Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 12:51
Ibuygou. Mail van hen ontvangen, echter op hun site staat nog de oude prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:32

KWM

mathman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:54:
Ibuygou. Mail van hen ontvangen, echter op hun site staat nog de oude prijs.
Hij staat er nu wel op: 300 stuks voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld bij Ibuygou. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn M2A is vannacht verzonden vanaf HK, 2 dagen na de besteld te hebben.
Ik ben benieuwd hoe snel DHL is..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik heb de knoop ook maar doorgehakt ... B-)
Mijn M2S is besteld met de nieuwste actie van Ibuygou ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Er moet een nieuwe Miui update zijn, maar als ik via de updater doe op de telefoon geeft hij er geen aan.

Of duurt het altijd een dag voordat hij te downloaden is via de telefoon? Volgens Miui forum moet hij OTA te downloaden zijn voor de Xiaomi telefoons

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Fullcrumall.com heeft hem nu ook in de aanbieding. Is ook betrouwbaar en snelle levering

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Christiano007 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:12:
Er moet een nieuwe Miui update zijn, maar als ik via de updater doe op de telefoon geeft hij er geen aan.

Of duurt het altijd een dag voordat hij te downloaden is via de telefoon? Volgens Miui forum moet hij OTA te downloaden zijn voor de Xiaomi telefoons
Ik zie hem ondertussen wel. Via update app. Welke versie draai je? Werkt alleen bij de meer recentere versies van miui. Ik draai 3.7.5, maar wacht met updaten tot wiui ook geüpdatet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

mathman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:22:
[...]

Ik zie hem ondertussen wel. Via update app. Welke versie draai je? Werkt alleen bij de meer recentere versies van miui. Ik draai 3.7.5, maar wacht met updaten tot wiui ook geüpdatet wordt.
Ik heb versie 3.6.7

Ik dacht dat dat 2013, 6 juli versie was, maar dit is dus 7 juni.

Hier kan ik niet mee OTA updaten als ik jou begrijp?

Als ik het proggie Miui Rom downloader pak, zie ik de versie die jij hebt als laatste (zal nog wel niet in de app verwerkt zijn). Gaat alle data ook weg als je gaat updaten?

[ Voor 31% gewijzigd door Christiano007 op 12-07-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Volgens mij moet je minimaal naar 3.6.28 gaan, wil je automatisch die updates binnen krijgen. Ik zou zeggen: haal de meest recentste rom op, installeer die handmatig en hierna zal de updater app in het vervolg prima werken.

edit: En nee, wanneer je een rom erover heen gooit, zal hij je instellingen behouden.

[ Voor 16% gewijzigd door mathman op 12-07-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

mathman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:04:
Volgens mij moet je minimaal naar 3.6.28 gaan, wil je automatisch die updates binnen krijgen. Ik zou zeggen: haal de meest recentste rom op, installeer die handmatig en hierna zal de updater app in het vervolg prima werken.

edit: En nee, wanneer je een rom erover heen gooit, zal hij je instellingen behouden.
Heb het allemaal voor elkaar :) thnx voor de info.

Wist alleen niet dat je de multilanguage moest downloaden, dus na een paar keer is alles goed .

Lukt het jouw trouwens om Hotmail in je mail app te krijgen? Ik kan het instellen, maar dan blijftie maar synchroniseren

[ Voor 24% gewijzigd door Christiano007 op 12-07-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:50
lekzzz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:14:
Fullcrumall.com heeft hem nu ook in de aanbieding. Is ook betrouwbaar en snelle levering
Hier kom ik op uit:
alles incl. zenden met HDL
Ibuygou 373 usd
hotmid 357 usd (not in stock)
spemall zonder extra's 354 usd (7dayM2SA code)
spemall met folding stand, screen protector, leather case, OTG cable, stylus 366 usd (7dayM2SB code)
fulcrumall met case, screen protector, EU/UK plug 373 usd

Dit zijn momenteel volgens mij de goedkoopste opties voor de m2s 16gb.

Of weet iemand anders nog een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
http://www.ibuygou.com/crazy-discount/

ibuygou actieprijs 349 dollar inclusief verzenden voor de mi2s 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
nietorigineel schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:34:

Met DHL shipping komt het dan uit op 373 usd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 08:48
Ik heb er 1 besteld bij spemail.
Optiepakket b plus verzenden dhl(60% korting)
Totaal 366 uso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
nietorigineel schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:34:

Niet als je verder klikt op het land waar naar toe moet, NL met DHL is 24usd erbij

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Christiano007 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:28:
[...]
Heb het allemaal voor elkaar :) thnx voor de info

Lukt het jouw trouwens om Hotmail in je mail app te krijgen? Ik kan het instellen, maar dan blijftie maar synchroniseren
No problemo, daar is dit forum voor :)

Ik gebruik alleen Gmail en werk mail, welke beide prima werken. Kan je daar niet verder mee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korenwulf
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
Gabliboeba schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:05:
[...]

Ik heb ook gelezen dat de originele MIUI rom een stuk zuiniger is dan de MIUIandroid rom.
Ik heb de app Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru geïnstalleerd. Mijn Xiaomi mi2s gaat nu een halve dag langer mee.

Ik ben een tijd op zoek geweest voor een case waarin de telefoon met 3100mA batterij past. Uiteindelijk heb ik deze http://www.ibuygou.com/p-...smart_phone-4673-usd.html gekocht. Het werkt. Heeft iemand nog andere fases gevonden voor de grotere batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Zonet de m2s 16gb gekocht op spemall.com voor 354 usd.

Nu zoek ik nog een mooi beschermhoesje. Ik zit te denken aan een flip case, maar dan wel dat de case het achterkantje van de mobiel vervangt, ipv erover heen klikt

edit: http://www.aliexpress.com...xiaomi-2S/1059340744.html is hem geworden

[ Voor 27% gewijzigd door rolandmegens op 13-07-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Robkazoe schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:16:
Met power + volume down krijg je een fastboot optie die je via MiFlash kunt aansturen. Maar das enkel bedoeld voor het flashen van de stock rom of MIUI. Met power + volume up zou je updates moeten kunnen installeren door een "update.zip" in je root te plaatsen. Dus dat heb ik ook maar gedaan door de zip van goo.im te hernoemen naar update.zip/updates.zip maar daar doet ie ook niets mee.

En zover ik kan zien kan je geen Clockworkmod Recovery downloaden voor de Xiaomi. Dus wat blijft er dan nog over?

Zojuist de stock rom opnieuw geïnstalleerd en eerst nog eens extra laten rebooten aangezien ik dat nog niet gedaan had en toen de Chinese app geinstalleerd en Google Play vanuit die app geinstalleerd maar Google Framework en de Play store crashen nogsteeds.
De Google Play apk moet dan nog handmatig verplaatst worden (staat ergens in de data folder) naar de system apps folder. Na een reboot zou Google Play dan niet meer moeten crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Mijn hotmail doet het wel goed in de standaard app, zowel originele als andere rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:35

d3x

@Robkazoe.

ivm stock rom en google playstore.

Ik gebruik ook de stock rom (die me trouwens heel goed bevalt zonder problemen) en heb enkele weken geleden de google play store gewoon uit de MII market kunnen halen. nu heb ik even nagekeken en is idd verdwenen uit de mii store.

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En hoe vinden jullie de radio? Ik heb het eens geprobeerd en regelmatig stopt hij met geluid, en gaat dan weer verder. Dit kan soms 1 keer in de 5 min zijn maar ook zo 3 keer achter elkaar. Net of hij even uit en weer aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azura
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-11-2021
Vandaag is de Mi2s aangeboden, helaas was ik niet thuis. Ik cond dus een briefje in de bus met de mededeling dat ik 37,29 euro's extra mag betalen. Ik vind dit nogal hoog en dacht dat de max op 30 euro lag?
Ik heb al een heel gedoe met ibuygou achter de rug en ben wel blij dat ik hem nu eindelijk echt krijg, maar baal natuurlijk wel van de inklaringskosten. Deze had ik dus niet zo hoog ingeschat. Maarja ik ga maar weer mailen ook met ibuygou want ook zij geven op de website aan 30 USD max wat dus nog niet eens 25 euro is. Weet iemand hier het fijne vanaf wat de maximale inklaringskosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Die van mij is ook binnen.
Woensdag besteld,hoezo snel.
Ik heb al een oppo,maar wilde toch deze ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Mijn Mi2S is gisteren ook aangekomen. Vrijdag om 14:00 besteld, maandag voor 12:00 binnen dus nog geen 3 dagen via DHL. Helaas wel 25 euro aan douanekosten maar daar doe je weinig aan vrees ik.

Nu eerst maar eens Chinees leren wat een deel van de apps zijn anders maar lastig te gebruiken.

Na handmatig installeren van de 3.7.12 MIUI ROM ziet het er wel een stuk meer engels uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:04
Azura schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:55:
.. ik ga maar weer mailen ook met ibuygou..
Waarom ga je hier met ibuygou over mailen als ik vragen mag? Het is aan de hoge kant, maar bedrag is opgesteld door dhl? Inklaringskosten + btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:04:

Draai nu 3.6.21 en krijg de optie update aangeboden, alleen een vraag.

Blijf je multi talen ondersteuning houden als je zo de update doet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Als je de miuiandroid rom gebruikt dan krijg je gewoon de nieuwe versie hiervan bij de ota update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 11-09 23:53
Denk ik even JLB18.0 te installeren omdat ik daar goede verhalven over las (o.a. over batteryduur), blijkt dat je daar helemaal geen root op kan krijgen. Nouja, dan maar weer terug naar MIUIandroid :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
De Mi2-A is binnen, dag of 4 maar geen douanekosten.

Even ter bevestiging van wat ik heb gedaan ook goed is;
- in de stock Miui rom naar recovery reboot
- Wipe all data/userdata/cache
- Gereboot en vervolgens in de kale stock rom de MiuiAndroid geinstalleerd.

Ik kon gewoon NL kiezen en de Chinese meuk is weg. Het klinkt goed, maar ik kan echt nergens vinden hoe andere dit precies hebben gedaan.

Verder erg snel ding, ziet er verder ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Ik ben ook onder de indruk van mijn mi2s. Bloedsnel, goed scherm (wel iets minder goed leesbaar in volle zon i.v.m. iOcean X7 en Jiayu G4) en perfecte afmetingen voor mij.

Ik draai nu MIUIandroid en dat bevalt op zich prima. Wel erg wennen aan de launcher die weinig ruimte toch zelfconfiguratie biedt. Even kijken hoe de accuduur is de komende paar dagen en dan beslis ik of ik eventueel de stock android erop zet of misschien wel de 3100mah batterij erbij koop.

Eén issue waar ik tegenaan loop is de weergave van contacten. MIUI doet dit niet erg fijn vind ik. Veel duplicate contacts en ik zie ook alle emailadressen die niet aan een contact gekoppeld zijn in de contactenlijst staan. Stock android doet dit veel beter. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Ik zit nu op 3.5.10.
Hoe update je hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

painterceessies schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:56:
Ik zit nu op 3.5.10.
Hoe update je hem dan.
Hoe ik het gedaan heb:

Ga eerst naar multi-language (met Nederlands) of normaal (Engels/Chinees) en download de zip voor Xiaomi MI-2/MI-2S.

Verbindt je telefoon via USB met je PC en kopieer het ZIP bestand naar de telefoon.

Open de 'Updater' applicatie en druk op de linker knop van de telefoon. Kies 'Select installation pack' en selecteer de ZIP die je net op je telefoon gezet hebt. Kies dan 'Update now' en de firmware wordt geïnstalleerd.

Er zijn alternatieve manieren via de recovery mode maar volgens mij is dat helemaal niet nodig.

Oh, maak vooraf uiteraard een backup van de inhoud van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
De alternatieve manieren via de recovery geeft volgens mij de mogelijkheid om alle vooraf geïnstalleerde chinese apps eraf te gooien.

@Gabliboeba
Ik kwam ook de dubbele contacten tegen (en geen whatsapp contacten). Hiervoor een HTC gehad. Maar in de contact options van Miui zit een mogelijkheid om dubbele eruit te halen en contacten te koppelen (in dezelfde functie). Als je die draait ben je in 1x klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

@Elect
Gaat dat dan automagisch of moet je daar voor kiezen? Ik heb enkel een keer naar recovery gereboot om te zien hoe dat er uit zag maar kwam zo snel geen 'Chinese apps verwijderen' optie tegen.

Wel zag ik dat ik in recovery alleen 'System One' kon updaten. Hoe update je 'System Two'? Als ik 'System Two' boot geeft alles wat ik aanklik een Forced Close dus die is op dit moment niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Je flashed volgens mij altijd het niet actieve systeem. Zo kun je in de recovery altijd in de laatst werkende Android booten als je flash mis is gegaan.

Ik heb in recovery 'wipe all data' en 'wipe all userdata' gedaan. Daarna herstart naar Miui en daar via de updater app de miuiandroid multilang geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Elect schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:17:

@Gabliboeba
Ik kwam ook de dubbele contacten tegen (en geen whatsapp contacten). Hiervoor een HTC gehad. Maar in de contact options van Miui zit een mogelijkheid om dubbele eruit te halen en contacten te koppelen (in dezelfde functie). Als je die draait ben je in 1x klaar :)
De heb ik nog steeds de emailadressen erin staan, die ik ooit eens met m'n Gmail account heb gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Er zit tussen de instellingen van de contact list ook een optie om alleen contacten te laten zien met een telefoonnummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:24
Ik heb sinds gisteren ook een xiaomi smartphone. Ik heb hem besteld via de website van http://www.mixeshop.com. Op die website staat hetvolgende vermeld: "Card extend: Support TF card up to 32GB extended". Ook kreeg ik de keuze zo'n TF card erbij te bestellen dus ik heb er een 16GB kaartje bij besteld. Echter kan ik met geen mogelijkheid de card extend slot vinden. Iemand enig idee hoe ik dat kaartje in mijn xiaomi m2a stop? Of ondersteund deze smartphone stiekem helemaal geen TF kaartjes?

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

WernerL schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:06:
Ik heb sinds gisteren ook een xiaomi smartphone. Ik heb hem besteld via de website van http://www.mixeshop.com. Op die website staat hetvolgende vermeld: "Card extend: Support TF card up to 32GB extended". Ook kreeg ik de keuze zo'n TF card erbij te bestellen dus ik heb er een 16GB kaartje bij besteld. Echter kan ik met geen mogelijkheid de card extend slot vinden. Iemand enig idee hoe ik dat kaartje in mijn xiaomi m2a stop? Of ondersteund deze smartphone stiekem helemaal geen TF kaartjes?
De 2A heeft geen kaartslot. Dus je hebt nu een los kaartje waar je niets mee kunt bij de telefoon helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
WernerL schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:06:
Toch jammer. Als je een beetje NL reviews had gelezen dan had je geweten dat er GEEN tf kaartje of wat dan ook beschikbaar voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Bedankt man.
Voordat ik die zip installeer,moet ik nog een wipe doen of niet.
Hoe haal je die chinese apps eraf.
Tomtom werkt ook niet.
7o9 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 06:47:
[...]

Hoe ik het gedaan heb:

Ga eerst naar multi-language (met Nederlands) of normaal (Engels/Chinees) en download de zip voor Xiaomi MI-2/MI-2S.

Verbindt je telefoon via USB met je PC en kopieer het ZIP bestand naar de telefoon.

Open de 'Updater' applicatie en druk op de linker knop van de telefoon. Kies 'Select installation pack' en selecteer de ZIP die je net op je telefoon gezet hebt. Kies dan 'Update now' en de firmware wordt geïnstalleerd.

Er zijn alternatieve manieren via de recovery mode maar volgens mij is dat helemaal niet nodig.

Oh, maak vooraf uiteraard een backup van de inhoud van je telefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door painterceessies op 17-07-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Godverdomme. Heb je drie jaar een HTC Desire in bezit. Ontelbare keren laten vallen, gaf geen krimp.
Twee dagen een Xiaomi mi2s in bezit, één keertje uit de broekzak laten vallen tijdens het zitten: direct het lenskapje kapot :(

Er zat een dikke barst in, waardoor de foto's er ook niet meer goed uit zagen. Dus heb ik maar al het glas weggehaald, waardoor er nu dus helemaal geen bescherming meer zit bij de lens.

Mijn vraag: zijn er back cases die een plasticje hebben bij het gaatje voor de camera? Ik zag dat ook de case voor de 3100mah batterij een open gaatje heeft voor de camera :'(

Schade:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lUi5YKT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

painterceessies schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:59:
Bedankt man.
Voordat ik die zip installeer,moet ik nog een wipe doen of niet.
Hoe haal je die chinese apps eraf.
Tomtom werkt ook niet.
[...]
Wipe moet je zelf weten denk ik. Kan voor zover ik weet geen kwaad. Ik heb het zelf niet gedaan en geen nadelige effecten.

De chinese apps heb ik één voor één handmatig verwijderd zoals je dat normaal doet in Android. Icoontje vasthouden en naar de prullenbak bovenaan het scherm slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb voor mijn Xiaomi m2a nu een USB OTG kabel en keyboard/muis werkt goed, alleen een USB stick in FAT32 of NTFS kan hij niet vinden... is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Ted_W schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:35:
Ik gebruik al een paar weken naar tevredenheid (en tijdelijk) een M2S. Weet iemand hoe ik notificaties (bijv mail of whatsapp) ook zichtbaar kan maken in mijn lockscreen? Nu brandt het ledje natuurlijk wel, maar ik moet het toestel nu unlocken en vervolgens de notification scherm omlaag schuiven om te ziem wat er allemaal binnen is gekomen. In het balkje bovenin zie ik ook geen meldingen van berichten. Kan dit ingesteld worden binnen MIUI? Alvast bedankt.
Ik heb het zelfde probleem, heeft iemand hier een goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
alikebap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:17:
Ik heb voor mijn Xiaomi m2a nu een USB OTG kabel en keyboard/muis werkt goed, alleen een USB stick in FAT32 of NTFS kan hij niet vinden... is dit normaal?
Ik heb voor mijn Mi2 ook een otg kabel, deze heb ik met een usb-stickje (32GB) gekoppeld. Na wat prepareren heb ik dit ervan gemaakt. Lekker klein :-)

Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/th_2012-11-29081047.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/th_2012-11-29081027.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:24
Christiano007 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:15:
[...]

De 2A heeft geen kaartslot. Dus je hebt nu een los kaartje waar je niets mee kunt bij de telefoon helaas
Dat is jammer. :( Totale schade is slechts 10usd maar toch wel balen. Nouja, dan maar zonder tf kaartje. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nog een vraagje over het woordenboek. Het is heel leuk dat de taal op Nederlands staat, maar hij kent dus geen enkel woord om te corrigeren. Dan kun je alles wel handmatig toevoegen, maar om nou élk basiswoord toe te voegen is enorm veel gedoe.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:59
Christiano007 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:14:
Nog een vraagje over het woordenboek. Het is heel leuk dat de taal op Nederlands staat, maar hij kent dus geen enkel woord om te corrigeren. Dan kun je alles wel handmatig toevoegen, maar om nou élk basiswoord toe te voegen is enorm veel gedoe.

Iemand een oplossing?
Google Keyboard gebruiken. Zie http://androidworld.nl/ni...niet-nederland-en-belgie/ (linkjes staan in de comments)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Brikkah schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:51:
[...]

Google Keyboard gebruiken. Zie http://androidworld.nl/ni...niet-nederland-en-belgie/ (linkjes staan in de comments)
Super! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
rolandmegens schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:22:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, heeft iemand hier een goede oplossing voor?
Je kan bij de statusbar settings instellen dat het notificatiescherm ook omlaag te schuiven is in het lockscreen. Een andere optie is om Widgetlocker te gebruiken in combo met de NiLS widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Kapitein Prozac schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:54:
[...]

Je kan bij de statusbar settings instellen dat het notificatiescherm ook omlaag te schuiven is in het lockscreen. Een andere optie is om Widgetlocker te gebruiken in combo met de NiLS widget.
Dankje, zal misschien een keertje WidgetLocker uit proberen. Nu probeer ik eerst even NoLed (is gratis), maar moet even kijken of dat niet te veel battery usage heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyJ
  • Laatst online: 13-11-2020
Zo ook ik vandaag een mi2s 32 gb besteld bij ibuygou, dus ik ben benieuwd. Wat mij eigenlijk nog meevalt is dat er niet veel mensen zijn de een fake mi2s hebben gekregen, die schijnen namelijk ook in omloop te zijn. Zo ging ik op een advertentie van marktplaats af waarin iemand een zogenaamde orginele aanbood. Bij hem thuis te hebben afgesproken zag ie er inderdaad gelikt uit, maar toen ik wat beter ging kijken ondekte ik toch wat schoonheids foutjes. de buildprop was aangepast en toen ik de app systeminfo liet lopen kwam ik achter de echte specificaties, deze was dus nep. De verkoper was hier ook niet van op de hoogte en hij was ook erg teleurgesteld. Zijn neef had hem nota bene zelf in china gekocht, de kleine chinezen maken dus daadwerkelijk alles na. Ik heb lang wat topics gevolgd omdat ik erg wantrouwend ben met chinese websites, maar na veel gelezen te hebben kwam ibuygou toch als meest betrouwbaarste uit de recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

SammyJ schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:29:
... Wat mij eigenlijk nog meevalt is dat er niet veel mensen zijn de een fake mi2s hebben gekregen, die schijnen namelijk ook in omloop te zijn. ...
Wat voor hardware stoppen ze in zo'n fake MI2S? Klinkt als nogal wat moeite om een telefoon te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-01 19:55
7o9 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 06:49:
[...]

Wat voor hardware stoppen ze in zo'n fake MI2S? Klinkt als nogal wat moeite om een telefoon te verkopen.
1,7ghz dual core, 2gb ram, 32gb rom, 8mp camera en een soort van MIUI die niet te updaten is? scherm resolutie van 540*960 ipv 720*1280 etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

dat doe ik dus net met de stock rom, staat op engels en dan google keyb met NL.

trouwens net JLB20 eropgezet, weeral een update, nu nog wachten op een volledige android update...

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Wat is de motivatie van mensen om JBL te verkiezen boven de miuiandroid ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Laatst online: 12:46
Goede vraag. Je zou verwachten; de interface. Omdat smaken verschillen.
Maar er kan natuurlijk ook een andere motivatie zijn, zoals functionaliteiten of apps die niet 100% werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
mitch187 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:09:
Wat is de motivatie van mensen om JBL te verkiezen boven de miuiandroid ROM?
Ik las vooral verhalen over betere battery life. Maar het feit dat root-toegang niet mogelijk is, is het voor mij geen optie meer. Ik ga binnenkort WIUI even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyJ
  • Laatst online: 13-11-2020
Meiga schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:37:
[...]

1,7ghz dual core, 2gb ram, 32gb rom, 8mp camera en een soort van MIUI die niet te updaten is? scherm resolutie van 540*960 ipv 720*1280 etc. ;)
Ja precies, die ja. Nou de bestelde telefoon bij ibuygou is onderweg, eergisteren de bestelling geplaatst dus hopelijk nog deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Aangezien het officiele rom draadje op het Engelse MIUI forum wat achter begint te lopen, heb ik het rom draadje van het Chinese forum opgezocht; http://www.miui.com/thread-790375-1-1.html

Alle officiele roms (Dev, JLB, AOSP) zijn er te vinden voor alle Xiaomi's (1, 1S, 2, 2S, 2A) in zip en fastboot exe en de download snelheid is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
SammyJ schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:48:
[...]

Ja precies, die ja. Nou de bestelde telefoon bij ibuygou is onderweg, eergisteren de bestelling geplaatst dus hopelijk nog deze week binnen.
Wauw, sneller dan bij mij. Donderdag besteld, nog steeds niet verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Kapitein Prozac schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:59:
Aangezien het officiele rom draadje op het Engelse MIUI forum wat achter begint te lopen, heb ik het rom draadje van het Chinese forum opgezocht; http://www.miui.com/thread-790375-1-1.html

Alle officiele roms (Dev, JLB, AOSP) zijn er te vinden voor alle Xiaomi's (1, 1S, 2, 2S, 2A) in zip en fastboot exe en de download snelheid is goed.
Bedankt voor de link Kapitein, deze is inderdaad wat meer up-to-date dan de Engelse versie.

Weet je wat op hoofdlijnen de verschillen zijn tussen de diverse smaken? Ik veronderstel dat de AOSP versies puur Android zijn zonder aanpassingen.

Ik kan niet direct vinden wat bijvoorbeeld de verschillen zijn tussen 'Mi Two 3.7.19', 'Mi Two JLB20.0' en 'JLB20.0'.

Zelf gebruik ik momenteel 'MIUI Multi lang 3.7.19' van miuiandroid.com, maar dat is dan geen officiële versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

de JLB is de officiele, ik heb geen NL taal nodig op mijn telefoon engels volstaat.
de NL dictionary heb ik via google keyb.

updates zijn gemakkelijk, alle functionaliteit werkt perfect, layout van de OS vind ik goed, snelheid en batterij zijn supper. waarom zou ik dan beginnen met diverse rom erop te zetten? aangaande root,
volgens mij is hij deels geroot want bv Yelo TV van telenet kan ik niet starten want die komt met reclamaties over een root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-03 09:55
aangaande root,
volgens mij is hij deels geroot want bv Yelo TV van telenet kan ik niet starten want die komt met reclamaties over een root.
Hiermee kan je root tijdelijk verbergen zodat Yelo wel werkt: https://play.google.com/s...ojectvoodoo.otarootkeeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
sorry indien dit al reeds vermeld is geweest:

hoeveel free ram hebben jullie na een reboot op de M2A?

[ Voor 7% gewijzigd door dest1 op 23-07-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
7o9 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:56:
[...]

Bedankt voor de link Kapitein, deze is inderdaad wat meer up-to-date dan de Engelse versie.

Weet je wat op hoofdlijnen de verschillen zijn tussen de diverse smaken? Ik veronderstel dat de AOSP versies puur Android zijn zonder aanpassingen.

Ik kan niet direct vinden wat bijvoorbeeld de verschillen zijn tussen 'Mi Two 3.7.19', 'Mi Two JLB20.0' en 'JLB20.0'.

Zelf gebruik ik momenteel 'MIUI Multi lang 3.7.19' van miuiandroid.com, maar dat is dan geen officiële versie.
JLB20 is de standaard versie (zonder root), 3.7.19 is de Developer versie (met root) en de QDT14 (in geval van de 2/2S) is de AOSP versie met enkele lichte aanpassingen (de power modes en de switches in de statusbar). Ik zie nu pas dat het fastboot versies betreft en geen zips. Overigens werkt het flashen met fastboot gemakkelijk als je het eenmaal gedaan hebt. Het heeft me al een keer gered van een softbrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Kapitein Prozac schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:25:
[...]

JLB20 is de standaard versie (zonder root), 3.7.19 is de Developer versie (met root) en de QDT14 (in geval van de 2/2S) is de AOSP versie met enkele lichte aanpassingen (de power modes en de switches in de statusbar). Ik zie nu pas dat het fastboot versies betreft en geen zips. Overigens werkt het flashen met fastboot gemakkelijk als je het eenmaal gedaan hebt. Het heeft me al een keer gered van een softbrick.
In de JLB kan je toch ook de developer opties aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Kapitein Prozac schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:25:
[...]
JLB20 is de standaard versie (zonder root), 3.7.19 is de Developer versie (met root) en de QDT14 (in geval van de 2/2S) is de AOSP versie met enkele lichte aanpassingen (de power modes en de switches in de statusbar). ...
Bedankt voor de uitleg. Dan mis ik enkel nog wat 'Mi Two JLB20.0' is.

Als je zegt 'standaard versie', dan is dat nog altijd MIUI (in alleen Engels/Chinees veronderstel ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de M2S koop.

Dien ik veel te wijzigen, updaten, .. om alles vlot werkende te krijgen?

Waar hebben jullie hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
7o9 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:34:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Dan mis ik enkel nog wat 'Mi Two JLB20.0' is.

Als je zegt 'standaard versie', dan is dat nog altijd MIUI (in alleen Engels/Chinees veronderstel ik)?
Yep, JLB20 is de standaad non-root MIUI. Je kan die versie overigens wel rooten maar mij is het niet gelukt en was het flashen van de miuiandroid of de developer versie uiteindelijk sneller en gemakkelijker.
duploxxx schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:31:
[...]

In de JLB kan je toch ook de developer opties aanzetten?
Het aanzetten van de root opties in die SU app was bij mij in de JLB's niet mogelijk; de schakelaar bleef op uit staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Kapitein Prozac op 23-07-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:43:
Als ik de M2S koop.

Dien ik veel te wijzigen, updaten, .. om alles vlot werkende te krijgen?

Waar hebben jullie hem besteld?
Ik raad je ibuygou.com aan en in afhankelijk van je internetsnelheid kan je in 5 a 10 min knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

bij ontvangst had ik de stock JLB16 staan. bij first boot gewoon kiezen tussen engels en chinees

google play store en google keyb eropgezet en klaar. de rest kies je zelf met wat te speen met het toestel. heel simpel. versta al het gedoe niet omtrent de andere roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Jlb loopt altijd achter tov de laatste fixes en functionaliteiten en standaard geen root.

Dan heb je nog de officiële dev rom, welk elke week geupdate wordt en waarbij er standaard root enabled is.

En dan heb je de miuiandroid rom, deze is gebaseerd op de dev. Hier zijn bijvoorbeeld de China only dingen uitgehaald en heeft was fixes voor problemen die ze in China niet tegenkomen. En wat Hier is ook een multilang versie van. Hier een enigsinds achterhaald lijstje.
miuiandroid.com/community/threads/how-is-this-different-than-miui-com.18629/

Alle bovengenoemde roms krijgen de updates OTA. Ook zijn er nog aosp roms, maar wat mij betrefd hebben die mensen de verkeerde telefoon gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Xiaomi telefoons en MIUI horen bij elkaar. Toch is het prettig dat Xiaomi ook nog de AOSP optie biedt zonder daarvoor een special edition op de markt te brengen (zoals sommige fabrikanten tegenwoordig doen). Ik heb een paar maanden de AOSP rom op m'n Mi-2 gehad en dat beviel goed. Voor extra battery life hoef je het niet te doen; AOSP was niet zuiniger dan MIUI op m'n Mi-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Niet online
dest1 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:22:
sorry indien dit al reeds vermeld is geweest:

hoeveel free ram hebben jullie na een reboot op de M2A?
zo'n 330mb na een clean...

Zelfinstallatie warmtepomp Omnia M3.2 10, Warmtemeter Sensostar + ESP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Niet online
Zeer tevreden met mijn M2A. Paar tips:

1.) Installeer de officiele developers rom (Automatisch root, sneller voorzien van miui nieuwtjes):
http://www.gizchina.com/2...stall-miui-developer-rom/

2.) Doe een full data/cache wipe, zo ben je van de meeste Chinese rommel verlost die er standaard op staat.
Voordat ik zo'n wipe had uitgevoerd, had ik problemen met in te loggen in bepaalde programma's waaronder de facebook app ("connection to https://api.facebook.com refused"). Als je hier last van hebt, weet je wat je te doen staat:
- Zet de telefoon uit.
- zet de telefoon aan door de "power button" en de "volume hoger" tegelijk in te drukken en laat ze los als het logo tevoorschijn komt
- selecteer engels (vanzelf sprekend) met de volumeknoppen en bevestig met de "power button"
- kies Wipe&Reset
- kies Wipe All Data (ik heb Wipe Cache en Wipe User Data ook gedaan maar dat is waarschijnlijk niet nodig.)

3.) installeer de playstore op de juiste manier:
http://www.gizchina.com/2...i2a-google-installer-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
dankje, voordat ik beslis om de m2a te kopen wil ik nog één iets weten: is het scherm goed zichtbaar in de zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

dest1 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:36:
[...]

dankje, voordat ik beslis om de m2a te kopen wil ik nog één iets weten: is het scherm goed zichtbaar in de zon?
Ik heb het vergeleken met de S3 op volledige helderheid en de 2A is véél duidelijker.

Ik ben super tevreden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Niet online
dest1 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:36:
[...]

Ik was aangenaam verrast over de leesbaarheid in de zon! Ik heb zo het idee dat het ook goed zit met het contrast, want de zwartweergave is ook goed voor een IPS scherm.

Er schijnt trouwens wel iets verschil te zitten tussen de M2(S) en de M2A:
http://www.houcui.com/news/4-6261.htm

Zo te lezen (google translate) zouden de kleuren van de M2S iets gesatureerder zijn, maar is de helderheid van de M2A iets hoger

Voor meer, Google maar naar:
小米手机 2A 小米手机 2S 亮度

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

inderdaad de MI2s is iets minder in de zon als ik het vb vergelijk met een iphone5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Niet online
duploxxx schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:48:
inderdaad de MI2s is iets minder in de zon als ik het vb vergelijk met een iphone5
Vandaag snel vergeleken met een iphone5, buiten, met de zon er op, maar het scherm van de M2A was net zo goed zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
7o9 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:03:
Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld bij Ibuygou. Ik ben benieuwd.
Na hoeveel dagen is de telefoon verstuurd, bij het bestellen stond binnen 1 tot 3 werkdagen. Bij mij is inmiddels al een week voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
llpineapple schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:01:
[...]

Na hoeveel dagen is de telefoon verstuurd, bij het bestellen stond binnen 1 tot 3 werkdagen. Bij mij is inmiddels al een week voorbij....
Ik had hem donderdag besteld en maandag binnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je deze betalen aan de koerier van DHL of moet je steeds op voorhand betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Volgens mij kan het alleen met CreditCard. Oftewel betaal je eigenlijk achteraf. En als het misgaat, kan je altijd je betaling terugvorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:25
Ik heb vandaag mijn Xiaomi Mi2s geupdate naar de rom van MIUIandroid.com - MIUI Multi lang 3.7.19.

Update proces heb ik gedaan vanaf WIUI versie 3.5.11 via de updater app en een zip bestand. Update verliep goed en na het rebooten kon ik gewoon weer verder werken op de nieuwe ROM.

Wanneer ik echter via de recovery de WIUI rom probeer te starten vanaf de andere systeem partitie krijg ik de foutmelding dat android.com is gestopt. Als ik deze melding probeer weg te drukken blijft deze terugkomen. Verder zie ik alleen mijn achtergrond maar ik kan niet meer mijn pincode ingeven o.i.d.

Als ik dan vervolgens mijn andere systeem start met de Multilang kan ik gewoon weer verder gaan. Het vreemde is dat ik dit probleem ook al had toen ik vanaf de originele rom naar WIUI ging. Na het updaten werkte het systeem met de geupdate rom goed maar het systeem waar ik de update van gestart had werd onbruikbaar. Doe ik dan iets fout?

Aangezien ik toch wel graag meerdere ROMs zou willen draaien ben ik benieuwd of andere dit probleem ook zijn tegengekomen en wellicht een oplossing weten hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
swima schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:16:
[...]

Ik had hem donderdag besteld en maandag binnen ...
Afgelopen donderdag besteld, vandaag pas verstuurd via DHL. Jammer want zaterdag ochtend ga ik op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenj_1989
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-04 11:54
Ik heb de standaard e-mail app ingesteld op mijn hotmail account.
Echter, als ik een bijlage wil sturen met een formaat groter als 5MB, dan krijg ik de melding dat de bijlage te groot is. Maar ik heb geen opties om dit formaat in te stellen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Mrloki schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:45:
Ik heb vandaag mijn Xiaomi Mi2s geupdate naar de rom van MIUIandroid.com - MIUI Multi lang 3.7.19.

Update proces heb ik gedaan vanaf WIUI versie 3.5.11 via de updater app en een zip bestand. Update verliep goed en na het rebooten kon ik gewoon weer verder werken op de nieuwe ROM.

Wanneer ik echter via de recovery de WIUI rom probeer te starten vanaf de andere systeem partitie krijg ik de foutmelding dat android.com is gestopt. Als ik deze melding probeer weg te drukken blijft deze terugkomen. Verder zie ik alleen mijn achtergrond maar ik kan niet meer mijn pincode ingeven o.i.d.

Als ik dan vervolgens mijn andere systeem start met de Multilang kan ik gewoon weer verder gaan. Het vreemde is dat ik dit probleem ook al had toen ik vanaf de originele rom naar WIUI ging. Na het updaten werkte het systeem met de geupdate rom goed maar het systeem waar ik de update van gestart had werd onbruikbaar. Doe ik dan iets fout?

Aangezien ik toch wel graag meerdere ROMs zou willen draaien ben ik benieuwd of andere dit probleem ook zijn tegengekomen en wellicht een oplossing weten hiervoor?
Heb ik ook gehad. Dit heeft ermee te maken dat de twee ROMs soort van samenwerken. Zelfde instellingen qua apps, systeem etc.

Ik heb dit gehad nadat ik van WIUI 3.6.21 de MIUI multi naar 3.7.5 geüpdatet had. Pas nadat ik via recovery system1 als main partitie had geselecteerd kon ik de telefoon weer gebruiken. Gelukkig bracht enkele dagen erna Wajk zelf ook zijn 3.7.5 versie uit. Na het updaten naar dezelfde versie kon ik mijn WIUI rom weer gebruiken.

moraal: houd de versienummers tussen WIUI en MIUI gelijk, dan kan er niets misgaan. Om die reden zit ik op dit moment nog op 3.7.5: pas na een update van Wajk naar hogere versie, zal ik ook MIUI multilang updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
De M2A kan ik hier kopen voor slechts 212€ (226€ met verzendkosten DHL erbij):
http://www.aliexpress.com...new-mobile/941388272.html

of zou ik het toch beter op ibuygou kopen (daar is het 242€ zonder verzendkosten erbij)?

[ Voor 15% gewijzigd door dest1 op 25-07-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Je kan het proberen, maar je zal niet de eerste zijn die een fake geleverd krijgt..

Als je avontuurlijk ben moet je het doen, zo niet raad ik je ibuygou aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:25
mathman schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:01:
[...]

Heb ik ook gehad. Dit heeft ermee te maken dat de twee ROMs soort van samenwerken. Zelfde instellingen qua apps, systeem etc.

Ik heb dit gehad nadat ik van WIUI 3.6.21 de MIUI multi naar 3.7.5 geüpdatet had. Pas nadat ik via recovery system1 als main partitie had geselecteerd kon ik de telefoon weer gebruiken. Gelukkig bracht enkele dagen erna Wajk zelf ook zijn 3.7.5 versie uit. Na het updaten naar dezelfde versie kon ik mijn WIUI rom weer gebruiken.

moraal: houd de versienummers tussen WIUI en MIUI gelijk, dan kan er niets misgaan. Om die reden zit ik op dit moment nog op 3.7.5: pas na een update van Wajk naar hogere versie, zal ik ook MIUI multilang updaten.
Dan ga ik inderdaad maar eens proberen om dezelfde WIUI versie erop te zetten (Als die al uit is)!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
Dag mensen,

Net de Mi2S 32gb binnen gekregen. Gekoppeld met de pc omdat ik de multi language rom er op wilde zetten. Hij gaf eerst iets aan over onwerkbaar en formatteren en daarna dat programmatje wat je moet installeren. Bij foto's kan ik wel bij 23gb aan opslagruimte, maar niet bij de bestanden. Nu zag ik dat Stinkypanda ofzo ook al dit probleem had, maar nergens hoe het uiteindelijk opgelost is. Iemand er ook ervaring mee?
(oh in tegenstelling tot Panda, heb ik maar 1 pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
2e PC geregeld net, daar geen problemen, missing drivers misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Meiga schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:43:
Dag mensen,

Net de Mi2S 32gb binnen gekregen. Gekoppeld met de pc omdat ik de multi language rom er op wilde zetten. Hij gaf eerst iets aan over onwerkbaar en formatteren en daarna dat programmatje wat je moet installeren. Bij foto's kan ik wel bij 23gb aan opslagruimte, maar niet bij de bestanden. Nu zag ik dat Stinkypanda ofzo ook al dit probleem had, maar nergens hoe het uiteindelijk opgelost is. Iemand er ook ervaring mee?
Hoe lang duurde het bij jou voordat het toestel verzonden werd en waar heb je besteld (bij ibuygou?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
llpineapple schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:45:
[...]

Hoe lang duurde het bij jou voordat het toestel verzonden werd en waar heb je besteld (bij ibuygou?)
Ik heb 'm vorige week donderdag avond besteld rond half 9, hij werd afgelopen woensdag avond verstuurd vanaf Ibuygou en vanochtend dus aangekomen, geen douane kosten in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:43
Meiga schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:43:
Dag mensen,

Ik heb het opgelost door de Mi2S aan de pc te koppelen, dan de drive XIAOMI te openen en daar het setup.exe bestand te installeren.
Pagina: 1 ... 8 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken