@Kiswum:
Oef, daar was ik niet van op de hoogte (Die prijsdaling van iBuygou). Nou doe ik er wel een lading aan accesoires bij en ophalen/verzending binnen één dag/geen importkosten is ook wat waard. Maar goed om te weten, dan haal ik wat van de prijs af.
@Woutur:
Ik ben geen expert op het gebied van kleur maar voor mijn gevoel is het scherm qua kleurweergave exact hetzelfde als het origineel. Voordeel is wel dat jou scherm een stuk sneller in NL was dan de mijne geloof ik, heeft er echt 4-5 weken over gedaan hier.
Ik heb de Z3 compact nog niet, nu tijdelijk een Moto G 4G. Ik wacht nog even tot er een fatsoenlijke AOSP/CM rom voor de z3c uit is, dit kan nog wel een maandje of 3-4 duren, maar ik kon de verleiding van een 128GB micro sd gewoon niet weerstaan, vandaar de tijdelijke switch. De Moto G heb ik voor 120 euro weten te kopen en het is een geweldig toestel (op de camera na).
Verder, mijn eerste Smartphone was een Sony Xperia SP (heeft lang geduurd voordat ik Android volwassen genoeg vond om een poging te wagen en ik een touchscreen aandurfde), en de kwaliteit van deze telefoon was echt super (op het scherm na) en lag deze niet heel prettig in de hand. Dit is een ander verhaal met de huidige Z serie, deze liggen erg prettig in de hand(misschien een beetje glad) maar hebben een super scherm, en... ze worden goed en snel geupdate. Ik geloof dat zelfs de eerst Xperia Z zelfs geupdate gaat worden naar Lollipop (plus de custom rom community is groots bij Sony).
Ik ga de Xiaomi wel missen denk ik, ontzettend fijn toestel altijd geweest, als daar een Micro SD in had gezeten.... Dan had ik het wel geweten

Heb zelfs nog zitten kijken of het een en ander niet te modden viel, maar dan zou ik waarschijnlijk de backcover voor de 3000Mah batterij nodig hebben gehad, en dan wordt die denk ik wel heel dik.
Een andere telefoon om op te letten is de Meizu Blue Charm (mini). Die zou qua grootte gelijk zijn aan de iPhone 5c/Z3c en ook een 4.6" scherm hebben, echter wel Full HD, en minder dan 200€ kosten.
[
Voor 16% gewijzigd door
Speedway4 op 22-12-2014 19:46
]