.....
Medium -> optics of speedy aim
Allebij handig, voorkeur hangt van je stijl af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SimpelenLeuk schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:53:
[...]

Medium -> optics of speedy aim
Allebij handig, voorkeur hangt van je stijl af.
speedy aim is it gonna be
heb crew ook al ver in de 3e skill en daar ook al van alles voor extra zichtbereik, dus voorkeur voor snel pif paf poef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Hoe goed/leuk is die Type-62 eigenlijk?

Zit er over te twijfelen, had eerder zoiets van alleen de Type-59 wil ik wel hebben maar begin nu toch te twijfelen of ik niet beter voor de IS6 kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Altijd leuk om een van de mastery badges in een loss te behalen...

Defeat!
Map: Ensk
Date: vrijdag 12 april 2013 10:59:53
Vehicle: T28 Prototype
Exp: 916 + Credits: 50.146
Achievements: : Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "3rd Class"

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:57
Kun je die fking achtergrond ook terugzetten naar default. M'n iMac heeft het daar zwaarder mee dan een orgie-fight ingame :S

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Appie Heijn schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:10:
Kun je die fking achtergrond ook terugzetten naar default. M'n iMac heeft het daar zwaarder mee dan een orgie-fight ingame :S
http://forum.worldoftanks...move-the-damm-hanger-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

En come on, meer mensen op die WoT chat :) zitten er nu met een man of 4, want more :)

zit op tweakers irc, dus als je daar al zit, kom eens langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Joindry schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:04:
Armor is inderdaad niet slecht (zeker ivm de panther) maar die korte 88 heeft volgens mij een serieuze ninjanerf gekregen. Op de Panther speelde ik er heel graag mee, op de 3002DB lijkt de accuracy veel minder en de 0 crits veel hoger... Nog 35k, gonna make it :)
Ik heb hetzelfde gevoel. Zit zelfs te overwegen om maar weer terug te gaan naar de lange 75mm; theoretisch minder alpha en minder dpm, maar je komt er tenminste doorheen.

Gisteren een enorme baaldag btw; op 25 potjes 44% winrate :(

De ene na de andere steamroll tegengekomen, terwijl ik het idee had zelf nog best aardig bezig te zijn. Sterker; een fantastisch potje in de ELC; base defense op Siegfried, waarin ik uiteindelijk ruim 800 xp heb gehaald. Voor een loss op tier 5 durf ik te stellen dat dat toch wel een indicatie is dat ik goed bezig was.

Dat hele potje op het puntje van mn stoel gespeeld, maar ja als je team zich kansloos laat afslachten schiet het niet zo op.

Anyway; zin in het weekend; King Tiger en IS3 zijn unlocked maar nog niet gekocht dus die 30% korting komt als een heel mooi geschenk. Jammer dat ik nog niet zo ver ben gekomen in mijn US grind. :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

dynosu schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:17:
ik heb de t62 nu ook en de wz 132
verder bijna alle credits opgemaakt aan equipment

:'(

Defeat
Battle: Prokhorovka vrijdag 12 april 2013 11:14:54
Vehicle: T32
Experience received: 1.132
Credits received: 88.606
Battle Achievements: Top Gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toffe contest!
In alle tiers worden de top XP-verdieners met van alles en nog wat, Type 59 en 62 worden oa ook weggegeven....

http://worldoftanks.eu/ne...sary-contest-razors-edge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00

JgPanther is je vriend deze maand

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

dynosu schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:20:
En come on, meer mensen op die WoT chat :) zitten er nu met een man of 4, want more :)

zit op tweakers irc, dus als je daar al zit, kom eens langs :)
Er zijn ook mensen die werken ;)

(aanwezig zijn op werk)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sneezzer schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:51:
[...]

JgPanther is je vriend deze maand
Dat is XP, geen credits. Credits verzamelen is niet zo moeilijk als je alle premium tanks hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

solique schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:53:
[...]

Er zijn ook mensen die werken ;)

(aanwezig zijn op werk)
Optie twee hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
User schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:42:
[...]
De KV-5 is bagger, de IS-6 niet. :+

Enige voordeel van de KV-5 ten opzichte van de IS-6 is dat de KV-5 afaik 1 crewmember meer heeft.
Krijgt de KV-5 niet een makkelijkere MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sneezzer schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:55:
[...]

Krijgt de KV-5 niet een makkelijkere MM?
Ze hebben dezelfde matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
User schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:53:
[...]
Dat is XP, geen credits. Credits verzamelen is niet zo moeilijk als je alle premium tanks hebt. :+
Lol!
Volgende x kijk ik eerst wie ik quote haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 08:54
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:39:
Toffe contest!
In alle tiers worden de top XP-verdieners met van alles en nog wat, Type 59 en 62 worden oa ook weggegeven....

http://worldoftanks.eu/ne...sary-contest-razors-edge/
Gaat het nu om de totale XP, of de hoogste XP in een enkele match ? Want het voorbeeld van 3000 XP is triviaal in 100 matches te halen, maar hels lastig in 1.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

MSalters schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:04:
[...]

Gaat het nu om de totale XP, of de hoogste XP in een enkele match ? Want het voorbeeld van 3000 XP is triviaal in 100 matches te halen, maar hels lastig in 1.
Hoogste XP in 1 match (first win, premium en medal bonussen worden niet meegerekend)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik denk dat ik maar met tanks als de KV-4 ga proberen om de contest te winnen, die zal over het algemeen minder gespeeld worden (ik zag trouwens dat ze een junior/fighter lijstje hadden met prijzen en een warrior, maar ik zag het verschil in de prijzen niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sneezzer schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:09:
Ik denk dat ik maar met tanks als de KV-4 ga proberen om de contest te winnen, die zal over het algemeen minder gespeeld worden (ik zag trouwens dat ze een junior/fighter lijstje hadden met prijzen en een warrior, maar ik zag het verschil in de prijzen niet).
Het gaat toch per groep tiers, en niet per tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope user,

Quote: For each vehicle, the top ten XP scores will be automatically rewarded as follows:

en de uitzondering is: With the exception of premium vehicles and Tier I tanks, every single vehicle in the game is eligible.

Ik ben nu aan het mikken voor de AC 48, moet nog 12k XP op de AC 46 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Per groep ingedeeld maar par tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:13:
Nope user,

Quote: For each vehicle, the top ten XP scores will be automatically rewarded as follows:

en de uitzondering is: With the exception of premium vehicles and Tier I tanks, every single vehicle in the game is eligible.
Ah cool!

Tijd om de Obyect 263 veel te spelen, daar zijn er uberhaupt niet zo veel van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
psychoclown schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:15:
Op welke tank(s) ga jij je focussen? Dan kies ik een ander :P

Trouwens, ik kom ook niet vaak de T34-1 tegen, en laat ik daar nu net goed mee kunnen scoren ;-)!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Sneezzer op 12-04-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

bang voor kyozu? nee toch :)

tsk tsk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
psychoclown schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:15:
Het is zowel per groep als per tank. Per tank heb je een top 10, deze kunnen gold winnen. De andere prijzen worden verdeeld over de top 50 van de groep. Tier 2 t/m 8, en Tier 9 en 10.
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel